Alioşa

31/01/2013

” CANTUL DE PE URMA AL STRAJERILOR RAMASI „.

Filed under: generale — Aliosa @ 8:53 am

@ ALL !!!
Nu mi-a placut organizarea multimilor in SINDICAT !
De ce ?
Din simplul motiv ca LIDERII de SINDICAT
dupa ce-au dat din ” fleanca ” pentru DREPTURILE SINDICALISTILORmiting-cu-imbranceli-la-constanta-pensionarii-militari-au-protestat-fata-de-reducerea-pensiilor-86298( Foto: Mediafax ),
au sfarsit prin a TRADA MISCAREA SINDICALA
trecand bineinteles de partea GUVERNELOR pe care le CRITICAU si AMENINTAU permanent
cu MARSURI DE PROTEST, GREVE , PICHETAREA sediilor ministerelor, BLOCAREA CIRCULATIEI RUTIERE si multe alte forme democratice printre care reamintesc aducerea de INJURII sub forma de PAMFLETE, CARICATURI, INDEMNURI samd .
Dar nu TRECEAU in TABARA PUTERII decat daca ajungeau ei insisi la PUTERE !!!
Exemple ?
Sunt multe dar de notorietate reamintesc cazul lui MIRON MITREA ajuns MINISTRU si al lui
VICTOR CIORBEA ajuns PRIM MINISTRU !!!
Si-odata ajunsi acolo SUS, uitau de unde AU PLECAT !!!
Acum ai inteles DE CE nu m-am INSCRIS in SCMD ( Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate ) ???
Asta NU INSEAMNA ca il acuz de ceva , fereasca DUMNEZEU, pe seful SCMD , dl.col(r) M.DOGARU !
L-au acuzat destul MEMBRII SCDM vis-a-vis de cheltuirea BANILOR adunati din COTIZATII
si a BANILOR adunati ( separat de cotizatie ) pentru achitarea ONORARIILOR AVOCATILOR casei,
care s-au JUDECAT in INSTANTA in legatura cu RECALCULAREA si REVIZUIREA PENSIILOR MILITARE !
Eu spun doar asa, ca un PREAMBUL la POEZIA ce urmeaza :

„Cantul de pe urma al strajerilor ramasi
(dedicat Comitetului Director) Col ( r ) Constantin Lucian

In zadar flamura luptei o indreapta inspre oaste
Ca zdrobit e sindicatul si din fata si din coaste
Ba-i lovit si dinauntru de misei ce tare vor
Ca sa-mprastie si rupa Comitetul Director

Au ramas doar palcuri rare de strajeri, vre-o trei judete
Care lupta-n disperare, dar sperantele-s razlete
Nu au nici calculatoare, imprimante nici atat
Au doar bani de cotizatii si li-i traiul amarat

Cu justitia lui Peste batem pasul tot pe loc
Iar guvernul de acuma il urmeaza clar pe Boc
Asteptam cu nerabdare reparatii ce-l putin
Unii s-au dezis, iar altii pe la sediu nu mai vin.

E zapada, frig afara, oasele batrane dor
Sindicatu-i ca-n balada unde toti eroii mor
Mai avem vreo trei suspine si un dor nemasurat
De „dreptate pan’ la capat”, insa …. totu-i terminat.”

Sursa : Mail de la un pensionar militar .
COMENTARII le las pe seama domniilor voastre stimate cititoare si stimati cititori ai modestului meu blog
iar INJURATURILE pe seama MEMBRILOR de SINDICAT si ai COMITETULUI DIRECTOR .
Aliosa .

14 comentarii »

  1. @ ALL !!!
    Buna ziua !
    Un pic de ATENTIE acestui VIDEOCLIP , nu strica !
    Auditie si CITIRE placuta !

    O zi buna tuturor celor ce ajung pe aici !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 31/01/2013 @ 9:56 am | Răspunde

  2. @ ALL !!!
    Dupa un VIDEOCLIP AMETITOR,
    o COPLESITOARE POEZIE :

    „Mai ştiu şi eu?

    Mai ştiu şi eu ce să mai vreau?
    Mă năpădesc atâtea gânduri,
    în minte mi se-nvălmăşesc, la harţă se tot iau
    şi mi se aşează-n suflet, rânduri-rânduri…

    Mai ştiu şi eu ce să mai simt?
    Mă copleşesc dureri, atâtea
    şi vreau să mă ascund, chiar să mă mint,
    că, poate, într-o zi, vor dispărea…

    Mai ştiu şi eu ce să mai spun?
    Atât de mică, sub un cer atât de mare
    şi foc mi-e sufletul, cuvântul fum,
    ce-şi caută, spre alte lumi, cărare…

    Mai ştiu şi eu ce să mai cred?
    O luptă e iubirea.
    Mă voi regăsi, de-am să mă pierd,
    îmi voi împlini menirea?”

    Sursa :
    http://noaptebunacopii.wordpress.com/2013/01/30/
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 31/01/2013 @ 10:10 am | Răspunde

    • Mulţumesc pentru preluare, mă onorează şi mulţumesc pentru că-ţi place! 🙂

      Comentariu de noaptebunacopii — 31/01/2013 @ 11:31 am | Răspunde

      • @ Buna ziua Adela !
        Ma bucura raspunsul tau si te asigur ca voi „prelua” de pe blogul tau, tot ce-i gingas , frumos si valoros !
        O seara minunata alaturi de cei dragi !
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 31/01/2013 @ 5:11 pm

  3. @ ALL !!!
    Si-acum, in relaitatea cruda a
    POLITICII TRADATORILOR de NEAM si TARA : :

    „Raportul MCV

    Nu este pentru prima oară când critic conținutul Rapoartelor din cadrul Mecanismului de Cooperare și Verificare. Nu am nimic împotriva Mecanismului, țara noastră și l-a asumat, cu bună-credință, într-un moment delicat pentru procesul de aderare. Din păcate, din motive care țin în primul rând de modul în care se face politică în România, în perioada guvernării portocalii, MCV a devenit un instrument suplimentar al luptei politice, îndreptat împotriva USL.
    Asta a permis, așa cum remarca săptămâna trecută Ambasadorul Republicii Franceze la București, transformarea Mecanismului dintr-unul de Cooperare într-unul de control al deciziilor care se iau la București de instituții democratic alese. Ambasadorul exprima necesitatea revenirii la scopul inițial al mecanismului, acela de cooperare în domeniul Justiției.
    Din păcate, Raportul este plin de clișeele pe care anumiți politicieni și jurnaliști, legați ombilical de fosta putere și de Traian Băsescu, le repetă cu obstinație de ani de zile. Fosta putere a admis ca MCV să fie folosit împotriva intereselor României, ca în cazul aderării la Spațiul Schengen, numai pentru a putea folosi o parte a Justiției în scopul de a-și elimina adversarii politici. Nu uită nimeni cererile unora de la Comisia Europeană privitoare la prezentarea stadiului și conținutului dosarelor care îi priveau doar pe anumiți politicieni, invariabil de la PSD sau PNL. Asta; în timp ce se criticau asa-zisele ingerințe ale politicului în actul de justiție din România.
    Ceea ce surprinde neplăcut în actualul Raport este atacul celor care l-au întocmit la adresa presei românești. Este inimaginabil așa ceva, într-o democrație. Procurori, judecători, membri ai CSM sau CCR sunt persoane publice, plătite din bani publici, și orice informație care privește moralitatea lor și comportamentul în spațiul public sau deciziile pe care le iau sunt legitime.
    Nu există democrație în care deciziile Justiției să nu fie criticate. Nu folosește nimănui ascunderea sub preș a erorilor sau reaua credință, neprofesionalismul unor procurori și judecători. Acestea nu sunt acte de intimidare din partea presei, ci servirea interesului public. Judecătorii și procurorii au toată protecția necesară pentru a nu se teme de nimic, dacă își fac datoria cum scrie în Constituție și în lege. Dar nici nu pot avea un statut de imunitate și impunitate atunci când greșesc, și trimit la închisoare oameni nevinovați.
    Atacul la adresa libertății de exprimare în acest Raport este o veste proastă și încă o ”contribuție” la deficitul de democrație, reclamat tot mai insistent de cetățenii europeni.
    Cred că Guvernul Ponta va face o analiză serioasă a concluziilor Raportului și va da răspunsurile cele mai potrivite problemelor reale ridicate în Raport, care să ducă la o corectă și transparentă funcționare a Justiției. Falsele probleme duc adesea la ocultarea celor reale, și poate că autorii Raportului vor medita și la asta”.
    Sursa: http://corinacretu.wordpress.com/2013/01/30/
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 31/01/2013 @ 10:21 am | Răspunde

  4. Am dat Like dintr-un singur motiv.
    Nu imi plac gramezile si traiul la gramada iar in comunism tocmai asta s-a facut.
    Traiul la gramada.
    Asta se face si acum (altfel „un asemenea progress” nu ar fi putut avea loc) dar macar avem iluzia individualitatii si speranta libertatii de miscare.
    Probabil ca asa se explica si faptul ca am fost doar la un singur meci de fotbal in viata mea si mi-a fost de ajuns
    Probabil tocmai din cauza asta nu voi fi capabil de nici o revolutie. Traiesc totusi cu sentimentul ca mai sunt si alte modalitati de exercitare a vointei.
    Ma refer la principul „rezistentei fara vilolenta” introdus de Gandhi.

    Multumesc ca ati deschis acest subiect
    unde am avut ocazia sa-mi spun păsul.
    O zi frumoasa in continuare!

    Comentariu de ceaicafeasibiscuiti — 31/01/2013 @ 11:10 am | Răspunde

  5. @ CeaiCafeasiBiscuiti,
    Buna ziua !
    iti respect OPINIA si tocmai de aceea ma rezum la a-ti multumi sincer pentru comentariu si like !
    Faptul ca „am nimerit-o ” cu articolul de mai sus si este pe gustul domniei tale,
    ma bucura si ma face sa ma simit mult mai bine .
    Sincer, esti prima persoana care spune pe blogul meu :
    – ” Multumesc ca ati deschis acest subiect unde am avut ocazia sa-mi spun PASUL !!!
    Aceasta FRAZA ma incurajeaza si indeamna sa merg inainte !
    O seara frumoasa, un weekend placut, o luna plina de bucurii si-un an mai bun !
    Cu stima,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 31/01/2013 @ 5:08 pm | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    Proverb chinezesc:
    Daca tu poti profita de un lucru, ce ti-a fost impartasit de altii,
    la randul tau ai si tu obligatia, de a-l impartasi cu altii !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 01/02/2013 @ 10:39 am | Răspunde

  7. @ ALL !!!
    Sa ne mai si RELAXAM ca si asa suntem prea INCORDATI :

    Dati click pe link-ul de mai jos si
    urmariti pana la sfarsit ca n-o sa regretati.
    http://www.youtube.com/watch_popup?v=HuOx0RPLZmw&feature=youtu.be

    Auditie placuta !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 01/02/2013 @ 5:41 pm | Răspunde

    • Cum l-ai găsit prietene???Este SUPEEEEEEEERRRRRRRRRR TAREEEEEEEE !!!!!

      Comentariu de bmarinescu41 — 01/02/2013 @ 10:16 pm | Răspunde

      • @ Salut Bogdan !
        Raspunsul este simpul :
        NAVIGAND cu drag pe NET !!!!!!!!!!!!!!!!!!
        …………………………………………
        ” El, ti-arata ce-ti doresti
        De stii s-apesi pe taste
        Si-apoi,tu poti sa zabovesti
        Peste intinderi vaste ” !
        ………………………………………
        Sursa : My COMPUTER,
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/09/07/
        Weekend placut !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 02/02/2013 @ 9:56 am

  8. @ Tiberiu,
    Buna dimineata !
    Multumesc pentru vizita si like !
    Weekend placut !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/02/2013 @ 9:57 am | Răspunde

  9. @ ALL !!!
    Despre LOIALITATE, IUBIRE si CREDINTA :

    Este POVESTEA unui CAINE care dupa decesul stapanei,
    merge in fiecare duminica la biserica ascultand cu atentie si piosenie SLUJBA de POMENIRE !!!
    Oare de ce OAMENII nu fac la fel ???
    Tu, ce parere ai ???
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 05/02/2013 @ 8:58 am | Răspunde

  10. @ ALL !!!


    O duminica minunata !

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 10/02/2013 @ 5:04 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

