Alioşa

04/05/2014

Presedintele PNL,Crin Antonescu a ” rupt ” USL ca sa ” bata palma ” cu Base, Udrea si PMP !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:25 am

Motto:
7ba4f61a-c600-11e3-ace8-12313d14c6b3-original
In articolul publicat pe
https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/02/26/
in legatura cu subiectul:
” Cine a rupt Uniunea Social Liberala ”
formata in anii de apogeu a luptei PSD, PNL+PC
contra regimului basisto-pedelist,
emiteam ipoteze si ipoteze mai mult sau mai putin indraznete ! icon_rolleyes
Iata ca in aceste zile cand ar trebui sa se desfasoare campania electorala a
candidatilor independenti, partidelor si formatiunilor inscrise in cursa
pentru ocuparea celor 32 locuri de eurodeputati in Parlamentul European,
ADEVARUL RUPERII USL a iesit la iveala prin actiunile protagonistilor
principali ( Crin Antonescu presedintele PNL si Traian Basescu, presedintele Romaniei )icon_mrgreen care, nu intamplator,
poarta tricouri in culorile lor ( penelistul in galben, basistul in alb, culoarea PMP )
dar cu acelasi SLOGAN ELECTORAL . icon_twisted
Crin Antonescu, mesaj către Victor Ponta:
„Ai să-l regreţi pe Băsescu“ icon_cry
Preşedintele PNL, Crin Antonescu, i-a transmis, duminică, de la Ploieşti,
premierului Victor Ponta mesajul:
„Ai să-l regreţi pe Băsescu“,
explicând că, dacă el va ajunge preşedintele ţării, nu va face pacturi de coabitare,
iar Ponta nu va mai face parte din Guvern.
Acum se vede de la o posta pentru cine si de ce liberalul C.Antonescu
a ” rupt” Alianta USL …………..
-pentru cel care timp de 10 ani a nenorocit ROMANIA si i-a batjocorit pe ROMANI,
nimeni altul decat cel care , in aceste zile, cu UN TUPEU demn de Cartea Recordurilor,
face campanie electorala partidului sau , blondinei de la Plescoi
si papagalilor care vor sa ajunga in Parlamentul European :
TB2
TB3

„Cred că nu mai există acum pentru nimeni vreun dubiu că domnul Antonescu
ca2
a bătut palma cu Traian Băsescu.
bassse-la-baut
Alianţa de care vorbeşte acum este motivul pentru care domnul Antonescu a rupt USL.
Este clar acum că bazele acestei înţelegeri au fost puse
de Crin Antonescu,Traian Băsescu si Elena Udrea
TB+EU

încă dinainte ca PNL să se retragă din USL.
Aşteptam momentul când va fi nevoit să faca public acest lucru.

Iată, că a făcut-o acum!”

a declarat preşedintele PC, Daniel Constantin.

Sursa imaginilor postate: Internet Explorer .

Domniile vostre,

stimate cititoare si stimati cititori,

care , intamplator sau intentionat ajungeti pe aici,

ce parere aveti ?Ma scarpin de uimire !!!
Aliosa.

18 comentarii »

  1. Wooow!
    Se pare că la prezidențiale trebuie să alegem, din nou, cel mai mic rău dintre rele.
    Și e normal ca mulți să nu meargă la vot, când are parte de o asemenea opțiune.
    Dar (că întotdeauna există un „dar”) dac-ar fi după concepția mea,
    dintre cei trei „muschetari”, tot mai bine ar fi să fie un președinte precum Crin.
    Măcar, el e poreclit „somnorosul” și nu „plagiatorul” sau „bețivul”.
    Deocamdată, nu văd un alt candidat cu șanse reale.
    Să ai o duminică pe cinste, dragă prietene! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 04/05/2014 @ 8:37 am | Răspunde

    • Salut Petru !
      Iarasi AI DREPTATE ! 🙂
      Adevarul este ca EU ,
      in materie de TRADARE
      ( poate de vina este si configuratia de militar de profesie….),
      UIT foarte greu si NU IERT niciodata !! 🙂 🙂
      Si uite asa, ti-am dat indirect si parerea mea despre viitoarea mea optiune
      la alegerile prezidentiale din toamna acestui an !!! 🙂 🙂 🙂
      Decat TRADATOR ,
      mai bine PLAGIATOR 😆
      Cine a TRADAT odata, mai TRADEAZA si a doua oara
      dar cine a PLAGIAT odata, NU mai PLAGIAZA si a doua oara ! 🙂
      Cum am spus de fiecare data,
      fiecare cu parerea sa,
      fiecare voteaza cu cine vrea !!! 😆 😆 😆
      Sa ia o duminica frumoasa,
      cu bucate alese si o palinca pe masa ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/05/2014 @ 1:54 pm | Răspunde

  2. Hristos A Inviat! eu…nu voi merge la vot.
    Stiu, multi critica pe cei care nu merg la vot,
    insa eu am fost observator si am vazut multe magari… 🙂
    O zi frumoasa!

    Comentariu de Ileana — 04/05/2014 @ 10:14 am | Răspunde

    • Adevarat A Inviat, Ileana !
      Dupa cum am spus-o de zeci de ori,
      VOTUL este un act INDIVIDUAL VOLUNTAR si nu obligatoriu !
      Nimeni nu te poate obliga sa faci ceva contrar vointei tale ………..
      In caz contrar, incalca LEGEA …………………..
      Ca sunt multi care te vor critica, ca nu vei merge la vot, asta este problema lor , nu a ta .
      Eu voi merge caci altfel, timp de 5 ( cinci) ani voi avea mustrari de constiinta
      ca sa nu spun ca, prin lipsa mea, ar putea castiga un NIMENI din anturajul presedintelui-jucator 😦 😦 😦
      Desi am fost RUGAT de-a lungul anilor ( 2001-2013 )sa faca parte din Comisia Sectiei de votare
      sau din Comisia de Observatori, de fiecare data, AM REFUZAT ! 🙂
      Am aflat insa, dupa fiecare VOTARE ca s-au facut tot felul de ” magarii” si manarii
      si tot de fiecare data m-am felicitat ca NU am facut parte din acele comisii………
      Mltumesc pentru vizita, like si comentariu !
      O duminica frumoasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/05/2014 @ 2:07 pm | Răspunde

  3. Buona Domenica 🙂

    Comentariu de Simona — 04/05/2014 @ 10:32 am | Răspunde

    • Buon giorno, Simona !
      Grazie per la visita,il come e commentare !! 🙂 🙂
      Un fine settimana ,meravigliosa !!! 🙂 🙂 🙂
      Cordiali saluti !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/05/2014 @ 2:11 pm | Răspunde

  4. O Duminica frumoasa va doresc.
    Desi nu ma pricep si nici nu-mi place sa fac politica,
    ca simplu cetatean am obligatia morala si cetateneasca sa-mi spun si eu optiunea exprimata prin vot.
    Indiferent cate magarii sau manarii
    (specifice romanilor – istoria ne-a demonstrat)
    se fac tocmai din aceste motive eu nu lipsesc de la nici un vot.
    Vreau ca eu sa decid nu altii pentru mine.
    Eu nu-l voi vota pe Crin Antonescu
    pentru ca a dovedit ca urmareste doar cocotarea la Cotroceni
    si este dispus pentru asta sa faca greseala dupa greseala de parca nu mai are mintea la locul ei.
    A dovedit slabiciune si usor de manipulat deci nu avem nevoie de un astfel de presedinte.
    Nu stiu de ce se tot tine langa cu plagiatul lui Ponta
    cand s-a tot dovedit destul de clar ca nu a fost nici un plagiat
    ci doar o greseala de completare la biografia lucrarii respective
    dar cand vrei sa nu vezi nu vezi si gata.
    Desi sunt cu drag de neam si tara nu pot sa nu spun ca romanului nostru
    si din cauza faptului ca e plin de carcoteala si de lipsa raspunderii pentru greselile lui
    i se intampla si lucruri mai putin placute.
    Nu stiu cat de rau o sa fie sa-i acord un vot lui Ponta ,
    voi vedea si-mi voi asuma asta dar am incredere in politicienii mai tineri
    chiar daca au avut ca indrumatori pe cei varstnici care
    au dezamagit de-a lungul acestor ani de dupa” revolutie””.
    Nu pot sa inteleg cum sa mai gandesc sa acord voturi
    celor care timp de 10 ani au adus tara in situatia in care suntem,
    cand au plecat multi tineri capabili din tara din cauza neajunsurilor si nemultumirilor,
    care au distrus cu bunavointa sistemul sanitar si educational
    si multe alte rele care s-au simtit ca au fost facute cu bunastiinta.
    Pacat ca inca mai sunt oameni care le mai acorda incredere
    si care se mai lasa mintiti si amagiti de aceasta mafie care
    a distrus, vandut suveranitatea tarii
    si nenorocit intreg poporul prin tot ce au semnat si acordat strainilor .
    Basescu e normal sa lupte sa ajunga la putere partidele lui,
    astfel o sa scape de judecata faptelor marsave pe care le-a facut.
    Daca Crin Antonescu nu ar fi aratat pe fata alinierea la planul lui Basescu
    ar fi meritat sansa de a ajunge presedinte desi nu are stofa pentru a fi un bun presedinte.
    O sa vada ce pacaleala ii trage Basescu ca nici in veci nu-l va sprijini
    doar are nevoie ca impreuna cu PDL-ul, PMP-ul, Forta Civica , Noua Republica
    si alte partide si partidulete sa fie uniti si ca nr de membri
    sa poata sa treaca Motiunea de Cenzura in Parlament si astfel sa darame guvernul,
    asta-i primul lui vis ca apoi stie ce si cum va face sa ne termine definitiv pe noi si tara.
    La fel daca nu reuseste cu acest prim pas se bazeaza pe nr. de votanti al acestor partide
    care-i vor aduce candidatul favorit la carma presedentiei doar
    impreuna cu STS-ul si serviciile secrete are aplicabilitatea la faurirea voturilor necesare pentru a castiga.
    Mie una mi-e tare teama de toate manariile lui Basescu
    si ma tem si de acest popor care in clipele grele cand trebuie sa rupa raul ca sa scape de el,
    tocmai atunci isi gaseste momentul sa-l mangaie pe cap.
    Dumnezeu sa ne aibe in grija sa lumineze mintile romanilor
    la toate voturile unde este chemat ca sa reusim sa renastem
    si sa ne preluam locul care ni se cuvine in aceasta Europa.

    Comentariu de Beta — 04/05/2014 @ 12:42 pm | Răspunde

    • Buna ziua, Beta !
      Sunt profund impresionat de CALITATEA comentariului domniei tale ! 🙂
      Daca nu ai fi semnat BETA, as fi putut jura ca sunt cuvintele analistului militar de exceptie,
      RADU TUDOR,Dumnezeu sa-i tina mintea mereu treaza si vigilenta ,
      sa de patrunzator si critic este comentariul !! 🙂 🙂
      Sa iti raspund punctual la fiecare fraza-idee,
      ar insemna sa postez mult mai multe cuvinte decat in articolul de fond asa ca,
      voi fi foarte scurt :
      – Sunt de acord in totalitate cu toate cele spuse si postate !!! 🙂 🙂 🙂
      Nici eu NU il voi vota pe Crin Antonescu din aceleasi motive ca si domnia ta !
      Cine a TRADAT odata, mai TRADEAZA si alta data !
      Nu este nici de incredere si nici figura agreabila NU ARE pentru a fi presedintele ROMANIEI 😦 😦 😦
      Si mie imi este teama de MULTIMEA care se lasa prea usor
      manipulata, indobitocita, pacalita si folosita ……
      Din pacate, mai sunt destule persoane care se comporta de paca ar fi CAZUT in CAP

      dintr-un copac sau de pe o motocicleta in mare viteza
      si inca mai cred in maleficul lor idol ………..
      Dar pana la PREZIDENTIALE se mai pot intampla multe iar aceste multe , depind foarte mult de
      rezultatele obtinute de fiecare partid la alegerile europarlamentare din 25 mai a.c.
      Pana atunci insa, recunosc ca vizita domniei tale si indeosebi COMENTARIUL postat ,
      mi-au produs o mare bucurie pentru care iti multumesc inca odata ! 🙂
      Te astept oricand cu stima si respect pe blogul meu cu comentarii la fel de pertinente si valoroase ! 🙂
      O seara de duminica frumoasa !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/05/2014 @ 5:25 pm | Răspunde

  5. Politica mă depăşeşte, aşa că nu ştiu ce-aş putea spune la acest articol.
    Îmi pare rău.
    S-aveţi o zi frumoasă, stimate domn! 🙂

    Comentariu de Loredana Milu — 04/05/2014 @ 4:45 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Loredana ! 🙂
      Noi deja am stabilit o regula :
      FARA POLITICA in dialogul nostru virtual !!! 🙂 🙂 🙂
      Ca NU ai comentat subiectul , NU MA DERANJEAZA !
      Pentru mine conteaza vizita ta care-mi aminteste mereu de tine si blogul tau interesant ! 🙂
      Sa ai parte de o saptamana mult mai frumoasa meteorologic ca cea trecuta !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/05/2014 @ 6:30 am | Răspunde

      • Vă mulţumesc pentru întelegere şi pentru apreciere.
        S-aveţi o seară frumoasă şi liniştită. 🙂

        Comentariu de Loredana Milu — 05/05/2014 @ 7:48 pm

      • Iar domnia ta, o CASATORIE fericita !!! 🙂 🙂 🙂
        O zi cu soare
        Pe masa o floare
        In inima o boare
        De iubire mare ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 06/05/2014 @ 7:25 am

      • Vă mulţumesc foarte mult!
        Toate cele bune! 🙂

        Comentariu de Loredana Milu — 06/05/2014 @ 9:05 pm

  6. @ ALL !!!
    Pentru doamnele, domnisoarele si domnii care s-au abatut din drumul domniilor lor
    si-au trecut pe-aici, lasand un comentariu sau un simplu like ,
    postez cu draga inima un moment de MEDITATIE ( 39 minute 07 secunde )

    spre linistirea sufletului poate ravasit de cele citite in articolul de fond depre TINERII zilelor noastre
    care, de ziua lor,
    Ziua TINERETULUI,
    – au consumat peste 50.000.000. litri de BERE,
    – au mancat 30.000.000.de MICI,
    – consumat ALCOOL pana au uitat ( unii..) unde se gaseau,
    – au cheltuit inclusiv BANII de drum pentru reaintoarcerea acasa, la realitatea cruda a zilelor noastre
    ( cei care se mai straduiesc s-o perceapa caci majoritatea , nici NU o PERCEP, nici NU VOR sa o INTELEAGA …),
    – consumat DROGURI doar DUMNEZEU stie caci eu stiu
    doar ca 11 TINERI au fost gasiti de oamenii legii cu DROGURI asupra lor
    si-acum,li se ” perfecteaza ” DOSARUL de BUNA PURTARE ” ……………..
    Sa multumeasca LEGILOR ROMANIEI caci sunt blande in privinta consumului de DROGURI
    caci, in alte tari, cei gasiti cu DROGURI asupra lor, sunt CONDAMNATI la MOARTE 😦 😦 😦
    – au dansat si au cantat, lucru bun de laudat,
    – dar au lasat in urma lor , ( semn al BUNEI CRESTERI) ,
    tone de reziduri menajere, sticle goale, pet-turi de toate tipurile , pungi, sacose ,etc etc etc
    Ce credeti ca voi face eu dupa ce voi tasta ” trimite un comentariu ” ???
    Timp de 39,06 minute voi asculta melodia
    si voi privi fotografia micutului meu nepotel ANDREI,
    stabilita ca FUNDAL pe PC-ul laptopului meu 🙂 🙂 🙂
    O saptamana cu soare si bucurii !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 05/05/2014 @ 5:08 pm | Răspunde

  7. Danke dir schönes Blumenvideo liebe Grüße und einen schönen Tag von mir.Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 06/05/2014 @ 5:11 pm | Răspunde

    • Und ich danke Ihnen für Ihren Besuch und Kommentar! 🙂
      Ich wünsche Ihnen alles Gute! 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 06/05/2014 @ 10:54 pm | Răspunde

  8. Dopo un periodo di forzato silenzio ripasso a leggerti.
    Ed è sempre un piacere.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 06/05/2014 @ 6:29 pm | Răspunde

    • Buona sera, Gian Paolo !
      Siete sempre benvenuto e desiderio! 🙂
      Tutto il meglio! 🙂 🙂
      Amichevoli saluti!
      Aljosha

      Comentariu de Aliosa — 06/05/2014 @ 10:59 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

