Alioşa

02/11/2011

FOTBALUL LA NOI !

Filed under: generale — Aliosa @ 8:49 am

Cu ceva timp in urmă, presedintele FRF Mircea Sandu la fel de tânăr ca si Liga I de fotbal, declara revistei Prosport  : „ …..am auzit ca  IANCU ( finantatorul echipei FC Timisoara , n.r. )ar fi avut pregătiti 1,5 milioane de euro pentru Ligă si 500.000 de euro pentru arbitri, ca să CÂSTIGE  TITLUL” ! Decalaratie ȘOC, BOMBĂ, care a aruncat in aer treburile din campionatul intern de fotbal ! La scurt timp, parcă la o diabolică comandă a necuratului, Gigi Becali finantatorul echipei de fotbal FC STEAUA  ( favorita mea ) si V. Avram seful Comisiei Centrale a Arbitrilor din TARA tuturor posibilitătilor, diversiunilor si mânăriilor nu numai in FOTBAL ci in toate sferele vietii economico-sociale , au apărut in mass-media scrisă si vorbită cu DECLARATII care mai de care, mai incitante : Gigi Becali   : „  eu jur că asa e si n-are rost să mint ” ! „ V.Avram mi-a zis, si probabil el i-a spus si lui M.Sandu, că, cineva de la Ligă l-a pus fată in fată cu un patron de echipă mare, cu sanse la titlu, si i-a promis că, dacă il ajută…. ” iar  seful CCA : „ Nu a existat nici o persoană , conducătoare de club sau altceva, care să imi propună vreo sumă de bani ” . Cum era si normal , presedintele LPF nimeni altul decât M.Dragomir la fel de bătrân ca si Liga I de fotbal, cu ochii scosi din orbite si foarte hotărât, a spus presei : „ Mircea Sandu s-a referit la LIGA I de fotbal pe PLAJĂ , nu la LPF, când a făcut declaratiile ” iar patronul lui  Poli Timisoara, Marian Iancu ( de unde o fi avut oare atâtia bani să cumpere echipa de fotbal de pe malurile Begăi, numai el si Dumnezeu stie ) , a replicat sarcastic ( ca de obicei, de fapt ): „ Mircea sandu a vorbit intr-o stare de euforie, si nu de la alcool. Dacă as fi dat BANII de carev zice el, eram CAMPION” ! In urmă cu vreo doi ani,  procurorii DNA interceptând telefoanele patronului de la FC Arges, Cornel Penescu intr-un dosar legat de afacerile companiei sale,au  descoperit „ cu totul intâmplător ” ,lucruri grave  din campionatul intern de fotbal legate de  ARBITRAJ părtinitor  si ARBITRI  corupti care au  dus la arestarea lui Penescu finantatorul lui FC Arges ,Gheorghe Constantin seful CCA, Sorin Corpodean,Marcel Savaniu,Sorin Caia, Lucian Dan,Aurelian Bogaciu,Ionică Serea si Marius Martis , arbitri si a lui Marcel Lică observator federal. La vremea aceea , MICROBISTII si OAMENII onesti din FOTBAL au răsuflat usurati crezând ca oameni de bună credintă că RĂUL din FOTBALUL românesc a fost stârpit iar lucrurile vor merge in directia cea bună iar ECHIPA cea mai bună va câstiga pe cinstite titlul de CAMPIOANĂ a ROMÂNIEI la FOTBAL care, pe lângă ONORURI , MEDALII si BANI de la LPF si FRF , avea ACCES DIRECT in grupele LIGII CAMPIONILOR EUROPENI si la zecile de milioane de euro de la UEFA ! Dar, cum la ROMÂNI  „ orice minune tine doar trei zile ” , LOTUL PENESCU  a fost ELIBERAT din INCHISOARE usor si fără prea mult tam-tam in cursul anului 2010 iar lucrurile in fotbalul intern au reintrat in făgasul lor normal adică , SCADDAL  zilnic cum a fost si cel provocat recent . Si de data aceasta DNA-ul a vrut să facă lumină dar, chemându-i la cercetări pe cei care au dat acele incendiare declaratii, au constatat că, ACTORII PRINCIPALI, sfătuiti la ceas de seară de diavol si cei interesati ca lucrurile să rămână asa cum au fost, SI-AU SCHIMBAT DECLARATIILE  fiind unul mai PENIBIL ca altul si punând degeaba pe drumuri pe procurorii DNA care, ar fi avut de rezolvat fapte si mai grave din societatea românească, fapte care se vor uitate ca timpul să treacă iar faptele nenorocitilor de infractori să fie PRESCRISE !

In final, seful FRF care intre noi fie vorba a  mai fost acuzat de coruptie si luare de mită in cazul votului  la UEFA pentru Polonia si Ucraina pentru organizarea CE 2012, a precizat presei avide de senzational : „ Mie nu a incercat nimeni să-mi ofere mită vreodată.Credeti  că as mai fi fost pe aici dacă luam vreun ban murdar? Mă terminau sacalii ăstia din fotbal până acum . Din păcate,FOTBALUL ROMÂNESC are o mare problemă de imagine din cauza patronilor ” ! Culmea ironiei ! Chiar si el crede ce spune ! EU, unul nu-l cred ! Altfel, cum se explică că de la REVOLUTIE este in fruntea FRF ? La fel si Mitică Dragomir la LPF !  TU, dragă CITITORULE , indiferent dacă ITI PLACE sau nu FOTBALUL, ce spui ?  Hai, curaj ! De fapt, FOTBALUL  intern reprezintă , NU-I ASA, OGLINDA societătii noastre corupte si avide de SCANDAL zilnic care, parcă tine de foame ! LA NOI , CA LA NIMENI ! ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/04/21/la-noi-ca-la-nimeni SAU , https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/04/18/FOTBALUL-LA-EI-SI-LA_NOI    !

Iar ca tacâmul să fie complet, la nivelul de conducere a fotbalului românesc, „ NU STIE DREAPTA CE FACE STÂNGA ” ! Să mă explic : ieri , LPF condusă cu o mână de fier de oracolul de la Băilesti ( M.Dragomir ) in prezenta reprezentantilor echipelor de fotbal a STABILIT PROGRAMUL de desfăsurare a TURULUI I  din LIGA I iar ziarele , in fuga lor după EXCLUSIVITATE s-au grăbit să-l PUBLICE ( ca să primească pe merit INJURĂTURI zilnice ) de la FANII care s-au grăbit  să-l cumpere, reducându-si  ratia de alcool si tutun .Cum  LPF si FRF sunt in relatii de bună amicitie ( ca  TOM si JERY ), seful FRF, Mircea sandu si-a adus aminte că STADIONUL NATIONAL „ Lia Manoliu ” va fi gata datorită insistentelor primarului general al capitalei DOCTORUL Sorin Oprescu si că, bucurestenii au dreptul ca să VIZIONEZE ca altădată CUPLAJELE DE FOTBAL dintre echipele bucurestene STEAUA, DINAMO,RAPID si SPORTUL STUDENTESC asa că, PROGRAMUL TURULUI  I   al editiei 2011/2012 , MUSAI trebuie MODIFICAT spre uimirea tuturor fanilor care , nu mai stiu ce să creadă despre COLABORAREA dintre LPF si FRF adică dintre ” NAȘUL” si „ ORACOLUL din Băilesti ” !

Intrebarea mea este simplă si de bun simt : CUM A FOST POSIBIL ASA CEVA ? Dacă ar avea bun-simt, DEMNITATE si ONOARE, pentru această nouă gafă, atât seful FRF cât si seful LPF , ar trebui să-si dea imediat DEMISIA !

Tu dragă cititorule , CE PĂPRERE AI ?

La postul : https://aliosapopovici.wordpress.com/2011/06/29/SE-INTÂMPLĂ-DOAR-LA-NOI , un distins blogger si comentator al postului m-a atentionat subtil : „ ALIOȘA, dacă vei posta doar ce SE INTÂMPLĂ DOAR LA NOI , atunci, tu nu vei mai SCRIE NIMIC ” !L-am asigurat că voi tine cont de sfaturile domniei sale . Dar, poti trece cu vederea aceste DIVERSIUNI din FOTBAL mai ales acum , la INCEPUTUL unei noi EDITII de campionat ? Imi cer scuze prietene ( cine vrea să stie despre cine-i vorba , să citească cu ATENTIE comentariile postului indicat prin linck-ul de mai sus )  că am fost obligat de REALITATEA ROMÂNEASCĂ să postez tot despre ceva rău ! Dar, nu te supăra,  SE INTÂMPLĂ  CEVA   BINE LA NOI ? Dacă mă contrazici cu exemple concrete, imediat iti urmez sfatul !

Timpul a trecut, scandalul semnalat mai sus s-a stins ca și cum nici n-ar fi fost, noua ediție 2011/2012  a campionatului național de fotbal, LIGA I , și-a desfășurat drumul firesc , cu meciuri susceptibile de arbitraje părtinitoare, arbitri suspectați de luare de mită și viciera rezultatelor, cu patroni gălăgioși și implicați în tot felul de aranjamente neortodoxe în favoarea lor și în defavoarea calității fotbalului românesc, șeful comisiei centrale a arbitrilor , Vasile Avram a fost luat le întrebări de către procurorii DNA pentru luare de mită pentru a delega la meciurile echipei de fotbal  FCM Târgu Mureș un anume arbitru care să favorizeze echipa ardeleană, NAȚIONALA de fotbal a ROMÂNIEI a pierdut CALIFICAREA le EURO 2012,   șeful FRF , Mircea Sandu și șeful Ligii profesioniste Dumitru Dragomir au ajuns și ei în vizorul DNA dar, amândoi își apără cu dinții și vorbele POSTURILE din vârful fotbalului românesc, ECHIPELE noastre de club se comportă în C.L.și E.L.ca niște echipe de maidan, VIOLENȚA pe stadioane a atins  cote nemaiîntâlnite cum s-a întâmplat la meciul PETROLUL-STEAUA  când, un suporter ploieștean  băut și drogat a pătruns pe stadion în timpul desfășurării meciului lovindu-l pe jucătorul stelist G.GALAMAZ cu pumnul în care avea un BOX pentru ca lovitura aplicată să fie cât mai puternică. Din păcate, acest incident deosebit de grav s-a produs pe fondul nepăsării organizatorilor în a lua toate măsurile de preîntâmpinare a oricărei  tip  de violență, pe lipsa de reacție a firmei de pază la pătrunderea acelui suporter turbat de furie că echipa lui era condusă pe tabela de marcaj , pe complicitatea jucătorilor ploieșteni  și a echipei tehnice ploieștene în a ascunde obiectul incriminator ( boxul ) cu care dementul suporter ( ce acum este arestat preventiv pentru 29 de zile ),   l- a lovit pe Galamaz care acum e în spital și va lipsi din lotul Stelei vreo 45 de zile ,și nu în ultimul rând pe indolența organelor locale ( primăria care a construit stadionul și cu bani de la guvern,Prefectura al cărui prefect a fost șeful galeriei ploieștene la inaugurarea stadionului din PLOIEȘTI și, JANDARMEIA  care, deși avea informații că galeria ULTRAS a echipei FC PLOIEȘTI promise-se SÂNGE la meciul cu STEAUA, nu a întreprins nici o măsură de prevenire a ceea ce avea să se întâmple.

Am mai spus-o și-o mai spun : în SPORTUL românesc  se pot întâmpla tot felul de nenorociri dacă nu se iau toate măsurile de prevenire a acțiunilor unor așa ziși SUPORTERI ai echipelor locale , care, sub influiența drogurilor, alcoolului dar și a tulburărilor psihice și nestăpânirii trăirilor sufleteși când echipele lor sunt conduse pe tabela de marcaj , comit acte inimaginabile ce pot duce chiar la pierderea de vieți omenești .  Și acum mai cred  că , tragedia de la Giurgiu provocată într-adevăr, în afara sălii de sport , are o mare legătură tot cu o izbucnire necontrolată  a unui suporter ușor influiențabil de anturajul echipei care a luat bătaie având în vedere faptul că șeful poliției locale era în relații bune cu clanul din care făcea parte individul ce l-a lovit pe baschetbalistul american la bar , lovituri ce i-au provocat ulterior decesul.

Rele după rele în fotbalul românesc iar cei doi șefi, Mircea Sandu și Dumitru Dragomir, cercetați de DNA sunt imuni la toate și, nici nu vor să audă de DEMISIE !!!

Astept cu interes OPINIILE distinsilor vizitatori legat de acest subiect, indiferent de sunt  sau nu, FANI  ai FOTBALULUI  din ROMÂNIA .

Repet pentru toată lumea : COMENTARIILE INJURIOASE  , CALOMNIOASE, cu  ATAC la  persoană și VIAȚA mea privată  și  care au în conținutul lor cuvinte  obscene și jignitoare,  pentru curajul de a fi spus ce am spus  mai sus,vor fi ȘTERSE  !

Cu respect deosebit si aleasă consideratie,

ALIOȘA.

8 comentarii »

  1. @ ALL !
    Pentru a întări cele spuse în legătură cu incidentele de la meciul de fotbal PETROLUL-STEAUA , rog pe cei ce ajung pe aici, să dea click pe link-urile de mai jos .
    1) http://www.youtube.com/watch?v=XsX1UyDqG5U
    2) http://www.youtube.com/watch?v=ECyr8M17c4k

    3) http://www.youtube.com/watch?=ZNhgEOh99go&feature=related
    Cu mulțumiri,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 02/11/2011 @ 1:12 pm | Răspunde

  2. Bună ziua d-le Aliosa, în general îmi place sportul, atat timp cât intretine în spiritul nostru ceva constructiv, se pare însa că în ultima vreme „energia instictiva” de care dispunem se rasfrânge atât de violent deformand orice activitate menită să mențină în noi un echilibru încat sportul ….în special fotbalul…..a devenit un ring de etalare a impulsurilor primare. Eu evit să mai întretin în suflet tot ceea ce ma consuma psihic, personal am am lupta mea cu viata, încerc sa îi fac fata menajandu-ma de ceea ce îmi poate face si mai mult rau. Ma întristeaza profund când vad ca în loc sa evoluam…..întretinem datorita intereselor noastre un haotic spirit de jungla prin care întretinem tot ce e mai meschin din fiinta noastra. Fiecare are dreptul sa aleaga în ce fel sa îsi traiasca viata si sa- si investeasca energia lui vitala…….eu nu mai am puterea sufleteasca sa ma las angrenata în luptele ce personal nu îmi apartin, mă consum în zadar…oricum nu am puterea să schimb cursul deja stabilit de către unii care îsi cunosc bine tinta…………

    Comentariu de Lillo — 02/11/2011 @ 3:22 pm | Răspunde

    • @ Lillo,
      Bună seara !
      Mie îmi plac toate sporturile încă din copilărie și ,în mod deosebit din perioada când, elev de liceu militar la Câmpulung Moldovenesc fiind, aveam ca discilină școlară obligatorie și EDUCAȚIA FIZICĂ iar orele ce se desfășurau într-o mare sală de sport, multifuncțională, cu un profesor , ofițer, DUMNEZEU să-l odihnească în pace,erau o adevărată plăcere . Imi aduc aminte cu mare plăcere de momentele când, ansamblul sportiv al L.M.„ Ștefan cel Mare ” prezenta pe stadionul din SUCEAVA cu ocazia Zilei de 1 Mai , un adevărat spectacol sportiv iar sucevenii ne răsplăteau cu aplauze furtunoase iar ELEVELE de la liceele din localitate, ne solicitau adresele ca să mai schimbăm câte o vorbă , două prin scrisori PAR AVION cu miros de parfum……
      De fotbal m-am atașat imediat iar inima mi s-a deschis total pentru echipa de fotbal a armatei, ce pe atunci se numea CCA iar acum , FC STEAUA BUCUREȘTI:
      Atunci, FOTBALUL se juca de plăcere iar pe stadioanele pline, vedeai suporteri de toate vârstele și sexele iar galeriile echipelor ce se confruntau în teren pentru glorie și spectacol, cântau și-și încurajau favoriții decent și civilizat.
      Acea frumoasă atmosferă la care de multe ori am participat și eu, a ținut până la începutul anilor ” 90 .După Revoluția din decembrie 1989, societatea românească a suferit mari transformări și odată cu ea , și sportul REGE, FOTBALUL !
      Echipele de fotbal au trecut la profesionism ajungând pe mâna unor indivizi cu mulți bani,care, în lăcomia lor după profituri imediate , uriașe, au influiențat în rău nu numai jocul de fotbal în sine dar, și spectacolul prin tor felul de metode și acțiuni care, cu trecerea timpului s-au amplificat, ducând la situația scandaloasă de acum , după cum rezultă și din articolul de față.
      Corupția, mita, blaturile, aranjamentele de culise, evaziunile fiscale, coruperea unor șefi de galerii ca să strige ce le dicta patronul sau mafioții pariurilor sportive, toate , au dus la scăderea interesului pentru fotbal și la escaladarea violenței pe stadioane, pe strada plină cu suportei adverși și chiar pe teren cum s-a întâmplat recent la meciul dintre FC PETROLUL PLOIEȘI ăi FC STEAUA BUCUREȘTI.
      Din cauza huliganilor dar și a complicității organelor de ordine și pază cu scandalagii stadioanelor, dar și a altor aspecte, spectacolul fotbalisti a dispărut și odată cu el și interesul meu de a mai merge pe stadioane. Te înțeleg , ai dreptate : nu se merită să ne consumăm psihic pentru huliganii băuți și drogați care strică spectacolul și săvârșesc tot felul de infracțiuni.
      Vrem nu vrem, trebuie să recunoaștem că și fotbalul face parte din viața noastră și, este la fel ca și societatea din care facem cu toții parte.
      Am postat acest articol nu pentru rating, nu pentru creșterea în „ ZELIST” ci , pentru a demasca VIOLENȚA de pe STADIOANE și COMPLICITATEA organizatorilor acelui meci cu HULIGANII .
      Normal că, „ fiecare are dreptul să aleagă în ce fel să își trăiască viața și să-și investească energia lui vitală ….. ” dar, eu nu pot sta indiferent când văd ce se întâmplă acum pe stadioane . Cum nu am decât PUTEREA CUVÂNTULUI ce-mi este garantat de CONSTITUȚIE, am postat acest articol fără vreun interes personal ci, doar pentru a atrage un mic semnal de alarmă celor ce răspund de destinele FOTBALULUI DE LA NOI !
      Îți mulțumesc pentru vizită, comentariu și like !
      Fie ca toate dorințele și visele să ți se împlinească !
      Cu respect,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 02/11/2011 @ 7:13 pm | Răspunde

      • eu va admir caracterul dvs. 🙂 spiritul de luptator pt ceea ce va reprezinta, nu e vb ca sunt indiferenta la ceea ce se intampla in jurul meu, ma doare faptul ca nu pot face nimic personal…..
        o seara frumoasa in continuare
        numai bine 🙂

        Comentariu de Lillo — 02/11/2011 @ 9:44 pm

      • @ Lillo,
        Bună ziua !
        Știu că nu ești indiferentă la ce se întâmplă în jurul nostru ! Și, mai știu că ești o persoană cu sufletul și inima deschisă spre adevăr și dreptate .
        Și pe mine mă doare sufletul de tot ce se întâmplă în jurul nostru dar, în afară de a-mi da frâu liber gândurilor mele sincere, nu pot face nimic altceva !
        Când, am încercat să spun adevărul, s-au găsit IMPOSTORI și CALOMNIATORI să mă BÂRFEASCĂ doar pentru faptul că, întâmplător, am fost ales de peste 90 % dintre locatarii a peste 200 de apartamente ca președinte de ASOCIAȚIE de LOCATARI și, în virtutea atribuțiunilor funcționale, am făcut VERIFICĂRI AMĂNUNȚITE la APARTAMENTE, pe toate problemele legate ce corectitudinea comunicării adevărului CONSUMULUI de APĂ POTABILĂ , număr de persoane la consum și la plata întreținerii , și , nu numai .
        De aici, răutatea celor ce-au vrut să ELUDEZE LEGEA, și ,nu numai !
        S-ar putea să-m spui, ce legătură are asta cu FOTBALUL ,.
        Nu te supăra dar, are o mare legătură !
        SOCIETATEA românească este CORUPTĂ de jos până sus ,și, de SUS, până jos !
        Mulțumesc pentru comentariu !
        Sărut mâna,
        Alioșa.

        ,

        Comentariu de Aliosa — 03/11/2011 @ 4:06 pm

  3. Draga prietene, îmi aduc aminte ca eram copil, şi m-am dus la un meci de fotbal ca spectator. Ei bine, puţin mai înfocat, am început să strig: „Dă-i măi la gioale” Un nene mai în vârsta, ma trage într-o parte şi îmi spune:” Aici ești la fotbal, nu la bătaie.<>. Au fost şi multe alte poveţe pe care le-am primit! Culmea că eu ţineam cu echipa din Turnu Măgurele şi eram în galeria Şantierului Naval Olteniţa. Astăzi numai să îndrăznești să spui ceva unui tânăr în sensul celor de mai sus şi te ia chiar la bătaie. Eu am ţinut seama de poveţe şi am fost toată viaţa un spectator cuminte-

    Comentariu de Popateapa — 02/11/2011 @ 3:23 pm | Răspunde

    • @ Popateapa,
      Bună seara !
      Da, și eu îmi amintesc de un meci de demult,dintre STEAUA și ȘTIINȚA CRAIOVA la care am fost dus pe stadionul GHENCEA ,de un cumnat al meu , DUMNEZEU să-l odihnească în pace . Eram la tribuna a doua unde erau mai mulți olteni decât suporteri steliști ( pe atunci, mulți olteni lucrau pe șantierele din capitală , plus miile de studenți ). Sincer, nu mai știu cine a marcat pentru STEAUA dar, instinctiv , m-am ridicat în picioare și, mi-am manifestat gălăgios bucuria făcându-l pe cumnatul meu să mă tragă imediat jos de teama de a nu păți ceva din partea suporterilor olteni. Am văzut câteva capete uitându-se spre mine dar, sincer, nu am pățit nimic .
      Dar, vorba ta, mai scăpam nevătămat dacă din întâmplare mă aflam în mijlocul galeriei petroliste și mă ridicam în picioare când a marcat STEAUA ?
      Sincer, acum îmi este teamă din cauza HULIGANILOR să mai merg pe stadion la un meci în care joacă STEAUA , indiferent cu cine din campionatul intern.
      Mai merg din când în când la meciurile din CL sau EL.
      Mulțumesc pentru vizită, comentariu și like !
      O seară bună prietene !
      Cu respect,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 02/11/2011 @ 7:32 pm | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Bună seara !
    Sunt dezamăgit de interesul manifestat față de acest post .Știu că au trecut mulți pe aici, au citit dar nici n-au comentat și nici like n-au dat.
    Se va găsi însă cineva să spună că FOTBALUL nu-i important și nici agreat de toată lumea. Da, așa este, o știu . Și-atunci, de ce-am mai scris din nou despre fotbal ? Simplu : FOTBALUL este o componentă a societății românești și, ca atare, este CORUPT ca și întreaga societate ! De aceea am postat acest articol ca să reamintesc și celor ce nu iubesc FOTBALUL că în numele lui se fac tot felul de afaceri dubioase, eludări ale legilor ce ne guvernează, favoruri și favoritisme, mituiri și mituiți, corupție și corupți, și, multă, multă minciună și ipocrizie. Am scris despre scandalul cu arbitrii și am fost înjurat, am scris despre cei doi șefi ( FRF și LPF ) că ar trebui să-și dea demisia și ,am fost luat în derâdere, acum îmi pun retroric o întrebare : de unde a avut soția șefului FRF , Mircea Sandu ,400.000 de euro să-l împrumute pe patronul BISTRIȚEI , J.Pădureanu ?
    Doamne că proști ne mai cred ……
    Ca și în multe alte domenii, CORUPȚIA este la mare înălțime în FORBALUL DE LA NOI !
    Aș vrea ca măcar în acest domeniu SĂ SE FACĂ DREPTATE !
    Nu-i corect ca un TÂNĂR ce-a renunțat la COPILĂRIE, ȘCOALĂ, FACULTATE și DISTRACȚII muncind pe brânci la antrenamente și-n cantonamente să pățească ce-a pățit fostul stelist MIHĂIȚĂ NEȘU , iar niște PROFITORI și IPOCRIȚI să se îmbogățească dând din gura spurcată și plină de venin mai tot timpul !
    Weekend plăcut tuturor celor ce ajung pe aici !
    Cu respect,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 18/11/2011 @ 6:47 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

