Alioşa

02/03/2013

URA!!!!!!!!!!!!!! A VENIT PRIMAVARA !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:54 am

@ Motto:
” OAMENII trebuie sa inteleaga ca nimeni nu triseaza,
uneori castigam,alteori pierdem.
NU astepta sa ti se dea ceva inapoi,
Nu astepta sa ti se recunoasca efortul,
Sa ti se descopere geniul,
Sa ti se inteleaga iubirea.
Incheie niste etape .
Nu din ORGOLIU, din neputinta sau mandrie,
ci pur si simplu ca acel lucru ,
nu se mai potriveste cu viata ta .
Inchide usa,schimba discul,fa curat in casa ta,sterge praful.
Inceteaza sa mai fii CINE ERAI si transforma-te in CINE ESTI !”
PAULO COELHO .

De cate ori,iubito !
de
MIHAI EMINESCU .
De cite ori, iubito, de noi mi-aduc aminte,
Oceanul cel de gheata mi-apare inainte:
Pe bolta alburie o stea nu se arata,
Departe doara luna cea galbena – o pata;
Iar peste mii de sloiuri de valuri repezite
O pasare pluteste cu aripi ostenite,
Pe când a ei pereche nainte tot s-a dus
C-un pilc intreg de pasari, pierzindu-se-n apus.
Arunca pe-a ei urma priviri suferitoare,
Nici rău nu-i pare-acuma, nici bine nu… ea moare,
Visindu-se-ntr-o clipa cu anii inapoi.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Suntem tot mai departe deolalta amindoi,
Din ce în ce mai sigur mă-ntunec si inghet,
Când nute pierzi în zarea eternei dimineti.Z+G+L

PRIMAVARA
de
VASILA ALECSANDRI.

A trecut iarna geroasa,
Campul iata-l inverzit,
Randunica cea voioasa
La noi iarasi a venit.

Dintr-o creanga -n alta zboara
Sturzul galben aurit,
Salutare ,primavara,
Timp frumos,bine-ai venit!

Turturelele se-ngana,
Mii de fluturi vezi zburand
Si pe harnica albina
Din flori miere adunand.

Canta cucu-n dumbravioara
Pe copacul inflorit,
Salutare,primavara,
Timp frumos,bine-ai venit!

Lacramioare.

G.Toparceanu

KP2

Primavara de Lucian Blaga.

Zambila8

S-aveti o PRIMAVARA dulce si frumoasa !
Cu prietenie,
Aliosa.

22 comentarii »

  1. Primăvară-n suflet şi-n gândire tuturor femeilor de 1 Martie şi întotdeauna !!!
    Bogdan Marinescu vă urează din toată inima
    – LA MULŢI ANI,DRAGELE NOASTRE MAME,SOŢII,IUBITE ŞI PRIETENE !!!

    Comentariu de bmarinescu41 — 02/03/2013 @ 3:12 pm | Răspunde

    • @ Buna dimineata prietene !
      Multumesc din inima pentru urarile facute de 1 MARTIE
      gingaselor fiinte de sex FEMININ din viata noastra !
      O duminica frumoasa iti doresc
      Si La Multi Ani doamnelor si domnisoarelor din viata ta !
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/03/2013 @ 9:07 am | Răspunde

  2. Daaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
    A venit!
    În sfîrșit!
    Eu am așteptat-o atât de mult!
    Ador primăvara!
    Mirosul ei…
    Reînvierea…
    Florile…
    Doar că azi – deși era și de așteptat – ,
    încă mai domină ploile și timpul urât (cel putin în R.M.)
    Sunt fericită însă că a sosit acest anotimp plin de speranță!
    Un mărțișor din partea mea!

    Comentariu de Raileanu Mariana — 02/03/2013 @ 3:50 pm | Răspunde

    • @ Buna dimineata Mariana !
      Multumesc pentru vizita, comentariu , like si mai ales pentru MARTISOR !!!
      Am trecut pe la tine si la intrebarea :
      – Ce e POEZIA ,
      eu ti-am raspuns :

      @
      Ce e POEZIA ?
      E VIATA-n versuri !
      @
      La mine-i SOARE si-i frumos
      Iar GUGUSTIUCII canta
      Un PITIGOI mai zgribulos
      Cu cantul sau ma-ncanta .

      Dintr-un tei mai acatarii
      Un CUC mare si frumos
      Vesteste sosirea PRIMAVERII
      Cu cantul sau cel fabulos.

      VRABIUTELE in stoluri
      Zboara-n grup molcom
      Iar de sus de dupa nouri
      ULIUL lacom a ochit ceva in pom.

      GRAURII cu miile
      Zboara dintr-un pom in altul
      Regretand toamna si viile
      Cand cutreierau pamantul.

      CIORILE in stoluri mari
      Sperie orasul
      Iar PORUMBEII calatori
      Imita postasul.

      O duminica frumoasa iti doresc
      Si toate FLORILE din lume
      Eu nu te magulesc, te pretuiesc
      Ca stii ce vrei a spune !
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/03/2013 @ 9:37 am | Răspunde

  3. @ Buna dimineata !
    Pentru doamnele si domnisoarele care mi-au vizitat postul si-au dat LIKE sau au comentat
    dar si pentru prietenul Bogdan Marinescu,
    un buchetel de GHIOCEI si-o frumoasa melodie interpretata de
    DEMIS ROUSSOS :

    Auditie placuta si-o DUMINICA frumoasa !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 03/03/2013 @ 9:50 am | Răspunde

  4. Da… ) Interesant mănunchi de poezii despre primăvară.
    Le-am citit pe toate şi sunt frumoase toate,
    dar tot Eminescu rămâne geniul… 🙂
    Ai postate două fotografii mai mari…
    sunt făcute de tine cumva?

    Comentariu de roryta — 03/03/2013 @ 10:22 am | Răspunde

    • @ Buna ziua Roryta !
      Ma bucura enorm vizita ta !
      Iti multumesc !
      Si pentru mine EMINESCU este pe PRIMUL loc !!!
      El este GENIUL , UNICUL si INEGALABILUL !!!
      Mai multe despre GENIUL poeziei ROMANESTI pe
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/01/15/ .
      Cele DOUA fotografii MAI MARI sunt facute de mine
      cu aparatul NIKON cumparat din ITALIA
      de la o firma serioasa .
      Nu stiu a spune de ce apar asa de mari dar lucrua acesta ma bucura .
      FLORILE sunt din gradinita proprie de apartament iar in acea STICLA se gaseste o bautura fina pentru doamne si domnisoare, bautura adusa tot din ITALIA si care se numeste LIMONCELO si se serveste la aparitiv !
      Multumesc pentru intrebare caci altfel NU SPUNEAM !!!
      Am trecut si eu pe la tine si mi-a placut foarte mult cum arata PAGINA !
      In speranta ca nu te ve supara, am preluat videoclipul

      care-mi place foarte mult !
      O duminica frumoasa !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/03/2013 @ 10:45 am | Răspunde

      • Mulţumesc. 🙂

        Sper ca wordpress-ul să posteze fotografia alăturată. 🙂
        Te invit…

        Comentariu de roryta — 03/03/2013 @ 11:25 am

      • Multumesc pentru invitatie dar, din motive necunoscute mie,
        WordPress-ul nu a postat FOTOGRAFIA !!!
        Indiferent de ce reprezenta ea, as fi acceptat cu drag invitatia.
        Am fost si prin casa ta virtuala dar n-am gasit nici o INVITATIE !!!
        O duminica frumoasa !
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 03/03/2013 @ 11:45 am

  5. din păcate nu a „citit-o” 😦
    era o fotografie cu o ceaşcă de cafea… 😀

    Comentariu de roryta — 03/03/2013 @ 2:25 pm | Răspunde

    • @ Asa-i,nu a ” CITIT-O ” !!!!!
      Am inteles insa scopul INVITATIEI !
      Iti multumesc inca o data !
      Maine dimineata, o sa-ti trimit si eu o invitatie prin e-mail !
      Sper sa o primesti cum se cuvine !
      Multumesc pentru acest frumos si de suflet dialog virtual !
      O dupa amiaza interesanta si o seara frumoasa !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/03/2013 @ 5:28 pm | Răspunde

  6. Primavara este cel mai iubit si cel mai asteptat anotimp,
    ne binedispune si trezeste in noi cheful de viata.
    O primavara minunata cu mult soare in suflet! 🙂

    Comentariu de Adeena — 03/03/2013 @ 4:48 pm | Răspunde

    • @ Buna ziua Adeena !
      Adevar grait-a muza ta ! Asa este,
      ” PRIMAVARA ” este cel mai iubit si cel mai asteptat anotimp ” !
      Tocmai de aceea a fost, este si va fi iubita de POETII plecati dintre noi
      dar si de cei din viata noastra !
      In articolul de fond am postat PRIMAVARA lui
      EMINESCU, TOPARCEANU si BLAGA
      ( nu ” buldogul ” portocaliu de oftica )
      ci poetul LUCIAN BLAGA !
      Acum iti voi raspunde cu PRIMAVARA lui GEORGE BACOVIA

      ” Nervi de primăvară

      Primăvară…
      O pictură parfumată cu vibrări de violet.
      În vitrine, versuri de un nou poet,
      În oras, suspină un vals de fanfară.

      O lungă primăvară de visuri si păreri …

      O lungă desertare zvoneste împrejur,
      E clar si numai soare.
      La geamul unei fabrici o pală lucrătoare
      Aruncă o privire în zarea de azur.

      O nouă primăvară pe vechile dureri …

      Apar din nou tăranii pe hăul de câmpie,
      În infinit pământul se simte tresăltând :
      Vor fi acum de toate cum este orisicând,
      Dar iar rămâne totul o lungă teorie.

      O, când va fi un cântec de alte primăveri ? ! …”
      Multumesc pentru vizita , like si comentariu !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/03/2013 @ 5:38 pm | Răspunde

  7. În primele zile de primăvară, ne-ai încântat cu versuri scrise de diferiţi poeţi,,cu melodii, cu mărţişor, cu urări frumoase, cu flori minunate,
    pentru care eu,una îţi mulţumesc mult !
    Sincer fiind, florile acelea minunate sunt chiar din grădina apartamentului ?

    Comentariu de victoriaetveritas — 05/03/2013 @ 2:23 pm | Răspunde

    • @ Buna seara !
      DA, sincer,
      „florile acele minunate ” sunt chiar din gradinita apartamentului !
      DUMNEZEU mi-e martor si sub nici o forma n-as vrea sa-L supar iar eu sa ma laud !
      Daca citesti toate COMENTARIILE de mai sus,
      o intrebare asemanatoare mi-a mai fost pusa !
      DA, FLORILE din FOTOGRAFIILE mari,
      SUNT ale mele iar BULBII sunt din OLANDA sositi in ROMANIA prin comanda speciala inca de anul trecut !
      Daca eram mai atent, AVEAM mai sus MAI MULTE ZAMBILE dar,

      in toamna trecuta,

      am uitat afara intr-un vas acoperit cu pamant de sera,

      NOUA BULBI de ZAMBILE de culori diferite : albe, siclam, albastre si rozalii ,

      vas ce era sub alt vas care la randul lui era sub un scaun,
      unde au stat toata IARNA pe balconul inchis numai pe jumatate !
      Astazi umbland dupa acel VAS, am vazut MINUNEA :
      CEI NOUA BULBI de BAMBILE au scos capusorul din pamantul afanat
      si se luptau cu vasul de deasupra lor ce nu-i lasa sa creasca si nici lumina nu le dadea.
      Am scos imediat vasul de acolo,
      am afanat pamantul ,
      l-am udat si asezat la LOC cu LUMINA si
      abia astept sa creasca mari, sa INFLOREASCA, sa-i FOTOGRAFIEZ si sa-i postez sub TITLUL:
      BULBII DE ZAMBILE UITATI DE MINE DAR SALVATI DE DUMNEZEU !!!
      Multumesc pentru vizita , comentariu si INTREBARE !

      Minunata POVESTEA GHIOCELULUI !!!
      Mi-ai facut seara mult mai frumoasa !
      Multumesc !
      O seara la fel de frumoasa !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/03/2013 @ 6:24 pm | Răspunde

  8. Când ţi-am pus întrebarea, am fost sigură că eşti omul care iubeşte florile şi care face orice pentru a le avea în preajmă, din felul în care ne-ai prezentat primăvara.
    La această convingere a mea a contribuit şi acel început de motto:
    ” Oamenii trebuie să înţeleagă că nimeni nu trişează” .
    Şi totuşi te-am întrebat,că trebuia să sâcâi pe cineva.
    Bine că nu m-ai luat cu mătura lungă,
    ci mi-ai explicat cum stau lucrurile.
    Îmi cer scuze!
    Florile să-ţi înflorească şi să-ţi aducă multă, multă bucurie

    Comentariu de victoriaetveritas — 06/03/2013 @ 9:43 am | Răspunde

  9. VictoriaetVeritas,
    Buna seara !
    SINCER,nu m-a deranjat INTREBAREA !
    Dimpotriva, m-a bucurat !
    Altfel, eu nu aveam curajul sa spun pe internet
    POVESTEA FLORILOR
    din gradinita mea de apartament !!!
    Nu trebuia sa-ti ceri scuze !
    Iar cu ” matura lunga ” nu te-as fi ” luat” niciodata
    caci NU-MI STA IN FIRE si NICI MOTIVE NU AVEAM !!!
    Iar ca sa inchei in spiritul
    VICTORIEI si al ADEVARULUI,
    eu iti multumesc pentru vizita si comantariu !
    Fie ca PRIMAVARA sa-ti umple sufletul de bucurie
    si casa cu FLORI frumos mirositaore !
    Cu stima,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 06/03/2013 @ 6:23 pm | Răspunde

  10. Margaritarul, o floare cu miros superb si forma speciala.
    Imi aduc cu drag aminte de vremurile cand rontaiam zahar in forma de perla, un zahar numit „Margaritar”
    Nici nu stiu daca se mai gaseste asa ceva.

    Comentariu de Savoir Faire — 06/03/2013 @ 6:52 pm | Răspunde

    • @ Buna seara !
      Zaharul ” MARGARITAR ” se mai gaseste inca !
      Sincer, chiar azi l-am vazut dar nu l-am cumparat caci nu fusesem dupa zahar !
      Iar FLOAREA , intr-adevar, are un miros superb !
      Multumesc pentru vizita si comentariu !
      A seara placuta !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 06/03/2013 @ 6:59 pm | Răspunde

  11. @ Pentru toate DOAMNELE si DOMNISOARELE
    care au avut placerea sa treaca pe aici ,
    sa dea un LIKE sau sa faca un COMENTARIU,
    o PRIMAVARA frumoasa
    iar de 1 MARTIE,
    ZIUA FEMEII,
    un sincer La Multi Ani
    si-o melodie draguta :

    Auditie si vizionare placuta !
    Cu stima, respect si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/03/2013 @ 8:10 am | Răspunde

  12. Şi de ziua noastră, a femeilor,ne gratulezi, aşa cum se spune prin părţile mele, cu un alt videoclip tot atât de plăcut ca cel pe care ni l-ai oferit de Mărţişor.
    Drept mulţumire , primeşte gândurile mele frumoase!
    P.S.
    Muţumesc pentru atenţionare!
    Am şters răspunsurile mele care erau în plus.
    Nu ştiu cum se face, că apar asemenea nereguli,
    aşa cum pe panoul meu de control,
    apar comentarii care nu-mi sunt mie adresate, ci altor bloggeri.
    O zi senină !

    Comentariu de victoriaetveritas — 08/03/2013 @ 12:45 pm | Răspunde

    • @ Buna ziua !
      La multi ani de 8 Martie !
      Multumesc pentru comentariu si gandurile frumoase !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/03/2013 @ 3:14 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

