Alioşa

26/09/2013

BINE AI VENIT ANDREI !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:33 pm

Motto:
” Un bebeluş este opinia lui Dumnezeu
că lumea trebuie să meargă mai departe ” !
Carl Sandburg
URAAA, sunt din nou BUNIC icon_exclaimrazand-cu-gura-panla-urechiclappinghat
Bunicu' si Nepotu'
De data aceasta, sunt BUNIC din partea FIULUI .
Adica, NUMELE meu merge mai departe
si va dainui peste veacuri !!!
Nu-i asa ca e o veste minunata ?
Haideti sa asculam impreuna
ODA BUCURIEI :

Astazi 26 septembrie 2013 la orele 14.25 minute,
la un anume spital din BUCURESTI,
s-a nascut
Intrebat cate goluri da STEAUA lui CHELSEA,ANDREI  arata PATRU degete !
al DOILEA NEPOTEL al meu,
DUMNEZEU sa-L ocroteasca si pazeasca de
toate relele din lume ,
nepotel ce se va numi ANDREI !!!
De ce ANDREI si nu ALEXANDRU ca pe mine ???
Pentru ca asa au vrut parintii sai,
pentru ca ANDREI este
Sfantul Apostol ANDREI,
cel Intai chemat, ocrotitorul ROMANIEI !!!
Pentru ca ANDREI este mare sarbatoare crestineasca
( 30 NOIEMBRIE )
inscrisa cu ROSU ( sangele DOMNULUI rastignit pe CRUCE )
in calendarul ortodox !!!
ANDREI
este STAPANUL lupilor ,fiind cel care
ii protejeaza pe oamnii atacati de aceste animale !
Sfantul ANDREI se celebreaza si pentru ca lupii sa nu se apropie de gospodarii
sau de oamenii care calatoresc .
SAREA descantata si ingropata sub usa de la grajd in seara premargatoare
Sfantului ANDREI
se dezgroapa de SANGIORZ ( 23 aprilie, de Sfantul GHEORGHE strabunicul lui ANDREI )
si se da la VACI pentru a fi protejate de lupi si de alte rele .
In ziua Sfantului ANDREI,
mai spune traditia romaneasca,
FEMEILE nu trebuie sa se spele si sa se pieptene ,
COPIII,pun la inmugurit si inflotit ramuri de mar,par sau prun
pentru a le folosi drept sorcova,de Sfantul VASILE,
iar FETELE si FLACAII pun grau la incoltit ,
iar cel al caruia va creste mai mare si mai frumos,
va fi cel mai norocos in acel an !!!
Baiatul meu,fan STEAUA inca de mic copil,
adica TATAL
BAIATULUI abia nascut,
mi-a trimis prin Yahoo! Mail,cu ceva timp in urma,
o fotografie reprezentand un TRICOU rosu-albastru  culorile echipei CAMPIOANE a ROMANIE, STEAUA BUCURESTI,sloganul:
” STELIST te NASTI,
nu devii ” !!!
STELIST te nasti, nu devii ( 9 oct.2013 ).

Bineintelesc ca stia de mult timp
ca SOTIA ii va face CADOU chiar in luna lui de nastere ( sept .),
un BAIETEL
si tocmai de aceea i-a cumparat TRICOUL in culorile echipei STEAUA BUCURESTI.

La cateva minute dupa ce a aparut pe lume,
am si primit cateva FOTOGRAFII
cu NEPOTELUL meu ANDREI ………..
As fi vrut sa le postez pe toate dar baiatul meu,
adica TATAL nepotelului ANDREI,
nu mi-a dat voie ………
Si totusi, cu de la ” mine putere „, am postat …. una cu norocoasa lui mama
LA prima LOR intalnire ( cea de la inceputul articolului )
si una in care ANDREI,
ARATA LUMII INTREGI doar PATRU DEGETE
Intrebat cate goluri da STEAUA lui CHELSEA,ANDREI  arata PATRU degete !

desi are cinci ca toti copiii normali.
CE-o fi vrut sa ne comunice mititelul stelist ANDREI ?
Ca STEAUA va marca in poarta echipei AVANTUL BARSANA 4 ( patru ) goluri?
Cu siguranta voi posta mai tarziu zeci de fotografii caci,
in comparatie cu PRIMUL meu NEPOTEL
EMANUEL italianul,
nascut in ITALIA pe 17-09-2004 in ITALIA https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
si pe care-l vad mai des doar pe Webcam si fizic doar odata pe an,
pe al DOILEA meu NEPOTEL,romanul 100% ANDREI,
ce permanent va locui , trai, creste, invata, forma si munci in ROMANIA,
il voi vedea si fotografia mult mai des.
Deja am inceput un nou ALBUM FOTO destinat special nepotului ANDREI
care mi-a schimbat in bine VIATA si asa destul de strsata din cauza MAFIEI pedelisto-basiste ce a DEVALIZAT ROMANIA si impartit intre clanurile lor prin ANRP ( Agentia Nationala pentru Retrocedarea Proprietatilor) condusa de Crinuta Dumitrean , pupila pedelistului Ioan OLTEAN , cel cu ” broscoiul in gat) cand vorbeste despre OPOZITIE ,cei 20 de MILIARDE de euro imprumutati de la FMI, BM si BCE. Si daca tot am amintit de ALBUMUL foto dedicat nepotelului ANDREI, iata si niste versuri scornite de mine spre tinere minte icon_exclaim
ALBUMUL
Vorbele zboara usor
Bibelourile se sparg
Totul este trecator
Doar ALBUMUL e catarg .

El, mentine amintirea
Ducand-o mai departe
Insotind si povestirea
Cu aspecte si cu fapte .

Promisiunile se uita
Cuvintele se rastalmacesc
Vocea devine pierduta
Iar ochii nu mai stralucesc.

ALBUMUL insa dainueste
Daca-i bine conservat
ALBUMUL viata insoteste
Scotand-o din anonimat.

Viata se stinge incet
Inima bate mai greu
Totul devine incert
Si regreti mai mereu.

Doar ALBUMUL ramane intact
Dainuind peste veacuri
Si cu ALBUMUL faci pact
Uitand de necazuri si fleacuri.

Dupa ani de asteptare, indoieli si griji, a aparut si in inimile noastre
BUNICII dupa TATA si MAMA ,bucuria nasterii unui ingeras,
al doilea meu nepotel , ANDREI  icon_exclaimclappinghatUn buchet de trandafiri pentru NORA mea

buchet-din-35-de-trandafiri-multicolori-4zjTrsi o cupa de sampanieSa curga sampania !
pentru fiecare din participati la marea noastra sarbatoare icon_exclaim

Cu imensa bucurie ,
Aliosa .

90 comentarii »

  1. FELICITARIIII!
    Sa creasca mare si sanatos sa aduca numai bucurii si fericire parintilor si bunicilor,
    cred ca sunteti tare fericit,
    sa-i dea Dumnezeu mult noroc in viata!!!! 🙂

    Cu drag si respect,
    Adeena. 🙂

    Comentariu de Adeena — 26/09/2013 @ 9:42 pm | Răspunde

  2. Multumesc frumos Adeena !

    Ca de obicei,
    esti PRIMA care-mi vizitezi modesta-mi casa virtuala !
    DA, sunt fericit iar MUZA mi-a fugit complet !
    Normal ca de bucurie !
    Mi-am dorit un COPIL si din partea BAIATULUI meu
    fara sa-i cer lui DUMNEZEU neaparat un BAIETEL .
    DUMNEZEU insa, mi-a ghicit gandurile si dorinta ca
    NUMELE meu sa MEARGA mai departe si mi-a DARUIT
    un BAIAT care se va numi ANDREI !
    De ce ANDREI si nu ALEXANDRU ca pe mine ?
    Pentru ca asta a fost vointa PARINTILOR sai iar eu nu m-am opus !!!
    Pentru mmine important este sa CREASCA si sa INFLOREASCA,
    sa duca mai departe NUMELE MEU !!!
    Sa va dea DUMNEZEU si voua mult noroc in viata !
    Cu drag si stima deosebita,
    Aliosa bunic a doua oara !!!

    Comentariu de Aliosa — 26/09/2013 @ 10:11 pm | Răspunde

  3. Felicitari, bunicule !
    Sa fie sanatos, sa creasca mare
    iar pentru parinti si bunici,
    de asemenea numai bine !
    Adrian Ronai

    Comentariu de Adrian Ronai — 26/09/2013 @ 10:18 pm | Răspunde

  4. Multumesc Adi !
    Fie ca ei,
    NEPOTII si NEPOATELE noastre,
    sa traiasca mai bine ca noi si ca parintii lor !!!
    Sa va ocroteasca si voua DUMNEZEU familia !
    La anul la BUZAU , la cea de-a 42-a aniversare a absolvirii
    Scolii Militare de Ofiteri Activi ” NICOLAE BALCESCU ” ,
    sectia GENIU,
    te voi cinsti cu o cupa de sampanie in sanatatea nepotelului
    nou nascu si-a noastra a tuturor,
    BUNICI si PARINTI !
    Cu prietenie,
    Sandu Popovici.

    Comentariu de Aliosa — 26/09/2013 @ 10:26 pm | Răspunde

  5. Pentru bucuria nestăvilită a bunicului,
    o ursită ca-n basme cu Feţi Frumoşi!
    Onu

    Comentariu de World of Solitaire — 26/09/2013 @ 11:38 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Onu !

      In timp ce-mi beam incet cafeaua rece
      Dar si amara c-asa-mi place dimineata
      Nerabdator deschisam INBOX-ul sa vad cine mai trece
      Prin casa-mi virtuala ,sa-mi lumineze fata .
      Sincer, la tine nu ma asteptam
      Ca nu ne mai vorbiram de mult timp
      Insa la DOMNUL ma rugam
      Sa-mi apere si ocroteasca NEPOTUL scump .
      Iti multumesc frumos si cu toata sinceritatea
      Pentru bucuria de a ne reintalni din nou
      Caci nici macar securitatea
      Nu putea diminua elanul meu.
      Da, o bucurie nestavilita
      Mi-a inundat ieri inima
      Cand vestea de la DOMNUL preaslavita
      Veni si-n casa mea .
      Mi s-a nascut al DOILEA NEPOTEL
      Din TATA si MAMA 100% romani onesti
      E mic dar tare frumusel
      Ca FETI FRUMOSII din povesti !
      La DUMNEZEU ma rog
      Sa ma tina sanatos in VIATA
      Impreuna cu-al meu BLOG
      Modest , cu cota mica-n piata .
      Un sfarsit de saptamana luminat
      Iti doresc din toata inima
      Blogul meu nu e MINAT
      Si-asteapta mereu VIZITA ta !
      BUCURIA nu este numai a BUNICULUI
      ci a intregii lui familii:
      parinti, bunici,bunicute,verisori, verisoare, rude si prieteni !!!

      Cu prietenie,
      Bunicul Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2013 @ 6:11 am | Răspunde

      • Neaţa, Alioşa,
        Somnoros fiind, gânduri alese pentru un mesaj asemenea, dormitează, copleşite de emoţie.
        Din starea lor somnolentă, te rog să primeşti, dorinţa lor altruistă şi amicală!
        Un sfârşit de saptămână, excelent, pe gustul tău!
        Apropo, cafeaua neîndulcită,
        este sănătate înzecită.
        Onu

        Comentariu de World of Solitaire — 27/09/2013 @ 8:58 am

      • Buna dimineata Onu !
        Multumesc pentru noua vizita !
        Ca si-n vremurile de odinioara,
        ai ramas acelasi tanar si fin comentator !
        Frumos slogan:
        ” cafeaua neindulcita,
        este sanatate inzecita ” !!!
        Weekend placut !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 27/09/2013 @ 9:25 am

  6. 1.FELICITARIIII!
    Sa aiba parte numai de bucurii, si sa aduca bucurie parintilor si bunicilor.
    Noroc si sanatate multa binecuvantare din partea lui Dumnezeu la toata familia fericita!!!!

    Comentariu de strainisicalatori — 26/09/2013 @ 11:48 pm | Răspunde

    • @ Buna dimineata bunule Domn !
      Urarea domniei voastre chiar in ziua nasterii celui de-al DOILEA NEPOTEL,
      este urarea DOMNULUI pentru
      baietelul ANDREI,
      FIINTA nou nascuta si NEPATATA inca !!!
      Prin glasul DOMNIEI VOASTRE,
      bunul DUMNEZEU i-a trimis NEPOTELULUI meu ANDREI,
      BINECUVANTAREA SA !
      Va multumim din toata inima pentru vizita si vorbele domniei voastre !
      Noroc si sanatate va dorim si noi !
      Cu stima si respect,
      Aliosa un bunic fericit !

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2013 @ 6:17 am | Răspunde

      • Aprecierile mele, si sa va bucurati de Andrei,
        sa il vedeti crescind, un baiat frumos si plin de intelepciune si sanatate.
        Iar colo peste ani sa aveti parte de fericita ocazie sa-l conduceti pe
        ALEEA NUNTII !!!
        Numai bine va doresc, la toti,
        sanatate mamei lui Andrei
        si bucurie si fericire la toti,
        si daca are bunica si ei sanatate si putere sa-l poarte
        pana va umbla Andrei pe piciorusele lui
        bucurandu-se de darul lui Dumnezeu pe care vi la daruit !!!

        Comentariu de strainisicalatori — 27/09/2013 @ 7:27 am

      • Dumnezeu sa va auda GANDURILE frumoase !
        Cat despre fericita ocazie de a-l conduce
        pe ANDREI pe
        ” ALEEA NUNTII ” sale,
        ii spun ce i-am spus si VERISORULUI sau PRIMAR, EMANUEL pe
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/ :
        ANDREI,
        Acum cand tu nu ai habar
        Si toata lumea te rasfata
        Tae Sandu-n loc de dar
        Rade cu-a lui fata
        Rugandu-se la Domnul Sfant
        Ce ne indruma pasii
        Sa faca ca pe-acest pamant

        La NUNTA sa-ti cunoasca NASII !!!

        La nunta, nu cred c-am sa pot
        Sa cant si sa dansez
        Dar la un dulce STRANEPOT
        EU pot ca sa visez.
        Atuncea tu vei intelege
        Care-i rostul pe pamant
        Ca viata cerne si culege
        Ce hotaraste Domnul Sfant !

        Va dati seama ce MARE BUCURIE va fi ca in aceeasi luna,
        adica in SEPTEMBRIE
        sa serbezi ZIUA de NASTERE
        si a TATALUI ( 25 )
        dar si a BAIATULUI ( 26 ) ???
        Ca sa nu mai spun ca tot in aceeasi luna,
        adica in septembrie,
        voi SERBA si ZIUA de NASTERE
        a PRIMULUI NEPOTEL ,
        EMANUEL ( 17 )
        dar si al celui
        de-al DOILEA NEPOTEL,
        ANDREI ( 26 ) ???

        Cat priveste pe BUNICA, treaba este excelenta :
        – ANDREI are amandoua BUNICILE in puterea varstei asa ca,
        si ele ii vor fi alaturi mult timp inainte iar cu voia lui DUMNEZEU,
        poate il vor conduce chiar si pe ALEEA NUNTII !!!

        Bunica JENI ( dinspre TATA ),
        la numai cateva ore de la primirea prin e-mail a primelor fotografii
        cu ANDREI,
        a iesit tiptil din casa cu ” memoria ” aparatului foto si s-a reintors
        cu FOTOGRAFII procesate
        s-ajunga pentru toti BUNICII, toate BUNICILE si rudele apropiate !!!

        Va multumim pentru cele spuse si ne rugam
        la bunul DUMNEZEU
        ca toate cele scrise sa se si ADEVEREASCA !!!
        Sunteti PRIMUL invitat virtual la
        BOTEZUL lui ANDREI
        ce se va savarsi in prima luna a anului viitor !!!
        Asa sa ne ajute DUMNEZEU !!!
        Cu cea mai inalta consideratiune,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 27/09/2013 @ 8:07 am

  7. Felicitari !
    Toate cele bune ! 🙂

    Comentariu de Eda — 27/09/2013 @ 8:05 am | Răspunde

    • Multumesc Eda !
      Si tie toate cele bune !
      Astept cu nerabdare CARTEA cu POEZIILE tale !
      Weekend placut !
      Cu drag,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2013 @ 8:12 am | Răspunde

  8. @ Buna dimineata ” Poteci de dor ” !
    Multumesc pentru frumoasele urari !
    As vrea din suflet sa jucam
    Chiar daca numai virtual
    Sa radem si sa ne distram
    Pe-o melodie de TAMBAL ! 🙂
    Weekend placut !
    Aliosa” bunicutu „.

    Comentariu de Aliosa — 27/09/2013 @ 9:34 am | Răspunde

  9. Să vă trăiască,
    să fie sănătos şi să jucăm
    (noi virtual) la nunta lui! 😀
    Felicitări, bunicuţule!

    Comentariu de Poteci de dor — 27/09/2013 @ 9:01 am | Răspunde

  10. Felicitari!
    Sa va traiasca si sa va bucurati de el, sa fie sanatos si voinic! 🙂
    Si mult respect pentru morosenii de la meci! 🙂

    Comentariu de alterego9221 — 27/09/2013 @ 10:12 am | Răspunde

    • @ Salut ” alterego9221 ” !
      Multumesc frumos pentru urari si pentru prezenta
      la marea noastra sarbatoare !
      Cat despre ” MOROSENII DE LA MECI „,
      fie ei jucatori, antrenori sau spectatori,
      TOATA STIMA SI RESPECTUL !!!
      Chiar daca meciul STEAUA -BARSANA
      s-a terminat 4-0 pentru ros-albastri.
      la FINAL,
      MOROSENII ,
      au CANTAT ca si cum ei ar fi CASTIGAT !!!
      RESPECT pentru MOROSENI
      si pentru tine care ai vorbit si de ei
      acum la ceas aniversar,
      cand toata lumea se distreaza !
      Weekend placut !
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 8:45 am | Răspunde

      • 🙂 Multumesc!
        Morosenii ne-au dat o lectie de omenie si fair play!

        Comentariu de alterego9221 — 28/09/2013 @ 11:12 am

      • Adevarul este ca MARAMURESENII
        ne-au dat, ne dau si ne vor da mereu
        LECTII de OMENIE !!!
        La asemenea minunate LOCURI,

        nu pot fi decat OAMENI MINUNATI !!!
        O seara minunata !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 8:28 pm

  11. Aliosa,
    Ma bucur ca esti din nou bunic!
    Andrei sa aiba sanatate in viata sa fie bucuria parintilor si a bunicilor!
    S-a nascut intr-o zodie buna!…
    Steaua straluceste si lumii vesteste
    ca in vatra familiei tale
    i s-a nascut un fan… un print!
    Sa-ti traiasca nepotii!
    La multi ani!

    Comentariu de Nicu S. — 27/09/2013 @ 10:30 am | Răspunde

    • Salut Nicule !
      Multumim frumos pentru urarile facute !
      Sa-ti traiasca si ai tai nepoti
      Sa traim sanatosi cu totii
      Sa ne fereasca DOMNUL de cei hoti
      Ce misuna-n grup netotii.
      Iar ca sa nu mai fiu acuzat
      Ca de pomana dau multi bani
      De pe YouTube-am selectat
      Melodia LA MULTI ANI :

      Weekend placut !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 9:04 am | Răspunde

  12. Felicitari, sa fie sanatos si sa va aduca numai bucurii!

    Comentariu de Camelia — 27/09/2013 @ 10:39 am | Răspunde

    • Buna dimineata Camelia !
      Multumim frumos pentru urari !
      Sa- ti dea Domnul tot ce-ti doresti in viata !
      Weekend placut !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 9:19 am | Răspunde

      • Multumesc asemenea!

        Comentariu de Camelia — 28/09/2013 @ 1:02 pm

      • MA bucur ca ai ajuns din nou pe aici !
        Multumesc !
        O seara minunata si-o duminica superba !
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 8:47 pm

  13. O minunata veste…
    Sa va traiasca Andrei si sa va bucurati de cei doi nepotei!
    Se vede cat esti de fericit, si ma bucur enorm pentru voi toti.
    Si pe baiatul meu il cheama si Andrei, pe langa Stefan 🙂

    Comentariu de dordefemeie — 27/09/2013 @ 11:32 am | Răspunde

    • @ Buna dimineata ” dordefemeie ” !
      Multumim frumos pentru ca ne sunteti alaturi la marea noastra bucurie !
      DA, sunt FERICIT,
      DA, sunt BUCUROS ca Dumnezeu m-a tinut in viata
      sa-mi vad si BAIATUL bucuros de NASTEREA BAIATULUI sau !
      Sa va traiasca ANDREI al dumneavoastra !
      Sa ne traiasca ANDREI ai nostri !
      Sa traim cu totii in pace si liniste, sa ne bucuram de COPIII si NEPOTII nostri !
      Asa sa ne ajute DUMNEZEU !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 9:18 am | Răspunde

  14. Viata insasi sarbatoreste
    la ceas de nastere a unui sufletel invaluit in dragostea celor din jur!
    Ce bucurie sa fiu aici, langa dumneavoastra,
    in acest moment de mare incarcatura sufleteasca!
    Voi inchina un pahar de sampanie si va voi ura cat mai multe clipe de implinire
    alaturi de nepotel si de parintii lui.
    Fie ca destinul sa-i fie presarat cu bine, frumos si iubire!
    La multi ani!

    Comentariu de Camelia - Nicorina Edu — 27/09/2013 @ 11:34 am | Răspunde

    • Buna dimineata stimata profesoara !

      Am asteptat cu mare nerabdare
      Clipa cand ANDREI va veni
      In casa noastra ca un SOARE
      Ce pe toti ne va-ncalzi !
      Un copil face familia mai fericita
      Dragostea mai puternica
      Rabdarea mai mare
      Mainile mai ocupate
      Noptile mai lungi
      Zilele mai scurte
      Viitorul mai luminos
      Si FAMILIA mai UNITA !!!
      Vizita domniei tale acum la ceas de mare sarbatoare,
      imi incarca inima cu o si mai mare bucurie !
      Prezenta voastra ne onoreaza si ne face mai veseli si mai optimisti !
      Candva, undeva ( la un articol de pe blogul domniei tale ) am afirmat ca
      de-as avea nepotelul italian in ROMANIA
      ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/ )
      l-as inscrie
      la CLASA
      unde cu drag , pasiune si mult profesionalism,
      invatati COPIII cum sa devina OAMENI !!!
      Acum ca A VENIT ANDREI
      ce locuieste in BUCURESTI,
      gandul meu de-atunci, se poate transforma peste 6-7 ani in fapta
      daca nu la CLASA unde activati acum ,
      macar la SCOALA unde cu certitudine atunci
      veti fi DIRECTOAREA mult iubita si stimata !
      Asa sa ne ajute DUMNEZEU !
      Weekend placut !
      Cu drag ,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 9:36 am | Răspunde

      • Ce ganduri frumoase ii dedicati nepotelului Andrei!
        Ma bucura in egala masura si delicatetea cu care il amintiti
        si pe Emanuel
        si va doresc multi ani frumosi alaturi de ei!
        Ma onoreaza consecventa cu care imi transmiteti aprecieri
        si va pot spune ca m-as simti onorata
        sa pot fi vreodata parte din viata celui mic.
        Va multumesc mult pentru ganduri
        si sper ca aceste momente speciale sa fie doar inceputul pentru altele asemenea…

        Comentariu de Camelia - Nicorina Edu — 28/09/2013 @ 7:23 pm

      • Ganduri frumoase am pentru toata lumea
        dar pentru ANDREI si EMANUEL
        am si mai multe !

        Ei sunt sange din sangele meu
        Si cum SANGELE APA nu se face
        Cu voia bunului DUMNEZEU
        Eu le doresc doar pace
        Sa creasca frumosi si sanatosi
        Chiar daca-s din TARI diferite
        Sa se-ntalneasca mereu voiosi
        In locurile lor dorite !
        Multumim frumos pentru acest comentariu !
        O seara minunata !
        Cu respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 9:02 pm

  15. Să fie sănătos şi vrednic!
    Am un prieten apropiat, născut pe 26 septembrie,
    evident în alt an, si cu mult noroc in viata!

    Comentariu de nespusdemult — 27/09/2013 @ 12:36 pm | Răspunde

    • ” Nespusdemult ” eu te salut
      Si cu respect eu m-aplec
      Cele spuse sa le-ascult
      Chiar daca anii trec
      Si nu toate VISELE SE IMPLINESC:

      Fie ca NOROCUL sa-i insoteasca pe amandoi toata viata !
      Weekend placut !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 9:48 am | Răspunde

  16. Să vă trăiască, să fie sănătos şi voinic şi să vă aducă numai bucurii!!!
    Doamne ajută-l!

    Comentariu de luciastroila — 27/09/2013 @ 1:03 pm | Răspunde

    • Sa va auda Dumnezeu !!!
      Multumim frumos pentru urare !
      Tot binele din lume va dorim !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 9:49 am | Răspunde

  17. Sa va fie de bine domnule Aliosa
    si sa va traiasca nepotelul sa va bucurati de el 🙂 !
    Cat despre acea scrisorica de dragoste pentru scoala,
    vreau sa va zic ca e deja postata pe blogul meu si o puteti gasi
    la postarile lunii februarie si se numeste
    ,,Acel Sfant loc” 🙂
    va astept cu mare drag!

    Comentariu de Daniela — 28/09/2013 @ 4:54 pm | Răspunde

    • Buna seara !
      Multumim frumos pentru urari !
      Cat despre invitatie, cu siguranta o voi onora in cel mai scurt timp !
      Pana atunci insa, o seara frumoasa si-o duminica superba !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 8:50 pm | Răspunde

  18. Sa traiasca sanatos, voinic in FERICIREA de a veni pe lume.
    Ce mare bucurie aveti 🙂

    Comentariu de ane — 28/09/2013 @ 8:31 pm | Răspunde

    • @ Buna seara !
      Multumim frumos pentru urari !
      DA, recunosc sincer ca am o mare bucurie !!!
      Am asteptat aceasta bucurie
      – venirea lui ANDREI –
      de foarte multi ani !
      O seara frumoasa !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2013 @ 8:53 pm | Răspunde

  19. @ ALL !!!
    Cel mai mic SUPORTER al STELEI,
    abia nascutul ANDREI ,
    poarta NOROC jucatorilor ros-albastri !!!
    In chiar ziua sa de nastere ( 26/09/2013 ),
    STEAUA lui ANDREI
    a facut spectacol in CUPA ROMANIEI cu AVANTUL BARSANA ( vezi mai sus )
    iar aseara,in campionatul intern pe ARENA NATIONALA a facut iarasi spectacol,
    de data aceasta in fata lui ACS POLI TIMISOARA
    dar din pacate si in fata unor tribune goale ! 😦
    Ma rog la bunul Dumnezeu ca ANDREI sa le poarte NOROC stelistilor
    in toate meciurile interne si internationale
    si mai cu seama MARTI 1 octombrie in UEFA CHAMPIONS LEAGUE
    cu echipa londoneza CHELSEA !!!
    Asa sa ne ajute Dumnezeu !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 29/09/2013 @ 6:57 am | Răspunde

  20. @ ALL !!!
    De la ” MELODIA DE DUMINICA ”
    de pe
    http://natycalinescu.wordpress.com/2013/09/29/,
    am preluat ca DAR pentru iubitul meu
    nepotel ANDREI
    dar si pentru doamnele, domnisoarele si domnii
    care ne-au vizitat si adresat cele mai frumoase ganduri
    frumoasa melodie :

    Ii multumesc pe aceasta cale stimatei NatyCalinescu
    iar domniilor voastre, va doresc o seara de duminica cat mai placuta !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 29/09/2013 @ 5:36 pm | Răspunde

  21. Felicitări si sa îţi trăiască!
    Sa trăiți cu toţii în pace şi belșug!

    Comentariu de Popateapa — 30/09/2013 @ 12:26 pm | Răspunde

    • Multumim frumos Mugurel !
      Sa dea DOMNUL sa traim cu totii in pace si belsug
      si cu PLOAIE cand trebuie !!!
      O saptamana plina de bucurii !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 30/09/2013 @ 5:55 pm | Răspunde

      • Aferim!

        Comentariu de Popateapa — 01/10/2013 @ 8:35 am

      • Asa sa te auda DUMNEZEU !!!
        Cu prietenie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 01/10/2013 @ 8:41 am

  22. […] Nu trebuie făcute nici discriminări nici să închidem ochii referitor la situația romilor din Franța , a subliniat Manuel Valls  miercuri dimineață, la RMC și BFM .TV . […]

    Pingback de Tigani fac iar de ras tara - Ziarul lui Ipu — 30/09/2013 @ 1:03 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru pingback !
      TIGANII ne-au facaut de ras tot timpul dar dupa 1990,
      si-au dat ” arama pe fata ” 1000% !!!
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 30/09/2013 @ 5:58 pm | Răspunde

  23. Felicitări!
    Dumnezeu să-l ocrotească.
    Să aibă parte de o viaţă lungă,
    frumoasă şi îmbelşugată alături de părinţi şi bunici!

    Comentariu de danaiana — 30/09/2013 @ 2:20 pm | Răspunde

    • @ Buna seara ” Danaiana ” !
      Multumim frumos pentru vizita si urari !
      Si familia domniei tale sa aiba parte de o viata lunga, frumoasa si imbelsugata !
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 30/09/2013 @ 6:01 pm | Răspunde

  24. Mare bucurie ,a mai venit un ingeras,
    sa va traiasca sa va bucurati de el,
    Doamne ajuta !!!

    Comentariu de C.J -Jaklyn — 30/09/2013 @ 8:40 pm | Răspunde

    • @ Buna seara C.J-Jaklyn !
      O vorba buna intr-o seara mohorata, friguroasa si cu multa ploaie,
      face cat tot aurul din lume !!!
      Multumim frumos pentru vizita, like si urari !
      Sa va traiasca si domniei voastre toti cei dragi !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 30/09/2013 @ 8:54 pm | Răspunde

  25. Ei, ce veste frumoasă! E mare comoară un bebeluș! 🙂
    Să fie sănătate pentru toți, că-i mare bucurie… 🙂

    Comentariu de Bursucel — 01/10/2013 @ 1:30 am | Răspunde

    • Buna dimineata ” Bursucel ” !
      Un cuplu fara UN BEBELUS in casa este ca nunta fara lautari !!!
      Cel putin asa gandesc eu chiar daca unii au pareri contrare .
      Fara a intra in detalii intime,
      PARINTII lui ANDREI
      si-au dorit de mult timp
      sa le vina si la ei in casa
      ” barza cea frumoasa ” !!!
      Dupa lungi si chinuitoare asteptari,
      DUMNEZEU le-a facut cel mai fruos cadou :
      pe ANDREI !!!
      E mare bucurie la noi in casa
      Am vrea ca la toti sa fie veselie
      Caci viata-i mult mai frumoasa
      C-un BEBELUS ce face zilnic GALAGIE !!!
      Multumim pentru vizita si urari !
      O zi mai frumoasa ca la mine unde PLOUA-ncontinuu !!!
      Cu drag,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/10/2013 @ 7:16 am | Răspunde

      • Mama ei de Ploaie…
        E drept… un bebeluș e o ființă foarte gălăgioasă deserori,
        dar cand te gândești la mânuțele cu degețele fine, de se pliază pe câte un deget… ehe…uiți și de concertul de noapte,
        uiți de orice neajuns… 🙂

        Comentariu de Bursucel — 01/10/2013 @ 10:40 pm

      • @ Buna dimineata ” Bursucel ” !

        La mine PLOAIA a-ncetat
        Iar VANTUL nu mai bate.
        Eu stau pe laptop aplecat
        Si scriu cat se mai poate .
        Dau raspunsuri celor dragi
        Din blogosfera minunata
        De peste mari, paduri cu fragi,
        De la cate-o scumpa fata
        Ce bebelusului ANDREI
        Ii ureaza si-l rasfata
        Cu vorbe-alese din condei
        O lunga si frumoasa VIATA !
        PARINTII lui si l-au dorit
        Atat de mult si tare
        Incat orice planset, gangurit,
        Voit sau la-ntamplare,
        Nu-i afecteaza cu nimic
        Nici o clipa chiar de-ar vrea
        Iar glumetul lui bunic
        Ii va pune o cantare
        S-adoarma vesel, linistit,
        In patutul sau frumos
        Cu de toate-mpodobit
        Sa aiba SOMNUL sanatos !
        Iar cand ceva-l va deranja
        Si va plange-n balansor,
        Parintii lui ii vor canta
        NANI,NANI, SOMN USOR :

        Multumim frumos pentru noua vizita si pentru frumoasele cuvinte !
        Cu drag si mult respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 02/10/2013 @ 8:03 am

  26. @ ALL !!!
    De la verisorul italian EMANUEL
    pentru verisorul roman ANDREI,
    un cantec de LAURA PAUSINI :

    si de la NOI pentru DOMNIILE VOASTRE
    care ne-ati fost alaturi in aceste zile de
    MARE BUCURIE !!!
    Cu stima, respect, pretuire, recunostinta, dragoste si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 01/10/2013 @ 7:49 am | Răspunde

  27. Acum, dacă ar fi să vreau să vă smulg un zâmbet,
    aş zice că vă seamănă, dar nici nu aş fi prea departe de lucru adevărat,
    pentru că e doar din stirpe dârză şi falnică, nu?
    Să îl apere Dumnezeu de rele,
    să fie sănătos, să crească precum voinicul din poveste,
    să reînvăţaţi lumea prin ochii lui de copil ce vă este binecuvântarea vieţii!

    Comentariu de Camelia — 01/10/2013 @ 8:27 pm | Răspunde

    • @ Buna dimineata Camelia !
      Categoric, nu mi-ai ” smuls un zambet ” ci mi l-ai produs in adevaratul sens al cuvantului !!!
      Cu toata sinceritatea, inca inainte sa se nasca ANDREI,
      tatal sau, mi-i spus dupa ce a studiat o imagine produsa de ecograf prin luna a opta ca,
      VA SEMANA CU MINE !!!
      I-am raspuns ca nu-i posibil sa-si dea seama inca de atunci iar el,mi-a replicat scurt :
      – TATA, are NASUL tau !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      – Atunci, va deveni un barbat de nadejde TARII si FAMILIEI i-am replicat eu schimband apoi subiectul .
      Dupa ce s-a nascut, mi-am dat seama ca baiatul meu a avut dreptate :
      ANDREI seamana cu mine !!!
      Legat de zambet, musai trebui sa-ti marturisesc ca ma asteptam
      SA VII IN VIZITA, SA NE FII ALATURI la
      ODA BUCURIEI:

      Fara prezenta ta aici, la marea noastra sarbatoare ,
      BUCURIA venirii pe lume a lui ANDREI
      ar fi fost incompleta iar starea de spirit mult diminuata !
      Iti multumim frumos nu numai pentru vizita cat mai ales pentru
      sensibiltatea si consistenta mesajului transmis !
      Fie ca Dumnezeu sa-ti rasplateasca permanent nobletea sufletului tau si gingasia inimii de fata !
      Cu multa consideratiune si dragoste,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/10/2013 @ 8:22 am | Răspunde

  28. Asta da bucurie,
    sa va traiasca, si cu siguranta va semana cu dv…din multe puncte de vedere 🙂
    Un razboinic pentru dreptate si adevar!
    Toate urarile de bine, sa fie puternic precum stancile muntelui!
    Felicitari!

    Comentariu de buceginatura2000 — 02/10/2013 @ 8:22 pm | Răspunde

  29. Buna dimineata Adrian !

    Inca PLOUA si-i urat
    In Campia Deliormanului
    Eu sunt putin amarat
    De frig si bataia vantului .
    Vizita ta mi-a-nseninat
    Fata trista si ingandurata
    Iar cele ce tu ne-ai urat
    E o zicere minunata .
    Caci sincer, recunosc c-as vrea
    Ca cele de tine afirmate
    Sa se infaptuiasca de s-ar putea
    Spre bucuria noastra frate.
    Multumim pentru urari
    Iar flacaii tai frumosi
    Sa creasca drepti ca cei stejari
    Puternici si faimosi.
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 03/10/2013 @ 8:21 am | Răspunde

  30. @ ALL !!!
    BANCUL ZILEI !!!
    O blonda catre amantul ei :

    – Iubitel, imi iei un TELEFON MOBIL ?
    – Pai si celalalt?
    – Celalalt imi ia o TABLETA !!!

    Ce zici, ti-a placut ?
    Ne spui si tu un banc ?
    Hai, nu fii zgarcit ( zgarcita ) !!!
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 03/10/2013 @ 8:51 am | Răspunde

  31. Spun, spun, spun şi eu unul…

    Un om aşa, mai glumeţ, intră într-o brutărie şi întreabă:
    – Nu vă supăraţi, cam de când a ieşit pâinea din cuptor?
    – De vreun sfert de oră, nu mai mult.
    – Şi aveţi idee când se întoarce?

    Comentariu de Camelia — 03/10/2013 @ 4:47 pm | Răspunde

    • Buna seara Camelia !

      Multumesc ca ai raspuns
      La apelul de mai sus !
      Bancul insa-i mult prea bun
      Ca sa tac si sa nu spun
      Un alt banc cules pe drum :
      Sotia catre sot:
      – Dragul meu, degeaba iti tragi burta cind te urci pe cantar ..
      Imposibil sa-ti arate mai putine kilograme.
      Sotul:
      – Stiu draga mea ..
      Sotia:
      – Atunci de ce ti-o tragi ?
      Sotul:
      – Ca sa vad ce scrie …
      O seara plina de voiosie !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/10/2013 @ 8:03 pm | Răspunde

  32. Şi un altul…

    Se duce un rom la pescuit cu un Mercedes 600 SEL.
    Coboară din maşină, scoate mulineta de aur ultimul racnet cu fir de mătase naturală şi ac de diamant şi dă la peşte;
    când ce să vezi…minunăţie, prinde pestisorul de aur.
    – Ptiuuuuu…
    La care pestisoru’:
    – Ştii, eu sunt pestisoru’ de aur, cu cele trei dorinţe ce pot fi împlinite…
    Iar romul îi răspunde:
    – Spune-le, dar pe rând, una câte una!

    Comentariu de Camelia — 03/10/2013 @ 4:54 pm | Răspunde

    • Si asta-mi place
      Iar romului nu am ce-i face
      Cand gura nu-i mai tace
      Iar mana-i lacate desface ………….
      ………………………………………
      Într-un restaurant select, un muzician se apropie de masa
      unui rom ce-si rotea privirea-i iscoditoare-n toate partile,
      şi-l întreabă:
      – Dumneavoastră aţi cerut ceva de Beethoven?
      – Nu, eu am cerut ciorba de burta !

      Multumesc pentru bancuri !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/10/2013 @ 8:17 pm | Răspunde

  33. Felicitari!
    Sa fie sanatos si sa aiba o viata frumoasa, plina sa fericire si impliniri!

    Comentariu de Iustina D — 03/10/2013 @ 9:18 pm | Răspunde

    • @ Buna ziua !
      Bine ai venit pe blogul meu Iustina D!
      Vizite cat mai dese si comentarii cat mai multe iti doresc !
      Voi trece si eu pe la tine mai des ca pana acum !
      Multumim frumos pentru vizita si urari !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/10/2013 @ 10:16 am | Răspunde

      • Buna ziua !
        Sa ne fie frumoasa si senina ziua de vineri!
        Daca nu las comentarii, nu inseamna ca nu trec… 🙂
        Va astept cu drag pe blogul meu,
        Iustina

        Comentariu de Iustina D — 04/10/2013 @ 11:31 am

      • Buna ziua Iustina !
        Legat de comentarii, nu te-am certat ci doar ti-am dorit cat mai multe comentarii
        gandindu-ma la viitor , la alte si alte articole !
        Ca sa observ cine a trecut pe la mine, am doua posibilitati:
        – prima ,comentariul;
        – a doua, avatarul care apare cand cine citeste, da un like .
        Ziua de VINERI pentru mine a fost chiar foarte frumoasa !
        O zi cu soare, calda si plina de evenimente dintre care cel mai important a fost
        participarea la ZIUA RECOLTEI in orasul de pe malul DUNARII batrane ,
        Lume multa, elevi in costume populare de la scolile gimnaziale din jurul orasului,
        fanfara populara, defilare, degustare must, mici, pastrama de oaie,fripturi la gratar,
        standuri multe si pline de legume, fructe si zarzavaturi,
        oficialitati locale ( primarul ), judetene ( presedintele Consiliului Judetean Teleorman),
        si multa , multa forfota .
        Cu siguranta o sa trec si eu pe la tine !
        Pana atunci insa, multumesc pentru invitatie !
        Weekend placut !
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 04/10/2013 @ 3:43 pm

  34. @ ALL !!!
    Weekend placut
    tuturor doamnelor, domnisoarelor si domnilior
    care l-au felicitat pe ANDREI
    cu ocazia VENIRII SALE pe LUME !!!
    Cu stima, respect si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 04/10/2013 @ 10:51 am | Răspunde

  35. SĂ FIE SĂNĂTOS ŞI NOROCOS!
    Dar nu mă pot abţine să nu fac o remarcă:
    eşti sigur că va trăi până la adânci bătrâneţi în ţară?
    De Andrei este vorba!

    Comentariu de ecoarta — 05/10/2013 @ 6:41 pm | Răspunde

    • @ Buna seara ” ecoarta”
      si
      Bine ai venit pe blogul meu !
      In primul rand, multumesc frumos pentru urari !
      Din partea mea, aceleasi urari de sanatate si noroc intregii tale familii !
      In al doilea rand,
      trebuie sa recunosc ca ai pus o intrebare de nota 10 ( ZECE ) !!!
      La aceasta intrebare , am doua raspunsuri :
      a ) Primul :
      – Dupa cum evolueaza situatia economica-financiara-politica si morala in ROMANIA,
      este posibil sa plece la VERISORUL sau PRIMAR,
      EMANUEL italianul
      ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/ ) .
      b) Al doilea :
      – Sa dea DUMNEZEU sa traiesc
      pana la ABSOLVIREA de catre nepotelul ANDREI a unei FACULTATI in ROMANIA
      si-atunci, poate PLECA oriunde va dori ca tot fericit voi fi !!!
      O sambata frumoasa si-o duminica neploioasa !!!
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/10/2013 @ 8:04 pm | Răspunde

      • Aşa da! Să dea BUNUL DUMNEZEU să fie bine în ţară şi să ne rămână copiii acasă, iar cei plecaţi să se întoarcă!

        Comentariu de ecoarta — 06/10/2013 @ 2:51 pm

  36. Felicitări, domnule Alioşa.
    Să vă trăiască nepoţelul, să fie sănătos, să crească mare şi cuminte şi să vă umple sufletele atât dumneavoastră cât şi părinţilor lui, numai cu bucurii!
    O duminică minunată vă doresc!
    Ştefania! 🙂

    Comentariu de Stefania — 06/10/2013 @ 1:55 pm | Răspunde

    • Buna seara STEFANIA !
      Abia acum am oservat ca nu ti-am multumit pentru vizita si urari .
      Te rog frumos sa ma scuzi si sa primesti in acelasi timp
      din partea noastra cele mai curate si sincere urari de bine, sanatate si fericire !
      Weekend placut !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/11/2013 @ 6:40 pm | Răspunde

  37. Buna ziua si vine v-am gasit!…Sa va traiasca nepotelul si sa va bucurati de el! Am si eu nepotel de la baiat, am fost pana acum la ei…am avut grija lui, e posibil sa ma duc iarasi…deoarece ma topesc de dorul lui. Ma bucur foarte mult pentru dumneavoastra! Sanatate, fericire si tot ce va doriti!

    Comentariu de Ileana — 17/10/2013 @ 12:14 pm | Răspunde

    • Buna seara !
      Ca intre BUNICI:
      – Sa ne TRAIASCA nepotii ,
      sa creasca mari, sanatosi, frumosi si destepti !
      Dupa cum am afirmat in articolul de fond,
      Dumnezeu mi-a daruit DOI NEPOTEI :
      – Unul de la FATA si care a implinit deja 9 ani in septembrie
      ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13 )
      si unul de la BAIAT nascut pe 26 septembrie a.c.
      Si eu ma bucur pentru domnia voastra ca aveti un nepotel!
      Va inteleg DORUL de nepotel , o stiu din propria-mi traire .
      Imi vad nepotelul italian, EMANUEL, doar odata pe an sau
      chiar la doi ani daca intervin situatii neprevazute si nu pot merge eu la el
      caci el vine in ROMANIA cu parintii din 2 in 2 ani ………….
      Sanatate , bucurii si impliniri sufletesti va doresc si eu !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 17/10/2013 @ 6:43 pm | Răspunde

      • Sa va traiasca nepotei!…E placut sa fim bunici…e ceva unic in viata! Si al meu este departe de mine, insa sper sa fiu alaturi de el cat mai mult. O seara frumoasa alaturi de familie!

        Comentariu de Ileana — 17/10/2013 @ 7:27 pm

      • Buna dimineata Ileana !
        Asa este :
        – Este minunat sa fim BUNICI !!!
        De fapt, nu asta este ROSTUL unei familii proaspat casatorite?
        Sa aiba COPIII si musai NEPOTI !!!
        Daca nu-s indiscret, mai ales ca eu ti-am spus ca EMANUEL,
        primul nepotel, traieste in ITALIA,
        al tau, unde locuieste ?
        Daca NU vrei sa spui, nu-i nici o problema !
        Ma gandeam si eu, asa, ca OMUL ca de-ar fi si-al tau tot in ITALIA….
        Dar, lasa,fa cum vrei !
        Multumesc pentru vizita si urari !
        Sa ne TRAIASCA NEPOTEII
        Ca asta-i lucrul cel mai bun
        Sa le zanganim clopoteii
        In Ajun de Mos CRACIUN !!!
        O zi frumoasa alaturi de cei doriti !
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 18/10/2013 @ 7:28 am

  38. Buna seara Aliosa!…
    Asa este, e minunat sa fim bunici!
    Sa iti traiasca nepotei!…
    O seara frumoasa alaturi de familie!

    Comentariu de Ileana — 18/10/2013 @ 7:55 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Ileana !
      Soarta a vrut ca sa-ti raspund acestor frumoase URARI chiar de Ziua Sfantului ANDREI,
      zi onomastica pentru nepotelul meu ANDREI !
      Te rog sa-mi ierti intarzierea dar, pur si simplu mi-a scapat din vedere raspunsul !
      O zi minunata iti doresc !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 30/11/2013 @ 8:27 am | Răspunde

  39. La multi ani micutule ANDREI !!!

    Bunicu’Sandu.

    Comentariu de Aliosa — 30/11/2013 @ 8:28 am | Răspunde

  40. Să aibă o viaţă lungă plină de bucurii şi împliniri!

    Comentariu de yousef59 — 03/03/2014 @ 10:03 am | Răspunde

    • Multumesc frumos Magda ! 🙂
      Asa sa te auda Dumnezeu !! 🙂 🙂
      Aceleasi urari si pentru copii tai !!! 🙂 🙂 🙂
      ( sigur stiu de o fetita ) .
      O saptamana minunata !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/03/2014 @ 10:24 am | Răspunde

  41. Beautiful. Thank you.

    Comentariu de dilipnaidu — 31/05/2014 @ 1:34 pm | Răspunde

    • Thank you so much for visiting my blog ! 🙂
      regards,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 31/05/2014 @ 7:28 pm | Răspunde

  42. @ ALL !!!
    ANDREI a crescut mare si se joaca in zapada ! 🙂
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/01/20/
    IARNA nu-i ca VARA ! 🙂

    O IARNA cat mai blanda celor ce-ajung pe-aici ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 23/01/2016 @ 10:39 am | Răspunde

  43. @ Buna dimineata LUME virtuala !

    https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/09/26/
    La mine SOARELE a aparut
    dar VANTUL tot adie
    TRISTETEA mea a disparut
    ca-i cald iarasi in campie !!! 🙂 🙂 🙂
    Doamnelor si domnisoarelor care mi-au fost alaturi virtual la marea mea BUCURIE,
    venirea pe lume a nepotelului ANDREI,
    le adresez cu stima si respect rugamitea de a-si alege de pe
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/02/28/
    MARTISORUL favorit
    si de pe
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/03/07/
    FLOARE preferata !!! 🙂 🙂 🙂
    Va respect, pretuiesc si iubesc cu aceeasi tarie sufleteasca pe toate la fel !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa bunicul lui ANDREI ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 14/03/2016 @ 11:40 am | Răspunde

  44. Buna seara ,oameni cu suflet frumos !
    ’Fericirea stă pitită în cele mai banale lucruri care ne înconjoară: o masă, un scaun, „o carte dintre ale cărei pagini iese un semn, o petală de trandafir care cade, o lumină care freamătă când în jur e liniște…”
    Virginia Woolf\
    …daca o gasiti nu o lasati sa va scape….
    Pe maine!

    Comentariu de anitanna — 06/07/2016 @ 10:32 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

