Alioşa

28/02/2013

” DE VORBA CU MINE INSUMI ” !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:29 am

URAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A venit PRIMAVARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bucurati-va oameni buni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alegeti-va MARTISORUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Zambila8

Motto:
” VIATA nu inseamna a trai
ci a sti pentru ce traiesti ” !
NICOLAE IORGA .

De 1 MARTIE,
din toata inima si cu cele mai curate ganduri,
ofer la alegere, doamnelor si domnisoarelor
ce-mi vor fi VIRTUAL alaturi de
MARTISOR,
cate o FLOARE din micuta mea gradinita de apartament !
Zambila2
Zambila 7
ghiocei 1
Z+G+LFicus4
Zambila2

Dezamagit ca lumea nu s-a-nghesuit
Sa-l citeasca pe DAN MIHAIESCU ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/02/26/ )
Eu sfios m-am repezit
Sa-l citez pe MINULESCU !!!

Dar nu oricum ,ci in tinuta de mare gala
Pe-o melodie draga mie
Inca de pe vremea cand cu mare fala
O fredonam la catanie .

Auditie si vizionare placuta !
Aliosa.

De vorba cu mine insumi.
ION MINULESCU .
Vorbesc cu mine însumi, cum as vorbi c-un frate
Întors ranit din lupta cu zilele de ieri,
Si parca tot nu-mi vine sa cred ca n-am dreptate –
Ca El si Eu nu suntem decât acelasi frate,
Si-aceeasi rana-i doare pe ambii scutieri.

Armurile alt’data patate de rugina
Azi par mai sclipitoare decât oricând,
Iar spada,
Încrucisata-n lupta de-atatea ori,
E plina
De sângele netrebnic al celor ce cad prada
Aceluiasi proteic si vesnic Torquemada.

Vorbesc cu mine însumi si-mi zic:
– De ce ma minti
De-atâtia ani de-a rândul ca tu esti cel mai mare
Din toti îmblânzitorii cohortelor barbare,
Ca-n gestul tau palpita stravechile altare,
Iar vasta catedrala, zidita de parinti,
Cu-ntreaga-i melodrama de Dumnezeu si sfinti,
O poti schimba-ntr-o clipa,
De nu ti-ar fi rusine
De barbile lor albe,
De mine
Si de tine?

Vorbesc cu mine însumi si-mi zic:
– De-atâtia ani,
De când ma porti spre-acelasi sublim necunoscut,
De ce ma minti cu-aceleasi îndemnuri de temut
Si-mi profanezi credinta cu-acelasi prefacut
Surâs –
Citit pe buze de josnici curtezani?
De ce din armonia supremelor cântari
Azi nu se mai aude decât grozavul urlet
Al celor ce se-neaca în descarcâri de tunet
Departe, -n cine stie ce profunzimi de mari!…

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ma simt asa de singur, c-aproape-mi este frica
Sa mai vorbesc cu mine,
Si-mi zic:
– Asculta, frate,
Ascunde-ti rana,
Uita c-ai fost ranit si tu –
Tu, ce-ai strivit atâtia ce nu se mai ridica –
Te scutura de greul armurii-nsângerate;
Iar celui ce te-ntreaba de-ti sunt sau nu-ti sunt frate
Raspunde-i: „Nu”.

Lacramioare.

Comentariile le las pe seama domniilor voastre .
Cu prietenie,
Aliosa.

19 comentarii »

  1. @ MarianZidaru,
    Buna ziua !
    Multumesc pentru like !
    O zi frumoasa si rodnica !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/02/2013 @ 10:23 am | Răspunde

  2. O încântare ceea e am citit, privit și ascultat!
    Vă felicit și vă mulțumesc!

    Comentariu de Adeena — 28/02/2013 @ 11:46 am | Răspunde

    • Buna ziua Adeena !
      Eu trebuie sa-ti multumesc
      Ca ai avut placerea
      Sa nu ma lasi ca sa vorbesc
      Si sa-mi plang durerea
      De unul singur ca sa-nebunesc.
      La Multi Ani de MARTISOR
      Si vreau ca sa-ti alegi
      Din FLORILE expuse-n post
      FLOAREA cea mai draga tie !!!
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/02/2013 @ 6:06 pm | Răspunde

  3. @ ALL !!!
    La Multi Ani de MARTISOR
    doamnelor si domnisoarelor ce poposesc pe blogul meu !
    Ofer la alegere pentru fiecare vizitatoare-comentatoare, cate o FLOARE
    din cele expuse in articolul de fond !
    Am insa o mare rugaminte :
    – Indicati pozitia si numele florii ALESE ca in caz de epuizare,
    sa mai adaug si ALTELE !!!!

    Cu simpatie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 01/03/2013 @ 9:13 am | Răspunde

  4. @ ALL !!!

    „-De unde ai bani, Bula?
    -Am strigat in tramvai”Politia!” si un nene a aruncat portofelul si a fugit.”

    „Un poliţist încearcă sa oprească un automobil. Dar ignorând semnalele,
    maşina îşi continuă drumul, aşa că poliţistul trage un foc şi îl răneşte pe şofer.
    După încă o împuşcătură îl răneşte pe pasagerul din dreapta. Apropiindu-se de automobilul oprit, el strigă:
    – Bine că te-ai oprit! A treia oară nu mai trăgeam in aer…”

    „- Părinte, recunosc, am încalcat sfaturile părinteşti.
    Tata mi-a interzis să mă duc la acea casă de desfrîu, dar eu nu am putut rezista şi i-am trecut pragul.
    – Urat, fiule, urat! Şi, desigur, ai văzut acolo ce nu trebuia să vezi…
    – Da, părinte… În primul rînd, l-am văzut pe tata!”

    „Mergea un arab prin desert. Inaintea sa – sotia.
    Se intanesc cu un alt arab care il intreaba:
    – Mahmud, de ce ii permiti unei femei sa mearga inaintea ta,
    doar in lege scrie ca femeia trebuie sa mearga DUPA barbat?
    Mahmud raspunde:
    – Scumpule, cand se scriau legile, drumurile nu erau MINATE…”

    Comentariu de Aliosa — 01/03/2013 @ 9:17 am | Răspunde

  5. La mulţi ani, de primăvară! 🙂
    Mi-am ales zambilele
    (iubesc toate florile, dar zambilele au legătura cu cineva din copilăria mea timpurie),
    mulţumesc! 🙂

    Comentariu de noaptebunacopii — 01/03/2013 @ 10:11 am | Răspunde

    • @ Noaptebunacopii,
      La Multi Ani , de 1 MARTIE !
      Ai ales bine daca stau sa ma gandesc la
      MINUNATUL PARFUM ce-l degaja
      ZAMBILELE
      de toate culorile, parfum ce se simte in toata casa si, crede-ma, nu-i mica deloc !
      Si eu iubesc FLORILE iar dovada este chiar in imaginile din preambulul articolului !
      Dintre toate FLORILE , recunosc si-mi pare tare rau ca nu le am in gradinita mea de apartament,
      cel mai mult si mai mult iubesc LACRAMIOARELE !!!
      Urmeaza ZAMBILELE pentru PARFUMUL lor, GHIOCEII pentru GINGASIA lor
      ( ca sa ma refer doar la florile din gradinita mea ) .
      Multumesc pentru vizita , comentariu si alegerea facuta !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/03/2013 @ 4:28 pm | Răspunde

  6. Am privit plantele cu un sentiment de pretuire,
    pentru ca am simtit daruirea cu care au fost ingrijite
    si apreciez simbolul cu care le-ati inzestrat pentru a ne mangaia sufletele!
    As alege ghioceii
    pentru ca impletirea gingasului cu puterea de a rezista
    in fata vicisitudinilor vietii, ma face sa devin optimista!
    Va multumesc cu drag in suflet!

    Comentariu de Camelia - Nicorina Edu — 01/03/2013 @ 1:01 pm | Răspunde

    • @ Camelia Nicorina Edu,
      La Multi Ani , de MARTISOR !
      Multumesc pentru frumoasele cuvinte si pretuirea acordata micutei mele gradinite !
      Recunosc, imi plac florile si mai ales cele frumos si puternic mirositoare !
      Ma bucura vizita ta iar alegerea facuta nu-i deloc intamplatoare .
      Un suflet gingas ca al tau, nu putea alege decat tot ceva gingas !
      Si, mai gingasi decat GHIOCEII , cine ar mai putea fi ???

      Cu drag in suflet si eu iti multumesc pentru vizita, comentariu si like !
      O zi minunata !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/03/2013 @ 4:42 pm | Răspunde

  7. @ Pentru doamnele si domnisoarele ( Noaptebunacopii,Maria, NatyCalinescu,Adeena,Amalia74,Camelia Nicorina Edu) , domnii ( Bmarinescu41,Tiberiu,MarianZidaru,AlinFazakas) si ” RABIRIUS ”
    care m-au onorat cu prezenta domniilor lor pe modestul meu blog
    azi
    1 MARTIE,
    impreuna cu toate multumirile , ofer spre audiere si vizionare o frumoasa melodie :


    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 01/03/2013 @ 4:13 pm | Răspunde

    • Mulţumesc frumos! Tot binele din lume şi suflete pline de primăvară şi pentru doamnele din viaţa ta!

      Comentariu de noaptebunacopii — 02/03/2013 @ 10:30 am | Răspunde

      • @ Buna seara Adela !
        Si eu iti multumesc frumos pentru urarile facute !
        Tot binele din lume si suflete pline de primabara si pentru domnii din viata ta caci, nu-i asa,
        VICTORAS este un mare domn !
        O seara frumoasa si o PRIMAVARA calduroasa !
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 02/03/2013 @ 9:45 pm

  8. […] 14 iunie 2011, Departamentul de Urbanism al primăriei Oltenita a eliberat autorizația de construcție care permite Transdanube Industries sa demareze ridicarea […]

    Pingback de Transdanube Industries este vorba doar de vorbe? — 02/03/2013 @ 10:22 am | Răspunde

    • Salut Popica !
      Din pacate, nu numai
      ” Transdanube Industries este vorba doar de vorbe ”
      ci aproape TOATE PROIECTELE din ROMANIA semnate de fostii ministri PDL si UDMR !!!
      O seara frumoasa !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/03/2013 @ 9:48 pm | Răspunde

  9. O primăvară frumoasăcu bucurii!

    Comentariu de yousef59 — 02/03/2013 @ 3:19 pm | Răspunde

    • @ Buna seara Magda !
      O primavara frumoasa si familiei tale !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/03/2013 @ 9:49 pm | Răspunde

  10. @ Pe http://bmarinescu41.wordpress.com/2013/03/04/
    am facut urmatorul comentariu :
    @ Buna dimineata prietene !
    Super OK articolul !
    Cu cat postam mai multi asemenea articole, cu atat mai bine pentru OMENIRE !!!
    Cand despre PAPA BENEDICT al 16-lea am spus ce-am spus,
    ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/02/13/ )
    SPUS DE FAPT DE ALTII cu mult inaintea mea,
    una lume mititica,
    cuprinsa de frica
    m-a persiflat
    si m-a comentat
    cum ca is nebun
    arogant ca un PAUN
    si ca dau din gura
    cu prea multa ura
    la adresa lui
    ALESUL DOMNULUI !!!
    Felicitari prietene pentru articol !
    O saptamana minunata !
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 04/03/2013 @ 8:48 am | Răspunde

  11. Beautiful all flower

    Comentariu de kaligrafinusantaraonline — 15/06/2013 @ 4:41 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

