Alioşa

14/08/2010

EMANUEL, năzdrăvanul meu nepoțel !

Filed under: jurnal — Aliosa @ 7:30 am

In vara anului 2002 Dumnezeu mi-a calauzit pasii pe urmele lui ” Badea CARTAN” ,” Columna lui Traian ” si Cetatea Sfanta a VATICANULUI ,DSCN6633 cu ocazia casatoriei religioase a FIICEI mele, proaspat absolventa a Facultatii de Limba Engleza si ITALIANA, cu un tanar afacerist ITALIAN  de nota 10 !okcu PARINTI gospodari , onesti si tare de treaba care, au primit-o pe FIICA mea in familia lor ca pe un DAR DUMNEZEIESC  !DSCN6625DSCN6636DSCN6632DSCN6637

Peste DOI ani de zile, prin grija si cu voia lui Dumnezeu, a aparut pe lume PRIMUL meu NEPOTEL, EMANUEL DSCN6626

despre care, cu mandrie informez lumea virtuala abia acum din cauza faptului ca m-am apucat de ” BLOGARIT” in martie 2009

https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/

Atat deocamdata despre EMANUEL, nazdravanul meu de NEPOTEL, Dumnezeu sa-L ocroteasca iar pe mine sa ma ajute sa  DANSEZ si la NUNTA lui cum am DANSAT la NUNTA parintilor lui !!!  🙂  🙂  🙂

Aliosa.

17 comentarii »

  1. @ ALLL !!!
    EL, micutul meu NEPOTEL, EMANUEL FAGIOLI fiul dragei mele fiice CRISTINA ( LORENA ) căsătorită după voia DOMNULUI cu TIZIANO FAGIOLI mă-ndeamnă de câte ori are ocazia SĂ MERG INAINTE intrebându-mă drăgălas dar stăruitor :
    – ” Tae SANDU, cosa fai ? 🙂
    La care eu, cu lacrimi-n ochi si mâna tremurândă tastez buton după buton soptindu-i scurt că inima-mi plăpândă nu are suflul lui de mic cuceritor.
    E dulce foc si drăgălas si uneori chiar foarte dibaci in a-si apropia interlocuitorii.
    Pe mine unul sincer spun că tare rău m-a cucerit si nu astept decât acea planificată zi să-l vizitez si să-l „smotocesc” in fel si chip că tare mult ii place să se hârjoneacă la nesfârsit cu mine când mă vede din an in an.
    Uitând de toti si toate si chiar de masă uneori plecam cu el si RUFFO ( simpaticul lui cătel )in parcul mic dar drăgălas din fata casei sale unde , bătrânul pontonier bronzat de briza DUNĂRII bătrâne, se transforma in copilas aidoma scumpului său nepotel strigând si alergând după RUFFO, EL si FLUTURI !

    Comentariu de Aliosa — 14/08/2010 @ 7:51 am | Răspunde

  2. Să vă trăiască,să fiți fericiți.

    Comentariu de starchim01 — 14/08/2010 @ 7:50 am | Răspunde

  3. Multumesc STARCHIM01 !
    E cea mai frumoasă surpriză pe ziua de azi. Să-ti dea DOMNUL tot ce -ti doresti !
    Sănătate amice ! Cu respect , ALIOSA.

    Comentariu de Aliosa — 14/08/2010 @ 8:11 am | Răspunde

  4. Să-ți trăiască, unchiule! 🙂

    Comentariu de wickedman — 14/08/2010 @ 8:31 am | Răspunde

  5. Păi bine măi NEPOATE doar atât ? Eu stiu că timpul costă bani dar eu si-al meu NEPOT de FIICĂ merităm doar PATRU CUVINTE ? Hai că ti-am spus-o ! Să trăiesti in belsug inconjurat de FETE FRUMOASE si DESTEPTE !

    Comentariu de Aliosa — 14/08/2010 @ 1:55 pm | Răspunde

  6. Mi se pare mie sau seamana leit cu bunicul Aliosa?
    Din poza bunicului de pe blog eu zic ca asa e. 🙂

    Comentariu de Theodora — 14/08/2010 @ 8:03 pm | Răspunde

  7. @ Theo,
    THEO,de nu cumva chiar tu a-i spus-o, al meu NIPOTE ,( cf. dicț. italiano-român ) e SÂNGE din sângele meu si e normal să semene cu mine chiar de-ar dispărea toti băsestii ! Cu MÂNDRIE insă trebuie să recunosc că EL e mult mai dulce decât mine dar,bătrânul pontonier cel bronzat de briza DUNĂRII bătrâne pe timpul când un NIMENI si NIMIC făcea contrabandă cu blugi si cu tigări americane dându-se mare pe plaiuri DÂMVOVITENE atent monitorizate de faimoasa noastră SECURITATE spaima CIA,KGB,MOSAD si alte divizii de contrainformatii străine , era un mare INFORMATOR al SECURITĂTII R.S.R.si turnătror de colegi si-apoi chiar subordonati !
    Multumesc pentru comentariu ,Theo !

    Comentariu de Aliosa — 14/08/2010 @ 10:21 pm | Răspunde

  8. Bună ziua!
    Multă sănătate nepoțelului frumos, bunicului și părinților, care sigur sunt topiți după el! O zi frumoasă!

    Comentariu de Mirela — 15/08/2010 @ 9:12 am | Răspunde

    • Multumesc MIRELA ! DOMNUL să-ti dea tot ce doresti,zile frumose si fericite, liniste sufletească si numai impliniri. Sărut mâna !

      Comentariu de Aliosa — 15/08/2010 @ 3:12 pm | Răspunde

  9. @ ALL !
    Pe meleagurile PĂDURII NEBUNE e cald de te sufoci.Te plimbi de colo-colo si-auzi doar strigăte de foci.In casă-i cald, afară-i cald, la mare lumea se sufocă,la munte-s vijelii si nebunii. Romnânii care incă mai au ceva din agoniseala anterioară, merg peste tot chiar de suferă de cald,frustrări si multe neâmpliniri. De ziua marii pomeniri a celei SFINTE dintre femei,nimeni alta decât SFÂNTA MARIA cea făcătoare de minuni,cersetori,escroci,mincinosi, manipulatori, delatori,dezbinatori, ipocriti,hoti, trădători de neam si tară,analfabeti ,oportinisti si profitori, au misunat peste tot prin tară păcălind inc-o dată lumea si cerându-i iertare pentru că-i ia si ultima bucată de pâine de la gură ca să scoată tara din criza pe care chiar ei, guvernantii au băgat-o furând banul public până ce visteria tării s-a golit umplând buzunarele lor ,ale copiilor ,rudelor si clientelei politice. Pedepseste-i DOAMNE pe cei ce -si bat joc de poporul român pe care-l infometează zilnic prin măsurile aberante si disperate pe care le iau ca să fie pe placul bancherilor ce le imprumută bani pentru tară dar care in cele din urmă tot in buzunarele lor ajung.

    Comentariu de Aliosa — 15/08/2010 @ 3:47 pm | Răspunde

  10. Aliosa,
    Pe nazdravanul tau nepot, Emanuel, il cunoscusem din convorbirile noaste telefonice. Acum, il si vad, e un copil frumos, si te cred ca-ti este dor de el. Suntem la varsta cand am vrea sa dam tot ce avem pentru ca nepotilor nostri sa nu le lipseasca nimic si sa creasca frumosi la suflet… Astazi, 1 septembrie, este prima lui zi de scoala. Un mare eveniment nu numai pentru el dar si pentru parinti si bunici. Ii doresc sa creasca mare si la trup si la suflet!, cum se roaga nepotii mei, Andrei si Alexandra:
    Inger, ingerasul meu, roaga-te la Dumnezeu, pentru sufletelul meu, eu sunt mic tu fa-ma mare, eu sunt slab tu fa-ma tare…!
    Emanuel, succes si mult noroc la invatatura!
    P.S.
    Astazi, am condus-o pe Alexandra la gradinita, grupa mica …

    Comentariu de Nicu — 01/09/2010 @ 10:49 am | Răspunde

  11. @ NICU,
    Cum sângele apă nu se face iar prietenul la nevoie se cunoaște, comentariul tău plin de tandrețea si ințelepciunea bunicului atent si grijuliu cu nepoteii săi dar sensibil si la aceleasi trăiri si sentimente ale altor bunici , mi-a incălzit inima de bucurie si alungat tristetea depărtării de năzdrăvanul meu de nepotel EMANUEL care,astăzi a inceput școala .Prima zi de școală nu se uită niciodată si ea este imortalizată pretutindeni in lume de părinti,bunici, nași,rude și prieteni . Dacă tu ai condus-o pe nepotica ta ALEXANDRA la grădinită in prima ei zi de mari intrebări și curiozităti nebănuite dar complet justificate, eu n-am avut fizic cum dar cu gândul si inima am fost alăturea de nepotelul meu EMANUEL familiarizat deja cu traiul in comun incă de la grădinita frecventată inainte si dacă mai pun la socoteală si cele acumulate la scoala de fotbalisti amatori- incepători ( echipamentul sportiv rosu-albastru stă mărturie ), sunt linistit si convins că micutul va incepe anul scolar cu dreptul si ambitii mari mai ales că are tot ce-i trebuie in sensul obtinerii de rezultate foarte bune la invătătură si nu numai. Mai multe iti voi povesti după ce mă voi reântoarce din excursia planificată in a doua jumătate a lunii septembrie in zona de bastină a năzdrăvanului meu nepotel pe care-l voi insoti ( de-mi va da voie fiică-mea ) zilnic atât la dus cât si la intors la scoala ce-i foarte aproape de el . Multumesc pentru urări si comentariul făcut.
    Să-ți trăiască nepoțeii Alexandra si Andrei si ceilalti dragi tie.

    Comentariu de Aliosa — 01/09/2010 @ 5:30 pm | Răspunde

  12. […] Jump to Comments Deşi n-a făcut carte, Gheorghe a continuat tradiţia de buni gospodari ai familiei […]

    Pingback de Nunta II « World of Solitaire's Blog — 04/09/2010 @ 12:06 pm | Răspunde

    • @ World of Solitaire,
      Asa după cum ti-am promis in Nunta I, am asteptat urmarea frumoasei tale povesti iar Nunta II mi-a adus aminte de anii copilăriei mele când, si eu sorbeam licoarea rubinie a mustului ce incepea să-ntepe ( adică să fiarbă ) cu singura deosebire că pe mine nu mă aseza BUNICUL pentru simplu motiv ca,era de mult plecat in locuri doar de el stiute, in locuri pline de verdeata, departe de rautatea lumii si sigur in RAIUL de toti cei in viata dorit. Dar oare , in afara de Dumnezeu tatal si Iisus fiul, mai stie cineva cum e dincolo ?
      Astept cu interes continuarea povestii care ma reconforteaza determinandu-ma sa uit de rautatile celor din jur . Si-nca ceva demn de luat in seama : m-am cam saturat de disputele politice uneori deplasate si urmate de injurii si jigniri. De n-ai cumva scrisa undeva povestea vietii tale si-acuma doar vrei s-o postezi, sun convins ca inspiratia te va tine si vei ajunge si la nunta nepotului tau. Mergi inainte ca-mi place cum mergi si mare lucru de nu te-oi urma si eu !

      Comentariu de Aliosa — 04/09/2010 @ 5:38 pm | Răspunde

  13. Gata, mâine plec la drum să-l revăd pe năzdrăvanul meu de nepoțel EMANUEL care , băiat mare de-acum , a inceput deja școala incă din data de 1 septembrie c-așa-i la ei in peninsulă nu ca la noi la mijloc de lună iar anul acesta chiar pe 13 sept ( o fi oare cu ghinion ? )c-asa vruse ministrul care repetă in fața microfonului ce-i șoptește consiliera sufleur.

    Obosit să tot postez
    Comentarii si catrene
    O să merg să vizitez
    Pe EMANUEL o vreme.

    După școal-am să-l provoc
    Să vorbim in românește
    Iar de n-o să am noroc
    Vom vorbi italienește.

    De-o fi una,de-o fi alta,
    Sigur noi ne vom distra
    Iar șederea chiar de-i scurtă
    Pe noi ne va bucura.

    Sper din toată inima să am parte de o călătorie cu avionul fără probleme si să-mi găsesc copiii ,nepotelul si rudele sănătoase că restul vine de la sine.
    Pentru vizitatorii care-mi trec pragul casei mele virtuale ii asigur că după reântoarcerea in locul unde-ntoarce trenul , le voi citi ci atenție comentariile si articolele publicate pe blogurile lor și le voi răspunde cu respect și răbdare .
    Până atunci insă, vreau să uit de fărădelegile și abuzurile celor ce ne conduc destinele si tara iar pentru a se infăptui acest deziderat al meu, la plecarea din casă voi scoate din functiune laptopul pe care-l trec intr-o binemeritată vacanță că nu-l car cu mine pentru motivul indicat mai sus.
    Să ne reauzim cu bine după intâi octombrie !
    Bună seara tuturor !

    Comentariu de Aliosa — 14/09/2010 @ 5:33 pm | Răspunde

  14. Să vă trăiască, e foarte drăguț, un băiat pe cinste! Să vă bucurați de el, ca bunic fericit.
    Multă sănătate! 🙂

    Comentariu de Mirela — 21/09/2010 @ 8:22 am | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si urari Mirela ! 🙂
      Multa sanatate si Domniei Tale ! 🙂
      Aliosa 🙂

      Comentariu de Aliosa — 21/09/2010 @ 9:57 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

