Alioşa

08/03/2012

8 MARTIE, ZIUA DOAMNELOR !

Filed under: generale — Aliosa @ 10:38 am

  Astăzi de 8 MARTIE, Ziua Internațională a FEMEII,adresez un gând sincer  tuturor femeilor din LUME dar și  din  viata mea,începand cu mama care mi-a dat viață și care din păcate acum nu mai este printre noi,cu acea doamnă învățătoare care m-a învațat să scriu,să citesc și să socotesc,cu acea  frumoasă și tânără bibliotecară care m-a învațat ce înseamna o carte bună ,cu prima mea dirigintă care m-a îndrumat și educat în școala primară și gimnazială, cu domnișoarele care  care m-au ținut de mâna cu drag ,iubire și afecțiune, cu cea  care mi-a dat primul sarut, cu  prietenele  si cunostintele întâlnite de-a lungul vieții mele, cu acelea  care mi-au fost alaturi  la bine  si mi-au înteles un zâmbet ,o lacrima de fericire sau de tristete, cu acelea care mi-au fost alaturi în momente de restriște si mi-au dăruit un zâmbet si mi-au spus ca pot merge mai departe, cu acelea  care m-au îndrăgit,respectat sau…de ce nu, urât-chiar din motive doar de ele știute,cu  surorile, verișoarele, cumnatele, cuscrele,cumetrele,finele,nepoatele deja și ele mame, și, nu în ultimul rând cu acea  frumoasă domnișoară profesoară  ce-a spus, incredibil dar adevărat, chiar în ZIUA de 8 MARTIE 1973 un  DA hotărât când, ofițerul stării civile a întrebat : „ Domnișoara …. de bună voie și nesilită de nimeni îl iei de soț pe domnul… ”  și, încheind cu fiica mea devenită între timp și ea MAMA unicului și inegalabilului meu NEPOȚEL, argintul viu ce se numește EMANUEL !Tuturor DOAMNELOR ( cu excepția celor trecute în neființă și pentru care mă rog ca DUMNEZEU să le țină la dreapta SA odihnindu-le în pace ), un gând curat, o lacrimă de bucurie,recunoștință și mândrie, multă sănătate și tradiționalul  LA MULȚI ANI DOAMNELOR !!!

Pentru toate DOAMNELE și-n mod deosebit pentru cele ce ajung pe meleagurile modestului meu blog, alături de urarea de LA MULȚI ANI,   adresez și invitația de a urmări și alege din slideshow-ul aici postat FLOAREA dorită  iar care vor, pot zăbovi chiar și la o cafea grozavă aburindă !!! Sursa fotografiilor : internetul .

Cu aleasă stimă și respect deosebit,

Alioșa.

19 comentarii »

  1. Multumiri!
    Foarte frumoase florile si cuvintele!
    O zi cat mai buna!

    Comentariu de yousef59 — 08/03/2012 @ 11:16 am | Răspunde

    • @ Magda,
      Mulțumesc pentru aprecieri !
      Cuvintele tale mă bucură și încurajează .
      Inițial nu voiam să public un post cu titlul de 8 MARTIE dar,
      era un gest necavaleresc din partea mea să NU LE UREZ „ La Mulți Ani ” și să le OFER
      la alegere câte o FLOARE , DOAMNELOR care în timpul anului trecut și până acum ,
      m-au onorat cu prezența pe modestul meu blog făcând comentarii sau dând like.
      Așa că, într-o grabă generată de iminența ieșirii în oraș pentru a sărbători cum se cuvine ziua FEMEII,
      am ales din arhiva laptopului meu cele mai frumoase flori și din mintea încă lucidă acele modeste cuvinte ce
      se cuvin a fi adresate FEMEII de ziua ei și, le-am postat .
      Acum câteva minute m-am reîntors acasă și obișnuința m-a dus direct la laptop pe care l-am
      deschis cu nerăbdare să văd cine va fi PRIMA DOAMNĂ care-mi va citi postul și RĂSPUNDE …
      Spre marea mea bucurie, ca de obicei, așa cum poate constata oricine vrea dând click pe posturile anterioare,
      tu ai fost și de data aceasta PRIMA !
      Îți mulțumesc sincer și ca dovadă a bucuriei mele, îți ofer toate FLORILE din slideshow-ul postat.
      O zi pe măsura gândurilor tale frumoase și nobile !
      Cu stimă și respect,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 08/03/2012 @ 2:54 pm | Răspunde

  2. @ Pentru toate FEMEILE :
    bunicuțe,mame,soții,surori,fiice,cuscre,cumnate,verișoare,fine de botez și căsătorie,
    nașe de botez și căsătorie,nepoate,iubite,amante,prietene, vecine, subalterne sau cunoștințe :
    un sincer și călduros LA MULȚI ANI de 8 MARTIE, Ziua Internațională a FEMEII !!!

    ,,Aproape toate se iarta, nimic nu se uita.
    Cine te iubeste ,te cauta;cine te vrea iti spune;cui ii e dor de tine, te suna;cine nu…nu!!!”(J K Jerome)

    Motto:
    „Viata nu inseamna sa supravietuiesti unei furtuni ci sa stii sa dansezi in ploaie.”

    O intrebare frecventa pe Google pare a fi: “Ce este dragostea?“… ei bine, cea mai frumoasa explicatie am auzit-o cu cativa ani in urma de la o prietena asistenta medicala.

    Zilele astea ploioase mi-au reamintit povestea pe care astazi m-am gandit sa o impartasesc cu voi.

    “Era o dimineata aglomerata la cabinet cand, in jurul orei 08:30, intra un domn batran cu un deget bandajat. Imi spune imediat ca este foarte grabit caci are o intalnire fixata pentru ora 09:00. L-am invitat sa se aseze stiind ca avea sa mai treaca cel putin o jumatate de ora pana sa apara medicul. Il observ cu cata nerabdare isi priveste ceasul la fiecare minut care trece.

    Intre timp ma gandesc ca n-ar fi rau sa-i desfac bandajul si sa vad despre ce este vorba. Rana nu pare a fi asa de grava… in asteptarea medicului, ma decid sa-i dezinfectez rana si ma lansez intr-o mica conversatie. Il intreb cat de urgenta este intalnirea pe care o are si daca nu prefera sa astepte sosirea medicului pentru tratarea ranii. Imi raspunde ca trebuie sa mearga neaparat la casa de batrani, asa cum face de ani buni, ca sa ia micul dejun cu sotia.

    Politicoasa, il intreb de sanatatea sotiei. Senin, batranul domn imi povesteste ca sotia, bolnava de Alzheimer, sta la casa de batrani de mai bine de 7 ani. Gandindu-ma ca intr-un moment de luciditate sotia putea fi agitata de intarzierea lui, ma grabesc sa-i tratez rana dar batranul imi explica ca ea nu-si mai aduce aminte de 5 ani cine este el… Si-atunci il intreb mirata: “Si dvs. va duceti zilnic ca sa luati micul dejun impreuna?“. Cu un suras dulce si o mangaiere pe mana, imi raspunde: “E-adevarat ca ea nu mai stie cine sunt eu, dar eu stiu bine cine este ea“.

    Am ramas fara cuvinte si un fior m-a strabatut in timp ce ma uitam la batranul care se indeparta cu pasi grabiti. Mi-am inghitit lacrimile spunandu-mi in sinea mea: “Asta este dragostea, asta este ceea ce imi doresc de la viata!… Caci, in fond, asa este dragostea adevarata ?!… nu neaparat fizica si nici romantica in mod ideal. Sa iubesti inseamna sa accepti ceea ce a fost, ceea ce este, ceea ce va fi si ceea ce inca nu s-a intamplat. Persoanele fericite si implinite nu sunt neaparat cele care au tot ce-i mai bun din fiecare lucru, ci acelea care stiu sa faca ce-i mai bun din tot ceea ce au”.
    Cu toată stima și respectul ,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 08/03/2012 @ 2:32 pm | Răspunde

  3. Emoţionant,şi a intrat direct în casa sufletului meu,sper şi al tuturor celor care au poposit pe aici!!!
    Am ales trandafirul roşu,DAR FĂRĂ NICI O LEGĂTURĂ SAU AFINITATE CU …SIGLELE CU TRANDAFIRI, PENTRU CĂ ĂIA SUNT TRANDAFIRI OTRĂVITORI !!! 😀 😀 😀 ))))))))))))

    Comentariu de bmarinescu41 — 08/03/2012 @ 5:18 pm | Răspunde

    • @ Bogdan,
      Salut prietene !
      Nici prin cap nu mi-a trecut să postez în slideshow-ul de mai sus
      FLORI cu trimitere la SIGLE sau alte conotații politice !
      Am postat și TRANDAFIRI pentru că îmi plac atât mie dar și doamnelor .
      Și, după cum se poate vedea, sunt TRANDAFIRI și de alte culori…
      Ai dreptate , din cauza politicienilor IPOCRIȚI, CORUPȚI , MINCINOȘI, MANIPULATORI,
      TRĂDĂTORI, IMPOSTORI și LACOMI, am ajuns să denigrăm până și FLORILE !!!
      Dacă tot ai adus vorba de SIGLE , la mine în oraș s-au dăruit FLORI din partea tuturor partidelor.
      Mai bine așa decât să se întâmple ca la IEPUREȘTI ( GIURGHIU ) unde PDL și PSD s-au luat la bătaie !!!
      Mulțumesc pentru vizită, comentariu , like și sinceritatea SIGLEI !
      Din punctulo meu de vedere……dar mai bine,intră pe
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/03/06/
      și urmărește VIDEOCLIPUL cu ….. POPA „ dracului ” …..
      O seară minunată !
      Cu prietenie,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 08/03/2012 @ 6:45 pm | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Deviza mea dintotdeauna a fost , este și va fi :
    OMUL CÂT TRĂIEȘTE ÎNVAȚĂ !
    De vei da CLICK pe link-ul de mai jos , VEI AFLA ce-am aflat eu astăzi datorită lui
    Yuosef59 :

    http://saccsiv.wordpress.com/2012/03/07/8-martie-este-o-inventie-a-stangii-evreiesti-3/

    Sincer, tu știai așa POVESTEA zilei de 8 MARTIE ???
    Sincer, eu nu o știam așa !
    Mulțumesc lui Yousef59 pentru aducerea la cunoștință a respectivului link și vouă celor care
    veți deschide link-ul și-mi veți răspunde la întrebare !
    Cu toată stima,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 08/03/2012 @ 6:08 pm | Răspunde

  5. @ De la CRISCAR50,

    8 Martie

    Tuturor Doamnelor si Domnisoarelor care au insemnat,
    ori mai marcheaza in vreun fel existenta noastra
    cuvin multumiri!
    La multi ani,cu soare!

    Comentariu de Aliosa — 08/03/2012 @ 6:55 pm | Răspunde

    • @ Crișan,
      Bună seara !
      În numele tuturor vizitatoarelor blogului meu,
      MULȚUMESC !
      Și de aici, încă odată,
      LA MULȚI ANI doamnei !
      Cu prietenie,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 08/03/2012 @ 6:57 pm | Răspunde

  6. Mulţumim, domnule! 🙂

    Comentariu de almanahe — 09/03/2012 @ 4:49 am | Răspunde

    • @ Almanahe,
      Bună dimineața !
      Mulțumesc și eu pentru vizită, like dar mai ales pentru confirmarea primirii mesajului de
      LA MULȚI ANI de Ziua DOAMNELOR !!!
      Și când spun DOAMNE, am în vedere toate aspectele ce le incubă frumosul și femininul
      cuvânt DOAMNĂ !
      Căci, deși am expediat mesaje de felicitare la peste 15 DOAMNE și peste 15
      domni pentru DOAMNELE lor, și-au găsit timp pentru a CONFIRMA primirea mesajului
      doar :
      http://yousef59.wordpress.com/
      http://bmarinescu41.wordpress.com/
      – prietenul CRISCAR50 prin e-mail din motive pur tehnice ce țin de calculator;
      și, bineînțeles domnia ta,
      http://almanahe.wordpress.com/
      Mulțumesc celor nominalizați pentru răspuns și comentarii !
      Weekend plăcut !
      Cu respect,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 09/03/2012 @ 8:43 am | Răspunde

  7. @ ALL !!!
    Erzsi era servitoare la niste domni în Cluj.
    În fiecare joi avea liber si se întorcea acasa seara foarte bine dispusa. Într-o joi seara domnul o întreaba:
    – Erzsi draga, ia spune, ce faci tu in fiecare joie, de vii asa vesela acasa?
    Erzsi: O, domnu’, noi joi întilneam cu Ildiko si cu Feri si Pista si mergem undeva pe Feleac si jucam de-a ghicitul.
    Domnul: Cum e jocul asta, Erzsi?
    Erzsi: Mergem la capița de fân, iar noi fetele bagam capul în capita si baietii vin pe la spate si ne…..„ gâdilă” iar noi trebuie ghicit cine fost. Câteodata vine mai multi tineri si noi nu putem ghici si atunci râdem numa, numa… si ei nu ne lasa din ….„ gâdilat ” pâna ghicim cine o fost.
    Domnul: Mai Erzsi, e tare interesant jocul asta, as veni si eu!
    Erzsi: Veniti domnu’,
    ca joia trecuta
    fost si doamna si
    a ghicit abia a 8-a oara!
    Ce zici, ți-a plăcut BANCUL ?
    De ești bărbat și ți-a plăcut, nu te lăsa până nu termini de BĂUT
    cele 44 de pahare cu vin azi de Sfinții 40 de MUCENICI !!!
    De ești femeie, nu te lua după Erzsi !!!
    Indiferent ce ești, spune ceva !!!
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 09/03/2012 @ 8:22 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    Să ne mai și relaxăm !!!

    http://www.youtube.com/watch_popup?feature=player_embedded&v=7ZzcEVeP_pc

    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 09/03/2012 @ 2:58 pm | Răspunde

  9. PS!!!
    De 8 MARTIE , bărbații au dăruit FEMEILOR FLORI și CADOURI ….
    De 9 MARTIE , bărbații , DUPĂ cele 44 de PAHARE cu VIN băute c-așa-i tradiția la noi,
    au vrut de la FEMEI doar o clipă de extaz ce se traduce în SEX !
    Iată care a fost RĂSPUNSUL sau OFERTA FEMEILOR din toate ZONELE ROMÂNIEI făcută BĂRBAȚILOR de 9 MARTIE :
    a )Ardelencele.
    Mă, iubi, mă, nu vreau amu. Nu te supăra pe mine, da’ io zic s-o lăsăm pă mâne. Bine, dacă vrei ţi-o fac oral o ţâră, dar să ştii că nu am chef dă mai mult, că mă simt aşa de moleşită, aşa lenioasă. Bine, iubi? Hai, mă, promit că în uichend stau şi io mai mult şi poate ne uităm la un film de care-ţi place ţie…

    b) Oltencele.
    Tuţi apraşteul tău azi şi mâine, păi ce ,sex îţi trebuie ţie acum? Păi tu nu văzuşi că fusei 9 ore la muncă, bă trântorule? Şi făcui ciorba, şi am adunat de prin casă după voi. Mama voastră de trântori. Niciun sex în seara asta, n-am nici o scârbă de chef. Lasă-mă în pace! Arză-te-ar focu’ de bărbat bun la nimic! Auzi, mă, la el, io-s caldă în gură de atâta muncă şi lui îi trebuie să se suie pe mine.

    c) Săsoaicele.
    Hansel, liebe! Ich bin suparate pe tine, nu arbait, kaine bani, kaine facem sex. Das ist un erzaţ de sentiment daca nu ezist comunicaţion. Tu vrei ain-ţvai la dormitor, prima dat trebuie respect, ich nu pot sa face cu tine ceva zer gut daca tu nu ai pozition social stabil, aber ţuruc la fabric! Hoite ich habe nicht liebe pentru tine. Auf viderzen! ( Cine știe germana, să-mi traducă și mie …… Mersi ! ) .

    d)Moldovencele.
    Mă, ştii şeva? Pi mini nu mă mai duşi tu cu zăhărelul ca ultima oară, când ai zis că dacă-ţi pun fofo pi gură, baţi şi tu covoarele şelea. Deci pi mini sa mă laşi în paci. Sau, oi videa, dacă-mi dai bani pintru coafor, poate îţi arăt o ţâţă şi ti duci să ti rizolvi la baie. M-am săturat di toati – când bei urli la mini, când eşti treaz, vrei să-mi bagi papuşoiu în chiselniţă.

    e)Maramureşencele.
    Barbati, nu vreau nimic cu tine asta seara. Lasă că vedem mâine sau la sfârşitul săptămânii. Du-te dacă ţi-e foame, că am făcut salata de boeuf, şniţele, supă, chiftele şi ardei copţi. Hai, nu mai insista, că oricum nu facem nimic. Chiar nu am dispoziţia necesară. Du-te şi mănâncă dacă vrei, că deja e târziu şi te văd cam obosit. Trebuie să şi dormi, vrei să faci tensiune?

    f) Dobrogencele.
    Bine, hai s-o facem. Dar dă-mi şi tu bluza asta jos, ştii că nu-mi place cu ea pe mine. Iarăşi eşti cu şosetele? Eşti perfect convins că aici nu eşti la curve, da? Păi serios. Auzi, hai s-o lăsăm pe altădată. Şi mai învaţă şi tu ce e ăla preludiu, că m-am saturat să mă umezesc la comandă!

    g) Muntencele.
    Auzi, sincer, io-mi bag picioarele! Băi, obsedatule, da tu chiar nu te-ai săturat aşa, de tine?? Toată ziua îţi trebuie, parcă eşti pe alcaline. Păi mai termină, băi, că deja mă scoţi din sărite, zău! Io îi zic lu mă-ta că nu pot să stau cu un obsedat sexual ca tine, că aşa ceva nu se mai poate. Ce te faci dacă-s plecată?

    h) Unguroaicele.
    Ioi, Pişta dragom, aşteptat atâta pe tine!
    Vrei să face la tine sex? Hai, anghialom, se bem ceva! Egeşege, no hai inche un pahar. Ioi de jo! Finom o palinka, hai se bem! Şi inche un pahar pentru mine… Un pahar pentru apu, un pahar pentru aniu… Ai adormit, edeşem? Ez oz! Gyuri, hai la lontru, că disno de barbat a dat in primire! Ioi ce mult aşteptat pe tine!

    Ei, BĂRBATE,tu ce răspuns ai primit ?
    Ți-e jenă să ni-l spui și nouă ?
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 09/03/2012 @ 3:00 pm | Răspunde

  10. @ ALL !!!
    O femeie se duce la doctor chiar de 8 MARTIE :
    Buna ziua domnule doctor.
    – Buna ziua, cu ce va pot fi de folos?
    – Domnule doctor, din cand in cand imi apar doua pete verzi
    intre picioare, sus langa pasarica. Ce credeti ca ar putea fi?
    Doctorul o consulta, apoi o intreaba:
    – Aveti un prieten, un amant, ceva ?
    – Domnule doctor, va rog… sunt casatorita!
    – Doamna! Daca nu-mi spuneti adevarul nu va pot ajuta, si va rog sa plecati.
    – Da, bine, am un amant.
    – Si este cocalar?- ….!!
    – Da…
    – Atunci va rog sa-i spuneti ca cerceii lui nu sunt din aur.
    Tare, nu ?
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 09/03/2012 @ 6:19 pm | Răspunde

  11. @ ALL !!!

    APA și ASPIRINA !

    De reţinut :
    Timpul corect pentru a bea apa va imbunatati eficacitatea ei pentru corpul uman.
    – Doua pahare de apa imediat dupa trezire, ajuta la activarea organelor interne.
    – Un pahar de apa – 30 de minute inainte de o masa ajuta digestia.
    – Un pahar de apa inainte de a face baie. Ajuta la scaderea tensiunii sanguine.
    – Un pahar de apa inainte de culcare.mAjuta la evitarea unui atac cerebral sau de cord.

    ROLUL ASPIRINEI !
    Recomandarile urmatoare se inscriu in acea minoritate a informatiilor difuzate pe internet pe care e bine sa le luati in considerare si, mai cu seama, sa le respectati.
    Cand am avut crizele cardiace, medicul care mi-a acordat ingrijirea de urgenta m-a intrebat daca luasem aspirina dupa ce simtisem durerea toracica.
    I-am raspuns ca nu aveam aspirina acasa.
    Si-atunci, mi-a dat urmatorul sfat: in orice casa, in special daca cel putin unul dintre membrii familiei este in varsta de peste 60 de ani, trebuie sa existe macar un flacon cu aspirina. Bineinteles ca pastilele trebuie sa fie la indemana, ca sa poata fi luate, fara intarziere, de indata ce survine durerea in piept.
    Concentratia enzimelor specifice indica faptul ca mi-as fi putut pierde viata daca n-as fi ajuns la timp la spital.

    ÎN CONSECINŢĂ:
    Daca nu aveti aspirina acasa, cumparati un flacon si tineti-l intr-un loc accessibil.
    Dumnezeu stie daca o asemenea masura poate face diferenta intre viata si moarte.

    ATENȚIE !
    Exista si alte simptome de atac de cord, insotite de durere in bratul stang.
    Trebuie sa aveti in vedere si instalarea unei dureri intense in maxilarul inferior, aparitia varsaturilor si a transpiratiilor abundente, care nu mai sunt doar niste simptome banale.

    DETALIU foarte important !
    In timpul unei crize cardiace, e posibil ca, la inceput, sa nu simtiti acea durere in piept;
    60% dintre oamenii care au avut o criza de inima in timpul somnului nu s-au mai trezit niciodata. Cu toate acestea, o durere in piept va poate trezi dintr-un somn profund.
    Intr-un asemenea caz, luati imediat in gura doua aspirine, lasati-le cateva clipe sa se umecteze pe limba si inghititi-le apoi cu putina apa.
    Apelati fara intarziere serviciul de ambulanta, Politia sau Pompierii, spuneti „criza cardiaca” si informati ca ati luat doua aspirine.
    Asezati-va pe un scaun sau un fotoliu si asteptati sa soseasca ajutorul solicitat.

    Spune și altora despre ce-ai aflat aici !
    Nu fi egoist !
    Dacă n-ai timp să-i spui TOTUL , dă-i măcar LIKK-ul
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/03/08/
    și astfel poți SALVA o VIAȚĂ de OM iar DUMNEZEU te va blagoslovi cu bunătatea SA !!!
    Cu stimă și respect,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 09/03/2012 @ 8:30 pm | Răspunde

  12. @ Oanaclara,
    Bună dimineața !
    Am intrat pe blogul tău și am ÎNȚELES de ce nu comentezi pe blogul meu .
    Ești liberă să faci ce dorești !
    Ai precizat că „ nu citești bloguri și nici nu comentezi ” !
    Dacă facem o incursiune în ARHIVA blogului meu, vom găsi și COMENTARII de-ale tale
    iar de ne uităm și pe alte bloguri vom avea surpriza să constatăm că ai făcut și pe acolo comentarii…
    Ceva nu se leagă ….
    Dacă NU CITEȘTI postul cum poți face COMENTARII ???
    De ce până acum ai comentat și la mine iar acum NU ???
    Dacă te-am supărat cu ceva, ai curajul și spune !
    Eu însă știu cu certitudine că NU TE-AM JUGNIT CU NIMIC și-atunci, n-ai motive să fii supărată !
    Nu înțeleg cum poate cineva care a comentat altădată să nu mai comenteze nimic dintr-o dată…..
    Asta mă frământă cel mai mult și doare cel mai tare !
    Prefer ADEVĂRUL decât ESCHIVA !
    Eu dacă mă „ supăr ” pe cineva, îi spun și motivul și hotărârea mea
    privind continuarea sau întreruperea dialogului virtual !!!
    Tu însă NU ești obligată să procedezi ca mine !
    Am înțeles mesajul tău și nu te voi mai deranja
    cu pingback sau aluzia de a-mi vizita blogul și comenta posturile !
    Îți doresc din toată inima și cu toată sinceritatea
    TOATE CELE BUNE ALĂTURI DE CEI DRAGI ȚIE,
    ARTICOLE cât mai multe și interesante,
    AUDIȚIE maximă și,
    MULTĂ SĂNĂTATE !
    Cu toată stima și respectul,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 11/03/2012 @ 8:59 am | Răspunde

  13. @ FEMEILOR DESTEPTE CARE AU NEVOIE SĂ RÂDA PUȚIN !!!

    Un barbat si sotia lui aveau probleme acasa si
    si-au aplicat tratamentul tacerii.
    La un moment dat,
    barbatul si-a dat seama ca in ziua urmatoare avea
    nevoie ca sotia sa sa-l trezeasca la ora 5.00 pentru
    un zbor de afaceri.
    Nedorind sa fie primul care sa rupa tacerea (si sa
    piarda), a scris pe o bucata de hartie „Te rog sa ma
    trezesti la ora 5.00!” si a lasat biletul unde stia ca
    sotia sa o sa-l gaseasca.
    In dimineata urmatoare, barbatul se trezeste si
    descopera ca este ora 9.00 si ca a pierdut avionul.
    Furios, tocmai se pregatea sa se certe cu sotia lui ca
    nu l-a trezit, cand a observat un biletel lânga pat:
    „Este ora 5.00. Trezeste-te!”.

    Concluzia: barbatii nu sunt echipati pentru genul
    acesta de intreceri.(…zic ele!…)
    Se poate ca Dumnezeu a creat barbatul inaintea femeii,
    dar intotdeauna exista o ciorna inainte de capodopera!

    Tu, stimată DOAMNĂ, ce zici ?
    Eu zic că ți-am făcut un cadou frumos de ziua ta !
    Cu prietenie,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 11/03/2012 @ 5:28 pm | Răspunde

  14. @ ALL !!!
    De ZIUA FEMEII, cugetări , maxime și pilde doar despre FEMEI :

    *Cu vecinul nu e bine să discuţi nici de nevasta ta, nici de nevasta lui. (Ramon Lull)*
    *Bărbaţii care nu le înţeleg pe femei sînt de două tipuri: căsătoriţi şi necăsătoriţi. (Jacques Languirand)*
    *Femeile au toate defectele: sînt cheltuitoare, sînt bîrfitoare, sînt superficiale şi mai sînt şi frumoase pe deasupra. (Paul Morand)*
    *Dacă vrei ca soţia să te asculte cînd vorbeşti, vorbeşte cu altă femeie. O să fie numai ochi şi urechi. (Sacha Guitry)*
    *Prietenia între două femei e doar un scurt armistiţiu. (Rivarol)*
    *Spun unii că e mai bine să faci dragoste decît război, dar dacă aveţi chef de amîndouă, căsătoriţi-vă! (Jerry Seinfeld)*
    *Nu există femei fidele, ci doar femei nesolicitate. (Woody Alen)*
    *Sexul este o ocupaţie ereditară. Dacă părinţii tăi nu fac sex, nici tu nu vei ajunge să faci vreodată. (Woody Allen)*
    *Cînd un băiat vine şi-ţi ia fata la plimbare te simţi ca un om care dă un Stradivarius pe mîna unei gorile. (Jim Bishop)*
    *Căsătoria este o legătură între o persoană care nu-şi aduce aminte niciodată aniversările şi una care nu le uită niciodată. (Ogden Nash)*
    *Când te căsătoreşti ai nevoie de un martor. Ca la orice duel. (Sacha Guitry).*
    *Când o femeie îţi dăruieşte şi inima, de obicei te obligă să iei şi restul. (John Vanbrugh)*
    *Soţia mea este nepreţuită, dar pe mine mă costă al naibii de mult. (Sacha Guitry)*
    *Sunt de acord cu obiceiul care spune că bărbatul trebuie să sărute mâna femeii când o întâlneşte prima dată. De undeva tot trebuie să înceapă. (Sacha Guitry).*
    *Un bărbat nu este complet, dacă nu e însurat. Abia atunci e terminat. (Robert Frost)*
    *Dacă te laşi de fumat, de băut şi de femei, nu trăieşti mai mult. ….doar ţi se pare că timpul trece prea încet. (Clement Freud)*
    *Cine ştie să descifreze privirile femeilor, nu mai are nimic de învăţat. (William Shakespeare).*
    *Bărbatul a fost creat înaintea femeii ca să apuce să spună şi el câteva cuvinte fără să-l întrerupă nimeni. (Jules Renard)*
    *Bărbaţii vor să fie prima dragoste pentru femei, în timp ce femeile vor să fie ultima dragoste pentru bărbaţi. (Oscar Wilde)*
    *Soţul este ceea ce rămâne dintr-un amant, după ce i se extrag anumiţi nervi. (Helen Rowland)*
    *Sex-appeal-ul este doar 50% meritul femeii. Restul este meritul bărbatului care se uită la ea. (Sophia Loren)*
    *Un spectacol de operă este ca o femeie inteligentă: costă mult, e greu de înţeles şi nu poţi spune nimic rău despre el fără să fii considerat mitocan. (Cleveland Amory)*
    *Bărbaţii şi femeile sunt de acord într-un singur punct: nici unii nici alţii nu au încredere în femei. (Henri Louis Mencken)*
    *Poate că gelozia le plictiseşte pe femei, dar lipsa ei le omoară de-a dreptul. (Alfred Capus)*
    *Bărbaţii care nu au vicii majore au nişte calităţi foarte plictisitoare. (Elizabeth Taylor)*
    *Un tată e un bancher personal, de care a făcut rost mama cînd era tînără. (Robert Frost)*
    *Un bărbat şi o femeie pot deveni prieteni, dar între ei trebuie să existe un dram de antipatie pentru ca prietenia să reziste. (Nietzsche)*
    Tu, DOAMNĂ sau DOMNIȘOARĂ, ce spui ?
    Dar tu, DOMNULE ??
    Cu prietenie ,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 12/03/2012 @ 4:10 pm | Răspunde

  15. @ ALL !!!
    Pentru vizitatoarele și vizitatorii blogului meu,
    MUZICĂ EXCELENTĂ de ANDRE RIEU pe care o pot descărca dacă au RĂBDARE.Eu unul n-am avut ……

    http://fastupload.rol.ro/5f25262c6a0672975a21a7879e2bc62e.html

    Audiție plăcută !
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 13/03/2012 @ 11:02 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

