Alioşa

06/12/2012

LA MULTI ANI de MOS NICOLAE !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 7:25 am
          Draga Mos NICOLAE,
  Te rog sa ai grija de prietenii mei.
  Sa nu uiti ca au nevoie de sanatate,
  iubire, dragoste, fericire si bucurii
  alaturi de cei dragi….
  Si te mai rog Mosule ca in noaptea de
  SF. NICOLAE sa  ninga deasupra lor cu
  fulgi de fericire iar ingerul lor 
 pazitor sa nu-i paraseasca niciodata !

 
              Iti multumesc, Mosule!  

Vrei sa afli POVESTEA lui MOS NICOLAE ?
Daca DA, da CLICK pe foto de mai jos iar de nu merge, da CLICK pe link-ul urmator :
http://youtu.be/fOD1LB209Mg

Sursa: Yahoo ! Mail.

de la bunul meu prieten COSTI COMANDORUL .

Cu ocazia Sfantului NICOLAE,

un sincer si calduros LA MULTI ANI celor ce poarta numele de NICOLAE, NICULAE ,NICUSOR, NAE , NICU, NICA,NICULITA, NICULINA,NICOLETA,NINA …………………!!!ghetuta_mos_nicolae

Domniei tale stimata CITITOARE si stimate CITITOR,

ce ti-a PUS MOSUL in

GHETUTA ???

Cu stima si respect,

Aliosa.

13 comentarii »

  1. @ Starchim01,
    Buna dimineata prietene !
    Multumesc pentru vizita si like !
    Chiar ca-mi era dor de tine ! Ce mai faci, esti OK ?
    Pentru ca esti PRIMUL care-mi onoreaza acest modest articol OPERA celui mai bun prieten virtual
    COSTI COMANDORUL,
    da-mi voie sa-ti dedic azi in ZI de MARE SARBATOARE,
    o minunata melodie :

    O zi minunata !
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 06/12/2012 @ 7:36 am | Răspunde

  2. @ ALL !!!
    POVESTEA lui MOS NICOLAE !

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 06/12/2012 @ 8:07 am | Răspunde

  3. @ De la o distinsa DOAMNA ( http://noaptebunacopii.wordpress.com )
    via Yaho ! Mail.
    „La mulţi ani, cu bucuria copilăriei, cu linişte sufletească şi zâmbete! 🙂

    Cu drag,
    Adela Onete „.

    Comentariu de Aliosa — 06/12/2012 @ 7:33 pm | Răspunde

    • @ Adela,
      Buna seara !
      Multumesc sincer pentru urare chiar daca nu ma cheama NICOLAE !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 06/12/2012 @ 7:36 pm | Răspunde

  4. @ SEARA MAGICA la COPENHAGA !!!!!!!!!!!!!!!
    FC COPENHAGA-FC STEAUA 1-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    STEAUA merge in PRIMAVARA EUROPEANA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Daca arbitrul TURC l-a ELIMINAT pe NEDREPT pe TANASE,
    MOSUL
    si-a intors fata spre FANII STELISTI de pretutindeni
    si impreuna cu DUMNEZEU l-au sfatuit pe BOURCEANU sa LUPTE si sa recupereze o minge
    care a ajuns la RAUL din CARPATI,
    RAUL RUSESCU ce a INSCRIS in min.73 UN GOL MAGNIFIC , SUPERB,MAGISTRAL !!!
    ATUNCI am simtit ca DUMNEZEU a facut DREPTATE caci arbitrul TURC in loc sa ACORDE PENALTY pentru STEAUA,
    l-a ELIMINAT pe TANASE chipurile penntru SIMULARE !!!
    In seara de Sfantul NICOLAE, DUMNEZEU a fost ROMAN STELIST iar
    STEAUA a terminat GRUPA pe locul I ,
    loc pe care l-a DETINUT toata CAMPANIA din GRUPA !!!
    Daca dupa STEAUA-STUTTGART ( 1-5 ) imi pierdusem SPERANTA, acum mi-am regasit-o !
    Felicitari jucatorilor, antrenorului, staf-fului tehnic si suporterilor STELISTI prezenti pe stadionul din COPENHAGA !!!
    STEAUA mi-a facut CEL MAI FRUMOS CADOU de MOS NICOLAE :
    CALIFICAREA in PRIMAVARA EUROPEANA !!!
    Succes STEAUA !!!
    Daca va avea aceeasi ATITUDINE si-n urmatoarele meciuri din UEFA E.L.,
    STEAUA poate ajunge departe !
    La Multi Ani STEAUA !!!
    Doresc de la STEAUA castigarea celui de-al 24 -lea TITLU de CAMPIOANA NATIONALA editia 2012/2013
    si un parcurs cat mai lung in UEFA EUROPA LEAGUE !!!
    Cu o imensa bucurie,
    Aliosa,
    FAN STEAUA !

    Comentariu de Aliosa — 06/12/2012 @ 10:08 pm | Răspunde

  5. @ ALL !!!
    Il intreaba Alinuta pe tatal ei:
    -Tata, ce are mama intre picioare?
    -PARADISUL
    -Si tu ce ai acolo?
    -CHEIA PARADISULUI
    -Pai ar trebui sa o schimbi ca ARE si vecinul o copie.
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/12/2012 @ 6:58 am | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    Tată pot să mă uit la televizor?
    -Da , numai să nu-l deschizi.

    Un oltean se duce cu Lastunul la service:
    – Reparati-mi, va rog, claxonul!
    – Vi-l repar, da am vazut ca nici franele nu functioneaza prea bine.
    – Pai tocmai d’aia va zisei sa-mi reparati claxonul.

    Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza. De trei zile ma chinui sa intru-n casa…

    Soţul vine acasă foarte agitat:
    – Curvo! Ştiu tot, absolut tot!
    Calmă, soţia îi zice:
    – Oare? Te lauzi ca de obicei… În ce an a avut loc bătălia de la Călugareni?
    – …….

    Doctorul intreaba pe o viitoare mama tanara:
    – Tatal copilului va fi prezent la nastere?
    – Nu cred.
    – De ce?
    – Pai, nu se prea intelege cu sotul meu.

    Draga mea, n-am sa uit niciodata noaptea in care sotul meu mi-a descoperit dragostea! se confeseaza o prietena alteia.
    – A fost romantic?
    – Aiurea ! A fost groaznic ! M-a snopit in batai si pe mine si pe dragostea mea !

    Ion, la gară, cere un bilet şi o întreabă pe doamna de la casa de bilete:
    – Doamnă, pot să iau cu mine în tren 120 kg de dulceaţă?
    – Cum să luaţi 120 kg de dulceaţă? Ăsta nu-i marfar, nu vă putem lăsa să faceţi asta!
    Ion se intoarce vesel, către nevastă-sa şi îi spune:
    – Îmi pare rău, dulceaţa mea, ai auzit ce a spus doamna cu biletele… Tu rămâi acasă!

    Bula, acum, ca stii ca prietena ta iese cu altul, de ce nu-l „spargi” pe ala, cum te laudai?
    – Pentru ca eu sunt un om calm…astept.
    – Astepti…..ce??
    – Astept sa iasa cu unu’ mai maruntel.

    – Am fost oarbă şi surdă când te-am luat! strigă soţia furioasă.
    – Vezi,draga mea, răspunde soţul calm, de câte boli te-am vindecat?
    Doi ţigani revin acasă cu un sac plin de bancnote după ce au jefuit o bancă.
    – Luca, hai să numărăm banii!
    – Las-o baltă, Flăcărică, oricum aflăm suma de la ştiri…

    Finala Campionatului European de fotbal. Toate locurile sint ocupate, in afara de unul. Apare un tip si-l intreaba pe cel care statea linga:
    – E liber?
    – Da, raspunde tipul.
    – Nu pot sa cred… cit de nebun trebuie sa fii ca sa ai un asemenea loc si sa nu vii la meci?!
    … – Adevarul e ca si locul asta e al meu, spune cel de alaturi. Trebuia sa vin cu sotia mea, am fost la toate campionatele incepind din 1982, de cind sintem casatoriti. Din pacate, ea a murit.
    – Si nu ati gasit pe nimeni sa va insoteasca, un prieten, un vecin?
    – Nu, sint toti la inmormintare…

    – Tata, tu te-ai insurat la biserica ori la starea civila?
    – La betie, dragul meu, la betie.

    Undeva la tara … Bate cineva in geam noaptea pe la ora trei si intreaba:
    – Hei, n-ai vazut o turma de boi?
    – De ce? Ai ramas in urma?

    De unde vine denumirea de Yeti pentru Omul zapezilor ?
    Din Moldova ! O fetita de moldovean l-a vazut prima data si i-a zis lu’ maica-sa : – Ieti , mama!

    Un tip se duce la o vrăjitoare vestită pentru puterea sa de a dezlega blesteme. Când îl vede aşa amărât, vrăjitoarea îi spune:
    – Ei, acum, ca să te pot dezlega de blestem, trebuie să-mi spui exact cuvintele care te-au legat.
    – „Vă declar soţ şi soţie.

    Sotia catre sot:
    -Ce cuplu frumos sunt noii nostri vecini! El o iubeste, ii aduce flori, ii spune lucruri frumoase. Tu de ce nu faci asa?
    -Draga, nici macar n-o cunosc!

    Vând BMW, în stare excepţională, an de fabricaţie 2010. L-aş păstra pentru mine, dar soţia a luat astăzi carnetul după a şaptea încercare!

    Ion vede pe Gheo ducând un cal de căpăstru.
    – Mă Gheo, da’ unde duci calu’ ?
    – La veterinar.
    – Au ce are, mă ? Nu mâncă ?
    – Ba mâncă.
    – Dară nu-i şchiop ?
    – Nu-i şchiop.
    – O fi beteag ?
    – Ba nu-i beteag.
    – Apăi atunci de ce-l duci la veterinar ?
    – Apăi dacă-i al lui…

    Intr-o biserica un betivan stand intr un colt al bisericii, observa in
    departare o silueta intr o rochie lunga…
    Se apropie incet si intreaba soptind :
    – Madamme, dansati ?
    – Nu ! raspunse…
    La care betivul :
    – Si de ce nu ?
    – Din 3 motive :
    1. Suntem intr o biserica.
    2. Nu stiu sa dansez pe Sfanta Evanghelie.
    3. Madamme e ma-ta… eu sunt popa !

    1. Un tip întreaba o domnisoara:
    – Domnisoara, sunteti amatoare de placeri sexuale?
    – Amatoare-i ma-ta, eu sunt profesionista!

    2. Ce pacat ca, în sfârsit, plecati!

    3. – As mai vrea sa plec la Vancouver !
    – Ai mai fost?
    – Nu, dar am mai vrut!

    4. Se aude soneria. Proprietarul deschide usa, în prag – oaspeti:
    – Ar fi fost OK sa ma anuntati – le spune ofensat.
    – Da, dar am dorit sa va gasim acasa …

    5. Într-un autobuz aglomerat cineva a împins accidental o domnisoara pe genunchii unui preot.
    – Oh-ho-ho! – exclama ea, privind placut spre preot.
    – Niciun oho-ho, fiica mea, este cheia de la poarta bisericii
    Sursa: Internetul.
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/12/2012 @ 7:01 am | Răspunde

  7. @ De la bunul meu prieten Ctiscar50,
    via Yahoo! Mail:

    Mosul e cam ocupat anul acesta, dar ne-a rugat pe noi sa-ti spunem ca nu te-a uitat…
    si iti trimite un gand bun, o poveste, o imbratisare…
    si un pps cu „Mos Nicolae”…
    Cu pretuire,M&C „.

    Comentariu de Aliosa — 07/12/2012 @ 7:04 am | Răspunde

    • @ Buna dimineata CRISAN !
      Cu mine MOSUL a fost DARNIC si prea BUN !!!
      Chiar de ZIUA lui mi-a adus cel mai frumos si pretios CADOU :
      CALIFICAREA echipei mele de suflet
      STEAUA BUCURASTI
      in 16-le UEFA EUROPA LEAGUE !!!
      ( Mai multe DETALII chiar in comentariile de mai sus ).
      Multumesc pentru gandurile frumoase !
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/12/2012 @ 7:16 am | Răspunde

  8. @ De la EDA ( http://rosedeny.wordpress.com )
    via Yahoo! Mail.
    „Va multumesc enorm !
    La multi ani si dumneavoastra ! „

    Comentariu de Aliosa — 07/12/2012 @ 4:43 pm | Răspunde

  9. @ Buna ziua EDA !
    Multumesc si eu pentru gand bun !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/12/2012 @ 4:43 pm | Răspunde

  10. @ De la Yousef59.wordpress.com/ via Yahoo! Mail.:
    „Mulţumesc frumos de dar…
    Moşul a trecut şi pe la mine…
    O seară bună şi liniştită!”

    Comentariu de Aliosa — 07/12/2012 @ 8:53 pm | Răspunde

    • @ Buna seara Magda !
      Multumesc si eu pentru raspuns !
      Si tie o seara buna si linistita !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/12/2012 @ 8:54 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

