Alioşa

03/11/2013

SIMONA HALEP a castigat Turneul Campioanelor de TENIS de la SOFIA !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:33 pm

Buna seara doamnelor, domnisoarelor si domnilor !
Ca sa intelegeti mai bine bucuria ce ma stapaneste la aceasta ora,
va rog frumos sa revedeti comentariul nr. 6 de pe
https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/10/31/ .
Cele pronosticate de mine acolo,
s-au adeverit 100%!
SIMONA HALEP a castigat TURNEUL CAMPIOANELOR de la SOFIA !!!
473649-simona-halep
SIMONA HALEP
a invins-o in finala de la SOFIA pe
Samantha Stosur
1392980_596078750427975_494999532_n

in 3 seturi
2-6; 6-2 ; 6-2 ,
castigand astfel al VI-lea turneu din acest an !!!
SIMONA HALEP
halep1-211x213

a castigat odata cu turneul de la SOFIA,
nu numai bani si puncte pentru clasamentul WTA dar si
simpatia si respectul multor romani iubitori ai tenisului feminin,
din TARA si din STRAINATATE !
Punctele acordate castigatoarei Turneului de la SOFIA,
au propulsat-o pe SIMONA de pe locul 14 pe locul 11
in clasamentul WTA !!!
SIMONA HALEP
Simona-Halep-80x80

a devenit astfel
cea mai bine clasata romanca in clasamentul WTA !!!
Sursa fotografiilor de mai sus :
http://www.fanatik.ro .
Ma bucur sincer ca pe timpul desfasurarii FINALEI de la SOFIA,
SIMONA HALEP a fost incurajata si sustinuta frenetic de parintii si fratele ei dar si de vreo 400 de romani printre care s-au aflat
ILIE NASTASE si ministrul Tineretului si Sportului din Romania,
Nicolae Banicioiu !!!
Ma revolta indiferenta si nepasarea televiziunilor din ROMANIA care,
transmit si ne intoxica cu show-uri de doi bani
in care apar tot felul de pitipoance,
manelisti, drogati, dezaxati, infideli,
penali, abonati la divorturi cu scandal
dar care nu au transmis nici macar FINALA de la SOFIA !!!
Mai mare rusinea !!!
Asa dupa cum am specificat pe
https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/10/31/
SIMONA HALEPthumb_100_100_simona-halep-joaca-finala-de-la-moscova-livetext-de-la-1200
merita sa fie desemnata
SPORTIVA nr.1
Drapelul TARII mele, ROMANIA !
in ROMANIA
pe anul 2013 !!!

Daca factorii de decizie din sportul romanesc
NU O VOR DESEMNA SPORTIVA ANULUI 2013 in ROMANIA,
ar comite cea mai mare nedreptate sportiva,
iar eu nu-i vor ierta niciodata !
Pentru cele peste 50 de VICTORII la TENIS din acest an,
pentru cele SASE turnee castigate in acest an,
pentru bucuria adusa iubitorilor de TENIS din tara si strainatate,
fanilor romani sau chiar straini,
SIMONA HALEP merita cu prisosinta titlul de
SPORTIVA nr.1 a anului 2013 in ROMANIA !!!
Bravo SIMONA !
Felicitari SIMONA !
Din partea mea,
un buchet format din atatea fire de trandafir
Sper sa placa !
cate victorii obtinute in anul 2013
impreuna cu urarile de sanatate , fericire
si castigarea tuturor turneelor
la care va participa in anul care sta sa vina astfel ca in cel mai scurt timp sa ajunga in fruntea clasamentului WTA !!!
Pentru mine, victoria SIMONEI in finala de la SOFIA
este cea mai mare performanta sportiva
din tenisul feminin romanesc din ultimii ani !
Aliosa.

16 comentarii »

  1. Felicitari pentru gandurile de sustinere, pentru articol!

    Comentariu de Camelia - Nicorina Edu — 03/11/2013 @ 10:32 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Camelia !
      Multumesc pentru vizita, like si comentariu !
      O saptamana plina de succese si bucurii impreuna cu elevii tai !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/11/2013 @ 7:35 am | Răspunde

  2. Uite că avem și cu ce ne mândri… 🙂
    Să tot începi săptămâna cu vești bune! 😉

    Comentariu de Bursucel — 04/11/2013 @ 12:39 am | Răspunde

    • Buna dimineata ” Bursucel ” !
      Avem mult mai multe REALIZARI cu care ne putem mandri dar din pacate,
      trusturile media, sclave BANULUI si MOGULULUI,
      prezinta numai si numai ce le se ordona !!!
      Avem ELEVI OLIMPICI la materiile de baza
      ( matematica, informatica, biologie, chimie, fizica, geografie,limbi straine si nu numai ),
      avem INVENTII si INVENTATORI ce-aduna zeci de medalii de AUR la competitiile la care participa,
      avem MEDICI ce fac minuni pe masa de operatii si transplanturi,
      avem multe dar NU STIM SA NE ” vindem scump pielea ” !!!
      Intr-o anume perioada , pe vremea cand ” mutam muntii din loc „,
      am urmat vreme de un an in cadrul
      INSTITUTULUI de EDUCATIE FIZICA si SPORT din BUCURESTI,
      un CURS CALIFICARE OFITERI CU PREGATIRA FIZICA
      unde am practicat si invatat taina mai multor discipline sportive
      in vederea punerii lor in practica cu militarii din unitatea unde activam.
      De atunci mi se trage
      ” microbul ”
      pentru tot ceea ce inseamna SPORT
      si mai ales pentru bucuria traita cand
      DRAPELUL ROMANIEI
      este arborat pe cea mai inalta treapta a podiumului de premiere
      in acordurile IMNULUI NATIONAL !!!
      Cine navigheaza cu rabdare pe modestul meu blog,
      va constata ca am publicat articole NU NUMAI despre sportul REGE FOTRBALUL
      ci si despre BOX, SPADA, SCRIMA, SABIE, JOCURILE OLIMPICE de VARA si de IARNA,
      sau TENIS cum este articolul de fata .
      Multumesc pentru vizita, comentariu si like !
      O saptamana cu ZAMBETUL pe buze si INIMA plina de satisfactii !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/11/2013 @ 7:54 am | Răspunde

  3. Din câte am văzut pe micul ecran, e cam gelos Ion Țiriac pe Simona Halep,
    și încearcă să-i minimalizeze succesul.
    Îți doresc o săptămână cu multe realizări, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 04/11/2013 @ 7:27 am | Răspunde

    • Buna dimineata Petru !
      Ai vazut si descifrat foarte bine !
      Milionarul ION TIRIAC nu numai ca ” e gelos ”
      pe succesele SIMONEI HALEP dar,
      este si INVIDIOS in primul rand pe antrenorul ei
      din motive lesne de inteles !
      Ar fi vrut batranul Tiriac sa fie el in centrul atentiei,
      ” OMUL ei din umbra „,
      sa culeaga el laurii
      si nicidecum modestul ei antrenor !!!
      Multumesc pentru vizita, comentariu si like !
      O saptamana plina
      Cu EPIGRAME de rutina
      Care sa ne desfete
      Si chiar sa ne-mbete
      Cu trimiterile lor
      In tabara politicienilor!
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/11/2013 @ 8:04 am | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Ca sa fiu sigur ca nu am omis sa multumesc
    tuturor domnisoarelor, doamnelor si domnilor
    care au vizitat acest post,
    postez pentru toata lumea
    un salut de
    BUNA DIMINEATA

    o saptamana frumoasa
    si MULTUMESC pentru vizita !!
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 04/11/2013 @ 8:08 am | Răspunde

    • Grozava performanta Simonei !
      Felicitari pentru titlul cucerit, iar tie, Sandule, multumiri pentru bancuri !
      O saptamana buna !

      Comentariu de Adrian Ronai — 05/11/2013 @ 1:57 am | Răspunde

      • Buna dimineata Adi !
        Pe cale privata ti-am spus mai multe .
        Aici iti spun doar atat :
        – Multumesc pentru vizita !
        Ma bucur ca ti-au placut bancurile !
        O saptamana cat mai frumoasa !
        Cu prietenie,
        Sandu .

        Comentariu de Aliosa — 05/11/2013 @ 8:17 am

  5. @ ALL !!!
    Iar ca tacamul sa fie complet
    Si saptamana bine sa inceapa
    Postez mai jos un buchet
    De BANCURI pentru toate gusturile:

    Am început să trăim mai bine!
    – spune conducerea ţării.
    – Ne bucurăm pentru voi!
    – răspunde poporul…

    Ultimul studiu medical la nivel naţional: la rezultatul analizelor,
    medicii au constatat că tot mai multe persoane de etnie rromă
    suferă din cauza lipsei de fier.

    Într-o localitate din judetul Cluj, slujba de Înviere a început cu o zi întârziere.
    Vizibil foarte obosit, preotul şi-a cerut scuze pentru întârziere, refuzând însă să declare motivul acesteia…
    Totuşi, câţiva credincioşi spuneau ca l-au vazut pe Florin Piersic ieşind de la spovedanie…

    – Dragul meu, eşti un tip super-dotat!
    Ne cunoaştem doar de 3 luni şi eu sunt deja gravidă în luna a 5-a!

    Se întalnesc două prietene:
    – Vai, tu, ce rău arăţi! Auzisem eu că te-a lăsat soţul, da’ nu chiar de la etajul trei…

    Înţelepciune bărbătească:
    O tigaie plină te hrăneşte, una goală – te educă!

    „Dacia” a anunţat că, începand cu vara anului viitor,
    uzina de la Mioveni va produce maşini nemţesti second hand, deoarece se vând mai bine…

    – A fost îngrozitor, mamă! se plânge fata.
    A trebuit să-mi schimb de patru ori locul la cinematograf!
    – De ce? S-a legat vreun bărbat de tine?
    – Până la urmă, da…

    – Care e diferenţa dintre o nuntă rusească şi o înmormântare rusească?
    – La înmormântare, e cu un beţiv mai puţin…

    MAI anunţă că, datorită creşterii preţului la muniţie,
    nu se vor mai trage focuri de avertisment!

    – Eşti supărată ?
    – Nu.
    – Tare ?
    – Da.

    – Acasă, sunt ca un tigru!
    – Cum aşa?
    – Merg în patru labe și fără zgomot!

    Doi tineri îndrăgostiți, stand pe o banca, într-o noapte, sub clar de luna.
    Fata, romantică, zice:
    – Câte stele sunt pe cer, o minunăție!
    – Îhî… Căcălău !

    Bulă mic, cu taică-su la piscină.
    Merg ei pe marginea piscinei și Bulă alunecă pe faianța udă.
    În ultima clipă, se apucă de „chestia” lu’ ta-su și se salvează.
    La care ta-su se uită în jos și îi zice cu dispreț:
    – Vezi, bă, dacă acu’ erai cu mă-ta, îți spărgeai capu’!

    Un cuplu trăind de 20 de ani împreună…
    de fiecare dată când făceau sex, bărbatul zicea să stingă becul…
    Plictisită să facă atâția ani amor pe întuneric, femeia decide să schimbe ceva în viata sexuală…
    și într-o seară, în plin moment frenetic, aprinde becul,
    se uită un pic mai jos și vede în mâinile bărbatului său un vibrator, atât de fin și natural, că părea real…
    – Aaa, nenorocitule care ești, impotentule, m-ai mințit atâția ani!
    La care bărbatul foarte calm zice:
    – Hai să vorbim calm.
    Eu îți explic ce e cu jucăria, iar tu îmi explici cu cine ai făcut copiii…

    Soția:
    – Nu mă iubești !
    Soţul, arătând spre cei 5 copii:
    – Şi crezi că pe ăștia i-am descărcat de pe internet ?

    La doctor vine un cuplu.
    Bărbatul dădea semne evidente de boală.
    După ce îl consultă, doctorul o cheamă pe soţie într-o cameră alaturată.
    – Doamnă, soţul dv. este foarte bolnav.
    Numai dv. îl mai puteţi salva.
    Pentru asta trebuie ca în fiecare dimineaţă să vă sculaţi înaintea lui,
    să-i pregătiţi micul dejun pe care să i-l serviţi la pat cu zâmbetul pe buze,
    să-i pregătiţi hainele de serviciu, pachetul cu mâncare…
    În tot acest timp, să aveți zâmbetul pe buze, să nu îl contraziceți.
    Seara, când vine de la slujbă, să-l așteptați cu papucii calzi…
    Altfel, soțul dv. moare în trei luni.
    Afară, în maşină, soţul o întreabă pe soţie:
    – Ce ți-a zis, dragă, doctorul în particular ?
    – Mi-a zis că o să mori!

    Ea și el, proaspăt căsătoriți, se plimbau…
    Un domn bine, trece și o saluta pe ea, zâmbind…
    – Cine era… dânsul ? întreabă soțul
    – A, un membru al cercului meu intim…
    – Aha !…
    Ceva mai încolo, o femeie frumoasa îl salută pe el.
    Soţia (geloasă):
    – Cine era…aia ?!
    – A, un cerc al membrului meu intim…

    În urma deciziei Guvernului, instiţutiile din aparatul de stat urmează a fi reorganizate.
    Panică mare printre angajaţi.
    Pentru ca procesul reorganizării să fie înţeles mai bine de salariaţi,
    directorul unei instituţii ia o puşcă de vânătoare şi adună toţi subalternii în curtea instituţiei:
    – După cum știți, urmează o reorganizare în instituția noastră și va voi explica cum stă treaba.
    Vedeţi copacul ăla ?
    – Da, zic toți ceilalți.
    Trage directorul un foc în direcția copacului și zboară toate vrăbiile.
    Dupa 5 minute, se întorc toate în copac:
    – Vedeţi, zice directorul, cam aşa stă treaba;
    – Bine şefu’, zice unul, dar nu s-a schimbat nimic!
    – Bă, ia uită-te mai atent. Toate vrăbiile sunt pe crengile pe care au fost înainte?

    Gândurile unei blonde:
    – Sunt atât de frumoasă… atât de frumoasă…
    încât nimeni nu observă cât sunt de deşteaptă!

    Sotul și soția pe plaja.
    Se apropie două…”fetiţe”.
    – Dragul meu, sper că nu o să întorci capu’ după sfrijitele astea două.
    – Stai liniștită, mi-a intrat soarele în ochi de când au apărut pe plajă…

    Soția către soț:
    – În curând e ziua de naștere a mamei. Ce-i dăruim?
    – Păi…ultima dată ce i-am dat?
    – Un scaun.
    – Anul ăsta îl racordăm la rețeaua electrică!

    Doi fermieri vorbesc despre vreme:
    – Dacă aceste ploi calde vor continua încă două sau trei zile,
    va ieși totul din pământ! spune unul fericit.
    – Nu mă speria, pentru numele lui Dumnezeu.
    În cimitir am îngropate două soţii şi trei soacre!
    O saptamana plina de bucuria implinirilor !
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 04/11/2013 @ 8:30 am | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    La propunerea administratorului blogului
    http://yocollector.wordpress.com/schimb-de-link/
    am facut ” schimb de link ” !!!
    Daca doriti sa aflati despre ce este vorba,
    intrati pe link-ul de mai sus !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 05/11/2013 @ 7:28 am | Răspunde

  7. Reblogged this on blogul lui costel.

    Comentariu de costeltiti — 05/11/2013 @ 11:23 am | Răspunde

  8. Felicitari pentru articol !!!
    Mult succes in continuare atat Simonei Halep cat si dumneavoastra in tot ceea ce faceti , inclusiv in activitatea publicistica pe minunatul blog !
    Sunt bucuros ca o romanca a reusit asemenea performanta, este un adevarat ambasador al Romaniei prin intermediul sportului si pentru asta merit tot respecul.
    Un sustinator din orasul Ovidiu.

    Comentariu de costeltiti — 05/11/2013 @ 11:27 am | Răspunde

    • Si eu iti multumesc pentru vizita dar mai ales pentru frumoasele cuvinte adresate !
      Cat despre performantele SIMONEI HALEP in acest an,
      eu nu sunt numai bucuros dar si mandru !!!
      Weekend placut !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/11/2013 @ 7:47 am | Răspunde

  9. @ ALL !!!
    Asa dupa cum am anticipat si inserar in articolul de fond si nu numai,
    SIMONA HALEP
    a castigat si PREMIUL pentru
    ” CEA MAI SPECTACULOASA ASCENSIUNE ”
    in clasamentul WTA in anul 2013 !!!
    Inca odata previziunile mi s-au adeverit iar pentru asta,
    SIMONA HALEP
    ramane in inima mea ROMANCA cu cele mai frumoase performante sportive
    in anul 2013 si pentru asta, merita
    toate felicitarile mele si TITLUL de
    SPORTIVA nr.1 a anului 2013 din ROMANIA !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 22/11/2013 @ 7:52 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

