Alioşa

21/10/2013

NOTRE RESPECT SIMONA HALEP !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 7:40 am

Respectul nostru SIMONA HALEP !!!
Halep Simona

In loc de motto :
Toate FLORILE din lume pentru jucatoarea romanca de tenis,
SIMONA HALEP
castigatoarea turneului WTA de la MOSCOVA !!!
Simona Halep
Un trandafir  de la mine !
Sper sa placa !Un TRANDAFIR de la mine !

SIMONA HALEP,
frumoasa tanara de numai 22 de ani,
in premiera pentru ROMANIA
a ” cucerit ” MOSCOVA
nu cu vorba sau cu tunul
ci cu RACHETA de TENIS
thumb_100_100_simona-halep-joaca-finala-de-la-moscova-livetext-de-la-1200
castigand turneul moscovit ,
invingand-o in finala pe australianca SAMANTHA STOSUR,
in doua seruri, scor 7-6 ; 6-1 !!!!
Cap de serie numarul 5,
SIMONA HALEP a incheiat finala de la Moscova in mai putin de doua ore invingand-o clar pe australianca Stosur cap de serie nr.7 dupa un set doi excelent si un ultim game castigat chiar pe serviciul australiencei .
Este al cincilea turneu castigat anul acesta
lucru nemairealizat nicodata de ea pana acum .
Pentru aceasta mare victorie,
SIMONA HALEP
a fost desemnata cap de serie nr.1
la Turneul Campioanelor ce se ca desfasura la SOFIA
si va primi peste 130.000 dolari si 470 de puncte in ierarhia mondiala ceea ce o ridica in clasamentul WTA de pe locul 18 pe locul 14 ,
cea mai onorabila clasare a unei romance in ierarhia WTA !!!
Si astfel, SIMONA HALEP isi va rotunji averea castigata din tenis la peste 900.000 de dolari americani , bani adunati ca truda si sudoare
dupa castigarea TURNEELOR din acest an, din NURNBERG,HERTOGENBODCH,BUDAPESTA si NEW HAVEN !!!
Ferice de baiatul care-i va cuceri inima ………..
Prin excelentele sale VICTORII romanca
a dus faima ROMANIEI si a DRAPELULUI
Drapelul TARII mele, ROMANIA !
ei peste tot in lume !
Merita toate FELICITARILE si MULTUMIRILE noastre !
Iar eu, un simplu cetatean, marog la bunul Dumnezeu s-o tina-n viata sanatoasa
si sa castige cat mai multe TURNEE
si chiar s-ajunga-n VARFUL ierarhiei WTA !
Domniile voastre, doamne si domnisoare, ce parere aveti ?
Dar domniile voastre barbati mai tineri sau mai in varsta ?
Eu va mai spun doar
” Buna dimineata ” !!!

Cu respect si prietenie,
Aliosa.

19 comentarii »

  1. Very beautiful !!!

    Comentariu de kaligrafinusantaraonline — 21/10/2013 @ 7:53 am | Răspunde

    • Thank you very much for the appreciation and visit!

      Comentariu de Aliosa — 21/10/2013 @ 6:49 pm | Răspunde

      • Thank you very much for the and visit !

        Comentariu de Aliosa — 25/10/2013 @ 7:07 am

      • Buna dimineata !
        Si eu iti multumesc pentru constanta
        vizitelor facute pe blogul meu la aparitia unui nou articol !
        Weekend placut !
        Cu respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 25/10/2013 @ 7:09 am

  2. @ ALL !!!
    BUCURIE dupa BUCURIE …………
    Numai cap sa fie
    Caci DUMNEZEU da noroc romanului sarac
    Dar nu-i baga si in sac !!!

    @ SORTII ne-au fost FAVORABILI !!!

    DUMNEZEU a fost din nou milostiv cu fotbalul romanesc !!!

    ROMANIA-GRECIA !!!

    Azi la pranz, la tragerea la SORTI pentru BARAJUL de calificare la
    CAMPIONATUL de FOTBAL editia 2014 din BRAZILIA,
    SORTII ne-au scos in cale o echipa latina ca si a noastra,

    GRECIA tara care a inventat JOCURILE OLOMPICE !!!

    Meciul TUR se va desfasura pe 15 noienbrie 2013 in GRECIA

    ia RETURUL se va desfasura la BUCURESTI pe ARENA NATIONALA pe 19 nov.2013 !!!

    Sincer, un ADVERSAR mai abordabil ca GRECIA,
    nici ca se putea !!!

    Daca nu vom merge in BRAZILIA,
    vina NU VA FI a SORTILOR
    ci a jucatorilor si antrenorilor echipei nationale a ROMANIEI !!!

    Ca sa se inteleaga de toata lumea ca SORTII ne-au fost FAVORABILI,
    iata celelalte partide :

    – Portugalia- Suedia;
    -Ucraina-Franta;
    -Islanda-Croatia !!!

    Era mult mai rau daca SORTII ne-ar fi scos in cale echipe precum:
    -Portugalia,
    -Franta,
    -Suedia,
    -Croatia,
    -Ucraina .

    Asa ca,chiar daca nu prea avem VALOARE
    AVEM SANSE mari de CALIFICARE
    la CM 2014 BRAZILIA !!!

    Hai ROMANIA !!!

    De 16 ani astept aceasta CALIFICARE la un CAMPIONAT MONDIAL de FOTBAL !!!
    La ultima participare pe pamant sud-american,
    daca nu ne eliminau suedezii, jucam cu BRAZILIA in sferurile de finala !!!

    O, tempora !
    O, mores !

    Tu, ce parere ai ?
    Cine va merge in BRAZILIA ?
    Eu zic ca va merge
    Portugalia,Franta,Croatia si
    ROMANIA !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 21/10/2013 @ 7:31 pm | Răspunde

    • Mai vedem!
      Tricolorii noștri fotbaliști sunt imprevizibili.
      Bat uneori echipe mari și nu reușesc să bată o echipă mai slabă.
      Sper să n-am gura pocită!
      Baftă, România!
      Și felicitări tenisului românesc!

      Comentariu de alma nahe — 22/10/2013 @ 12:42 am | Răspunde

      • @ Buna seara !
        Ai mare dreptate !
        La ultimul BARAJ ne-am dorit SLOVENIA ca sa o eliminam sigur si cand colo,
        chiar daca ” regele ” Hagi era antrenor,
        SLOVENII ne-au ELIMINAT !!!
        Acum ne-am dorit GRECIA si numai Dumnezeu stie cum se va termina …..
        In general, fotbalistii nostri sunt imprevizibili rau de tot ……………….
        Chiar acum se disputa meciul din grupele Uefa Champions League
        dintre STEAUA – FC BASEL ( Elvetia )
        si elvetienii conduc cu 1-0 !!!!!!!!!!!!!!!
        Trebuie sa recunosc ca FC BASEL joaca mai bine, sunt mai buni
        iar STEAUA lui Reghecampf, a apus !!!
        Spectatorii romani sunt din ce in ce mai nervosi, nemultumiti de jocul STELEI
        si lucrurile nu par a se schimba in bine pentru ros-albastri .
        Doar cei vreo 200 de fani elvetieni mai canta caci romanii injura …
        Multumesc frumos pentru comentariu !
        Ai gandit si scris ca un adevarat fan al fotbalului .
        O seara cat mai frumoasa caci a mea este deja compromisa de prestatia jucatorilor stelisti !
        Cu stima si respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 22/10/2013 @ 10:05 pm

  3. Buna dimineata, o zi vesela

    tuturor doamnelor, domnisoarele si domnilor
    care au vizitat acest post !
    Weekend placut !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/10/2013 @ 7:17 am | Răspunde

  4. Atunci buna dimineata sa fie si aici si…respect pentru fatuca asta ambitioasa si talentata!

    Comentariu de Mala — 25/10/2013 @ 9:17 am | Răspunde

    • Buna dimineata sa fie in inimile tuturor ROMANILOR
      oriunde s-ar afla la ora aceasta !
      Multumesc frumos pentru vizita !
      Weekend placut !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/10/2013 @ 9:53 am | Răspunde

  5. Este o adevărată realizare să fii campion într-un anumit domeniu, să excelezi.
    Felicitări tuturor celor care aduc mândrie ţării!
    Dar cred că viaţa este cea mai mare competiţie la care participă omul
    pe calea existenţei sale, iar în acest concurs suntem cu toţii înscrişi.
    Un weekend plăcut să aveţi!

    Comentariu de natycalinescu — 26/10/2013 @ 6:36 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Naty !
      Asa este :
      – VIATA , lucrul cel mai de pret al OMULUI,
      este cea mai mare competitie in care suntem inscrisi cu totii
      ce respiram oxigenul TERREI !!!
      Am trecut din nou pe la tine si am ascutat cu drag MELODIA DE WEEKEND
      propusa vizitatorilor tai .
      Imi place foarte mult si mie aceasta minunata melodie
      si cum si tie iti place, te rog sa-mi dai voie sa o postez si aici la mine

      pentru tine si pentru doamnele, domnisoarele si domnii
      care au trecut pe la acest post !
      Weekend placut !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/10/2013 @ 8:37 am | Răspunde

      • 🙂 Mulţumesc de vizită.

        Comentariu de natycalinescu — 27/10/2013 @ 9:00 pm

      • Si eu iti multumesc pentru vizita !
        O saptamana minunata !
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 28/10/2013 @ 7:53 am

  6. Frumos gestul, Alioșa…
    Să-ți fie Lunea cumințică și prietenoasă! 🙂

    Comentariu de Bursucel — 28/10/2013 @ 12:46 am | Răspunde

  7. Buna dimineata ” Bursucel ” !
    In loc de alte cuvinte
    Ce-ar putea fi nepotrivite
    Da-mi voie sa-ti dedic acest minunat SALUT :

    O saptamana fructuoasa !
    Cu drag,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/10/2013 @ 7:52 am | Răspunde

  8. Simțim aceeași bucurie pe care o fremătați în acest articol,
    pentru că românca noastră a ridicat prestigiul țării peste hotare.
    Ne mai dorim asemenea bucurii.

    Comentariu de victoriaetveritas — 28/10/2013 @ 10:46 am | Răspunde

    • Buna dimineata VictoriaetVeritas !
      De fiecare data cand un ROMAN ( ROMANCA )
      obtine o VICTORIE sportiva
      sau un PREMIU ( medalie ) la orice fel de competitie,
      inima mea freamata de bucurie iar ochi-mi lacrimeaza nevoit
      cand in ritmul IMNULUI NATIONAL ,
      DRAPELUL ROMANIEI
      se inalta pe cea mai inalta treapta a podiumului de premiere !!!
      ROMANII de buna credinta isi doresc cat mai multe asemenea momente !
      Iar SIMONA HALEP desemnata deja cap de serie nr.1
      ( adica cotata ca principala FAVORITA ),
      poate sa ne mai ofere cat de curand inca o mare bucurie
      la TURNEUL CAMPIOANELOR ce se va destasura
      in tara vecina BULGARIA , la SOFIA !!!
      Multumesc pentru vizita si comentariu !
      O TOAMNA cat mai lunga, frumoasa si calduroasa !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/10/2013 @ 7:36 am | Răspunde

  9. Buna dimineata !
    Multumesc doamnelor, domnisoarelor si domnilor care au vizitat acest post
    lasand in urma domniilor lor , semnul vizibil al trecerii pe aici !
    Tuturor

    auditie placuta si o TOAMNA cat mai lunga si calduroasa !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 29/10/2013 @ 8:15 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

