Alioşa ” File de Jurnal ”

30/12/2009

BILANT PE ANUL 2009 !

Filed under: amintiri — Aliosa @ 11:08 pm

De as avea puteri ca si SAMANTA pe care cu drag eu o urmăream la televizorul alb- negru când tare rău mă confruntam cu CI-stii si OPORTUNISTII din locul unde imi desfăsuram activitatea, as da TIMPUL INAPOI si as fi cel mai fericit OM de pa PLANETA care stă moară incet dar sigur in următoarele decenii sau dacă o vrea DOMNUL in viitoarele veacuri. Dar cum eu nu sunt SAMANTA, mă multumesc cu scrisul si cititul că doar asta mi-a mai rămas acum la sfârsit de an pe care ,sincer,nici NU STIU cum să-l definesc. Un AN bun sau un AN rău ?
Depinde din ce unghi il privesti !
EU,aici si acum o să caut doar latura bună căci cea NEbună o las pe seama celor care nu au fost de acord cu mine in TOT CE-AM POSTAT pe BLOGUL PROMOTIEI absolventi 1969.wordpress.com.
A fost UN AN cu multe scandaluri si CACEALMALE politice dar asta-i altă treabă si nu vreau ca să mă enervez din cauza POLITICIENILOR de trei lulele si a IGNORANTILOR ce i-au votat.
O să mă OPRESC la partea bună ca să pot păsi in NOUL AN incărcat cu energie pozitivă generată de EUL MEU si nu de energie negativă generată de CACEALMISTII avizi de putere.
Am inceput ANUL 2009 cu o mare bucurie generată de INIMOSII „ năsturasi” din anii de LICEU MILITAR 1966-1969 care, au INFIINTAT SITEUL PROMOTIEI absolventi 1969 cu GÂNDUL SINCER si CURAT de a ne REVEDEA DUPĂ 40 DE ANI DE LA ABSOLVIRE ! Multumesc ILIE si NICU ! Având LAPTOPUL la indemână,calea COMINICĂRII era deja asigurată si eu consider că nu am stat degeaba asteptând ca numai ILIE,NICU,NELU,FREDDYE,VALI,VASILE să muncească gratuit in folosul comunitătii. Timpul ce curge nemilos si ireversibil mi-a dat de lucru si astfel am reusit ca in anul 2009 să-mi realizez cele mai frumoase vise :
Am fost in ITALIA unde am petrecut clipe minunate alături de copiii mei LORENA si DORU căsătoriti in datină străbună si cu parteneri minunati .Dar peste ei si peste toate asteptările mele, cel mai bine m-am SIMTIT cu NĂZDRĂVANUL meu de nepotel, EMANUEL, argintul viu ce de nu stii să-l tii in mână alunecă ca stiuca când vrei s-o scoti din apa rece si colorată in tot ce vrei dar nicidecum in culoarea ei naturală.
La doar două zile de la reântoarcerea in tară am plecat cu trenul accelerat la vagonul de dormit spre LOCUL din frumoasa BUCOVINĂ unde ,in perioada 1966-1969 am trăit cele mai frumoase clipe din viata mea de COPIL acolo la LICEUL MILITAR „ STEFAN CEL MARE ” spre a participa la cea de-a PATRUZECEA ANIVERSARE a absolvirii liceului !
DOAMNE,ce repede au mai trecut
Cei PATRUZECI de ani din viată
Eu deja am păr cărunt
Si lacrimi calzi imi curg pe fată.

Au trecut atâtia ani
Incât multi am si uitat
De anii când eram pustani
Timizi ,cu sufletul curat.

Eram copii orgoliosi
Si repede ne supăram
Deveneam chiar prea nervosi
Si din orice ne certam.
………………………………….
Dar ,DUPĂ PATRUZECI de ani când eu m-am reântâlnit cu cei mai multi dintre colegi pentru PRIMA DATĂ, BUCURIA REVEDERII a fost atât de mare incât doar LACRIMILE MAI VORBEAU !
Multumescu-TI DOAMNE că m-ai tinut in viată să-mi revăd COLEGII si locurile unde am invătat ca să nu fiu povara nimănui !
Ce-a fost acolo-n dulcea BUCOVINĂ am spus in alte locuri si nu vreau ca să mai repet . A FOST SUPERB SI NEINCHIPUIT !
Atunci ,la poalele dealului COCORA unde străjuieste clădirea L.M. ne-am propus ca peste alti CINCI ANI ( 2014 ) să ne INTÂLNIM din nou si dac-o vrea DOMNUL chiar si mai multi ( 164 am fost in 2009 ) !
Am promis si musai mă voi tine de cuvânt : NIMIC DESPRE DEZAMĂGIRI si FRUSTRĂRI !
Important este că sunt SĂNĂTOS ( atăt cât poate fi un pontonier ce FRIGUL i-a intrat vreo 30 de ani in oase ) si că incă,AM POFTĂ DE VIATĂ !
Peste câteva ORE trece si ANUL 2009 si vine ANUL 2010 .
Cele rele să se spele
Cele bune să se-adune.
La multi ani cu sănătate
LA MULTI ANI să TRĂITI !

11 comentarii »

  1. DOAMNE ce grăbit mai sunt !
    Am omis să-l numesc pe cel mai HARNIC dintre toti „năsturasii” care au organizat si adunat acolo in frumoasa BUCOVINĂ cât mai multi ABSOLVENTI PROMOTIA 1969 !
    E vorba despre HARNICUL căutător de adrese si CITITOR de CATALOGURI
    EUGEN LAZĂR căruia ii adresez pe această cale ,
    LA MULTI ANI si-n 2014 să fie la fel de tânăr si vivace ca si-n 2009 când chiar el spunea „ EU SUNT ACEL AGENT VETERINAR ” !
    LA MULTI ANI TUTUROR CELOR CE CITESC ALE MELE GÂNDURI !

    Apreciază

    Comentariu de Aliosa — 31/12/2009 @ 1:55 pm | Răspunde

  2. Nu stii cum a fost anul 2009? Sa ne bucuram ca l-am prins, caci
    anul care vine va fi dezastru!

    Apreciază

    Comentariu de Nelu — 05/01/2010 @ 4:52 pm | Răspunde

  3. @ NELU, din păcate stiu foarte bine cum a fost anul 2009 ! Dar,asa cum am promis incă de la inceputul bilantului m-am abtinut cât de mult am putut să vorbesc despre cele urâte si mai mult despre cele bune care mi s-au intâmplat mie si familiei . La fel de sincer recunosc că ai dreptate si sunt de acord cu tine că anul ce abia a inceput va fi unul de mari dezamăgiri ,sacrificii si frustrări. Oameni in care credeam la inceputul anului 2009 că au coloană vertebrală si demnitate s-au dovedit a fi la fel ca cei descrisi de mine in articolul „ LINGUSITORUL”. Sunt foarte dezamăgit si scârbit in acelasi timp de tot ce s-a intâmplat la noi in ROMÂNIA in anul care a trecut. Dacă mi-as fi propus să fac bilantul OSTIRII ROMÂNE sau a NATIUNII ROMÂNE ( desi nu aveam nici un drept dar numai asa ca să le dau peste nas CÂRCOTASILOR si LINGUSITORILOR ) as fi afirmat pe bună dreptate că a fost cel mai prost an din cei douăzeci trecuti de când PROFITORII s-au IMBOGĂTIT iar LINGUSITORII sau PROCOPSIT !
    Ar insemna să scriu zeci de fraze ca să-i pot reaminti aici si acum pe toti ce intră in categoria celor scrisi cu majuscule un pic mai sus . Repet ce-am afirmat in toate articolele publicate pe site-ul promotiei : ne merităm soarta si ca atare, din cauza unora vom suporta toti consecintele celor ce ne conduc din rău in mai rău. Am fost luat in derâdere când indemnam la vigilentă ( atunci când trebuia să vorbim aceeasi limbă , vorbeam cu totul altceva ) iar acum ne plângem de una si de alta . Dacă cineva are argumente PRO pentru un tânăr de bani gata ce se si vede DEPUTAT la numai 24 de ani când sunt sute de mii de români mai bine pregătiti si cu mare experientă sunt marginalizati,atunci SĂ-L VOTEZE cum au votat si pe altii din acelasi partid despre care nu vom uita asa de repede.
    In ajun de BOBOTEAZĂ
    Sunt nevoit să recunosc
    Că multi români la noi votează
    Si pe cei ce nu-i cunosc.
    Dar nu sunt de acord ca pentru cei ce fac cum sus am spus, să sufăr si eu.Anul 2010 a inceput tot cu CACEALMALE,MINCIUNI si PĂCĂLEALĂ intre ministrii ce vor buget cât mai mare din BUGETUL neaprobat incă pentru tot felul de ANOMALII . Românul moare de foame,invătământul e in colaps,
    sănătatea la pământ ( de vrei internare in spital trebuie să accepti conditia pusă chiar de la biroul internări ): medicamente si mâncare de acasă dacă nu, NU, iar blonda de la turism vrea să construiască TEREN DE GOLF pentru bogatii lumii.
    BOBOTEAZĂ să-ti aducă sănătate si apă sfintită iar de SFÂNTUL ION, LA MULTI ANI NELU !

    Apreciază

    Comentariu de Aliosa — 05/01/2010 @ 8:36 pm | Răspunde

  4. Multumesc Aliosa si tie sanatate multa!

    Apreciază

    Comentariu de Nelu — 06/01/2010 @ 4:27 pm | Răspunde

  5. @ NELU,
    LA MULTI ANI si petrecere frumoasă asa cum ti-am spus si la articolul tău „ Pregătiri de Sf.Ioan ” !
    Cât despre suportul „ mortal” pe care stau frumos CÂRNATII tăi numai cine nu vrea nu-l are că se găseste de vânzare in magazine dar…………
    „ E usor a scrie versuri
    Când nimic nu ai a spune
    Insirând cuvinte goale
    Ce din coadă au să sune ”
    spuse poetul căruia nu-i plăceau lingusitorii.

    Apreciază

    Comentariu de Aliosa — 07/01/2010 @ 1:24 pm | Răspunde

  6. Salve ALIOSA!
    Suportul este destinat pentru uscarea rufelor, numai temporar am
    pus carnatii ca sa-i pot fotografia!

    Apreciază

    Comentariu de Nelu — 07/01/2010 @ 4:59 pm | Răspunde

  7. @ NELU,
    Te rog să mă crezi că stiam despre ce-i vorba, il am si eu de ani buni . Unii l-au văzut insă pentru prima dată in poza postată de tine si-au crezut că-i special pentru atârnat cârnatii. Intentionat am pus in ghilimele cuvântul mortal iar de vei reciti postările de la articolul tău vei constata că spun adevărul. Chiar dacă doar tu faci comentarii pe blogul meu mai sunt si alti vizitatori dar care nu vor să -si trădeze prezenta si-atunci, trebuie să -mi exprim gândurile metaforic si nu direct. In concluzie, n-am fost ironic la adresa ta . Cum ti-ai petrecut ziua ? A mai rămas ceva palinkă de merisoare ?
    LA MULTI ANI incă o dată si să ai o noapte linistită !

    Apreciază

    Comentariu de Aliosa — 07/01/2010 @ 8:28 pm | Răspunde

  8. Mi-am petrecut ziua de ieri, din victorie in victorie pan’ la dezertare!
    Seara am cazut la datorie.Palinka mai este bughet, cum zic
    morosenii!

    Apreciază

    Comentariu de Nelu — 08/01/2010 @ 7:18 am | Răspunde

  9. Asa se -ntâmplă la o mare sărbătoare crestinească cum este Sfântul IOAN Botezătorul. Din păcate eu nu mă pot lauda cu performantele tale deoarece nu am nici un prieten adevărat cu numele de IOAN,ION,IONICĂ sau NELU decât la vreo 648 de km. distantă prea mare pentru mine pentru a-i trece pragul casei si a-i ura LA MULTI ANI . Din acest motiv, ziua de Sf.ION pentru mine a fost doar simbolic zi de mare sărbătoare . Am iesit un pic prin oras mai mult pentru a-mi dezmorti oasele amortite de prea mult stat in casă de CRĂCIUN si ANUL NOU după care am navigat pe internet si ulterior am revăzut niste DVD-uri dragi mie.
    Mă bucur că palinkă a mai rămas „ berechet” cum spun moldovenii si mă bucur că te-ai simtit bine de ziua ta.
    In altă ordine de idei am aflat din AGORA că MITRU s-a săturat să mai vorbească de unul singur ( cum si eu am vorbit foarte mult timp ) pe teme politice ( problema micsorării pensiei ridicată de „ mos alecu” ) si din această cauză se retrage de pe blogul promotiei. Si sunt sigur că nu peste mult timp se va retrage si „mos alecu” tot din acelasi motiv cum de fapt a făcut si „ ionită nicolae” si altii pe care nu-i mai mentionez. Orice blog ,fără un pic de politică ,este ca si nunta fără lăutari.
    Să ai un weekend plăcut si linistit NELU !

    Apreciază

    Comentariu de Aliosa — 08/01/2010 @ 11:47 am | Răspunde

  10. Aliosa,
    Stiu ca au trecut doua zile de la ziua ta de nastere, si nu este tarziu sa-ti urez din toata inima LA MULTI ANI ! , bucurii, sanatate ca e mai scumpa decat toate! Sa te bucuri de toate cate ai realizat pana in prezent si sa ai puterea sa realizezi in continuare tot ce-ti doresti tie, si celor dragi ai tai, sotie, copii, nepot!
    Inca o data LA MULTI ANI, viata lunga, acum cand ai trecut pragul unei varste la care i-ai schimbat prima cifra.

    Apreciază

    Comentariu de Nicu — 14/02/2010 @ 9:34 pm | Răspunde

  11. Nicu,
    Multumesc din toată inima si cu toată sinceritatea pentru frumoasele urări făcute la implinirea a sase decenii de viată . Ai mare dreptate când afirmi că sănătatea-i cea mai bună dintre toate căci fără ea nu as fi realizat nimic si nici n-as fi ajuns la această frumoasă vârstă pe care multi dintre fostii nostri colegi plecati mai de tineri dintre noi in locuri doar de ei si Dumnezeu stiute si-ar fi dorit-o să se implinească. La acestă vârstă ar trebui să ne rămână in memorie doar lucrurile bune făcute in viată si să uităm pe cele rele care nu ne aduc decât un gust amar si-un stres in plus. Sincer mă bucur de tot ce am realizat si mă voi bucura si mai mult incontinuare căci mai am multe de făcut si-ti multumesc că-mi tii pumnii. De fapt ,in fiecare zi facem câte ceva cu care ne mândrim si ne incărcăm organismul cu energie pozitivă iar bucuria este pe măsură. In perioada 25/01-02/02 a.c. am finalizat „ actiunea apartamentul ” incepută prin generozitatea ta incă din martie 2009 când ai publicat pe prima pagină a blogului promotiei anuntul publicitar „ VÂND APARTAMENT ” . Iti multumesc si pentru atunci si pentru urările de acum. Nu vreau să fiu inteles gresit ( cum s-a-ntâmplat in ultima perioadă ) dar esti singurul din toată promotia care mi-ai urat LA MULTI ANI !

    Apreciază

    Comentariu de ALIOSA — 14/02/2010 @ 9:57 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Mulțumesc WordPress.com/

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com.