Alioşa

24/03/2013

IPOCRIZIE PE FATA !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:32 am

Motto:
„Exista persoane care ne vorbesc si pe care nici macar nu le ascultam,
persoane care ne ranesc si nici macar nu lasa cicatrice,
DAR EXISTA PERSOANE CARE PUR SI SIMPLU APAR IN VIATA NOASTRA
si
NE MARCHEAZA PENTRU TOTDEAUNA ” ! Cecilia Meireles.

„Adio PD ! Adio PDL” !
Hotarat lucru : individul Traian Basescu nu stie sa piarda cavalereste !
Stapanit de furie si ura atunci cand el sau favoritele lui pierd si culmea ironiei,
NU IN FATA OPOZITIEI ,
ci in fata colegilor de guvernare portocalie de peste 9 ani de regim basist,
de jaf, fraudare, minciuna , coruptie si clientela de partid,
ilegalul de la Palatul Cotroceni isi ACUZA sustinatorii si fidelii portocalii
de FRAUDAREA VOTULUI pentru alegerea presedintelui PDL :
…………………………..” oameni care fug cu urnele ………” !!!

“Am vazut finalul Conventiei PDL.
Cred ca am fost cinstit cu acest partid.
Am spus ca dupa aceste alegeri ne vom alege fiecare drumul.
Modul cum nu au inteles sa fie democrati ma face sa spun acum definitiv si pentru totdeauna
Adio, Partid Democrat, astazi ne-am despartit” !!!
Ei nu mai sunt o piatra de moara pentru mine, eu nu mai sunt o piatra de moara pentru ei.
Ma voi dedica constructiei unei alte solutii de dreapta, cu oameni cinstiti,
cu oameni care nu fug cu urnele, cu oameni care accepta dreptul democratic al contestatiei.
Si vreau sa stiti ca nu voi face nimic pentru a aduce alaturi de mine vreo bucatica din PDL.
PDL a demonstrat ca a putut fi tinut pe o directie democratica atata timp cat a stiut de un lider autoritar.
Imediat ce au simtit ca pot fi singuri, aripa FSN-ista a partidului a rabufnit,
iar Conventia de astazi este proba ca 50% din partid este inca ancorat in naravurile FSN-ului.
Adio, PD !
Adio, PDL!
Noi azi ne-am despartit definitiv.
Luati-va drumul vostru, iar eu il am pe al meu” .
Sursa: Mass-media scrisa si vorbita .

Voi chiar credeti ca nu va face nimic ” pentru a aduce alaturi ….vreo bucatica din PDL ???”
Cum adica nu va aduce ???
Dar pe blondina si pe cei 2014 de delegati care au votat-o
si pe cei 209 delegati care au votat-o pe MM ii vor lasa lui BLAGA ???
Sau poate, va face o NOUA DREAPTA cu prietenii sai …..
Cata IPOCRIZIE are individul asta in cap, ATATIA BANI SA AM EU IN SAC !!!

Alora,
daca la Conventia Extraordinara pentru alegerea presedintelui PDL,
NU A CASTIGAT pupila lui blonda sau purtatoarea lui de minciuni pe la Bruxelles,
INSEAMNA ca VOTUL pedelistilor si basistilor a fost FRAUDAT ???!!!
Iar daca castiga cucoana blonda, VOTUL nu ar fi fost FRAUDAT !!!
De unde se vede ca au avut permanent in cap si-n sange,
FRAUDAREA ALEGERILOR !!!
Ati uitat probabil de o alta blonda ajunsa-n varful piramidei …..
Sunt convins ca de NUMARA Roberta Alma Anastase VOTURILE,
cu siguranta Traian Basescu ar fi castigat si era cel mai fericit om de pe PLANETA !!!
Dar, cum spune vorba noastra romaneasca:
” SOCOTEALA de ACASa nu-i la fel ca cea din TARG ” !!!
Mai pe intelesul si al romanului de rand dar in mod special pe intelesul celor 2014 delegati carea au votat-o pe Elena Udrea si ai celor 209 delegati care au votat-o pe Monica Macovei,
Vasile Blaga ales de catre 2344 de delegati pedelisti din toata tara impreuna cu mai vechii colaboratori Flutur, Turca, Vass, RF Alexandru, T.Ungureanu si multi alti pedelisti care m-au stresat rau de tot in perioada 2008-2012,
A FRAUDAT VOTUL !!!
Curat murdar coane Traiane !
Culmea NESIMTIRII : HOTUL striga HOTII !!
Desi ii DETEST rau de tot pe pedelisti si basisti,
am urmarit cu mare atentie Conventia Extraordinara a PDL pentru alegerea presedintelui .
De ce totusi ???
Fiindca-mi place CIRCUL
si acolo la RomExpo, stiam ca voi vedea pe gratis UN MARE CIRC cu vedete portocalii din toata ROMANIA !!!
Si nu-mi pare rau pentru timpul petrecut in fata televizorului.
Mi-au placut multe faze dar cel mai tare mi-au placut:
– BALBELE lui V.Blaga ( ….in 2016 vreau sa intram la guvernare prin USA din DOS !?!?!? );
– spuselui lui Gheorghe Stefan vs.de inaugurarea TELEGONDOLEI la P.Neamt de catre ministresa de atunci, Elena Udrea : ” Ne-am tras in telegondola ” !?!?!?
– revenirea la BIBLIE a lui Paleologu etc etc etc .
Cel mai tare si mai tare mi-a placut cuvantul de incheiere a lui V.Blaga:
” Eu nu am umblat aseara prin hoteluri ca sa asigur gratis mancare si cazare delegatilor”
” Eu nu am trecut de la un PARTID la ALTUL ” !!!
La cine facea referire este lesne de inteles si numai basistii nu vor sa recunoasca !!!
Intentionat am lasat la urma DISCURSUL dezamagitului de Traian Basescu care,
de ciuda si oftica ca nu a castigat pupila sa,
s-a suparat ca ” vacarul pe sac ”
culmea ironiei pe cei care l-au ALES de doua ori ca presedinte al ROMANIEI( 2004+2009 )
si l-au scapat tot de doua ori de la DEMITEREA ( 2007+ 2012 )din functia de presedinte !?!?!?
CURAT MURDAR coane Traiane !!!
Stiind cat RAU au facut ROMANILOR si ROMANIEI
pedelistii si basistii, o intrebare ma framanta :
– Oare nu le este rusine ???
Tu, stimata cititoare si stimate cititor, ce parere ai despre ei ?
O duminica frumoasa va doresc dragi cititoare si cititori !
Cu stima,
Aliosa.

13 comentarii »

  1. CURAT-MURDARI !!!
    Aşa au fost,aşa sunt şi aşa vor fi până vor dispărea !!!
    Discursul de adio al chiriaşului ilegal este,în întregime,o mărturisire a încălcării grave a Constituţiei României şi reprezintă un motiv întemeiat (beton armat!) pentru o nouă şi definitivă suspendare !!!
    De tonta ştiu că NU va acţiona în această direcţie,a declarat-o deja,că vezi Doamne ar costa prea mult România 😀 😀 😀 !!!
    Acum şi Crin a declarat că NU !!!
    După ce declară:
    „Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, sâmbătă seară, că reacţia publică a preşedintelui Traian Băsescu în ceea ce priveşte Convenţia PDL reprezintă „un autodenunţ privind încălcarea Constituţiei” timp de nouă ani. ”
    În final o dă cu mucii-n fasole:
    „Totodată, liderul PNL a evitat să se pronunţe în favoarea sau împotriva iniţierii unei proceduri de suspendare din funcţie a şefului statului, însă a ţinut să sublinieze faptul că nu liberalii ar fi fost cei care au iniţiat acest demers în 2012. ”
    Rămâi fără replică!!!
    Dar una tot găsesc şi anume aceeaşi ca pentru pedelepre:
    „CURAT-MURDARI !!!” coane tonta şi Antonescu!!!

    Comentariu de bmarinescu41 — 24/03/2013 @ 3:50 pm | Răspunde

    • Iar te grabesti prietene !
      Stii doar destul de bine ca si eu doresc plecarea definitiva si irevocabila de la Cotroceni a chiriasului ilegal !
      Deocamdata insa, sunt alte aspecte si probleme de rezolvat
      dar NU VREAU SA VORBIM ACUM DESPRE aceste probleme si nici despre SUSPENDAREA SUSPENDATULUI !!!
      Intai trebuie modificata CONSTITUTIA si LEGILE care guverneaza desfasurarea procesului de JUSTITIE
      din ROMANIA .Atata timp cat la CCR sunt basistii, degeaba il vor SUSPENDA din nou vreo 7,4 milioane de romani ca
      oamenii lui vor INVALIDA din nou REFERENDUMUL ( SUSPENDAREA ) !!!
      Astazi eu vreau sa vorbesc doar de un singur aspect :
      DIVORTUL brutal al lui Traian Basescu de PD si PDL , adica de partidele si oamenii care l-au sustinut, sprijinit si ajutat timp de NOUA ani ! Asteptam de la tine sa vorbesti despre TICALOSIA, IPOCRIZIA,PERVERSITATEA, NELOIALITATAE, FATARNICIA, URA, OFTICA , PARSIVENIA, DUPLICITATEA, DEMAGOGIA, MANIPULAREA, DEZBINAREA si despre celelalta abjecte calitati ce nu-mi vin acum in minte si-apoi despre Ponta si Antonescu !!!
      Nu sunt fanul celor doi, nu-i sustin , dimpotriva ii cert ca sunt LASI si NEVOLNICI dar azi voiam sa -mi vars oful doar pe basisti si pedelisti caci IMPREUNA au INFOMETAT si DEVALIZAT ROMANIA timp de 9 ani !!!
      Azi asteptam sa-mi vorbesti despre FRAUDAREA ALEGERILOR din regimul basist !!!
      N-ai vazut cum blondina din clipul TEZAUR FOLCLORIC isi ACUZA colegii de partid de FRAUDAREA VOTULUI ???
      Ai vazut ca NU STIU sa ramana DEMNI in fata INFRANGERII ?
      In SPORT se spune : ” Ai castigat, CONTINUA, ai pierdut, CONTINUA” !!!
      N-ai vazut ca Traian Basescu si-a acuzat fostii sustinatori ca ” fugeau cu urnele de vot ” ca sa se piarda urma FRAUDARII VOTULUI ??? Cu alte cuvinte HOTUL striga in gura mare HOTII !!!
      Ma asteptam sa-mi spui despre cat de jos s-a coborat chiriasul de la Cotroceni recunoscand ca s-a implicat in conducerea PD ( PDL ) , ca practic a INCALCAT permanent CONSTITUTIA ROMANIEI
      lucru pe care l-am semnalat inca din campania sa electorala prezidentiala din 2004 dar mai cu seama in cea din 2009.
      Ar fi multe de spus dar ma opresc nu inainte de a mai preciza inca o data :
      _ Toate cele spuse de mine despre Traian Basescu in zecile de articole de pe blogul personal dar si de pe blogul
      http://absolventi1969.wordpress.com/
      semnate” Aliosa „, S-AU ADEVERIT !!!
      Nu astept SCUZE de la cei care m-au criticat si catalogat in toate felurile pentru curajul
      de a-l demasca pe Traian Basescu ca le stiu caracterul si micimea sufletului lor infestat de ciuma basisto-portocalie !!!
      Daca si la Conventia Extraordinara a PDL s-au gasit pedelepre care sa-i pronunte numele a slava,
      eu nu mai pot spune decat atat :
      – Iarta-i DOAMNE ca nu stiu ce fac ” !!!
      O seara frumoasa prietene !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/03/2013 @ 7:33 pm | Răspunde

  2. Nu mă grăbesc deloc prietene !!! Iar vrăjeala cu „Deocamdata insa, sunt alte aspecte si probleme de rezolvat” nu ţine.Această vrăjeală se încdrează perfect în zicala de mai jos,mai exact în în a doua jumătate a ei (a zicalei 😀 ) :
    CINE VREA SĂ FACĂ CEVA … CAUTĂ POSIBILITĂŢI,CINE NU VREA … CAUTĂ MOTIVE !!!
    Despre cât de jos s-a coborât chiriaşul cu autodenunţul şi despre caracterizarea pedeleprelor,asta am făcut-o chiar la începutul comentariului meu,mai mult decât CURAT-MURDARI nu mai sunt multe de adăugat!!!
    Partea tristă este că am fost obligat de realităţile ultimelor declaraţii ale „liderilor” usl să le acord aceeaşi caracterizare CURAT-MURDARI !!!
    Iată,de exemplu,opinia lui Mihai Voicu:
    „Vicepreşedintele PNL Mihai Voicu a declarat, duminică, că preşedintele Traian Băsescu a încălcat Constituţia prin ieşirea publică legată de Convenţia PDL, însă decizia unei noi suspendări din funcţie necesită „coagularea voinţei politice”, până acum fiind prezentate doar opinii.(NOAPTEA MINŢII!)
    „Trebuie să recapitulăm foarte succint faptele, mă refer aici doar la articolul din Constituţie care prevede plasarea preşedintelui României deasupra forţelor politice. Nu este prima dată când preşedintele se implică activ în viaţa unui partid politic, nu este pentru prima dată când preşedintele, participând la Convenţia PDL, susţine un anumit candidat – s-a mai întâmplat şi cu Emil Boc în 2011, poate mult mai virulent atunci – însă este o premieră extrem de gravă faptul că preşedintele României, din această poziţie, anunţă public implicarea în formarea unui nou partid, mai mult decât atât, conducerea acestui proces şi sigur că din nou este vorba de o încălcare a Constituţiei, acesta este un lucru evident”, a susţinut Voicu.
    De asemenea, în ceea ce priveşte un eventual demers de suspendare din funcţie, vicepreşedintele PNL a susţinut că acest lucru necesită coagularea unor opţiuni politice.
    „Suspendarea este un proces care implică coagularea unei voinţe politice, luarea unei decizii, precum şi un proces parlamentar şi constituţional. Da, am asistat la o încălcare a Constituţiei, nu spun acum că s-a şi format opinia şi s-a luat decizia cu privire la o suspendare a preşedintelui. Nu este un secret, evident, că suntem de părere că preşedintele Băsescu nu are ce căuta la Cotroceni, a încălcat în numeroase rânduri Constituţia, însă repet, nu s-a format o decizie în acest moment cu privire la o nouă suspendare”, a mai declarat Voicu.
    El a precizat că ministrul de Interne, Radu Stroe, a exprimat opinia „că ar trebui să ne gândim’.
    „Cu acest lucru sunt de acord, ar trebui să ne gândim. Nu pot acum să definesc că este necesară, că trebuie făcută repede, sau că ar trebui să luăm o decizie în acest sens. Trebuie făcută o analiză şi văzut care sunt consecinţele şi cum am putea să luăm decizie în acest sens”, a mai precizat Voicu.
    Ministrul de Interne, Radu Stroe, susţine că este inadmisibil ce a făcut preşedintele Traian Băsescu sâmbătă, legat de Convenţia PDL, el adăugând: „Trebuie să ne gândim din nou la suspendare”.
    „Este inadmisibil ce a făcut Băsescu”, a spus vicepreşedintele PNL Radu Stroe, referindu-se la implicarea lui Băsescu în Convenţia PDL.
    „Trebuie să ne gândim din nou la suspendare”, a adăugat el.”
    http://www.antena3.ro/politica/mihai-voicu-basescu-a-incalcat-constitutia-prin-iesirea-publica-de-sambata-seara-dar-o-noua-suspendare-necesita-coagularea-vointei-politice-208179.html
    De reţinut următoarele cuvinte ale lui Mihai Voicu:
    -MĂ REFER AICI DOAR LA ARTICOLUL DIN CONSTITUŢIE CARE PREVEDE PLASAREA PREŞEDINTELUI ROMÂNIEI DEASUPRA FORŢELOR BPOLITICE !!!
    -DA,AM ASISTAT LA O ÎNCĂLCARE A CONSTITUŢIEI !!!
    -NU ESTE UN SECRE,EVIDENT,CĂ SUNTEM DE PĂRERE CĂ preşedintele băsescu NU ARE CE CĂUTA LA COTROCENI,A ÎNCĂLCAT ÎN NUMEROASE RÂNDURI CONSTITUŢIA !!!
    Reţineţi afirmaţia „A ÎNCĂLCAT ÎN NUMEROASE RÂNDURI CONSTITUŢIA” !!!!!
    De reţinut şi cuvintele lui Radu Stroe:
    -TREBUIE SĂ NE GÂNDIM DIN NOU LA SUSPENDARE !!!!!

    ÎNTREBARE : DACĂ SUNT ATÂT DE SLABI ŞI NU POT LUA RAPID DECIZIA CORECTĂ (conform înţelepciunii din popor – bate fierul cât e cald!!!),DE CE NU SE DUC LA BRUXELESCU SĂ-I ÎNTREBE PE BAROSU, VAI PUIIMEI şi MERhitlerKEL CE SĂ FACĂ CU BĂSESCU,SĂ-L DEMITĂ sau SĂ-L PREMIEZE 😀 ??? Ce răspuns ar da cei trei,ghici ghicitoarea mea????? Prietenii ştiu de ce 😀 )))
    CONCLUZIE : RABDĂ INIMĂ ŞI TACI,CA PĂMÂNTUL CARE-L CALCI !!! sau :
    AM ALES PE CINE NU MERITĂ PENTRU CĂ ALŢII NU AVEM (SAU NU VOR SĂ SE IMPLICE ŞTIIND CĂ JOCURILE SUNT FĂCUTE DE MULT DE ALŢII din AFARA ROMÂNIEI)!!!!!
    Acum eşti mulţumit de răspuns,prietene Alioşa ???

    Comentariu de bmarinescu41 — 24/03/2013 @ 8:44 pm | Răspunde

    • Salut prietene !!!
      Excelent comentariu !
      Cu tot ce-ai spus SUNT DE ACORD !!!
      A te contrazice , ar insemna sa fiu ori rautacios ori batut in cap !
      Da, USL ar trebui sa DEMAREZE URGENT PROCEDURILE DE SUSPENDARE ale ilegalului de la Cotroceni
      numai si pentru faptul ca a RECUNOSCUT DIRECT
      ca A INCALCAT PERMENENT CONSTITUTIA
      si a dat de inteles ca si pe VIITOR O VA INCALCA prin implicarea directa in
      formarea unui partid cu adevarat de dreapta ( adica subjugat TOTAL lui ) !!!
      Eu unul inca mai am rabdare ca USL
      isi va ” baga mintile in cap ” si va pune in practica
      PROMISIUNILE facute in campania electorala !!!
      EU i-am VOTAT ca sa ne scape de Basescu si sa-i dea pe mana JUSTITIEI ( asa subordonata basescului regim )
      pe toti pedelistii,udemeristii si uneperistii care au folosit in anii cat au guvernat ROMANIA banul public, in scop clientelar si de partid !!!
      Pentru asta i-am VOTAT in 2012 !!!
      Multumesc pentru extraordinarul comentariu facut !
      Meriti NOMINALIZAREA la Premiul PULIZZER pentru literatura !!!
      O saptamana minunata !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/03/2013 @ 9:16 am | Răspunde

  3. Crin Antonescu: „Eu nu iniţiez, nu cer şi nu solicit suspendarea lui Traian Băsescu”
    http://www.realitatea.net/crin-antonescu-eu-nu-initiez-nu-cer-si-nu-solicit-suspendarea-lui-traian-basescu_1142219.html
    Crin Antonescu, la Realitatea TV: Ce a făcut preşedintele ieri, şi nu mă refer la participarea sa la convenţia PDL..în opinia mea, simpla participare la un congres al unui partid nu ridică nicio problemă. Postarea sa şi elementele esenţiale îl situează în afara Constituţiei.

    Eu nu iniţiez, nu solicit şi nu cer declanşarea unei proceduri de suspendare a domnului Băsescu.

    Reacţiile lui Hrebenciuc şi Stroe sunt reacţii fireşti, sănătoase, peste care nu putem trece ca şi cum ar fi un fapt divers şi la o atitudine pe care Traian Băsescu a avut-o nouă ani.

    Această declaraţie trebuia să o facă după ce a fost ales preşedinte, nu acum”, a mai precizat Antonescu.

    Întrebat despre posibilitatea de a deveni preşedinte interimar, Crin Antonescu a declarat că această întrebare este prematură şi că atât el, cât şi PNL, nu cer şi nu iniţiază suspendarea preşedintelui Traian Băsescu.

    Comentariu de bmarinescu41 — 24/03/2013 @ 10:24 pm | Răspunde

    • @ Buna dimineata Bogdan !
      Vorba lui C.A .” Eu nu initiez,nu solicit si nu cer declansarea unei proceduri de suspendare a dl.Basescu ”
      are logica, o mare doza de circumspectie si nu in ultimul rand de bun-simt !
      De ce ?
      Simplu : daca ar face asa ceva, basistii, pedelistii, taranistii lui Pavelescu, oamenii lui MRU , resturile pedeliste
      suparate pe Blaga si in mod deosebit prietenii din P Popularilor Europeni ar spune
      ca Antonescu vrea sa ajunga PRESEDINTE cat mai repede !!!
      Asa ca, ( nu ii iau partea ) il inteleg de ce-a spus asa ceva !!!
      Iar despre ” tabloidul realitatea-net ” eu am mari rezerve …………………….
      Multumesc pentru comentariu !
      O saptamana minunata !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/03/2013 @ 9:04 am | Răspunde

      • Nu este vorba de „tabloidul” realitatea.net,este vorba doar de cuvintele rostite de Crinişor cu guriţa lui proprie,pe sticlă şi la o oră de maximă audienţă !!! Nu are importanţă unde a spus-o,are f mare importanţă că a spus-o !!! Eu nu îl înţeleg absolut deloc!!!Şi lui ÎI ESTE FRICĂ DE BRUXELESCU CA ŞI LUI tonta?????NU VREA SĂ SUPERE BOCANCII PE CARE-I LINGE CU SUPUŞENIE???
        Nu prietene,nu pot să-nghit şi plecăciunile lui crinişor,îmi sunt până peste cap ale lui tonta!!!
        O săptămână minunată îţi doresc ţie şi tuturor celor dragi ţie.
        Bogdan.

        Comentariu de bmarinescu41 — 25/03/2013 @ 9:58 am

      • Ti-am spus parerea mea despre TEAMA lui Antonescu in comentariul de mai sus !
        In loc de un alt comentariu lung, mai bine o intrebare scurta :
        – Ce poate face USL impotriva NUMIRII la CCR de catre Traian Basescu
        a lui Daniel Morar ??? NIMICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC!!!
        Degeaba are USL MAJORITATEA PARLAMENTARA daca PARGHIILE PUTERII
        ( CCR, ICCJ,CSM, DNA,ANI,Parchet General )sunt in mainile lui Base !!!
        Asta vad ca nu vrei sa recunosti !
        O saptamana minunata si tie si celor dragi tie !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 25/03/2013 @ 10:04 am

  4. @ Buna dimineata ROMANE oriunde-ai fi !
    Daca necazurile te-au napadit,
    foamea te-a razbit,
    saracia te-a umilit,
    basistii si pedelistii te-au injosit,
    Basescu te-a mintit,pacalit si manipulat,
    Bruxelles-ul te-a ignorat,
    intoarce-te cu fata catre BISERICA,
    aprinde o lumanare in pomenirea mortilor tai
    si roaga-te la DUMNEZEU sa ne scape de chiriasul ilegal de la Cotroceni
    care si-a obligat supusii slugarnici
    SA-I SCRIE NUMELE pe CLOPOTELE bisericii din Dealul Cotrocenilor !!!
    Cei in drept sa-i ceara plecarea, din motive doar de ei stiute NU O FAC !!!
    Si, NU UITA ROMANE :
    astazi 25 martie este
    Buna Vestire :

    Cu respect si adanca piosenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/03/2013 @ 8:17 am | Răspunde

  5. @ Multumesc doamnelor, domnisoarelor si domnilor care mi-au citit sau comentat articolul de fata
    sau au dat un LIKE semn ca le-a placut ce-am scris !!!
    Va asigur dragelor si dragilor ca
    NU AM PE NIMENI

    care sa-mi ” tina partea ” !!!
    O zi de Buba Vestire minunata !
    Cu stima,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/03/2013 @ 9:57 am | Răspunde

  6. @ ALL !!!

    ” ODA PROSTILOR
    Motto:
    Cu prostul care n-are şcoală
    Te lupţi puţin şi-ai câştigat.
    Dar duci o luptă colosală
    Cu prostul care are şcoală!

    De-ar fi să-i luăm pe toţi la rând,
    Şi actualii, dar şi foştii,
    Cei mai deştepţi de pe Pământ
    Au fost întotdeauna… PROŞTII.

    Nu te ruga la ursitoare
    Să-ţi facă-n viaţa ta vreun rost,
    Mai bine urlă-n gura mare :
    „Iubite Doamne, fă-mă… PROST!”

    De ce să tragi ca la galeră,
    Să-nveţi atâtea fără rost,
    De vrei să faci o carieră,
    Ajunge numai să fii… PROST.

    În lumea asta cu de toate,
    Unde se-nvaţă contra cost,
    Păcat că nici o facultate
    Nu dă şi diploma de… PROST.

    Avem impozite cu carul,
    Dar înotăm în sărăcie
    şi ce buget ar avea statul
    Dintr-un impozit pe… PROSTIE…

    Ei sunt ca iarba, cu duiumul,
    Să nu-i jigneşti, să nu-i împroşti !
    O, Doamne, de ne-ar creşte grâul
    Cum cresc recoltele de… PROŞTI.

    Si-n lumea asta răsturnată,
    Unde cei strâmbi sunt cei mai drepţi,
    Savanţii noştri mor de foame
    Si numai PROŞTII sunt deştepţi.
    Sursa:
    http://criss-artadeamancasanatos.blogspot.ro/2011/05/oda-prostilor.html

    Si NU UITA :
    – Prostia este infinit mai fascinantă decât inteligenţa
    Inteligenţa are limitele ei, pe când prostia, nu!

    – Oamenii neinstruiţi sunt mai „scumpi” decât oamenii valoroşi care,
    pentru a supravieţui, se „vând” ieftin.

    – Nu te certa niciodată cu un prost.
    Te aduce la nivelul lui şi te bate cu experienţa.
    Şi apoi, mai are şi mintea odihnită…

    Despre Prostie
    Pe un podeț îngust se întâlnesc un înțelept și un neica-nimeni.
    Primul:
    – Eu nu mă dau la o parte din calea unui prost!
    Cel de al doilea:
    – Eu mă dau. (Nu e invers?!)

    Proverb indian
    Cine știe și știe că știe este deștept: urmează-l!
    Cine știe și nu știe că știe este distrat: trezește-l!
    Cine nu știe și știe că nu știe este neinstruit: instruește-l!
    Cine nu știe și nu știe că nu știe este prost: ocolește-l!

    Proverb turcesc:
    Înțeleptul nu spune ce știe, iar prostul nu știe ce spune.

    Isac Asimov
    Violența este ultimul refugiu al prostiei.

    Georges Brassens
    Ca să înțelegi că ești prost trebuie totuși să-ți meargă mintea.
    A face pe prostul la momentul potrivit este o dovadă de înțelepciune.

    Moliere
    Un prost care nu spune nici-un cuvânt nu se deosebește de un savant care tace.

    Napoleon
    În politică, prostia nu este un handicap ” .

    Sursa : Internetul .
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 26/03/2013 @ 10:28 am | Răspunde

  7. @ ALL !!!

    ” Recent, prea recent, preşedintele Băsescu, cel care îşi spune Comandantul Suprem a ieşit pe posturile de televiziune să anunţe naţiunea că nişte oameni, parlamentari de meserie, au înaintat spre promulgare un document şi asta l-a determinat să spună că aceşti oameni sunt ori trădători ori proşti. Că nu îi place o lege şi o dă la întors este dreptul domniei sale ca preşedinte care între două plimbări prin ţinutul secuiesc şi un hăhăit mai are şi atribuţiuni legislative. Dar să afirmi că Parlamentul României este format din proşti sau trădători sau proşti şi trădători este o acuzaţie pe care domnul preşedinte trebuie să o probeze pentru că o asemenea acuzaţie de trădare adusă unui Parlament care a aprobat un document şi l-a trimis spre promulgare este foarte gravă. Dacă domnia sa nu poate face proba acuzaţiei atunci în mod automat se poate trage concluzia că cine spune ăla este pentru că dacă afirmi despre cineva că e trădător şi se dovedeşte că nu e, se poate ca trădătorul să se afle în partea cealaltă.
    Aştept să văd reacţia Parlamentului la acestă jignire şi insultă adusă de un preşedinte expirat unui Parlament proaspăt ales. Dacă domnii parlamentari se vor mulţumi doar să retrimită proiectul de lege la aprobat modificat sau nu, înseamnă că Băsescu a avut dreptate şi parlamentarii chiar dacă nu sunt trădători au rămas la cealaltă variantă şi cred că afirmaţia lui Băsescu tocmai asta a vrut să dovedească, dar nu prin cele afirmate de el ci prin reacţia plină de laşitate a parlamentarilor. Parlamentarii,dacă vor lăsa nesancţionată această ieşire unică în lume, se vor discredita singuri pe tot mandatul şi nu merită să mai ceară vreodată sprijinul poporului pentru că nu îl merită.
    În definitiv ce reproşează Băsescu noului proiect de modificare a L-80/1995 ? Ca să nu se spună că vorbesc din auzite, iată care sunt supărările domnului preşedinte:
    “CERERE DE REEXAMINARE
    asupraLegii pentru modificarea şi completarea
    Legii nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare
    Motivele cererii sunt următoarele:
    1. În conformitate cu Articolul unic pct. 5 din legea trimisă la promulgare, cadrele militare, inclusiv generalii şi amiralii, pot fi menţinuţi în activitate după împlinirea vârstei standard de pensionare (care la nivelul lunii martie 2013 este de 55 ani şi 6 luni) până la vârstă de 60 de ani, în raport cu nevoile de încadrare, cu aprobarea anuală a conducătorului instituţiei în care activează.
    Totodată, noua lege precizează în Articolul unic, la pct. 2, că ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii pot fi trecuţi în rezervă, din oficiu, în situaţia în care nu promovează baremele de pregătire fizică, în condiţiile stabilite prin ordin al ministrului.
    2. Considerăm că o asemenea reglementare privind aprobarea anuală a conducătorului instituţiei pentru menţinerea în activitate a generalilor şi amiralilor, după împlinirea vârstei standard de pensionare, până la vârsta de 60 de ani, nu este oportună, aducând atingere nevoii de stabilitate în ceea ce priveşte managementul forţelor armate. De asemenea, considerăm că o asemenea condiţionare ar fi de natură să transforme Armata într-o masă uşor de manevrat, supusă factorului politic.
    Lipsa de predictibilitate a acestei dispoziţii legale poate avea efecte negative asupra conducerii eficiente a structurilor militare întrucât este incert dacă generalii sau amiralii aflaţi la conducerea acestora vor fi menţinuţi în activitate. Menţionăm că măsura adoptată ar putea conduce la trecerea în rezervă a unui număr de peste 50 de generali şi amirali, reprezentând un procent ce ar depăşi 50% din numărul total al acestora. O asemenea dispoziţie legală ar avea un impact deosebit de grav în ceea ce priveşte conducerea Statului Major General, unde din cei 5 generali, un număr de 4 ar putea ieşi din sistem. O situaţie similară există şi la nivelul conducerii Statului Major al Forţelor Terestre şi al Forţelor Navale, unde toţi generalii şi amiralii aflaţi la conducere ar putea ieşi la pensie, precum şi la nivelul conducerii Statului Major al Forţelor Aeriene, unde din 4 generali ar putea rămâne în sistem unul singur.
    Totodată, legea nu prevede criterii clare de apreciere pentru obţinerea acestui aviz conform, ceea ce poate genera aprecieri subiective din partea decidenţilor.
    Procedura instituită de legea înaintată pentru promulgare nu asigură o procedură optimă de transfer de experienţă profesională între generalii şi amiralii care vor fi trecuţi în rezervă şi cei care îi vor înlocui, putându-se ajunge chiar la un blocaj instituţional.
    Mai mult, Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare prevede la Art. 41¹ alin. (5) că părţile care au încheiat contracte în vederea exercitării profesiei de cadru militar în activitate, au obligaţia să se încunoştinţeze reciproc asupra intenţiei de reînnoire a contractului, cu 6 luni înainte de expirarea acestuia. Noua reglementare ar trebui să coreleze obligaţia legală, de încunoştinţare în termen de 6 luni, cu prevederile legii ce face obiectul prezentei reexaminări.
    3. Semnalăm faptul că în prezent, potrivit Art. 86 alin. (2) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, regula o reprezintă menţinerea în activitate a generalilor şi amiralilor după împlinirea vârstei standard de pensionare, până la vârsta de 60 de ani, iar excepţia o reprezintă trecerea în rezervă, la solicitarea acestora. Legea venită la promulgare nu prevede dacă noua reglementare va fi aplicabilă şi acestor generali sau amirali care se află în activitate după vârsta standard de pensionare ori numai în cazul celor care îndeplinesc condiţiile de pensionare după intrarea în vigoare a prezentei legi. O asemenea precizare în textul legii este utilă pentru a se evita o aplicare retroactivă a efectelor acesteia.
    De asemenea, în adoptarea legislaţiei privitoare la condiţiile de pensionare a cadrelor militare, legiuitorul trebuie să asigure o reglementare nediscriminatorie prin raportate la celelalte structuri din cadrul sistemului naţional de apărare.
    4. În ceea ce priveşte includerea în categoria temeiurilor de trecere în rezervă a situaţiei în care cadrele militare nu promovează baremele de pregătire fizică, apreciem că această prevedere nu este oportună întrucât există structuri militarizate care nu condiţionează pregătirea fizică de îndeplinirea atribuţiilor profesionale, existând alte criterii avute în vedere, ce ţin de aptitudini şi competenţe. Pregătirea fizică este parte integrantă a pregătirii militare, dar nu este o condiţie determinantă pentru activitatea cadrelor militare din unele structuri de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională.
    5. De asemenea, considerăm necesară consultarea instituţiilor competente în domeniu, în privinţa soluţiilor legislative înaintate prin această propunere legislativă, în vederea cunoaşterii impactului acestor prevederi şi luării măsurilor necesare diminuării posibilelor efecte negative datorate numărului mare de generali care ocupă funcţii de conducere şi a căror situaţie profesională va deveni incertă odată cu intrarea în vigoare a acestei legi.
    6. Având în vedere aspectele semnalate, precum şi competenţa legislativă exclusivă a Parlamentului, vă solicităm reexaminarea Legii pentru modificarea şi completarea Legii nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare în sensul adoptării legii, cu eliminarea textelor legale ce fac obiectul prezentei reexaminări ori corelarea acestora cu celelalte dispoziţii legale în vigoare.
    TRAIAN BĂSESCU
    PREŞEDINTELE ROMÂNIEI”
    Bun, acuma să luăm pe rând nemulţumirile domnului Băsescu.
    1 . Situatia in care s-ar gasi cei 51 de generali este ipotetica, în nici un caz nu vor fi trecuti toti 51 în rezerva în aceeazi zi, aceeaşi săptămână, aceeasi luna şi acelasi an, pentru a se crea un haos sau o decapitare a armatei care să bulverseze activitatea ministerului. Există, conform propunerii legislative posibilitatea trecerii acestora în rezerva în termen de 5 ani din momentul atingerii vârstei de 55 de ani. Pai daca ne uităm la trecerile in rezervă care au fost semnate până acuma de domnul preşedinte, constatăm că într-o perioadă de 5 ani au fost trecuti în rezervă mai mult de 51 de generali şi atunci care este drama, ne aflam în aceeasi situaţie şi acuma numai că acuma nu îi va mai trece în rezervă domnul Băsescu când doreşte domnia sa, ci vor ieşi conform unei planificări şi a nevoilor armatei, într-o perioadă care dă posibilitatea formării şi pregătirii înlocuirii acestora.
    2. Problema creată este o problema falsă, şi dacă tot vorbim de prostie atunci să nu uităm poveste drobului de sare. Domnul presedinte acuma se uita pe sobă şi îşi face probleme privind posibilitatea căderii drobului de sare în capul celor 51 de generali. Hai să fim seriosi, unde se specifica în proiectul amintit că cei 51 de generali vor trece in rezervă toţi odată sş se va crea un vid de putere? Daca există un vid, acela există în altă parte.
    3. Problema nu este câti generali ies la pensie ci cine anume iese la pensie dar mai ales cine ii înlocuieşte. Dacă ar fi fost ingrijorat de soarta armatei domnul presedinte ar fi trebuie să se uite mai atent la modul de selecţie a cadrelor militare încă de la formarea, şcolarizarea, programa de învăţământ, promovarea şi ghidul carierei militare, nu doar la pensionarea acestora. E normal să fii ingrijorat că îţi pleacă anumite cadre militare din armată, indiferent de grade, când ştii că cei care le iau locul sunt copii nepotii, pilele unora sau altora din diferite partide, introduşi în armată pe usa din dos fie prin pile puse la examenele din şcolile militare fie prin accederea pe filiera indirectă. Atunci cand au fost scoase în presă, sau cand s-au descoperit acele cazuri de corupţie în scolile de la Sibiu şi Piteşti de ce nu a strigat domnul Presedinte că e trădare, de ce nu a spus că se umple armata de proşti? Dar cănd domnul general Bădălan, simpatizant PDL şi parlamentar PDL actualul condamnat cu suspendare a fost găsit vinovat de fraudă ăn dauna MApN de pe functia de Şef al sSatului Major General, de ce nu a vorbit de politizarea armatei şi de trădare a intereselor instituţiei Armatei?
    4.Domnul presedinte vorbeste despre faptul ca prin aceasta lege se blochează anumite funcţii, pentru că vor rămâne pe functie 10 ani cei care ar fi promovaţi acuma? Dar când l-a promovat pe actualul şef al SMG, general cu o stea pe funcţia pe care o are acuma, avand în subordine gemnerali cu 3 stele, nu s-a gandit că blochează această funcţie pe 10 ani de zile? Pe ce criterii a fost ales şi ce fapte mărete l-au propulsat, pe acel scaun? Nu cumva un grad de rudenie cu prima doamnă a ţării? Ne poate da o explicatie domnul presedinte, comandantul suprem al armatei? Acuma ce doreste, să intinerească armata ţinându-i pe militari în armată până dau în mintea copiilor sau pînă nu mai apucă pensia? Realizează că sunt meserii care prevăd un anumit specific care nu permite unui om să lucreze până la 60 de ani pentru că riscul unei greşeli datorate bolilor sau scăderii capacităţilor fizice şi psihice ar însemna un dezastru? Probabil că nu îl interesează acest aspect, pentru că domnia sa consider că conducerea unei armate la război este similară cu conducerea unei ţări spre dezastru şi se poate face până la 100 de ani cu acelaşi success.
    5. Cand vorbeşte despre muncile agricole la care au participat unele cadre militare, de ce nu vorbeşte şi despre inundatii şi dezăpeziri, catastrofe, cutremure, mineriade la care au fost obligaţi să participle militarii şi înainte şi după 89 ? Cei pe care îi învinuieşte că au cules porumb, nu au făcut altceva decât să execute ordinele celor care au condus ţara şi inainte de 89 şi după 89. Să fiu sincer, mă simt mult mai bine că am fost la cules de porumb şi nu la vărsat sânge în Afganistan. Domnia sa îi numeste culegatori de porumb pe militarii dintr-o anumita generatie, dar pe cei care sunt acuma prin deşertul Afgan cum îi va numi peste 10 ani, dânsul sau cei care îi vor urma, mercenari, masacraţi, fumători de opiu, sau cum ? Să nu uite domnia sa că armata reprezintă oglinda societăţii.
    6. Militarii nu sunt nici mai buni nici mai răi decât cei pe care îi apără, provin din rândul societătţi, reprezintă interesele societătţi şi o fac mult mai bine decât politicienii, presedinţii şi premierii care primesc dictate şi sarcini în 11 puncte, semnează acorduri de împrumut contra vânzări de regii sau exploatări aurifere, sau semnează acte de coabitare ale căror prevederi sunt deja trecute în Constituţie.
    7. Daca vorbim, de trădare de ţară, atunci să luăm în calcul industria de apărare, sistemul de învătaţmânt civil şi militar, dotarea, organizarea, drepturile salariale ale militarilor, protecţia vieţii celor ce îşi pun viaţa în slujba ţării când de fapt ei sunt folositi de politicieni şi pun în practică de fapt politica partidelor aflate la putere, pentru că civilii, parlamenul şi presedintele conduc armata. Vorbim de politizarea armatei? Hai sa vedem cine o politizează. Acum doua luni de zile, la deschiderea anului de instrucţie, seful marelui stat major declara în faţa trupei : “Anul acesta va fi un an de referinţă pentru transformarea şi modernizarea Armatei României, iar Statul Major General are obligaţia de a conduce acest proces şi de a sprijini deciziile politice prin prezentarea unor soluţii corecte, eficiente, viabile şi realiste. Ştim unde ne aflăm, ştim ce avem de făcut, cunoaştem vulnerabilităţile şi problemele ce trebuie rezolvate şi de aceea sunt convins că împreună vom găsi soluţii, ce trebuie atent analizate prin simulări şi evaluări care să le valideze”
    DE CAND ARE ŞEFUL STATULUI MAJOR AL ARMATEI PREOCUPĂRI PRIVIND DECIZIILE POLITICE ? Asta nu a sesizat domnul preşedinte la vremea respectivă ? Asta se numeşte politizarea armatei domnule preşedinte.
    8. Înţeleg ca ministrul apărării, fiind numit politic, să facă referire la acest aspect, dar Şeful SMG ESTE MILITAR ŞI NU FACE POLITICĂ. Asta trebuie să sesizeze domnul preşedinte, nu faptul că se dă o lege pentru toţi, care să fie aplicată fără preferinţe şi fără discriminări. Îi e frică domniei sale ca cei care vor fi menţinuţi peste 55 de ani vor fi menţinuţi pe alte criterii decât meritorii? Să urmărească şi să le depisteze atunci când se întâmplă şi să intervină în CSAT, are acest drept, dar să ne lase cu poveste drobului de sare. Şi dacă tot vorbeşte despre politizarea armatei, ce a avut de spus domnia sa ca cetăţean şi primar al capitalei când domnul Oprea, general activ al armatei a fost numit prefect al capitalei aşa cum un alt fidel al domniei sale, fiind şef al unui serviciu secret de informaţii a fost numit prim ministru şi a format un guvern, deşi nu putea desfăşura activităţi politice ca şef al unui serviciu de informaţii. Despre asta nu vorbeşte domnul preşedinte? Asta nu a fost amestec al politicului în armată şi sisteme depolitizate?
    Se plânge domnia sa de testele fizice? Să se uite la testele psihologice, cum se dau şi cum se raportează. Să se uite la armatele statelor membre NATO cele în care se face armata, nu în care se face armata de râs şi apoi să se plângă. În statele civilizate, de la soldat până la general dau anual teste fizice, psiho, de specialitate şi cine nu le trece, mai are dreptul la o retestare. Se pregăteşte singur, în timpul liber şi când e programat se duce sa dea testul. Daca l-a picat şi a doua oară trecere în rezervă scrie pe el indiferent ce grad poartă şi al cui nepot este. Nu l-am auzit nici pe Obama, nici pe Hollande nici pe doamna Merkel, nici pe Putin plângând că dau ofiţerii subofiţerii teste. Păi dacă nu competenţa şi calităţile fizice îi ţin în armată cine să îi ţină, unchiul prietenul lui tata, colegul de partid, reevaluatul? Ar vrea domnul preşedinte să păstreze în armată toţi burtoşii, generaţia Mac-Donnald, copii lui Fast Food şi Copy-Paste băgaţi în armată prin PCR feriţi de teste şi examene care să le dovedească competenţa şi aptitudinile? Să îi angajeze în bucătăria proprie, nu în armata română.
    9. Vorbeşte domnul preşedinte despre generalii pricepuţi care menţin legături cu structurile NATO şi de care armata nu se poate dispensa? Asta arată până unde şi-a băgat pilele şi favoriţii pentru a-i susţine punctele de vedere, precum Monica Macovei pe holurile Parlamentului European. Nici structurile NATO nu au scăpat de infiltraţii domnului preşedinte şi acum tremură la gândul că îşi pierde vuvuzelele. Un astfel de general a fost promovat Ministru al Apărării în condiţiile în care el nu era în stare să spună în engleză mai mult decât „yes sir, tip please!”. A creat o generaţie de generali „yes-mani” care acum tremură că îşi pierd scaunele. Asta este trădarea de care se teme domnul preşedinte, aceştia sunt proştii la care făcea referire. Da, avut dreptate, trădătorii şi proştii se simt ameninţaţi de noua lege. Teama domnului preşedinte nu este pentru politizarea armatei ci pentru pierderea pârghiilor, butoanelor şi instrumentelor, oamenilor prin care conduce armata spre dezastru de 8 ani de zile. Conducătorii armatei nu mai sunt de mult virgini. Unii din actualii generali au fost promovaţi după ce nevestele, copii, fraţii rudele le-au intrat în UNPR sau PDL. De grija lor moare acum domnul preşedinte, nu a armatei.
    După ce a tăiat salariile, sporurile, pensiile militarilor, după ce i-a făcut nesimţiţi, domnul preşedinte vrea să afle impactul pe care îl are legea actuală asupra celor ce se simt nesiguri sau afectaşi de actuala pensie. Este foarte ciudat, nu l-a intersat soarta şi impactul legii pensiilor asupra 120000 de rezervişti dar îl intereseaza soarta a 5o de generali ? Să mori de râs . Asta e importanţa pe care Băsescu o acordă armatei şi oamenilor. Îl interesează numai vârfurile, cele prin care controleaza masele, nu oamenii în sine.
    Declară domnul preşedinte :
    “Legea venită la promulgare nu prevede dacă noua reglementare va fi aplicabilă şi acestor generali sau amirali care se află în activitate după vârsta standard de pensionare ori numai în cazul celor care îndeplinesc condiţiile de pensionare după intrarea în vigoare a prezentei legi. O asemenea precizare în textul legii este utilă pentru a se evita o aplicare retroactivă a efectelor acesteia.”
    Întrebarea este atât de absurdă, ca să nu spun prostească încât este demnă de autoarea atâtor replici pline de succesuri. Răspuns de la Radio Erevan: Da domnule preşedinte Băsescu, este normal să se adreseze celor care se află în activitate după vârsta standard de pensionare, căci şi ei, mai ales ei îndeplinesc condiţiile de pensionare după intrarea în vigoare a legii. Dar pentru liniştea dumneavoastră, legea nu se aplică celor care au ieşit la pensie înainte de apariția legii. Mulțumit domnule președinte?
    Revenind la această nedumerire demnă de cascadorii râsului, este foarte interesant ce spune domnul preşedinte. Dar când domnul Boc a dat la promulgat L-263 sau a promovat Legea 119.2010 sau OUG 1/2011, şi-a pus domnul preşedinte întrebarea dacă noile legi vor fi aplicabile şi celor aflaţi la pensie în momentul apariţiei legii, s-a gândit atunci la neretroactivitatea legii ? Nu s-a gândit domnul preşedinte pentru că nu îl interesa. Atunci trebuia să îi belească pe cei mulţi şi proşti, nu avea treabă cu ei, pe domnia sa îl interesează doar generalii, cei prin care îi dezbină şi stăpâneşte pe cei mulţi. Aceasta este adevărata faţă a celui ce plânge acuma pe umerii generalilor şi ai armatei.
    Am mai văzut crocodili plângând în timp ce îşi devorau prada. Nu e asa Stolo?
    http://www.in-cuiul-catarii.info/2013/03/23/basescu-si-povestea-prostului-3466

    Si sa ma mai contrazica cineva vs.de opiniile mele despre basescul marinar !!!
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 26/03/2013 @ 10:47 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!

    ” Dezintegrarea teritorială în contextul Statelor Unite ale Europei
    de controversatul Valentin Mândrăşescu
    http://www.contributors.ro/global-europa/cine-este-misteriosul-domn-valentin-mandrasescu-editorialistul-de-la-vocea-rusiei/

    7.02.2013
    Виктор Орбан Траян Бэсеску
    Foto: EPA………………………………..

    Ieri, în timpul difuzării celui mai popular talk show din România, am avut plăcerea să citesc pe „burtieră” următoarea întrebare „Autonomia, troc Orban – Băsescu?”. Răspunsul este „da!” şi a fost prezentat pe site-ul Vocea Rusiei încă pe 31 iulie 2012 în cadrul articolului „Ce a promis Băsescu lui Orban?”, articol care a provocat reacţii vehemente în presa românească. Acum, se vede clar că direcţia spre care merg lucrurile a fost identificată corect.
    Scenariul este deja făcut şi se derulează conform planului. Este interesant că majoritatea analiştilor preocupaţi (cel puţin declarativ) la integritatea teritorială a României nu doresc să recunoască câteva aspecte evidente, dar foarte incomode pentru cei care au fost toţi aceşti ani nişte propagandişti fideli ai „idealurilor euroatlantice”.
    În primul rând, ideea că întregul conflict din Harghita şi Covasna ar fi o problemă româno-maghiară este aberantă. Contextul actual al procesului de creare a structurii supranaţionale şi federative a Statelor Unite ale Europei presupune atomizarea statelor europene existente. Independenţa Cataloniei, care în curând se va separa de Spania şi referendumul pentru independenţa Scoţiei nu sunt altceva decât proiecte-pilot de dezintegrare a statelor europene în vederea creării unei organizări administrative uniforme. Uniunea Europeană în forma federalizată despre care a tot vorbit Traian Băsescu va avea o structură care, sintetic, poate fi descrisă ca 150 de landuri şi un singur centru de comandă la Bruxelles. În aceste condiţii, crearea unor structuri teritorial autonome în cadrul României este un proces care se înscrie perfect în trendul european. În curând, vor deveni vizibile şi alte operaţiuni de acelaşi gen. Tendinţele separatiste din nordul Italiei vor începe să se facă simţite în viaţa politică. Urmează Ţara Bascilor, Bohemia, Moravia etc.
    Programele de promovare a „identităţilor regionale europene” sunt deja în faze avansate de pregătire. Deloc surprinzător, principalii susţinători ai spargerii statelor sunt baronii locali, adică elitele regionale în care centrul de la Bruxelles găseşte aliaţi fideli în lupta cu elitele naţionale. Pentru un baron local, dezintegrarea statului aduce numai avantaje: bugetul creşte, statutul creşte, posibilităţile cresc, responsabilităţile se reduc, iar controlul din partea capitalei naţionale devine aproape nul. Deloc întâmplător, „federalizatorii” Europei aleg regiunile cele mai vulnerabile şi cele mai problematice gen Catalonia, Scoţia, HarCov pentru crearea de precedente care apoi vor fi uşor de transformat din excepţii în reguli.
    Problema autonimei teritoriale nu are nicio legătură cu relaţiile dintre Bucureşti şi Budapesta, fiind legată ombilical de relaţia de obedienţă pe care România o are faţă de Bruxelles. Să facem un experiment mintal: dacă mâine, José Manuel Durão Barroso declară că România trebuie să acorde autonomie teritorială Ţinutului Secuiesc, invocând drepturi ale minorităţilor sau alte poveşti din categoria „valorilor europene”, ce va face guvernul de la Bucureşti? Are cum să se opună acestui dictat? S-a elaborat cumva vreun „plan de contingenţă” pentru această situaţie? Desigur, se vor găsi mulţi analişti din zona pro-USL care vor susţine că aşa un dictat din partea UE este ceva imposibil, la fel cum au susţinut că este imposibil ca decidenţii de la Bruxelles să arunce la coş voturile a 7,3 milioane de alegători români în vara anului 2012.
    România şi-a pierdut suveranitatea politică şi economică. Suveranitatea politică a fost transferată la Washington şi Bruxelles. Suveranitatea economică este în mâinile FMI care ia decizii în privinţa programelor de privatizare şi a parametrilor bugetari. Dezintegrarea teritorială este pasul următor şi aproape inevitabil. Inevitabilitatea provine din faptul că la Bucureşti nu există politicieni capabili să aplice „soluţia Cameron” în relaţia cu Uniunea Europeană.
    Sursa: Internetul.
    Aliosa.
    PS:
    Aşa cum am prevăzut cu ceva timp în urmă, s-au găsit mai mulţi analişti dispuşi să avanseze posibile scenarii în care Moscova ar avea o vină pentru o eventuală dezintegrare a României. Probabil, cea mai elaborată analiză de acest gen a ieşit de sub condeiul generalului SRI (r) Aurel Rogojan şi a fost publicată de respectabilul portal Cotidianul
    Aş avea următoarele întrebări pentru cei care tot caută
    „mâna Moscovei” în dezastrul care va urma:
    – Moscova v-a pus să cedaţi suveranitatea politică şi economică a ROMANIEI ???
    – Moscova v-a pus să intraţi în NATO si in Uniunea Europeană
    şi să acceptaţi necondiţionat orice s-a dictat de la Bruxelles???
    A nu se intelege cumva ca sunt ” fan ” RUSIA sau,
    si mai grav cumva, ca sunt RUS la origine !!!!!!!!!!!!!!!
    Închei cu o întrebare retorică pentru toti POLITICIENII de dupa decembrie 1989 :
    – Veţi avea vreodată curajul să recunoaşteţi
    că problema principală a ROMANIEI
    pe care spuneţi că o iubiţi
    se află la Vest de BUCURESTI şi nu la Est????
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 27/03/2013 @ 10:01 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

