Alioşa

30/03/2009

NU E PĂCĂLEALĂ !

Filed under: jurnal — Aliosa @ 9:46 am

BUNA DIMINEATA ”NASTURASI”!
Primavara si-a intrat in drepturi ! Pe meleagurile   Pădurii Nebune temperatura optima a determinat  fauna  sa-si arate „coltii” adica „frumusetea” ,setea de a  inflori si rodi, in ultimă instantă , setea de viată după o lungă hibernare .Copacii-au inflorit,florile te-nbie sa le simti parfumul,drumurile prost
administrate te cheama totusi la plimbare,se simte schimbarea atmosferica,e timpul de umblat prin paduri si lunci ascultand cum creste iarba si ciripesc miile de păsărele de toate soiurile si culorile  venite din cele mai indepărtate colturi ale planetei. Lăsati-vă fratilor purtati de adierea căldută a vântului de primăvară si alergati prin pădurea proaspăt inverzită după toporasi si viorele, ghiocei si albăstrele, după fluturii viu colorati si jucăusi ca fulgii de nea iarna fără vânt si ger, ascultati privighetorile cum cântă , cucii  cu glas răgusit dar hotărât cum isi momesc femelele să-si arate cuibul pe care-l ocupă abuziv pentru ei trimitându-le să-si facă altul, ascultati susurul apei limpezi de izvor cum curge alene serpuind printre tufisurile din care se aud orăcăind brotăceii si sărind de colo colo păstrăvii in drumul lor spre amonte pentru a -si depune icrele ce le perpetuează specia. Cu o zi inainte de    INTÂI APRILIE , fără să se vrea o păcăleală, urez din toată inima fostilor mei colegi de LICEU MILITAR „ Stefan cel Mare ” din CÂMPULUNG MOLDOVENESC, promotia 1969, si familiior lor, multă sănătate că-i mai bună decât toate ca in vară să ne intâlnim cât mai multi cu  ocazia aniversării a 40 de ani de la absolvire. Iar dacă  timpul si-a pus amprenta nefericita            
pe destinul unora dintre noi, e musai să mergem mai departe cu bune si cu rele.
Să ne intâlnim in vară in perioada 21-23 AUGUST 2009 cu sufletul curat si inima neprihănită ca in perioada anilor
(1966-1969). Dacă se vrea cu adevărat se poate ! Nimic in viată nu-i imposibil dacă omul vrea cu intreaga sa fiintă să  facă ceva bun si folositor pentru el si semenii lui. Cum imi aduc foarte bine aminte că am fost  o  promotie deosebită nu numai din cauza faptului că am fost prima promotie cu opt clase si prima cu douăsprezece clase de liceu dar si prima promotie care am inceput pregătirea militară generală devenind adevărati soldati gata să-si dea viata pentru apărarea gliei străbune, sunt convins că hotărârea noastră de a ne revedea după 40 de ani va fi mult mai mare decât toate necazurile si frustrările acumulate de la despărtire si până in prezent iar in perioada 21-23 august a.c. pe marele platou de adunare din interiorul cazărmii denumită simbolic „ BASTILIA TINERETII NOASTRE” ne vom aduna cât mai multi „ năsturasi ” cu familiile lor . Asa să ne ajute Dumnezeu !

1 comentariu »

  1. DA, asa am gandit atunci la sfarsit de MARTISOR,sa-mi cer iertare tuturor! DAR,pentru ce ma rog mi-am cerut iertare ca doar nu am gresit cu nimic fata de nimeni din fostii mei colegi de LM. AAA !
    Poate pentru faptul ca nu ne-am mai vazut de la absolvire?
    Da,pentru acesta merita sa-mi cer iertare caci n-am facut tot posibilul
    sa merg la intalnirile organizate incepand cu 1999 incoace.
    Am avut posibilitatea sa merg si n-am vrut? NU,N-AM AVUT DIN CAUZA A ZECI DE MOTIVE INTEMEIATE: LORENA si DORU LA FACULTATE cu nevoie mare de bani,TATA,bolnav si singur in varsta de 91 de ani etc.etc. si-atunci de ce-mi cer iertare?
    Ca sunt eu mai sentimental? Posibil dar EI,CEI care n-au fost niciodata la fel ca si mine de ce nu-si cer iertare nimanui?
    DE CE TAC,DE CE NU SPUN NIMIC PE BLOGUL NOSTRU?
    Din clasa 12-D doar DOI DAU SEMNE DE VIATA: BOTEZATU VALI si AMARIEI VASILE,primul ocupandu-se cu organizarea intalnirii al doilea cu mobilizarea pe pagina clasei a participarii la aniversarea di 21-23 august a.c. DESPRE MINE LAS FAPTELE SI VORBELE SA VORBEASCA!
    ATUNCI DE CE IMI CER IERTARE?

    Comentariu de Aliosa — 03/06/2009 @ 8:33 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

