Alioşa

08/06/2013

Ultima SCRISOARE si ultimele CUVINTE ale Maresalului ION ANTONESCU .

Filed under: generale — Aliosa @ 5:34 pm

@ Motto:
” Tie, POPOR ingrat,  nu-ti va ramane nici cenusa mea ” !
Maresalul ION ANTONESCU.  Maresalul ROMANIEI ,Ion Antonescu .

La 5 iunie 2013 s-au implinit 67 de ani de la ASASINAREA  prin împușcare, la Închisoarea Militara Jilava , a Maresalului ION ANTONESCU , cel care, in dimineata zilei de 22 iunie 1941 ,pentru ca ROMANIA sa RECUPEREZE provinciile romanesti ( BASARABIA, Bucovina de Nord si  Tinutul Hertei ) luate cu JAPCA de hoardele lui STALIN in august 1940, a ORDONAT Armatei Romane dispusa pe malul drept al PRUTULUI cu CARTUSUL pe TEAVA :

” OSTASI, va ORDON !  Treceti PRUTUL ”

Inaintea executiei,Maresalul ION VICTOR ANTONESCU  a scris o ultima scrisoare catre sotia sa pe care o redau spre tinere minte de catre toti romanii dar in mod deosebit de cei care
voit sau intamplator, prin vot corect sau fraudat, au ajuns sa conduca destinele ROMANIEI
in speranta ca vor invata ce inseamna DEMNITATEA si LOIALITATEA fata de NEAM si TARA !!!

” Scumpa mea Rica,
Am stat cu capul sus şi fără teamă în faţa judecăţii, după cum stau şi-n faţa Justiţiei Supreme. Aşa să stai şi tu!
Nimeni în această ţară nu a servit poporul de jos cu atâta dragoste, pasiune, dezinteres, cum am servit eu. I-am dat totul, de la muncă până la banul nostru, de la suflet la viaţa noastră, făra a-i cere nimic. Nu-i cerem nici azi.
Judecata lui pătimaşă, de azi, nu ne înjoseşte şi nu ne atinge.
Judecata lui de mâine va fi dreaptă şi ne va înălţa.Sunt pregătit să mor, după cum am fost pregătit să sufăr. După cum şi viaţa mea, toata viaţa mea, mai ales în cei patru ani de guvernare, a fost un calvar.
A ta, de asemenea, a fost înălţătoare.
Împrejurările şi oamenii nu ne-au îngăduit să facem binele pe care împreună am dorit cu atâta pasiune să-l facem ţării noastre.
Suprema voinţă a decis altfel. «Am fost un învins», au fost şi alţii…, mulţi alţii.
După dreapta judecată, istoria i-a pus la locul lor.
Ne va pune şi pe noi. Popoarele în toate timpurile şi peste tot au fost ingrate.
Nu regret nimic şi nu regreta nimic.
Să răspundem la ură cu iubire, la bine cu mângâiere, la nedreptate cu iertare.

Ultima mea dorinţă e să trăieşti.
Retrage-te într-o mănăstire.
Acolo vei găsi liniştea necesară sufletului şi bucata de pâine care azi nu o mai poţi plăti. Am să rog să fiu îngropat lângă ai mei,
care mi-au fost străbuni şi călăuzitori, acolo la Iancu Nou.
Voi fi între cei cu care am copilărit şi cu care am cunoscut şi durerile şi lipsurile. Împrejurările ne-au îndepărtat viaţa de ei, dar sufletul meu nu-i va uita niciodată.
Poate vei gândi că tot acolo lângă mine trebuie să fie şi ultimul tău locaş.
Scoborând în mormânt, eu azi, tu mâine, ne vom înălţa, sunt sigur,
acolo unde va fi singura şi dreapta răsplată.

Te strâng în braţele mele cu căldură.
Te îmbrăţisez cu dragoste.
Nici o lacrimă!
Ion.”

Traiasca ROMANIA MARE ROMANIA la 1919a fost ultima vorba a
Maresalului ION ANTONESCU inaintea comenzii ‘ FOC ” !!!

Maresalul ION ANTONESCU a fost catalogat de unii, ” tradator de tara „, iar de mine, mine , EROU NATIONAL !
Cum libertatea de libera exprimare este inca garantata de CONSTITUTIE, fiecare gandeste si spune ce vrea despre Maresalul ION ANTONESCU !
Va invit sa intrati si pe
Maresal Ion Antonescu Omagiu pe 220.ro pentru a va face o imagine si mai clara
despre cel ce-a fost CONDUCATORUL ROMANIEI intr-o perioada foarte grea pentru TARA si in care Regele Carol al II-lea deja abdicase nefiind in stare sa-si asume greaua povara a
conducerii ROMANIE ciopartita de vecinii lacomi de la vest cu ajutorul lui Hitler ,de la sud
prin arbitraj international si de la est de bolsevicii lui Stalin .

Concluziile despre cele spuse in ultima scrisoare a maresalului Ion Antonescu catre sotia sa ,DUMNEZEU sa-i odihneasca in pace pe amandoi, le las pe seama domniilor voastre .
Cu adanca piosenie pentru cel ce-a fost Maresalul ION ANTONESCU,
Aliosa.

15 comentarii »

  1. Reblogged this on EARTH CHANGE MZ.

    Comentariu de marianzidaru — 08/06/2013 @ 6:45 pm | Răspunde

    • @ Buna ziua Marian Zidaru !
      Multumesc pentru Reblogged !
      Toate cele bune !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 09/06/2013 @ 10:25 am | Răspunde

  2. Reblogged this on blue cafe.

    Comentariu de windwhisperer — 08/06/2013 @ 7:25 pm | Răspunde

    • @ Buna ziua Windwhisperer !
      Multumesc pentru Reblogged !
      Toate cele bune !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 09/06/2013 @ 10:28 am | Răspunde

  3. Thank you for your visit

    Comentariu de kaligrafinusantaraonline — 09/06/2013 @ 10:29 am | Răspunde

    • @ Ooo, nu,
      eu trebuie sa va multumesc pentru vizita !
      Domnia voastra m-ati vizitat primul iar eu nu am facut decat ce face
      un ROMAN cu bun-simt :
      v-am intors vizita !
      ” Thank you for your visit ” !!!
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 09/06/2013 @ 10:37 am | Răspunde

  4. *cine-si uita trecutul , risca sa-l repete !*
    Multumesc !

    Comentariu de windwhisperer — 09/06/2013 @ 11:24 am | Răspunde

    • Asa este :
      ” cine isi uita trecutul , risca sa-l repete ” !
      Din pacate, ROMANUL uita repede trecutul
      si tocmai de aceea repeta ca papagalul greselile facute cu sau fara voie !
      Ironia ISTORIEI,
      Maresalul ION ANTONESCU
      conducatorul statului roman in cea mai grea perioada din istoria ROMANIEI
      a fost asasinat la ordin stalinist
      iar NICOLAE CEAUSESCU
      conducatorul ROMANIEI dupa Gheorghiu Dej
      la ordin KGB-ist !!!
      Adica, amandoi au fost asasinati
      de slugi
      nu de judecata dreapta a POPORULUI ROMAN !!!
      Multumesc si eu pentru vizita si comentariu !
      O seara de duminica perfecta !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 09/06/2013 @ 4:55 pm | Răspunde

  5. @ Cum astazi a inceput examenul de
    BACALAUREAT,
    urez din toata inima
    SUCCES
    tuturor candidatilor
    si-n mod deosebit
    absolventilor care mi-au vizitat blogul
    lasand un comentariu sau un like !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 10/06/2013 @ 11:55 am | Răspunde

  6. A fost un adevarat roman,
    nu stiu cand vor avea curajul unii sa o spuna
    si apoi sa transpuna adevarul in manualele scolare.!

    Comentariu de buceginatura2000 — 11/06/2013 @ 5:26 pm | Răspunde

    • @ Salut Adrian !
      Va mai curge multa apa pe DUNARE pana ce unii vor avea curajul sa recunoasca ca
      Maresalul ION ANTONESCU a fost un
      mare patriot, un adevarat roman, un EROU NATIONAL !
      Nimeni nu raspunde la intrebarea :
      – Ce s-ar fi intamplat cu ROMANIA anilor 1940 ciopartita de Hitler&Horthy si clica bolsevica a lui Stalin
      si lasata de izbeliste de Carol al II-lea
      daca nu se implica ION ANTONESCU ???
      Atata timp cat in fruntea institutiilor statului roman vor fi
      NONVALORILE si cozile de topor tradatoare de
      NEAM si TARA,
      adevarul despre Maresalul ION ANTONESCU va fi tinut la naftalina !!!
      In manualele scolare de ISTORIE apar date despre agramati, beizadele, vedete de televiziune
      iar despre EROII NEAMULUI ,
      nici o referire !
      Multumesc pentru comentariu !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/06/2013 @ 5:55 pm | Răspunde

  7. Eram tânără când a fost împușcat mareșalul Ion Antonescu.
    Am primit cu durere în suflet anunțarea morții sale în ziarele vremii, nu numai eu, ci și ceilalți oameni din localitatea mea.
    M-a impresionat scrisoarea de adio a mareșealului, pe care ați postat-o,
    din care se desprinde, caracterul de erou pe care l-a avut acest mare om.

    Comentariu de victoriaetveritas — 17/06/2013 @ 11:05 am | Răspunde

    • @ Buna ziua stimata doamna !
      Daca dvs.erati tanara cand a fost impuscat Maresalul ION ANTONESCU,
      eu nici NASCUT NU ERAM !!!
      Mai bine asa caci, de eram ca domnia voastra , aruncam cu pietre in calaii maresalului
      si sigur m-as fi trezit c-un glont in cap sau in cel mai fericit caz la Jilava !!!
      Si pe mine m-a impresionat SCRISOAREA DE ADIO a MARESALULUI
      si tocmai de aceea am si postat-o ,spre pioasa aducere aminte
      si, de ce nu, pentru ca cei in drept s-o inteleaga la adevarata ei valoare morala si patriotica !
      Nu ma intreseaza ce spun altii ,
      pentru mine,
      Maresalul ION ANTONESCU
      a fost, este si va fi un mare EROU al NEAMULUI ROMANESC !!!
      Va multumesc pentru vizita, comentariu si like !
      Saru’mana stimata doamna !
      Cu stima si profund respect,
      Colonel(r) ,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/06/2013 @ 1:54 pm | Răspunde

  8. Salut Aliosa.

    Comentariu de dorusia — 30/06/2013 @ 9:48 am | Răspunde

  9. Good Morning, Aliocha
    Kisses….Araan

    Comentariu de araanz50 — 07/07/2014 @ 11:50 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

