Alioşa

22/02/2013

” CAPITANUL „CHIRICHES ( FC STEAUA ) A FACUT DIFERENTA !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:21 am

Motto:
” Orice obstacol are in el si bucuria omului care-l va depasi ” .
” Efortul isi arata roadele dupa ce o persoana refuza sa se opreasca ” .
NAPOLEON.
Aseara pe stadionul ARENA NATIONALA,in fata a peste 40.000 de spectatori si a milioane de romani din TARA si STRAINATATE care au urmarit cu sufletul la gura MECIUL de FOTBAL FC STEAUA BUCURESTI – AJAX AMSTERDAM din 16-ile UEFA EUROPA LEAGUE,
DUMNEZEU a fost ROMAN-STELIST !!!
Iar TITLUL articolului l-ati citit CORECT :
” CAPITANUL ” CHIRICHESChiriches Vlad , STEAUA BUCURESTI. ( FC STEAUA ) A FACUT DIFERENTA ” !!!
De ce ??? In primul rand pentru ca a luat o minge pe cont propriu si dupa ce a traversat aproape tot mijlocul suprafetei de joc, i-a dat o pasa lunga lui LATOVLEVICI aflat pe partea stanga in sensul de inaintare spre poarta olandezului Vermeer care, fara a sta prea mult pe ganduri a SUTAT si a MARCAT primul GOL la STELEI in minutul 38 care practic a deschis poarta SPERANTEI in CALIFICAREA in OPTIMI !!! In termeni fotbalistici se poate spune ca CHIRICHES a fost coautor la golul lui LATOVLEVICI !
In al doilea rand,CHIRICHES devenit ” CAPITANUL ” echipei dupa inlocuitrea lui TANASE cu NICOLIC,
nu numai ca si-a CONDUS ECHIPA spre VICTORIE dar,
asa cum ii sta bine unui CAPITAN a dat si-un frumos exemplu personal prin MARCAREA in minutul 76 a unui GOL de kinograma

care a dus STEAUA in prelungiri:
doua reprize a cate 15 minute cand se puteau intampla multe dar nu s-a intamplat nimic iar ECHIPA CASTIGATOARE a fost decisa la loviturile de departajare ( penalty-urile cate CINCI in prima faza ) .Ar fi insa incorect din partea mea daca nu as preciza ca GOLUL inscris de LATOVLEVICI din minutul 38 a redat increderea ros-albastrilor in propriile forte dar si in CALIFICAREA in OPTIMILE EUROPA LEAGUE !!!
Revin la CHIRICHES si repet : daca el NU INSCRIA al DOILEA GOL ca sa egaleze pe AJAX ( 2-2 ) splendidul gol al lui LATO ar fi ramas doar o frumoasa amintire care in fotbal nu prea inseamna mai nimic .
In FOTBAL bucuria SUCCESULUIBucuria VICTORIEI !!! intr-o EDITIE de CAMPIONAT national, Cupa, UEFA C.L. sau UEFA E.L. vine atunci cand CAPITANUL ECHIPEI respective
RIDICA cu amandoua bratele deasupra capului CUPA ce se inmaneaza INVINGATORILOR !!!
Nu o sa vorbesc despre destasurarea celor 120 de minute de LUPTA apriga pentr BALON si VICTORIE, ci o sa spun doar atat :
– INTREAGA ECHIPA:Bucuria CALIFICARII in OPTIMILE UEFA Europa League !!!
TATARUSANU,
RAPA, GARDOS, CHIRICHES,LATOVLEVICI,
PREPELITA ( min.46 FILIP ),CHIPCIU,ADI POPA,
RUSESCU, TANASE ( NICOLIC min.66 ),TATU( PARVULESCU min.78 )

Bucuria VICTORIEI.
merita FELICITARI pentru ca a LUPTAT EXEMPLAR,
cu multa daruire pentru culorile echipei dar si pentru cei peste 40.000 de fani spectatori pe ARENA NATIONALA cat si pentru milioanele de SUPORTERI din TARA si din LUME caci STEAUA are SUPORTERI pe tot globul !!! Toti jucatorii merita FELICITARI si o PRIMA frumoasa de la patronul lor ! Si FELICITARI merita intreg staff-ul STELEI si-n mod deosebit antrenorul REGHECAMPF care a facut inlocuiri inspirate.
Cat despre ARBITRII meciului ,spre ciuda mea italieni, nu pot spune decat ca ne-au refuzat un PENALTY clar in min.33 cand mingea sutata de RUSESCU a lovit mana unui aparator olandez. Din aceasta cauza nici macar nu le dau numele .
Am promis ca nu voi vorbi despre cele intamplate pe parcursul celor PATRU REPRIZE de joc si uite ca torusi am vorbit ceva.asa ca voi reaminti despre EXECUTAREA loviturilor de departajare ( de la 11 metri )care au stabiit ECHIPA CALIFICATA in OPTIMILE EUROPA LEAGUE unde se va infrunta cu CHELSEA LONDRA, fosta castigatoare a UEFA C.L. , o echipa puternica, dintr-un campionat de prim rang din EUROPA si care are un buget de zeci de ori mai mare ca al STELEI .
Motivati dar si incurajati frenetic de cei peste 40.000 de spectatori, jucatorii STELEI au TRAS PUTERNIC si PLASAT

spre poarta nefericitului portar al lui AJAX AMSTERDAM, inaltul VERMEER care a primit PATRU GOLURI unul mai frumos decat altul de la :
– RUSESCU;
-NICOLIC;
-FILIP;
-LATOVLEVICI .
De la ei au marcat Eriksen si Siem de Jong, a dat peste poarta Moisander si a ratat Schone ( a APARAT TATARUSANU !!! ).
Si astfel , dupa 120 de minute de joc FC STEAUA BUCURESTI .
FC STEAUA BUCURESTI- AJAX AMSTERDAM
2-2
iar dupa executarea penalty-urilor
FC STEAUA BUCURESTI – AJAX AMSTERDAM
4-2
si FC STEAUA BUCURESTI, cea ma titrata si galonata echipa de fotbal din ROMANIA Romanias-a calificat in OPTIMILE de FINALA a EUROPA LEAGUE
unde va intalni pe CHELSEA LONDRA in primul meci ( 7 martie 2013 ) la BUCURESTI pe ARENA NATIONALA unde VOI FI SI EU PREZENT impreuna cu flacaul meuEu cu Doru pe AN. iar returul la o saptamana ( 14 martie ) la LONDRA ) unde sper ca STELISTII sa JOACE la fel de bine ca si la meciul cu AJAX .
Sursa imaginilor foto : ziarul ProSport, vineri 22 febr.2013 ;
Sursa videoclipurilor : YouTube .
Ambelor surse le multumesc !
FORZA STEAUA !

Asa sa ne ajute DUMNEZEU !
Weekend placut !!!
Aliosa.

16 comentarii »

  1. Reblogged this on OLTENITA LIVE.

    Comentariu de Popateapa — 22/02/2013 @ 9:54 am | Răspunde

    • @ Salut Popica !
      Multumesc pentru like si pentru „Reblogged this on OLTENITA LEVE ” !
      Weekend placut !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/02/2013 @ 3:35 pm | Răspunde

  2. Pentru astă bucurie,
    Un pocal cu vin şi ţie,
    Dar nu unul cât un ţoi,
    Ci unul cât un … butoi !!!
    Şi această bucurie
    Cât mai des la voi să fie !!!
    Căci a voastră bucurie
    E şi a noastră,măi bădie !!!
    Roş-albaştrii câştigară
    Şi pentru a noastră ţară !!!
    C-aici nu e doar băsescu,
    Tonta,escu şi alţi escu,
    Sunt şi talente cu prestanţă
    Ce patria o înalţă
    Cu răbdare şi talent
    Pe înaltul postament
    Al afirmării ei în lume
    Cu un foarte bun renume !!!
    TRĂIASCĂ ROMÂNIA LIBERĂ,INDEPENDENTĂ şi SUVERANĂ !!!

    Comentariu de bmarinescu41 — 22/02/2013 @ 3:55 pm | Răspunde

    • @ Buna dimineata Bogdan !
      Pentru-asemenea catren
      Cu o mare incarcatura emotionala
      Ce poate fi cantat si-n tren
      De galeria STELEI cu mare fala
      Eu a-ti raspunde altceva
      Imi este tare frica
      Ca pe DOMNUL il voi mania
      Sa nu bage-n ros-albastri frica .
      De-aceea sincer m-am gandit
      Ca IMNUL STELEI sa-l postez
      Ca eu sunt FAN si nu bandit
      Ca lauri de la Gigi sa visez !
      FORZA STEAUA, FORZA STEAUA :

      Multumesc prietene pentru vizita, CATREN si like !
      Weekend placut !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/02/2013 @ 8:30 am | Răspunde

  3. @ NatyCalinescu,
    Buna ziua !
    Multumesc pentru vizita si like !
    Weekend placut !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 23/02/2013 @ 1:03 pm | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Nu ma intereseaza ce simt, cred sau spun altii dar ,
    MIE si SUTELOR de MII de FANI ros-albastri,
    NE PLACE MULT aceasta melodie !!!

    Auditie placuta !

    FORZA STEAUA !
    FORZA STEAUA !!
    FORZA STEAUA !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 23/02/2013 @ 2:20 pm | Răspunde

  5. […] 3 Alioșa Popoviciu […]

    Pingback de Nominalizare la Liebster Award « Blog Popa Țeapă — 23/02/2013 @ 8:15 pm | Răspunde

    • @ Buna dimineata Popica !
      FELICITARI pentru nominalizarea ta la ” Leibster Award,Blog ” !
      Multumesc si pentru faptul ca mi-ai propus si modestul meu BLOG !
      Am insa o obiectie corecta, logica si reala :
      CORECTEAZA
      imediat si fara echivoc NUMELE BLOGULUI MEU :

      El se numeste

      ALIOSA POPOVICI

      si nicidecum

      Aliosa PopoviciU !!!

      Ce, vrei sa creada lumea ca sunt una si aceeasi persoana cu
      ………….. Popoviciu,
      cel care in regimul basescu&bocaneala a facut tot felul de nelegiuiri
      si-acum respira bine mersi si fara grija zilei de maine aerul libertatii ???

      Iti urez mult noroc si sa castigi PREMIUL ce MARE !!!

      O duminica frumoasa !

      Aliosa POPOVICI !!!

      Comentariu de Aliosa — 24/02/2013 @ 7:24 am | Răspunde

  6. @ DEDICATIE MUZICALA
    pentru antrenorul REGHENCAMP, stafful sau, tot lotul echipei
    FC STEAUA BUCURESTI
    si pentru minunatii suporteri ai ros-albastrilor,
    din TARA si din intreaga LUME ,
    o MELODIE despre FERICIRE
    caci VICTORIA STELEI
    cu 2-0 dupa 120 de minute si 4-2 dupa executarea loviturilor de departajare,
    echipei olandeze AJAX AMSTERDAM,
    m-a facut nu numai FERICIT dar si pe toti ROMANII
    care sunt ROMANI indiferent de sunt suporteri STEAUA sau nu

    Auditie placuta cu-n pahar de sampanie in mana !!!

    JUCATORI STELISTI si FANI ROS-ALBASTRI,
    va rog sa primiti din partea mea FAN STEAUA inca de pe vremea cand eram
    ELEV de LICEU MILITAR ( 1966 ),
    toate urarile de bine , sanatate
    si bucurii ca cea din seara zilei de 21 FEBRUARIE 2013,
    CAT MAI MULTE !!!
    Asa sa ne ajute DUMNEZEU !!!
    Forza STEAUA !
    Cu prietenie si simpatie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 24/02/2013 @ 7:20 am | Răspunde

  7. @ ALL !!!
    La articolul publicat pe
    http://bmarinescu41.wordpress.com/2013/02/23/
    am postat urmatoarele :

    Aliosa
    February 23, 2013 at 08:48

    @ Buna dimineata Bogdan !
    Cine nu cunoaste greselile trecutului le va repeta a spus Iorga .
    Basescu-n scoala n-a invatat ISTORIA PATRIEI ci ISTORIA CONTRABANDEI iar
    Ponta a invatat ” lambada ” asa ca, ce te mai mira ???
    De baselu nu vreau sa mai aud,de pontacul sunt dezamagit iar de-amandoi si gasca lor,
    sunt deja scarbit !
    Weekend placut !
    Aliosa.

    February 23, 2013 at 18:59

    @ Iar de nu-ti placu ce-am scris mai sus
    C-asa-mi trecu prin mintea mea
    Fiindca tot mai am ceva de spus
    Uite ce iti voi posta :

    Sa ne imaginam ca suntem in anul de gratie 2015 !
    Într-una din zilele însorite ale lui Ianuarie 2015
    un bătrân se apropie de intrarea în Palatul Cotroceni.
    Se apropie de ofiţerul de gardă şi îi spune:
    – Aş vrea să intru să vorbesc cu preşedintele Băsescu.
    Ofiţerul îl priveşte blând pe bătrân şi îi spune:
    – Domnule, Băsescu nu mai este preşedinte şi deci nu mai are reşedinţa aici.
    Bătrânul îi spune că e în regulă şi se îndepărtează încet de intrarea în Palat.
    A doua zi acelaşi bătrân se îndreaptă către intrarea în Palatul Cotroceni
    şi se adresează ofiţerului de gardă (acelaşi din ziua precedentă):
    – Aş vrea să intru să vorbesc cu preşedintele Băsescu.
    – Domnule, aşa cum v-am spus şi ieri, Băsescu nu mai este preşedinte şi deci nu mai are reşedinţa aici.
    Bătrânul îi mulţumeşte şi pleacă încet spre locuinţa sa.
    A treia zi bătrânul se duce din nou la intrarea în palatul Cotroceni şi se adresează aceluiaşi ofiţer:
    – Aş vrea să intru să vorbesc cu preşedintele Băsescu.

    Iritat, ofiţerul se încruntă uşor la bătrân şi îi spune:

    – Domnule este a treia zi consecutivă când veniţi aici şi cereţi să vorbiţi cu Băsescu.
    V-am spus deja că Băsescu nu mai este preşedinte şi deci nu mai are reşedinţa aici.
    Nu înţelegeţi??????????????????????????????

    – Ba înţeleg foarte bine,
    însă nu mă mai satur să aud asta.

    Ofiţerul lua poziţia ” DREPTI “, îl salută respectuos (ca pe un superior)
    şi-i spuse bătrânului:

    – Atunci ne vedem mâine, domnule!

    O seara frumoasa si-un viitor fericit !
    Aliosa.

    Si am primit :

    Reply

    bmarinescu41
    February 23, 2013 at 20:41

    SUPERB !!!
    Mi-a plăcut la nebunie!!!
    Eşti energizantul favorit 😀 !!!
    Reply
    Aliosa
    February 24, 2013 at 08:42
    la care astazi am raspuns :

    Si eu ma bucur ca te bucuri
    In ROMANIA plina de nebucurii
    De picoare scurte dar cu tocuri
    Si de hotii tuciurii .
    O duminica frumoasa iti doresc
    De-aicea, de pe malul DUNARII batrane
    Poluata rau si plina de grotesc
    De traficanti si de cadane !
    Aliosa.
    PS !
    De ce am postat asta aici ?
    Simplu : pentru tinere minte !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 24/02/2013 @ 8:51 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    Si cum la mine BUCURIA cand vine, VINE una dupa alta,
    in urma cu vreo cateva minute ,
    pe Yahoo ! Massenger
    facandu-mi cu mana pe WEBCAM
    si anuntandu-ma bucuros prin VOICE CALL,
    DORU , flacaul meu din POZA cu TRICOLORUL,
    m-a anuntat :

    – URAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, am CUMPARAT online

    BILETELE de intrare pe ARENA NATIONALA
    la meciul de fotbal

    STEAUA-CHELSEA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Normal ca i-am multumit,
    normal ca m-am bucurat,
    normal ca-s fericit
    ca bilet mi-a cumparat !!!
    O duminica frumoasa sa va bucurati si voi !
    Cu simpatie dar si mandrie
    ca-s FAN STEAUA BUCURESTI,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 24/02/2013 @ 9:48 am | Răspunde

  9. @ MarianZidaru,
    Buna seara !
    Multumesc pentru like !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 24/02/2013 @ 6:32 pm | Răspunde

  10. @ Pentru BLONDELE ce se lupta pentru putere ……………..

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 24/02/2013 @ 6:34 pm | Răspunde

  11. @ Adeena,
    Buna dimineata !
    Multumesc pentru like
    „prieten virtual ” !!!
    O zi frumoasa !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 27/02/2013 @ 8:56 am | Răspunde

  12. @ Pentru MINUNATII SUPORTERI
    ai echipei F.C.STEAUA BUCURESTI,
    bancuri cat cuprinde
    pentru toate sexele
    baieti si fete deopotriva
    de toate confesiunile
    barbati in toata firea
    si doamne bune gospodine
    bunici extaziati
    si-n culmea fericirii
    bunicute indraznete
    cu farduri pe-a lor fete
    politicieni si -afaceristi
    militari profesionisti
    pensionari militari
    si ROMANI solitari :

    ” doua prietene:

    -Psihologul mi-a recomandat o modalitate foarte buna de a adormi repede. Numar pana la trei si adorm instantaneu.
    -Asa de repede?
    -Nu intotdeauna. Ieri, de exemplu, am numarat pana la patru dimineata!

    Iarna in padure, ninge. Un urs se plimba furios. Rupe un brad, apoi da cu piciorul intr-un copac, urla la lup…Manios rau de tot. Merge si bodoganeste:

    – Pentru ce in puii mei mi-a trebuit sa beau cafeaua aia in septembrie !!

    Un inspector vine la o casa de nebuni si le da acestora un test:
    – Cat face 7+7?
    Un nebun raspunde:
    – 1782 !
    – NU!
    Alt nebun:
    – Miercuri!
    – NUUU !
    Dupa care un alt nebun:
    – 14 !
    – Bravooo! Cum ai facut?
    – Pai am impartit pe 1782 la miercuri …

    Un nebun la brutarie:
    – Domnule, a iesit painea din cuptor?
    – Da.
    – Si la ce ora se intoarce?

    O babuta cumpara peste viu.
    – Baiete, dar pestele e proaspat?
    – Pai, bunico, cum sa nu fie proaspat daca e viu!
    – Pai si eu sunt vie…

    Doua surori din spital, in dialog :
    – Nu cred ca pacientul de la salonul trei mai are mult de trait !
    – Asi ! Azi m-a inghesuit in colt si m-a pupat . . .
    – Tocmai d-aia. A aflat nevasta-sa !

    Adam si Eva se plimba prin Paradis.
    Eva : – Adam, ma iubesti ?
    Adam: – Am vreo alternativa ?
    La un bijutier, sotia probeaza o bratara masiva din aur, apoi isi intreaba sotul, daca ii place.
    – Nu, draga ! Bratara asta te ingrasa!

    – Mama, obrajii rosii sunt semn de sanatate ?
    – Asa se spune.
    – In cazul asta, obrazul tau stang e mult mai sanatos decat cel drept !

    Sotul, intors acasa, simte mirosul din bucatarie.
    – Iar tocana de pasare ?
    – Dragule, tu nu stii ce vrei : luni iti place tocana, marti, miercuri, joi la fel – iti place – Si deodata, vineri nu-ti mai place

    – De ce stai afara pe vremea asta urata?
    – Sotia mea a inceput sa cante si nu vreau sa creada vecinii ca o bat .. . . .
    – Draga, cate tacamuri ne-au disparut odata cu plecarea invitatilor ?
    – Toate cele pe care scria „Restaurantul LIDO ” !

    – Cum sa-l dezvat pe barbatu-meu sa vorbeasca in somn ?
    – Lasa-l sa vorbeasca un pic ziua !

    -Tată pot să mă uit la televizor?
    -Da , numai să nu-l deschizi.
    Doctorul intreaba pe o viitoare mama tanara:
    – Tatal copilului va fi prezent la nastere?
    – Nu cred.
    – De ce?
    – Pai, nu se prea intelege cu sotul meu.

    Bula, acum, ca stii ca prietena ta iese cu altul, de ce nu-l „spargi” pe ala, cum te laudai?
    – Pentru ca eu sunt un om calm…astept.
    – Astepti…..ce??
    – Astept sa iasa cu unu’ mai maruntel.

    – Am fost oarbă şi surdă când te-am luat! strigă soţia furioasă.
    – Vezi,draga mea, răspunde soţul calm, de câte boli te-am vindecat?

    Undeva la tara … Bate cineva in geam noaptea pe la ora trei si intreaba:
    – Hei, n-ai vazut o turma de boi?
    – De ce? Ai ramas in urma?

    Vând BMW, în stare excepţională, an de fabricaţie 2010. L-aş păstra pentru mine, dar soţia a luat astăzi carnetul după a şaptea încercare!

    Ion vede pe Gheo ducând un cal de căpăstru.
    – Mă Gheo, da’ unde duci calu’ ?
    – La veterinar.
    – Au ce are, mă ? Nu mâncă ?
    – Ba mâncă.
    – Dară nu-i şchiop ?
    – Nu-i şchiop.
    – O fi beteag ?
    – Ba nu-i beteag.
    – Apăi atunci de ce-l duci la veterinar ?
    – Apăi dacă-i al lui…

    I

    1. Un tip întreaba o domnisoara:
    – Domnisoara, sunteti amatoare de placeri sexuale?
    – Amatoare-i ma-ta, eu sunt profesionista!

    2. Ce pacat ca, în sfârsit, plecati!

    3. – As mai vrea sa plec la Vancouver !
    – Ai mai fost?
    – Nu, dar am mai vrut!

    4. Se aude soneria. Proprietarul deschide usa, în prag – oaspeti:
    – Ar fi fost OK sa ma anuntati – le spune ofensat.
    – Da, dar am dorit sa va gasim acasa …

    5. Într-un autobuz aglomerat cineva a împins accidental o domnisoara pe genunchii unui preot.
    – Oh-ho-ho! – exclama ea, privind placut spre preot.
    – Niciun oho-ho, fiica mea, este cheia de la poarta bisericii
    DACĂ ar trebui să alegi dintre nevastă-ta și premiul cel mare la loto, ce mașină ți-ai cumpăra?

    Mama ii spune fiicei:
    -Acest nou admirator al tau imi este atat de antipatic, incat voi deveni cu cea mai mare placere soacra lui !!!

    Nu o mai las pe nevastă-mea la volan…
    Conduce atât de prost, încât astăzi GPS-ul a început să spună „Tatăl nostru”.”.

    Sursa: e-mail de la Vergil !!!

    PS !!!
    Pentru meciul de fotbal din OPTIMILE UEFA EUROPA LEAGUE,
    din 7 MARTIE 2013
    ( CUTREMUR pe ARENA NATIONALA )
    dintre
    F.C.STEAUA BUCURESTI
    si
    CHELSEA LONDRA,
    cele 37.000 de BILETE puse in vanzare online,
    S-AU EPUIZAT in 12 ORE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    De unde se vede CAT DE IUBITA ESTE STEAUA BUCURESTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Iar daca ARENA NATIONALA avea capacitatea MARACANEI ( BRAZILIA )
    si 200.000 de BILETE se VINDEAU tot in 12 ORE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Baiatul meu DORU
    (sus, in articolul de fond, stanga din imaginea cu mine si cu TRICOLORUL nostru SFANT ),
    dupa vreo PATRU ORE ( 20.00- 24.00 ) de incercari pe net a REUSIT sa COMANDE PATRU BILETE !!!!
    Asa ca dragi prieteni virtuali si nevirtuali,
    pe 7 MARTIE voi fi prezent acolo-n VULCANUL VIU provocat de cei peste 50.000 de FANI STEAUA !!!
    L-am auzit pe SEFUL GALERIEI STELEI ca inaintea inceperii meciului se va CANTA
    ” TATAL NOSTRU ” !!!
    De-acord cu el ! Sa se cante si
    ” DESTEAPTA-TE ROMANE ”
    caci romanul a uitat ce inseamna DRAGOSTEA de TARA, credinta in DUMNEZEU si PATRIOTISM !!!
    FORZA STEAUA !!!

    Steaua, nu uita :

    Pe 7 martie vrem VICTORIA !!!

    Sa dea DUMNEZEU ca dupa 7 MAI 1986 ziua cuceririi de catre STEAUA a LIGII CAMPIONILOR la fotbal
    in FINALA cu FC BARCELONA ( 0-0;0-0;0-0;0-0;)dupa cele 120 de minute de joc ,
    2-0 dupa executarea loviturilor de departajare
    sa vina si
    7 MARTIE 2013 tot cu o VICTORIE de 2-0 impotriva lui CHELSEA LONDRA !!!
    Asa sa ne ajute DUMNEZEU !!!
    Aliosa,
    fan STEAUA .

    Comentariu de Aliosa — 27/02/2013 @ 9:21 am | Răspunde

  13. cazare

    ” CAPITANUL „CHIRICHES ( FC STEAUA ) A FACUT DIFERENTA !!! | Alioşa

    Trackback de cazare — 10/03/2017 @ 7:14 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

