Alioşa

02/05/2014

De Ziua TINERETULUI, o altfel de URARE !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:35 am

In loc de motto:
Cine are TINERI, sa-i EDUCE !!! icon_lol
Cine are BATRANI, sa-i RESPECTE !!!icon_lol icon_lol
NU vreau sa fiu gresit inteles,
nici catalogat ca:
-rasist , xenofob sau altfel decat sunt ,
– ca anti persoane cu animale de companie, animale care, nestapanite corespunzator de stapani,
din gena lor se urineaza uneori chiar la piciorul bancii unde stau de vorba 2-3 octogenari
sau vorbeste un cuplu ce a fost sarbatorit de autoritatile locale pentru 60-70 de ani de CASNICIE Razand cu gura pan'la urechi !
– anti tineri cu „apucaturi ” mai mult sau mai putin tineresti ,
unele exagerate si iesite complet din spectrul bunului simt …………..

Vreau doar
o OAZA de LINISTE

pentru persoanele de VARSTA a III -a
care nu suporta vulgaritatile, limbajul trivial,
apucaturile golanesti , muzica proasta la decibeli foarte inalti,
fumul de tigara care ucide, mirosul puternic de alcool ,
ondulatul ostentativ si indecent al partilor dorsale ale paparudelor,
” trasul ” pe nas a unor prafuri albe ,
tipatul isteric al fetelor mai mult dezbracate si cu ochii dupa baietiicon_rolleyes
decat imbracate,
fete care provoaca tinerii atat in cluburi , in parcuri sau pe strada,
iar cand acestia le ” ciupesc” ” pe ici pe colo,
urla ca din gaura de sarpe ! Nu, nu-i asa !!!
gandind in mintea lor contraiul a ceea ce vor sa se inteleaga Nu, nu-i asa !!!
As vrea o OAZA de liniste
DOAR pentru persoanele de varsta a III-a ,
persoane care au MUNCIT o viata intreaga iar acum
la BATRANETE, au nevoie de siguranta personala
si nicidecum de stresul provocat de bandele de minori tuciurii care alearga,
actioneazaCu ochii dupa  ciordeala !
si fura in grup gentile, sacosele si portofelele
celor batrani si bolnavi, lipsiti de aparare ,
haite care, stiu de la parintii lor ca,
chiar daca FURA, MINORI fiind, vor fi ELIBERATI imediat din mainile politistilor
indiferent de fapta comisa Daca nu taci, te altoiesc !!!
Vreua doar un LOC linistit
pentru persoanele de varsta a III-a care,
vor sa stea de vorba in tihna in parcuri
si nu cu frica ca beizadeaua X sau progenitura Y
fugita de la SCOALA fiind, ca NU-I PLACE CARTEA,
fumeaza , consuma alcool,Eu, cu cine votez .....
face galagie si uneori chiar scandal urmat de batai ca-n filme,
sau , si mai grav, intra in ele Ma scarpin de uimire !!!
din cauza vitezei patinelor cu rotile, bicicletelor,
iar dupa comiterea oribilei fapte,
in loc sa-si ceara scuze , sa acorde primul-ajutor sau macar sa sune la 112,
fuge icon_mrgreen
ca sobolanul surprins la ospat de catre patronul magaziei cu cereale ….
Atata vreau pentru persoanele de varsta a III-a icon_rolleyes icon_cry icon_lol
Avem in scumpa noastra ROMANIE
si TINERI exceptionali, medaliati cu AUR, ARGINT si BRONZ
la OLOMPIADELE SCOLARE INTERNATIONALE,
sportivi de performanta de exeptie care fac ca DRAPELUL TARII NOASTRE,
Steagul ROMANIEI.
sa fluture pe cel mai inalt catarg la Campionatele Mondiale, Europene sau Jocurile Olimpice ,
INVENTATORI recunoascuti si apreciati in lume
dar din pacate, acestia SUNT PREA PUTINI
fata de milioanele de tineri de toate varstele de la noi ….
Acestora din urma, tot respectul meu neconditionat, toata stima si mandria !!!
20140426_115823
Cat priveste EDUCATIA nepotelului meu ANDREI
https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
ajuns acum la frumoasa varsta de 7 ( sapte ) luni,
eu si parintii sai, vom face tot posibilul ca sa fim mandri de EL icon_redface icon_lol
Iar pentru cei despre care am vorbit la inceput, doar atat:
– Iarta-i Doamne ca nici ei, nici parintii lor, NU STIU ce FAC icon_cry
Cer prea mult ???
Domnia ta, care intamplator sau intentionat ajungi pe aici,
ce parere ai ???
Cu stima si respect ,
Aliosa.

19 comentarii »

  1. Reblogged this on The International Blogspaper.

    Comentariu de incaunipocrit — 02/05/2014 @ 9:53 am | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru ” reblogged” !!! 🙂 🙂 🙂
      Weekend frumos !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/05/2014 @ 8:37 am | Răspunde

  2. Foarte grăitor clipul 🙂

    Comentariu de Pishky — 02/05/2014 @ 10:00 am | Răspunde

  3. Să-ți trăiască nepoțelul Andrei la mulți ani,
    iar tu să-i fi mereu aproape în educație și în momentele mai dificile!
    La mulți ani, de asemenea, celor care sunt tineri sau se simt tineri,
    indiferent de vârsta biologică!
    Deci, la mulți ani și ție, dragă prietene! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 02/05/2014 @ 10:59 am | Răspunde

    • Asa sa te auda Dumnezeu, prietene Petru ! 🙂
      Multumesc pentru urari !

      EU inca ma simt TANAR
      Si-as vrea sa fiu mereu
      La fel de sincer si vizionar
      Cum sunt acuma-n SUFLETUL meu !!! 🙂 🙂 🙂

      Weekend placut !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/05/2014 @ 8:17 am | Răspunde

  4. Danke für deinen Besuch wünsche dir ein gutes und schönes Wochenende.
    Grüße und Freundschaft.
    Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 02/05/2014 @ 11:46 am | Răspunde

    • Guten Morgen!
      Und wir danken Ihnen für Ihren Besuch und wünschen Ihnen alles Gute! 🙂
      Mit freundlichen Grüßen,
      Aljoscha

      Comentariu de Aliosa — 03/05/2014 @ 8:05 am | Răspunde

  5. Cristos a Inviat ❗
    Pentru ca eu iubesc f. tare tinerii si am incredere in puterea lor de a reusi sa aduca o schimbare in bine acestei tari, indraznesc sa fac si eu un comentariu.
    Am vazut cu putin timp in urma un film „Divergent”.
    Ruleaza chiar acum pe ecrane.
    Filmul este in esenta o reperezentare foarte buna a realitatii din prezent.
    Teoria filmului este simpla:
    cand un adolescent ajunge la pragul maturitatii el trebuie
    sa isi aleaga o meserie care il va duce pe un anumit drum in viata,
    determinandu-l sa-si lase in urma parintii si familia
    si sa-si construiasca un loc al sau in cadrul comunitatii pe care a ales-o,
    maturizandu-se deplin atat psihic cat si social, pe parcurs.
    Alegerea drumului in viata, subliniaza filmul,
    trebuie facuta pe baza unui test al aptitudinilor si inclinatiei fiecaruia,
    dar mai ales tinand sema de ceea ce iti doresti cu adevarat in sinea ta,
    de felul tau de a fi, de visele tale.
    Deci dragi adolescenti, trebuie sa va cunosteti foarte bine,
    sa stiti sa asculati vocea inimii, sa fiti sinceri cu voi insiva
    si sa NU va bazati alegerea pe dorintele parintilor,
    pe ce este la moda si va aduce bani multi sau pe un capriciu de moment!
    Doar asa veti face performanta si va veti simti impliniti si fericiti.

    Pana aici, toate bune si frumoase insa ce te faci cu divergentii,
    cei care sparg tiparele si nu se incadreaza in nici o categorie, avand cate putin din fiecare.
    Divergentii sunt chiar eroina principala si partenerul ei masculin,
    deoarece sunt ALTFEL, ei devin imediat inamicul public nr.1
    si sunt vanati cu inversunare tot filmul.
    Ce inseamna altfel?
    Nu pot fi incadrati intr-un tipar anume,
    mintea lor gandeste diferit, gaseste solutii inovatoare si foarte ingenioase la probleme,
    sunt foarte prezenti si foarte buni observatori ai situatiei;
    inteligenti si si curiosi, non-conformisti si descurcareti,
    pun la indoiala ordinea „de facto” a lumii,
    adesea isi exprima cu convingere ideile si nu le este teama sa le puna in aplicare.
    Sunt OAMENI INTREGI, mesagerii unei noi generatii,
    o noua etapa in evolutia umanitatii.
    Cine sunt in realitate? (in afara filmului)
    Sunt chiar copiii nostri!
    De ce sunt in pericol?
    Pentru ca reprezinta o amenintare de moarte la adresa actualului sistem de guvernare,
    a liderilor momentului, a unei stari de fapt care e defecta si face omenirea sa sufere.

    Sunt mesagerii schimbarii- aduc solutia de iesire din criza spirituala in care ne aflam.

    Si aici este problema:
    cei care detin puterea politica dar si economico-stiintifica
    NU doresc sub nici o forma iesirea din criza, pentru ca dragilor, ei profita de pe urma ei!
    S-au ridicat si prospera din suferinta noastra!
    Sfarsitul actualului sistem inseamna pentru ei pierderea puterii, sfarsitul dominatiei lor!
    Divergentii nu pot fi controlati,
    nu pot fi „indoctrinati” si mai ales nu pot fi manipulati!!!
    Ei vad, pentru ca au ochii larg deschisi si gandesc pentru ca au mintea treaza
    si sunt destul de puternici si curajosi sa spuna in gura mare ce se intampla.

    Sunt buturuga mica care rastoarna carul mare al actualei organizari sociale.
    Deci trebuie eliminati !

    Dar ce credeti, au reusit?
    Nu, bineinteles ca nu, pt. ca este un film hollywoodian clasic…
    Nu, nu de asta ci pentru ca NU POTI OPRI SCHIMBAREA oricat ai incerca.
    Si cum credeti ca au invins?
    Pai IUBIREA, cea mai puternica forta din univers,
    e cea care invinge toate obstacolele, chiar si programarea mentala!

    Urmariti aceasta idee, veti vedea cum transpare din ce in ce mai des in mass-media.
    Nu este o licenta artistica hollywoodiana,
    ci unul din germenii schimbarii ce incep sa incolteasca in constiinta colectiva.

    Mergeti sa vizionati filmul si mereu sa incercati sa vedeti dincolo de aparente!

    Sper sa fie un indemn bun pentru tinerii nostri si ,
    si pentru noi de reflectat.
    O zi buna in continuare .

    Comentariu de Beta — 02/05/2014 @ 12:57 pm | Răspunde

    • Adevarat A Inviat ! 🙂
      Bine ai venit pe blogul meu !! 🙂 🙂
      Am postat acest articol tocmai pentru faptul ca IUBESC TINERII
      si-i vreau persoane cu DRAGOSTE de NEAM si TARA,
      persoane de nadejde in viitorul apropiat dar imprevizibil al ROMANIEI 😦 😦 😦
      INDEMNUL domniei tale de a viziona FILMUL
      pe care ca un adevarat CRITIC ni l-ai prezentat,
      este atat de clar incat, NU MAI AM DE ADAUGAT decat :

      – stimate cititoare si stimati cititori ,
      mergeti si vizionati bijuteria cinematografica plina de invataminte !!! 🙂 🙂 🙂

      COMENTARIUL domniei tale este atat de pertinent si fara echivoc
      incat, imi este teama sa mai adaug ceva de la mine ……..
      Multumesc frumos pentru vizita si comentariu !
      Toate cele bune si te mai astept in modesta-mi casa virtuala ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/05/2014 @ 9:02 am | Răspunde

  6. Mă bucur că neamul vostru nu se opreşte. Sunt sigură că Andrei va învăţa tot ce trebuie ca să reziste.

    Comentariu de vax-albina — 02/05/2014 @ 3:19 pm | Răspunde

    • Buna seara, ” Vax-albina” !
      Scuze pentru raspuns intarziat ! 😦
      Multumesc pentru vizita, like si gandurile frumoase ce le nutresi pentru NEAMUL meu ! 🙂
      ANDREI cel mic ,
      va creste mare si voinic ,
      invatat si educat in spiritul dragostei fara de SEMENI, NEAM si TARA !! 🙂 🙂
      O seara frumoasa urmata de o noapte linistita !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu rspect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/05/2014 @ 9:29 pm | Răspunde

  7. Domnule, mi-ati staruit intreaga zi in minte cu articolul dumneavoastra. 🙂
    La prima ora a diminetii am inceput sa va scriu un comentariu si l-am sters repede.
    Era prea spontan 😉
    La ora de seara va spun:
    – nu exista padure fara uscaturi.
    Fiecare generatie avand leprele ei, nu doar actuala generatie de tineri, dar si etaloanele ei. 🙂
    Aveti doi nepotei minunati, chiar daca doar mititelul ni-l prezentati azi.
    Sa va traiasca, sa fie sanatosi si sa creasca minunati!
    Cu prietenie sincera!

    Comentariu de OrhiKamyDeea — 02/05/2014 @ 7:42 pm | Răspunde

    • Buna dimineata , stimata doamna ! Si tot la prima ora a diminetii va raspund si eu caci ieri,
      am sarbatorit si eu Ziua Tineretului
      dar nu ca TINERII petrecareti de la Vama Veche
      cu alcool peste puterile lor…………,
      care au lasat pe plaja tone intregi de resturi menajere 😦
      ci prin plimbari in parcul cu CASTANI SECULARI din centru orasului
      urmarind jocul milioanelor de particule de APA ce tasneau din Fantana Arteziana
      si nostalgic,BUNICII si BUNICUTELE care-si plimbau NEPOTEII de manuta, pe trotinete, masinute, biciclete ……..
      Imi asum in totalitate acuza fina , delicata a domniei tale versus NEPOSTAREA pe articolul de fond
      decat a fotografiei micutului nepotel ANDREI , dar dati-mi voie sa ma justific :
      – Am postat doar imaginea micutului ( 7 luni ) ANDREI datorita faptului ca,
      imi voi asuma participarea la formarea lui ca OM cu o solida educatie,
      inca de la varsta cand va incepe sa vorbeasca si sa mearga 🙂 🙂
      ANDREI, locuind cu parintii sai in Bucuresti, imi ofera posibilitatea sa particip efectiv de-a lungul anilor
      la cresterea si EDUCAREA lui,spre deosebire de aportul la cresterea si EDUCAREA lui EMANUEL
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
      care va fi nesemnificativ, din cauza faptului ca locuieste in ITALIA
      iar EU, spre regretul meu, NU-L pot VEDEA decat ODATA pe AN 😦 😦 😦
      Sincer, il IUBESC la fel de mult pe amandoi NEPOTEII mei 🙂
      Prima fotografie a lui EMANUEL la varsta cand am achizitionat laptopul,
      a fost fixata ca FUNDAL la loc de cinste pe ecranul PC-ului meu 🙂
      De-a lungul anilor am tot inlocuit fotografiile vechi cu cele noi,asa fel ca ZILNIC,
      la deschiderea laptopului, SA-MI VAD NEPOTELUL si sa-mi amintesc ca sunt BUNIC 🙂 🙂
      Incepand cu 26 septembrie 2013, pe FUNDALUL laptopului a aparut fotografia micutului ANDREI
      pe care am inlocuit-o aproape saptamanal caci, primeam prin Yahho! Mail, poza dupa poza
      iar acum , se afla fotografia de la care domnia ta ai inceput dialogul virtual ……….
      Pentru aceasta, va multumesc din suflet pentru ca mi-ati oferit posibilitatea
      de a-mi depana gandurile si dragostea pentru nazdravanii mei de nepotei,
      EMANUEL care pe 17 septembrie 2014 va implini 10 ( zece ) anisori
      si ANDREI care pe 26 septembrie 2014 va implini 1 ( un ) anisor 🙂 🙂 🙂
      BUNICU Sandu, va incepe PETRECEREA aniversara
      in 17 sept 2014 ( EMANUEL )in ITALIA
      si o va incheia pe 26 septembrie 2014( ANDREI )
      seara, tarziu, in ROMANIA 🙂 🙂 🙂
      Cat priveste comentariul domniei tale vis-a-vis de TINERII din ziua de azi,
      aveti dreptate :
      – ” Padure fara uscaturi nu exista ”
      iar ” Nunta fara lautari nu se poate ” ………………..
      Am spus-o si repet :
      – Avem si TINERII minunati 🙂
      -Avem si TINERII descreierati 😦

      Din pacate, sunt foarte putine persoane care isi asuma
      raspunderea vs. aceasta spinoasa si delicata problema 😦 😦 😦

      PATRONII de baruri, bordeluri, restaurante, pensiuni, cluburi de noapte, plaje amenajate etc etc
      ca sa FACA BANI din serviciile oferite, LAUDA TINERII …………………
      cum de altfel ii lauda si politicienii ipocriti in campaniile lor electorale manipulatoare si mincinoase 😦 😦 😦

      Multumesc frumos pentru comentariu si urari ! 🙂
      Din toata inima, toate cele bune ! 🙂
      Cu stima si respect deosebit,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/05/2014 @ 7:46 am | Răspunde

  8. Il tuo nipotino è stupendo.
    Gli auguro tante belle cose e che la vita gli sorrida sempre!!
    Un caro saluto,
    Patrizia

    Comentariu de Patrizia M. — 03/05/2014 @ 12:21 am | Răspunde

    • Buongiorno, Patrizia!
      La ringrazio molto per il complimento al mio nipote ANDREI
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/ 🙂
      Dare buon Dio e il tuo regno di avere
      una parte di una vita piena di gioia e sorrisi di soddisfazione 🙂 🙂
      Un Sabato con sorrisi e risate Domenica con gioia e soddisfazione 🙂 🙂 🙂
      Amore,
      Aljosh

      Comentariu de Aliosa — 03/05/2014 @ 7:03 am | Răspunde

  9. @ ALL !!! 🙂 🙂 🙂

    Weekend placut !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 03/05/2014 @ 8:13 am | Răspunde

  10. Eu cred ca toate generatiile au fost dezaprobate, la randul lor, de generatiile mai vechi.
    Si noi eram la fel ca tinerii de acum si cred ca asa e viata.
    Dar, asa cum noua ne-a venit mintea la cap (oare?? 🙂 🙂 ),
    asa le va veni si lor.
    Adica…. vreau sa spun ca eu sunt optimist si ca ar trebui sa-i privim cu indulgenta. 🙂
    Mai spunea cineva, pe aici, ca orice padure are uscaturile ei.
    Dar eu prefer sa privesc verdeata, nu uscaturile, ca sa-mi fie frumoasa viata.
    Mircea

    Comentariu de Decenu — 03/05/2014 @ 8:53 pm | Răspunde

    • Buna seara, Mircea !
      In primul rand, multumesc frumos pentru vizita si comentariu ! 🙂
      In al doilea rand,
      NU sunt de acord cu fraza :

      ” Si noi eram la fel ca tinerii de acum si cred ca asa e viata ” 😦

      Nu stiu la care ” NOI ” te referi dar,

      GENERATIA MEA ,

      nu a fost niciodata, dar ,absolut niciodata, ca generatia de astazi !!!

      GENERATIA MEA,

      – NU chiulea de la ORE mergand in baruri pentru a consuma alcool. a fuma ” iarba „,
      – NU practica prostitutia, proxenetismul, vrajitoria, escrocheria,
      – NU conducea masina fara permis de conducere,
      – NU omora oameni nevinovati pe trecerea de pietoni,
      – NU se urina la picioarele lui IISUS rastignit pe crucea de la TRITA X ,
      – NU jignea sau brusca ( batea ) profesorii,
      – NU fura seifuri, bancomate,
      – NU facea trafic de droguri si carne vie,
      – NU defila mai mult dezbracata decat imbracata cu TRICOLRUL
      in cluburi de noapte in aplauzele drogatilor, alcoolicilor si
      progeniturilor de bani gata dar pline de ” sucCesuri” in plan erotico-sentimental,
      – NU facea sex pe bani ca acum ,
      – NU iesea din cuvantul PARINTILOR si al DASCALILOR,
      – NU arunca in tomberoane sau lasa la usa spitalului ( maternitatii), NOU NASCUTIi ca acum ,
      – NU isi ” aranja ” sanii cu silicoane ,
      – NU lasa tone de resturi menajere si sticle goale ( atunci nu erau pet-uri …) dupa o iesire la iarba verde,
      si lista ar putea continua ……………..
      E bine ca tu vezi doar ” verdeata ” si ” nu uscaturile” ca sa-ti fie ” frumoasa viata ” ………………………..
      Fiecare VEDE ce vrea , dar REALITATEA zilelor noastre NU POATA FI IGNORATA 😦 😦 😦
      ………………………………………………………..
      Weekend placut !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/05/2014 @ 9:58 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

