Alioşa

14/10/2011

AXIOMELE SECOLULUI XXI

Filed under: generale — Aliosa @ 6:47 am

Ca să mai UITĂM de coșmarurile produse de efectele cursului de schimb EURO/LEU și de faptul că suntem LA MÂNA BANCHERILOR , vă propun să parcurgem și să comentăm împreună,

Axiomele secolului XXI :
1)        Toate generalizarile sunt false… inclusiv aceasta.
2)       Poarta-te frumos cu copiii tăi. Ei îti vor alege azilul.
3)       Împrumuta bani de la un pesimist. Nu se asteaptă sa îi mai  dai înapoi.
4)        Moartea este ereditară.
5)        Nu fii de neânlocuit ! Dacă nu poti fi înlocuit, atunci nu o să fii niciodată promovat.
6)        Ai observat vreodată cât de repede merge Windows-ul? Nici EU !
7)        Experienta este ceva ce obții abia atunci când nu mai ai nevoie de ea.
8)        Puține femei iși dezvăluie vârsta reala. Puțini bărbați se comportă adecvat vârstei reale.
9)        Prietenii vin si pleaca. Dusmanii se acumulează.
10)        Dă-i unui om peste si va mânca o zi întreagă. Învata-l să pescuiasca si va sta toata ziua în barcă cu sticla de bere in mâna.
11)        Cel ce râde la urma, este mai încet la minte.
12)        Nu sunt vegetarian pentru că iubesc animalele. Sunt vegetarian pentru că urăsc plantele.
13)        Mi-am facut un test de inteligenta si rezultatele au fost negative.
14)        Înainte eram mereu indecis. Acum nu mai sunt asa sigur.
15)       Daca ai impresia ca nu îi pasă nimanui dacă mai trăiesti, încearca să nu plătesti câteva rate la banca.
16)        Învată din greselile părintilor: foloseste prezervativul!
17)        Multitasking inseamnă să faci mai multe lucruri prost în acelasi timp!
18)        Puritanism: teama ca cineva, undeva, s-ar putea să fie fericit.
19)        Unii beau din fântana cunoasterii. Altii fac gargara.
20)        Prima pasare va prinde viermele, dar al doilea soarece va  fura cascavalul.
21)        Cel mai scurt drum dintre două puncte este mereu în constructie.
22)        Exista trei tipuri de oameni: cei care pot sa numere si cei care nu pot.
23)        Daca furi idei de la o persoană, se numeste plagiat. Daca furi idei de la mai multe persoane se numeste cercetare.
24)        De ce abreviere este un cuvant atat de lung?
25)       M-am rugat la Dumnezeu să îmi dea o bicicleta, dar am aflat ca Dumnezeu nu îti pune in traistă. Asa că , am furat o bicicleta si m-am rugat pentru iertare.
26)        Femeile nu vor fi niciodată egale bărbatilor, pâna când nu vor putea să se simtă sexy in ciuda cheliei si burtii de bere.
27)        Dumnezeu sigur iubeste proștii. Altfel, nu ar fi creat atat de mulți.
28)        Niciodată să nu iei un laxativ si un somnifer în aceeasi seara.
29)        Trăim într-o societate în care pizza ajunge acasă  mai repede decât politia. Încercati!
30)        Un bărbat îndrăgostit nu este complet pâna nu se insoară. Dupa aia e terminat.
31)        Știi
că lumea s-a întors pe dos când a văzut că  cel mai bun rapper este alb, cel mai
bun jucator de golf este negru si cel mai înalt baschetbalist din NBA
este chinez ?
32)        Un
nou studiu guvernamental finantat prin fonduri europene si desfasurat
pe o perioada de 10 ani a concluzionat că trei sferturi din populatia
României inseamnă 75% din populatie.
33)        Intenționez să trăiesc veșnic. Pâna acum sunt în grafic.
34)        Psihiatrul mi-a zis ca sunt nebun. I-am zis ca am nevoie si de o a doua opinie. Mi-a zis ca sunt  nu numai nebun dar, și urât .
I-am răspuns că am nevoie și de a treia opținue. Mi-a răspuns enervat că sunt și NEBUN , și URÂT dar și INSISTENT !
I-am răspuns că numai așa poți răzbate în viată mulțumindu-i pentru sinceritate .
Voi, distinșii mei vizitatori, ce părere aveți ?
Are dreptate PSIHIATRUL meu ?
Dar, ca să răspundeți în cunoștință de cauză la această simplă întrebare, vă rog respectuos să vedeți cei care n-ați văzut încă,
 iar cei care ați văzut  deja să revedeți articolul postat pe :
și, nu  numai !
Cu respect deosebit pentru toți vizitatorii acestui post ,
Alioșa.
34 comentarii »

  1. Superbe!Voi alege câteva,cu permisiunea ta,să le folosesc în articolele mele,deşi va fi greu să aleg,toate sunt minunate!
    Să trăim elegant şi s-auzim şi de bine că de rău mi s-a acrit ca de mere pădureţe!!!

    Comentariu de bmarinescu41 — 14/10/2011 @ 7:32 am | Răspunde

    • @ Bmarinescu41,
      Bună dimineața !
      Mă bucur că îți pot oferi și eu o mică bucurie acum la prima oră a weekendului ce stă să înceapă în chiar zi de mare sărbătoare ortodoxă, Sfânta Cuvioasă PARASCHEVA !
      M-am gândit că n-ar fi rău să ofer celor care nu s-au deplasat pe meleaguri moldave , în frumosul oraș IAȘI să se lecuiască prin atingerea moaștelor Cuvioasei PARASCHEV de boli și gânduri necurate , un moment de reflecție și bună dispoziție chiar acum la prima oră.
      De voi reuși, se va vedea pe parcursul trecerii timpului iar comentariile ce vor fi făcute vor fi mărturie. Dacă nu, nu-i nici o supărare ! Eu, deja mă simt mai bine iar SOARELE a apărut din nou după mai multe zile de cer înnorat și ploi mocănești, plictisitoare.
      Dacă îți plac, LE POȚI FOLOSI pe toate în articolele tale căci, nu mă supăr, ci, dimpotrivă, mă bucur . Am însă o mare rugăminte : alege UNA, pe care o vrei TU și, hai să o comentăm împreună, aici, la acest post.
      Weekend plăcut !
      Mulțumesc pentru vizită, like și comentariu !
      Cu respect,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 14/10/2011 @ 7:55 am | Răspunde

  2. @Aliosa
    Buna ziua,
    Axiomele sunt extraorinare 😀 nici nu puteau fi altfel.
    Nu vad ce as putea cometa, pentru ca sunt exprimate foarte bine, postul dumneavoastra reflectand foarte bine esente ale vietii…singura varianta ar fi sa gasm solutii pentru a combate dintre ele..
    Cu acelasi respect,
    ganguritu

    Comentariu de ganguritu — 14/10/2011 @ 9:22 am | Răspunde

    • @ Ganguritu,
      Toate se pot COMENTA și la toate se pot găsi soluții pentru a fi COMBĂTUTE, pentru a nu se îndeplini !
      De pildă , axioma :
      „ Dacă ai impresis că nu îi pasă nimănui dacă mai trăiești , încearcă să nu plătești câteva rate la bancă ” !
      După prima SCADENȚĂ , banca deja aplică penalizarea debitorului iar RATA crește, crește, ajungându-se la un moment dat ca ea să fie egală sau chiar mai mică decât PENALIZĂRILE aplicate și acumulate în contul nefericitului de debitor. Ca să-și recupereze banii, banca acționează debitorul în instanță care, nu mai stă deloc pe gânduri și dispune recuperarea datoriilor prin toate mijloacele, inclusiv prin acțiunea executorului judecătoresc ce se prezintă la domociliul debitorului cu mascați înarmați ca la prinderea teroriștilor. Dacă deebitorul nu are în casă obiecte de valoarea datoriei către bancă, atunci i se poate scoate la vânzare chiar locuința, printr-o licitație aranjată la care să se prezinte două persoane fizice ce se va dovedi ulterior că au făcut parte din același CLAN MAFIOT IMOBILIAR !
      Când nu este dator nimănui, OMUL nu este căutat de nimeni iar de-i singur, poate fi găsit mort în casă datorită vicierii aerului de le scara în care a lociuit . Dacă estre dator cuiva și mai ales unei bănci, este căutat zilnic până ce-și plătește datoria.
      Ca să nu se ajungă în asemenea situații, sunt două soluții :
      – ori nu te împrumuți la bancă când ai nevoie de bani de o plasmă,
      -ori te împrumuți dar îți achiți la timp ratele .
      Mulțumesc pentru vizită, aprecieri și comentariu ! Dacă era și un like, totul era perfect !
      Weekend plăcut !
      Alioșa.
      .

      Comentariu de Aliosa — 14/10/2011 @ 7:20 pm | Răspunde

      • S-a marcat si like-ul, si nu pentru ca mi-ai subliniat dumneata, ci pur si simplu chiar imi place ce-ai scris si cum ai scris…
        Da, e adevarata toata exemplificarea, da in cazul in care omul NU ARE NIMIC, cum isi vor rezolva problemele acele banci ?
        Nu cunosc nici un om care odata imprumutat, din rea vointa nu-si achita datoriile, dar, cunosc cativa care nu mai au nici dupa ce sa bea apa, cu toate ca nu demult aveau o viata draguta, cu sperante, cu vise..dar totul s-a naruit odata cu acea „criza”, ramanand cu.nimic…si fara oameni pe langa ei, familia fiind printre cei care au facut primii pasi de indepartare…
        Toata stima si va salut cu profund respect,
        ganguritu

        Comentariu de ganguritu — 15/10/2011 @ 10:02 am

      • @ Ganguritu,
        Bună ziua !
        Treaba cu like este așa, ca un moft de-al meu ! Imi place să văd cât mai multe avatar-uri chiar la început de COMENTARII pentru a ajunge mai repede și a cunoaște mai bine pe cel( cea )
        care a făcut comentariul.Este zic eu , ca o măsură de prevedere în primul rând și ca un argument că postul respectiv a fost recepționat în bine.
        Bine că ai dat like pentru că ți-a plăcut ce-am scris căci altfel, nu mi-o iertam.
        Cât privește OMUNL care NU ARE NIMIC, deci nu are cum înapoia RATA la bancă, în loc de răspuns aș pune o simplă întrebare : dacă nu are NIMIC , ( știind că se fac niște verificări și se solicită niște giranți), cum de a solicitat un împrumut iar banca cum de i-a acordat împrumutul ?
        Dar, în ROMÂNIA este posibil orice așa că, mai bine mă opresc aici.
        Mulțumesc pentru like și comentariu !
        Mi-a plăcut ce-am citit pe blogul tău și chiar am comentat ceva despre IUBIRE !
        Am vrut să dau și eu like dar, nu am avut unde .
        O sâmbătă frumoasă căci, eu merg la masă !
        Cu stimă și respect,
        Alioșa.

        Comentariu de Aliosa — 15/10/2011 @ 12:47 pm

  3. Păi ce să zic. Eu sunt și prost, şi nebun şi urât şi insistent.
    Cât privește axiomele, dacă îți aparțin, cred că le-ai frământat îndelung. La fel ca B. Marinescu, s-auzim de bine.

    Comentariu de Popateapa — 14/10/2011 @ 10:06 am | Răspunde

    • @ Popateapa,
      Aici era vorba doar despre niște axiome ce au fost postate din dorința sinceră de a mai uita de relele ce se întâmplă zilnic în jurul nostru,de a ne mai descreți frunțile din cauza gândurilor negre și de a mai părăsi domeniul politic și infracțional din țara noastră care ne consumă tot timpul . Dacă nu aș fi postat așa ceva, cu siguranță aș fi scris despre tragedia de la Giurgiu , despre justiție, poliție, infractori, clanuri mafiote, chiolhanuri și pupături intre senatori și interlopi ce-apasă la ordin la ”butoane ” , despre felul cum fiice de senatori își aleg giranții pentru împrumuturi la bănci,despre medici profesioniști și neprofesioniști, despre dotarea precară a spitalelor din ROMÂNIA cu aparatura necesară salvării VIEȚII puse în pericol de interlopi și, în brambureala declarațiilor date de martorii și participanții la tragicul eveniment din barul fără camere de supraveghere poate aș fi întrebat așa, ca din întîmplare : nu există nici o legătură între înfrângerea echipei de baschet Dinamo de către echipa din Giurgiu al cărui protagonist baschetbalistul american a înscris vreo 23 de puncte și altercația care a dus în cele din urmă la decesul americanului ?
      Așa că, mai bine am postat despre axiome .
      Mulțumesc pentru vizită, comentariu și like !
      S-auzim de bine, vorba ta !
      Weekend plăcut !
      Alioșa.
      P.S. !!!

      Tu, nu ești nici prost, nici nebun, nici urât și nici insistent ! Ești la fel ca toți oamenii onești deranjat de nedreptățile ce ți s-au făcut și cărora nu le-ai găsit nici până acum răspăunsul sau rezolvarea.

      Comentariu de Aliosa — 14/10/2011 @ 7:47 pm | Răspunde

  4. Sunt si bune si amuzante. Aceea cu D-zeu care iubeste prostii e tare, de asemenea si chestia cu bicicleta furata… Starnesc rasul, dar putin adevar este cam in fiecare. O seara buna!

    Comentariu de buceginatura2000 — 14/10/2011 @ 6:47 pm | Răspunde

    • @ Adrian,
      În răspunsul dat mai sus lui POPATEAPA, am explicat motivele postării acestor axiome.
      În răspăunsul dat lui GANGURITU , am specificat că toate se pot comenta și combate . La el am comentat una iar la tine voi comenta pe una din cele care ți-a atras atenția și provocat râsul :
      „ DUMNEZEU sigur iubește proștii ! Altfel,nu ar fi creat atât de mulți ” !
      Dacă ar fi să ne luăm doar după exemplul ce ni se oferă chiar acum în zi de mare sărbătoare a Sfintei Cuvioase PARASCHEVA , axioma în cauză chiar că se dovedește a fi de actualitate, hazlie și provocatoare de râs. Știu că iarăși voi fi înjurat de unii și de așții dar, nimeni nu mă poate opri să nu-mi exprim gândurile . Să mă explic : fiecare are dreptul să se închine în sinea sa la cine vrea dar nimeni nu are dreptul SĂ CHEME LUMEA să sărute racla în care se află moaștele sfintei că va fi vindecat de boli, va fi scăpat de datori și multe alte bazaconii.
      Dacă ar fi așa, de ce nu-s vindecați ROMÂNII de PROSTIA ce-i caracterizează permanent ?
      Altă dată lumea era chemată la moaștele uni sfânt care se zice că-i putea ajuta pe proștii care au depus banii la FNI să-și recupereze economiile pierdute . N-am auzit pe nimeni spunând că și-a recuperat banii furați după cum a fluierat vântu !
      Mai știam una : în ROMÂNIA mama proștilor e mereu gravidă și de aceea se nasc doar supradotați dar, am uitat s-o postez !
      Nu-i așa că și asta este hazlie ?
      Mulțumesc pentru vizită, aprecieri, comentariu și like !
      Weekend plăcut !
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 14/10/2011 @ 8:11 pm | Răspunde

  5. „Dacă nu poti fi înlocuit, atunci nu o să fii niciodată promovat.”

    Ce mult m-a amuzata asta ! E interesanta si adevarata …

    Comentariu de Samsara — 14/10/2011 @ 7:45 pm | Răspunde

    • @ Samsara,
      Mă bucur că te-a amuzat !
      Da, așa este , interesantă și adevărată !
      Din păcate, în ROMÂNIA postdecembristă , această axiomă a fost permanent pe buzele IMPOSTORILOR, LINGUȘITIRILOR, OPORTUNIȘTILOR , IPOCRIȚILOR, PROFITORILOR , TRĂDĂTORILOR de neam, țară, doctrine și partide , INCULȚILOR și PANGLICARILOR care au cerut mereu, mereu, ȘEFILOR vremelnic ajunși prin fraudă, manipulare, minciună și păcălire a celor mulți dar săraci cu duhul „ proști, proști, da-s mulți MĂRIA TA ” , promovarea în funcții pe care nici în cele mai frumoase vise nu le-ar fi primit .
      Și uite-așa, agramați plini de succesuri au ajuns să ne conducă
      Țara să o jefuiască , pe prostime să o ducă
      Ca pe bou cu lanțu-n nas la cișmea să îi dea apă
      Ca pe oaia ce în vara de lucernă multă crapă .
      Normal și logic : „ dacă nu poți fi înlocuit, atunci, nu o să fii niciodată promovat ”!
      Mulțumesc pentru vizită, comentariu și like !
      Noapte bună !
      Cu respect,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 14/10/2011 @ 8:47 pm | Răspunde

      • Buna seara domnule Aliosa!

        Nu ma supar pe nimeni care salveaza imagini de pe blogul meu .
        Eu incerc sa impartasesc frumosul vazut (surprins) de mine cu altii .
        M-a deranjat odata cand cineva pe un blog comercial a preluat o poza si a semnat-o cu link-ul site-ului respectiv.A facut un frumos reportaj.
        Toata stima, numai ca ar fi putut mentiona sursa pozei … atat.
        Ma bucur nespus ca va plac capturile mele,Intru si eu mereu pe blogul d-voastra , nu totdeauna comentez
        Imi place sa citesc gandurile d-voastra . Sunteti drept si foarte direct.
        O seara frumoasa !

        Comentariu de Samsara — 15/10/2011 @ 8:16 pm

      • @ Samsara,
        Bună ziua !
        Aseară n-am reușit să-ți răspund din varii motive.
        Dar, nici acum nu-i prea târziu . Mă bucur că nu te-ai supărat că ți-am salvat frumoasa și reușita fotografie „ Toamna pe lac-apus de lună !
        Așa cum am specificat și pe blogul tău, SALVEZ cu aprobarea autorilor , într-un FOLDER special intitulat „ IMAGINI DIN NATURA PREFERATĂ DE PRIETENII MEI DIN BLOGROLL ” cele mai interesante, reușite și frumoase IMAGINI în care apar și semnăturile lor .
        De fapt, întrebarea a fost pusă din respect căci, știam deja că nu te vei supăra .
        Mă bucur că ai sesizat că sunt sincer și foarte direct .Așa am fost ÎNVĂȚAT iar acum nu mă mai pot schimba chiar de mi-ar oferi PDL funcția de premier !
        O după masă minunată !
        Cu toată stima și prețuirea,
        Alioșa.

        Comentariu de Aliosa — 16/10/2011 @ 3:21 pm

  6. „Cel mai scurt drum dintre două puncte este mereu în constructie.”
    Primul punct:dat jos Băsescu cu toată gaşca de pedelepre şi peunerişti!
    Al doilea punct:renaşterea din cenuşă a poporului român.
    În afară de faptul că drumul dintre cele 2 puncte este mereu în construcţie mai este un drum mereu în construcţie:DRUMUL PÂNĂ LA PRIMUL PUNCT!!!
    Concluzia:
    PENTRU A FINALIZA DRUMUL DINTRE CELE 2 PUNCTE TREBUIE CONSTRUIT DRUMUL PÂNĂ LA PRIMUL PUNCT!AICI NE-AM POTICNIT!
    DACĂ VOM CONSTRUI DRUMUL PÂNĂ LA PRIMUL PUNCT CONSTRUIREA DRUMULUI DINTRE CELE 2 PUNCTE RĂMÂNE FLOARE LA URECHE!
    Scuze că nu am comentat axioma ci am interpretat-o racordându-mă la realitatea din Românica zilei de azi.

    Comentariu de bmarinescu41 — 14/10/2011 @ 8:03 pm | Răspunde

    • @ Bmarinescu41,
      Nu te scuz deloc ! De ce? Pentru că nu-i cazul să-ți ceri scuze !
      Ai făcut cel mai dibaci și punctual comentariu !
      De fapt, asta mi-am dorit: interpretări racordate la realitatea dureroasă din ROMÂNIA fără guvern dar cu mari datorii la FMI, BM, UE și cine știe la mai câte bănci străine și interne particulare .
      Sunt complet de acord cu interpretarea făcută .
      Mulțumesc și sper ca exemplul tău să fie urmat și de alte persoane oneste și curajoase.
      O seară liniștită !
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 14/10/2011 @ 8:18 pm | Răspunde

  7. Alioşa,
    Sunt bune, dar pentru apreciere, trebuie numerotate,sistemazitate, să ştim precis, la ce ne referim.
    Am încercat asupra câtorva, să-mi exprim părerea, dar le-am pierdut.
    Revin, cand nu sunt obosit de ajun de wk.
    Noapte bună!
    Madi şiOnu

    Comentariu de World of Solitaire — 14/10/2011 @ 8:16 pm | Răspunde

    • @ Onu,
      Mulțumesc pentru aprecieri dar mai ales pentru sfaturi !
      Pe unul deja l-am pus în practică: am dar fiecărei axiome un număr de ordine ca să fie mai ușor gestionate .
      Mulțumesc încă odată ! Știam eu că am omis ceva dar, nu mi-am dat seama la timp.
      Ca să fac o sistematizare, acum sincer, sunt și eu obosit .Nu știu, poate mâine să încerc ceva dar, după masă căci dimineață mă duc la piață să-mi fac aprovizionarea pentru iarnă .
      Revino când vrea inima ta !
      Mulțumesc pentru vizită, comentariu și like !
      Noapte bună !
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 14/10/2011 @ 8:54 pm | Răspunde

  8. @ DORU,
    Bine ai venit pe blogul meu !
    Mă bucur de like căci asta demonstrează faptul că ți-au plăcut axiomele postate !
    Am căutat să aflu mai multe despre tine dar, nu am găsit decât acel AVATAR misterios și impunător prin însăși semnul V-ictoriei care nu mi-a oferit nici un detaliu în plus. Nu m-am supărat căci nu am de ce . Fiecare oferă publicului ce navighează pe internet, atâtea date despre el cât crede el de cuviință.
    Mulțumesc pentru vizită și like iar de spuneai și câteva cuvinte, certamente aflam mai multe despre tine.
    Te aștept cu comentarii oricând vrea mușchii tăi !
    Noapte bună !
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 14/10/2011 @ 9:04 pm | Răspunde

  9. Bună ziua,
    D-le Aliosa, felicitari si multumiri pt. AXIOME! Sper ca intrarea mea sa nu fie considerata inoportuna,dar n-am rezistat tentatiei de a urma invitatia facuta prietenului Adi Ciorba.Adevaruri grave pot fi spuse si cu mult umor si dv. ati reusit.Chia daca A1 spune ca generalizarile sunt false,A32 are mare acoperire în adevarul încetinelii cu care se petrec lucrurile la noi,în incompetenta sus-pusilor nostri.A face haz de necaz nu exclude modul serios de abordare a problemelor cu care ne confruntam,inclusiv gandul unor hotarari radicale…!
    Cu respect, de la alt cincizecist.

    Comentariu de criscar — 15/10/2011 @ 9:28 am | Răspunde

  10. @ Criscar,
    Bună ziua !
    Intrarea domniei tale în modesta mea casă virtuală nu e inoportună ci, dimpotrivă , de bun augur pentru toți cititorii , inclusiv pentru mine.
    Ca atare, îți spun BINE AI VENIT pe blogul meu și sper din toată inima să mai postez și alte articole care să vă tenteze să-mi citiți gândurile și săvă exprimați opiniile. Te cunosc de pe blogul prietenului nostru comun ADRIAN, omul îndrăgit de muntelui străbun ce-i pângărit de turiștii fără bun simț și cei șapte ani de acasă la fiecare weekend prin mormanele de gunoaie lăsate în urma lor ca o dovadă a nesimțirii lor crase .Prietenul ADRIAN, prin articolele postate pe
    http://buceginatura2000.wordpress.com/
    face un mare serviciu MUNTELUI semeț și martor fără grai de-a lungul timpului, ISTORIEI zbuciumate a poporului român în lupta sa împotriva năvălitorilor barbari ce au râvnit mereu la pământurile și MUNȚII noștri.
    Mă bucură vizita iar de-ai avea blog, aș intra cu plăcere în casa virtuală a domniei tale.
    Mulțumesc pentru vizită, aprecieri și comentariu.
    Weekend plăcut !
    Cu respect, de la alt CINCIZECIST ,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 15/10/2011 @ 12:05 pm | Răspunde

  11. doresc să întăresc definiţia multitaskingului cu propria-mi experienţă, adăungând ce mi s-a spus aseară: dar de ce nu poţi să faci un singur lucru, şi să-l faci excelent?

    se referea la număru-mi prea mare de bloguri, dar m-am gândit că s-ar aplica, totuşi.

    Comentariu de Jules — 15/10/2011 @ 6:53 pm | Răspunde

    • @ Jules,
      Bună ziua !
      Bine ai venit în casa mea virtuală !
      M-aș bucura dacă ai trece chiar mai des .
      Să știi că domnul ( doamna ) care ți-a spus :„ dar, de ce nu poți să faci un singur lucru, și, să-l faci excelent ? ” a avut dreptate !
      Și eu am trei bloguri dar, fără să-mi pună cineva și mie aceeași întrebare, pe două din ele le-am lăsat INACTIVE ca și contul deschis la o bancă în care nu ai bani nici de-o apă chioară dar, din varii motive nu l-ai ÎNCHIS deși știi că tot plătești mentenanța anuală care-i mai mare decât soldul.
      Așa că, m-am rezumat doar la blogul :https://aliosapopovici.wordpress.com/ , pe care-l administrez cum pot mai bine ,la celelalte două, trecând doar să văd dacă nu au dispărut în eter.
      E bun exemplul dat și chiar lărgește sfera definiției multitaskingului.
      Aș fi vrut să aflu mai multe despre profilul tău dar, ai lacăt la ușa avatarului .
      Mulțumesc pentru vizită și comentariu !
      Toate cele bune și, sper să ne mai citim !
      Cu respect,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2011 @ 9:37 am | Răspunde

  12. Pai nu mei e nevoie nici sa le comentam ,nici sa le demonstram. Sunt adevarate postulate. 😀

    Comentariu de oanaclara — 15/10/2011 @ 11:16 pm | Răspunde

    • @ Oana,
      Bună ziua !
      Dacă tu spui așa, AȘA să fie !
      Ai ajuns la CATI la BRĂILA ?
      Eu, aflând abia ieri , nu am avut cum participa deși, sincer aș fi vrut mai ales că DUNĂREA este APA VIEȚII MELE !
      Mulțumesc pentru vizită, comentariu, aprecieri și like !
      O duminică frumoasă întregii familii !
      Cu respect,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2011 @ 9:41 am | Răspunde

      • Din pacate n-am ajuns pentru ca am muncit ieri pana in jur de ora 14. Mi-ar fi facut placere. Poate data viitoare… 🙂

        Comentariu de oanaclara — 16/10/2011 @ 9:56 am

  13. Multumesc pt. primire-acceptare! Am trecut si mai depatre de Axiome si am gasit lucruri frumoase,interesante.In ce-l priveste pe Adi,e un om al muntelui in sensul cel mai inalt al sintagmei si in plus, prin intermediul sau am avut bucuria-revelatie al altor minunate blog-uri.Nu stiu,cel putin deocamdata,nu cred sa am puterea,insemnand abilitate tehnica,dar si inspiratie+tenacitate,de a sustine un blog care sa suscite interes real pt. cine l-ar aborda! Ma hranesc din stradaniile altora si”ma aflu si eu in treaba” comentand-incurajand!Inca o data:felicitari si multumiri! Daca in viitor nu voi reusi sa apreciez lucrurile la adevarata lor valoare,voi avea scuza ochelarilor de soare ce mi-au fost atribuiti…Toate cele bune 50-istilor si nu numai,ci si celor apropiati!

    Comentariu de criscar — 16/10/2011 @ 1:46 am | Răspunde

    • @ Criscar,
      Bună ziua !
      Nu trebuie să-mi mulțumești ! Eu trebuie să-ți mulțumesc pentru că mă ONOREZI cu vizita, comentariile pertinente și cuvintele de apreciere și încurajare !
      Despre ADRIAN, numai cuvinte de bine și recunoștință pentru tot ce face ca MUNȚII ȚĂRII să supraviețuiască în aceste momente de criză de identitate, defrișare masivă ilogică , dăunătoare ROMÂNIEI dar folositoare IMPOSTORILOR și PROFITORILOR care, TAIE nu numai PĂDUREA dar și SPERANȚA de viață a românilor prin privarea de OXIGENUL curat necesar vieții .Gândul lor, al acestor LACOMI ai lemnului ce-i exportat în forma brută și importat în forma prelucrată prin firme fantomă și eludarea fiscului, este numai la BANI ! Partea proastă este că , HOȚII de lemn din PĂDURILE STATULUI ( românilor ) sunt mână-n mână cu autoritățile locale și centrale ……dar, mă opresc aici .
      Cât privește BLOGUL , te rog să mă crezi că așa am gândit și eu la început. Odată demarată intenția și făcut blogul, lucrurile au venit aproape de la sine iar satisfacțiile pe parcurs după cum se vede .
      Nimic nu-i imposibil, nimic nu-i prea greu pentru cine vrea să facă ceva iar dacă acel cineva este un CINCIZECIST ca tine, succesul este GARANTAT !
      La muncă deci, prietene CRISCAR !
      Doamne ajută !
      Cu pumnii strânși și inima deschisă
      Alioșa te îndeamnă : LA MUNCĂ !
      Iar mai târziu tu vei vedea
      Că lumea te v-aprecia !
      Toate cele bune !
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2011 @ 9:59 am | Răspunde

  14. Bună dimineața !

    E o zi de duminecă și trebuia să scriu ceva pe blogul meu. Nu mă puteam hotărî ce subiect să aleg.Contoversa ta, cu unul din comentatori în legătură cu moaștele sfintei Paraschieva, mi-a dat o idee. O vei găsi dezvoltată mai târziu pe adresa mea http://dictaturajustitiei.wordpress.com/ .

    Cât despre axiome , sunt deosebit de reușite și cred că fiecare în parte ar merita câte o postare separată și comentată.
    Cu deosebită stimă,
    Carmen

    Comentariu de dictaturajustitiei — 16/10/2011 @ 7:34 am | Răspunde

    • @ Carmen,
      Bună ziua !
      @
      E încă zi de DUMINICĂ
      Cu must și prăjiturică
      Cu pastramă de berbec
      Și desert un pic de chec!

      Mă bucur că din CONTROVERSELE și POLEMICILE provocate de articolele mele, îți vin idei de noi ARTICOLE generatoare indiscutabil, de noi CONTROVERSE și POLEMICI așa cum s-a întâmplat și cu articolul de pe :https://aliosapopovici.wordpress.com/2011/07/26/Poliția-română-încotro ?
      Asta ar trebui să te îndemne să mă vizitezi mai des, și , din proprie inițiativă , nu numai în urma pingback-urilor trimise de fiecare dată când postez un nou articol . Cel puțin, eu așa fac visa-a-vis de blogul tău ! Sper că nu te vei supăra dar, așa sunt eu : sincer și direct !
      O să trec neapărat să văd cum ai DEZVOLTAT ideea despre care dialogăm virtual.
      Mulțumesc pentru aprecieri ! Așa este, fiecare AXIOMĂ ar putea constitui o nouă postare dar, QUI PRODEST ?
      Nu vezi că la tot pasul AI NOȘTRI SCUMPI CONDUCĂTORI ne oferă doar SURPRIZE-SURPRIZE ?
      @
      O duminică cât mai frumoasă
      O cină cât mai gustoasă
      O seară liniștită
      Și-o noapte încălzită !

      Cu respect deosebit,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2011 @ 3:44 pm | Răspunde

  15. AXIOMELE SECOLULUI XXI : CHINA a atacat iar ROMÂNIA a câștigat !
    Echipa feminină de spadă a ROMÂNIEI, CAMPIOANĂ MONDIALĂ !!!
    ROMÂNIA-CHINA 27-26 !
    Am oprit laptopul și-am dat drumul la televizor pentru a urmări,susține și ține pumnii pentru FETELE noastre ce urmau să desfășoare FINALA Campionatului Mondial de Scrimă ce se desfășura în CATANIA, localitate din țara năzdrăvanului meu de nepoțel ,italianul EMANUEL: https://aliosapopovici.wordpress.com/2010/08/13/doar-el-ma-mai-tine-n-viata , și, nu mică mi-a fost mirarea când am constatat la masa și pe casca chinezoaicelor culoarea logică, ROȘIE , ca și drapelul țării lor iar la masa și pe căștile româncelor , culoarea VERDE ce m-a făcut să VĂD VERDE-N FAȚA OCHILOR mei CĂPRUI !!!
    Știind că și ITALIA are verde pe drapel, m-am consolat cu gândul că, în seara aceasta, VOI FI OBLIGAT să mă rog la DUMNEZEU să se aprindă de cât mai multe ori culoarea VERDE chiar dacă după mine și logica bunului simț privind egalitatea în drepturi a celor două finaliste, trebuia să fie GALBENĂ ! Prietenii știu de ce nu-mi place culoarea verde : că FLUTURĂ uneori ILEGAL și OSTENTATIV pe pământul nostru românesc ce are pe DRAPEL doar ROȘU, GALBEN și ALBASTRU )!!
    Adică, CHINA roșu și ROMÂNIA galben !
    Chinezoaicele mai puternice fizic, cu spectrul criticilor aduse de PCC și mai marii lui conducători, știind probabil că cea mai bună apărare este atacul și intimidarea, au ATACAT permanent ca niște băiețoi , conducând la un moment dat pe fetele noastre la o diferență de 5 tușe.
    Printr-un efort și-o concentrare extraordinară dar și apicând indicațiile antrenorului, fetele noastre au recuperat diferența de cinci puncte, au trecut chiar la conducere cu două tușe iar la ultimul schimb, adică ULTIMELE TREI MINUTE, emoțiile au atins pragul preinfarctului !
    Fetele noastre conduceau cu DOUĂ TUȘE cu un minut și jumătate înaintea expirării timpului regulamentar de joc fiind EGALATE chiar în ultima fracțiune de secundă !
    Din acel moment, urma TUȘA DE AUR ( expresia îmi aparține fiindcă chiar asta însemna ) : la SCOR EGAL , 26-26, cine PUNCTA prima ( adică atingea cu lama spadei adversara) , câștiga meciul și TITLUL DE CAMPIOANĂ MONDIALĂ la SPADĂ , pe echipe, ediția 2011 !
    A punctat fata noastră și ROMÂNIA a câștigat cu 27-26 devenind pentru a doua oară consecutiv CAMPIOANĂ MONDIALĂ la spadă . În ediția anterioară ( PARIS 2010, ROMÂNIA în componența actuală, a învins GERMANIA ). Și atunci am făcut GALERIE în fața televizorului și m-am rugat ca fetele noastre să le bată pe nemțoaice și, ruga mi-a fost ascultată ! Acum încep să mă rog pentru ca și la LONDRA de anul viitor FETELE noastre să ne aducă cât mai multe MEDALII și, de ce nu, chiar și TITLUL OLIMPIC !
    Înaintea concursului pe ECHIPE s-au desfășurat întrecerile la individual feminin unde, FETELE noastre ( ANCA MĂROIU și ANA MARIA BRÂNZĂ ) au fost eliminate în semifinale de chiar chinezoaicele Na Li și Yusie Sun pe care le-au bătut însă în FINALA pe ECHIPE !
    În consecință, Anca Măroiu și Ana Maria Brînză au obținut la individual doar BRONZUL dar, s-au revanșat în FINALĂ suflându-le celor două, AURUL !
    Ar fi o mare nedreptate și lipsă de respect din partea mea dacă, nu le-aș nominaliza și pe celelalte componente ale echipei feminine de spadă a ROMÂNIEI, respectiv LOREDANA DINU și SIMONA ALEXANDRU !
    Sărut mâna domnișoarelor și doamnelor care ne-ați mai adus un titlu mondial și MEDALIA DE AUR într-o perioadă când alte sporturi ( amintesc doar de GIMNASTICA feminină și masculină unde n-am luat NICI O MEDALIE când altădată le luam pe toate mai ales la fete ) , sunt intr-o rapidă cădere liberă ca de altfel, toate domeniile de activitate din ROMÂNIA !
    Acest comentariu la cald, imediat după încheierea finalei, nu cuprinde decât niște date statistice , reținute de memoria mea care era concentrată mai mult la desfășurarea acerbei lupte și nu la reținerea unor detalii .Distinșii mei vizitatori și comentatori pot veni și chiar îi rog , și cu alte amănunte și detalii mai ales că vor avea posibilitatea să citească în mass-media tot ce se va scrie pe marginea superbei VICTORII a ROMÂNCELOR în fața CHINEZOAICELOR care, se vedeau victorioase chiar înainte de începera marii FINALE !
    Cum noi avem o vorbă : „ socoteala de acasă nu se potrivește cu cea de la târg ”, vorbă pe care chinezoaicele și infatuatul lor antrenor francez nu o cunoșteau, FETELE noastre au făcut ce-au știut mai bine : au luptat cu dăruire și dârzenie din prima până în ultima clipă și, AU CÂȘTIGAT !!!
    Îmi țiuie și acum în ureche indicațiile antrnorului fetelor noastre : înainte , înapoi, parează, fentează, eschivează, salt-înainte, salt înapoi, atacă, așteaptă și multe altele.
    Felicitări staffului tehnic al echipei feminine de spadă !
    FELICITĂRI FETE de AUR !
    Primiți vă rog din partea mea toate florile din lume !
    Cu toată stima și respectul,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 16/10/2011 @ 9:39 pm | Răspunde

  16. @ ALL !!!
    Pe http://perfectiune.wordpress.com/ am găsit TITLUL : „ GÂNDURI NEPLECATE SPARTE ÎN CERUL GURII ” ce m-a inspirat profund și determinat să-l consider cu consimțământul autoarei CAMELIA,binevoitoare dar dibace în a mânui penelul , ca o AXIOMA SECOLULUII XXI .
    Vizitatorii care întâmplător sau intenționat ajung aici, la acest comentariu, de au curiozitatea și gândul curat de a afla mai multe despre CAMELIA,o ființă cu totul deosebită, autoarea titlului din ghilimele, pot intra cu curaj pe link-ul specificat mai sus și, cu siguranță , nu vor pleca dezamăgiți ci , încărcați doar cu energie pozitivă .
    Lecturare plăcută tuturor !
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 30/10/2011 @ 12:18 pm | Răspunde

  17. […]   Dă-i unui om pește și va mânca o zi întreagă. Învață-l să pescuiască și va sta toată ziua în barcă cu sticla de bere în mâna. aliosapopovici.wordpress.com/axiomele-secolului-21 […]

    Pingback de My Blog | De studiat — 14/06/2015 @ 3:32 pm | Răspunde

  18. […]   Dă-i unui om pește și va mânca o zi întreagă. Învață-l să pescuiască și va sta toată ziua în barcă cu sticla de bere în mâna. aliosapopovici.wordpress.com/axiomele-secolului-21 […]

    Pingback de De studiat – startachim shop — 20/02/2016 @ 10:05 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

