Alioşa

07/04/2014

DUMINICA de FLORII, sa v-aduca bucurii !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 11:49 am

Motto:
” Vin FLORIILE cu soare
Si soarele cu FLORII” !!! 🙂 🙂 🙂

de Vasile Alecsandri.

In Duminica de 13 aprilie a.c.
DUMINICA FLORIILOR,
” Intrarea Domnului in Ierusalim „,
( a 6-a din Postul Sfintelui PASTI ),
si ” Dezlegare la peste ”
– alege de mai jos pestele dorit !!!Cu ochii dupa  ciordeala !
https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/03/21/
credinciosii ortodocsi, greco-catolici si catolici,
sarbatoresc FLORIILE !!! 🙂 🙂 🙂
Cu aceasta ocazie,
doresc doamnelor si domnisoarelor cu nume de FLORI
– Camelia( camelie),
– Crina (crin ),
– Dalia (dalie ),
– Florica ( flori …),
– Iasmina ( iasomie ),
– Lacramioara ( lacramioare ),
– Liliana (crin ),
– Margareta ( margarete ),
– Narcisa ( narcise ),
– Rosalia( trandafir),
– Ortansa ( orhideea ),
– Roza (trandafir ),
– Violeta ( violete)
– Viorica ( vioreaua )
dar si celorlalte doamne si domnisoare
ce n-au nume de flori ,
dar care au intrat intentionat sau intamplator
in casa-mi virtuala
in ultimele 12 luni,
ca DUMINICA de FLORII
sa soseasca in casele domniilor lor,
cu bucurie, sanatate ,liniste sufleteasca si prosperitate !!! 🙂 🙂 🙂
0_7dbac_78be3074_L

0_7dbad_e5e0a1cc_L

b372bea7bde2d884889f45c8c5dec55d

0_7dbaa_4d7e2c70_L

0d2nTSTKG

Pasarica ciripind.

Lacramioare.

Sursa imaginilor postate, motorul de cautare Google ! 🙂

Cele bune,
in casele domniilor voastre sa se adune ! 🙂
Cele rele,
DUNAREA sa le spele
si matura sa le duca ! 🙂
Nu-ti fie teama, la mine e curat tot timpul !

Cu stima , respect,dragoste si prietenie ,

Aliosa.

22 comentarii »

  1. Iepurasii sunt adorabili!
    Este pentru prima data cand cineva
    imi asociaza numele real cu sarbatoarea Floriilor.
    Multumesc 🙂

    Comentariu de OrhiKamyDeea — 07/04/2014 @ 12:32 pm | Răspunde

    • Buna ziua, stimata ” OrhiKamyDeea” !
      Ma bucur ca v-au placut IEPURASII ! 🙂
      Sunt insa surprins dar in aceeasi masura extrem de bucuros
      pentru cele afirmate vis-a-vis de
      asocierea numelui real cu sarbatoarea Floriilor !!! 🙂 🙂 🙂
      O saptamana frumoasa si o Duminica de FLORII,
      cu florile

      asociate numelui intr-o vaza aurita asezata in mijlocul mesei
      pline de bucate speciale, bauturi alese, invitati iubiti si veselie la maxim !!! 😆 😆 😆
      La multi ani de FLORII !
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/04/2014 @ 4:48 pm | Răspunde

  2. Chiar dacă nu sunt doamnă, domnișoară,
    și nici măcar n-am nume de floare,
    m-am bucurat și eu de frumoasele tale urări și flori!
    La fel de mult să te bucuri și tu de mireasma lor
    și de surâsul domnițelor, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 07/04/2014 @ 1:33 pm | Răspunde

    • Asa este, tu nu esti nici doamna, nici domnisoara ! 🙂
      Tu esti PRIETENUL meu si asta spune totul !! 🙂 🙂
      Multumesc pentru vizita dar mai ales pentru cele spuse !!! 🙂 🙂 🙂
      Sa ai parte de o Duminica de FLORII
      Cu vinuri alese si SOMON pe masa
      Muzica dorita, invitati si bucurii
      In casa ta cea luminoasa ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/04/2014 @ 4:53 pm | Răspunde

  3. O Florentina iti multumeste d-le Aliosa pentru urari 🙂

    Comentariu de amintiridinblogareala — 07/04/2014 @ 1:56 pm | Răspunde

    • Bine ai venit pe blogul meu, ” Amintiridinblogareala ” ! 🙂
      Vizita domniei tale ma bucura si-mi demonstreaza faptul ca sunt citit !! 🙂 🙂
      O Duminica de FLORII
      Cu sanatate si bucurii !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 07/04/2014 @ 4:56 pm | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Asa dupa cum am ” pronosticat” pe
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/03/04/Cutremur-in-fotbalul-romanesc
    fostul presedinte al Ligii Profesioniste de Fotbal,
    Dumitru Dragomir, ” oracolul din Bailesti”,
    nu a scapat de procurorii DNA asa ca, astazi 7 aprilie 2014,
    a fost retinut pentru 24 de ore in dosarul vanzarii catre Rds/Rcs a drepturilor de televizare din Liga 1
    iar procurorii au cerut judecatorilor, mandat de arestare preventiva pentru urmatoarele 29 de zile.
    El este acuzat de delapidare, evaziune fiscala si crearea Ligii Profesioniste de Fotbal,
    mai bine zis CLUBURILOR de FOTBAL, a unui prejudiciu de 3 milioane de euro !!! 😦 😦 😦
    Afacerea este in plina ancheta si cum nu detin prea multe informatii,
    ma opresc aici cu comentariile, nu inainte de a reaminti celor interesati ca,
    GEORGE BECALI ,
    patronul echipei FC STEAUA Bucuresti, actualmente la inchisoare,
    a facut inca din iulie 2011, niste dezvaluiri vs.de matrapazlacurile lui Dumitru Dragomir privind afacerea LPF& Rds/Rcs dar,
    NIMENI NU A CERCETAT cele spuse de el atunci ci,
    dimpotriva, in 2013 l-au cercetat pe JIJI pana l-au bagat la parnaie ! 😦
    Va urma………………….
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/04/2014 @ 4:21 pm | Răspunde

    • @ ALL !!!
      Fostul presedinte al LPF, ” oracolul din Balcesti”,
      dupa o noapte petrecuta la ” bulau”
      va iesi azi 08/04/ la ora 14:30 din arestul Politiei Capitalei,
      caci, asa au decis dupa cinci ore de audieri magistratii TB ! 😦 😆 😦
      Astfel ,Dumitru Dragomir va fi cercetat in libertate fiind
      obligat sa se prezinte la audieri de fiecare data cand va fi solicitat…………………….
      Nu aceeasi soarta au avut si complicii sai,
      oamenii de afaceri Radu Arhire si Mihai Corbu,
      care isi vor petrece urmatoarele 29 de zile dupa gratii !!! 🙂 🙂 🙂

      Comentariu de Aliosa — 08/04/2014 @ 6:45 am | Răspunde

  5. instrument track is very soft and lovely flowers, that describes the beauty of nature,
    thanks for sharing

    Comentariu de kaligrafinusantaraonline — 07/04/2014 @ 7:29 pm | Răspunde

    • Hello !
      Thanks for visiting, like and comment! 🙂
      A beautiful day!! 🙂 🙂
      Sincerely,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/04/2014 @ 6:53 am | Răspunde

  6. Aliosa, daca nu erai trebuia sa te inventam!!!
    Esti o buna sursa de informatii si le oferi cu generozitate.
    Sarbatorile de florii, sa-ti aduca bucurii!

    Comentariu de ane — 07/04/2014 @ 8:29 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Ane ! 🙂
      Prima remarca ,ma copleseste, onoreaza si stimuleaza !! 🙂 🙂
      A doua , ma obliga in a continua sa PUBLIC ce doresc mai ales ca imi permit
      LIBERTATEA de a ALEGE

      ce sa public ce vreau, cand vreau, cat vreau , fara a da socoteala
      PARTIDULUI pe care-l slujesc
      ha-ha-ha 🙂 🙂 🙂 ……………..cum fac foarte multi romani !!! 😦 😦 😦
      Ultima remarca , fiind o urare
      As vrea din suflet sa o returnez
      Chiar de FLORII, zi de mare SARBATOARE
      Cand, ca si tine eu visez
      Sa fie SOARE, nu NINSOARE !!! 🙂 🙂 🙂
      La multi ani de FLORII !
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/04/2014 @ 6:14 am | Răspunde

  7. E o adevărată grădină de flori în sufletul dumneavoastră
    și faptul că-mi regăsesc numele printre cele sărbătorite, mă simt onorată!
    Să vă fie anii parfumați de miresme calde,
    iar sărbătorile pascale să vă ofere tihnă și împăcare sufletească!

    Comentariu de Camelia - Nicorina Edu — 07/04/2014 @ 10:07 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Camelia !
      E o adevarata sarbatoare in casa mea virtuala cand ,
      timida dar generoasa, ii treci pragul
      impreuna cu ganduri bune si cuvinte alese la adresa mea ! 🙂
      Dupa cum se poate constata,
      CAMELIA, floare gingasa, deosebit de frumoasa
      impreuna cu numele de fata,
      este mentionata in ordine alfabetica,
      pe PRIMUL LOC in articolul de fata !!! 🙂 🙂 🙂


      Multumesc pentru vizita si vorbele cu grija alese ! 🙂
      Fie ca Sarbatoarea de FLORII
      Sa-ti umple casa ta frumoasa
      Cu flori multe, bucurii ,
      Si-o audienta gratioasa !!! 🙂 🙂 🙂

      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/04/2014 @ 6:07 am | Răspunde

      • Aveți o sensibilitate aparte și apreciez de fiecare dată
        când oferiți aceste bucurii virtuale.
        Eu le primesc încărcată de emoție și nu vă ascund faptul că-mi fac o deosebită plăcere.
        Vă mulțumesc încă o dată și vă
        doresc minuni în suflet!

        Comentariu de Camelia - Nicorina Edu — 08/04/2014 @ 9:06 am

      • Multumesc pentru frumoasele cuvinte adresate !
        Ele sunt pentru mine dovada generozitatii si sensibilitatii
        cu care bunul Dumnezeu v-a inzestrat ! 🙂
        Dialogul virtual cu domnia voastra imi umple inima de bucurie
        si-mi da incredere si speranta in viitor
        si-mi demonstreaza faptul ca in ROMANIA sunt si cadre didactice oneste,
        loiale, cu tragere de inima in EDUcarea tinerei generatii,
        nu asa cum le prezinta mass-media scrisa si vorbita,
        aservita mogulilor si politicului !
        Cu stima si respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 08/04/2014 @ 9:50 am

  8. Apreciez felul în care reuşeşti să transformi orice postare înt-o frumoasă sărbătoare,
    asemeni zilei pe care din vreme o cinsteşti.
    Iţi mulţumesc pentru generozitatea de a dărui bucuria gândului tău,
    nouă, tuturor celor care ţi-am trecut pragul!
    Numai bine şi fie ca sufletul tău să fie mereu în sărbătoare cu sănătate şi bucurie.

    Comentariu de StropiDeSuflet — 08/04/2014 @ 7:47 am | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita, like
      dar mai ales pentru cuvintele adresate
      in ultima fraza ! 🙂
      O saptamana plina de bucurii
      Cu sanatate si veselie de FLORII !!! 🙂 🙂 🙂

      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/04/2014 @ 9:54 am | Răspunde

  9. @ ALL !!!
    Asta noapte, mai bine zis spre dimineata cand ZIUA se-ngana cu NOAPTEA,
    am avut un VIS foarte ciudat ! 😦
    Am stat multe ore pe ganduri daca sa-l spun sau nu ……………..
    In urma cu cateva clipe m-am hotarat sa vi-l spun ! 🙂
    Eram in apropierea podului de peste DUNARE de la CERNAVODA,
    acolo unde in anul 1982 s-a intamplat o mare tragedie :
    -O salupa ce transporta de pe un mal pe altul al DUNARII
    mai multe cadre militare cu sotiile si copiii,
    lovita fiind de un cablu al unui remorcher bulgaresc,
    a fost SCUFUNDATA si s-au INECAT mai multe persoane 😦 😦 😦
    In visul meu de asta noapte,
    niste ” monstri” ma urmareau nu stiu din ce motive…………….
    Stiind ca la intrarea pe POD erau SANTINELE MILITARE cu CARTUS pe TEAVA pistolului mitraliera ,
    am inceput s-alerg spre acel loc.
    Cand am pasit pe POD, am constatat cu groaza ca NU erau nici o SANTINELA
    si, cum un RAU NU VINE NICIODATA SINGUR,
    din partea cealalta a PODULUI , veneau alti ” monstri ” ……………
    Prins fiind la mijloc,de ” monstrii ” ce se apropiau de mine rapid
    din ambele parti ale PODULUI
    ce credeti c-am facut ( in VIS, bineinteles ) ???


    N-ati ghicit inca ??? 😦 😦 😦
    M-am trezit ” ud leoarca ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 08/04/2014 @ 9:36 am | Răspunde

  10. Florile… Frumos ne mai răsfață Natura, dăruindu-ni-le…
    Să-ți fie alături gândurile bune în vesela sărbătoare a Floriilor, Alioșa! 🙂

    Comentariu de Bursucel — 10/04/2014 @ 10:05 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si mai ales pentru urarea din final ! 🙂
      Si tie, sa-ti fie alaturi in Duminica de FLORII ,
      persoanele iubite din viata ta !! 🙂 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/04/2014 @ 5:38 pm | Răspunde

  11. @ ALL !!!
    In articolul postat pe
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/03/21/
    v-am invitat sa va ALEGETI PESTELE DORIT 🙂 🙂 🙂
    Dar nu v-am spus nimic despre
    BENEFICIILE CONSUMULUI de PESTE si nici despre ICRELE PESTILOR 😦 😦 😦
    Cum de DUMINICA FLORIILOR este si
    ” DEZLEGARE la consumul de PESTE „,
    m-am gandit sa va postez ceva despre
    BENEFICIILE consumului de peste 🙂
    Consumul de PESTE,contribuie la cresterea aportului nutritional ,
    reducerea riscului de boala cardiaca,
    accident vascular cerebral si,
    probabil, o reducere a riscului de aparitie a problemelor comportamentale,
    a depresiilor, a altor afectiuni neuropsihice importante,
    a patologiei inflamatorii (poliartrita reumatoida), a astmului, a diferitelor tipuri de cancer 🙂 🙂 🙂

    ICRELE
    sunt ovulele nefecundate ale pestilor, care se recolteaza de obicei in ultima faza a maturatiei fiziologice 😦
    In general ele poarta numele speciei de peste de la care provin:
    – icre de la pesti comuni de apa dulce (crap, caras, stiuca);
    – icre de la pesti oceanici (hering, macrou, cod);
    – icre de sturioni, sau icre negre ( morun, nisetru);
    – icre rosii sau icre de Manciuria (somon).

    ICRELE sarate de sturioni (icre negre sau caviar) reprezinta sortimentul cel mai valoros de icre,
    considerat pe buna dreptate o delicatesa.:) 🙂 🙂

    Mie imi plac cel mai tare si mai tare, ICRELE de CRAP ROMANESC de apa dulce 🙂 🙂 🙂
    Tie, ce fel de ICRE iti plac ??? 😦 😦 😦

    O DUMINICA de FLORII,
    Cu SOARE si BUCURII !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 11/04/2014 @ 5:52 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

