Alioşa

10/11/2013

RISCUL SI RISCURILE LUI !

Filed under: generale — Aliosa @ 6:34 pm

In loc de motto:

Stiu ca in general POLITICA este urata,
Ca este o sabie cu doua taisuri
Se face din picioare sau de pe burta
In Parlament, pe strada, sau in tufisuri !

Imi propusesem sa nu mai postez
Despre politruci si securisti
Dar oare, pot sa nu ma enervez
Cand vad la tv tot felul de fripturisti ?

Asa ca, vorba poetului
Imi asum din cand in cand …
………………………..

” RISCUL

de Rudyard Kipling

Râzând,
Rişti să pari nebun.
Plângând,
Rişti să pari sentimental.
Întinzând o mână cuiva,
Rişti să te implici.
Arătându-ţi sentimentele,
Rişti să te arăţi pe tine însuţi.
Vorbind în faţa mulţimii despre ideile şi visurile tale,
Rişti să pierzi.
Iubind,
Rişti să nu fii iubit la rândul tău.
Trăind,
Rişti sa mori.
Sperând,
Rişti să disperi,
Încercând măcar,
Rişti să dai greş.

Dar dacă nu rişti nimic,
Nu faci nimic,
Nu ai nimic,
Nu eşti nimic”.
Sursa poeziei RISCUL, internetul .

O seara de duminica frumoasa
O saptamana fructuoasa
O luna calduroasa
Si-o iarna putin friguroasa !
Aliosa.

13 comentarii »

  1. Ce sa facem,riscam in fiecare zi ,supravietuind in Romania.:-)

    Comentariu de Subconstientul Genial — 10/11/2013 @ 6:37 pm | Răspunde

    • Buna seara !
      Asa este :
      ” riscam in fiecare zi ”
      ca sa supravietuim in ROMANIA condusa de politicieni corupti si lacomi……….
      in complicitate cu ramasitele securiste si clanurile mafiote …………………
      Am trecut pe la tine
      http://yesgenius.net/2013/11/08/DACA/
      si mi-a placut ce-am vazut acolo !
      Sincere felicitari !
      Atat de mult incat am preluat si postat si aici
      pentru doamnele, domnisoarele si domnii
      care imi vor onora postul cu vizitele si comentariile domniilor lor
      videoclipul ce urmeaza :

      O seara la fel de frumoasa ca si videoclipul de fata !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/11/2013 @ 7:03 pm | Răspunde

  2. Trebuie să avem nervi de oțel pentru a suporta toate aberațiile
    pe care ni le oferă politica de la noi.
    Altfel am ajunge în ospicii sau pușcării!

    Comentariu de racoltapetru6 — 11/11/2013 @ 7:10 am | Răspunde

    • Buna dimineata Petru !
      Ai mare dreptate prietene !
      Trebuie sa ne stapanim zilnic NERVII caci altfel, vorba domniei tale ,
      ajungem ori la OSPICIUI ori la PUSCARIE !!!
      Imi propusesem sa NU mai postez articole cu tema politica,
      chiar ma abtinusem luni bune dar,
      ca sa NU ajung nici la OSPICIU nici la PUSCARIE,
      mi-am asumat cu riscurile de rigoare,
      RISCUL
      de a posta din nou ceva cu tenta politica !!!
      Nu mai pot sa ma abtin,
      simt nevoia sa o spun
      azi mai mult, maine putin,
      ca sa nu devin nebun .
      In vara si toamna anului 2012
      AM VOTAT coalitia politica numita USL
      nu ca mi-ar fi fost tare draga
      ci ca sa SCAP de Basescu si PDL
      ca sa ma trezesc la scurt timp ca am fost MINTIT, MANIPULAT, PACALIT si UMILIT
      de Victor Ponta ajuns premier si datorita VOTULUI meu
      prin SEMNAREA nenorocitului de PACT de COABITARE ……………….
      De unde se vede ca politicienii nostri
      sunt la fel :
      TOTI o apa si-un pamant,
      unul mai mincinos si ipocrit ca altul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      De aici mai departe stii si domnia ta ce-a urmat
      iar de sila eu nu mai repet toate MASINATIUNILE si MATRAPAZLACURILE politice
      facute de cei doi in numele COABITARII pentru ca ROMANUL
      ” sa o DUCA MAI BINE ”
      au spus, spun si vor spune cei doi mincinosi ……………………
      In timp ce ei si familiile lor o duc din ce in ce mai bine
      ( vezi afacerea cu cele 291,47 ha de pamant cumparate de fiica presedintelui… ),
      ROMANII o duc din ce in ce mai rau !!!
      Cei DOI, in loc sa se preocupe de DEZVOLTAREA economica a ROMANIEI si
      BUNASTAREA ROMANILOR,
      se cearta ca tiganii la usa cortului pe tot felul de probleme
      cum ar fi CINE SA SE PLIMBE pe BANII STATULUI
      cu avionul
      in EUROPA si in LUME ………………….
      As putea scrie pagini intregi pe aceasta tema dar ma opresc aici.
      Multumesc pentru vizita si comentariu !
      O saptamana frumoasa !
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/11/2013 @ 7:46 am | Răspunde

  3. Ca să fiu sincer, eu fac parte din majoritatea care nu s-a prezentat la vot pentru ultimele alegeri,
    fiindcă am fost convins că dacă-l schimbăm pe dracu’, dăm de mă-sa.
    Toți au aceleași apucături și până nu apar politicieni cu alte mentalități,
    n-are rost să pun o ștampilă doar de dragul de-a vota.

    Comentariu de racoltapetru6 — 11/11/2013 @ 8:19 am | Răspunde

    • La fel de sincer iti spun ca ai procedat foarte bine ca
      NU AI participat la VOT !!!
      Eu am participat iar motivele le-am specificat mai sus .
      Acum REGRET dar degeaba caci RAUL produs
      este atat de mare incat regretul este tardiv !!!
      Iti marturisesc ca la viitoarele alegeri voi MEDITA mai mult daca voi mai participa sau nu !
      Cum pana atunci mai sunt multe sute de zile,
      nu-mi ramane decat sa suport cu barbatie consecintele VOTULUI meu !!!
      Multumesc pentru raspuns !
      Toate cele bune !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/11/2013 @ 8:29 am | Răspunde

  4. @ Pentru doamnele, domnisoarele si domnii
    care mi-au onorat cu vizita acest post si au
    lasat un like sau un comentariu,
    cu RISCUL de a fi catalogat altfel decat sunt,
    postez un videoclip cu Margareta Paslaru,
    intitulat LIBERTATEA NU SE INVATA :

    Auditie placuta si o saptamana minunata !
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 11/11/2013 @ 8:40 am | Răspunde

  5. @ ALL !!!
    Ca o completare la RASPUNSUL dat la comentariul nr 2,
    si ca dovada ca nu numai
    ” COABITAREA se CUTREMURA ”
    ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/10/11/ )

    ci si alianta USL,

    iata ce a declarat premierul Romaniei Victor Ponta
    moderatorului Radu Tudor la emisiunea
    ” Punctul de intalnire ” de la Antena 3 de duminica seara :

    A) Cu referire la relatia PSD -PNL :
    „Alegerile prezidenţiale vor fi extrem de personaliate.
    Dacă Crin va continua să vorbească de rău despre PSD,
    probabil că baronii locali vor mai ridica pedala de pe acceleraţie, dar eu sper să nu o facă.
    Crin trebuie să îi reprezinte şi pe alegătorii PSD şi pe cei ai PSD şi pe cei ai UDMR şi pe cei ai PP-DD.
    De 10 ani avem un preşedinte care este doar pentru ai lui.
    Vreau din 2014 să avem un preşedinte al tuturor.
    Şi al celui care nu vrea să voteze”,

    B) Cu referire la posibila sa candidatura la prezidentialele din 2014:
    „Nu văd foarte posibil un asemenea scenariu.
    Dacă, la un moment Crin nu va mai vrea să candideze,
    am putea să căutăm împreună cu PNL un alt candidat,
    dar nu cred că se pune problema”.

    C) Cu referire la COABITAREA cu Basescu
    ” Președintele Traian Băsescu a lăsat probleme de rezolvat în 2015
    „pentru a face rău României”.
    ” Toate ţintele lui Traian Băsescu au fost puse pentru că nu l-au interesat.
    A lăsat totul pentru 2015, când domnia sa nu va mai fi la Cotroceni.
    Chiar cred că asta a avut în minte, o idee să facă rău:
    – «A, da? Ia să vă văd pe voi, ăştia care veniţi după mine, ce faceţi.
    Vă las şapte bombe în dulap şi deschideţi dulapul acum»” !!!

    D) Cu referire la Proiectul Roșia Montană :
    „Roşia Montană este o altă problemă.
    Este un proiect care stă prin diverse sertare ale guvernelor de vreo 14 ani.
    Eu am făcut o chestie pe care n-a mai făcut-o nimeni.
    Am luat proiectul şi l-am pus pe masă.
    Moment în care s-au văzut multe lucruri.
    Câteva dezinformări s-au spulberat.
    Câteva detalii s-au lămurit.
    S-au văzut şi lucruri politice.
    Recunosc că m-a afectat lipsa de solidaritate a lui Crin.
    A fost un subiect pe care l-am dezbătut.
    Am văzut cum s-a încercat deturnarea acestor proteste.
    Nu mă deranjează ideea că proiectul va fi respins,
    mă deranjează că în România nu facem proiecte mari de teama drobului de sare” .

    E) Cu referire la gazele de șist :

    -Unu. „Ori le importăm, ori le producem noi.
    – Doi. ” Condiţii de mediu le respectăm.
    – Trei.” Aţi văzut, zilele trecute Chevron a semnat un contract cu Ucraina.
    Un contract de 10 miliarde.
    Noi nu vrem la noi dar se face peste graniţă de noi.
    – Patru.” Sunt foarte hotărât să continuăm să informăm oamenii, să nu îi lăsăm să fie manipulaţi” .

    Tu, stimata cititoare si stimate cititor,
    ce parere ai despre decalaratiile premierului Victor Ponta

    insirate la punctele A,B,C,D,E ???

    O seara frumoasa !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 11/11/2013 @ 7:36 pm | Răspunde

  6. Buna seara!..
    Nici eu nu am mai fost la votare
    si nu ma voi duce nici de acum incolo.
    Pacat de tara asta atat de frumoasa, bogata,
    si plina de murdariile omenesti.
    O seara frumoasa!

    Comentariu de Ileana — 11/11/2013 @ 9:22 pm | Răspunde

    • Buna dimineata !

      ” Pestele de la CAP se impute ” !
      Spune-o vorba din batrani.
      Cand basistii fac vrute si nevrute
      In TARA apar mai multi nebuni .
      ” Murdariile omenesti ” despre care vorbesti
      Sunt rezultatul propagandei basiste
      Ca de stai sa te gandesti
      PESTELE de la CAP se impute !!!

      Multumesc pentru vizita si comentariu !
      O zi frumoasa !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/11/2013 @ 6:51 am | Răspunde

  7. Buna dimineata
    doamne, domnisoare si domni
    care v-ati oprit pentru o clipa la acest post !
    Pentru domniile voastre,postez un videoclip tare drag mie,
    DOUA VOCI de AUR,
    DOUA FIINTE sensibile,
    si-o melodie minunata !

    Auditie placuta !
    Multumesc pentru comentarii si like !
    Cu stima,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 12/11/2013 @ 6:59 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    http://adevarul.ro/news/eveniment/marea-evadare-1_52830caec7b855ff56ec8388/index.html
    Da CLICK pe link-ul de mai sus !
    CITESTE si nu vei REGRETA !
    Numai CITIND esti la zi cu NOUTATILE !
    Daca te informezi din timp,
    poti contracara RAUL ce se indreapta spre tine !
    Alegerea iti apartine !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 13/11/2013 @ 4:59 pm | Răspunde

  9. @ ALL !!!
    Daca NU deschideti linck-ul sa cititi ce scrie acolo,
    poate cititi si comentati cele ce urmeaza :

    Vorbesc doua prietene:
    -Am facut cunostinta pe net cu trei barbati: primul este bogat, al doilea – destept, iar al treilea este un dansator desavarsit. Pe care sa-l aleg?
    -Stii draga, cred ca cel mai usor e sa-l inveti pe primul sa citeasca si sa danseze.”

    „- Ieri am omorît cinci muşte – trei masculi şi două femele.
    – Cum ai ştiut care sunt masculi şi care femele?
    – Simplu: trei s-au aşezat pe o ladă de bere şi două pe un telefon.”

    Rebecca mai avea puţin să nască şi, pentru că era o soţie iubitoare, îi spune soţului ei:
    – Dragul meu, te înţeleg. Ia şi tu nişte bani şi du-te la femei, că nu mă supăr…
    Itzic, fericit, ia banii şi pleacă. După puţin se întoarce acasă, iar Rebecca îl întreabă mirată :
    – Ce-i cu tine, Itzic ? Te-ai răzgândit? De ce-ai venit aşa devreme?
    – Nu, dragă. Când coboram scările, m-am întâlnit cu vecina, nevasta lui Rosenfeld. M-a întrebat unde mă duc şi mi-a propus o afacere: să merg la ea şi să împărţim banii pe din două . Aşa că am făcut şi economie…
    – Fir-ar a dracului de curvă ! izbucneşte Rebecca înfuriată.

    Când ea era gravidă, eu nu i-am luat nici un ban lui Rosenfeld .

    „Un bărbat moare și ajunge în rai.
    După o lună de plictiseală totală i se adresează Domnului:
    – Doamne, vreau să văd și iadul.
    Se uită în iad, iar acolo
    – fete, distracții, băutură, ţigări, droguri, … etc
    – Doamne, vreau și eu în iad.
    – Imposibil, tu ai trăit o viață fără păcate, nu pot să te trimit în iad, tot ce pot să fac, e să te învii pentru o săptămână.
    A înviat bărbatul și imediat s-a apucat de băut, să se distreze cu fetele, să înjure, să bată pe oricare prinde, iar pentru siguranță, la sfârșitul săptămânii a violat și o băbuță de vreo 80 de ani. Moare și se trezește iarăşi în rai.
    Dumnezeu:
    – Tu desigur, ai păcătuit foarte mult și ai dus o viață în desfrâu, dar nu te pot trimite în iad.
    – De ce Doamne?
    – Băbuța aia, o ții minte? Și acum se roagă pentru tine şi îmi mulțumește că te-am trimis ” !

    Tu, stimata vizitatoare si stimate vizitator,
    nici acum Nu spui nimic ?
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 14/11/2013 @ 6:54 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

