Alioşa

01/04/2009

ITI MULTUMESC NICULE,

Filed under: Uncategorized — Aliosa @ 8:22 pm

Ai mare dreptate in legatura cu NEPOTELUL. Pentu el,BUNICUL e zmeul
din poveste,prietenul cel bun,aparatorul lui fidel,cel care-i satisface toate dorintele.Nepotelul meu,EMANUEL in toamna va implini cinci anisori
dar are mintea unuia de sapte ani.Din pacate il vad doar odata pe an
cand merg in ITALIA sau cand vine cu parintii in ROMANIA. Anul trecut
am fost impreuna in DELTA DUNARII si-am ramas impresionat de bagajul
sau de cunostinte.Cu maica-sa vorbeste in romana iar cu taica-sau
in italiana. De-l auzi vorbind romaneste iti vine sa-l mananci nu alta.
E dulce foc nazdravanul. Cea mai mare bucurie a lui era atunci cand
il urcam pe umeri plimbandu-l precum calul. Sa ne traiasca nepoteii
NICULE caci ei sunt marea noastra bucurie.

7 comentarii »

  1. ALIOSA, cu dragostea noastra de bunic, nemarginita, pentru nepot nastem invidie parintilor lui, copiilor nostri.
    Eu il vad la sfarsit de saptamana si imi pare ca nu l-am vazut de un an.
    Andrei, nepotelul meu va merge la toamna la gradinita. Emanuel va merge la scoala, in Italia, nu?

    Comentariu de Nicu — 03/04/2009 @ 8:02 am | Răspunde

  2. I-am raspuns bunului prieten NICU pe blogul „absolventi1969.wordpress.com ” iar acum in LUNA COPILULUI
    ( 1 iunie ZIUA COPILULUI.4iunie Ziua impotriva violentei asupra copilului ) rasfoind aceasta pagina imi fac o datorie de onoare si de BUNIC in a-i raspunde si aici ca,are mare dreptate in privinta NEPOTILOR. Ei,merita toata atentia ,afectiunea,grija si ocrotirea noastra.Fiind copiii copiilor nostri,sunt sange din sangele nostru,al bunicilor ce ne transforman in joaca cu ei,tot in copii.
    DA,NICULE,EMANUEL nepotelul meu italian,va merge la scoala in ITALIA desi eu asi fi vrut sa -l lase parintii sa invete CARTE in ROMANIA,unde se invata nu gluma.
    Poate imi voi convinge ginerele si fata ca macar FACULTATEA s-o FACA in ROMANIA!

    Comentariu de Aliosa — 04/06/2009 @ 5:19 pm | Răspunde

  3. Aici ii este locul potrivit acestui mic comentariu caci se refera la NAZDRAVANUL meu de nepotel italian EMANUEL ce va implini pe 17 septembrie 5 ( CINCI ) anisori ! Asa dupa cum am spus in postarea anterioara dornic de-al vedea in fiecare an,in perioada 03-17/08 2009 am fost in ITALIA iar din 09/08 pana pe 16/08 am petrecut clipe minunate cu EMANUEL pe plaja M.TIRENIENE in statiunea turistica MARINA DI BIBONA unde am fost cazati .Complexul hotelier este prevazut cu o mare piscina cu locatii distincte pentru adulti si copii .Dimineata mergeam toti la mare unde eu eram cu ochii numai pe nepotel iar dupa masa intre 17 si 19.30 la piscina. Sa-i fac pe plac i-am satisfacut toate mofturile iar in una din zile furat de gandul de-a se simti cat mai in largul sau l-am urmarit in fuga pe malul marii pana hat departe incat ne departasem foarte mult de umbrela lui special colorata sa se cunoasca de departe .La reantoarcerea spre locul nostru de plaja si odihna ma faceam ca nu mai stiu unde-i sunt parintii si MAMAE JENI si ma tot opream uitandu-ma intentionat in alta parte. Cu ochi mirati si manuta-i dreapta-ntinsa spre mine imi spunea ca un adult: TAE SANDU eu stiu unde-i mami ,hai sa mergem.Tinandu-ma strans cu manuta lui mica ma tragea din greu spre locul nostru iar de nu erau stropii de apa aruncati peste tot de multimea pestrita ce alerga de drag pe plaja, orice trecator mi-ar fi observat lacrimile de bucurie ce mi se prelingeau din ochii stralucind de satisfactia ca am un nepot destept si curajos.
    Sa-ti traiasca si tie nepoteii NICULE prieten drag si ma rog la DUMNEZEU sa traiesti si tu acele minunate clipe pe care le-am trait si eu in compania lui EMANUEL.

    Comentariu de Aliosa — 27/08/2009 @ 9:44 am | Răspunde

  4. Pe 17 septembrie 2009 nazdravanul meu de nepotel EMANUEL a implinit 5 ( CINCI ) anisori. LA MULTI ANI i-am urat atunci dar adevarata sarbatoare pentru EL se desfasoara astazi duminica 20 sept.cand PARINTI,BUNICI,UNCHI,MATUSI,VERISORI si PRIETENI sunt liberi si pot participa cu toata dragostea oferindu-i atentie si multe cadouri. El este peste tot caci n-are astampar,trece pe la toate mesele zambind strengareste si provocand buna dispozitie celor ce-l onoreaza cu prezenta. TAE SANDU ar fi vrut sa-i fie alaturi chiar in ziua aniversara dar socoteala de-acasa nu s-a potrivit cu cea din targ asa ca i-a urat LA MULTI ANI prin telefon si facut cu mana prin intermediul WEBCAM caci fusese in ITALIA exaca cu o luna inainte din cauza unor situatii ce n-au putut fi evitate.
    LA MULTI ANI iubite nepotel,sa cresti mare,destept ,ascultator si iubitor de adevar si dreptate ! DUMNEZEU SA TE OCROTEASCA SI SA TE FEREASCA DE NECAZURI !

    Comentariu de Aliosa — 20/09/2009 @ 5:56 pm | Răspunde

  5. @ Aliosa si Nicu,
    Sa va traiasca nepoteii, sa fie demni urmasi ai bunicilor lor si nu numai atat,
    sa uneasca tarile de origine, chiar si pe cele de la antipozi, sper in scurt
    timp, cu ajutorul nepotelului Robert din Perth WA!
    Se va naste o tara de origine romano-italiano-australa!

    Comentariu de Nelu — 06/10/2009 @ 5:57 am | Răspunde

  6. @ SALUT PRIETENE NELU !
    Multumim pentru sincerele urari de bine si sanatate si ne rugam la DUMNEZEU sa ne traiasca NEPOTEII si NEPOATELE ( NICU are un nepotel si o nepotica ) .Pentru nepotelul tau ROBERT din Perth WA toate urarile de bine si sanatate ! Ideea ta cu o tara romano-italo-australa nu-i rea deloc si la a 45-a aniversare daca vrea DOMNUL am putea duce in frumoasa BUCOVINA si nepotii sa se cunoasca intre ei.
    Ma bucura mult vestea si faptul c-ai postat-o acolo unde trebuie.
    Sa-ti traiasca nepotelul si toata familia prietene .

    Comentariu de Aliosa — 07/10/2009 @ 2:41 pm | Răspunde

  7. DOAMNE ce repede mai trece timpul si ce jegosi suntem cu el !
    Il tot certăm si-nebunim CĂ NU STĂ-N LOC cum am vrea noi .Dar RECE ca si-n GROENLANDA e sufletul nost uneori
    Am vrea să-ntepenescă LIMBA
    Si să dea TIMPU-INAPOI !
    Adio VISE si NEVOI
    Timpu nu mai e cu noi
    Se scurge implacabil
    In tempo lamentabil !
    Năzdrăvanul MEU de nepotel
    Creste zdravăn,sănătos
    Si il sună pe BUNEL
    Intrebând de-i bucuros .
    In mintea lui de copilas
    Dulce ca un ingeras
    Intreabă-ncet dar hotărât
    De esti TAE mohorât ?
    Cu ochii -n lacrimi
    Si mâna tremurândă
    Lucid si fără patimi
    I-arăt fata râzândă.
    Se prinde că-i foarte destept
    Si -mi vede fata lăcrimândă
    Asemeni marelui poet
    Cu inima-i plăpândă.

    Comentariu de Aliosa — 27/11/2009 @ 11:17 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

