Alioşa

09/04/2013

PRIMA ZI, VENETIA

Filed under: Uncategorized — Aliosa @ 7:47 am

Ca unul care incepand cu anul 2002 am vizitat VENEZIA de mai multe ori,
accesand url-ul http://angelaioana.wordpress.com/2013/04/09/,
am ramas impresionat de acuratetea si frumusetea imaginilor fotografiate si postate acolo
si ca atare, mi-am permis ca prin REBLOGGING sa le preiau pe modestul meu blog spre aducere aminte a LOCATIILOR pe unde cu ani in urma am umblat si eu .
2006,V22006,V122006,V16
2006, V13
Ii multumesc pe aceasta cale autoarei acestui frumos post
si-i urez o excursie cat mai frumoasa si placuta
iar domniilor voastre stimate cititoare si stimati cititori,
va lansez propunerea de a vizita VENEZIA caci nu veti regreta !
http://youtu.be/3y7nyClNkwc
Eu as merge in fiecare an la VENEZIA de s-ar putea dar cum nu se poate,
ma bucur de fiecare data cand gasesc pe NET asemenea articole
caci ele imi aduc aminte nu numai de VENEZIA
dar si de niste ANI frumosi din viata mea care au trecut parca prea repede !
Toate cele bune va doresc !
Cu stima si prietenie,
Aliosa.

In asteptare...fac totul cu pasiune...

o zi la VenetiaIMG_7138IMG_7140IMG_7142IMG_7144IMG_7145IMG_7153IMG_7159IMG_7160IMG_7161IMG_7162IMG_7164IMG_7165IMG_7166IMG_7167IMG_7168IMG_7169IMG_7172IMG_7175IMG_7181IMG_7184IMG_7185IMG_7188IMG_7189IMG_7190IMG_7191IMG_7192IMG_7193IMG_7194IMG_7195IMG_7196IMG_7197IMG_7198IMG_7199IMG_7200IMG_7201IMG_7203IMG_7207

Vezi articol original

8 comentarii »

  1. @ALL !!!
    Din motive inca neelucidate , nu am reusit sa postez acest VIDEOCLIP
    in cadrul articolului de fond si de aceea il postez aici
    pentru usurarea misiunii de vizionare si
    scurtarea timpului de cautare !
    Vizionare placuta !

    Scuzata-mi fie lipsa de modestie dar, in spiritul adevarului,va marturisesc cu mandrie caci
    toate locatiile din VIDEOCLIPUL de mai sus au fost vizitate de mine
    iar amintirea lor imi va ramane vesnic in memorie .
    Plimbarea cu VAPORETTO de la GARA la PIAZZAA SAN MARCO,
    a fost o plimbare de vis , o plimbare ce nu se va uita niciodata !
    In PIAZA SAN MARCO in afara de MIILE de PORUMBEI mai civilizati ca unii oameni de la noi,
    in afara de vitrinele , terasele, cafenelele si restaurantele cu preparate italienesti si nu numai, care mai de care mai delicioase,
    am ascultat si TARAFURI de muzicieni de-ale celor ce si-au serbat ZIUA chiar ieri 8 aprilie
    ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/04/08/ )
    dar si fapturi cu fuste lungi colorate, cu-n copil in brate si 2-3 dupa ele,
    CERSIND si uitandu-se cu ochii dupa ” ciordeala ) ca sa ne faca pe noi ROMANII de rusine
    ( mai multe detalii pe URL-ul de mai sus ) .
    Si totusi,
    VENEZIA merita VIZITATA !!!
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 09/04/2013 @ 8:25 am | Răspunde

  2. @ ALL !!!

    Auditie si vizionare placuta !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 09/04/2013 @ 8:55 am | Răspunde

  3. Superbe locuri, le-am vizitat si eu
    si la fel am sa pastrez vesnic in memorie amintirea lor.
    Foarte frumoase fotografiile.
    O zi minunata va doresc!
    Cu respect: Adeena. 🙂

    Comentariu de Adeena — 09/04/2013 @ 11:24 am | Răspunde

    • @ Buna ziua Adeena !
      Multumesc pentru comentariu si aprecieri !
      In peregrinarile mele prin VENEZIA am facut foarte multe fotografii cu locatiile cele mai frumoase si interesante .
      Am postat aici de fata doar cateva facute de baiatul meu in care asa dupa cum se vede,
      ( foto1) ) in VAPORETTO pe CANAL GRANDE in dreptul frumosului Hotel RIALTO ;
      ( foto2) pe ambarcaderul GARII in asteptarea imbarcarii pe VAPORETTO;
      ( foto3) in Piazza San Marco alaturi de prietenosii porumbei si doua italience care-si vedeau de treaba lor;
      ( foto4) tot in Piazza San Marco dar numai cu dragalasii de porumbei .
      Apropo de porumbei :
      – Cine crezi ca vindeau BOABE de GRAU vizitatorilor cu 1 EURO punguta de 50 de grame ???
      Iti spun tot eu :
      – TIGANII din ROMANIA !!!
      NIMIC din ce vezi la VENEZIA nu se uita !
      Eu de-as putea as merge si la vara dar nu pot caci anul asta,
      vin ITALIENII mei in ROMANIA pe care-i duc sa viziteze MANASTIRILE din BUCOVINA .
      O seara placuta iti doresc !
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 09/04/2013 @ 5:19 pm | Răspunde

  4. @ Pentru doamnele, domnisoarele si domnii care erau obisnuiti sa dea un LIKE
    si acum la acesta postare prin REBLOGGING nu mai pot da ( sincer, nu stiu de ce …),
    in schimb pot lasa un mic comentariu,
    un cantec interpretat de NICOLAE HERLEA :

    Auditie si vizionare placuta !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 09/04/2013 @ 5:30 pm | Răspunde

  5. @ ALL !!!
    Daca tot nu va place ce-am postat ( dovada : comentariile ……………),
    atunci, poate COMENTATI BANCURILE de mai jos:

    ” Un Maybach mare la stop.
    Un Tico vine cu viteza din spatele lui si il busheste.
    Pe ecranul computerului de bord al Maybach-ului apare:
    New hardware found. Install?

    Dragul meu, îti amintesti, asta toamna ai fost la pescuit si mi-ai spus ca ai prins o stiuca, dar ca a scapat din ac?
    – Da, si?
    – A sunat azi stiuca sa-ti spuna ca e însarcinata.

    Un colonel ii spune generalului:
    -Domnule general, aveti pantalonii descheiati.
    -Experimentez, colonele! Aseara am avut camasa descheiata si mi-a intepenit gatul.

    Dupa noaptea nuntii:
    -Mirele spune putin ofticat…
    -Din cate vad, draga, eu nu sunt primul…
    -Sotia, in timp ce fuma o tigara, raspunde:
    -Iar din cate inteleg eu, nu vei fi nici ultimul…

    Sotia isi intreaba sotul:
    – Te-ai casatorit cu mine din dragoste sau din interes?
    – Cred c-a fost dragoste, ca nu ma mai interesezi de mult.

    La o masa, intr-un bar, statea un nene care dadea pe gat pahar dupa pahar.
    De fiecare data cand termina un pahar, se uita in buzunarul camasii.
    Intrigat, barmanul l-a intrebat:
    – De ce va tot uitati in buzunarul camasii dupa fiecare pahar?
    – Am acolo o poza cu nevasta-mea. Cand o sa mi se para ca-i frumoasa, ma duc acasa!

    Sotul: -Draga azi e foarte cald,ce ar zice vecinii daca m-as duce sa tai iarba gol pusca?
    Ea: -Ar zice ca te-am luat pentru bani!

    O blonda in zborul Bucuresti – Londra se aseaza la clasa „business” desi avea bilet la clasa 2. Vine stewardesa, o roaga in fel si chip sa mearga la locul ei, nimic. Merge stewardesa la pilot si-i zice:
    – Dl. Comandant, faceti ceva cu blonda aia ca nu pot s-o trimit la locul ei in nici un fel. Stiu ca si sotia dvs. e blonda, aveti experienta si poate o convingeti cumva.
    Pleaca pilotul la blonda, ii sopteste ceva la ureche, aia se ridica si merge la locul ei.
    Stupefiata, stewardesa fuge la pilot si-l intreaba:
    -Ce naiba i-ati zis de s-a dus la locul ei?
    La care pilotul:
    – I-am explicat frumos, clasa business nu zboara la Londra, numai cei de la economic!

    – De ce bei, prietene?
    – Ca să-mi înec amarul. Dar nu reuşesc pentru că nesimţitul a învăţat să înoate…

    Trei prieteni mor în acelasi timp într-un accident rutier. Tuturor, Sf. Petru le pune o aceeasi întrebare:
    – O sa va îngroape în câteva zile. Ce sperati sa auziti de la rudele si prietenii adunati la mormînt?
    – Mie mi-ar place sa aud ca sînt cel mai mare medic de dupa Pasteur si un tata de familie exemplar.
    – Mie mi-ar place sa aud ca am fost un profesor universitar exceptional si sotul ideal pe care sotia mea îl merita.
    – Mie mi-ar place sa aud: „priviti minunea, misca!”…

    O doamnă intră in farmacie şi îi cere farmacistului un flacon cu arsenic. Farmacistul intrigat întreabă:
    – Doamnă, la ce vă trebuie arsenicul?
    – Vreau să-l omor pe soţul meu!
    – Doamnă, nu pot să vă vînd arsenic pentru acest motiv, îmi pare rău, spune farmacistul.
    Atunci doamna scotoceşte zgomotos în poşetă şi scoate o fotografie cu soţul ei care făcea dragoste cu soţia farmacistului.
    Acesta se uită la fotografie şi spune:
    – Ah, scuzaţi-mă, n-am ştiut că aveţi reţetă…..

    Scufita Rosie mergea spre bunica ei. Este prinsa si violata de lupul cel rau. El o intreaba:
    -Ce-ai sa-i spui bunicii tale?
    -Ca m-am intalnit cu tine si m-ai violat de patru ori.
    -De patru ori? se mira lupul.
    -Da! Sau te grabesti in alta parte?

    Barbatii sunt ca si gainile: la 20 metri de casa nu mai sunt ai nimanui!

    – Cum incepe o reteta de prajitura tiganeasca?
    – Se fura patru oua…

    Adam:- Doamne, vreau o femeie inteligenta, iubitoare, frumoasa, harnica si numai pt mine.
    Dumnezeuzeu: OK, te costa un ochi, o mana, un rinichi, splina si un calcai.
    Adam: – Doamne, si daca dau numai o coasta cum o sa iasa?

    Niste vizitatori se opresc dezorientati in fata unei picturi ciudate. Aceasta prezenta nudurile explicite a trei barbati de culoare. Sa spunem ca nudurile erau FOARTE explicite, si ca barbatii erau negri cu totul, in afara de unul, cel din centrul picturii, care avea « socoteala » roz. Stau, se gandesc, ce naiba inseamna pictura, de ce are individul afacerea roz ? Vine ghidul muzeului si le explica timp de o juma’ de ora ca penisul roz semnifica emanciparea afro-americanilor intr-o lume predominant alba, si ca poate insemna si opresiunea fata de homosexuali in societate. Pleaca ghidul si se apropie un mosulica de grupul nostru de vizitatori.
    – Vreti sa va spun ce-nseamna cu adevarat tabloul?
    – Ce te face sa crezi ca ai priceput mai bine de cat ghidul?
    – Pai eu l-am pictat. Astia nu sunt negri, sunt mineri din Valea Jiului, iar ala din centru a fost la pranz pe-acasa.

    O blondă făcea dragoste pe bancheta din spate a unui Maybach. În timpul desfăşurării acţiunii, aceasta îi zice bărbatului:
    – Ştii, nu îmi pasă de bogăţia ta, nu îmi pasă că ai Maybach, nu mă interesează luxul!
    Bărbatul:
    – Să ştii că nici pe mine nu mă interesează, eu sunt şoferul!

    La Palatul Victoria se opreste badea Gheorghe cu bicicleta si o reazema de gard si incepe sa caste ochii in jur. Gardianul:
    – Bade, ia bicicleta de-aici ca vin ministrii, primul-ministru..
    – No, ca nu-i bai, i-am pus lacat!

    Trei candidati dau examenul de conducere la scoala de politie. Instructorul care il examineaza ii intreaba:
    -Fiecare sa-si imagineze ca este la munte si ruleaza pe un drum ingust cu 80 km/h. In stanga e muntele, in dreapta e prapastia. Deodata apar in fata o tanara si o batranica. Ce calcati?
    -Baba, ca e pacat de pustoaica, raspunde primul.
    -Fata, ca mai are sanse de supravietuire dupa accident, raspunde al doilea.
    -Pe amandoua, ca orice viraj e periculos in aceste conditii, zice si al treilea.
    -Sunteti picati toti, tipa instructorul exasperat. Frana trebuie calcata, dobitocilor!

    Intr-o secţie de poliţie intra o franțuzoaica ravasita: – –-
    – Domnule comisar, in parc am fost violata de 15 persoane !
    – Calmati-vă, doamnă. Descrieţi-mi atacatorii şi eu vă asigur că ii vom găsi pe toti.
    – Franţuzoaica, răsuflând usurata:
    – Toti nu-mi trebuie! Va rog sa-i găsiţi pe cel de- al cincilea, al optulea şi al treisprezecelea

    – Imagineaza-ti, sotia mea a nascut in autobuz, intr-o aglomeratie infernala!
    – Asta nu-i nimic. A mea, in aceleasi conditii, a ramas insarcinata!

    Doi ardeleni citeau ziarul :
    -Bai Ioane , uite ce scrie-n ziar:”O bomba costa 4 milioane de dolari”!
    -Tulai , de-ar cadea si in curtea noastra una!

    Fiind foarte meticulosi, englezii au statistici pe baza carora pot prezice cati oameni vor muri anul viitor.
    Pe de alta parte, insa, sicilienii pot sa precizeze si cateva nume…

    Ion, la gară, cere un bilet şi o întreabă pe doamna de la casa de bilete:
    – Doamnă, pot să iau cu mine în tren 120 kg de dulceaţă?
    – Cum să luaţi 120 kg de dulceaţă? Ăsta nu-i marfar, nu vă putem lăsa să faceţi asta!
    Ion se intoarce vesel, către nevastă-sa şi îi spune:
    – Îmi pare rău, dulceaţa mea, ai auzit ce a spus doamna cu biletele… Tu rămâi acasă!

    Doua blonde stau de vorba:
    – Ai auzit ca ungurii o au cea mai lunga?
    – Ai auzit ca mexicanii o au cea mai groasa?
    Bula, care era prin apropiere, se opreste si asculta discutia.
    Una din blonde il observa si il intreaba:
    – Tu cine esti?
    – Ianos Gonzales!

    Un tip isi conduce prietena acasa, noaptea, dupa discoteca. Ajunsi in poarta casei fetei, tipul se reazema cu cotul in perete si incepe vrajeala la greu. Dupa vreo 15 minute se deschide usa si apare tatal fetei, chior de somn:
    -A zis nevasta-mea ca se culca ea cu tine, numai ia cotul de pe interfon.

    Un batranel se uita la penisul lui si zice…
    Bine ma nesimtzitule, ne nastem impreuna si murim pe rand?!?!

    Într-un sat, un preot merge la slujbă. Lângă biserică, vede un măgar mort într-un accident de maşină şi sună imediat la poliţie.
    – Sunt preotul satului. Am găsit un măgar mort.
    – Şi ce, zice poliţistul ironic, vreţi să-l îngropaţi cu popă?
    – Nu, zice preotul, eu doar am anunţat familia.

    Brocoli: Eu arăt ca un copaceeel.
    Ciuperca: Eu arăt ca o umbreluţă.
    Mărul: Eu arăt ca o inimioară.
    Banana: Haideţi să schimbăm subiectul.

    Si daca nici BANCURILE de mai sus nu v-au placut,
    ATUNCI, vorba „BANANEI „:
    ” HAIDETI SA SCHIMBAM SUBIECTUL ” !!!
    Toate cele bune !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 10/04/2013 @ 6:58 am | Răspunde

  6. Comentariu de Savoir Faire — 10/04/2013 @ 3:30 pm | Răspunde

    • @ Buna ziua Savoir Faire !
      Timp de-aproape 3 minute
      O frumoasa melodie am ascultat
      Si am revazut destul de multe
      Din ORASUL inundat .
      Multumesc frumos pentru acest videoclip
      care mi-a reamintit de vremea cand ma plimbam cu VAPORETTO pe Canal Grande !
      Toate cele bune catre noi s-adune,
      Toate cele rele pe cap dusmanii sa se spele !!!
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/04/2013 @ 4:46 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

