Alioşa

06/03/2013

” MESAJUL ASCUNS ” !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 7:58 am

MOTTO:
„Adevarata FILOZOFIE este aceea de a reanvata sa vedem lumea ” !!!
Merleau Ponty.

Buna dimineata,
stimate vizitatoare si stimati vizitatori !
Daca aveti 41 minute si 33 secunde la dispozitie,
DATI CLICK pe VIDEOCLIPUL de mai jos

si sigur nu veti regreta !
Sursa: YouTube,incarcat Mr.Leonte la 08/11/2011.
Vizionare placuta, intelegere deplina si multa sanatate va doreste
Comentariile le las pe seama domniilor voastre !!!

Iar daca ati avut rabdarea sa VIZIONATI
” MESAJUL ASCUNS ”
ar fi PACAT sa nu cititi si :
” Scrisoare deschisa poporului roman,
Mesajul tablitelor dela TARTARIA ,
scrisa de Marin Neacsu,
la 2011-12-20,08:36 pe
http://www.ziuaveche.ro/opinie/scrisoare-deschisa-poporului-roman-mesajul-tablitelor-de-la-tartaria-65831.html.
O zi frumoasa !
Cu stima si respect,
Aliosa.

9 comentarii »

  1. @ AlinFazakas,
    @ Buna dimineata !
    Ti-am citit ultimul articol.
    Felicitari pentru postare !
    DA, ai dreptate, recunosc !
    Cu BANII dati de STATUL ROMAN ,se puteau CONSTRUI
    500 de GRADINITE si cel putin 100 de spitale COMUNALE
    sa nu mai mearga BATRANII la zeci de km. la spitalele orasenesti !!!
    Dar, nu te supara, cu BANII dati de ROMANI , si nu au fost PUTINI, ce s-a FACUT ?
    Cand eram activ, ni s-au oprit toti BANI(-peste 100 de milioane lei vechi ) dati de MApN ca PREMII de PASTE si i-au virat BOR care i-a depus la BIR ( banca internationala a religiilor ) ce, dupa nu mult timp a dat FALIMENT !!!!!!!!!!!!!!
    Multumesc pentru vizita si like !
    Toate cele bune !
    O zi frumoasa !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 06/03/2013 @ 8:39 am | Răspunde

  2. Alioşa,
    Cam de multă vreme nu am mai trecut pe aici.
    O perioadă nu am mai trecut nici pe la blogul meu.
    Se pare însă că mi-am revenit, aşa că… am revenit.
    Nu am timp să văd acum videoclipul.
    O voi face însă cât de curând.
    Şi nici scrisoarea nu am s-o citesc.
    De ce?
    Răspunsul îl vei găsi chiar pe blogul tău la
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/07/09/mesajul-tablitelor-de-la-tartaria/

    Comentariu de Ilie Bâtcă — 06/03/2013 @ 8:51 am | Răspunde

    • @ Salut ILIE !
      BINE AI REVENIT pe modestul meu blog !
      O vorba din batrani spune :
      ” Cand PISICA nu-i acasa,
      joaca SOARECII pe masa ” !!!
      Asa si cu articolul meu !
      Si tot acea vorba spune :
      ” Graba strica treaba ” !!!
      Noroc cu tine !
      De unde se vede ca trebuie sa treci mai des pe
      https://aliosapopovici.wordpress.com
      Am trecut pe link-ul indicat de tine si am revazut raspunsul .
      M-am lamurit si am facut ce trebuia sa fac de la inceput !
      Multumesc !
      O seara frumoasa !
      FORZA STEAUA !
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 06/03/2013 @ 5:56 pm | Răspunde

  3. @ Bmarinescu41,
    Salut prietene !
    Multumesc pentru vizita !
    O seara cum ti-o doresti !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 06/03/2013 @ 5:58 pm | Răspunde

  4. @ Eda,
    Buna seara !
    Multumesc pentru vizita si like !
    O seara de vis !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 06/03/2013 @ 5:59 pm | Răspunde

  5. @ Adeena,
    Buna seara !
    Multumesc pentru vizita si like !
    O seara minunata !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 06/03/2013 @ 6:00 pm | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    Pentru vizitatoarele si vizitatorii mei, cunoscatori sau nu de limba engleza,
    o MELODIE placuta auzului :

    O zi superba si-o seara magica dupa meciul
    FC STEAUA BUCURESTI-CHELSEA LONDRA !!!
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/03/2013 @ 7:31 am | Răspunde

  7. @ Pentru TOATE DOAMNELE si DOMNISOARELE
    care pe parcursul ANULUI trecut si-acestui AN pana acum,
    au poposit cateva clipe pe modestul meu blog cu un gand curat,
    un comentariu sau un like,
    de 8 MARTIE, ziua domniilor lor,
    un sincer LA MULTI ANI,
    sanatate, prosperitate, fericire , intelegere in familie,
    implinirea tuturor dorintelor si o melodie
    a rapsodului TUDOR GHEORGHE,
    olteanul indragit de mine inca din copilarie :

    Cu stima, respect si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/03/2013 @ 8:23 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    „17 sfaturi pentru a pregati cele mai bune prajituri
    de SuntFericita.ro
    Fiecare gospodina doreste sa se remarce in fata familiei si a prietenilor cu cele mai gustoase prajituri.
    Deserturile cu adevarat sanatoase sunt cele facute in casa, iar reusita lor presupune respectarea tuturor amanuntelor.

    Unele secrete poate deja le stiti, altele vi le voi dezvalui in cele ce urmeaza:

    1. Cuptorul trebuie incins cu cel putin 10 – 15 minute inainte de a introduce tava la copt.

    2. Nu se deschide cuptorul in prima perioada a coacerii.

    3. Albusurile se bat usor daca ouale sunt proaspete si reci. Inainte de a le bate adaugati un varf de cutit de sare.

    4. Ouale de rata nu sunt bune pentru prajituri, albusul lor e foarte gras si nu se bate spuma.

    5. Verifica daca prajitura s-a copt cu ajutorul unei scobitori. Inainte de a scoate prajitura din cuptor, se inteapa cu o scobitoare pentru a controla daca este bine coapta. In cazul in care se lipeste aluatul de scobitoare, aceasta arata ca inca nu este gata, daca scobitoarea iese fara nici o urma de aluat, inseamna ca s-a copt.

    6. Pentru un aluat moale si afanat folositi la dizolvarea drojdiei zer in loc de lapte.

    7. Amoniacul alimentar se dizolva intr-o lingura de lapte inainte de a se pune in compozitie.

    8. Glazura tortului va fi neteda daca se inmoaie cutitul cu care se va intinde in apa clocotita.

    9. O prajitura cu crema se taie frumos daca se inmoaie lama cutitului in apa rece la fiecare felie.

    10. Daca puneti prajitura intr-o tava normala, va trebui sa folositi obligatoriu hartie de copt, iar daca tava este de teflon, atunci trebuie unsa cu unt si tapetata cu faina.

    11. Daca nu va ajunge faina pentru prajituri, o puteti inlocui cu amidon de cartofi.

    12. Prajiturile se lasa sa se raceasca in forma.

    13. Inainte de a fi folosite, stafidele se spala si se tin la inmuiat in lapte sau rom.

    14. Un pachet de praf de copt se poate inlocui cu o lingurita de bicarbonat stins cu 100 g iaurt;

    15. Nucile si alunele sunt mai gustoase daca inainte de folosire le prajim la cuptor.

    16. Putina sare in creme si aluaturi accentueaza gustul de dulce .

    17. Prajiturile se coc mai bine in tavi de teflon decat in cele emailate.”.
    Sursa: http://SuntFericita.ro/
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/03/2013 @ 4:19 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

