Alioşa

26/04/2014

Pana pe 24 mai seara,minciuna,manipularea,demagogia si ipocrizia ating cele mai inalte cote !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:19 am

Motto:
” Da-i Doamne ROMANULUI mintea cea de pe urma ” !
Far-a sta prea mult pe ganduri,
M-am gandit ca-n prima faza,
Sa postez cateva randuri,
Despre VOTUL ce urmeaza !!! 🙂 🙂 🙂
Pe unii candidati de-i crezi,
Tu, alegator cinstit,
Fara sa gandesti de-i votezi
Esti inca 5 ani pacalit !! 😦 😦 😦

Pe 25 mai 2014, romanii isi vor da VOTUL
pentru alegerea a 32 de deputati in Parlamentul European,
ce vor reprezenta ROMANIA pentru urmatorii 5 ( cinci ) ani !!! 🙂 🙂 🙂
In cursa pentru ocuparea celor 32 de locuri repartizate ROMANIEI,
s-au inscris 15 partide si formatiuni politice si 8 ( opt ) candidati independenti
mai mult sau mai putin cunoscuti opiniei publice romanesti
iar unii dintre ei, complet necunoscuti in occident !!! 😦 😦 😦
Intamplator dar in urma tragerii la sorti,
Biroul Electoral central ( BEC ) in aceeasi componenta ca si la ultimele alegeri din ROMANIA,
a stabilit ORDINEA INSCRIERII partidelor si candidatilor pe BULETINELE de VOT ! 🙂
Ghici, ghicitoarea mea :
– ce partide au fost trecute PRIMELE pe LISTE ???
Toti cei 32 de deputati ce vor fi alesi pe 25 mai 2014,vor
trebui sa lupte pentru interesele romanilor in generalRazand cu gura pan'la urechi !
si nicidecum ale lor sau partidelor
icon_rolleyes
care i-au scris pe acea lista
sau si mult mai grav,
sa lupte pentru interesele strainilor de NEAM si TARA icon_mrgreen
Tocmai de aceea,
inainte de a pune blestemata aia de stampila de vot
Stampile de VOT !!!
pe unul dintre candidatii independenti
sau ai partidelor inscrise pe acea lista,
ROMANUL ar trebui sa :
– gandeasca cu MINTEA limpede
si nu imbuibata Eu, cu cine votez .....de ALCOOLUL dat mita electorala;
– gandeasca cu INIMA impacataicon_redface
ca voteaza nu numai pentru intresele lui personale ci si ale natiunii romane ;
-fie constient ca eurodeputatul votat,
este o persoana integra, onesta, cinstita, culta
icon_lol

si nicidecum una corupta, ipocrita, fatarnica,cu ochii
Cu ochii dupa  ciordeala !
numai dupa avantajele materiale personale
( peste 350.000 de euro in cei 5 ani de mandat si la iesirea la pensie,
o PENSIE 4000 de euroi pe luna
icon_cry
– stie ca , nu il mai asteapta la iesirea din cabina de votare cineva
Daca nu taci, te altoiesc !!!
care sa-i ceara socoteala sau si mai grav,
sa-i dea atatea bate-n cap,
vahidrk1
incat sa-l nauceasca 😦 😦 😦
( in cel mai rau caz,
ar putea fi cercetat de procurorii DNA ,
asa cum a fost si-n zilele imediat urmatoare
Ma scarpin de uimire !!!
referendumului de demitere ( 29 iulie 2012) a presedintelui Traian Basescu ,
referendum in care 7,4 milioane de romani l-au DEMIS
dar, din cauza lasitatii parlamentarilor de la acea data
si a acelei NENOROCITE si NEDORITE de COABITARI Suparare ... presedinte-premier 😦 😦 😦 ”
„trage si acum sforile” pentru familie, prieteni, slugi
si-n mod deosebit pentru partidul familiei sale ( PMP ),
desi CONSTITUTIA ii interzice dreptul de a face CAMPANIE ELECTORALA
vreunui partid ……………………
– fie sigur ca persoana votata il va Reprezenta Personal
in plenul Parlamentului European cand se voteaza o lege
si nu-si va trimite pe banii statului,NEPOATA agramata,
sa voteze in locul ei , asa cum a facut lliberala Norica Nicolai in Parlamentul Romaniei ,
in urma cu ceva ani ( romanul a uitat probabil dar eu, NU ),
sau , cum a facut Crina Antonescu
ce in 2012 a fost votat in cadrul USL de catre TELEORMANENI
iar de atunci a uitat cine l-a facut senator Nu, nu-i asa !!!
si n-a mai pus piciorul pe malul DUNARII batrane 😦
Culmea nesimtirii, cand teleormanenii se luptau cu INUNDATIILE,
el facea campanie electorala ( show mediatic …)
in BIHOR ascultand osanale de la elevi nevinovati dar manipulati
mai rau ca pe vremea lui CEAUSESCU Glumesti, nu-i asa ....
– stie ca este suveran in cabina de vot si poate face curatenie perfecta in acea lista :
Daca folosesti trivialitati, iti tai limba !
Nu-ti fie teama, la mine e curat tot timpul !
– NU mai VOTEZE candidatii acelor partide ai caror EUROPARLAMENTARI ,
prin actiunile lor dusmanoase la adresa romanilor ,
precum si prin cuvantul lor plin de ” sucCesuri” in plenul PE,
au facut de rusine NATIA ROMANA
prin minciunile propagate si manipularile facute
de Monica Macovei si Cristian Preda ( PDL )
ca idolul lor sa ramana dupa DEMITEREA din 29 iulie 2012
in functie cu orice pret,
sau mult mai grav,
au TRADAT interesele legitime ale ROMANILOR
cum a facut europarlamentarul roman de origine maghiara Laszlo Tokes
ce a propus ca Ziua Nationala a ROMANIEI ( 1 DECEMBRIE )
sa fie declarata ZI de DOLIU NATIONAL,
asta pentru ca ungurii NU RECUNOSC tratatul de Pace de la TRIANON
si vor sa ne ” fure” din nou ARDEALUL
asa cum au facut pe timpul lui Horthy icon_evil
– deschida ochii foarte bine , sa citeasca cu atentie LISTA cu candidatii
ca unii sunt tot din cei cu state vechi de TRADATORI de NEAM si TARA
dar, au plecat de la PDL si s-au inscris la PMP
( alta MARIE, cu aceeasi PALARIE icon_cool )
sau unii (de la toate partidele ) au DOSAR PENAL
si s-au inscris cu nerusinare pe liste 😦 😦 😦
Lista ar putea continua dar, ma opresc aici.
Pentru cine NU STIE, asigur pe vizitatoarele si vizitatorii blogului meu ca,
NU sunt SLUGA niciunui partid politic,
NU sunt purtatorul de cuvant al nimanui,
NU urmaresc avantaje personale,
NU am nimic cu nimeni !
Sunt un simplu CETATEAN scarbit de CLASA POLITICA,
de matrapazlacurile ce se fac zilnic din 1990 incoace,
de CORUPTIA la toate nivelurile dar cel mai scarbit si scarbit
sunt de presedintele TARII ce si-a batut joc de ROMANI,
timp de 10 ( zece ) ani prin
MINCIUNA,MANIPULARE si IPOCRIZIE !!!icon_cry
Doamne, ocroteste-i pe ROMANI !

Aliosa.

32 comentarii »

  1. Sfaturile tale-s bune și aș vrea să cred că vor fi urmate de cât mai mulți votanți.
    Numai că, de fiecare dată, constat cum m-am înșelat în așteptări
    și alegem să oferim sinecuri unor persoane interesate doar de propria bunăstare.
    Și apoi o luăm iar de la capăt cu nemulțumirile și văitările.
    Poate că tu, prietene, ai în minte candidatul potrivit pentru postul de europarlamentar
    și te felicit pentru asta. Eu nu l-am găsit încă, dar mai caut.
    Închei așa cum ai făcut-o și tu, spunând:
    „Doamne, ocrotește-i pe români!”

    Comentariu de racoltapetru6 — 26/04/2014 @ 10:48 am | Răspunde

    • Vorbele tale m-au pus serios pe ganduri si tocmai de aceea iti voi raspunde
      in mai multe episoade de aici inainte mai ales ca,
      presimt ca nu voi avea prea multe raspunsuri de dat ……………….:-(
      De ce ?
      Subiectul abordat este
      pentru OAMENI INDEPENDENTI politic ( ca mine si ca si tine ) 🙂
      care nu-s SLUGILE unor partide si indivizi,
      oameni care au curajul SPUSELE lor ! 🙂
      Sunt convins ca multe persoane vor citi ce-am scris mai sus
      dar foarte putine isi vor exprima si opinia versus cele scrise ! 🙂
      Nu acuz pe nimeni, fiecare face cum vrea
      dupa cum , fiecare VOTEAZA cu cine vrea !!! 🙂 🙂 🙂
      Ca sa-ti raspund in parte la cele spuse de tine, RECUNOSC ca
      si EU am constatat ca m-am inselat de mai multe ori de-a lungul celor 25 de ani
      in privinta VOTULUI DAT ! 😦
      Cel mai tare m-am simtit ofensat cand am votat o lista pe care era trecut
      in colegiul din urbea natala,pentru mandatul de senator, Serban Mihailescu,
      care dupa vot, NU numai ca NU a facut nimic pentru oras dar,
      nici NU a mai trecut vreodata pe la noi 😦
      Ulterior am aflat multe lucruri urate despre el
      si m-ia fost tare rusine ca l-am votat pe ” Miki SPAGA ” 😦
      La alegerile parlamentare din 2012 am votat ca senator de TELEORMAN
      pe liberalul Crin Antonescu si-acum………., imi vine sa-mi dau palme ” 🙂 .
      Cat priveste ” ALESUL ” meu pentru a-l vota pe 25 mai a.c.
      il voi nominaliza mai tarziu dar,
      sunt deja hotarat inca de pe acum pe cine voi pune STAMPILA !!! 🙂 🙂 🙂
      Pentru PRIMUL EPISOD, ajunge ca-i ora CINEI 🙂 🙂 🙂
      Sa ai o seara frumoasa !
      Aliosa

      Comentariu de Aliosa — 26/04/2014 @ 7:07 pm | Răspunde

      • Să mă anunți când ești hotărât pe cine pui ștampila și de ce! 😉
        Să am și eu niște puncte de referință! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 29/04/2014 @ 9:32 am

      • Eu deja m-am hotarat
        sa-i DEMASC pe toti
        caci foarte multi miros urat
        mama lor de HOTI ! 😦
        Cand insa va veni momentul
        iti voi spune CANDIDATUL
        pe care mi l-am ales
        sa-l trimit la BRUXELLES ! 🙂
        Idea este ca acolo, in PE
        merg EXACT 32 de deputati
        NU ca la noi unde in loc de 300
        au ajuns peste 500 ……….. 🙂 🙂
        De-aceea este necesar
        sa votam si dintre INDEPENDENTI
        care chiar de unii n-au habar
        si-s la fel de demagogi si impotenti
        macar scapam de-un mare TRADATOR
        de neam TARA si de frati !!! 🙂 🙂 🙂
        Ti-am dat deja un indiciu
        ce palpaie ca licuriciu
        si el te poate duce
        la cel ce-mi place
        sa-l votez fara ezitare
        pe 25 mai , ziua, in amiaza mare !!!! 🙂 🙂 🙂 🙂
        Multumesc pentru raspuns !
        O zi frumoasa !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 29/04/2014 @ 9:48 am

      • Eu mai stau să rumeg informațiile la care am acces.
        Și nu-s deloc încurajatoare pentru a înclina balanța în favoarea vreunui candidat.
        Dar nu mă grăbesc, că timp mai este! 😉

        Comentariu de racoltapetru6 — 30/04/2014 @ 8:54 am

      • Raspuns corect ! 🙂
        ” Graba strica treaba ” spune-o vorba din popor .
        Eu doar te-am informat
        Si nu te-am obligat
        Sa faci cum spun eu
        Ca doar nu-s DUMNEZEU !! 🙂 🙂
        Un lucru este clar pentru mine :
        imbarligatura de coalitii intre partide ieri basiste azi pesediste,
        intre miscari asa zise populare cu partide tradatoare,
        intre pesede si udemere ,
        M-AU DETERMINAT sa ma hotarasc
        sa NU VOTEZ partide sau coalitii
        ci o persoana INDEPENDENTA !!! 🙂 🙂 🙂
        Tot pe aceasta postare,
        in SEARA PREMERGATOARE
        zilei de votare ( 25 mai 2014 ),
        iti voi destainui pe CINE VOI VOTA !!!! 🙂 🙂 🙂 🙂
        Tine aproape de acest post de vrei sa afli ………
        Sa ai parte de o zi frumoasa ! 🙂
        Cu prietenie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 30/04/2014 @ 9:18 am

  2. Cu siguranta nimeni nu indeplineste cerintele impuse – insa va trebui sa-i departajam intr-un fel.
    Alegerea celor care mint mai putin, mai diplomati, mai constiinciosi .
    E alegere nu atat de usoara!

    Comentariu de gezfo — 26/04/2014 @ 8:33 pm | Răspunde

    • Asa este, NIMENI nu indeplineste toate cerintele impuse
      de statutul de EUROPARLAMENTAR
      devotat TARII care-l trimite s-o reprezinte cu CINNSTE, nu cu RUSINE !
      Din randul celor aprobati si trecuti pe BULETINELE de VOT,
      bine ar fi ca ROMANUL sa aleaga cu MINTEA nu cu INIMA
      asa cum bine spui , pe cei care mint mai putin….. ! 🙂
      Dar, daca cineva mai VOTEAZA din NOU ,
      un europarlamentar roman care in mandatul ce se va incheia in urma validarii alegerilor din 25 mai,
      care, timp de 5 ani
      a DENIGRAT, ACUZAT, PONEGRIT , MINTIT,
      TRADAT interesul national, FACUT JOCUL altora si nu al romanilor,
      acel cineva , cum poate fi catalogat ???
      Dar seful de partid care i-a oferit din nou posibilitatea acelui europarlamentar descris mai sus,
      cum poate fi etchetat ??? 😦 😦 😦
      Asa easte, alegerea nu-i usoara deloc !
      Bine-ar fi ca dintre doua rele, sa fie ales raul cel mai mic !!! 🙂 🙂 🙂
      O seara cum ti-o doresti !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/04/2014 @ 10:15 pm | Răspunde

  3. Una scelta da fare con molta attenzione,
    da chi risulterà vincente dipende il vostro futuro
    (anche il nostro visto che dobbiamo votare anche noi )
    Ciao, serena notte.
    Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 27/04/2014 @ 12:23 am | Răspunde

    • Patrizia mattina !
      La votazione che ci concede il mag 25 candidati per il Parlamento europeo
      il futuro della Romania dipende a breve termine ( prossimi 5 anni ) ! 🙂
      Se voterò per chi onesto e patriottico ,
      non solo coloro che perseguono obiettivi personali , anti- rumeni ,
      nel corso dei prossimi cinque anni , la Romania dovrà guadagnare! 🙂 🙂
      Lo stesso vale per il paese gli italiani UE .
      Perché dico questo ?
      Per la metà del mio cuore batte per amore i miei italiani
      ( Emanuel nipote , figlia , genero , suoceri , parenti )
      e amici lì compresi voi e pensate ! 🙂 🙂 🙂
      Non sapere il vostro parere circa l’ ex primo ministro ,
      Silvio Berlusconi ma Io so che dopo un po ‘ ,
      quando è stato messo alle strette dai giornalisti c italiano
      viaggiato a Bucarest per sfuggire alle domande indiscreti ……..
      Giustizia italiana ha dimostrato che Berlusconi ha sbagliato ed
      è stato punito come tale , non è vero ? 🙂 🙂 🙂
      In altre notizie , oggi 27 aprile 2014 ,
      Auguro con tutto il cuore di essere in Piazza San Pietro in Vaticano !
      Ma siccome non avevo soldi , si guarda grande celebrazione in Vaticano ,TV ………………………………….
      Una bella Domenica si desidera cara Pat . 🙂

      Con la più alta considerazione ,
      Aljosha

      Comentariu de Aliosa — 27/04/2014 @ 7:42 am | Răspunde

  4. @ ALL !!!
    Ca ziua sa treaca mai placut
    Si gandurile sumbre sa dispara
    Cu gand sincer si nu prefacut
    Postez spre auditie ,o comoara :

    O duminica placuta tuturor !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 27/04/2014 @ 8:35 am | Răspunde

  5. @ ALL !!!
    Daca nu va plac sfaturile mele
    pentru alegerea unor europarlamentari demni
    de a reprezenta in Parlamentul European
    ROMANIA si interesele ROMANILOR,
    atunci poate, veti urma modestul meu sfat pentru VIATA :
    – OMUL cat traieste INVATA
    Iar eu traind, INVAT mereu !!! 🙂 🙂 🙂
    Daca nu, uitati urmarea 😦 😦 😦

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 27/04/2014 @ 9:07 am | Răspunde

  6. Buona Domenica! 🙂

    Comentariu de Simona — 27/04/2014 @ 9:38 am | Răspunde

    • Buon giorno, Simona !
      Grazie per la visita e auguri ! 🙂
      Una settimana meravigliosa com grandi resultati !! 🙂 🙂
      Con risipetto e simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/04/2014 @ 7:51 am | Răspunde

  7. @ ALL !!! 🙂 🙂 🙂

    Cum minciuna, manipularea, demagogia si ipocrizia
    au inceput sa-si faca tot mai mult simtita prezenta

    ( vezi discursurile blondinei din Plescoi si ale marinarului fara nava ,
    ale crinului deja ofilit, maimutoiului pepededistexpirat,
    bardului peremist si unguentului alterat etc etc etc 🙂 🙂 🙂
    m-am gandit sa incep saptamana cu ……….
    BANCURI
    pentru toate sexele si varstele :

    @ Intr-o zi un FLORAR a mers la un frizer pentru o tunsoare.
    Dupa tunsoare, el a întrebat despre factura lui, iar
    frizerul a raspuns:
    „Eu nu pot accepta bani de la tine, eu fac asta
    în folosul comunitatii în aceasta saptamâna.” 🙂
    Florarul a fost multumit si a plecat din magazin.

    A doua zi când frizerul a mers sa deschida atelierul
    sau a gasit la usa lui un „multumesc”, carti si un buchet mare de
    trandafiri rosii, pentru el.

    @ Mai târziu, un POLITIST vine pentru o tunsoare, si
    atunci când el încearca sa plateasca factura lui, frizerul a raspuns din nou:
    „Eu nu pot accepta bani de la tine, eu lucrez în
    folosul comunitatii în aceasta saptamâna. ” 🙂 🙂
    Politistul a fost fericit si a parasit magazinul.

    A doua zi când frizerul a mers sa deschida atelierul
    sau, a gasit la usa lui un „multumesc”, carti si o duzina de gogosi,
    pentru el.

    @ Apoi, un DEPUTAT a venit pentru o tunsoare, si când a
    vrut sa plateasca factura lui, frizerul a raspuns din nou:
    „Eu nu pot accepta bani de la tine. Eu lucrez în
    folosul comunitatii în aceasta saptamâna. ” 🙂 🙂 🙂
    Deputatul a fost foarte fericit si a parasit magazinul.

    În dimineata urmatoare, când frizerul a mers sa deschida atelierul sau
    a gasit o duzina de SENATORI si DEPUTATI aliniati, în asteptare pentru o tunsoare gratis. 😦 😦 😦

    Aceasta, stimate vizitatoare si distinsi vizitatori,

    ilustreaza diferenta

    fundamentala dintre cetatenii tarii noastre si politicienii care-i conduc. 🙂 🙂 🙂

    MORALA :
    Atat PARLAMENTARII
    cât si SCUTECELE bebelusilor
    trebuie schimbate cat mai des…

    Sa aveti o saptamana linistita iar de va intalniti cu

    mincinosii, manipulatorii, demagogii si ipocitii

    ce vor sa va pacaleasca din nou cu propaganda lor perfida,

    spuneti-le sa se duca pustii !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/04/2014 @ 8:13 am | Răspunde

  8. Uf! Tare, tare greu pentru noi alegătorii fiindcă:…

    Culegi legi-faradelegi,
    le legi si nu le mai dezlegi,
    alegi si nu stii ce alegi,
    ca pe urma te alegi
    numai cu faradelegi.
    Asta faci, asta culegi,
    ca pe cine sa delegi
    sa emita niste legi,
    cand tot dai numai de blegi?

    Comentariu de StropiDeSuflet — 28/04/2014 @ 8:46 am | Răspunde

    • Buna ziua ” StropiDeSuflet ” !

      A spune ca NU ai dreptate,
      ar trebui sa ma reevaluez
      si astfel, din pacate
      n-as putea sa mai postez
      despre fufe, paparude,
      papagali si papitoi
      agramati dar bune rude
      ale odiosului maimutoi
      ce arunca vorbe nude
      catre noul sau slugoi ………………..
      dracu’sa-i ia pe-amandoi !!! 🙂 🙂 🙂

      Multumesc pentru vizita si comentariu !
      O saptamana cat mai frumoasa ! 🙂
      Cu tot respectul,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/04/2014 @ 4:43 pm | Răspunde

      • M-ai făcut să râd Alioşa.
        Doar că bieţii de noi, facem haz de necaz într-o ţară în care ştii că în afară de familie,
        nimeni nu este interesat de ce se întâmplă cu noi,
        fiindcă politicienii noştri au demonstrat că nu-i preocupă decât interesele lor şi atât.
        In rest, vorbe goale în care se contrazic şi singuri şi între ei.
        Una le e vorba, alta fapta. Noi? Incotro?
        Vai mama noastră!

        Comentariu de StropiDeSuflet — 28/04/2014 @ 5:40 pm

      • Saru’mana, doamna Aurora !
        Daca eu v-am facut ieri ” sa radeti” ,
        azi,domnia ta mi-ai facut diminieata mai frumoasa
        chiar daca ” afara ploua ” ………………
        Aveti dreptate si in cele mai sus si nu pot decat sa va multumesc din suflet
        pentru continuarea dialogului nostru virtual pe aceasta spinoasa teme,
        tema CAMPANIEI ELECTORALE pentru EUROPARLAMENTARE ! 🙂
        In articolul de fond NU AM SPECIFICAT in mod expres ci doar asa,
        tangential ca acaesta postare doresc s-o mentin
        pe PRIMA PAGINA a blogului meu pana in seara zilei de 24 mai 2014 cand,
        conform LEGII,
        CAMPANIA ELECTORALA se va incheia iar
        MINCINOSII,MANIPULATORII, DEMAGOGII si IPOCRITII
        vor sta ” cu sufletul la gura ” 😦 😦 😦
        si cu ochii tintiti pe ecranele posturilor de televiziune
        pentru a afla cate VOTURI le-a adus
        MINCIUNA, MANIPULAREA, DEMAGOGIA si IPOCRIZIA lor,
        in tentativa de a ajunge ” CU ORICE PRET LA PUTERE ” 🙂 🙂 🙂
        https://aliosapopovici.wordpress.com/2010/05/27/
        Va multumesc inca odata pentru raspunsul dat
        si anticipat pentru URMATORUL !!! 🙂 🙂 🙂
        Sa aveti parte de O ZI MAI FRUMOASA decat a mea caci,
        pe malul DUNARII batrane,
        ploua marunt, sacaitor
        iar mie asta imi displace,
        aducandu-mi iarasi ” dor ” 🙂
        de caldura care-mi place
        pentru oasele ce ma ” dor ” 😦
        ce nu-mi dau pace
        de parca-ar fi sa mor …………..:-( 😦 😦
        Cu respect ,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 29/04/2014 @ 8:12 am

  9. In privinta Proiectului ROSIA MONTANA,
    presedintele Traian Basescu
    a avut de-a lungul timpului, OPINII ciudat de contradictorii 😦
    Acum, cand vrea sa PROSTEASCA si sa PACALEASCA din nou multimea
    in favoarea pupilei sale din miscarea populara transformata in partid
    sa-si bage slugile in Parlamentul European ,

    dintr-o data, S-A RAZGANDIT……………………….,
    oare mai surprinde pe cineva ??? 😦 😦 😦

    „Nu vreau să se interpreteze că mai sunt un adept al utilizării tehnologiilor cu cianuri la Roşia Montană.
    Am văzut reacţia populaţiei şi nu sunt unul care să trăiască desprins.
    Dar mineritul se poate dezvolta ecologic”,

    a spus Băsescu, la o dezbatere a Fundaţiei „Mişcarea Populară” 😦 😦 😦
    la care a reluat tema redeschiderii minelor în România, cu argumentul că ,

    „nu putem trăi numai din servicii, numai în restaurante sau numai din Turism”.
    Sursa :
    http://www.gandul.info/politica/surpriza-ultima-razgandire-a-lui-traian-basescu-dupa-presiunile-strazii-nu-sunt-unul-care-sa-traiasca-desprins-12534945

    Se potriveste perfect cu TITLUL, nu-i asa ???
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/04/2014 @ 8:51 am | Răspunde

  10. ” Afara ploua ” spus-a RAZGANDACU’
    Iar pe mine,m-a cuprins MELANCOLIA ! 🙂

    De-ar fi fost dupa nea spurcatu’
    M-ar fi cuprins nebunia !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/04/2014 @ 5:21 pm | Răspunde

  11. @ ALL !!!
    Pentru ca Nu sunt SLUGA nimanui,
    ci STAPANUL propre-i persoane,
    pentru ca nu-s TOBOSARUL nici unui partid
    la putere sau in opozitie,
    pentru ca nu-s PUPINCURISTUL nici unei persoane
    urate tare sau frumoase provocator pentru PROSTIME,
    pentru ca EU sunt EU ,
    postez mai jos o PARODIE cu indicarea SURSEI,
    parodie ce face cat 100 de comentarii !!! 🙂 🙂 🙂
    Multumesc :” biliuta ” ! 🙂

    „sâmbătă, 9 aprilie 2011
    Sergenţii
    (după Vasile Alecsandri)
    Pe drumul de costişă ce duce către NATO,
    În gândul lui, sergentul zicea c-a-mbulinat-o,
    De-o fi să sune goarna, să plece la război,
    Că-i sunt dotaţi colegii, cu puşti, din doi în doi,
    Aceşti pifani destoinici, mărşăluind cuminţi,
    Precum, odinioară, părinţii de părinţi.
    În salopete rupte, de să le plângi de milă,
    Tanchiştii, trei la număr, târăsc de o şenilă
    Ce-o descălţase tancul departe de cazarmă,
    La nicio oră după ieşirea la alarmă,
    Artileriştii-înjură în timp ce, la fălcele,
    Se-nhamă, să urnească un tun din alea grele,
    Din urmă, două MIG-uri tractate-s la teren,
    Că-n rezervor, se pare, n-au strop de kerosen,
    Pe fluviu, în amonte de Giurgiu, abia trec
    Trei torpiloare trase spre NATO, la edec,
    De marinarii care n-au mai ieşit în larg
    De când avea şi stemă drapelul, pe catarg,
    Fanfara, încropită dintr-un tambur major
    Şi-un toboşar, dă semnul s-o ia mai la picior,
    Căci, într-un punct strategic (ce doar pe hărţi există!),
    Vrea premierul Oastea s-o treacă în revistă.

    Apare premierul, semeţ ca un pandur,
    Privind spre militarii de foame rupţi în cur
    Şi inima în pieptu-i bătea, mai să i-l spargă,
    Văzând pe Gabi Oprea pe o mârţoagă şargă
    Şi mult se minunează şi nici că-i vine-a crede
    Când stele, cu toptanul, pe umerii lui vede,
    Cascheta-i era spartă, tunica descusută
    Şi-avea mai scurţi nădragii cu douăşcinci la sută,
    Lăsând în văzul lumii o gheată scâlciată,
    Dar fruntea lui teşită părea încoronata
    Cu străluciri de stele primite de pomană,
    În scurta-i carieră, de-acest distins Izmană,
    Căci bietul om, slab, palid, abia mai poate duce
    Opt stele ce, pe umeri, ca soarele străluce.
    Se miră Cabinetul, iar premierul, bravul,
    Se-nclină la ministru (precum îi e năravul)
    Şi-i zice cu blândeţe: „De unde vii, Găbiţă?”
    „Vin tocmai de la Şefu`.” „Şi cum e dânsul? „Criţă.”
    „Dar aste stele multe, cum, cine ţi le-a dat?”
    „Chiar şeful dumitale, doar nu le-oi fi furat.”
    „Şi pentru care fapte?” „Ştiu eu… Cică drept plată
    Că am trădat partidul, dar asta prima dată,
    Şi am venit la dânsul, cu trădători, cu tot.
    „Dar ce rang ai, Găbiţă?” „Am rang de… mafiot!”
    … Discursul de rigoare sfârşindu-l, premierul
    Dă încă o dovadă că nu-i lipseşte flerul,
    Făcând el spre miniştri un semn cât mai discret,
    De-o parte-i şi de alta, întregul Cabinet
    Zâmbeşte, la comandă, şi dau toţi cu piciorul
    În Oastea umilită, precum întreg poporul…
    Peneş cu arcanul
    Pentru conformitate,
    Colonel (r.) Ilie Bâtcă
    Sursa :
    http://batcailie.blogspot.ro/2011/04/sergentii.html

    Domnia ta, ce parere ai despre
    SERGENTII ………………….

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 29/04/2014 @ 8:48 am | Răspunde

  12. Aștept să vină ploaia și pe la mine, cu nostalgie cu tot!
    Ieri am avut parte de o aversă sănătoasă,
    tocmai bună pentru pământul secătuit și răsadurile tinere.
    Mersi mult pentru melodie și sper să ai parte de o zi plăcută,
    în ciuda vremii de afară! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 29/04/2014 @ 8:53 am | Răspunde

    • Daca spui ca IERI a PLOUAT
      N-o mai astepta caci, ” ce-i mult strica ”
      Iar ca dovada am postat
      Poezia lui George Bacovia ” cel far’de frica ” ! 🙂
      …………………………………………………………………
      „Da, plouă cum n-am mai văzut…
      Şi grele talăngi adormite,
      Cum sună sub şuri învechite!
      Cum sună în sufletu-mi mut!
      Oh, plânsul şi când plouă!
      Şi ce enervare pe gând!
      Ce zi primitivă de tină!
      O bolnavă fată vecină
      Răcneşte la ploaie, râzând..
      Oh, plânsul şi când plouă!
      Da, plouㅺi sună umil
      Că tot ce-i iubire şi ur㠖
      Cu-o muzică tristă, de gură,
      Pe-aproape s-aude-un copil.
      Oh, plânsul şi când plouă!
      Ce basme şi le spun!
      Ce lume-aşa goală de vise!
      … Şi cum să nu plângi în abise,
      Da, cum să nu mori şi nebun?

      Oh, plânsul şi când plouă!” 😦 😦 😦
      Sa ai parte de o zi fara ploaie ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/04/2014 @ 10:00 am | Răspunde

  13. @ ALL !!!
    Intr-o ROMANIE bantuita de stafia comunisto-securista,
    unde CORUPTIA se practica de la varful piramidei sociale,
    in care JUSTITIA super-politizata , controlata,
    dirijata si comandata de pe Dealul Cotrocenilor,
    o TARA bantuita de un FOTBAL in care mai bine de 23 de ani a domnit
    aceasi gasca de mafioti si evazionisti,
    in care,
    ” MINCIUNA, MANIPULAREA, DEMAGOGIA si IPOCRIZIA ating cele mai inalte cote ” 😦 😦 😦
    iar sportul REGE a fost salvat de la compromis total
    provocat deliberat de afaceristii oportunisti- postdecembristi ,
    JUSTITIA ROMANA,
    chiar in ZIUA COMEMORARII a 37 de ani de la
    CUTREMURUL din 4 MARTIE 1977,
    a produs un adevarat
    ” CUTREMUR IN FOTBALUL ROMANESC ”
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/03/04/
    Jucatorii stelisti si antrenorii lor,
    chiar fara finantatorul si managerul lor care-s in puscarie,
    MERG cu PASI SIGURI spre CASTIGAREA celui de-al XXV-lea
    TITLU de CAMPIOANA a ROMANIEI
    la FOTBAL, editia 2013/2014 !!! 🙂 🙂 🙂

    Bravo STEAUA ! 🙂
    Forza STEAUA !! 🙂 🙂

    Si cum STEAUA a fost ECHIPA de FOTBAL a ARMATEI ROMANIEI ,
    iar astazi adevaratii romani,
    ROMANII PATRIOTI 😀 ,
    nu hoti 😦 sau tradatori 😦 de NEAM si TARA
    ROMANII cu sange de roman in vene ,
    ROMANII cu RESPECT deosebit pentru ISTORIA lor,
    sarbatoresc Ziua VETERANILOR de RAZBOI ( mai sunt vreo 500 de persoane … ),
    in semn de omagiu pentru faptele lor de VITEJIE
    si DRAGOSTEA de NEAM si TARA,
    postez cu mare emotie opera lui RADU PIETREANU,
    intitulata simbolic
    ” LECTIE de ISTORIE ” !!! 😀 🙂 😀

    multumindeu-i persoanei care a postat pe YouTube minunatul videoclip .
    Aliosa .

    Comentariu de Aliosa — 29/04/2014 @ 10:42 am | Răspunde

  14. @ ALL !!!
    O zi frumoasa, doamnelor, domnisoarelor si domnilor
    care au trecut, trec si vor trece pe aici ! 🙂

    Auditie si vizionare placuta !! 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 30/04/2014 @ 8:27 am | Răspunde

  15. Cristos a Inviat ❗
    Am trecut pragul interesantului dumneavoastra blog si va spun ca sunt incantata.
    Nu am timp acum prea mult dar remarc ca este de citit numai lucruri serioase
    si bine documentate atat din partea autorului cat si a comentatorilor.
    Va doresc o zi buna si petrecere frumoasa de 1 Mai .
    http://www.imagehousing.com/image/1195727

    Comentariu de Beta — 01/05/2014 @ 1:38 pm | Răspunde

    • Adevarat A Inviat !
      In primul rand, BINE AI VENIT in casa-mi virtuala ! 🙂
      In al doilea rand, acum ca ai aflat de blogul meu,
      poti veni oricand doresti, usa iti va fi permanent deschisa iar ferestrele non-stop luminate !! 🙂 🙂
      Mingea este in terenul domniei tale !!! 🙂 🙂 🙂
      Pana atunci insa, multumesc pentru vizita, comentariu, aprecieri si urari !
      O zi de 1 MAI cat mai placuta !
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/05/2014 @ 2:19 pm | Răspunde

  16. Asa dupa cum am promis in ARTICOLUL de fond,
    cand gasesc ceva interesant vis-a-vis de TITLUL de mai sus,
    voi POSTA aici ca toata lumea sa vada si sa inteleaga ca

    ” MINCIUNA,MANIPULAREA, DEMAGOGIA si IPOCRIZIA

    ating cele mai inalte cote ”
    mai ales in CAMPANIILE ELECTORALE 😦 😦 😦
    Mai nou, chiar pe site-ul SSPR
    (Secretariatului de Stat pentru Problemele Revolutionarilor)
    http://www.sspr.gov.ro/index.php?comunicate&id=441
    intr-o postare din 30 aprilie 2014 ,
    am inteles ca NU numai PROSTIMEA este MANIPULATA
    ci si REVOLUTIONARII 😦 😦 😦
    ………………………………………….
    ” COMUNICAT
    În acest an marcat de alegeri, respectiv de campaniile electorale ce le preced,
    constatăm că persistă o atmosferă nesănătoasă în rândurile unor organizaţii de revoluţionari.
    Din păcate, la conducerea acestora s-au instalat
    şi continuă să se erijeze în lideri oameni ce apără interese meschine,
    personale ori de grup restrâns, aşa numiţii conducători înregimentaţi politic care continuă să inducă în eroare,
    să manipuleze şi să atragă simplii membri în acţiuni
    cu totul desprinse de idealurile celor care au înfăptuit Revoluţia Română din Decembrie 1989.
    Ideea de a transforma revoluţionarii simpli în masă politică de manevră,
    de a specula sentimentele, aspiraţiile, chiar memoria acestor oameni,
    de a pune toate acestea în slujba unui partid sau altuia,
    mai aleas a celor care nu au nicio legătură cu cele întâmplate acum aproape 25 de ani, este odioasă.
    Cu şi despre evenimentele din Decembrie 1989 nu se poate face troc politic,
    istoric sau de alta natură, în serviciul unor formaţiuni apărute conjunctural.Există valori, simboluri, idei şi aspiraţii cu care nicio ţară nu are voie să se joace pe eşichierul adesea strâmb al vieţii politice.

    Fac un apel la oamenii simpli, cei mai mulţi frământaţi de greutăţile traiului cotidian,
    să nu se lase antrenaţi de aşa numiţi lideri care nu le apără în mod real interesele
    şi nici nu au calitatea morală să o facă.
    Am convingerea fermă că ceea ce ne-a unit în zilele şi nopţile de foc ale Revoluţiei,
    când nu eram împărţiţi pe partide, grupuri de interese ori servanţi ai vreunui personaj
    mai mult sau mai puţin credibil, ci puşi cu toţii în slujba nevoii de eliberare de sub jugul unui regim tiranic,
    va constitui permanent limbajul comun cu care vom putea aborda orice probleme.
    Înţeleg să-mi fac oricând datoria prin discuţia directă,
    dezbaterea onestă şi la obiect, atunci când sunt chemat de organizaţiile şi asociaţiile de revoluţionari ale căror interese legime am fost însărcinat să le reprezint în Guvernul României,
    cu o singură condiţie:
    ca această comunicare să se desfăşoare constructiv,
    în cadru legal, sub semnul respectului faţă de adevăr,
    faţă de Revoluţia Română şi eroii ei autentici, în numele idealurilor comune, transpartinice.
    Cu respect,
    Secretar de Stat
    ADRIAN SANDA ” .

    PS ! 🙂
    Sa mai spuna cineva ca doar EU vad
    MANIPULARE, MINCIUNA, DEMAGOGIE si IPOCRIZIE
    la cei care candideaza pentru un mandat de EURODEPUTAT
    care, practic, dpdvedere MATERIAL,
    ii scoate pe cei mai multi din ” rahat” 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 05/05/2014 @ 6:23 pm | Răspunde

  17. @ ALL !!! 😦 😦 😦
    Zicala
    ” Lupul isi schimba parul dar naravul ba ” 😦
    este valabila 100% in anturajul basist ………………….
    Desi a PROMIS inainte de a fi ales presedintele Romaniei ca va fi
    ” presedintele tuturor romanilor „,
    ” suspendatu’ ” si ” ilegalul ” de la Cotroceni,
    cu o NESIMTIRE demna de Cartea Recordurilor,
    dar cu scop precis ( fraudarea voturilor in 25 mai pentru a-si baga in Parlamentul Europen slugile )
    in capul sau infestat de TEAMA de a AJUNGE dupa GRATII
    la terminarea mandatului sau de pomina ,
    ca sa-si asigure INCA ODATA ,
    LOIALITATEA sefului Serviciului de Telecomunicatii Speciale ( STS ), Marcel Opris,
    cel care NU A MISCAT NICI UN DEGET CA SA-I SALVEZE
    pe PRABUSITII cu AVIONUL in APUSENI ( AURA ION ……………)
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/01/30/
    l-a DECORAT cu Ordinul STEAUA ROMANIEI in grad de cavaler
    ( cea mai inalta DECORATIE romaneasca ) .
    Pe buna dreptate, Premierul ROMANIEI,
    Victor Ponta, a refuzat sa CONTRASEMNEZE nesimtirea si ipocrizia lui base .
    Iar ca NESIMTIREA si IPOCRIZIA sa intre fara probleme in Cartea Recordurilor,
    tot in acea perioada, tradatorul de NEAM si TARA de la Cotroceni,
    l-a decorat si pe fostul sef al Institutului Cultural Roman ( ICR),
    R. Patapievici, cel a carui spurcata gura, a adus pe timpul guvernarii pedelisto-basiste,
    INJURII si OBSCENITATI la adresa ROMANILOR si ROMANIEI 😦 😦 😦
    Nici acest Decret emis de manipulatorul de la Cotroceni,
    NU a fost CONTRASEMNAT pe buna dreptate, de Premierul ROMANIEI, Victor Ponta 🙂
    Si fiindca ce face Traian Basescu este strans legat de pupila sa, blondina din Plescoi,
    noua mosiera de la NANA, cu o revolta nemaintalnita am vazut la televizor cum
    o BATRANA a fost TRANTITA la pamant de gorilele tuciurii cu ceafa groasa si mancarici in creier,
    localnica ce-a vrut s-o intrebe ceva pe Elena Udrea in timpul campaniei electorale din 7 mai a.c .la NANA,
    NANA basista, NANA udrista, NANA pacalita ,
    NANA adjudecata de Base si Udrea inca din 2010 cand guvernul slugoiului Boc,
    TAIA cu 25% SALARIILE BUGETARILOR 😦 😦 😦
    De fata erau si doi deputati ai partidului manipularii populare dar care,
    intrebati fiind de jurnalisti de ce n-au luat atitudine,
    au intors-o ca la Plescoi 😦 😦 😦
    Asa faca basistii si udristii CAMPANII ELECTORALE :
    cu DECORARI nejustificate si
    TRANTIRI la pamant planificate !!! 😦 😦 😦
    Cu revolta maxima,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 08/05/2014 @ 7:18 am | Răspunde

  18. @ ALL !!!
    Subiectul de baza al acestui ARTICOL,
    va fi DEZBATUT pana pe 24 mai 2014 ( ultima zi de campanie electorala )
    in articolele imediat postate dupa acesta …………
    Pe 24 mai DIMINEATA , voi POSTA ceva deosebit de frumos si incitant !!! 🙂 🙂 🙂
    Pana atunci insa, sa ne citim sanatosi si voiosi
    chiar daca IPOCRITII si DEMAGOGII de POLITICIENI si CANDIDATI
    inscrisi in cursa pentru cele 32 de mandate de EURODEPUTATI in Parlamentul European
    continua SA NE MINTA !!! 😦 😦 😦
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 08/05/2014 @ 9:27 am | Răspunde

  19. @ ALL !!!
    Ca sa vedeti pana unde merge ipocrizia si manipularea,
    PDL care timp de 4 ani si-a batut joc impreuna ca Boc& Traian Basescu de romani,
    si-a trimis reprezentantii sai de frunte (presedintele PDL, Vasile Blaga,Theodor Stolojan ,Traian Ungureanu
    si Anisoara Radu candidata de Teleorman ce vrea sa ajunga in Parlamentul European
    sa castige peste 300.000 de euro in cei cinci ani de mandat sau, fereasca Dumnezeu,
    😦 sa faca ce a facut si pedelista Monica Macovei……. )
    si-n orasul de pe malul DUNARII batrane ca sa-i pacaleasca pe turneni sa-i mai voteze inca odata 😦 😦 😦
    De teama de a nu fi huiduiti de localnici dar si pentru a se feri de ochii autoritatilor statului,
    intrunirea la care au participat 400 de persoane pedeliste sau ” neutre dar, FOMISTE ”
    s-a tinut intr-un restaurant de la intrarea in oras,
    poreclit ” La nenea IANCU ”
    unde, contrar Legii Electorale,
    fiecare participant a primit gratuit mancare :
    ” MITA ELECTORALA ” 😦
    -4 mici cu mustar;
    -o portie de cartofi prajiti;
    – o chifla;
    – salata de varza dulce;
    – o bere
    Intreb si eu ca omul :
    – Aceasta NU SE CHEAMA MITA ELECTORALA ???????????????????????
    A mai fost in orasul nostru in campanie electorala si presedintele PP-DD
    dar, desi a ajuns in centrul orasului pe o ruta ocolitoare ( nu pe Bulevardul Independentei …)
    cel putin, NU a DAT de MANCARE ( Mita Electorala ) celor ce l-au asteptat ………………….
    Tu, ce parere ai ?
    Daca este vreun pedelist local care NEAGA cele spuse aici,
    sa ma contrazica si-i prezint o intreaga LISTA de
    ” pesedisti sub acoperire ” care au participat la acea intalnire !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 21/05/2014 @ 6:34 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

