Alioşa

26/03/2012

PROSTUL , VOTUL și PUTEREA !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:58 am
 

Vanghelie cere secţii speciale pentru analfabeţi în universităţi, cu predare în limbajul semnelor


După ce UDMR a cerut secţie specială în limba maghiară la UMF Târgu Mureş, Marian Vanghelie a profitat de ocazie pentru a cere Ministerului Educaţiei ca în toate universităţile din România să se înfiinţeze nu doar secţii cu predare în limbile minorităţilor, ci şi secţii speciale pentru analfabeţi, în care actul de învăţământ să se desfăşoare în limbajul semnelor. Vanghelie a propus ca prim pas crearea unei secţii de acest gen la Facultatea de Litere, dat fiind că, spune primarul, respectiva instituţie e cunoscută pentru modul absolut ruşinos în care-i discriminează pe analfabeţi.
„E inadmisibil ca nişte cetăţeni ai României să nu aibă acces la studiile superioare doar din cauză că nu ştiu să scrie sau să citească”, a spus Vanghelie. „Vrem învăţământ şi manuale universitare într-o limbă pe care şi analfabeţii să o poată înţelege. Nu e vina lor că sunt analfabeţi, aşa s-au născut, nu au ales să fie în felul acesta”. Primarul de la 5 a iniţiat deja şi o petiţie în acest sens. „Am strâns numai la mine în sector peste 100.000 de amprente pe această petiţie”, spune Vanghelie, „singura problemă e că, normal, n-am putut să o citesc. De fapt, mi-a scris-o cineva adus special pentru asta din alt sector, dar sper că e de bine”.
În replică, Ministerul Educaţiei i-a transmis primarului că există deja o instituţie de învăţământ superior destinată special persoanelor care nu ştiu să scrie şi să citească, mai precis Universitatea Spiru Haret.
  Sursa : blogosfera.
Ieri 25 martie de BUNA VESTIRE și ANIVERSAREA a TREI ani de existență a BLOGULUI „ ALIOȘA ”,
al cărui unic administrator sunt doar eu și numai eu , blog independent și care nu răspunde la nici un fel
de „ BUTOANE ” pentru tot AURUL de la ROȘIA MONTANĂ (  vezi https://aliosapopovici.wordpress.com/2011/09/03/  și
am petrecut împreună cu distinsele DOAMNE și distinșii DOMNI care mi-au fost alături la ceas aniversar,
O ZI DE NEUITAT într-o atmosferă destinsă, la un grătar cu PEȘTE proaspăt de DUNĂRE
și o cupă  cu  șampanie românească, dialogând despre INTERNET,OAMENI buni și OAMENI răi, situația dezastruoasă în care a fost adusă ȚARA de când a ajuns pe mâinile marinarului și-a clicii sale portocalii,
și, cum era normal și logic, și despre VIITOR !
La despărțirea de oaspeții remarcabili  care m-au onorat cu prezența la ceas aniversar, conform și urărilor
domniilor lor, le-am promis că voi merge înainte indiferent de piedicile ce mi se vor ivi în cale ,
căci, altă cale decât  „ ÎNSPRE ” nu există !!!
Iar ca să dau dovada ținerii de cuvânt și-a-ndeplinirii promisiunii făcute distinselor doamne și
distinșilor domni care mi-au făcut cel mai frumos cadou prin prezența domniilor lor la marea mea aniversare,
chiar acum la început de săptămână, aducându-mi aminte că TIMPUL trece nemilos de repede uneori iar  ALEGERILE LOCALE ( 10 iunie 2012 ),bat la ușă   și tot ROMÂNUL va trebui să VOTEZE ,
mi-am propus să vă supun dezbaterii  subiectul
                         PROSTUL, VOTUL  și      PUTEREA  !
                     Motto :
„ PROSTUL nu e prost destul dacă nu e și fudul ” !!!
1. În fața votului, un prost este egal cu un deștept.
2. Dar doi proști nu sunt egali cu doi  deștepți, pentru că,
din doi deștepți ,unul n-o să vină la vot, fiindcă i se pare că totul e lipsit de sens.
3. Trei proști ,nu fac nici atât cât trei deştepți ,pentru că,
 din trei deştepti, unul are probleme existenţiale şi nu vine la vot,
 iar altul e sigur că o să iasă tot ăia şi n-are sens să se mai ducă.
4. Patru proşti contra patru deştepţi?
 Exclus!!!
 Din patru deştepti, unul n-are  Mercedes şi i se pare că n-o să se schimbe nimic,
 altul ştie el cine o să iasă,
 iar al treilea preferă să adoarmă la un film bun de cinematecă.
 Culmea DEMOCRAȚIEI : 100 de deştepti n-or să facă niciodată cât un singur prost care votează!!!
Mă simt nevoit să fac o precizare căci am impresia că , nu voi fi corect ÎNȚELES !!! Când am ales titlul :   PROSTUL, VOTUL și PUTEREA nu m-am gândit la un ANUME PROST sau la o ANUME  PUTERE ci, ÎN GENERAL la VOTUL pe care suntem nevoiți conform CONSTITUȚIEI și LEGII ELECTORALE să-l dăm din 4 în 4 ani aleșilor  locali, județeni , parlamentarilor și europarlamentarilor , președintelui țării din 5 în 5 ani și ,ori de câte ori suntem chemați de cel mai tare de gură la exprimarea unei opțiuni prin REFERENDUM !!! Nu intenționat să se înțeleagă că ALEGĂTORUL ROMÂN este PROST în general  ci PROSTIT în special înaintea ALEGERILOR de toate felurile de către cei care au interes să ajungă la PUTERE ! Între cele TREI cuvinte din TITLUL articolului de fond, EXISTĂ o  strânsă legătură și , NUMAI CINE NU VREA , nu  recunoaște acest lucru iar cînd se hotărăște să  recunoască , este prea tărziu căci RĂUL făcut, cu greu se poate repara iar timp de PATRU sau CINCI ani, din cauza PROSTIEI unora SUFERĂ MAJORITATEA POPULAȚIEI !!!
Domniile voatre stimate cititoare și stimați cititori ce părere aveți ?
Eu spun că VOTUL dat de PROST din PROSTIE  ne afectează viitorul TUTUROR !!!
Să aveți o PRIMĂVARĂ minunată !
Cu toată stima,
Alioșa.
14 comentarii »

  1. Bună Ziua !
    Alioșa ai dreptate în ceea ce scrii.
    Nu pot să te contrazic dar, dacă te duci să-ți cumperi un obiect care îți este necesar
    și pe piață nu găsești nimic care să-ți folosească,
    cheltuiești banii aiurea ?
    Doar ca să-ți spui că n-ai plecat degeaba de acasă ?
    Cu aceeași stimă,
    Carmen
    PS Pe blogul meu voi răspunde abia seara când mă voi întoarce acasă.
    Îți mulțumesc pentru comentariile tale sincere.

    Comentariu de dictaturajustitiei — 26/03/2012 @ 10:07 am | Răspunde

    • @ Carmen,
      Bună ziua !
      Comentariul tău imediat după publicarea articolului,
      mă bucură nespus de mult iar întrebarea pusă mă determină la o analiză mai atentă
      a fenomenului supus dezbaterii. Din păcate, acum nu am timp căci trebuie să ies în oraș
      să rezolv problema facturilor care mi-au fost aduse de poștaș vineri după masă și chiar sâmbătă
      dimineața…
      Îți voi răspunde însă pe scurt la întrebarea pusă :
      – Dacă mă duc să cumpăr un obiect absolut necesar și nu-l găsesc pe piață,
      normal că NU CHELTUI BANII pe altceva . Îi păstrez iar a doua zi merg în alte locuri
      și așa fac până găsesc obiectul de care am nevoie .
      Diferența vs. de OBIECTUL NECESAR și VOTUL PROSTULUI este făcută de TIMP !!!
      OBIECTUL NECESAR poate fi căutat zile întregi păstrând BANII până îl găsești
      în timp ce PROSTUL este forțat de timp și de nevoia de BANi să-și VÂNDĂ VOTUL,
      în timp limitat ( ZIUA ALEGERILOR ) !!!
      Mulțumesc pentru vizită, comentariu și like !
      Cu același respect,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2012 @ 10:41 am | Răspunde

  2. Eu zic totuşi că nu proştii care vor vota sau nu contează,
    ci proştii care numără în favoarea actualei coaliţii şi
    drumul (de seară până înspre dimineaţă ,pentru depunerea rezultatelor;
    plus coada la care stă preşedintele comisiei sau pilele care-l „împing” în faţă)!
    Am fost membru în comisiile electorale de două ori, ştiu ce zic! 😉

    Comentariu de almanahe — 26/03/2012 @ 2:23 pm | Răspunde

    • @ Olimpia,
      Bună ziua !
      Eu nu am făcut parte NICIODATĂ dintr-o comisie electorală pentru simplu motiv
      că nu am făcut parte din nici un partid politic și ca atare, NU te pot contrazice
      în privința celor spuse vs. de numărarea voturilor și cele ce se întâmplă de la terminarea numărării
      și până la predarea ( depunerea ) rezultatelor .
      Din cele auzite, am înțeles că se fac multe MĂGĂRII cum s-au făcut și la ultimele alegeri
      când SONDAJELE la ieșirea din secțiile de votare spuneau UNA iar REZULTATELE NUMĂRĂRII, ALTA !
      Recunosc însă că ai perfectă dreptate când afirmi :
      „ contează PROȘTII care numără în favoarea actualei coaliții .. ” !
      Cum chiar și cei ce vor NUMĂRA VOTURILE la viitoarele alegeri LOCALE și PARLAMENTARE
      au fost AFECTAȚI financiar și moral de actuala coaliție de guvernare ( PDL & UDMR & UNPR.. ) mai ales în ultimii doi ani,
      PROȘTI or fi de-or mai NUMĂRA în favoarea actualei puteri!!!
      Numai dacă ne referim la reducerea cu 25 % a salariilor bugetarilor, majorarea TVA la 25 % ,
      reducerea sau eliminarea unor ajutoare sociale ,umilirea pensionarilor, mărirea nejustificată a prețurilor,
      creșterea artificială a euro față de leu, desființarea a zeci de spitale, acordarea de favoruri aberante UDMR
      în urma ȘANTAJULUI POLITIC vs. de RĂMÂNEREA LA GUVERNARE ( cum se întâmplă și acum cu UMF Târgu Mureș ),
      cheltuirea banului public pe campanii electorale , masivele disponibilizări și NEJUSTIFICAREA BANILOR
      împrumutați de la FMI, BM și UE și avem toate motivele să sperăm că, până și PROSTUL
      va înțelege că nu trebuie să-i mai dea votul celui ce l-a PROSTIT în ultimii ani și vrea să-l PROSTEASCĂ din nou !
      DAR, vezi tu, există mereu blestematul de cuvânt DAR !!!
      Dar oare, VOR REZISTA ROMÂNII ADUȘI ÎN PRAGUL SĂRĂCIEI
      de actuala putere SĂ REZISTE POMENILOR ELECTORALE oferite pe actuala criză ? MIRAM-AȘ !!!
      Din păcate, PDL îngrozit de teama de a pierde alegerile își ia tot felul de măsuri printre care,
      INSTALAREA în fruntea autorităților statului cu atribuții în ORGANIZAREA și GESTIONAREA ALEGERILOR,
      a OAMENILOR săi CREDINCIOȘI, ZELOȘI și ASCULTĂTORI , a început încă de la instalarea cabinetului BOC 1
      și continuă cu și mai mare înverșunare și acum pe vremea cabinetului de marionete conduse de fostul șef SIE,
      MRU ….Iar ca să nu fiu acuzat că vorbesc „ vorbe-n vânt ” reamintesc că o anume doamnă vicepreședinte la
      AUTORITATEA ELECTORALĂ PERMANENTĂ încă din 2009 și care în seara când „ fătuca lui tata ” a fost împinsă în PARLAMENTUL EUROPEAN ca cea mai plină de „ succesuri ” tânără portocalie din ROMÂNIA,
      în loc să-și îndeplinească ATRIBUȚIILE pentru care primea BANI FRUMOȘI DE LA BUGETUL PUBLIC,
      CHEFUIA cu Băsescu și clica sa savurând VICTORIA Ebei !!! Aceeași doamnă cu tupeu ,
      prietenă cu Elena Udrea și toți cei care vor să se înfrupte cât mai mult din BANUL public,
      va fi numită de PDL , Președinta Autorității Electorale Permanente ,
      adică în fruntea instituției statului care organizează ALEGERILE și verifică BIROUL ELECTORAL CENTRAL și
      bineînțeles,și pe cei care se ocupă de DRUMUL PROCESELOR VERBALE încheiate în fiecare secție de votare din ȚARĂ !!! Așa că, NUMĂRAREA VOTURILOR se va face chiar dacă nouă nu ne convine, de OAMENII PDL de oamenii PUTERII !!!
      Și în acest caz, revin la vorba lui Băsescu din dec.2004 :
      „ NU POT EI FURA cât POT ROMÂNII VOTA ” adică, SINGURA SOLUȚIE este ca PREZENȚA românilor la VOT să fie de cel puțin 75-80 % !!!
      PDL&UDMR&UNPR vor face totul ca și la Curtea de Conturi, Consiliul Național al Audiovizualului,Consiliul Național de Studiere al Arhivelor Statului și nu numai să-și NUMEASCĂ acum , rapid, până în luna alegerilor parlamentare OAMENII LOR ca să aibă toate pârghiile de CONSTRÂNGERE, ȘANTAJ ,INTIMIDARE și DEZBINARE a OPOZIȚIEI ( USL ) ca să se mențină CU ORICE PREȚ LA PUTERE ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2010/05/27/
      Mulțumesc pentru vizită, comentariu , like și afirmațiile sincere și la obiect !
      O săptămână minunată !
      Cu toată stima,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 26/03/2012 @ 3:27 pm | Răspunde

  3. @ BUNĂ DIMINEAȚA TUTUROR CITITOARELOR și CITITORILOR blogului meu !
    Mă simt nevoit să fac o precizare căci am impresia că , nu voi fi corect ÎNȚELES !!!
    Când am ales titlul :
    PROSTUL, VOTUL și PUTEREA nu m-am gândit la un ANUME PROST sau la o ANUME PUTERE ci,
    ÎN GENERAL la VOTUL pe care suntem nevoiți conform CONSTITUȚIEI și LEGII ELECTORALE
    să-l dăm din 4 în 4 ani aleșilor locali, județeni , parlamentarilor și europarlamentarilor ,
    președintelui țării din 5 în 5 ani
    și ,ori de câte ori suntem chemați de cel mai tare de gură la exprimarea unei opțiuni prin REFERENDUM !!!
    Nu intenționat să se înțeleagă că ALEGĂTORUL ROMÂN este PROST în general ci PROSTIT în special
    înaintea ALEGERILOR de toate felurile de către cei care au interes să ajungă la PUTERE !
    Între cele TREI cuvinte din TITLUL articolului de fond, EXISTĂ o strânsă legătură și ,
    NUMAI CINE NU VREA , nu recunoaște acest lucru iar cînd se hotărăște să recunoască ,
    este prea tărziu căci RĂUL făcut, cu greu se poate repara iar timp de PATRU sau CINCI ani,
    din cauza PROSTIEI unora SUFERĂ MAJORITATEA POPULAȚIEI !!!

    Comentariu de Aliosa — 27/03/2012 @ 9:36 am | Răspunde

  4. @ Livia Moreanu,
    Bună seara !
    Bine ai venit pe blogul meu !
    Orice persoană NOUĂ ce apare pentru prima dată pe blogul meu
    îmi stârnește simpatia dar și curoizitatea și încerc să aflu imediat cât
    mai multe date și informații .În cazul domniei tale, în afară de figura plăcută și
    privirea curios de pătrunzătoare nu am reușit să aflu .
    LIKE m-a dus la AVATAR iar AVATARUL m-a lăsat cu ochii-n ceață …
    Dacă ai fi făcut un mic comentariu, datele problemei s-ar fi schimbat .
    Te rog dar,postează un mic comentariu sau trimite-mi un PINGBACK ca să-ți pot vizita
    blogul ( dacă bineînțeles îl ai ).
    Fiind vecini , sincer, mi-ar surâde un dialog virtual mai îndelungat indiferent de tema pusă în discuție.
    Mă bucur de vizita domniei tale marcată prin like !
    Te aștept și cu comentarii !
    Cu stimă și respect,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 27/03/2012 @ 9:02 pm | Răspunde

  5. @ ALL !!!
    Curtea Constituțională a ROMÂNIEI a decis că
    LEGEA LUSTRAȚIEI
    recent aprobată de coaliția parlamentară ( 167 de deputați )
    ( parlamentarii USL erau în grevă parlamentară și, FOARTE BINE AU PROCEDAT )
    ESTE NECONSTITUȚIONALĂ !!!!
    Mă înclin de data asta în fața CCR !
    După deputații coaliției de la guvernare , erau LUSTRAȚI doar fostul președinte ION ILIESCU și
    magistratul M.Macovei , europarlamentar PDL în timp ce mulți, foarte mulți NOMENCLATURIȘTI,
    SECURIȘTI, DIPLOMAȚI SUB ACOPRERIRE ( spioni ) membri ai CPEX sau CC al UTC ,
    actuali sau viitori politicieni și demnitari
    fuseseră făcuți SCĂPAȚI de LUSTRAȚIE !
    De unde se vede că,
    JUSTIȚIA încă funcționează !!!
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 28/03/2012 @ 8:14 pm | Răspunde

  6. @ ALL !!!

    Un tigan la gara, cere un bilet si o intreaba pe doamna de la casa de bilete:
    – Doamna, pot sa iau cu mine in tren 120 kg de dulceata?
    – Cum sa luati 120 kg de dulceata? Asta nu-i marfar, nu va putem lasa sa faceti asta!
    Tiganul vesel, se intoarce catre nevasta-sa si ii spune:
    – Imi pare rau, dulceata mea, ai auzit ce a spus doamna cu biletele…Tu ramai acasa!

    Prietena (mai durdulie) a unui țigan, iese din cabina de proba cu geaca in mana:
    – Mi-e mica,îi zice ea țiganului.
    – Ce ti-e mica, cabina sau geaca?

    O blondă spune : -vreau o carte de bucate.
    – Pe care o doriţi?
    – Daţi-mi-o pe cea mai subţire. Vreau să slăbesc.

    – Ce-i cu vanataia aia la ochi îl întreabă Ochidebou pe Taredecap :
    – Ce sa fie, m-am imbatat ieri tare de tot
    – Si ai cazut??
    – Nu, nu, a venit nevasta-mea la bar dupa mine!
    – Asa, si ce legatura are asta cu vanataia??
    – Pai are, ca i-am cerut numarul de telefon!

    Un ardelean iese cu capra pe cîmp şi se întîlneşte cu un moldovean , care zice:
    – Unde te duci cu boul ăsta?
    – Ce bou, mă, nu vezi că-i capră?
    – Da’ nu cu tine vorbeam.

    Un țiganuș de 4 ani l-a întrebat pe taică-său zilele trecute:
    – Tati, tu ce ti-ai dorit să ai mai mult, un baiat sau o fetita?
    – Fiule, sincer sa fiu, eu mi-am dorit mai mult sa ma distrez……

    Examen la fizica. Elevul raspunde foarte prost. Funeriosul incearca sa-l ajute:
    – Spune-mi, macar, la ce temperatura fierbe apa?
    – Domn’ profesor, eu nu stiu la ce temperatura fierbe apa,
    insa stiu ca la 40 de grade se transforma in vodca!
    Tu, ce spui ?
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 28/03/2012 @ 8:45 pm | Răspunde

  7. @ ALL !!!
    Ion si Maria erau gradinari. Intr-o zi se intalnesc ei pe ulita si Maria
    zice: – Mai Ioane, cum faci tu ca la tine rosiile sunt mai rosii ca ale mele? Ca si eu le ud, si eu le ingrijesc, sunt rosii, dar parca tot a tale-s mai rosii ca ale mele. – Apoi fa Marie, sa stii ca-i un mare secret aicea: sa stii tu de la mine, ca eu in fiecare dimineata cand ies sa le ud,
    ies in pielea goala. Si cand ma vad rosiile, tate se inrosesc de rusine, si asa raman. Pleaca Maria bucuroasa ca a aflat marele secret si se intalnesc peste vreo doua saptamani: – Ei, cum ii fa Marie, inrositu-s-au rosiile? –
    Apai mai Ioane, rosiile tat asa or ramas, da in schimb mi s-or facut niste castaveti, de mai mare dragul…
    Tu, ce părere ai ?
    Agreezi modificările genetice ?
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 29/03/2012 @ 7:30 pm | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    O BABĂ trecea în viteză mare pe patine cu rotile pe o alee dintr-un azil de nebuni…
    O opreste un nebun si o intreaba :
    -Aveti permis de conducere ?
    Baba ii da o hartie de la o ciocolata si merge mai departe .
    O opreste un alt nebun si o intreaba :
    -Aveti verificarea tehnica?
    Baba ii da o hartie de la un pachet de guma si merge mai departe …
    Dupa colt, vede pe dreapta un alt nebun gol, cu „ aia ” sculată….
    Nervoasa, baba ofteaza ….
    – Off … iar trebuie sa suflu in fiola !?!?!?!………..
    Tu, ce spui ?
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 29/03/2012 @ 7:58 pm | Răspunde

  9. @ ALL !!!

    Să ne ferească DUMNEZEU de PROSTUL cu DIPLOMĂ de LICENȚĂ și MASTERATE „ cumpărate ”
    de la falsificatorii de profesie , ajuns în funcții de conducere în statul român !!!
    Tu, ce părere ai ?
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 29/03/2012 @ 8:55 pm | Răspunde

  10. @ ALL !!!
    Bună dimineața !!!
    Dar, ce ne facem cu PROSTUL care, pentru câțiva lei, o pungă de mălai mucegăit, o sticluță de o litră de poșircă,o șepcuță
    colorată în culoarea partidului respectiv care-i DĂ MITA ELECTORALĂ, acceptă să-și facă MUTAȚIE ( flotant )
    din satul său plin de boli și de rahat, la ORAȘ ca să înmulțească numărul celor care-i votează pe IPOCRIȚI ???
    Dar cu PROȘTII care, pentru O PUNGĂ plină CU RAHAT acceptă să fie ÎNGHESUIȚI ca ANIMALELE în picioare
    în autobuze second-hand și să fie PLIMBAȚI de la o secție de votare la alta
    ca să voteze de mai multe ori același dobitoc și corupt PRIMAR sau viitor parlamentar cu acces direct la BUTOANELE
    PUTERII care schimbă destine și nenorocește oameni ??
    Dar cu PROȘTII îndobitociți și sărăciți, manipulați și marginalizați, hăituiți și înfometați PATRU ANI LA RÂND
    chiar de cei care mai vreau ÎNCĂ UN MANDAT de PRIMAR sau de PARLAMENTAR ce se LASĂ DUȘI DE NAS ca
    BOII la ABATOR dintr-un loc ( sat, oraș ) în altul pentru a vota de mai multe ori ( TURISMUL ELECTORAL )???
    Dar de bătrânii și bătrânele bolnavi ( e ) de boli de țineri de minte care nu mai știu nici cum îi ( le )cheamă cu buletinul în mână
    și se lasă duși(e ) în excursii la tot felul de mănăstiri părăsite dar unde,
    IPOCRIȚII de politicieni le pregătesc o CIORBĂ CALDĂ de ȘTEVIE și le oferă un fel de apă colorată și puțin dulce
    ca să-i voteze din nou ???
    Ce ne facem FRAȚILOR care încă mai judecați cu asemenea ALEGĂTORI ?
    Din păcate, asta este o REALITATE CRUNTĂ a zilelor în care trăim iar singura ȘANSĂ de a-i dovedi pe
    PROȘTII care se lasă PROSTIȚI și votează tot felul de IPOCRIȚI este,
    SĂ IEȘIM ÎN NUMĂR CÂT MAI MARE LA VOT ȘI SĂ VOTĂM
    pentru VIITORUL nostru CU MINTEA limpede și nu cu INIMA flămândă și păcălită de toți nenorociții și agramații !!!
    Tu, ce spui ???
    Cu stimă și respect TOTAL pentru ALEGĂTORII care nu se lasă CORUPȚI și,
    cu dispreț TOTAL pentru PROȘTII care se lasă PROSTIȚI !!!
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 30/03/2012 @ 8:32 am | Răspunde

  11. @ ALL !!!
    Despre DEPRESIE .
    Se spune ca in maximum douazeci de ani va fi boala cea mai raspandita de pe pamant. Boala nemultumirilor noastre. Rapid, in doar cateva zile sau saptamani, un om plin de energie si elan vital isi pierde interesul pentru toate componentele vietii: munca il plictiseste, familia il oboseste, distractiile i se par lipsite de interes. Apoi urmeaza un intreg cortegiu de suferinte fizice: senzatie de sufocare, nod in gat, frisoane si transpiratie abundenta etc. Incet-incet, se instaleaza o oboseala ce apare la cel mai mic efort fizic sau intelectual. Simpla idee de a cauta o solutie de iesire din criza pare de neimaginat. Memoria se topeste, iar viata familiala, sociala si profesionala se altereaza. Prima tendinta este de a recurge la medicamente, mai ales la tranchilizante. Dar luate frecvent, ele isi epuizeaza efectul. Atunci dozele sunt sporite, se adauga alte medicamente, dar ele nu fac decat sa accentueze starea de neputinta. E de la sine inteles ca o afectiune atat de complexa, care implica intreg organismul, nu poate fi vindecata cu apasarea pe un singur punct. Din fericire, exista o serie intreaga de zone care, stimulate, aduc rapid usurarea, fara efecte secundare nocive.
    Cum procedam?
    Intindeti-va confortabil pe pat si masati-va cu degetul mare pliul palmei (locul unde se indoaie, formand o linie) de la mana opusa. Incepeti masajul dinspre partea de unde se afla pulsul catre exterior, prin presare, punct de punct, sau prin executarea de mici miscari de rotatie, apoi procedati la fel si in sens invers. Schimbati mainile.
    Masati-va cu varful degetelor linia mediana care strabate stomacul, unind ombilicul cu sternul.
    Pentru a termina repriza de presopunctura, reperati punctul cel mai inalt de pe crestet si masati-l energic, prin mici miscari circulare executate imprejurul sau.
    Exercitiile trebuie repetate de mai multe ori pe zi. Veti simti o senzatie benefica de usurare, care va va ajuta sa faceti fata cu brio crizelor de depresie.
    Sursa: Yahoo ! Mail.
    Ai citit cu atenție ?
    Ți-a folosit sau nu materialul ?
    Răspunde doar cu DA sau NU !
    Alioșa.
    PS !!!
    Dar, ce ne facem cu PROSTUL intrat în DEPRESIE ???

    Comentariu de Aliosa — 30/03/2012 @ 8:42 pm | Răspunde

  12. @ ALL !!!

    SĂ NU VĂ FIE FRICĂ!
    FANILOR MEI,
    „cei ce poartă un nume”

    Să nu vă fie frică
    de soarele-o apune!
    Căci răsări-va iarăşi
    şi fără rugăciune.

    Să nu vă fie frică
    când nori au să se-adune,
    când potopi-va ploaia
    şi beznele-au să tune!

    Să nu vă fie frică
    să-i spuneţi prostului că-i prost!
    Făceţi-l să-şi dea seama
    că pân-aici i-a fost!

    Căci nu ajuţi nătângul
    lăsându-l să se plimbe;
    doar când prostia doare
    -i probabil să se schimbe.

    Să nu vă fie frică
    să ziceţi hoţilor că-s hoţi!
    Să îi cunoască lumea
    şi să-i urască toţi!

    Căci mulţi îşi fac azi veacul
    în lumea asta mică.
    Îi va lăsa norocul,
    să nu vă fie frică!

    „Să nu vă fie frică
    să vă pretindeţi dreptul!“
    – cu glas de vis şi-ambrozie
    vorbeşte înţeleptul.
    Dar asta nu se face
    în colţ, bătând mătănii,
    ci alungând cu bâta
    hidoasele dihănii.

    Şi nu lega cu dracul,
    în veci, nici o frăţie!
    Căci de vei trece puntea
    nu-i nimeni să te ţie.
    Iar capul cel plecat…
    Ce iute-l taie spada!
    Priviţi-i drept în ochi,
    să nu le placă prada!

    Cine la urmă râde
    e ultimul ce râde…
    Se bucură românul
    de adevăruri crude.
    Înţelepciunea noastră
    ne-o tragem de la oi.
    … Ce-ar fi să-ntoarcem placa
    şi să fim lupi şi noi?

    Să nu vă fie frică
    de cei cu banii gârlă,
    că sunt puţini la număr
    şi sunt crescuţi la târlă!
    Căci n-au facut avere
    fără de silnicie,
    în câţiva ani politici,
    numiţi… Democraţie.

    Să nu vă fie frică
    de cei postaţi pe sus,
    ce-atârnă azi de grindă,
    iar mâine vezi că nu-s,
    că e subţire sfoara
    şi mintea lor e mică.

    Se scutură iar ţara,
    să nu vă fie frică!

    Nicu Covaci, 17 ianuarie 2012

    Ce spui, îți place ?
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 10/04/2012 @ 1:29 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

