Alioşa

19/05/2014

LARISA IORDACHE, ROMANIA, dubla CAMPIOANA la C.E.de Gimnastica, SOFIA,2014 !

Filed under: generale — Aliosa @ 9:09 am

Buna dimineata !
Good morning !
Ciao amici !

Romanca LARISA IORDACHE
Fata de AUR, Larisa Iordache !
nascuta in BUCURESTI la 19 iunie 1996
( va implini 18 ani abia in 19 iunie 2014 ),
medaliata cu echipa in 2012 la Jocurile Olimpice de la Londra,
medaliata europeana de-a lungul timpului de 11 ori,
la Campionatele Europene de Gimnastica Feminina
desfasurate recent la SOFIA ( BULGARIA )
prin prestatia avuta si medaliile obtinute,
poate fi numita fara teama de a gresi,
” Fata de AUR a ROMANIEI „,
EROINA ROMANIEI !clappinghat

Sambata 17 mai 2014,
LARISA IORDACHE
a cucerit impreuna cu Echipa de Gimnastica Feminina
a ROMANIEI,
Romania-castiga-medalia-de-aur-la-Campionatele-Europene-de-gimnastica
Romania
Medalia de AUR si
TITLUL de CAMPIOANA a EUROPEI,
editia 2014, desfasurata la SOFIA, capitala vecinei BULGARIA !!!clappinghat

La Sofia,
FETELE
Echipa feminina de gimnastica a ROMANIEI, Sofia, 2014
– LARISA IORDACHE ,
– DIANA BULIMAR
si FETITELE
– ALINA STANILA,
– SILVIA ZARZU,
– ANDREEA MUNTEANU
sub comanda antrenorilor OCTAVIAN BELLU si MARIANA BITANG
au dominat competitia pe ECHIPE de la un capat la celalalt si au demonstrat ca
” nu mor caii cand vor cainii”
readucand stralucirea in sportul pe care l-am dominat in ultimele decenii,
devansand in clasamentul final al C.E. echipele Marii Britanii si Rusiei,
mai bine cotate la ora startului !Razand cu gura pan'la urechi !
FETELE noastre de AUR,
merita toate florile din lume

trandafir inflorind.....
iar din partea mea ,
cate o GAROAFAGaroafa . pentru fiecare
FATA, FETITA si ANTRENOARE ! 🙂
Antrenorului OCTAVIAN BELLU,
ii ofer o cupa cu sampanie,
Sa turnam in pahare !
impreuna cu toata stima si consideratiunea mea de ROMAN !
Domniile voastre,care intamplator sau voit ajungeti
pana aici cu cititul, ce le oferiti minunatelor noastre gimnaste ?
Duminica 18 mai 2014,
LARISA IORDACHE,
conform punctajelor obtinute la fiecare APARAT in parte la intrecerea pe echipe
de sambata 17 mai a.c., a CONCURAT in FINALELE
la trei aparate, obtinand rezultate REMARCABILE :
a) Medalia de AUR
si titlul de CAMPIOANA EUROPEANA la SOL
Steagul ROMANIEI.
impreuna cu VANESSA FERRARI ( ITALIA )Flag_of_Italy.svg
Larisa Iordache, AUR, Sofia 2014.
Larisa Iordache , AUR, la SOL, Sofia , 2014
b) Medalia de ARGINT la BARNA ;
c) Medalia de BRONZ la SARITURI .

Sursa imaginilor postate: Internetul .
Domniilor voastre, stimate cititoare si stimati cititori
ai acestui post tare drag mie,va urez o saptamana minunata
iar celor care poarta numele
Sfintilor Mari Imparati si intocmai cu Apostolii,
CONSTANTIN si mama sa, ELENA,
multa sanatate si un sincer
LA MULTI ANI in ziua de 21 MAI !!! 🙂 🙂 🙂
Cu stima si respect ,
Aliosa.

30 comentarii »

  1. Please visit my new blog, hope you like it 🙂
    http://ajaytaobotanicalblog.wordpress.com/
    thank you so much dear 🙂

    Comentariu de Ajaytao2010 — 19/05/2014 @ 9:13 am | Răspunde

    • Multumesc pentru invitatie ! 🙂
      Postati niste imagini superbe cu FLORI de pe intreg mapamondul ! 🙂
      Felicitari !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/05/2014 @ 10:52 am | Răspunde

      • Thank you so much dear 🙂

        Comentariu de Ajaytao2010 — 19/05/2014 @ 11:17 am

      • Thank you so much dear !!! 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 20/05/2014 @ 9:22 am

  2. Ca un adevărat patriot și cavaler galant,
    ești întotdeauna pe fază la sucesele sportive ale României
    și mă bucură acest fapt, dragă prietene!
    De altfel, gimnastica este ambasadorul nostru cel mai bun
    și nu ne-a dezamăgit nici de data asta, ci dimpotrivă.
    Fetele noastre de aur au dovedit și de data asta că sunt cele mai bune
    și merită toate felicitările, florile și mulțumirile noastre.
    Cinste lor și antrenorilor! 🙂
    Îți doresc o săptămână plină de satisfacții, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 19/05/2014 @ 9:20 am | Răspunde

    • Buna dimineata, prietene ! 🙂
      IUBESC in primul rand ROMAANII
      care fac cinste ROMANIEI !! 🙂 🙂
      IUBESC SPORTUL !!! 🙂 🙂 🙂
      Cand eram locotenent major ( 1976 ) am indeplinit functia de
      OFITER cu Pregatirea Fizica
      la Regimentul 2 Pontonieri ” Eftimie Croitoru ”
      si cunosc foarte bine ce EFORT trebuie despus de catre un sportiv ca sa obtina
      Medalia de AUR la competitiile la care participa ! 🙂
      Cunosc deasemenea si efortul fizic dar si psihic pe care trebuie sa-l depuna un ANTRENOR ca
      elevul ( eleva ) din subordinea sa sa ocupe treapta cea mai de sus a podiumului ! 🙂
      Ma emotionez pana la lacrimi cand vad
      DRAPELUL ROMANIEI
      pe cea mai inalta treapta a podiumului de premiere
      iar daca in stanga si-n dreapta lui dar mai JOS cu 1-2 trepte vad drapelele
      Marii Britanii si Rusiei,
      lacrimile-mi ard de bucurie fata !!! 🙂 🙂 🙂
      In 1979 am participat la BORSA la Spartachiada Militara de Iarna
      – a Vanatorilor de Munte ca ARBITRU de SKI si
      – a militarilor din toata ARMATA RSR ca ANTRENOR
      al Lotului Trupelor de GENIU
      obtinand MEDALIA de BRONZ pe ECHIPE,
      O, Tempora !
      O, mores !

      desi noi eram PONTONIERI de pe malul DUNARII batrane
      si nu
      Vanatori de Munte sau Infanteristi din garnizoane de munte …………………….

      Multumesc pentru vizita si comentaroiu !
      O saptamana cu soare si bucurii !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/05/2014 @ 10:50 am | Răspunde

  3. @ ALL !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 19/05/2014 @ 11:40 am | Răspunde

  4. Ca întotdeauna ne încântați cu un alt articol ce merită jos pălăria.
    Aplauze campioanei și pentru d-voastră!
    S-aveți zile însorite! 🙂

    Comentariu de Loredana Milu — 19/05/2014 @ 1:03 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si frumoasele cuvinte adresate ! 🙂
      Aplauzele se cuvin Fetei de AUR , LARISA IORDACHE
      caci datorita celor 2 ( DOUA) medalii de AUR
      cucerite de ea la CE de Gimnastica Feminina de la SOFIA
      mi-a venit inspiratia sa public marea mea bucurie si respectul neconditionat
      acum la inceput de saptamana !! 🙂 🙂
      Si tu sa ai ” zile insorite”
      bucurii nemarginite
      alaturi de fiintele iubite !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/05/2014 @ 5:45 pm | Răspunde

  5. Frumos. Mulțumesc.

    Comentariu de dilipnaidu — 19/05/2014 @ 2:06 pm | Răspunde

  6. Molto brava questa ragazza, una grande atleta.
    Io sto bene, sono solo molto impegnata con il lavoro e altre cose e ho poco tempo per passare nei vari blog.
    Ora sono tornata, ma ancora in maniera ridotta e ti lascio un grande saluto e l’augurio di una buona nuova settimana.
    Grazie per i saluti che hai lasciato nel mio blog.
    Ciao, Patrizia

    Comentariu de Patrizia M. — 19/05/2014 @ 3:51 pm | Răspunde

    • Buon giorno,Patrizia !
      Bentornati a dove eravate! 🙂
      Questa è una grande ginnasta Larisa Iordache! 🙂 🙂
      Ma il tuo italiano VANESA FERRARI è una grande ginnasta! 🙂 🙂
      Entrambi hanno vinto la medaglia d’oro nel terreno finale
      ed è per questo che ho postato e la bandiera rumena prossima ITALIA! 🙂 🙂 🙂 🙂
      Grazie per il commento!
      Vi auguro una bella settimana!
      Con amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/05/2014 @ 5:26 pm | Răspunde

      • Non ero andata via, ero impegnata con il lavoro e non avevo tempo purtroppo,
        ora qualche cosa riesco a fare oltre al lavoro.
        Grazie Aliosa.
        Ciao, Pat

        Comentariu de Patrizia M. — 19/05/2014 @ 5:32 pm


      • Ciao,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 21/05/2014 @ 6:16 pm

  7. Danke lieber Freund wünsche eine gute neue Woche liebe Grüße und Freundschaft.Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 19/05/2014 @ 4:16 pm | Răspunde

    • Vielen Dank für den Besuch und die besten Wünsche! 🙂

      Eine schöne Woche! 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/05/2014 @ 5:58 pm | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    Asa dupa cum sta in firea lucrurilor,
    PERFORMANTELE obtinute la CE , Sofia 2014,de
    LARISA IORDACHE
    (doua medalii de AUR , una de ARGINT si una de BRONZ )
    si echipa feminina de gimnastica a ROMANIEI
    ( locul I , medalia de AUR si titlul continental ),
    au fost apreciate si rasplatite de Guvernul ROMANIEI cum se cuvine !!! 🙂 🙂 🙂
    Premierul Victor Ponta a anunţat în cadrul emisiunii Sinteza Zilei
    că premiile alocate de stat gimnastelor vor fi dublate,
    sumele primite de sportive crescând pentru senioare de la 18.500 lei la 37.000 lei !!! 🙂 🙂 🙂
    În același timp, vor fi premiați și antrenorii care au depistat sportivii,
    cei care au lucrat cu ei, coregrafii, medicii, asitenții, maseurii, a mai anunțat prim-ministrul.

    „Este cea mai mare bucurie să câştigaţi medaliile şi să avem noi de dat premii”,
    s-a adresat premierul Ponta campioanelor la gimnastică prezente și ele în emisiune.

    Tot in cadrul acelei emisiuni, MARIANA BITANG , antrenoare a lotului national de gimnastica feminina ,
    in spiritul DREPTATII a propus premierului Victor Ponta
    ca sa fie marite si PREMIILE medaliatilor cu AUR, ARGINT si BRONZ
    la olimpiadele si concursurile scolare internationale ,
    propunere care a fost agreata initial de ministrul Educatiei
    si aprobata pe loc de premier !!! 🙂 🙂 🙂
    Cinste atat medaliatilor cat si guvernantilor ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/05/2014 @ 9:21 am | Răspunde

    • Revin cu o urare de zi senină și speranța că acest comentariu va fi acceptat,
      după ce am auzit că sunt ceva probleme în acest sens!
      Doamne-ajută!

      Comentariu de racoltapetru6 — 20/05/2014 @ 10:04 am | Răspunde

      • Multumesc frumos pentru urare, Petru ! 🙂
        Ca sa se inteleaga foarte bine de toata LUMEA VIRTUALA,
        fac urmatoarele PRECIZARI :
        a ) Pe BLOGUL meu sunt ACCEPTATE toate comentariile dupa ” MODERARE ” 😦
        b ) Toata lumea virtuala poate POSTA pe blogul meu COMENTARI! ! 🙂
        c ) Din MOTIVE neimputabile mie, COMENTARIILE mele
        facute pe alte BLOGURI cu respectarea tuturor regulilor bunei cresteri,
        NA APAR desi la tine, am dat de 3 ori ” Trimite un comentariu ” 😦 😦 😦
        Nu esti tu de vina ! 🙂
        Si nici eu nu sunt de vina ! 😦
        NU stiu cine ………………… e de vina 😦
        d ) La COMENTARIILE domniilor voastre postate pe BLOGUL MEU, pot RASPUNDE dar,
        NU pot POSTA comentarii pe BLOGURILE dumneavoastra ! 😦
        e ) Ca urmare, pana voi gasi CAUZA, imi cer public scuze ca NU pot COMENTA pe BLOGURILE domniilor voastre !
        Multumesc pentru INTELEGERE ! 🙂
        Cu stima si respect ,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 20/05/2014 @ 10:34 am

  9. @ ALL !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/05/2014 @ 10:52 am | Răspunde

    • Si eu ma emotionez cand aud ca tricolorul are un loc pe podium si nu oricare,
      tocmai pentru ca (si eu) stiu cata munca se afla in spate.
      Comentez aici, pentru ca,( desi nu imi e dedicata) intamplator,
      acum cateva zile am acompaniat cateva cuvinte cu aceasta melodie. 🙂
      O zi frumoasa!

      Comentariu de Dianette — 20/05/2014 @ 3:07 pm | Răspunde

      • Buna dimineata si bine ai venit pe blogul meu ! 🙂
        Puteai comenta oriunde ai fi dorit, bucuria vizitei tale era la fel de mare !! 🙂 🙂
        La mine, se poate COMENTA oriunde !!! 🙂 🙂 🙂
        Faptul ca ai comentat aici, ma bucura si mai mult iar ca respect al vizitei tale
        si avand in vedere ca iti place melodia postata, o voi posta si pe blogul tau !!!! 🙂 🙂 🙂 🙂
        O zi frumoasa !
        Cu respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 21/05/2014 @ 7:44 am

  10. Minunata apreciere, încurajare și spirit patriotic!
    Felicitări!
    Cu prețuire!

    Comentariu de Camelia - Nicorina Edu — 20/05/2014 @ 6:24 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Camelia !
      Multumesc pentru vizita, like, comentariu si aprecieri ! 🙂

      O zi frumoasa !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/05/2014 @ 7:39 am | Răspunde

  11. Felice giornata caro Aliosa ❤

    Comentariu de Rebecca Antolini — 21/05/2014 @ 8:09 am | Răspunde

    • Grazie ! 🙂
      Buona giornata ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/05/2014 @ 8:33 am | Răspunde

      • 😉

        Comentariu de Rebecca Antolini — 21/05/2014 @ 8:35 am

      • 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 21/05/2014 @ 11:57 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

