Alioşa

04/08/2013

Cea mai indragita melodie !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 7:55 am

Pe vremea cand eram elev al
Liceului Militar ” Stefan cel Mare „din Campulung Moldovenesc,judetul Suceava,
cele mai placute si fericite momente le traiam
DUMINICA cand mergeam in INVOIRE in oras,
cand plecam acasa in VACANTA de iarna si de vara
si SEARA cand,dupa terminarea programului,
la ora stabilita ferm in orarul unitatii ( 21.30 ),
GORNISTUL dadea semnalul STINGEREA
interpretand la TROMPETA melodia
IL SILENZIO :

O, tempera !
O, mores !
Domniei tale, stimata vizitatoare si stimate vizitator,
ce melodie ti-a placut ( sau iti place )
cel mai mult si mai mult ?
Daca vrei, posteaza aici si acum de pe YouTube
melodia indragita iar eu o voi asculta cu drag !
Multumesc !
O duminica minunata oriunde-ati fi !!!
Cu stima, respect si prietenie,
Aliosa.

17 comentarii »

  1. @ ALL !!!
    Si melodia ” El CONDOR pasa ”
    mi-a placut foarte mult ……………

    Tu, ce parere ai , e frumoasa melodia ?
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 04/08/2013 @ 8:17 am | Răspunde

  2. Cunosc acele trairi, am fost si eu elev al unui liceu militar,
    ” Mihai Viteazul”
    din Alba-Iulia ! 🙂

    Comentariu de marianzidaru — 04/08/2013 @ 10:04 am | Răspunde

    • @ Salut colega !
      Sunt convins ca,
      elev al Liceului Militar ” Mihai Viteazul ‘ din Alba Iulia fiind,
      ai trait aceleasi emotii ca si mine chiar daca in timpi diferiti .
      Am fost de mai multe ori in Alba Iulia :
      prima data pe vremea cand ,elev al Scolii Militare de Ofiteri Activi ” Nicolae Balcescu ” din Sibiu,
      fiind, am satisfacut stagiul la comanda plutonului la Regimentul de Geniu din cetatea Alba Carolina
      si ultima data in august 2012 la aniversarea a 25- de ani de la absolvirea Academiei Militare
      ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/14/ ).
      Multumesc frumos pentru vizita, comentariu si like !
      Am onoarea sa te salut !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/08/2013 @ 5:33 pm | Răspunde

      • Te salut cu onoare si drag,Aliosa!

        Comentariu de marianzidaru — 04/08/2013 @ 11:29 pm

      • @ Buna dimineata !
        Este cel mai frumos SALUT din acest an !
        Faptul ca ai imbracat HAINA MILITARA ca si mine de la o frageda varsta,
        ca ai trait cam aceleasi momente pe timpul INVOIRILOR in oras,
        al drumului parcurs cu trenul spre locul de bastina si cei dragi,
        ca ai ascultat seara de seara fermecatoarea si linistitoarea melodie
        ” IL SILENZIO ”
        dupa O ZI de munca si invatatura,
        ma apropie si mai mult de tine iar bucuria dialogului virtual
        imi provoaca cea mai buna stare de spirit !
        Ma bucur ca dupa atatea comentarii si like-uri reciproce am ajuns sa ne cunoastem mai bine,
        sa stim cine am fost, cine suntem si ce intentii avem.
        INTENTIA mea sincera si complet dezinteresata este
        INTENTIA unui simplu PENSIONAR MILITAR
        care nu vrea altceva decat
        SINCERA COMUNICARE si
        schimbul onest de informatii vis-a-vis de
        ARTICOLELE pe care noi le postam pe blogurile noastre !
        Asa sa ne ajute Dumnezeu !
        Am onoarea sa te salut cu drag si respect !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 05/08/2013 @ 6:45 am

  3. […] La trompetă. […]

    Pingback de Bine se mai poate cânta | startachim blog — 04/08/2013 @ 10:31 am | Răspunde

    • @ Bine ai revenit ” starchim01 ” !
      Si cum ai venit ………………
      In tromba si c-un Pingback ” Bine se mai poate canta ”
      La ………………………………. TROMPETA

      Ti-am preluat melodia
      Ca-mi place trompeta
      Si-as vrea ca bucuria
      Sa cuprinda planeta .

      Multumesc pentru vizita, comentariu, pingback si like !
      Toate cele bune !
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/08/2013 @ 5:50 pm | Răspunde

  4. E superbă, Alioșa! 🙂

    Comentariu de bursucel — 04/08/2013 @ 1:13 pm | Răspunde

    • @ Buna seara ” Bursucel ” !
      Asa este, e superba !
      Am ascultat-o in fiecare seara pe vremea cand eram elev al liceului militar
      si dupa aceea ,cred ca am mai ascultat-o de cateva zeci de ori !
      Ma bucur ca ti-a placut !
      Multumesc pentru vizita, comentariu si like !
      O seara minunata !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/08/2013 @ 6:07 pm | Răspunde

      • Seară superbă și ție, Alioșa!
        Și mulțumesc de dar! 🙂

        Comentariu de bursucel — 04/08/2013 @ 6:57 pm

      • @ Buna dimineata ” Bursucel ” !

        Cum aseara laptopul a ramas inchis
        Nu ti-am vazut mesajul
        Insa azi cand am deschis
        Mi-a revenit subit curajul .
        Seara superba nu mai pot ura
        Caci acum e dimineata
        Si de-aceea voi posta
        O urare lunguiata :
        DIMINEATA insorita,
        SAPTAMANA fericita,
        LUNA august minunata
        ANU-ntreg fara de pata !!!
        Multumesc pentru raspuns
        Eu raspund politicos
        Celor ce ma viziteaza
        Si ma comenteaza .

        Cu stima si respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 05/08/2013 @ 6:59 am

  5. @ Pentru doamnele,domnisoarele si domnii care au apreciat cum se cuvine
    melodia ” IL SILENZIO „,
    multumiri si o noua melodie interpretata tot la
    TROMPETA :

    Auditie placuta !
    O seara de duminica cat mai racoroasa si frumoasa !

    Comentariu de Aliosa — 04/08/2013 @ 6:03 pm | Răspunde

  6. You have been nominated for a number of awards on my blog,
    „My Spirits Rise with Awards” or August 4th post on my blog.
    Please feel free to accept any number of the awards given nominations
    and I put you on a short list of ten.
    Congratulations!

    Comentariu de reocochran — 05/08/2013 @ 1:47 am | Răspunde

    • @ ALL !!!
      Pentru inceput, TRADUCEREA mesajului de mai sus
      asa cum a fost facuta de GOOGLE,
      fara nici o adaugire sau modificare din partea mea
      ( prietenii stiu de ce ) :

      „6.
      You au fost nominalizat pentru un număr de premii pe blog-ul meu,
      „Spiritele mi creasca cu premii”
      sau 04 august post pe blog-ul meu.
      Vă rugăm să nu ezitați să accepte orice număr de premii nominalizari date
      și te-am pus pe o listă scurtă de zece.
      Felicitări!”

      Comentariu de Aliosa — 05/08/2013 @ 7:04 am | Răspunde

      • @ Si-acum, raspunsul meu in Limba Romana
        catre distinsa

        ” Reocochran ” :

        Buna dimineata si
        Bine ai venit
        pe blogul meu cu acest neasteptat mesaj !!!
        NOMINALIZAREA ma onoreaza si ma obliga !
        Promit sa nu dezamagesc si sa fiu la inaltimea asteptarilor !
        Voi fi prezent mai mult pe
        http://witlessdatingafterfifty.wordpress.com
        cu comentarii atat in limba materna cat si in limba engleza
        ( folosind ca TRADUCATOR autorizat GOOGLE ) .
        Multumesc frumos pentru NOMINALIZARE, aducerea la cunostinta si like !
        Din toata inima, multa sanatate si implinirea tuturor nazuintelor !
        Cu stima si respect,
        Aliosa.

        urmat conform logicii si bunului simt
        si de traducerea de catre GOOGLE in limba engleza :

        „@ And now, my answer in Romanian
        by distinguished

        „Reocochran”

        Good morning and
        Welcome
        My blog this unexpected message!
        NOMINATION honors me and make me!
        I promise not to disappoint the expectations and be!
        I will be attending more
        http://witlessdatingafterfifty.wordpress.com
        with comments both mother tongue and in English
        (Using the GOOGLE certified translation).
        Thank you very much for the nomination, disclosure and like!
        With all my heart, good health and fulfillment of all aspirations!
        Sincerely and respectfully,
        Alyosha.

        Comentariu de Aliosa — 05/08/2013 @ 7:12 am

  7. @ ALL !!!
    ” IL SILENZIO ”
    tot la TROMPETA dar in interpretarea unui
    INGERAS
    de FETITA :

    S-o ascultati in deplina liniste sufleteasca, cu drag si emotie !
    Cu prietenie vesnica si respect deosebit
    pentru doamnele, domnisoarele si domnii
    care au ascultat , citit si comentat acest drag POST mie !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 05/08/2013 @ 7:32 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/08/2013 @ 10:12 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

