Alioşa

04/04/2012

SECRETE ale BĂRBAȚILOR ……

Filed under: generale — Aliosa @ 10:09 am

                                              Dacă „ JUSTIȚIA DE LA NOI ” nu a interesat decât pe doamna profesoară CARMEN (  http://dictaturajustitiei.wordpress.com/  )

m-am gândit la o nouă provocare pentru DOAMNELE și DOMNIȘOARELE care voit sau întâmplător ajung pe modestul meu blog  și am postat câteva :

„ SECRETE ale BĂRBAȚILOR ”, pe care femeile nu le vor intelelege niciodata:

Majoritatea barbatilor s-au obisnuit sa le spuna partenerelor, în primul rând, doar lucrurile pe care acestea vor sa le auda. Ei fac acest lucru din doua motive: nu vor sa-si supere jumatatea si, totodata, sunt constienti ca femeile sunt cele care decid daca ei vor avea sau nu parte de sex in acea zi.
Reprezentantele sexului slab vor ca barbatii sa fie sinceri cu ele, dar cand aud adevarul, foarte rar, raman posomorate. Tocmai din aceasta cauza, barbatii vorbesc doar despre acele lucruri menite a nu declansa conflicte iminente. Adevarul il spun, de obicei, prietenilor.Iata cateva dintre secretele barbatilor, pe care femeile niciodata nu le vor intelege, prezentate de Teen Problem:
1. Majoritatea femeilor se plang mereu ca au mainile sau picioarele reci, adorand sa se incalzeasca la pieptul partenerului. Poate vi se va parea surprinzator, dar nu exista barbat caruia sa-i placa postul de calorifer pentru a sa prietena sau sotie. In concluzie, dragi femei, gasiti alt mijloc de a va incalzi.
2. Barbatii nu pot fi romantici daca sunt nefericiti. Pentru ca ei sa nu mai fie posomorati, femeile trebuie sa evite conflictele inutile pe diverse teme minore: sicanele pe seama capacului ridicat de la toaleta, pe tema hainelor aruncate haotic prin casa sau legate de faptul ca gunoiul nu a fost dus la pubela. Daca va doriti mai multe momente romantice alaturi de partener, atunci nu va mai legati de el pentru orice nimic.
3. Barbatii nu se dau in vant dupa filme romantice, dar se uita la ele impreuna cu partenera pentru a o impresiona. Ei spera ca, drept rasplata, femeia va dori sa faca sex cu cel care i-a aratat multa compasiune si romantism in timpul filmului. Suna brutal, dar e adevarat.
4. Barbatii sunt gata sa faca diverse lucruri, numai si numai pentru a avea parte de sex. Ei iubesc sexul, iubesc diversitatea. De aceea, nu va mirati prea mult si nu ramaneti surprinsa daca vedeti ca partenerul a spalat vasele sau a sters masa. El spera ca, mai tarziu, il veti rasplati pe masura efortului depus.
5. Majoritatea barbatilor sunt fani inraiti ai desenelor animate, benzilor desenate, sportului, masinilor sau armelor de foc. Daca un barbat va spune ca nu-i place niciunul dintre aceste lucruri, atunci fie este homosexual, fie va minte.
6. Cand o femeie vrea sa vorbeasca cu partenerul, de obicei, abordeaza o tema care o nemultumeste pe ea si din cauza careia este suparata. Femeile nu au obiceiul sa vorbeasca cu barbatii despre lucruri care ii intereseaza si pe acestia. In plus, in 99 la suta din cazuri el este vinovat. De aceea, cand un barbat aude de la consoarta ca ca aceasta vrea sa vorbesca, el, instinctiv, se pregateste de un mic scandal.
7. Ziua are 24 de ore – 8 se duc pe somn, 10 la munca, 2 ore pe drum, o ora si jumatate la fitness si tot pe atat in bucatarie, la masa si la dus. Astfel, ramane doar o ora pe care un om o foloseste dupa bunul plac. Din aceasta cauza, barbatilor nu le place cand partenera se arata suparata ca ei nu au timp si pentru ele.
Articolul se adresează și BĂRBAȚILOR care vor să mă contrazică sau să mă completeze !
Tuturor însă, DOAMNE, DOMNIȘOARE și DOMNI, din toată inima, ALIOȘA dorește ca
 sărbătoarea  FLORIILOR să vă aducă numai bucurii și împliniri materiale și spirituale !!!
Cu toată stima și respectul,
Alioșa.
11 comentarii »

  1. Cu o zi inainte de Florii se strang ramuri de salcie inmugurita, se leaga in snopi si se duc la biserica pentru a fi sfintite de preot….ramurile se pastreaza peste an pentru tamaduirea diferitelor boli…se agata la icoane si la stresinile caselor…
    Da,bucurii spirituale…sa aiba toata lumea!

    Comentariu de yousef59 — 04/04/2012 @ 5:35 pm | Răspunde

  2. @ Magda,
    Bună seara !
    Mulțumesc pentru vizită, comentariu dar și pentru creștineștile sfaturi pe care mi le-ai reamintit !!!
    Chiar o să adun și eu câteva rămurele de salcie înmugurită pe care o să le duc la sfințit la biserică
    la DENIA de Duminica FLORIILOR ( dezlegare la pește ) și intrarea DOMNULUI în Ierusalim.
    Sincer, nu știam că folosesc și pentru „ tămăduirea diferitelor boli ” dar de data aceasta le voi agăța la icoană și le voi păstra
    până la următoarele FLORII rugându-mă la DUMNEZEU să nu fie nevoie să le folosesc decât ca decor și reculegere.
    Dă-mi voie ca și de aici să-ți urez însănătoșirea grabnică iar
    de FLORII să te poți bucura de din plin de frumoasa sărbătoare !
    Cu stimă și respect,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 04/04/2012 @ 7:04 pm | Răspunde

  3. @ ALL !!!

    Pentru distinsele doamne și domnișoare dar și pentru domnii care vor ajunge pe aici,
    ofer acum în Spătămâna FLORIILOR un foarte frumos documentar
    despre Munții CARPAȚI , cu imagine de calitate ,pârâuri cu ape reci și limpezi și PĂSTRAVI gustoși de-ți lasă „ gura apă ”
    mai ales duminică ( dezlegare la PEȘTE…. ) cu o singură condiție :
    să dați click pe link-ul de mai jos :

    http://www.vplay.ro/watch/k1zyvw7t

    Audiție și vizionare plăcută !
    Cu prietenie,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 05/04/2012 @ 9:01 am | Răspunde

  4. @ ALL !!!

    Rostul rostului meu
    Autor: PAULA ANASTASIA TUDOR
    17 februarie 2012

    Nu ştiu când am început să nu mai ştiu. Să nu-l mai simt. Mă roade de luni de zile lipsa lui. Mă macină, mă bântuie. Nu ştiu încotro a luat-o, să-l pot prinde şi să-l aduc înapoi. Poate că-l adulmec de departe, dar, când să-l prind, dispare, că mă întreb: mai are rost? Pare că rostul meu nu mai are nici un rost.
    Ce rost are să mă apuc şi eu să-i căinez pe oamenii ăia care s-au culcat într-o casă şi s-au trezit într-un iglu, în soba cărora a îngheţat jarul, care dârdâie sub şube să se încălzească? Ce rost are când vecinii lor mai scuturaţi (de zăpădă) nu-i ajută, că au şi ei probleme: se termină votca la crâşmă şi până s-or deszăpezi drumurile nu mai vine alta. Şi dacă tot au venit jandarmii şi suporterii? Să nu aibă ce face şi să se ia la bătaie? Ce rost are să zic că ala-i leneş, că prea se vaită, că, uite, în ’54 a fost mai rău, dar nu a fost atâta isterie şi-atâta jale, că n-am de unde şti. Martorii sunt bătrâni. Atunci erau copilandri. Bătrânii de-atunci, cei neputincioşi şi singuri, s-au dus. Cum să-i întrebi?
    Ce rost are să spun că sinistraţi sunt şi aici, în mocirla îngheţată. Sinistraţi de soartă. Că la 45 de ani nu mai găseşti un salariu alb pentru zile negre şi nici pentru subvenţia de căldură, că n-ai plătit impozitul de casă, n-ai avut cu ce, abia de două luni ţi-ai găsit un salariu aşa mic şi colorat cum e.
    Ce rost are că mangalioţii strigă sinistraţi în gerul din apartamente de la începutul iernii dacă nu aude nimeni? Ei aşteaptă… „Ne-am uitat la tv cu speranţă şi… am rămas cu speranţa! Poate că problema noastră păleşte în faţa celorlalte judeţe aflate la ananghie! Nu mă mai uit la termometrul din cameră, ştiu deja ce temperatură am în casă după gheaţa care se formează la baza ferestrelor! Nu pot să-mi dau seama ce scenarii politice se croiesc pe spinarea noastră, la ce le foloseşte? Trebuie să ne extermine sau…”
    Unde e rostul rostului meu?
    PS !!!
    Rostul tău , une-i ?
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 05/04/2012 @ 9:05 am | Răspunde

  5. @ Bmarinescu41,
    Bună seara !
    Mulțumesc pentru vizită și like !
    Te răsplătesc cu

    CEL MAI INTERESANT DOCUMENTAR DESPRE ROMANIA DE AZI :

    Vizionare plăcută !
    La Mulți Ani de FLORII !!!
    Cu prietenie,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 07/04/2012 @ 10:01 pm | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    De multe ori m-am întrebat CE ÎNSEAMNĂ A ȘTI …..
    Iată ce-a afirmat CAMELIA ( http://perfectiune.wordpress.com )
    pe http://yousef59.wordpress.com
    legat de întrebarea mea nepusă ei :

    „ A şti înseamnă mai mult decât a cunoaşte, pentru că ştiutul este aflatul trăitului,
    este viaţa, iar cuvintele astea pline de înţelepciune
    sunt urmele întorsului în “vede” ale unui om pentru care mântuirea
    a venit prin cunoaştere….smerenia, bunătatea inimii care vine din înţelepciune,
    limpezimea ochilor, sufletul curat ca argintul strecurat,
    toate dimensiunile existenţei umane ce nu se pot câştiga prin experienţă.
    Realităţile lui sunt izvorâte din Sacru ” .
    Colosal răspuns la ÎNTREBAREA mea NEPUSĂ niciodată ei ci mie însumi !!!
    Mulțumesc Camelia și sper că nu te vei supăra pentru postarea răspunsului tău de-acolo, aici la mine
    dar, mi-a plăcut mult ce-ai spus și voiam să-l recitesc de fiecare vdată când ,
    din nou mă voi întreba :
    CE ÎNSEAMNĂ A ȘTI……
    Cu aleasă aprecierei și respect deosebit ,
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 08/04/2012 @ 8:13 am | Răspunde

  7. @ ALL !!!

    La sfarsitul vietii sale,Audrey Hepburn, la intrebarea: „Care sunt secretele frumusetii tale?”, ea a raspuns cu gingasie:
    „Pentru a avea ochi frumosi, cauta persoane generoase”.
    „Pentru a avea silueta, imparte mesele cu cineva caruia ii este foame”.
    „Pentru un par frumos, lasa un copil sa-si treaca degetele prin el”.
    „Oamenii, mai mult decat lucrurile, au nevoie de a fi reinnoiti, readusi la viata si iertati, nu respinge niciodata pe cineva”.
    „Frumusetea unei femei nu tine de estetica figurii sale, ci se reflecta in sufletul sau.
    Este vorba de pasiunea pe care o arata.
    Frumusetea unei femei creste odata cu trecerea anilor.”
    Iti doresc ca bucuria sa te insoteasca pretutindeni !
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 08/04/2012 @ 5:33 pm | Răspunde

  8. @ ALL !!!

    – Domnule doctor, cred că e bolnav. Deşi mănâncă bine, a pierdut 300g în ultima săptămână.
    – Nici-o grijă, rezolvăm, zice doctorul. Suge de la piept sau îi daţi lapte praf?
    – De la piept, domnule doctor.
    – Aha, atunci vă rog să vă dezbrăcaţi ca să vă examinez.
    Tipa îşi dă bluza jos, aruncă şi sutienul. Doctorul îi palpează sânii, o mulge, examinează
    îndeaproape sfârcurile şi, în cele din urmă, nedumerit, pune gura şi suge de la ambii sâni.
    Apoi, radios, pune diagnosticul:
    – Bineînţeles că slăbeşte copilul, dumneavoastră nu aveţi lapte, doamnă!
    – Normal , zice tipa. Eu sunt mătuşa lui, dar oricum, îmi pare bine că am venit cu el azi!

    O pereche aşteaptă un copil şi se informează la doctor cum e cu sexul în timpul graviditatii. Doctorul explică:
    − În prima treime a perioadei de sarcină puteţi avea contact sexual normal, în a doua treime numai din spate ca şi câinele, iar în ultima treime ca lupul.
    Soţul puţin contrariat:
    − Ca lupul?! La care doctorul:
    − Da, da te pui lângă gaură şi urli.

    La doctor se prezintă un bărbat care începe să-şi verse oful:
    – Domn doctor, am o problemă: când sunt cu nevastă-mea, nu mai dau randamentul de pe vremuri…
    – Stai liniştit! Uite aici un praf roşu, presară-l înainte şi o să ai randamentul de pe vremuri.
    A doua zi, omul vine iar:
    – Domn doctor, nu a avut nici un efect…
    – Înseamnă că problema e mai gravă decât am crezut. Uite un praf albastru. Ăsta trebuie să meargă.
    În următoarea zi, omul vine iar, amărât:
    – Domn doctor, nici ăsta n-a mers…
    – Un singur praf mai am, ăsta gri. Daca nici ăsta nu merge, nu ştiu ce să-ţi mai fac…
    Pleacă omul acasă şi se întoarce a doua zi fericit.
    – Ei? Cum a mers?
    – Super! Toată noaptea am fost activ! Şi nici acum nu mi se culcă!
    – Ei, cimentul tot ciment…

    Se duce un tip la doctor şi zice:
    – Domnule doctor, eu sunt dezechilibrat sexual !
    – Lasă că pun io diagnosticul, că de-aia sunt doctor. Tu spune-mi numai simptomele!
    – Păi e simplu domnule doctor! Când mi se scoală… cad in fata.

    – Medicul meu a insistat să trec pe la dumneavoastră, spuse pacientul către psihiatru. Dumnezeu ştie de ce, căci eu am o căsnicie fericită, o slujbă sigură, mulţi prieteni, n-am griji…
    – Hm, spuse psihiatrul, luându-şi carnetul de notiţe. Şi de când ai senzaţia asta?

    Ne spui și tu un BANC ???
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 09/04/2012 @ 5:38 pm | Răspunde

  9. @ ALL !!!
    Cum elimini grasimea cu o PORTOCALA
    CA SA SCADA COLESTEROLUL celor care-l au prea mare !
    Daca trebuie sa faci o mancare gatita, un curcan la cuptor sau altceva… urmeaza acest sfat:
    pune o portocala cu tot cu coaja (bine spalata) in mincare, in carnea la cuptor.
    Grasimea se aduna toata in portocala, suficient s-o tai ca sa ai confirmarea.
    Portocala nu modifica de loc gustul mancarii , nici la carnea la cuptor si raman super light !

    Experimenteaza cu o bucata de carnat sau salam,
    pune apa la fiert, inteapa salamul cu furculita, pune portocala in oala si apoi salamul…
    in 5 minute grasimea intra toata in portocala.
    apoi gateste carnatul si vezi ce delicios ramane….si oala fara grasime
    Încearcă și te vei convinge !
    Eu m-am convins deja !
    Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 09/04/2012 @ 8:00 pm | Răspunde

  10. Parerea mea este , ca TOTI suntem EGALI in fata lui DUMNEZEU .
    Trebuie sa existe Respect , Intelegere , Iubire intre Semeni .
    Totul pleaca de la Principii iar Codul Bunelor Maniere trebuie , sa
    existe in orice relatie .
    Viata este grea mai ales in zilele de azi …
    Dar trebuie sa gasim o cale de mijloc , sa ne intelegem unii cu
    altii .
    Sa ne ajutam la greu . Sa fim mai atenti la noi fata de
    problemele cotidiene . Sa colaboram unii cu ceilalti .
    ASTA ESTE ADEVARATA RELATIE DINTRE UN BARBAT SI O FEMEIE @ @ @ !

    Comentariu de alexiavasilescu — 22/04/2012 @ 7:32 pm | Răspunde

    • @ Alexia,
      Bună seara !
      Bine ai ajuns și pe aici !
      Îmi place COMENTARIUL făcut !
      Sunt de acord cu tot ce ai spus !
      Articolul de față s-a vrut ( chiar cum am precizat încă de la început )
      o PROVOCARE pentru doamnele și domnișoarele care îmi vizitaseră
      anterior BLOGUL, îmi citiseră ARTICOLELE și se SĂTURASERĂ de POLITICA
      parșivă de la noi pe care eu o analizam la fiecare nouă postare.
      REPET ca să fiu foarte bine înțeles de toată lumea :
      AI DREPTATE : așa trebuie să fie relația dintre o FEMEIE și un BĂRBAT ,
      exact cum ai spus în comentariul de mai sus !
      Așa este : TOȚI suntem EGALI în fața lui DUMNEZEU
      dar și a CONSTITUȚIEI ( art.16, alin 1-3 ) .
      Sunt foarte multe de spus dar fiindcă-i târziu, mă opresc aici
      mulțumindu-ți pentru vizită, sinceritatea gândurilor și pentru like !
      O noapte cât mai frumoasă fără gânduri nepotrivite la adresa bărbaților
      chiar dacă ai citit și comentat
      „ SECRETE ALE BĂRBAȚILOR ” !
      Cu simpatie,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 22/04/2012 @ 9:39 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

