Alioşa

10/12/2012

POVESTEA MARULUI !

Filed under: generale — Aliosa @ 8:59 am
          In loc de MOTTO:
” Saracul munceste,
Bogatul il exploateaza,
Militarul ii apara pe cei doi,
Contribuabilul plateste pentru toti trei,
Lenesul se odihneste pentru toti patru,
Betivul bea pentru toti cinci,
Bancherul ii jumuleste pe toti sase,
Avocatul ii minte pe toti sapte,
Medicul ii omoara pe toti opt,
Groparul ii ingroapa pe toti noua,
Politicianul traieste pe spinarea celor zece „.
O tristete crunta sufletu-mi inunda
Caci in ROMANIA  prostia abunda .
Am crezut ca omul de buna credinta
Ca ROMANUL poate scapa de umilinta.
Dar degeaba insa eu am tot crezut
Ca ROMANU-i inca un neprefacut.
Ieri la ALEGERILE PARLAMENTARE
Cu ciuda mare dar si resemnare
Am constatat ca LENEA si PROSTIA
Fac casa buna cu POMANA si HOTIA.
Mai mult de JUMATATE dintre ROMANI
N-au iesit la VOT ca oamenii cei buni.
Au stat la ei in casa la televizor asteptand
Sa vada cine va castiga si-n mintea lor crezand
Ca vor primi POMANA umilintei si-a slugarniciei
Din cauza PROSTIEI si a FATARNICIEI !!!
Sunt complet DEZOLAT de rezultatele VOTARII din 9 decembrie
si profund INDIGNAT de initiativa USL de a guverna impreuna cu UDMR !!!
Parerea mea despre UDMR ?
Vezi
Asa ca, in loc de alte comentarii, postez :
„POVESTEA MĂRULUI
 
Această poveste mi-a plăcut mult şi mă gândesc adeseori la ea.
Nu stiu de cine este scrisă, dar ştiu că merită să fie citită:r
„A fost odata, de mult, un mar urias. Un baietel venea mereu sa se joace pe langa el, se urca pana la varful lui, gusta din mere, adormea fericit la umbra copacului. Ce mai! Ii placea tare mult copacul lui, iar marul il iubea si el tare mult.
Dar, intr-o zi, baietelul veni langa copacul sau, foarte abatut. Copacul il imbie:
-Vino sa te joci cu mine!
Baietelul ii raspunse:
– Nu mai sunt copil mic, sa-mi gasesc de joaca in jurul copacilor! Vreau jucarii, dar am nevoie de bani, ca sa le cumpar!
– Imi pare rau, dar nu am bani, dar poti culege toate merele mele si sa le vinzi. Astfel, vei face bani destui, pentru a-ti cumpara jucarii.
Cat de fericit era baiatul acum! El culese merele si cu ele pleca bucuros. Dar, dupa aceea, el inceta sa mai vina sa viziteze copacul. Marul era tare trist, caci ii era dor de copil.
Dar intr-o zi, copilul veni iar la vechiul sau prieten, care-l imbie:
-Vino sa te joci cu mine!
– N-am timp de joaca! Raspunse baiatul. Trebuie sa muncesc pentru familia mea. Avem nevoie de o casa in care sa ne adapostim. Poti sa ma ajuti?
– Imi pare rau, dar eu nu am nici o casa sa-ti dau, fu raspunsul copacului. Dar poti sa tai crengile mele si sa-ti faci o casa din ele.
– Asa ca baiatul s-apuca sa taie toate toate crengile copacului si pleca fericit.
Copacul s-a bucurat sa-l faca pe baiat, iarasi fericit, dar, dupa ce pleca, baiatul nu se mai inoarse la copac. Copacul era iar trist si singuratic.
Intr-o zi calduroasa, de vara, baiatul sosi iar, spre fericirea copacului.
– Vino sa te joci cu mine, a spus el.
– Oh! Sunt tare trist si simt ca imbatranesc. As dori sa calatoresc pe mare si sa ma odihnesc. Poti sa-mi dai o barca?
– Poti folosi trunchiul meu ca sa-ti construiesti o barca. Astfel, vei putea sa calatoresti fericit spre zari indepartate.
Asa ca baiatul taie trunchiul si-si facu o barca, cu care calatori pe mari timp indelungat.
Dupa multi ani, se reintoarse la copac. Copacul ii spuse:”
Imi pare rau, baiatul meu, dar nu mai am nimic sa-ti dau. Nu mai am mere pentru tine.
– Nu am dinti sa le mananc! a spus baiatul.
– Nici trunchi sa te urci pe el.
– Sunt prea batran pentru asta, acum, fu raspunsul baiatului.
– Nu mai am, intr-adevar, nimic sa-ti ofer; poate, doar radacinile mele, care se sting, a zis copacul cu lacrimi.
– Nu mai am nevoie de nimic; doar de un loc de odihna. Sunt foarte obosit, dupa toti acesti ani!, a raspuns baiatul.
– Foarte bine! Radacinile mele sunt cel mai bun loc de odihna.Vino, vino si stai aici, cu mine, si te odihneste!
Baiatul s-a asezat langa copac, iar copacul era fericit, zambind printre lacrimi.
Aceasta este povestea fiecaruia dintre noi. Copacul – sunt parintii. Cand suntem mici indragim joaca in preajma lor.Cand crestem, ii parasim. Mai venim pe la ei, cand avem nevoie de ceva sau daca suntem la ananghie.
Dar, indiferent ce se intampla, parintii sunt alaturi de noi, spre a ne ajuta cu tot ce pot, sa ne faca fericiti.Poate va ganditi ca baiatul era plin de cruzime, dar asa ne tratam, cu totii, parintii. „
Spune-ti povestea aceasta si altora si iubiti-va mereu, parintii , in asa fel incat copiii vostri sa ia exemplu de la voi…”
Sursa:Internetul.
O saptamana minunata tuturor !
Cu stima si respect
,Aliosa.
13 comentarii »

  1. Parintii ne raman alaturi,mai bine spus IN NOI si din lumea de dincolo…Povestea ta,povestea noastra ,povestea fiecaruia…La vreme de colinde,cate o clipa de meditatie,ganduri bune,senine…

    Comentariu de criscar50 — 10/12/2012 @ 9:10 am | Răspunde

    • Buna dimineata Crisan !
      Despre PARINTI numai de bine !
      DUMNEZEU sa-i odihneasca in pace !
      Despre NOI ce sa ma spun ?
      Suntem obligati sa mergem inainte cu bune si cu rele,
      dar fara pedeleprele care au nenorocit TARA .
      Din pacate interventia ILEGALa a chiriasului de la Cotroceni chiar dupa incheierea campaniei electorale prin care indemna MAGHIARIMEA sa mearga la VOT a dat roade si acum USL este obligata sa negocieze cu UDMR daca vrea sa schimbe CONSTITUTIA care va duce automat si la indepartarea ilegalistului de la Cotroceni ….
      Vorba proverbului :
      ” Fa-te frate cu DRACU pana treci PARLEAZUL ” !!!
      Multumesc pentru vizita, comentariu si like !
      O saptamana minunata !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/12/2012 @ 9:44 am | Răspunde

  2. @ ALL !!!

    ” Democraţia se sprijină pe votul cetăţenilor
    by Corina Cretu
    Oricât ar fi asociată democraţia cu libertatea, ea nu este totuna cu libertatea bunului plac. De aceea, democraţia obligă conştiinţa civică să fie prezentă în viaţa cetăţii prin participarea la vot, la fel cum obligă şi forţele politice responsabile să respecte voinţa populară. De data asta, cei care s-au autoproclamat vajnicii apărători ai democraţiei vor fi nevoiţi să o şi demonstreze.

    Dacă procedurile l-au ţinut în funcţie pe preşedintele Traian Băsescu, în pofida votului de blam dat de popor, tot aşa – dincolo de echivocurile, mai mult sau mai puţin forţate ale Constituţiei – regulile democratice trebuie să fie respectate. Măcar pentru a face dovada că nu se livrează o demagogie ieftină, prin care se creează iluzia a două tabere, anti şi pro-europeană.

    E absurdă încercarea de acreditare a ideii că USL va schimba parteneriatele strategice ale României şi politica externă a țării. E o minciună sfruntată, având în vedere că paşii cei mai mari în această direcţie au fost făcuţi de președintele Ion Iliescu, premierul Adrian Năstase și guvernele PSD. Totul e o diversiune prin care se caută doar stârnirea panicii electorale. Sunt sigură că românii știu că pot să stea liniştiţi, că nu-şi vor pierde niciun drept european cu USL la guvernare. Întărirea parteneriatului strategic cu SUA este o prioritate absolută, conform angajamentului asumat de premierul Victor Ponta și în editorialul publicat, în aceste zile, de ”Washington Post”. Obiectivul aderării la spaţiul Schengen rămâne prioritar, vor continua eforturile pentru ridicarea restricțiilor impuse încă românilor pe piața muncii din vechile state membre ale UE și au fost, deja, lansate eforturi serioase pentru recuperarea handicapului creat de guvernele PDL în materie de fonduri europene.

    Cei care agită falsa amenințare a pretinsei ”zone gri” trebuie, azi, mai degrabă, să dea seama despre fundătura întunecată în care au aruncat România.”
    Sursa :
    http://corinacretu.wordpress.com
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 10/12/2012 @ 9:53 am | Răspunde

  3. @ ALL !!!
    ” Semnificația unei victorii categorice
    by Corina Cretu
    USL a câștigat zdrobitor alegerile parlamentare. Felicitări tuturor celor care au făcut posibilă această victorie! Greul abia începe: să ne ridicăm la înălțimea speranțelor puse în noi de români. Înainte de toate, însă, cei care au fost azi sancționați prin vot au obligația morală și legală să-și accepte înfrângerea și să nu mai târască țara într-o nouă criză politică.
    Pentru că USL a primit, azi, un vot nu numai onorant, ci și împovărător. Ne aflăm la capătul unui an foarte greu greu, în care a fost nevoie de o lună de proteste, două căderi de guvern, două rânduri de alegeri și un referendum pentru a disloca un întreg sistem de putere bazat pe o rețea clientelară fără precedent. Mobilizarea cetățenilor pentru a readuce viața politică și funcționarea instituțiilor pe un făgaș normal și democratic ne obligă, acum, la acțiune urgentă și chibzuită în slujba interesului național și a grijilor celor mulți, a celor ignorați, furați și disprețuiți de guvernele Boc-Ungureanu, pe care ne-am angajat să-i reprezentăm cu responsabilitate maximă, așa cum merită și așa cum se cuvine într-o țară europeană și în fapt, nu doar cu numele.
    Victoria categorică a USL reflectă dezechilibrul major din viața politică românească,produs de implicarea dincolo de limitele constituționale a șefului statului în confruntarea electorală. Votul masiv în favoarea USL este, în primul rând, un vot de respingere a celor care au guvernat împotriva propriilor cetățeni. Alegătorii au sancționat, azi, aroganța, corupția și incompetența guvernelor PD-L.
    Dincolo de această componentă importantă a votului negativ, a existat o mobilizare exemplarăîn favoarea normalității, a respectării regulilor democratice, a instituirii unui stat de drept autentic – nu doar clamat la nevoie, în scop propagandistic, după abuzuri în serie împotriva instituțiilor reprezentative.”
    Sursa:
    http://corinacretu.wordpress.com
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 10/12/2012 @ 9:56 am | Răspunde

  4. Impresionant… 🙂
    Cam asa se intampla , desi nu e foarte bine…insa dragostea pentru parinti ar trebui sa fie imensa…. 🙂

    O zi frumoasa !

    Comentariu de Eda — 10/12/2012 @ 10:07 am | Răspunde

    • Cel mai frumos RASPUNS la cele spuse de tine este

      Sursa: You Tube.
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/12/2012 @ 10:18 am | Răspunde

      • Va multumesc enorm ! 😀
        Indragesc aceasta melodie…si de cate ori o ascult este imposibil sa nu imi curga o lacrima… 🙂

        Comentariu de Eda — 10/12/2012 @ 10:19 am

      • Si eu o indragesc foarte mult !
        de fiecare data cand o reascult, lacrmi mari fierbinti mi se preling din ochi-mi larg deschisi ! DORUL de PARINTI este mistuitor iar eu mi-am iubit foarte mult parintii !
        Si eu iti multumesc pentru continuarea dialogului virtual !
        Din toata inima toate cele bune !
        Cu respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 10/12/2012 @ 10:24 am

  5. @ Buna dimineata EDA !
    Multumesc frumos pentru LIKE !
    O saptamana minunata iti doresc !

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 10/12/2012 @ 10:08 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      O saptamana minunata si dumneavoastra ! 😀

      Va multumesc !

      Comentariu de Eda — 10/12/2012 @ 10:22 am | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    IADUL si RAIUL .
    După o viaţă lungă trăită cu eroi, un samurai de soi ajunse dincolo şi fu trimis în rai.
    Cum însă era un om foarte curios, ceru să i se îngăduie să arunce mai întâi o privire şi în iad.
    Un înger îi făcu pe plac şi îl duse până în iad.
    Acolo se pomeni într-un salon imens, care avea la mijloc o masă plină de farfurii umplute, care mai de care cu bucate săţioase şi bunătăţi de neînchipuit. Mesenii care şedeau de jur împrejur erau însă slabi, palizi şi cu oasele ieşite în afară, de-ţi era mai mare mila când îi vedeai.
    – Cum este cu putinţă aceasta?, isi întreba samuraiul, călăuza. Cum pot fi aşa slabi cu toate bunătăţile ce le au în faţă?
    – Vezi tu, atunci când ajung aici, cu toţii primesc câte două beţigaşe, din acelea folosite îndeobşte la mâncare, cu singura deosebire că sunt mai lungi de un metru şi neapărat trebuie tinute de la capăt. Numai aşa pot să ducă mâncarea la gură. Samuraiul nostru se cutremură. Pedeapsa acelor nefericiri era îngrozitoare, deoarece, oricât s-ar fi straduit, ei nu izbuteau să vâre în gură nici măcar o fărâmiţă.
    Nu mai vru să vadă altceva şi ceru să fie dus de îndată în rai.
    Aici avu parte de o surpriză. Raiul era un salon absolut identic cu iadul.
    Şi acolo era o uriaşă masă cu o mulţime de oameni împrejur şi la fel de multe delicioase feluri de mâncare înşirate pe ea.
    Ba, mai mult, toţi mesenii aveau în mână aceleaşi beţigaşe lungi, de mai bine de un metru, pe care le ţineau de la capăt, pentru a duce mâncarea la gură.
    O singură deosebire era însă: aici, lumea din jurul mesei era plină de veselie, bine hrănită şi strălucind de bucurie.
    – Dar cum e cu putinţă asta?, întrebă samuraiul nostru.
    Îngerul răspunse surâzând:
    – În iad, fiecare se chinuie să apuce mâncarea şi să şi-o ducă la propria gură, aşa cum a făcut mereu în timpul vieţii. Aici însă, fiecare apucă mâncarea cu beţigaşele şi se străduie să o ducă la gura celui de lângă el.

    Raiul şi iadul îţi stau deopotrivă la îndemână, chiar azi.

    Mai multe informatii la: http://filedelumina.ro/2012/12/10/raiul-si-iadul/#ixzz2EdGxge1w
    Tu, ce parere ai ?
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 10/12/2012 @ 5:24 pm | Răspunde

  7. @ ALL !!!

    Sotia se duce la Politie sa-si declare sotul disparut.
    – Ce mesaj sa-i transmitem in cazul in care il vom gasi?
    – Spuneti-i ca mama nu mai vine la noi, s-a razgandit!

    Politistul catre sofer: Suflati!
    Soferul: Nuuuuuu sufluuu…!
    Politistul: Suflati, ca daca nu suflati, suflu eu si iese 2,5….

    – Mamă, de ce pe verişoara mea o cheamă Rose?
    – Pentru că mătuşii tale îi plac florile.
    – Şi ţie ce-ţi place?!
    – Dick, nu-mi mai pune atâtea întrebări!

    Doi poliţişti (unul mai bătrân, celălalt mai tânăr) stăteau ascunşi cu radarul, când văd venind, tare, un X6.
    – Bă, ce tare vine asta, zise ăla mai bătrân.
    – Cu cât vine? întreabă ăla mai tânăr.
    – Cam cu 200 de euro!

    La puscarie degeaba te bagi la somn cu fundul la perete daca dormi cu gura deschisa!

    Dacă băiatul cu care ai ieşit la prima întâlnire a memorat culoarea ochilor tăi, înseamnă că ai sânii prea mici!

    Intr-o zi regele calare prin imparatia sa.
    La un moment dat a intalnit un taran, care semana perfect cu el.
    Regele il intreaba:
    – Spune, omule, mama ta n-a lucrat la palat?
    – Nu, Maiestate. Insa tatal meu da!

    Merge un om la frizerie sa se barbiereasca. Si ii spune barbierului ca niciodata nu a putut fi bine ras pe obraji.
    – Nici o problema, spune barbierul scotand o bila mica, de lemn, dintr-un sertar.
    Luati in gura bila asta si tineti-o intre gingii si obraz.
    Omul face asta si capata cel mai fin barbierit din cate a simtit vreodata.
    Apoi intreaba:
    -Si daca inghiteam bila?
    – Nici o problema, o aduceati a doua zi inapoi, la fel ca toti ceilalti clienti care vor sa fie bine rasi…!

    Gandurile unui psihiatru:
    – Nu există oameni sănătoşi, există neconsultați!

    1991. Ora de educaţie sexuală. Profa jenată povesteste, copiii asculta cu respiraţia tăiată.
    2011. Ora de educaţie sexuală. Copiii se întrec să povestească, profa ascultă cu respiraţia tăiată.

    Prima data te casatoresti din dragoste, a doua – din interes, iar a treia – din obisnuinta!

    Se spune că nemţii au mâini de aur, românii – inimă de aur, evreii – creier de aur, iar ţiganii – dinţi de aur.

    Un cuplu in varsta au decis sa faca sex:
    – Ioane, pune-ti prezervativul!
    – Pentru ce? Ti-e frica sa nu ramai insarcinata?
    – Nu, mi-e teama sa nu iau salmonela, am auzit ca se dezvolta in ouale vechi.

    Mama vine cu fiul la doctor:
    – D-le doctor, priviți, fiul meu are ceva la puță.
    Doctorul, privind:
    – Deci, din acest moment puța o numim penis şi începem să tratăm sifilisul.

    – Draga, avem ceva de mancare?
    – Vezi ce gasesti în frigider.
    – Oh, scumpa mea… singurica ai gătit gheaţa?

    1. Iei in masina o autostopista, o fata tanara si frumoasa. Brusc, fata lesina in masina si o duci la spital. Acest lucru este stresant.
    2. Dar la spital, medicii iti spun ca ea este insarcinata si te felicita ca vei fi tatic. Le spui ca nu tu esti tatal, dar fata sustine ca tu esti! Aceasta situatie devine foarte … stresanta.
    3. Asadar …ceri un test ADN sa demonstrezi ca nu tu esti tatal. La finalul testelor, doctorul iti spune ca esti infertil si cel mai probabil asa te-ai nascut. Esti extrem de stresat,dar totusi te simti usurat.
    4. Pe drumul spre casa te gandesti la cei 3 copii ai tai. ACUMA SA VEZI STRES!

    Doi pensionari pe o banca. Trece o tanara sexy prin fata lor.
    – Cand vad asa ceva, as vrea sa fiu de 20 de ani…
    – Ce, esti tampit!?… pentru 5 minute sa trebuiasca sa muncesti iarasi 45 de ani?

    Un soldat merge la comandantul său şi-i spune:
    – Permiteţi să raportez! Printre noi sunt poponari!
    – Pe ce te bazezi când afirmi asta, soldat?
    – Păi, pe faptul că mi-a dispărut rujul!…

    Cică o partidă de sex echivalează cu 8 km de alergare! Cine dracu aleargă 8 km în 30 de secunde?!?

    ‎- Cum se spune in engleza „a cauta”?
    – To google!

    Ce scurta e viata!
    Fat Frumos crestea intr-o zi cat altii in 10 ani. Si intr-o saptamana a murit…

    ‎- In schimb sotia mea gateste excelent, niciodata n-o doare capul, priveste fotbal cu mine, mergem la pescuit…
    – La voi, la gay, nimic nu e ca la oamenii normali !

    Daca dopajul este interzis pentru sportivi, de ce n-ar fi si PhotoShop-ul interzis pentru vedete?

    Am intrebat un prieten din Coreea de Nord cum ii merge. Mi-a zis ca nu se poate plânge.

    Ochiul vânat micsoreaza câmpul vizual, dar creste experienta!
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 12/12/2012 @ 11:38 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    COLIND pentru cei DEPARTE de TARA !!!

    Da, pentru CEI DEPARTE de TARA in preajma CRACIUNULUI !
    Da, si pentru iubita mea fatita CRISTINA ( LORENA ) casatorita in ITALIA !!!
    Da, si pentru TOTI ROMANII plecati in lumea intreaga !!!
    Auditie placuta !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 13/12/2012 @ 6:28 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

