Alioşa

23/09/2013

AM FOST SI EU ACOLO-N FRUMOASA BUCOVINA !!!

Filed under: amintiri — Aliosa @ 6:20 pm

Motto:

Cel mai frumos loc din lume este acolo unde te simti cel mai bine !
Aliosa de la XII-D .

Am fost si EU acolo-n frumoasa BUCOVINA
Cu manastiri superbe si codri seculari

anastirea Putna.

Eram copil cuminte,silitor si far’de vina
Provenit din oameni simpli, onesti si gospodari.

Ma opresc insa aici rugandu-va sa ascultati
Ce spun colegii de mai sus
Pe mine nu fiti suparati
Caci ce-am avut de de spus, am spus ! 🙂

” Am fost si eu acolo-n frumoasa Bucovina „se vrea o mai recenta adaugire la
” Am fost si eu acolo ”
de pe
https://aliosapopovici.wordpress.com/2011/03/07/

Am fost si eu acolo-n frumoasa BUCOVINA
La poalele RARAULUI stramosesc
La picioarele Dealului COCORA
In orasul CAMPULUNG MOLDOVENESC .
0002- statuia lui „ ȘTEFAN cel MARE” patronul L.M.
Am fost ADMIS in clasa a X-a dupa un riguros EXAMEN de ADMITERE ce a constat in verificarea starii de sanatate ( examenul medical ),
trecerea unor probe sportive de rezistenta, forta , indemanare si abilitate ( examenul sportiv ) ambele examene ELIMINATORII si, bineinteles EXAMENUL la disciplinele scolare obligatorii, limba romana si matematica, scris si oral si o disciplina la alegere.
Am constietizat  pe deplin REUSITA la LICEUL MILITAR
” Stefan cel Mare „abia atunci cand am imbracatpentru prima data uniforma militara  de culoare  kaki si-apoi bleumarin cu vestonul cu multi nasturi aurii ( de unde ne-a venit si porecla d” NASTURASI data de frumoasele FETE de la liceele din oras iar pantalonii cu o dunga lata, rosie, asemeni GENERALILOR .

Au fost cei mai frumosi ani ai adolescentei mele cu toate RIGORILE vietii de militar nevoit  SA SE INCADREZE INTR-UN STRICT PROGRAM
de la DESTEPTARE la STINGEREsi de la STINGERE la DESTEPTARE !!!
Am multe amintiri frumoase dar nu le voi insira acum si aici.
Raman vesnic in memorie excursiile la sfarsit de an scolar,
exercitiile demonstrative-sportive produse pe stadioanele din orasele  judetului Suceava,intrecerile sportive intre LICEELE MILITARE
si nu in ultimul rand PARAZILE MILITARE in acea frumoasa tinuta de culoare alba ca si a AMIRALILOR :

Am absolvit Liceul Militar ” STEFAN cel MARE ”
din CAMPULUNG MOLDOVENESC in anul 1969

000-doi-buni-prieteni-isopescu-ilarion-c899i-popovici-alexandru-alioc899a-lm19683Clasa a XII-a D !0004-năsturașii Cp.1 , mr. GUȘU GHEORGHEOLYMPUS DIGITAL CAMERA

dupa  ani grei  de INVATATURA, SPORT,MUNCA si DISCIPLINA severa
si dupa un greu EXAMEN de BACALAUREAT fara ” camere de supraveghere dar si fara SPAGA la PROFESORI  icon_exclaimclappinghat
Din motive mai mult sau mai putin obiective,am revazut profesorii si locurile incarcate de ISTORIA moldovenilor lui STEFAN cel MARE si SFANT, abia in anul 2009 ,
2009, LM „ Stefan cel Mare” , august 22, pe platou.

adica,

DUPA 40 de ANI ! icon_cry

 

 

 
Offf!!!Ce repede-au trecut
Cei 40 de ani de viata!
Eu deja am par carunt
Si riduri am pe fata.
Au trecut atatia ani
Incat multi am si uitat
De anii cand eram pustani
Timizi cu sufletul curat.
Eram copii orgoliosi
Si repede ne suparam
Deveneam chiar furiosi
Si din orice ne certam.
Gandind la voi imi amintesc
DE anii nostri de LICEU
Cand,obligat sa ma grabesc
Fumam cu frica in wc-eu.

Acum in AN ANIVERSAR
Cand pe NET ne-am regasit
Nici macar n-avem habar
Ca unii deja AU MURIT .
In 1969 cand am ABSOLVIT
Eram 328 de tineri nazdravani
Si-n 2009 cand pe NET ne-am regasit
Am ramas doar 270 de mohicani.
GANDESC LA VOI SI NU BRAVEZ
CAND SPUN C-AM DOAR UN SINGUR GAND
PE CEL DE SUS SA-L VENEREZ
CA M-A TINUT CU VOI IN RAND !
Iar pentru cei care-au plecat
IN LOCURI DOAR DE EI STIUTE
Sa ne rugam cu gand curat
SA DOARMA DOAR IN LOCURI SFINTE !

CONTINUAREA  pe articolul
DUPA 40 DE ANIde la rubrica
PAGINI
( dreapta prezentului articol )
La intalnirea  de 40 de ani, am avut ca invitati
Ansamblul folcloric ” Ciprian Porumbescu „,
marea interpreta a folclorului bucovinean, SOFIA VICOVEANCA
si Grupul folcloric ” FLOARE de COLT ”
din Campulung Moldovenesc

Am convenit sa ne REVEDEM si la ce-a de-a 45-a ANIVERSARE
a ABSOLVIRII liceului militar ,lucru posibil doar pentru cine vrea .

Ar fi foarte multe de spus si povestit dar ma opresc aici .
Domniilor voastre care va opriti o clipa pentru a vedea si citi
cele postate de mine in graba,
va multumesc si va doresc multa sanatate si spor la toate !
Si acum la incheiere, complet dezinteresat si cu toata sinceritatea,
va sugerez sa VIZITATI neaparat frumoasele MANASTIRI
din BUCOVINA si-n mod deosebit,
Manastirea PUTNA in ziua Sfintelui PASTI !  🙂

Chiar daca unii  au alte OPINII despre VIATA de ELEV de LICEU MILITAR, eu NU AM REGRETE ci doar AMINTIRI FRUMOASE !  🙂

Cu stima, respect, pretuire, admiratie si prietenie,
Aliosa.

56 comentarii »

  1. Uneori ma gndesc ca tinerilor din ziua de azi le lipseste disciplina impusa nu de altii ci de ei insisi.
    Va doresc sa va revedeti cati mai multi ani, sanatosi, cu fostii colegi din tinerete. 🙂

    Comentariu de 9 — 23/09/2013 @ 7:06 pm | Răspunde

    • @ Buna dimineata !
      Din pacate,
      TINERILOR din ziua de azi,
      le lipsesc cam multe,
      nu numai disciplina impusa de ei insisi
      ci si DISCIPLINA impusa de PARINTI, PROFESORI, SOCIETATE ect etc !!!
      Daca un TANAR din ziua de azi ar TRAI
      in conditiile DISCIPLINEI din perioada mea
      in LICEUL MILITAR ,
      ar ” DEZERTA ” imediat de la SCOALA sau INTERNAT !!!
      Atunci, acolo si nu numai,

      ELEVII INVATAU CARTE

      si NU CUM SA :
      chiuleasca de la ore,
      jigneasca, barfeasca, loveasca PROFESORII,
      bata colegii si colegele,
      asocieze in gasti periculoase,
      violeze, santajeze, mituiasca, talhareasca,
      consume si sa vanda DROGURI,
      faca sex in scoli,
      conduca masini de lux sub influienta alcoolului,
      sa comita fapte penale fara a fi sanctionati doar
      pentru faptul ca parintii lor au functii si demnitati publice
      si lista ar putea continua ………..
      Multumesc frumos pentru URAREA facuta si DOMNUL sa va dea intreit tot ce va doriti !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/09/2013 @ 7:07 am | Răspunde

  2. Emotionant articol!
    Mi-ati trezit amintiri speciale, deoarece si fratele meu a absolvit acelasi liceu.
    Va felicit pentru staruinta cu care apreciati locul desavarsirii
    ca tanar aspirant la valorile neamului.
    Fie-va radacinile izvor de mandrie,
    dar si sursa de renastere sufleteasca!

    Comentariu de Camelia - Nicorina Edu — 23/09/2013 @ 8:55 pm | Răspunde

    • @ Buna dimineata !
      Ma bucur ca articolul meu v-au trezit amintiri speciale !
      Si mie imi revin mereu in minte nu numai AMINTIRILE lagate de viata cazona
      dar si de trairile emotionale produse de cantecele idolului TINERETII mele,
      cantaretul italian GIANI MORANDI !!! 🙂 🙂 🙂

      Ma bucur ca FRATELE domniei tale a absolvit Liceul Militar ” Stefan cel Mare ” !
      Inseamna ca FRATELE este un OM ADEVARAT !!!
      Daca nu indraznesc prea multe, invitati-l la o cafea in fata calculatorului
      dvs. si VIZIONATI impreuna FILMUL postat la articolul de fond .
      M-ar interesa parerea lui acum,
      dupa atatia ani de la absolvire .
      Multumesc pentru vizita, comentariu si urari !
      Fie-va tot ANUL SCOLAR 2013/2014
      doar prilej de bucurii si satisfactii
      in nobila munca de EDUcatie a tinerii generatii !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/09/2013 @ 7:14 am | Răspunde

  3. Frumoase amintiri, pline de emoții și benefică nostalgie!
    Pe atunci disciplina era riguroasă,
    iar armata un pas important spre maturizare.
    Azi sunt apreciate nonconformismul și rebeliunea.

    Comentariu de racoltapetru6 — 24/09/2013 @ 7:14 am | Răspunde

    • Ai dreptate prietene virtual !
      Pe atunci, ” disciplina era riguroasa …..”
      nu ca acum !!!
      Da, ” ERA O VREME CAND …”
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/03/27/
      Pe atunci, cand SOLDATII treceau prin oras spre terenul de instructie sau
      poligonul de tragere, COPIII se luau dupa ei strgand in gura mare :
      – Mami, uite , trec SOLDATII ” !!!
      Iar SOLDATII cantau in pas cadentat
      TRECEA FANFARA MILITARA :

      Pe atunci se invata CARTE nu ca acum !!!
      Spre cinstea factorilor de raspundere
      elevii liceelor militare INVATA CARTE
      si iau BAC-ul pe merit NU pe SPAGA ca-n unele licee din civilie !!!
      Multumesc pentru vizita !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/09/2013 @ 8:45 am | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Pentru doamnele,domnisoarele si domnii
    care au trecut sau or sa treaca pe aici,
    un sincer
    BUNA DIMINATA
    insotit de frumoasa melodie si cantareata

    O zi perfecta va doresc !
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 24/09/2013 @ 7:29 am | Răspunde

  5. Ce as vrea s-ajung in Bucovina!….
    Cat de frumos e acolo! …

    Comentariu de alterego9221 — 24/09/2013 @ 8:48 pm | Răspunde

    • Nu te supara,
      dar, cine te opreste sa nu ajungi in BUCOVINA ???
      Indiferent de situatia in care te gasesti …………………..,
      DACA VREI, POTTI !!!
      Pe langa MANASTIRILE unicat in EUROPA,
      sunt si alte multe locatii demne de vazut
      iar OAMENII locului in majoritate tineri si frumosi,

      sunt foarte primitori si ospitalieri .
      Multumesc pentru vizita si comentariu !
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/09/2013 @ 8:53 am | Răspunde

  6. Salut, colega !
    Desi am absolvit la L.M.Breaza ,
    asemanarile sunt aproape de identificare.
    Si eu am fost coleg cu Badalau, la Academia Militara.
    Am vizionat filmul, e grozav,
    ca si articolele tale !!!
    Am vizionat si celelalte postari,
    de pe unde ai mai fost si am ramas impresionat de cele prezentate !
    Sper sa ne vedem la Buzau, la anul, daca tot n-ai venit la Sibiu…
    Multumim de urari.
    Toate cele bune si pentru familia Popovici !
    Cu prietenie, A.Ronai

    Comentariu de Adrian Ronai — 24/09/2013 @ 11:01 pm | Răspunde

    • Salut, Adi !
      Ma bucura vizita ta !
      Ma bucura faptul ca mi-ai citit articolele de pe unde am fost in peregrinarile mele
      dar ma intristeaza faptul ca nu-mi citesti TOATE articolele …………..
      Dar, asta-i alta problema ce tine de zicala :
      „Dragoste cu de-a sila, nu se poate ” !!!
      Cat priveste ARTICOLUL de fata,
      chiar daca erai ” CANTEMIRIST ”
      iar eu ” STEFANIST „,
      conditiile de trai , disciplina si invatatura erau la fel .
      Pana si conditiile climaterice erau aproape identice,
      ambele licee find dispuse in ZONE MUNTOASE !!!
      Referitor la absenta mea de la intalnirea de 41 de ani de la SIBIU,
      te asigur ca ea a fost dictata de PREZENTA in ROMANIA
      ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/08/27/
      si
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/05/ )
      a italienilor mei dragi
      ( fiica, ginerele si nazdravanul meu de nepotel EMANUEL ),
      care si-au planificat venirea la mine inaintea stabilirii datei de intalnire de la SIBIU .
      Altfel ,
      asa cum am participat la INTALNIREA de 40 de ani

      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/27/

      participam si la cea de 41 de ani de la SIBIU ……………
      Multumim si noi pentru urari !
      Te astept cu drag si prietenie
      sa vii mai des in casa-mi virtuala !
      Iti mai amintesti de frumoasa melodie DELILAH ? 🙂

      Cu prietenie,
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 25/09/2013 @ 9:42 am | Răspunde

  7. @ Pentru doamnele, domnisoarele si domnii
    care m-au insotit
    …..” acolo-n frumoasa Bucovina ”
    unde am INVATA sa devin OM,
    un gand curat de multumire
    si-o melodie tare draga mie :

    Va multumesc si va mai astept in casa-mi virtuala,
    la o cafea si-un cantec de chitara !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/09/2013 @ 10:37 am | Răspunde

  8. Frumoase amintiri pentru frumoasa Bucovină,
    care se vor păstrate cu sfințenie.
    Mulțumesc pentru comentarii !
    Așa devenim mai buni.
    O zi frumoasă!

    Comentariu de victoriaetveritas — 26/09/2013 @ 11:11 am | Răspunde

    • @ Buna ziua „Victoriaetveritas” !
      Si eu va multumesc frumos pentru vizita, like si comentarii !
      Aveti dreptate :
      ” asa devenim mai buni ” !!!
      O toamna cat mai frumoasa !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/09/2013 @ 4:16 pm | Răspunde

  9. De curand m-am mutat si eu in Bucovina,
    e foarte frumos aici,
    se pare ca traditiile sunt mai impamantenite ca prin alte parti!

    Comentariu de Daniela — 26/09/2013 @ 3:45 pm | Răspunde

    • @ Buna ziua Daniela !
      Bine ai venit pe meleagurile Padurii Nebune !
      Ai facut o alegere inspirata !
      BUCOVINA a fost, este si va fi cea mai frumoasa si ospitaliera zona a ROMANIEI !!!
      Ma bucur ca te-ai mutat acolo !
      De ce iubesc BUCOVINA, reiese chiar din articolul de fond .
      De ce merg din nou si din nou in BUCOVINA ?
      – pentru ca acolo am INVATAT si petrecut ANII de LICEU !
      DE va fi SANATATE, in august 2014 voi veni din nou
      acolo-n frumoasa BUCOVINA
      pentru a participa
      la cea de-a 45 ANIVERSARE a absolvirii
      Liceului Militar ” Stefan cel Mare ” din Campulung Moldovenesc ! 🙂
      Cat despre TRADITII,
      nicaieri in ROMANIA, nu-s mai impamantenite ca in BUCOVINA !!!
      Multumesc frumos pentru vizita si comentariu !
      Te mai astept !!!
      Cu toata consideratia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/09/2013 @ 4:26 pm | Răspunde

  10. SUPERB MATERIALUL OFERIT!!!
    AMINTIRILE…CURG..SE REVARSA…SI LUCRURILE BUNE IES LA IVEALA!
    NE-AM FORMAT CA ADEVARATI BARBATI, CURAJOSI SI FERMI !
    IUBITORI DE DREPTATE SI DE TARA SFANTA!
    BRAVO,COLEGA!

    Comentariu de marianzidaru — 26/09/2013 @ 8:33 pm | Răspunde

    • Buna seara , colega !
      Multumesc pentru frumoasele cuvinte adresate !
      Iar cand ma gandesc ca vin de la un profesionist in ale scrisului,
      ( cei care NU MA CRED.ii invit pe
      http://marianzidaru.wordpress.com/ ),
      bucuria mea este si mai mare .
      O seara frumoasa !
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/09/2013 @ 8:50 pm | Răspunde

      • Si eu iti multumesc !
        Si te mai asigur ca te voi vizita permanent ca-mi place ce scrii !!!
        Comentariile tale ma fac sa plec cu FRUNTEA SUS de pe acest post !
        Merg in alta parte
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26
        la O MARE SARBATOARE :
        ” BINE AI VENIT ANDREI ” !
        Te invit cu stima si respect,
        sa ni te alaturi la petrecerea NASTERII
        celui DE-AL DOILEA NEPOTEL al meu !!! 🙂 🙂 🙂
        O seara frumoasa prietene !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 26/09/2013 @ 9:44 pm

      • Cu mare,mare drag, camarade de arme! Si multumiri!

        Comentariu de marianzidaru — 26/09/2013 @ 9:12 pm

  11. Superbe imaginii!
    O seara minunata alaturi de cei dragi.

    Comentariu de ane — 28/09/2013 @ 8:21 pm | Răspunde

    • Buna seara Ane !
      Multumesc pentru vizita !
      O seara minunata si domniei tale in compania celor dragi !
      Si, nu in ultimul rand, invitatia la
      ” VALTUL ROZELOR ” !!!

      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/09/2013 @ 6:26 pm | Răspunde

  12. @ ALL !!!
    Doamnelor, domnisoarelor si domnilor
    care au avut amabilitatea sa lase un like sau un comentariu la acest post,
    le ofer spre stiinta ,
    „Decalogul lui Horatiu Malaele
    1. Nu iti crea o imagine falsa. Este incomoda, greu de intretinut si usor de depistat.
    2. Fii prietenul dusmanilor tai. Un proverb islamic spune ca „numai iubindu-i poti sa-i distrugi”.
    3. Ramai modest. Dar fa in asa fel ca lucrul asta sa se stie. Trebuie sa ai orgoliul modestiei tale.
    4. Daca pierzi teren lasa impresia ca ai facut-o intentionat. Impune un principiu: am dat doi pasi inapoi, ca sa-mi pot lua avant.
    5. Nu fura pe nimeni. Daca o faci totusi, schimba obiectul intr-o alta podoaba.
    6. Nu refuza ajutorul imbecililor. Pentru a ramane sus iti trebuie unanimitate.
    7. Nu-ti explica greselile. Invaluie-le in mister si abstractiune. Nu schimba mare lucru, dar deruteaza.
    8. Nu te intinde prea tare. Risti sa-ti pierzi controlul granitelor.
    9. Nu lupta impotriva cabalelor intemeiate pe ambitie si frustare. Iti pierzi vremea, iar lor le creezi scop.
    10. Daca nu reusesti, modeleaza-ti existenta dupa principiul: “Nu se intampla decat ceea ce trebuie sa se intample.” Este o dura, dar relaxanta fatalitate.”
    Sursa: Costi aviatorul prin Yahoo! Mail.
    Mersi prietene !
    Weekend placut!
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 04/10/2013 @ 6:51 pm | Răspunde

  13. @ ALL !!!
    Pentru ca
    ” Am fost si eu acolo-n frumoasa BUCOVINA ”
    Alaturi de peste o mie de flacaii din toate clasele de an scolar
    Stiind ca noi , cei de-acuma n-avem nici o vina
    Ca am imbatranit si nici n-avem habar
    M-am gandit ca n-ar strica
    Sa dam CARTILE pe fata :
    AM IMBATRANIT …..FRATILOR si am ramas doar
    cu AMINTIRILE tineretii noastre savarsita intre ZIDURILE ” BASTILIEI ” ……………

    -SUNETELE PE CARE LE FĂCEAM ÎNAINTE ÎN TIMPUL SEXULUI, LE FAC ACUM CÂND MĂ DAU JOS DIN PAT.
    – CULMEA CASNICIEI: LA A TREIA NEVASTA SA AI ACEEASI AMANTA…
    -PLANURILE CARE NU CORESPUND POSIBILITATILOR TALE FINANCIARE,
    INTELECTUALE ŞI FIZICE, SE NUMESC VISE.
    -CÂND DUMNEZEU A CREAT CÃSÃTORIA, I-A PROMIS FEMEII, CÃ VA GÃSI UN
    BÃRBAT IDEAL, ÎN ORICE COLT AL PÃMÂNTULUI. DUPÃ ACEEA, DUMNEZEU A
    FÃCUT PÃMÂNTUL… ROTUND.
    -DRAGA MOS CRACIUN, ACUM, CA NU MAI AI NEVOIE DE EA, POTI SA-MI DAI MIE
    LISTA CU FETELE RELE?
    -CUM ARATĂ DIAVOLUL?- CÂTEODATĂ ATÂT DE BINE, ÎNCÂT ÎL CERI DE
    NEVASTA.
    -CE ESTE IMPOTENTA? FENOMENUL CARE APARE CAND FORTA DE ATRACTIE A
    PAMANTULUI ESTE MAI MARE DECAT FORTA DE ATRACTIE A FEMEII.
    -MATRIMONIALE: FEMEIE FRUMOASA FĂRĂ OBICEIURILE PROASTE: NU FUMEZ, NU
    CONSUM ALCOOL, NU LUCREZ…
    -RIMELUL DE LA MAX FACTOR CREEAZĂ IMPRESIA CA GENELE SUNT DE TREI ORI
    MAI LUNGI. *CRED CA MAX FACTOR AR TREBUI SA FACA SI PREZERVATIVE…
    -AVEAM TOT CE SI-AR DORI UN BĂRBAT… UN APARTAMENT SPLENDID, O
    MASINĂ SPORT, MOTOCICLETĂ, O FEMEIE CARE MĂ IUBEA CU TOATĂ FIINTA
    EI… ACUM, S-AU DUS TOATE. A AFLAT NEVASTĂ-MEA.
    -BĂRBATUL VANEAZA FEMEIA, PÂNĂ CÂND EA ÎL PRINDE.
    -MA INTREB, NOI, ASTIA MAI LENESI… MERGEM IN RAI SAU VINE CINEVA DUPA
    NOI?
    -PE INTERNET ESTE CA SI LA COSTINESTI: TOTI BARBATII SUNT BURLACI!
    -DACA VRETI SA AFLATI DEFECTELE UNEI FEMEI, LAUDATI-O IN FATA
    PRIETENELOR!
    -DACA TI SE PARE CA PATRIA TA TE IGNORA, INCEARCA, MACAR ODATA, SA NU
    PLATESTI TAXELE…
    -CA TRECE TINERETEA, NU-I MARE SCOFALA… PROBLEMA E CA TRECE SI
    BATRANETEA.
    -FEMEIA ESTE CA UN FOTBALIST. STA INTINSA SI GEME, IAR TU TE GANDESTI
    DACA SIMULEAZA SAU NU.
    -CASATORIA – SINGURUL JOC DE NOROC BINECUVANTAT DE BISERICA!
    -DACA ESTE A PATRA ZI LA RAND CAND N-AI CHEF DE MUNCA, INSEAMNA CA
    MAINE ESTE VINERI.
    -DACĂ BĂIATUL CU CARE AI IEŞIT LA PRIMA ÎNTÂLNIRE A MEMORAT
    CULOAREA OCHILOR TĂI, ÎNSEAMNĂ CĂ AI SÂNII PREA MICI!
    -SA NU FACI NIMIC E TARE GREU…NU STII CAND TREBUIE SA TE OPRESTI!!!
    -BĂRBAŢII CARE ZIC CĂ LOCUL FEMEII E LA BUCĂTĂRIE PUR ŞI SIMPLU NU
    ŞTIU CE SĂ FACĂ CU EA ÎN DORMITOR!
    -BEŢI SUC DE FRUCTE! SUCUL DE FRUCTE ÎNSEAMNĂ ENERGIE. ENERGIA
    ÎNSEAMNĂ SPORT. SPORTUL ÎNSEAMNĂ PUTERE. PUTEREA ÎNSEAMNĂ BANI.
    BANII ÎNSEAMNĂ FEMEI. FEMEIA ÎNSEAMNĂ NECAZURI… MAI BINE BEŢI
    APĂ.
    -A TE MĂRITA CU UN BĂRBAT DIVORŢAT ESTE O DATORIE ECOLOGICĂ. ÎNTR-O
    LUME ÎN CARE SUNT MAI MULTE FEMEI DECÂT BĂRBAŢI, BĂRBAŢII
    TREBUIESC NEAPĂRAT FOLOSIŢI DE MAI MULTE ORI…
    -NU LUA VIATA PREA IN SERIOS! ORICUM, NU SCAPI TEAFAR DIN EA.
    -NU FACETI ACEEASI GRESEALA DE DOUA ORI, SUNT ATAT DE MULTE GRESELI NOI
    DE FACUT!

    Ce ziceti dragi camarzai si nu numai ?
    Nu-i asa ca aceste ZICERI ar putea fi declarate ca LEGI dar,
    nu ale lui MURPHY …………….
    Astept INJURATURILE domniilor voastre !
    O TOAMNA cat mai lunga si frumoasa
    si,
    SA NE REVEDEM SANATOSI
    la Campulung Moldovenesc in august 2014
    „….. Acolo-n frumoasa BUCOVINA ”
    la cea de-a 45-a ANIVERSARE a ABSOLVIRII
    Liceului Militar ” Stefan cel Mare ” in 1969 !
    Asa sa ne ajute DUMNEZEU ”
    Cu prietenie,
    Aliosa de la XII-D .

    Comentariu de Aliosa — 05/10/2013 @ 8:03 am | Răspunde

  14. @ ALL !!!
    Si uite, Anul 2014 a sosit iar demersurile pentru
    REVEDEREA de 45 de ani de la ABSOLVIREA liceului militar,
    sunt deja inaintate !
    Ne vom REANTALNI cu siguranta cei ce vor binevoi,
    in perioada 15-17 august anul curent !
    ( vezi http://absolventi1969.wordpress.com/ )
    Asa sa ne ajute Dumnezeu !
    Aliosa de la XII-D .

    Comentariu de Aliosa — 09/01/2014 @ 7:54 am | Răspunde

  15. Sa va ajute Dumnezeu sa fiti sanatosi, sa va intalniti cat mai multi in 2014!
    Mi-am petrecut seara citindu-ti povestea, care poveste mi-a placut Aliosa!
    Incet, incet, o sa le citesc pe toate, o sa-mi faca mai bine decat sa ma uit la televizor.
    Zile senine, pe carari cu soare, sa ai de acum incolo, ca stiu ca ti-ai facut datoria cu varf si indesat!
    Cu deosebita consideratie,
    Gela

    Comentariu de geladumi — 08/02/2014 @ 12:51 am | Răspunde

    • Scuze pentru raspunsul intarziat doamna ” GelaDumi” 🙂
      Ma bucur ca povestea mea v-a placut ! 🙂
      Sa va ajute Dumnezeu si pe dumneavoastra in toate ce le planuiti si doriti ! 🙂
      La Multi Ani 2016 ! 🙂
      Cu deosebita consideratie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/12/2015 @ 10:51 am | Răspunde

  16. Totul este minunat! Locuri pe care nu le-am văzut încă, dar merită să le vizitez! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 18/03/2014 @ 12:01 pm | Răspunde

    • Daca imi va ajuta Dumnezeu sa ajung pe la SEINI,
      cu siguranta iti voi arata acele locuri de basm care mi-au insotit si marcat ADOLESCENTA ! 🙂
      Pana atunci insa, sanatate ca-i mai buna decat toate si….
      La Multi Ani 2016 ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/12/2015 @ 10:39 am | Răspunde

  17. Locuri minunate incarcate de istorie… frumoase pe care merita sa le vizitezi ori de cate ori simti nevoia,iar noi am facut-o an de an!
    Interesante sunt postarile si indemnurile depe acest spatiu virtual… multumim!
    sarbatori cu bine!

    Comentariu de anitanna — 16/12/2015 @ 9:01 am | Răspunde

    • Ma bucur ca ati ajuns si pe aici ! 🙂
      Dar mai tare ma bucur pentru faptul ca ati REVAZUT ” an de an ” 🙂 acele mirifice locuri ! 🙂
      Multumesc pentru vizita si aprecieri ! 🙂
      La Multi Ani 2016 ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/12/2015 @ 10:41 am | Răspunde


  18. Buna dimineata si bun gasit!
    Nimic nu este intamplator si toate sunt lasate de DUMNEZEU !…
    Cert este ca nici macar o zi nu se aseamana cu cealalta si ca in fiecare clipa traim diferit cu emotii diferite,cu sentimente diferite si cu oameni diferiti…..
    De fiecare data cand pierdem clipe din viata noastra si ocazii irecuperabile,trebuie sa fim constienti ca am pierdut ceva unic,ceva ce niciodata nu vom mai putea trai…
    O zi superba si linistita va doresc tuturor in care peste cateva ore vom intra in weekend…!
    Sa fiti iubite,i si binecuvantate,i!

    Comentariu de anitanna — 18/12/2015 @ 9:35 am | Răspunde

    • In numele cititoarelor blogului meu, sincere multumiri si urari de bine in anul care vine ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/12/2015 @ 10:43 am | Răspunde


  19. Buna dimineata!
    A mai trecut un Craciun peste noi… Sa ne bucuram ca ne-a gasit sanatosi, cu mai multa experienta, inca cu pofta de viata si dorinta de comunicare. Sa dea Domnul sa avem ocazia sa ne uram multi ani de acum incolo numai bine si fericire…precum si sanatate ca asta-i cea mai buna dintre toate !
    Va imbratisez cu drag ,va doresc ca aceste 3 zile cate au mai ramas din anul vechi sa ne fie pe placul inimii si a sufletului…
    La multi ani , 2016 !

    Comentariu de anitanna — 29/12/2015 @ 10:22 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Cu voia lui Dumnezeu si-a Fiului Sau IISUS HRISTOS,
      vor mai trece multe CRACIUNURI ” peste NOI ” 🙂
      Important este sa CREDEM in EL si sa-i aplicam INVATATURILE ! 🙂
      Multumesc ca-mi sunteti alaturi virtual si acum la sfarsit de an 2015 ! 🙂

      La Multi Ani 2016 ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/12/2015 @ 10:47 am | Răspunde

  20. @ ALL !!!
    Am trecut din nou pe-aici
    sa imi reamprospatez memoria
    cu ce-am facut cand eram mici
    in Cetatea poreclita ” BASTILIA” ! 🙂
    Si cum pe 15 ianuarie serbam 166 de ani de la nasterea ” LUCEAFARULUI ” poeziei romanesti,
    Mihai EMINESCU ,
    nimic nu-i mai nimerit a posta acum si-aici, decat poezia
    ” Mai am un singur dor”

    O zi frumoasa celor ce-ajung pe-aici ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 12/01/2016 @ 1:24 pm | Răspunde

  21. Va inteleg trairile foarte bine 🙂 … fiul meu, a absolvit Colegiul Militar de la Alba Iulia – Mihai Viteazul 🙂 … am vazut cum , cei patru ani mi l-au transformat intr-un tanar precum un „copac” ( cum spunea mama mea )
    cu „radacinile” infipte bine in pamant …
    Toate cele bune si, sa auzim numai de bine !!!

    Comentariu de lacrimaroua — 12/01/2016 @ 4:03 pm | Răspunde

    • Ma bucur sa aflu ca sunteti MAMA unui tanar ce a absolvit Colegiul Militar Liceal ” Mihai Viteazul ” de la ” Alba Carolina” ! 🙂
      Sa va traiasca BAIATUL , sa va aduca NEPOTEI cum mi-a adus si mie fiul meu ! 🙂
      Va multumesc ca ati trecut si pe aici si sper din toata inima ca dialogul nostru virtual sa continue ! 🙂
      Daca nu sunt indiscret, ce Academie de Forte Armate a urmat ( sau urmeaza ) FIUL dvs? 🙂
      Raspunsul NU este obligatoriu ! 🙂
      O seara cat mai frumoasa va doresc ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Colonel( rtg) Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/01/2016 @ 6:34 pm | Răspunde

      • Mai intai de toate, doresc ca bunul Dumnezeu sa va ocroteasca „bucuria” vietii – nepotelul! 🙂
        Multumesc pentru urare, cu mare drag ! 🙂
        Fiul meu este acum inginer IT , lucreaza si locuiesti in Cehia ! 🙂
        O seara linistita !
        Am onoare sa va salut !!!

        Comentariu de lacrimaroua — 12/01/2016 @ 7:25 pm

      • Mii de SCUZE doamna draga
        pentru raspunsul intarziat
        dar am avut prea multa treaba
        si pe-aici, n-am mai trecut ! 😦
        Ma bucur pentru FIUL dumneavoastra
        care-i INGINER IT si lucreaza-n Cehia
        unde am si eu o NEPOATA
        ce lucreaza la ” OMENIA”
        un ONG sustinut de lumea toata ! 🙂
        Multumesc pentru gandurile frumoase exprimate ! 🙂
        Un sfarsit de saptamana, din toata ❤ va doresc ! 🙂
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 11/06/2016 @ 9:03 am

  22. Buna dimineata!

    Nu vă faceţi griji din cauza celor care nu vă simpatizează, nu va acorda atentie sau mai mult, n-ar trebui să vă intereseze cine ce face… În schimb, să preţuim prietenii pe care îi avem şi oamenii care ne iubesc… Să ne gândim la lucrurile cu care Dumnezeu ne-a binecuvântat….
    …Şi la ceea ce facem în fiecare zi să ne îmbunătăţim mintea, trupul, sufletul,emotiile…
    Sa aveti o zi cu binecuvantari!

    Comentariu de anitanna — 15/01/2016 @ 10:45 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anitanna !
      Aceleasi scuze ca mai sus,
      si domniei tale le datorez,
      si, ar fi multe de spus,
      vs.cuvantul ” simpatizez ” ! 🙂
      Pe mine lumea ma simpatizeaza
      dar DELATORII ma enerveaza
      stiind ca sunt platiti
      de oameni afurisiti
      ca sa ma denigreze
      si defaimeze,
      pentru simplul motiv,
      ca nu-s emotiv,
      sa las capu-n jos,
      cand ei cu obraz gros,
      spun despre mine,
      vorbe ce nu se cuvine,
      a fi enumerate,
      si aici postate ……………………….
      Si va mai spun ceva,
      ce poate supara,
      dar eu nu pot tace
      si nici face
      lucruri nelalocul lor,
      de dragul delatorilor ……………
      Va multumesc pentru sfaturi,
      ce-s puse bine-n straturi
      precum florile-n ghivece
      cand lumea petrece ! 🙂
      Weekend placut va doresc
      din toata ❤ mea batrana
      si cu respect va poftesc
      si-o pofta nebuna,
      sa treceti mai des pe la mine,
      unde-i mereu cald si bine !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/06/2016 @ 9:16 am | Răspunde

  23. 😊 Mulțumesc, Aliosa !
    Minunate lecții de viață !

    Comentariu de Maria(araoimi) — 10/06/2016 @ 11:51 am | Răspunde

    • Buna dimineata Maria !
      Din toata ❤ iti multumesc pentru mai multe motive :
      – primul , ca ai trecut si pe aici caci de nu treceai, eu nu mai ajungeam ASTAZI
      la acest POST unde aveam de raspuns la doua COMENTARII facute cu mult timp in urma
      de doua bune prietene virtuale ( vezi ultimele doua comentarii ) ;
      – al doilea motiv este ca ai avut posibilitatea sa afli cate veva din trecutul meu , inclusiv de " ANII de LICEU " ! 🙂
      – al treilea si nu ultimul, este generat de continuarea dialogului nostru virtual ! 🙂
      Cu o mare bucurie,
      iti transmit doar ganduri bune
      si in mare veselie,
      indraznesc timid a-ti spune,
      ca-mi doresc o sincera virtuala prietenie ! 🙂

      Cu stima si prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/06/2016 @ 9:39 am | Răspunde

  24. Aliosa, poate ma repet, sunt onorata de faptul ca ma incluzi in randul prietenilor virtuali. Nu intotdeauna sunt pe net. In ultimul timp am fost mereu intre zboruri.Doar ca atunci cand am ragaz si ajung acasa, singuratatea ma indeamna catre scris. Sunt si eu un blogger printre miile care scriu. Dar in timp , verisoara mea m-a indemnat sa scriu, este scriitoare, locuieste in Barcelona si a avut onoarea sa il cunoasca si sa traduca in franceza cate ceva din operele maestrului Paler.Lasand deoparte povestea asta, sunt un om obisnuit si incerc sa fiu atat cat pot si mi se permite in apropierea celor pe care ii citesc cu drag.
    Aliosa, sunt si voi fi prietena virtuala care admira sinceritatea si frumusetea blogului tau !
    Cu drag,
    Maria Gal Draghicescu 🙂

    Comentariu de Maria(araoimi) — 11/06/2016 @ 7:32 pm | Răspunde

    • Raspunsul tau imi face seara mai frumoasa 🙂
      chiar daca sunt obosit 😦 din cauza faptului ca nu am stat nici o clipa pe loc decat la masa de pranz….
      Ca ai fost mai mereu intre zboruri,este un lucru laudabil ,
      ca nu-i de ici de colo, sa schimbi aeroporturi ,
      chiar daca timpul nu-i acceptabil
      iar oamenii fac eforturi,
      sa se prezinte onorabil.
      Ma bucur ca ai acceptat prietenia virtuala
      mai ales ca ne cunoastem de putina vreme
      dar inima mea binevoitoare si plina de caldura,
      a simtit in tine o persoana demna de incredere ! 🙂
      Treci asadar prin casuta-mi virtuala,
      cand vrei , ai timp si esti bine dispusa
      iar de locuiesti cumva in Capitala,
      mi-ar face placere sa ne intalnim la o terasa
      sa vorbim despre bloguri
      ca doi pasageri intre doua zboruri ! 🙂
      Nu am fost niciodata-n BARCELONA
      dar siu de la televizor ca orasu-i foarte frumos
      iar de departe Sagrada Famiglia
      este ceva unic, maiestos .
      Multumesc pentru cuvintele din incheierea comenntului,
      dar si pentru numele dat in clar,
      ce-i potrivit momentului,
      pentru mine, un adevarat dar !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu drag,
      Alexandru Popovici.

      .

      Comentariu de Aliosa — 11/06/2016 @ 9:15 pm | Răspunde

      • 😊 Mulțumesc !
        Locuiesc în Timișoara. Barcelona e frumoasa în condițiile în care are cine sa o prezinte cu timp.Pana acum am văzut doar o parte din ce este reprezentativ.
        Sigur, Gaudi. Dar am servit cafeaua dimineața, cu verișoara mea intr-o cafenea din interiorul palatului muzicii catalane(Palau de la musica Catalana). Costa Brava, Mediterana…deja mi-e dor !
        Domnule Alexandru, sau mai bine Aliosa 😊, doar așa ne-am „cunoscut”, mulțumesc din suflet pentru prietenie.
        O noapte liniștită ! 😊

        Comentariu de Maria(araoimi) — 11/06/2016 @ 11:26 pm

      • Buna dimineata Maria !
        Multumesc din ❤ pentru ca aproape de miezul noptii, in timp ce urmaream meciul de fotbal din EURO 2016 dintre ANGLIA si RUSIA ( 1-1 rezultat final ) 🙂 domnia ta ai binevoit a-mi raspunde la cele spuse de mine in comentariul de mai sus ! 🙂
        Si iti multumesc si pentru ca , prin cele afirmate in comentariul de fata,ati dat DOVADA afirmatiei mele precum ca,
        inca de la primul nostru schimb virtual de ganduri si opinii, mi-ai inspirat INCREDERE lucru esential in desfasurarea unui DIALOG VIRTUAL civilizat, de bun augur pentru amandoi si de ce nu, plin de invataminte dar si sperante ! 🙂
        Eu locuiesc la Turnu Magurele, pe malul DUNARII batrane 🙂
        inca din anul absolvirii Scolii Militare de Ofiteri Activi " Nicolae Balcescu "
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/27/
        Cat despre Barcelona, domnia ta esti o NOROCOASA datorita faptului ca versioara , locuind si lucrand acolo, iti este nu numai GAZDA sigura si primitoare 🙂 dar si un GHID priceput si mai ales disponibil in a-ti arata tot ce are mai interesant si frumos capitala bascilor !! 🙂 🙂
        Am si eu o verisoara stabilita de mult timp in SUA dar NU m-a INVITAT niciodata la ea iar cand i-am dat subtil de inteles ca as vrea sa vad si eu OCEANUL din zbor , s-a eschivat la fel de subtil si astfel, am renuntat sa mai vad America unchiului SAM ! 😦
        Ai foarte mare dreptate, ai pus punctul pe " I" si asta ma bucura , onoreaza si incurajeaza ! 🙂
        " Barcelona este frumoasa in conditiile in care are cine sa o prezinte cu timp " !!! 🙂 🙂 🙂
        Dar asta e o alta problema si nu-i bine sa fie tratata ACUM si AICI ………………
        Imi place ca spui lucrurilor pe nume, ca spui fara rezerve ce gandesti si asta imi convine ca si eu procedez la fel ! 🙂
        Nu am mai fost prin Timisoara de pe vremea cand cele 140 de imobile din centrul frumosului oras erau ale STATULUI
        si nu ale proprietarului actual ……condamnatul fugit din TARA pentru a NU executa cei 7 ani si ceva luni de inchisoare , sentinta data de ICCJ …
        As veni cu drag la Timisoara de-as avea o "verisoara " sa ma gazduiasca si sa ma-nsoteasca pe post de GHID prin orasul strbatut de Canalul Bega pe care navigheaza vaporase simpatice dar, cum NU am 😦
        ma multumesc cu privitul la televizor cum Robu, se plimba cu vaporasul …………………………….
        Mi-am dat NUMELE in clar ca dovada a respectului si faptului ca si domnia ta te-ai prezentat numele in clar ! 🙂
        Da, eu semnez ALIOSA , nickname stabilit in momentul crearii BLOGULUI ca urmare a faptului ca in Liceul Militar " Stefan cel Mare" , la prima ora de limba rusa, profesorul cu nume si origine de RUS, in loc sa ma strige la CATALOG cu ALEXANDRU POPOVICI ,
        m-a strigat ALIOSA PAPOVICI 🙂 🙂 🙂 iar de atunci, mi-a ramas acel nume ………….
        Cum BLOGUL a fost creat in anul implinirii a 40 de ani de la absolvirea LM, pentru a fi RECUNOSCUT cat mai repede si bine de fostii colegi
        http://ABSOLVENTI1989.wordpress.com/
        la prima postare pe blogul meu, am semnat 'Aliosa" !!! 🙂 🙂 🙂
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/sa-fim-din-nou-in-rand/
        Cafeau e pe terminate,
        Soarele straluce tare,
        Gandurile mele curate,
        Se-ndrepta spre ❤ domniei tale ! 🙂
        As avea multe de spus
        Dar le voi spune pe parcurs
        Daca si Domnia Ta,
        Cu drag vei coopera !! 🙂 🙂
        Pana atunci insa, da-mi voie sa-ti urez,
        Din toata ❤ doar sanatate,
        Si sa te asigur ca-ti apreciez ,
        A domniei tale sinceritate !!! 🙂 🙂 🙂
        Cu drag,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 12/06/2016 @ 7:08 am

  25. Comentariu de anitanna — 24/06/2016 @ 12:52 pm | Răspunde


  26. Nu stiu daca am promis aseara ca in aceasta dimineata ne vedem la o cafea,virtuala, daca nu si am omis intrarea pe blog ,va rog sa ma scuzati… asa ca ma tin de cuvant si o fac acum in acest moment !
    O zi frumoasa!
    Cu drag si prietenie!

    Comentariu de anitanna — 19/07/2016 @ 8:39 am | Răspunde

    • Buna dimineata Anita !
      Desi am mai baut o CAFEA rece si amara,
      mai beau UNA si cu Domnia Ta imediat ! 🙂

      Aceasta superba MELODIE o ascultam cu mare drag in anii ADOLESCENTEI mele
      si as dori ca si Domnia Ta sa o asculti ACUM la o CAFEA ! 🙂
      Cu drag si prietenie si din toata ❤ ,
      weekend placut,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/07/2016 @ 8:54 am | Răspunde

  27. O istorie adevarata este viata ta, Aliosa !
    Imi amintesti mereu de povestea tatalui meu, povestiri despre care ar fi trebuit sa le tin iintr-un loc special. Eram copil….” am trecut muntii Tatra, ranit cu plutonul obosit in urma …”. Regrete tarzii.Daca ar mai trai !
    Am aflat dupa moartea lui ca a fost partizan in lupta anticomunista, a tinut in „tacere” asta, pentru a-si proteja unicul copil. Pastrez decoratiile lui, despre care glumea uneori. Tatal meu, un barbat frumos ca un actor, puternic, inalt, cu voce de tunet !
    Aliosa, amintirile tale sunt pentru sufletul si spiritul celor care au onoarea sa te citeasca !
    Multumiri, cu stima !
    Maria Draghicescu Gal

    Comentariu de Maria(araoimi) — 13/08/2016 @ 10:07 am | Răspunde

    • Si eu iti multumesc din toata❤ ca ai trecut pe aceasta postare aducatoare aminte a ce-am fost inainte 🙂
      caci , numai asa vei putea afla mai multe despre mine : VENIND si CITIND !!! 🙂 🙂 🙂
      Ma bucur ca AMINTIRILE mele iti reamintesc despre bravul tat TATA ce-a supravietuit si urgiilor celui de Al Doilea Razboi Mondial dar si teroarei COMUNISTE a anilor de dupa devastatorul RAZBOI ce-a impartit LUMEA in COMUNISTI si CAPITALISTI, unii mai RAI ca altii ! 😦
      Sunt convins ca ai SPUNE multe intr-o CARTE despre bunul tau TATA 🙂 iar sfatul meu sincer este sa INCEPI sa spui putin cate putin pe BLOGUL personal ( cum am facut si eu )
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/05/20/
      iar cand POVESTEA vietii lui se va sfarsi, scoate toate PAGINILE la IMPRIMANTA calculatorului sau laptopului, da-le unnei cuiva de meserie sa le CITEASCA si eventual sa le ” aranjeze” 🙂 si…………., fuga-fuguta 🙂
      la o EDITURA ca sa publici o CARTE pe masura ! 🙂
      Daca ai face asa ceva si m-ai INVITA la LANSAREA acelei CARTI, as veni cu draga ❤ oriunde ar fi locul de lansare ! 🙂
      Publica CARTEA si-o sa vezi ca ma tin de promisiune ! 🙂
      Pana atunci insa, multa SANATATE sa avem si sa ne VIZITAM virtual cat mai des ca avem AMANDOI multe de spus ! 🙂
      Saru'mana Maria !:)
      Cu cea mai inalta consideratiune,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 13/08/2016 @ 10:35 am | Răspunde

  28. Frumoase și emoționante amintiri! Of, ce repede mai trec anii ăștia și ce greu ne este când nu ne mai putem revedea cu toți foștii colegi și prieteni, dintre care unii și-au încheiat călătoria vieții…. Mergem cu Dumnezeu înainte, atât cât ne va da fiecăruia să viețuim pe acest pământ.
    Mulțumiri pentru aceste amintiri pe care lea-ți împărtășit cu noi.
    Sănătate și numai bine și zile cu bucurii! 🙂

    Comentariu de Alex — 18/12/2016 @ 1:02 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

