Alioşa

01/04/2014

1 APRILIE, ziua pacalelilor ???

Filed under: generale — Aliosa @ 7:45 am

@ Motto:
” Un singur lucru face visele imposibile :
frica de esec ” ! 🙂
Paulo Coelho .

Daca voi nu ma cititi, eu va citesc pe voi si voi posta pe blogurile voastre
comentarii cu sau fara voia voastra, pe subiect sau pe ” aratura ” !!! 🙂 🙂 🙂
Mai mult de-atat, nu-mi puteti face, nu-i asa ??? 🙂 🙂 🙂

Daca va ganditi sa ma asteptati la colt de strada pentru a-mi aplica o mica corectie,sa stiti ca nu aveti nici o sansa :
– Am fost CAMPION la alergarile pe distante lungi !!! 🙂 🙂 🙂

Credeti ca ma veti lua prin surprindere ???
N-aveti nici o sansa !
Am ochi de vultur si o observ totul de la mare inaltime ….

Niste agramati dintr-o fundatie care ulterior s-a transformat in partid politic
pentru a participa la ALEGERILE EUROPARLAMENTARE din 25 mai 2014,
in scopul de a-si trimite la BRUXELESS in Parlamentul European,
fufele si fitele, paparudele si rudele,
hotii si mafiotii, evazionistii si oportunistii, agramatii si frustratii etc etc
m-au contactat prin e-mail cu propunerea de a adera la avortonul lor de partid
pentru a SALVA TARA de bolsevici si chinezoi ……………
Le-am raspuns intrebandu-i care le este programul partidului
la care unul din ei, mi-a trimis mai multe pagini din care am retinut doar atat :
raspunsul meu nu a fost pe gandul lor de ipocriti si demagogi, iar printre alte jigniri mi-au trimis sintagma :
” PRIETENUL la nevoie se cunoaste ” lasandu-ma sa inteleg ce vreau ……………
Dar despre toate cele scrise mai sus, ce parere aveti ? 🙂
Sunt oare o PACALEALA ???
Nu, sunt un PAMFLET ce trebuie tratat ca atare !!! 🙂 🙂 🙂
O zi de 1 APRILIE,
fara nici o pacaleala ! 🙂

Aliosa.

21 comentarii »

  1. Felice Aprile carissimo Amico Aliosa 🙂

    Comentariu de claprof — 01/04/2014 @ 7:49 am | Răspunde

    • Buona sera, Claudiu !
      Grazie per il come e commento ! 🙂
      Buona serata !! 🙂 🙂
      Cordiali saluti,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/04/2014 @ 6:10 pm | Răspunde

  2. M-am distrat copios citind si nu e pacaleala,
    cum nu e pacaleala nici soarele ce straluceste de la prima ora a diminetii. 🙂
    O zi insorita va doresc si dumneavoastra!

    Comentariu de OrhiKamyDeea — 01/04/2014 @ 8:18 am | Răspunde

    • Ma bucur sincer ca de 1 APRILIE v-am produs
      o buna stare de confort spiritual inca de dimineata ! 🙂
      O seara cat mai placuta va doresc !! 🙂 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/04/2014 @ 6:14 pm | Răspunde

  3. La noi se fac păcăleli în fiecare zi,
    iar politicienii sunt campioni în această artă!
    Cel puțin azi e oficial că putem minți cu o scuză:
    e Ziua Păcălelilor!
    De aceea te sfătuiesc să fii atent și la prieteni,
    dar și la dușmani, că nu poți să știi de unde vine fenta…
    O zi reușită, îți urez, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 01/04/2014 @ 8:58 am | Răspunde

    • Ai mare dreptate, Petru ! 🙂
      Daca iti citeam comentariul la ora la care l-ai postat, imi luam toata masurile de rigoare ! 😦
      Cum toata ziua am avut treaba si nu am mai navigat pe net ( NU-I PACALEALA ) ,
      de-ti citeam postarea iti urmam sfatul si nu ma mai ” lasam pacalit ” de chiar cei la care faci referire,
      POLITICIENII nostri, alesii nostri, ignorantii nostri
      pacaliti rau de tot de o JURNALISTA care le-a dat unora,
      niste INSIGNE chipurile cu insemnele NATO dar nu erau ale NATO !!! 🙂 🙂 🙂
      Cum m-au pacalit politicienii ?
      Simplu :
      – le-am ascultat in transmisiune directa timp de cateva zeci de minute,
      MINCIUNILE si IPOCRIZIILE , PUPINCURISMUL si LINGUSISMUL, FATARNICIA si PROSTIA etc etc
      crezand in mintea ema la SEDINTA SOLEMNA a PARLAMENTULUI ROMANIEI,
      consacrata aniversarii a 10 ( zece ) ani de la ADERAREA ROMANIEI la NATO,
      si la 65 de ani de la infiintarea NATO, in prezenta AMBASADORILOR straini acreditati la BUCURESTI,
      VOR VORBI ACEEASI LIMBA …………………..
      Dar, ti-ai gasit ca sa aiba toti acelasi numitor comun ?
      In loc sa vorbeasca despre evenimentul aniversar precum majoritatea ,
      unii au luat-o rau pe aratura aratandu-si adevarata fata ipocrita, mincinoasa, rautacioasa si frustrata,
      omitand in a le multumi marilor artizani ai aderarii din perioada 1994-2004
      si arogandu-si merite nemeritate , pozand in NOSTRADAMUS romanesc !!! 😆 😆 😆
      Imi este sila sa le pronunt numele iar tu stii despre cine este vorba !!! 🙂 🙂 🙂
      Asa ca draga prietene, ziua de azi pentru mine nu a fost ” o zi reusita ”
      iar la ora actuala sunt cuprins de o TRISTEZE ” iremediabila ” vorba poetului :

      O seara fara pacaleli !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/04/2014 @ 6:40 pm | Răspunde

  4. This song is very nice .. I like the background sound and video

    Comentariu de kaligrafinusantaraonline — 01/04/2014 @ 9:35 am | Răspunde

    • Thank you for your passage to my blog !!! 🙂 🙂 🙂
      Regads,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/04/2014 @ 8:28 pm | Răspunde

  5. Non saprei se è uno scherzo oppure no 🙂
    Felice Aprile Aljosha.
    Ciao, Pat 🙂

    Comentariu de Patrizia M. — 01/04/2014 @ 11:59 am | Răspunde

    • Non è uno scherzo, è un pamphlet! 🙂
      Grazie per la visita, desiderio e come! 🙂 🙂
      Un caloroso aprile con i fiori e le realizzazioni! 🙂 🙂 🙂
      Con simpatia,
      Aljosha.

      Comentariu de Aliosa — 01/04/2014 @ 8:33 pm | Răspunde

  6. Ai dreptate, nu e pacaleala ! 🙂

    Comentariu de gezfo — 01/04/2014 @ 1:50 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si raspuns la intrebare ! 🙂
      O seara cat mai frumoasa si fara pacaleli !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/04/2014 @ 6:43 pm | Răspunde

      • Multumesc la fel!

        Comentariu de gezfo — 01/04/2014 @ 6:47 pm

  7. Il primo di aprile… il classico pesce d’aprile. Anche in Romania si fanno gli scherzi in questo giorno?
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 01/04/2014 @ 5:42 pm | Răspunde

  8. Buona sera, Gian Paolo !
    Non e uno scherzo ,e un pamphlet ! 🙂
    Sì, 1 aprile, nel romanzo,
    tutti prendendo in giro tutti! 🙂
    Grazie per la visita, commentare e come! 🙂 🙂
    Tuo,
    Aljosha.

    Comentariu de Aliosa — 01/04/2014 @ 8:39 pm | Răspunde

  9. Bom dia, Aliosa !
    Feliz mês de Abril !!
    Beijos e abraços !!!

    Comentariu de araanz50 — 02/04/2014 @ 9:12 am | Răspunde

    • Olá, Araanz50!
      Obrigado por visitar, os melhores desejos e gosta!
      Um feliz abril para o seu reino! 🙂 🙂 🙂

      Seu,
      Aliocha.

      Comentariu de Aliosa — 02/04/2014 @ 10:14 am | Răspunde

  10. Eu as fi inteles ca ei nu sunt prietenii mei. 🙂

    Comentariu de Decenu — 02/04/2014 @ 8:35 pm | Răspunde

    • Nu-i nici o problema, noi sa fim sanatosi ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/04/2014 @ 6:46 pm | Răspunde

  11. Nu te pacalesc cand iti spun ca mi-e drag sa te citesc! 🙂

    Comentariu de geladumi — 04/04/2014 @ 3:09 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

