Alioşa

11/10/2013

” COABITAREA ” SE CUTREMURA ???

Filed under: generale — Aliosa @ 4:10 pm

In loc de motto:
Sincer, nu stiu cine-a scris-o
Stiu insa cine mi-a trimis-o !
Nu m-a rugat sa o postez
Dar e pacat sa o pastrez
Doar numai pentru mine
De-aceea o impart cu tine !

” Coabitare

La un semn, deschisă-i poarta şi, ajuns sub copertină,
Preşedintele coboară, cam nesigur, din maşină.

Tu eşti Ponta?
Da, şefuţu`!
Vin să te trag de breton,
Că, de-o lună şi jumate, nu-mi răspunzi la telefon.

Orice gânduri ai, şefuţu`, chiar şi unul mai trăznit,
Cât coabităm în pace, eu îţi zic bine-ai venit!

Despre partea cu bretonul, însă, şefu`, să ne ierţi,
Doar n-ai vrea, fiind de faţă ziariştii, să mă cerţi,
Ori vei vrea să faci întoarsă, pân` la Palat, a ta cale,
Nu să-mi vii la mine-n curte cu nu`ş ce istericale…

De-o fi una, de-o fi alta, ce e scris în Protocol
Bucuroşi le-om duce toate, numai s-o luăm domol.
Cum? Când lumea mă iubeşte şi-n recentele sondaje
Am ajuns, ca-n vremea bună, să cresc iar în procentaje,

Când războiul cu mogulii şi corupţii e în toi,
Eu, arhanghelul dreptăţii, să mă-mpiedic de-un puţoi?
O, tu nici visezi, măi Ponta, cât de multe bobârnace
Am primit eu de la unii de vreo nouă ani încoace!

Toţi ce banul fără muncă au vizat în astă vreme
S-au repezit, ca hultanii, doar spre a-mi crea probleme,
Fulgerele revărsat-au de pe micile ecrane,
Însă fulgerele-acestea nu mi-au produs nici frisoane.

La referendum văzut-ai cum v-aţi făcut iar de râs,
Căci toată zbaterea voastră nu a fost decât un…fâs?
Când văzui acea mulţime câtă frunză au copacii,
M-apucară, Victoraşe, pe cuvântul meu, toţi dracii,

N-am avut decât cu ochiul semn a face, sau cu mâna,
Şi i-au săltat procurorii pe moşnegi cu anasâna.
Nu accepţi, se vede treaba, o cât de mică dojană
Când afirmi c-am primit mită pentru „Roşia Montană”.

Dragul meu, în tinereţe n-am fost privilegiat,
Iar când mi-am luat brevetul, să ştii că n-am plagiat.
Folosesc elicopterul, survolând şi munţi şi văi?
Aşa e cum spui, dottore, dar n-o fac pe banii tăi!

Şi-ţi mai spun, aşa în treacăt, că n-am scos o vorbuliţă
Când te-a trimis în vacanţă, la Miami, unul… Ghiţă,
Dar tu, cu noroiul, zilnic, de pe ecran mă împroşti,
Sperând că-ţi vor da crezare telespectatorii proşti,

Spui că prinşilor cu japca eu le-am fabricat dosare,
Că serviciile toate îmi stau astăzi la picioare…

Gata, şefu`, ai dreptate cu tot ce îmi spui în faţă!
Îndrăznesc să-ntreb atâta: Whisky simplu sau… cu gheaţă?”

Sursa : Yahoo ! Mail .

Cum era normal NU am sters nimic,
Nu am adaugat ceva in plus
Caci eu sunt prea mic
Sa mai am ceva de spus .

Tu stimata vizitatoare
Precum si tu distins vizitator
De stii cine-i autor sau autoare
Acestui dialog zeflemitor,
Spune-ne si noua
C-asa-i bine si frumos
Mai ales c-„Afara ploua ”
Iar VINUL e gustos !

Cu stima, respect, pretuire si prietenie,
Aliosa.

12 comentarii »

  1. ;)) Nu știu cine-a pritocit chestia asta, dar fain a mai zis-o! 😉
    Seară frumoasă, Alioșa! 🙂

    Comentariu de Bursucel — 11/10/2013 @ 10:47 pm | Răspunde

    • Buna dimineata ” Bursucel ” !
      Ma bucur ca ti-a placut ” chestia asta ” !
      Da, ai spus bine ” chestia asta ”
      mai ales ca nici eu nu stiu in ce categorie s-o bag !!!
      Ma bucura vizita ta si -ti multumesc ca nu ma ocolesti !
      Weekend placut !

      ( videoclip preluat de pe http://natycalinescu.wordpress.com/2013/10/11/ )
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/10/2013 @ 6:55 am | Răspunde

  2. Bine ai făcut că ne-ai împărtășit-o și nouă.
    Măcar să facem haz de necaz. 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 12/10/2013 @ 6:10 am | Răspunde

  3. Buna dimineata Petru !
    Ai spus bine :
    ” Macar sa facem haz de necaz ” !!!
    Caci, nu-i asa ,
    ” COABITAREA ”
    le face lor bine nu noua !!!
    Iti place cum canta Monica Anghel ???

    Mersi pentru vizita !
    Weekend placut !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 12/10/2013 @ 7:21 am | Răspunde

  4. Da, ai ghicit!
    Îmi place Monica Anghel și-ți mulțumesc pentru inspirație.

    Comentariu de racoltapetru6 — 12/10/2013 @ 9:18 am | Răspunde

    • Ma bucur ca iti place !
      Multumesc pentru raspuns !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/10/2013 @ 6:56 pm | Răspunde

  5. Hartia suporta orice si se pare ca era prea subtire pentru o coabitare atat de groasa!!!

    Comentariu de nespusdemult — 12/10/2013 @ 5:34 pm | Răspunde

    • Buna seara ” Nespusdemult ” !
      ” …O coabitare atat de groasa ”
      a facut romanilor mai mult rau decat bine !!!
      Ponta o sa inteleaga asta la alegerile europarlamentare din 2014
      cand PSD-ul sau va avea O MARE SURPRIZA
      ca sa nu mai vorbesc de alegerile LOCALE si PARLAMENTARE din 2016 !!!
      Foarte multi romani au votat cu USL
      Ca sa scape de Basescu si PDL
      Nu ca Ponta sa coabiteze
      Si pe cei 7,4 milioane de romani sa-i TRADEZE !!!
      Multumesc pentru vizita , like si comentariu !

      Weekend placut !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/10/2013 @ 7:05 pm | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    Pentru oamnele, domnisoarele si domnii care m-au onorat cu vizita domniilor lor,
    multumiri si o frumoasa melodie :

    O saptamana cat mai placuta !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 14/10/2013 @ 8:48 am | Răspunde

  7. Buna dimineata!…O zi minunata alaturi de cei dragi!

    Comentariu de Ileana — 17/10/2013 @ 10:10 am | Răspunde

    • Buna seara !
      Multumesc pentru vizita !
      O seara superba alaturi de cei dragi !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 17/10/2013 @ 6:32 pm | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    ” Nu iese fum fara foc ” spune-o vorba din popor !
    Iar ca tacamul sa fie complet,

    SE CUTREMURA si USL……………….. !!!

    La emisiunea ” Punctul de intalnire ”
    de duminica seara de la A3 moderata de analistul RADU TUDOR,
    invitatul Victor Ponta, premierul ROMANIEI a spus :

    A) Cu referire la relatia PSD -PNL :
    „Alegerile prezidenţiale vor fi extrem de personaliate.
    Dacă Crin va continua să vorbească de rău despre PSD,
    probabil că baronii locali vor mai ridica pedala de pe acceleraţie, dar eu sper să nu o facă.
    Crin trebuie să îi reprezinte şi pe alegătorii PSD şi pe cei ai PSD şi pe cei ai UDMR şi pe cei ai PP-DD.
    De 10 ani avem un preşedinte care este doar pentru ai lui.
    Vreau din 2014 să avem un preşedinte al tuturor.
    Şi al celui care nu vrea să voteze”,

    B) Cu referire la posibila sa candidatura la prezidentialele din 2014:
    „Nu văd foarte posibil un asemenea scenariu.
    Dacă, la un moment Crin nu va mai vrea să candideze,
    am putea să căutăm împreună cu PNL un alt candidat,
    dar nu cred că se pune problema”.

    C) Cu referire la COABITAREA cu Basescu
    ” Președintele Traian Băsescu a lăsat probleme de rezolvat în 2015
    „pentru a face rău României”.
    ” Toate ţintele lui Traian Băsescu au fost puse pentru că nu l-au interesat.
    A lăsat totul pentru 2015, când domnia sa nu va mai fi la Cotroceni.
    Chiar cred că asta a avut în minte, o idee să facă rău:
    – «A, da? Ia să vă văd pe voi, ăştia care veniţi după mine, ce faceţi.
    Vă las şapte bombe în dulap şi deschideţi dulapul acum»” !!!

    D) Cu referire la Proiectul Roșia Montană :
    „Roşia Montană este o altă problemă.
    Este un proiect care stă prin diverse sertare ale guvernelor de vreo 14 ani.
    Eu am făcut o chestie pe care n-a mai făcut-o nimeni.
    Am luat proiectul şi l-am pus pe masă.
    Moment în care s-au văzut multe lucruri.
    Câteva dezinformări s-au spulberat.
    Câteva detalii s-au lămurit.
    S-au văzut şi lucruri politice.
    Recunosc că m-a afectat lipsa de solidaritate a lui Crin.
    A fost un subiect pe care l-am dezbătut.
    Am văzut cum s-a încercat deturnarea acestor proteste.
    Nu mă deranjează ideea că proiectul va fi respins,
    mă deranjează că în România nu facem proiecte mari de teama drobului de sare” .

    E) Cu referire la gazele de șist :

    -Unu. „Ori le importăm, ori le producem noi.
    – Doi. ” Condiţii de mediu le respectăm.
    – Trei.” Aţi văzut, zilele trecute Chevron a semnat un contract cu Ucraina.
    Un contract de 10 miliarde.
    Noi nu vrem la noi dar se face peste graniţă de noi.
    – Patru.” Sunt foarte hotărât să continuăm să informăm oamenii, să nu îi lăsăm să fie manipulaţi” .

    Tu, stimata cititoare si stimate cititor,
    ce parere ai despre decalaratiile premierului Victor Ponta
    insirate la punctele A,B,C,D,E ???

    O seara frumoasa !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 11/11/2013 @ 7:21 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

