Alioşa

22/04/2013

LARISA IORDACHE, FATA DE AUR A ROMANIEI !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 7:50 am

Motto:
“Preţul succesului este munca grea, dedicarea la locul de muncă şi determinarea că
dacă vom câştiga sau pierde, am dat tot ce e mai bun din noi”
Vince Lombardi

Gimnasta romanca LARISA IORDACHE
ce-aur-si-argint-pentru-gimnastele-romane-1366605829Romania
a cucerit, duminica, medalia de AUR,
la proba de barna din cadrul
Campionatele Europene individuale de la Moscova
si,
in cadrul aceleeasi competitii
medalia de ARGINT atat
-la INDIVIDUAL COMPUS ;
-la SOL ( finala );
-cat si la SARITURI ( finala ) !!!

Cu un total de PARTU MEDALII :
-una de AUR ;
-trei de ARGINT,
gimnasta romanca LARISA IORDACHE poate fi apreciata ca
FATA DE AUR A ROMANIEI !!!

Felicitari LARISA si DUMNEZEU sa-ti de sanatate,
putere de munca iar la viitoarele competitii internationale de gimnastica sa obligi organizatorii sa inalte
DRAPELUL ROMANIEI

0-0-Drapelul ROMÂNIEI, fluturând . pe cel mai inalt catarg !!!

Aceleasi felicitari, urari si indemnuri merita si
gimnasta DIANA BULIMAR care in cadrul aceleeasi competitii
( Campionatele Europene de gimnastica feminina de la MOSCOVA, 2013 )
a obtinut medalia de:
– ARGINT la finala de la BARNA ;
– BRONZ la finala de la SOL .

Se poate afirma ca ROMANIA s-a prezentat onorabil la CE de gimnastica feminina
de la MOSCOVA 2013, obtinand nu mai putin de 6 MEDALII prin cele doua fetite
pe care eu le consider EROINELE ROMANIEI !!!

Felicitari se cuvin si antrenorilor lotului national de gimnastica feminina
care sunt obligati acum
sa munceasca din greu pentru a readuce ROMANIA
in varful piramidei asa cum era odata !!!

Pentru EROINELE ROMANIEI de la CE de GIMNASTICA FEMININA de la MOSCOVA 2013,
cele mai bune ganduri, urari de sanatate ,
cat mai multe MEDALII de AUR
la viitoarele competitii internationale
si un buchetel de lacramioare ( margaritare ) !
Lacramioare.

Cu stima si respect,
Aliosa.

21 comentarii »

  1. Mii de aplauze! 🙂
    Interesant, mai rar asemenea articole. 🙂

    S-aveti o zi frumoasa!

    Comentariu de Loredana Milu — 22/04/2013 @ 1:20 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru aprecieri !
      ” Mii de aplauze ” si pentru gestul tau !
      Sa ai tot anul doar zile senine
      Impliniri marete si satisfactii depline
      Stiind ca nimic nu vine de la sine
      Doar munca in viata ne tine !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/04/2013 @ 2:14 pm | Răspunde

      • Un raspuns pe masura.

        Va multumesc foarte mult! 😀

        Comentariu de Loredana Milu — 22/04/2013 @ 2:38 pm

      • O seara placuta,
        O noapte linistita,
        Un somn cu vise frumoase
        Cu capul in perne pufoase !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 22/04/2013 @ 5:16 pm

      • Va multumesc, asemenea! 🙂

        Comentariu de Loredana Milu — 22/04/2013 @ 6:01 pm

      • @ Buna dimineata Loredana !

        Nu fac nici o aluzie la varsta ta dar,
        cu BUNA DIMINEATA
        am gasit doar acest cantecel interpretat excelent de niste INGERASI !
        O zi de Sfantul GHOERGHE minunata !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 23/04/2013 @ 7:25 am

  2. @ ALL !!!
    Cu ocazia Sfantului GHEORGHE
    biruitorul balaurului si
    ocrotitorul FORTELOR TERESTRE
    ( din care am facut, fac si voi face si EU parte ),
    Un sincer La Multi Ani
    doamnelor si domnisoarelor ce poarta numele de
    GEORGETA, GETA, GINA, GHERGHINA, GICA
    si domnilor ce poarta numele de
    GHEORGHE, GHITA, GHEORGHITA,GICA si GICU !!!
    Pe TATA l-a chemat GHEORGHE,
    pe un frate mai mic l-a chemat GHEORGHITA .
    Amandoi au plecat in locuri doar de ei stiute
    ( TATA la 94 de ani,
    FRATELE la 39 de ani )
    DUMNEZEU sa-i odihneasca in pace !
    De-ar fi trait, ar fi sarbatorit si ei si eu …………….
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 23/04/2013 @ 7:21 am | Răspunde

  3. Larisa a castigat respecutl nostru.Conducerea statului(degeaba) uita sa investeasca in sali de sport,chipamente,etc si daca tot n-au ce face dau o fuga pana-n Elvetia si mai deschid un cont!

    Comentariu de Marius Craciun — 24/04/2013 @ 8:53 am | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Doar pentru respectarea ADEVARULUI :

    ” Premierul Victor Ponta
    le-a felicitat pe gimnastele Larisa Iordache si Diana Bulimar,
    premiate la Campionatului European de gimnastică de la Moscova.

    ”Doresc sa transmit cele mai sincere felicitari fetelor noastre pentru medaliile obtinute la Moscova.
    Salut si admir ambitia si determinarea prin care Larisa Iordache si Diana Bulimar
    au luptat pentru ca podiumul de la Moscova sa fie dominat astazi de Romania.

    Rezultatele obtinute sunt nu doar o dovada incontestabila a muncii depuse in timp,
    dar mai ales un motiv de bucurie si mandrie pentru romanii de pretutindeni.

    Doresc sa-l felicit si pe Flavius Koczi, si pe toti sportivii care evolueaza sub drapelul Romaniei la aceste Campionate Europene.

    Vreau sa stiti ca o tara intreaga va sprijina, va tinem pumnii si credem in succesul vostru!

    Mult succes!”
    Sursa: http://ziarero.antena3.ro/

    Delegaţia României a încheiat duminică participarea la CE individuale de la Moscova
    cu şapte medalii:
    – patru obţinute de Larisa Iordache (aur la bârnă, argint la individual-compus, sărituri şi sol),
    – două ale Dianei Bulimar (argint la bârnă şi bronz la sol)
    – şi una a lui Flavius Koczi (argint la sărituri).

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/04/2013 @ 6:47 am | Răspunde

  5. @ ALL !!!
    FATA de AUR – LARISA IORDACHE ,
    colega ei DIANA BULIMAR
    si FLAVIUS KOCZI
    au primit pe MERIT din partea Guvernului ROMANIEI,
    RASPLATA MUNCII LOR :

    „Ministrul Tineretului şi Sportului Nicolae Bănicioiu
    a premiat cu suma totală de 441.000 lei,
    performanţele realizate de gimnastele, gimnaştii şi antrenorii români
    la Europenele de la Moscova (1 medalie de aur, 5 de argint şi 1 de bronz)
    cu prilejul unei scurte festivităţi la care a asistat şi Nadia Comăneci.
    „Ne-am întâlnit pentru a ne bucura şi a felicita tinerii noştri sportivi care,
    printr-un efort susţinut, au reuşit să ne aducă o mare bucurie şi evident să facă cinste şi onoare imaginii României la scară internaţională.
    Nu este puţin lucru, dar vă asigur că prin ceea ce aţi realizat la acest campionat european şi prin tot ce continuaţi să realizaţi, dumneavoastră sunteţi adevăraţii ambasadori ai ţării noastre şi nu putem decât să vă mulţumim şi să ne mândrim cu dumneavoastră.
    Ca primă dovadă a deschiderii şi a conştientizării eforturilor dumneavoastră,
    eu şi echipa ministerială am decis dublarea premiilor oferite pentru locul I,
    iar dincolo de orice vreau să reiterez sprijinul
    şi să-i asigur că tot efortul meu este alături de federaţia de gimnastică
    şi de antrenorii lotului de gimnastică Octavian Bellu şi Mariana Bitang
    şi o să sprijin orice demers pe care îl au domniile lor.
    Mulţumirile pentru performanţe sunt şi în numele Guvernului României
    şi de asemenea vreau să confirm sprijinul pe care îl veţi avea din partea întregului guvern al României”, a declarat cu prilejul premierii, ministrul Nicolae Bănicioiu, citat de Agerpres.

    Sursa:

    http://www.replicaonline.ro/guvernul-a-dublat-premiul-pentru-aurul-castigat-de-larisa-iordache-la-europenele-de-gimnastica-113388/

    Si eu le-am premiat pe FETE cu toate florile din lume
    iar pe baiat cu o portie zdravana de gulas ” de la mama lui ” !!!
    Acum la incheierea articolului, ofer la alegere spre delectare,mai multe cantece,
    ata premiantilor cat si distinselor vizitatoare si vizitatori
    care au comentat sau pur si simplu au dat un like ,
    in interpretarea inegalabilului RICKY MARTIN

    impreuna cu cele mai frumoase ganduri de FLORII !!!
    Auditie placuta !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/04/2013 @ 6:53 am | Răspunde

  6. @ Pentru FATA de AUR a ROMANIEI:

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 30/04/2013 @ 7:25 am | Răspunde

  7. Frumoasă postare.
    Am scris şi eu anul trecut, poate vă interesează.
    http://doloresstoian.wordpress.com/2012/05/15/fetele-de-aur-14/

    Comentariu de doloresstoian — 07/05/2013 @ 5:46 pm | Răspunde

    • @ Bunaseara DoloresStoian !
      Orice blogger care ma viziteaza, ma onoreaza
      iar la randu-mi il onorez si eu la fel !
      Asa ca nu numai ca am trecut dar am si facut un amplu comentariu
      pe care-l postez si aici spre tinere minte :
      @
      Aliosa on mai 7, 2013 la 9:14 pm said:

      @ Buna seara !
      Frumoase fotografii !
      Felicitari pentru selectia facuta !

      Performanta in SPORT , indiferent de ramura sportiva abordata,
      inseamna MUNCA, RENUNTARE,VOINTA si un pic de talent .
      Degeaba ai TALENT daca nu ai VOINTA si DORINTA de a ajunge in varf !
      La 27 de ani de la cucerirea de catre STEAUA BUCURESTI a Cupei Campionilor Europeni la fotbal in memorabila finala cu FC BARCELONA disputata in SPANIA, la SEVILLA pe 7 mai 1986 in prezenta Regelui SPANIEI si castigata de STEAUA cu 2-0 dupa executarea loviturilor de la 11 metri,
      despre FOTBALUL sportul REGE , numai de bine!!!
      Nu -i corect ca din cauza unor agramati de fotbalisti actuali
      si fetele de moravuri usoare cu care ei se combina, sa blamam FOTBALUL !
      Mai pe scurt, nu trebuie facut vinovat FOTBALUL din cauza unor fotbalisti neseriosi !
      Ca sa obtii accederea intr-o FINALA EUROPEANA, MONDIALA sau OLIMPICA la FOTBAL, trebuie sa muncesti chiar mai mult decat pentru a ajunge intr-o FINALA pe APARATE la GIMNASTICA !
      Eu am apreciat de fiecare data FETELE NOASTRE de AUR
      ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/04/22/ )
      asa ca nu pot fi acuzat de altceva !
      Indiferent se SPORTUL sau SPORTIVUL care-mi ridica DRAPELUL TARII pe cel mai inalt catarg la COMPETITIILE SPORTIVE,
      inima-mi tresalta si ma simt mandru si fericit ca sunt ROMAN !!!
      Chiar acum REVAD la tv. pe Sport.ro
      pentru a 27-a oara
      MEMORABILA FINALA a CCE din 7 mai 1986
      si sunt foarte madru ca sunt STELIST !!!
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/05/2013 @ 8:32 pm | Răspunde

      • Aveti perfecta dreptate,
        dar eu raman la parerea ca mediatizarea non-valorii este un derapaj grav al societatii romane de astazi, de fapt asta spuneam in articolul meu.
        Apreciez performanta oricum s-ar numi ea.
        Echipa de la Sevilia a scris istorie, am vazut meciul,
        chiar daca aveam 11 ani, si am retinut performanta lui Ducadam.
        Dolores

        Comentariu de doloresstoian — 07/05/2013 @ 9:45 pm

      • @ Buna dimineata Dolores !
        Ma bucur ca mi-ai raspuns !
        Credeam ca cele spuse de mine atat aici mai sus cat si pe blogul tau vs de FOTBAL,
        te vor supara si nu-mi vei mai raspunde.
        Cum nu puteam banui bunatatea sufletului tau,
        asa am crezut dar acum m-am convins ca am gresit gandind asa.
        Sunt de acord cu tine in privinta MEDIATIZARII EXCESIVE a NONVALORILOR
        nu numai in sport dar in toate domeniile de activitate !
        Nu are rost sa insir aici si acum NONVALORILE PREA EXCESIV MEDIATIZATE de o
        mass-media aservita BANULUI facut cu orice pret !
        Ar fi o inutila pierdere de timp !
        Am vazut atatea NONVALORI atat pe teren cat si la tv. incat,
        imi este pur si simplu SILA de ele si schimb imediat postul tv cand intamplator dau peste
        NONVALORI MEDIATIZATE EXCESIV
        indiferent de sexul lor !
        Iar daca am folosit pe drept cuvant expresia
        NONVALORI,
        este de la sine inteles ca acele SPECIMENE de fapt
        NU AU NICI O VALOARE morala sau intelectuala
        iar ca sa fie in centrul atentiei opiniei publice ahtiate dupa barfe si can-can,
        PLATESC BANI GREI posturilor de televiziune ca sa apara cat mai des pe ecranele televizoarelor!
        ” PROSTUL NU E PROST DESTUL DACA NU E SI FUDUL ” !!!
        ADEVARUL nestiut
        \ de MINTEA lor de GAINA PLOUATA
        este ca, mai devreme sau mai tarziu,
        trec din nou in MOCIRLA de unde au plecat !!!
        Ma bucur cai ai amintiri frumoase despre STEAUA 1986
        si-n mod deosebit despre
        EROUL MECIULUI, portarul H.DUCKADAM
        care a APARAT PATRU lovituri de la 11 metri, RECORD neegalat inca ,
        chiar daca aveai doar 11 anisori
        ( mai mica ca FATA mea cu a an si mai mare ca BAIATUL meu cu 1 an ) !!!
        DUMNEZEU sa va dea sanatate la toti 3 si celor dragi voua !!!
        O zi frumoasa !
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 08/05/2013 @ 6:55 am

      • Este linistitor ca m-am facut inteleasa,
        ca nu am nimic cu sportul-fotbal,
        ci cu asa-zisele stiri sportive care se fac cu trimitere la el,
        cu mondenizarea sa excesiva si transformarea in can-can.
        Am facut si eu sport si apreciez orice forma a lui si
        as vrea sa se vorbeasca despre performanta sportiva in orice domeniu.
        Va recomand un post al meu
        pe care l-am facut intr-un moment de revolta si tristete,
        provocat de o emisiune tv.
        Prin prisma faptului ca studiez jurnalismul,
        cateoata nu ma pot abtine sa nu imi spun parerea,
        zic eu, cateodata una avizata.
        Multi spun ca sunt destul de dura in exprimare,
        prea directa, eu spun ca am un stil plastic,
        dar asa sunt eu, nu prea stiu sa ma prefac.
        http://doloresstoian.wordpress.com/2013/02/05/acces-direct-la-inumanitate/
        Dolores.

        Comentariu de doloresstoian — 08/05/2013 @ 6:22 pm

      • Si eu ma bucur ca ” ne-am lamurit ” amandoi !
        O sa trec pe la postul indicat dar nu in aceasta seara ci maine pentru a
        citi cu atentie tot ce ai scris acolo.
        Acum si aici iti voi marturisi ca si EU procedez ca tine :
        spun direct ce gandesc chiar daca stiu ca voi derajna !
        Spunand ADEVARUL GANDURILOR mele
        am avut de SUFERIT MULTE in cariera militara de ofiter activ in functiile indeplinite !
        Sunt convins ca banuiesti reactia unui mare SEF
        cand ii spui in fata ADEVARUL (ca masurile luate de el ilegale sau ilogice )!
        Dar nu-mi face placere sa-mi aduc aminte de aceste triste episoade din cariera mea militara asa ca ma opresc aici !
        Undeva, la PAGINI,
        am spus mai multe despre acest neplacut subiect .
        Nici EU nu stiu sa ma prefac !
        Poate gresesc dar in JURNALISM am observat foarte multi PREFACUTI iar unul dintre ei
        a ajuns COLONEL in REZERVA fara sa fi facut o zi de ARMATA
        ci doar ANI MULTI de PREFACATORIE, SLUGARNICIE si SERVILISM politic !!!
        O seara linistita !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 08/05/2013 @ 7:36 pm

      • Dacă vă referiţi la Turcescu, obidienţa, lipsa verticalităţii şi pupincurismul Băsescian l-au ajutat, ceea ce nu mă miră. Unora le este mai uşor să se aplece sau să se târască, decât să stea în picioare, CU CAPUL RIDICAT, că doar din cele mai vechi timpuri… capul plecat, sabia nu-l taie.
        Dolores

        Comentariu de doloresstoian — 08/05/2013 @ 8:20 pm

      • @ Buna dimineata Dolores !
        DA, la el m-am referit
        si din pacate NU ESTE SINGURUL pupincurist basisto-pedelist !!!
        Cunosc o multime de OFITERI absolventi de
        -Liceu Militar;
        -Scoala Militara de Ofiteri Activi;
        -Academie Militara;
        – Cursuri post-academice ;
        – Doctoranzi si Masteranzi
        care, neincadrat fiind pe functie de COLONEL, a iesit la pensie cu gradul de
        LOCOTENENT COLONEL iar slugoiul basismului infestat de ciuma portocalie,
        a fost inaintat direct bdin CIVIL NEINSTRUIT ( fara stagiul militar satisfacut ),
        direct la gradul de COLONEL !
        EU ca sa ajung COLONEL am slujit sub DRAPELUL TARII din 1966 si pana in 2001 !!!
        DA, ” unora le este mai usor SA SE APLECE sau SA SE TARASCA ,
        decat sa stea in picioare,CU CAPUL RIDICAT… ” !!!
        Un asemenea exemplu este si TRASEISTUL POLITIC, tradatorul de doctrine si partide,
        nimeni altul decat cel care in calitatea sa de ministru al apararii nationale in guvernul Boc V si MRU78,
        l-a inaintat in GRADUL de COLONEL pe ziaristul de doi lei si inca multi civili pupinbasisti !!!!!!!!!!!!!!!
        Din pacate, proverbul
        ” Capul plecat nu-l taie sabia ” desi e de pe vremea lui Stefan cel Mare,
        este la mare cautare si-n zilele noastre !!!
        Multumesc pentru comentariu !
        O zi frumoasa si-apoi un weekend placut !
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 09/05/2013 @ 7:18 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

