Alioşa

13/09/2013

LA MULTI ANI EMANUEL !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:31 am

Tanti Auguri EMANUEL !!!

@ Motto:
” Se zice ca timpul trece .Timpul nu trece niciodata ! Noi trecem prin timp ” !
Garabet Ibraileanu.

Nazdravanul meu de nepotel italian,EMANUEL,  venit anul acesta in vacanta cu parintii sai la Tae Sandu si Mamae Jeni ( in orasul pe unde in 1877 trupele romane au trecut DUNAREA
pentru castigarea cu arma in mana a INDEPENDENTEI de stat a ROMANIEI)
99pe 17 septembrie a.c.va aniversa implinirea a 9 ( noua ) anisori de viata .
In cele ce urmeaza, am selectat din sutele de fotografii facute in cei 9 ani
atat in ITALIA cand am fost noi la ei cat si in ROMANIA cand au venit ei la noi,
doar cateva imagini spre aducere aminte a frumoaselor clipe petrecute impreuna
in toata aceasta perioada.
LA MULTI ANI EMANUEL !!!

Ce repede mai trece timpul !


Parca mai ieri era 17 septembrie 2004 cand a aparut pe lume
PRIMUL meu NEPOTEL cu sange romano-italian in vene,
din mama romanca si tata italian, botezat
EMANUEL .
1-Emanu
( In foto de fata imbracat in strai pur romanesc,
din Tara Oasului,
facut cadou de subsemnatul chiar la botezul sau in toamna anului 2004 ).
Iubit si rasfatat de toti romanii si italienii din familie,
a fost imortalizat de-a lungul anilor,
la ceas aniversar sau in concediile parintilor petrecute
atat in ITALIA cat si in ROMANIA :
3
4
Mare iubitor de animale inca de mic copil,
( cand a inceput sa inteleaga VIATA avea alaturi un frumos catelus ” RUFFO”
ce traieste si acum dar alaturi de o
catelusa dresata sa recunoasca
TRUFELE din pamantul acoperit cu un strat gros de frunze )
Emanu si cainii
DSCN5824
DSCN5831
gara canotttagio mista-12 sett 2010,noi 044
s-a atasat cu toata fiinta de ele
13-22 aug.2011, APUSENI 233
fiind un adevarat promotor al ideii de ocrotire si ingrijiere voluntara,
renuntand la portia sa de carne din mancarea servita pentru a o
da unui catel sau impartind pufuletii si biscuitii
cu magarusii, caii sau iepurasii
pe care ii intalnea in peregrinarile lui cu familia
prin ITALIA si ROMANIA .
Fire curioasa,
intreprinzatoare,
energica si puternica,
cu niste ochisori de-ti vine sa-i mananci
Emanu
a fost atras inca de mic copil de
SPORT si DRUMETII
caci a invatat de la Tae SANDU,
bunelul sau,
fost ofiter de cariera si iubitor de
NEAM si TARA
ca latinii ne-au lasat mosternire
un minunat si benefic slogan:
” Mens sana, in corpore sano ” !!!
PESCUITUL
l-a mostenit de la tatal sau :
Emanu1
iar eu l-am dus in Delta DUNARII
pentru a se bucura de frumusetile ei
si de pescuit.

JUDO-ul,
sportul mintii si al indemanarii,
al curajului si al perfectionarii,
E-22
i-a fost indicat de mama sa
ea insasi o mare iubitoare a sportului
cu Kaiacul si Canoia inca din timpul liceului .
FOTBALUL
i l-am bagat eu in cap
mare fan STEAUA BUCURESTI si AC MILAN :

Emanuel fotbalistul campion

Iubeste la nebunie drumetiile
si culesul de CIUPERCI
DSCN5938
sporturile extreme cum ar fi :
TIROLIANA
11-7
mersul cu motocicleta,
ATV-ul
VACANZA RIMINI,AGOSTO 2010 001
Fire deschisa,
sociabila si prietenoasa,
pe unde a umblat cu parintii si
bunicii,
13-22 aug.2011, APUSENI 250
s-a acomodat
si si-a facut imediat noi prieteni si prietene
RACHITELE,ROMANIA,FERIE 2011 211
bucurandu-se din plin de cele vazute si traite.
Avand niste parinti iubitori,
bunici de treaba si dornici de a-i spune ,
invata si arata cat mai multe,
singur deocamdata la parinti si bunici,
a beneficiat din plin de toata atentia
la fiecare ceas aniversar
de la nastere si pana in prezent,
fiind rasfatat
cu toate onorurile ,
cadourile si bunatatile din lume :

7
Parintii cu FATA si NEPOTUL
Atent la toate detaliile din jurul
sau pe timpul vizitelor facute
impreuna cu parintii in ROMANIA
DSCN5712
12
DSCN5973
a emanat in jurul sau inocenta copilareasca
si bucuria trairilor celor vazute si facute in peregrinarile lui.
Fire vesela,
deschisa ,
comunicativa si iubitoare de frumos,
participa din plin la distractiile oferite de locurile
pe unde ajunge
RACHITELE,ROMANIA,FERIE 2011 222
2010, G.F-na, Emanu la 6 ani.
DSCN5820
I-am fost alaturi
in PRIMA ZI DE SCOALA acolo,
in ITALIA,
conducandu-l la autobuzul ce l-a luat din fata portii
spre a-l duce in locul unde COPIII invata sa devina OAMENI
si asteptandu-l apoi,
in fata aceleiasi porti ,
155
cu lacrimi in ochi si mari emotii,
pregatit cu aparatul foto pentru a-i face
PRIMA FOTOGRAFIE
in tinuta scolara
150
I-am fost alaturi la aniversarile
prilejuite de implinirea de-a lungul anilor
inca a unui an de viata
932
Anul acesta ,
chiar in anul cand va implini
frumoasa varsta de 9 ( noua ) anisori de viata,
DUMNEZEU m-a ajutat sa-mi vad din nou NEPOTUL,
sa-l plimb prin TARA pe urmele inaintasilor nostri ,
la manastiri incarcate de evlavie si de istorie,
la cimitire ale EROILOR NEAMULUI,
in pesteri precum Pestera IALOMITEI si Pestera DAMBOVICIOARA ,
inclusiv pe Varful POSTAVARU
si-n multe alte locatii din frumoasa noastra TARA ,
locuri incarcate de ISTORIA NEAMULUI nostru romanesc.
Ar fi foarte multe de povestit despre
nazdravanul meu de nepotel
EMANUEL
dar ma opresc aici caci , nu-i asa, ce-i mult, strica.
Inchei cu cateva ganduri exprimate-n versuri simple cu dorinte printre randuri
ca inima sa mi-o umple cu SPERANTA de-a trai sa imi vad NEPOTUL  in ziua cand se va CASATORI, ca  sa-mi promita STRANEPOTUL ok

EMANUEL
Acum la ceas aniversar
Cand toata lumea te rasfata
Tae Sandu-n loc de dar
Rade cu-a lui fata
Rugandu-se la Domnul Sfant
Ce ne indruma pasii
Sa faca ca pe-acest pamant
La NUNTA sa-ti cunoasca NASII.
La nunta, nu cred c-am sa pot
Sa cant si sa dansez
Dar la un dulce STRANEPOT
EU pot ca sa visez.
Atuncea tu vei intelege
Care-i rostul pe pamant
Ca viata cerne si culege
Ce hotaraste Domnul Sfant !
Asa sa ne ajute DUMNEZEU !

Forza EMANUEL !!! 🙂 🙂 🙂
Forza ITALIA !!! 🙂 🙂 🙂

Aliosa.

56 comentarii »

  1. La Multi Ani, Emanuel!!!
    Sa creasca mare si sanatos ,
    sa aduca multe bucurii si fericire parintilor si bunicilor 🙂
    Aveti un nepotel tare frumos cu niste ochisori parca pictati
    si constat ca are aceasi varsta ca fiul meu.
    Dumnezeu sa-l ocroteasca
    si sa aiba o viata frumoasa cu mult noroc.

    Cu drag si respect:
    Adeena 🙂

    Comentariu de Adeena — 13/09/2013 @ 11:16 am | Răspunde

    • @ Buna seara Adeena !
      Sa-ti traiasca FIUL
      si sa aiba parte de aceeasi iubire, atentie, afectiune si dragoste
      cum are si nepotelul meu EMANUEL din partea noastra !
      Multumim frumos pentru vizita si urari !
      Ma bucur enorm ca ai sesizat ce ochisori frumosi are .
      Dumnezeu sa ne ocroteasca pe toti !
      Aceleasi sincere urari si din partea noastra familiei voastre !
      Cu drag si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 13/09/2013 @ 7:42 pm | Răspunde

  2. La multi ani nepotelului!
    Sa fiti fericiti alaturi de el!

    Comentariu de Lorena — 13/09/2013 @ 11:29 pm | Răspunde

    • @ Buna dimineata
      LORENA !

      Pentru o secunda , inima mi-a stat in loc !!!
      Pe fiica mea si mama nazdravanului de nepotel EMANUEL
      o cheama si LORENA !!!
      Stiind ca nu are inca blog desi e mai tot timpul prezenta pe retelele de socializare,
      am crezut ca in sfarsit si-a facut si ea ………….
      Dar,n-a fost sa fie ea ci,
      domnia ta
      ce prin acel comentariu mi-ai facut sambata mai frumoasa
      si data aniversara a nepotelului mult mai aproate de 17 sept.a.c.
      Iti multumesc din suflet pentru urari si daca vrei,
      chiar daca numai virtual,
      alege cel mai frumos set de CUPE pentru SAMPANIE
      si vino la marea noastra sarbatoare
      sa ciocnim impreuna o CUPA cu SAMPANIE
      in sanatatea nepotelului si-a noastra a tuturor !!!
      Cat priveste articolul de pe
      http://dietamediteraneana.wordpress.com/2013/08/23/
      ” ROSIILE TUGUIATE ”
      ai perfecta dreptate iar pentru popularizarea nocivelor lor efecte,
      in numele consumatorilor de pe meleagurile ” DELIORMANULUI ”
      supra-aprovizionat cu astfele de ROSII,
      eu, cel ce NU CONSUM astfel de rosii,
      iti multumesc pentru atentionare !!!
      Fie ca Domnul sa-ti calauzeasca pasii numai spre facerea de bine
      si sa-ti indeplineasca toate dorintele !
      Multumesc pentru urarea de
      Tanti Auguri !!! 🙂 🙂 🙂

      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/09/2013 @ 8:18 am | Răspunde

  3. @ ALL !!!
    Pe http://crisego.wordpress.com/2013/09/14/
    am gasit niste VERSURI minunate care ar fi trebuit
    sa fie zamislite de mintea mea cu gandul
    la nazdravanul meu de nepotel
    RMANUEL :

    „Tu ești totul pentru mine

    Mă uit la tine și văd o regină
    Mă uit în jur și văd nimic ”
    Mă uit la tine și văd lumea
    Tu ești scutul meu, ești sabia mea

    Mă uit în interior, adânc în ochii tăi
    Și apoi, sufletul meu incepe sa creasca
    Tu ești singura mea floare
    Tu ești sursa principală de energie mea ”
    Aceasta este TRADUCEREA facuta de Google
    caci originalul scris de autor in limba engleza este :

    ” You are my everything

    I look at you and see a queen
    I look around and see nothin’
    I look at you and see the world
    You are my shield, you are my sword

    I look inside, deep in your eyes
    And then, my soul begins to rise
    You are my one and only flower
    You are the main source of my power „.
    PS !!!
    Daca vreo persoana mai buna cunoscatoare a Limbii Engleze decat ” Google ”
    poate TRADUCE altfel,
    o rog frumos si insistent s-o faca
    ca un simbolic DAR oferit lui
    EMANUEL
    de ziua lui de nastere, 17 septembrie !!!
    Multumesc anticipat !
    Weekend placut tuturor !
    Cu stima, respect, dragoste si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 14/09/2013 @ 8:34 am | Răspunde

  4. Sa va traiasca nepotelul, sa creasca sanatos si destept, pentru a va bucura de el. 🙂

    Comentariu de 9 — 14/09/2013 @ 12:58 pm | Răspunde

    • @ Buna ziua „9” !
      Bine ai venit pe blogul meu !
      Un” comentariu prin 9 ”
      facut pentru EMANUEL care pe 17 septembrie 2013
      va implini 9 ( noua ) anisori .
      Frumoasa coincidenta !
      Cifra 9 ( NOUA ) mi-a placut foarte mult pe timpul SCOLILOR prin care am trecut………
      La Diploma de Licenta insa,
      cifra 9 s-a transformat in 10 ……………
      Multumesc frumos pentru vizita, comentariu, like si urarile facute !
      Aceleasi frumoase urari primiti-le va rog frumos si din partea mea !
      Weekend placut !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/09/2013 @ 6:24 pm | Răspunde

  5. Cum trec anii!…
    La multi ani nepotului tau, Emanuel!
    Sa fie sanatos, sa invete bine, sa fie bucuria parintilor si a bunicilor! …
    O seara buna si pentru Steaua!

    Comentariu de Nicu Lazar — 14/09/2013 @ 8:22 pm | Răspunde

    • Ca bine mai zici:
      ” Cum trec anii!……………”
      Trec repede si nu se mai intorc !
      Iar odata cu trecerea lor, noi mai imbatranim cate un pic,
      cate un pic, pana nu o sa mai vedem nimic…………..
      dar, nu-i nimic :
      -Ne cresc NEPOTII !!!
      Multumesc pentru urari !
      Cat despre STEAUA, fara sa forteze,
      a inscris 5 ( cinci ) goluri

      fara sa primeasca vreo unul !
      A fost un util test inaintea grelei confruntari de saptamana viitoare
      din Uefa Champions League
      cu nemtii de la SCHALKE 04 !!!
      Acolo sa-i vedem pe STELISTI !!!!!!!!!!!
      Daca vor juca ca in prima repriza cu LEGIA VARSOVIA,
      vor obtine un rezultat pozitiv !!!
      Partea buna de moral la ora actuala
      este ca grecul KAPETANOS
      revenit la STEAUA recent,
      la primul sau meci oficial si-a demonstrat veleitatile
      de ATACANT pur sange
      inscriind DOUA goluri,
      unul din 11 metri,
      altul din actiune !!!
      Acum italianul PIOVACCARI are deja un concurent puternic
      si de aceea trebuie sa munceasca mai mult ca pana acum caci altfel,
      va sta mai mult pe banca de rezerve.
      O seara linistita !
      Forza STEAUA !!!
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/09/2013 @ 10:53 pm | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    Pentru doamnele, domnisoarele si domnii
    care au comentat sau dat like,
    multumiri, o sambata seara cat mai frumoasa,
    o duminica plina de impliniri
    si melodia :

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 14/09/2013 @ 11:02 pm | Răspunde

  7. […] ani de zile CNADNR încasează sume imense pe seama acestor transporturi. Cu toate acestea starea șoselei  se […]

    Pingback de Transport agabaritic Bucureşti-Olteniţa — 15/09/2013 @ 8:05 am | Răspunde

    • Salut prietene !
      CNADNR incaseaza sume imense din mai multe activitati dar
      banii nu se regasesc in starea DRUMURILOR
      ci in buzunarele sefilor de-acolo
      si in buzunarele celor care i-au numit sefi acolo !!!
      Sa-i ia dracu pe toti !
      Weekend placut !
      Aliosa.
      PS !
      Ma asteptam la un COMENTARIU
      legat de aniversarea zilei de nastere
      a nepotelului EMANUEL
      si NU la un PINGBACK
      legat de un transport agabaritic………………

      Comentariu de Aliosa — 15/09/2013 @ 8:16 am | Răspunde

  8. @ALL !!!
    Pentru cei ( cele ) ce-au auzit
    Cele ce acum urmeaza
    Eu sunt foarte fericit
    C-ascultand le memoreaza.
    Iar pentru cei ( cele ) ce nu le-au auzit
    Fata mea se lumineaza
    La gandul ca voi fi pomenit
    De cei ( cele ) ce-acum le savureaza !

    Auditie placuta
    si-apoi,
    Pofta Buna
    ca-i ora pranzului !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 15/09/2013 @ 12:13 pm | Răspunde

  9. Pentru EMANUEL mare iubitor de animale in general
    si de CAINI in special,
    un videoclip ce-arata fara putinta de tagada
    ” OMENIA ” CAINILOR :

    Si cand ma gandesc ca parlamentarii nostri
    au votat in PARLAMENTUL RUSINII
    EUTANASIEREA CAINILOR fara stapan,
    ma stapaneste o asemenea stare de revolta
    incat orice cuvant as folosi ca protest impotriva lor,
    ar fi prea bland ………….
    De-ar afla EMANUEL ca romanii omoara CAINII,
    n-ar mai veni NICIODATA in ROMANIA
    chiar daca il iubeste mult de tot pe Tae Sandu ………………

    Comentariu de Aliosa — 15/09/2013 @ 7:15 pm | Răspunde

  10. @ ALL !!!
    Buna dimineata doamne, domnisoare si domni
    care ati avut placerea si bunavointa sa-i urati lui
    EMANUEL
    de ziua lui de nastere ( 17 set.)
    La multi ani si
    Sa traiasca !!!
    In semn de respect si placere totala,
    VA INVIT
    maine de ZIUA lui,
    la o cupa cu SAMPANIE,
    o bucatica de TORT facut de mama lui
    si la un TIRAMISU facut de mine !!!
    Despre prajitura TIRAMISU,
    febletea mea inca din 2002 cand am vizitat pentru prima oara
    VENEZIA, FIRENZE ,ROMA si VATICANUL,
    puteti gasi toate detaliile pe
    http://dietamediterana.wordpress.com/2013/09/15/TIRAMISU-reteta-clasica-italiana-
    Va astept cu drag si placere,
    maine 17 sept.a.c.
    la sarbatorirea lui EMANUEL
    cu ocazia implinirii varstei de 9 ( noua ) anisori !!!
    Asa sa ne ajute DUMNEZEU !
    Cu respect, stima, dragoste si prietenie,
    Aliosa( bunicul lui EMANUEL ) .

    Comentariu de Aliosa — 16/09/2013 @ 6:00 am | Răspunde

  11. Sa va traiasca multi ani si fericiti !!!

    Comentariu de C.J -Jaklyn — 16/09/2013 @ 5:22 pm | Răspunde

    • @ In primul rand,
      Bine ati venit pe blogul meu !
      In aldoilea rand,
      Va multumesc frumos pentru urare !
      In al treilea rand,
      V-am vizitat blogul si mi-a placut ce-am citit in articolele postate .
      in al patrulea rand,
      Va mai astept pe modestul meu blog si la aparitia lator articole !
      In ultimul rand,
      Va doresc tot binele din lume !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 16/09/2013 @ 7:20 pm | Răspunde

  12. @ La Multi Ani EMANUEL !!!

    In urma cu 9 ( noua ) ani ,
    adica pe 17 septembrie 2004,
    s-a nascut PRIMUL meu NEPOTEL
    EMANUEL !!!
    Tanti Auguri EMANUEL !!!

    Parintii sa-ti munceasca
    Bunicii sa-ti traiasca
    Alti FRATIORI si VERISORI sa se nasca
    Familia noastra sa creasca !!!
    TU mare si frumos sa cresti
    Ca un TRANDAFIR sa infloresti
    Cartea sa o pretuiesti
    Ca apoi sa stralucesti
    Ce-i frumos sa iti doresti
    Pe frumoase sa le iubesti
    Multi Ani sa traiesti
    Sa ai tot ce-ti doresti !!!

    LA MULTI ANI
    EMANUEL si in limba ROMANEASCA !!!

    Tae Sandu.

    Comentariu de Aliosa — 17/09/2013 @ 8:19 am | Răspunde

  13. La multi ani !
    S-ai dea Dumnezeu tot binele din lume
    si sa aduca multe bucurii parintilor si bunicilor!

    Comentariu de ionutmarius2004 — 18/09/2013 @ 8:45 am | Răspunde

    • Bine ai ajuns pe blogul meu
      ” Ionutmarius2004 ” !
      Multumesc frumos pentru vizita si urari !
      Poftim la dans de iti doresti

      Am intrat pe :
      http://scrioa.wordpress.com/2013/09/16/festivitatea-noului-an-scolar-la-scrioastea-
      si am ramas profund impresionat de ce-am vazut acolo .
      Un AN SCOLAR cat mai bun, linistit ,rodnic si cu mari realizari !

      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/09/2013 @ 9:06 am | Răspunde

      • Cu multa stima va multumesc si va doresc
        multa sanatate dumneavoastra ,familiei
        cat si locuitorilor dumneavoastra din orasul
        de langa Dunarea batrana!

        Comentariu de ionutmarius2004 — 18/09/2013 @ 9:23 am

      • Multumesc frumos pentru vizita, like si urari !

        Aceleasi sincere si sanatoase urari
        familiei si locuitorilor comunei SCRIOASTEA !

        Asa sa ne ajute Dumnezeu !!!
        Cu respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 18/09/2013 @ 4:32 pm

  14. Frumos ți-ai mai aniversat nepotul, Alioșa! 🙂
    Ani mulți, frumoși și sănătoși să-l însoțească în viață! 🙂

    Comentariu de Bursucel — 21/09/2013 @ 3:01 pm | Răspunde

    • @ Ma bucur ca ti-a placut cum mi-am ” aniversat nepotul ” !
      Atat am resusit sa fac pentru el la ceas aniversar :
      SA POSTEZ ACEST MIC ARTICOL
      cu fotografii selectate din arhiva PC -ului
      si sa-i urez prin telefon de ZIUA LUI,
      traditionalul TANTI AUGURI !!!
      Cadourile si pupaturile de rigoare i le-am dat
      in perioada 13-26 august a.c. cat timp am fost impreuna atat
      la mine acasa cat si la Pensiunea IOSEFINA
      ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/08/27/ ) .
      Multumim frumos pentru vizita si urari !
      O sambata frumoasa si o duminica minunata !

      Cu drag,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/09/2013 @ 4:37 pm | Răspunde

  15. Sa va traiasca nepotelul cel minunat,
    sa aveti parte unii de altii si sa fiti o familie unita si fericita.
    La multi ani Emanuel!

    Comentariu de dordefemeie — 22/09/2013 @ 9:19 am | Răspunde

    • @ Buna ziua ” dordefemeie ” !
      Multumim frumos pentru vizita si urari !
      Dumnezeu sa va ocroteasca !

      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/09/2013 @ 3:05 pm | Răspunde

  16. Foarte frumos! La mulți ani, chiar dacă-i cu întârziere! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 04/03/2014 @ 8:36 am | Răspunde

    • Pentru mine, vizita unui prieten chiar daca deocamdata numai virtual,
      nu este niciodata tardiva, dimpotriva , o mare bucurie ! 🙂
      Multumesc frumos !
      Aliosa .

      Comentariu de Aliosa — 04/03/2014 @ 8:51 am | Răspunde

  17. Tantissimi auguri a Manuel..

    Un caro saluto, Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 13/06/2014 @ 10:57 pm | Răspunde

    • Buon giorno, Patrizia !
      grazie per la vizita, come e comentare ! 🙂
      Un fine settimana meravigliosa !! 🙂 🙂
      Con amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/06/2014 @ 7:26 am | Răspunde

      • @ ALL !!! 🙂 🙂 🙂
        La RSPUNSUL dat comentariului postat de Patrizia pe
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/03/22/
        am raspus urmatoarele :
        Ciao Pat !
        Mi piace il vostro saluto regno e l’onore e per questo, vi ringrazio bella! 🙂
        Quest’anno, la Pasqua è dal 27 al 29 marzo dalle voi 🙂
        ea noi, i romani, la corrente alternata 1-3 maggio 🙂 🙂
        Mia figlia ha sposato un italiano vero, ha celebrato la Pasqua il 27 marzo e il 1 maggio,
        perché, eh, quindi meritano una famiglia seria e moderna !!! 🙂 🙂 🙂 Mio nipote italiana EMANUEL,
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
        godere di più perché sua madre e la nonna, cede ma due volte,
        una volta le uova dipinte di rosso bianco e verde della Pasqua cattolica 🙂
        e la seconda volta in rosso-giallo-blu Pasqua ortodossa !!! 🙂 🙂 🙂
        Mi sento onorato di augurare a tutti voi il mio cuore che la Pasqua settimana
        per offrire i più bei momenti e nel Giorno della Resurrezione di Cristo,
        per riempire il vostro cuore di gioia e felicità! 🙂
        Buona Pasqua a te e tutta la tua famiglia !!! 🙂 🙂 🙂
        Cordiali saluti, Il atmosferico e amicizia,
        Aliosa.
        PS ! 🙂
        Am postat cele de mai sus spre tinere si aducere aminte
        acelor frumoase cuvinte postate de prietena VIRTUALA
        PATRIZIA ,
        cu care port un dialog virtual placut si de bun simt , de cativa ani de zile !!! 🙂 🙂 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 23/03/2016 @ 11:00 am

  18. Da, într-adevăr, Emanuel este un băieţel superb şi din imagini îmi dau seama şi de caracterul lui minunat. Dar nu mă mir când tataia Sandu este un mare iubitor de neam şi ţară, un adevărat român. Parcă vă văd cu ochii lăcrimaţi de iubire atunci când vorbiţi despre nepoţel şi cum să nu-l iubiţi când este atât de înzestrat şi fizic şi moral. Să vă trăiască, să fie sănătos şi să strălucească printre numele mari ale lumii, fiindcă potenţial se pare că are cât pentru doi!

    Comentariu de StropiDeSuflet — 27/09/2014 @ 7:08 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Doamna Aurora !
      Vizita Domniei Tale la ceas de seara pe acest POST tare drag mie,
      mi-a umplut INIMA de bucurie si OCHII de lacrimi de recunostinta pentru cuvintele adresate
      dar si pentru ca v-ati convins ca,il iubesc pe EMANUEL la fel de mult ca pe ANDREI ! 🙂
      Cum EMANUEL a fost PRIMUL NEPOTEL din familia mea , toata dragostea mea a fost numai pentru EL
      pana in momentul aparitiei lui ANDREI, al doilea NEPOTEL
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
      asa dupa cum rezulta din fotografiile postate in articolul de fond,
      cu EMANUEL am petrecut clipe de neuitat atat in ITALIA tara lui natala
      cat si in ROMANIA , tara bunicilor sai !! 🙂 🙂
      Cu EMANUEL am fost la pescuit in Delta Dunarii, la cules de hribi in Muntii Apuseni,
      la Peles, Pelisor,castelul Bran, Rezervatia de URSI de la ZARNESTI,
      la jucat fotbal in Italia si-n multe, multe alte locuri din ROMANIA si ITALIA !!! 🙂 🙂 🙂
      Ca BUNIC, recunosc ca EMANUEL a fost ” prima mea dragoste ” 🙂
      Acum, il iubesc la fel de mult ca si pe ANDREI !!! 🙂 🙂 🙂
      Va multumesc pentru vizita si comentariu si va urez o Duminica frumoasa in compania
      celebrului dirijor, compozitor si interpret
      ANDRE RIEU & MIRUSIA ! 🙂

      Sarut mana ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2014 @ 7:39 am | Răspunde

  19. Undeva aici în articol scrii că acel autobuz îi duce pe copii „acolo unde copiii învață să devină oameni”, dar știi ce cred eu, noțiunea de oameni , adevărata noțiune de oameni li se potrivește mai bine lor, copiilor, decât adulților ; doresc întregii familii sănătate, dragoste și bucurii!!!!!! 🙂

    Comentariu de ricamihai13 — 11/12/2014 @ 10:53 am | Răspunde

    • Daca ne gandim mai bine, sa stii ca ai mare dreptate ! 🙂
      Multumesc frumos pentru ca acum in prag de sarbatori, ai ajuns la o postare,
      unde-i vorba, tot de o aniversare, adica, o draga mie sarbatoare ! 🙂
      Aceleasi sincere urari si pentru familia domniei tale ! 🙂
      Sarbatori Fericite ! 🙂
      Craciun minunat !! 🙂 🙂
      Un An Nou, mai frumos si mai bogat !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/12/2014 @ 6:52 pm | Răspunde

      • Îți întorc toate urările dar până la sărbători cred că ne mai auzim, ce zici? 🙂

        Comentariu de ricamihai13 — 11/12/2014 @ 7:01 pm

      • Oooo,Doamne ! 🙂
        De-ar fi dupa mine, as vrea sa ne citim pana la finalul vietii caci,
        scopul aparitiei mele in lumea virtuala a fost IDEEA de COMUNICARE,
        schimb de INFORMATII si INTRAJUTORARE ” verbala ” ! 🙂
        Normal ca doresc sa ne vizitam si citim si pana la sarbatori indiferent de subiectul postarii respective ! 🙂
        Chiar azi voi posta ceva nou, ceva inspirat din SPORT unde te invit sa citesti ce voi scrie ! 🙂
        Multumesc pentru raspuns dar mai ales pentru propunerea facuta ! 🙂
        Sa-ti dea DUMNEZEU toate dupa inima Domniei Tale ! 🙂
        Cu prietenie virtuala,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 12/12/2014 @ 10:07 am

  20. Buon compleanno anche da parte mia 😉

    Comentariu de Rebecca Antolini — 12/01/2015 @ 9:19 am | Răspunde

    • Buongiorno, Rebecca !
      Grazie per la vostra visita commento !
      Una bella settimana !
      Con tutto .il mio amore,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/01/2015 @ 9:41 am | Răspunde

      • 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 12/01/2015 @ 11:35 am

  21. Che carino il tuo nipote… sei sicuramente un nonno felice e sopratutto buonissimo 😉

    Comentariu de Rebecca Antolini — 23/03/2016 @ 12:56 pm | Răspunde

    • Hai ragione, mio nipote EMANUEL è un bel ragazzo, intelligente,
      animali affettuosi, sportivo bene e amare le persone e la natura! 🙂
      E io, nonno sono orgoglioso di questo e non vedo l’ora di vederlo di nuovo in estate,
      quando si arriva in Romania con i suoi genitori per vedere i bellissimi monasteri in Bucovina! 🙂
      Sappi che ho un altro nipote, chiamato ANDREI,
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
      100% romeno, che vive in Romania e che la amano tanto quanto il EMANUEL! 🙂
      Sono contento che sei arrivato qui, la ringrazio per le belle parole
      e voglio una più bella settimana e Buona Pasqua !!! 🙂 🙂 🙂
      Con stima e amicizia, abbracciarti con affetto
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/03/2016 @ 10:19 pm | Răspunde

      • la famiglia unita e sempre una bella cosa… nei nostri giorni cade solo alla feste… buon giovedì caro Aliosa ♡

        Comentariu de Rebecca Antolini — 24/03/2016 @ 6:50 am

  22. Molto bello Emanuel 🙂 Ti auguro una bella giornata Aliosa!

    Comentariu de Simona — 23/03/2016 @ 3:46 pm | Răspunde

    • Ciao Simona !
      Sono contento che sei arrivato qui, la ringrazio per le belle parole
      e voglio una più bella settimana e Buona Pasqua !!! 🙂 🙂 🙂
      Con stima e amicizia, abbracciarti con affetto

      Felice serata ,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/03/2016 @ 10:02 pm | Răspunde

      • Ricambio l’abbraccio 🙂

        Comentariu de Simona — 23/03/2016 @ 10:54 pm

      • Il fatto che sei stato di nuovo qui così in fretta,
        mi piace moltissimo e mi fa sentire più a suo agio! 🙂
        Molte grazie! 🙂
        Avere una piacevole serata! 🙂
        Cordiali saluti,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 23/03/2016 @ 11:32 pm

  23. 🙂 Bucurie !!!
    Asta inseamna sa ai parte de o familie frumoasa.
    Sa ai ani multi inainte Aliosa, sa te bucuri de minunatul tau nepotel, frumos nume …
    Cu intarziere , multi ani cu bucurie in suflet pentru Emanuel !!! 🙂

    Comentariu de Maria(araoimi) — 18/08/2016 @ 10:37 pm | Răspunde

    • Buna Maria !
      Pentru tine, nu-i intariere avand in vedere faptul ca , la ora publicarii acestui POST, noi NU ne cunosteam VIRTUAL ! 😦
      Faptul ca ai ajuns abia acum AICI, nu-i vina niciunuia dintre NOI ! 🙂
      Pentru mine, bucuria urarilor tale ste la fel de mara si ACUM ! 🙂
      Iti multumesc frumos pentru vizita si urarile facute nazdravanului meu de nepotel italian, EMANUEL pe care, abia astept sa-l revad ! 🙂
      Din toata ❤ , multa sanatate si iubire din partea celor dragi ! 🙂
      Cu stima si bucurie,
      Aliosa 🙂 ❤ 🙂

      Comentariu de Aliosa — 18/08/2016 @ 10:50 pm | Răspunde

  24. Ti faccio anche io tantissimi auguri di buon compleanno per il tuo nipotino Emanuel. Sei sicuramente un nonno orgoglioso, del bravo e bellissimo nipote come tutti i nonni. Anche io ho un nipotino si chiama Lorenzo ha 4 anni anche lui è un bravo bambino. Ti auguro anche una buona Pasqua con tanta pace amore e gioia nel cuore. Tantissimi saluti a tutta la tua famiglia Pinuccia 🙂

    Comentariu de pinuccia513 — 02/03/2017 @ 9:30 pm | Răspunde

    • Buona sera, Pinuccia !
      EMANUEL trasformato il mio nipotino il 17 settembre 2016
      belle 12 anni! 🙂
      LORENZO vivere la tua nipote che è di 4 anni 🙂
      e di vivere con lui e ai suoi genitori e nonni !!! 🙂 🙂 🙂
      Molte grazie che siete arrivati fin qui,
        Pagina EMANUEL dedicato a mio nipote! 🙂
        Il 15 aprile a 17, 2017, da tutti i ❤ desiderate che il vostro tutta la famiglia
      Pasqua ffericit !!! 🙂 🙂 🙂
      Con rispetto e simpatia,
      Aliosa! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 02/03/2017 @ 9:57 pm | Răspunde

  25. Sa-ti traiasca si Emanuel ,stiam numai de Andrei ,este frumos si-i doresc sa aiba numai succese in viata ca si bunicul lui 🙂
    Aliosa ,ai o familie frumoasa si multe amintiri

    Comentariu de anuska — 22/05/2017 @ 8:10 am | Răspunde

    • Stiai doar de ANDREI pentru ca ai intrat pe blogul meu dupa aparitia acestui POST ! 🙂
      Multumesc frumos pentru ca ai ajuns si pe aici 🙂
      dar si pentru urarile facute ! 🙂
      Am foarte multe AMINTIRI dar numai o infima parte din ELE au fost publicate pe cele doua bloguri :
      – acesta si
      My Blog
      http://amintiriamintiri.wordpress.com/
      O saptamana cat mai frumoasa ! 🙂
      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 22/05/2017 @ 9:48 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

