Alioşa

17/11/2013

In vizita la Castelul PELES si PELISOR .

Filed under: amintiri — Aliosa @ 8:44 am

Motto:
” Cine uita, nu merita ” !
Nicolae Iorga .
DSCN5984
DSCN5981

DSCN6002

DSCN6002

DSCN5986
DSCN6005

DSCN6019

DSCN6026

DSCN6028

DSCN6034

DSCN6042

DSCN6040

DSCN6078

DSCN6082

DSCN6089

DSCN6090

Fotografiile au fost realizate
de nazdravanul meu de nepotel EMANUEL
venit anul acesta in ROMANIA impreuna cu parintii sai
pentru
” O vacanta de vis ” :
https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/08/27/

Pentru domniile voastre
care doriti sa vizitati Castelul PELES si PELISOR,
trebuie sa stiti ca pentru a FOTOGRAFIA obiectele expuse
trebuie sa achitati o TAXA FOTO in valoare de 30 de lei
in afara de TAXA de INTRARE de 20 lei /adult !!!
Asta ca sa nu ramaneti surprinsi …..
Comentariile le las pe seama domniilor voastre !
O duminica frumoasa va doresc !
Am onoarea sa va salut !!!

PS !!!
Daca tot ati ajuns pe aici
Ar fi pacat sa nu vedeti
Videoclipul de mai jos
Caci sincer, e super de frumos !!!

E TOAMNA aramie
Cu multe frunze-ngalbenite
E TOAMNA aurie
Cu fete-nveselite .
Aliosa.

22 comentarii »

  1. Videoclipul e putin spus, frumos,
    e o pagina din suletul nostru
    plin de mii si mii de fete si sentimente 🙂
    mii de multumiri Aliosa,
    mi-ai incantat sufletul!

    Comentariu de pasiunepuritatesipacat.wordpress.com — 17/11/2013 @ 9:50 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Multumesc frumos pentru vizita, like si comentariu !
      Daca cele vazute ti-au incantat sufletul,
      mie mi-a incalzit inima si obligat sa gandesc pozitiv acum la inceput de saptamana !
      O saptamana frumoasa !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/11/2013 @ 8:04 am | Răspunde

  2. Multumesc pentru ceea ce ati impartasit cu noi!
    Fie sa aveti o zi senina in suflet si-n simtiri!

    Comentariu de Camelia - Nicorina Edu — 17/11/2013 @ 10:06 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Si eu iti multumesc stimata profesoara pentru vizita, like si comentariu !
      Numai bine iti doresc atat tie cat si elevilor ce cu sarg si drag ii EDUci !!!
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/11/2013 @ 8:07 am | Răspunde

  3. Avem ce vizita in Romania, cu reclama stam mai prost,
    au grija, din pacate, unii sa ne faca o imagine de „salbateci”!

    Comentariu de nespusdemult — 17/11/2013 @ 12:00 pm | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Da, asa este !
      ” Avem ce vizita in Romania ” dar,
      din pacate, multi romani, ca sa se dea mari si tari,
      viziteaza tari exotice aflate la mii de km departare
      si nu am vizitat niciodata manastirile din BUCOVINA
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/,
      frumusetile Muntilor APUSENI
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2011/09/27/
      sau chiar cele doua castele prezentate in imaginile de mai sus ,
      imagini facute de nepotelul meu EMANUEL in varsta de 8 ani si 11 luni la acea data .
      Am tecut putin prin casa-ti virtuala si mi-a placut
      ” nespusdemult” ce-am citit acolo si am facut si ceva comentarii .
      Multumesc pentru vizita, like si comentariu !
      O saptamana cu doar bucurii !
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/11/2013 @ 8:16 am | Răspunde

  4. Pentru doamnele , domnisoarele si domnii
    care au trecut prin casa-mi virtuala
    lasand un like sau comentarii
    fiindca aseara n-am avut cum a raspunde
    pentru onoarea facuta,
    le adresez din toata inima si sinceritatea
    un ” BUNA DIMINEATA DRAGI PRIETENI ”
    si invitatia la o CAFEA rece si amara ,
    chiar daca numai virtual !!!

    O saptamana calduroasa si fructuoasa tuturor !
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 18/11/2013 @ 7:49 am | Răspunde

  5. Foarte frumos!

    Comentariu de marianatroncea — 18/11/2013 @ 11:21 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Multumesc pentru vizita, like si aprecieri !
      O zi frumoasa !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/11/2013 @ 7:54 am | Răspunde

      • Vă doresc o zi frumoasă!
        Cu stimă Mariana Troncea

        Comentariu de marianatroncea — 19/11/2013 @ 1:22 pm

  6. @ ALL !!!
    Asta seara incepand cu ora 21.00 pe stadionul
    ARENA NATIONALA
    unde am fost pentru prima oara chiar la INAUGURAREA lui
    ( https://aliosapopovici.wordpress.com/2011/08/08/ )
    si unde am trait multe bucurii dar si mari deziluzii,
    SE VA DISPUTA returul meciului de baraj pentru
    Calificarea la CAMPIONATUL MONDIAL de FOTBAL /BRAZILIA 2014 !!!
    Normal trebuia sa public un articol de sine statator cu titlul
    ” ULTIMA SANSA ”
    sau
    ” BLESTEMUL BARAJULUI”
    dar m-am oprit in ultima clipa aducandu-mi aminte ca
    azi e MARTI
    si dupa o vorba din popor,
    ” sunt TREI ceasuri rele ” !!!
    Asa ca,fac aici un mic comentariu readucand in atentia vizitatorilor mei
    faptul ca la Pireu in 15 noiembrie ROMANIA a fost nu numai invinsa de GRECIA cu 3-1
    dar si umilita in acelasti timp :

    Sincer, cu mare parere de rau inserez aici si acum marea mea temere
    in legatura cu CALIFICAREA ROMANIEI la CM BRAZILIA 2014
    mai ales ca din formatia noastra lipsesc jucatorii care
    faceau LEGEA la mijlocul terenului
    ( BOURCEANU si PINTILII )
    in aparare CHIRICHES si TATARUSANU nu-s complet valizi
    iar Piturca in loc
    sa-i MOBILIZEZE pe jucatori
    mai mult ii DEMOBILIZEAZA !!!

    Sa dea DUMNEZEU ca asta seara ROMANIA sa invinga GRECIA
    si sa se califice la TURNEUL FINAL al CAMPIONATULUI MONDIAL de FOTBAL
    din BRAZILIA 2014 !!!
    Forza ROMANIA !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 19/11/2013 @ 8:06 am | Răspunde

  7. Unfortunately couldn’t understand a thing of what is being written but those are superb pictures.

    Cheers Senor!

    Shakti

    Comentariu de Shakti Ghosal — 19/11/2013 @ 3:34 pm | Răspunde

    • Welcome to my blog!
      I’m glad you found my house virtual superb!
      Sorry you do not understand what I said but you can find really want!
      Over the written copy paste and go on Google Translate and it will automatically translate the language ROMANIAN language Yours!
      Wishing you luck!
      Regards,
      Alyosha.

      Comentariu de Aliosa — 19/11/2013 @ 7:36 pm | Răspunde

  8. Am mers in urma cu o luna la Peles dar era inchis,
    l-am vazut in copilarie, acum mi-ar fi placut un tur de acela super premium, in tot Pelesul, nu doar cateva camere!
    Frumos!

    Comentariu de iluminisme — 20/11/2013 @ 11:51 am | Răspunde

    • Buna seara !
      Bine ai venit pe blogul meu !
      Imi pare rau ca ai ajuns la Peles si ca l-ai gasit inchis !
      Inainte de a-l vizita noi ne-am interesat daca era deschis sau nu .
      As vrea sa stii ca am vizitat intreg castelul
      dar nu am postat imagini decat din camerele
      in care nazdravanul meu de nepotel EMANUEL a acceptat sa ma fotografieze si pe mine …
      Chiar mi-a spus la un moment dat :
      – Tae Sandu, ” basta” , eu fac poze nu cu tine………….!!!
      Multumesc pentru vizita, like si comentariu !
      O seara frumoasa !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/11/2013 @ 6:36 pm | Răspunde

      • ;)) wow, asa da vizita in intimitatea unor nume de seama.
        se merita vizita???
        ca la vara as incerca experienta..:)

        Comentariu de iluminisme — 20/11/2013 @ 7:04 pm

      • Te asigur ca ” se merita vizita ” !!!
        Du-te si nu vei regreta !

        Comentariu de Aliosa — 20/11/2013 @ 7:27 pm

  9. Interesant ca nu s-a cerut tinuta de protocol.
    Parca imi amintesti de un roman al lui Zaharia Stancu…
    Initiativa de a vizita si de a poza, demna de toata lauda !
    Cu prietenie,
    Adi

    Comentariu de Adrian Ronai — 20/11/2013 @ 7:04 pm | Răspunde

    • Salut Adi !
      Asa este : nu s-a cerut ” tinuta de protocol ” !!!
      Pe cei care ADMINISTREAZA Castelul Peles si Pelisor,
      NU-I INTERESEAZA tinuta de protocol ci
      NUMARUL CAT MAI MARE DE VIZITATORI
      caci de la ei isi scot BANII !!!
      ” Tinuta de protocol ”
      mi s-a IMPUS cand am vizitat VATICANUL ……
      si chiar si acolo, tot BANUL face lege ca de voiai sa vizitezi
      Cetatea Sfantului Scaun,
      trebuia sa cumperi de la intrare un PANTALON de TRENING
      de ” unica folosinta ” ……………………
      Cat despre ” initiativa de a vizita si de a poza „,
      este in firea romanului sa se fotografieze in locurile pe unde-l duc picioarele…
      Iar pentru mine, daca NU FAC POZE,
      degeaba am vizitat acel loc, obiectiv etc etc .
      Faina aluzia cu romanul lui Zaharia Stancu
      mai ales ca-s la o ” aruncatura de bat ” de locul
      in care s-a nascut autorul romanului DESCULT ….
      Multumesc pentru vizita !
      Cu prietenie,
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 20/11/2013 @ 7:39 pm | Răspunde

  10. Frumoooos, am fost si eu.
    Si clipurile sunt minunate!
    O seara frumoasa si multumiri pt incantarea oferita! 🙂

    Comentariu de Adeena — 20/11/2013 @ 7:19 pm | Răspunde

    • Buna seara Adeena !
      Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂

      Ma bucura vizita ta dar si mai mult
      ma bucur ca ti-am oferit o clipa de incantare !
      Intr-o lume romaneasca plina de rautati si polemici,
      singura bucurie ramasa este bucuria produsa de realizarea unui obiectiv personal
      impartasit si prietenelor si prietenilor din blogosfera !
      O seara frumoasa si multumiri pentru vizita !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/11/2013 @ 7:47 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

