Alioşa

24/05/2014

STEAUA BUCURESTI a ratat ” EVENTUL ” CUPA si CAMPIONATUL !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:47 am

Motto:
Ai INVINS, continua,ai PIERDUT, nu renunta !
VIATA merge inainte cu bune si cu rele !
Domnia ta , te poti pronunta
Legat de spusele mele ?
Aliosa.

Respect STEAUA BUCURESTI !

STEAUA, campionii ROMANIEI 2013-2014.

20 mai 2014, STEAUA 25 !

Trofeul CAMPIONILOR !

Doar STEAUA are asa ceva !12-12-2013,ANDREI stelistu'

Romania

Sunt mandru ca-s STELIST !

4,

Pe 20 mai seara, dupa ultimul sau meci din LigaI
cu echipa FC BRASOV in care STEAUA a folosit ECHIPA de REZERVA,
( titularii fiind menajati pentru FINALA CUPEI ROMANIEI
cu ASTRA GIURGIU din 24 mai a.c.)
CAMPIOANA ROMANIEI la FOTBAL in editia 2013/2014,
FC STEAUA BUCURESTI ,
a fost sarbatorita pentru cel de-al 25 titlu de campioana
cu mare fast printr-o manifestare cum nu s-a mai vazut vreodata
pe ARENA NATIONALA si in ROMANIA !clappinghat
Cunostintele mele in materie de jurnalism sportiv sunt prea sarace ca sa descriu SUPERBA atmosfera
de pe ARENA NATIONALA din timpul decernarii MEDALIILOR si TRICOURILOR de CAMPIONI cu nr.25
jucatorilor, antrenorilor si staff-ului tehnic echipei CAMPIOANE,
F.C.BUCURESTI
asa ca, pentru urmatoarele 19 minute,va las pe mana profesionistilor sportivi
care va vor descrie toata festivitatea de premiere si nu numai :

Din respect pentru distinsele vizitatoare si stimatii vizitatori de peste hotarele ROMANIEI,
precizez ca MEDALIILE si TRICOURILE de CAMPIONI ai ROMANIEI
la fotbal editia 2013/2014, au fost inmanate de reputatul tenisman ILIE NASTASE imbracat in uniforma militara
si de catre LARISA IORDACHE, proaspata
DUBLA CAMPIOANA EUROPEANA la Gimnastica feminina, Sofia 2014, ultima, in tricou galben
https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/05/19/
Auditie si vizionare placuta ! 🙂
Aseara, pe ARENA NATIONALA, in prezenta a zeci de mii de FANI ros-albastri,
a vreo 5000 de angajati ai patronului echipei giurgiuvene adusi cu autocarele
ca pe vremea turismului electoral din campania prezidentiala din toamna anului 2009 de cel care
” NU ESTE PRESEDINTELE MEU ” 😦
probabil sub incidenta sintagmei :
Nu-ti fie teama, la mine e curat tot timpul !
” Daca nu esti cu mine, esti impotriva mea ”
si-atunci ” te dau afara …”,
in prezenta mai marilor sefi din fotbalul romanesc fosti si actuali,
intr-o organizare perfecta,
o COREGRAFIE SUPERBA
si-o atmosfera incendiara creata de suporterii echipe STEAUA care doreau
ca idolii lor sa castige si CUPA pentru a realiza dupa 17 ani
” EVENTUL : CUPA si CAMPIONATUL „,
s-a disputat FINALA CUPEI ROMANIEI la FOTBAL editia 2013/2014 ,intre
ASTRA GIURGIU si STEAUA BUCURESTI :
ASTRA-STEAUA, 23 mai 2014.
ASTRA-STEAUA ,finala CUPEI, 23 mai 2014.
Arena Nationala,ASTRA-STEAUA , finala CUPEI, 23 mai 2014 ,
STEAUA 1947 -2014 !
Meciul a fost foarte frumos, echilibrat,ambele combatante dorindu-si cu ardoare TROFEUL pus in joc .
Echilibrul s-a ” rupt ” in minutul 53 cand jucatorul stelist SANMARTEAN
a faultat de ” ROSU” un adversar si pe buna dreptate a fost ELIMINATicon_cry de centralul HATEGAN !!!
Cu UN OM mai putin pe teren, STEAUA a adoptat tactica ” asteptarii” vreunei gresili din partea adversarului ca sa marcheze, giurgiuvenii au atacat in tromba, ros-albastri s-au aparat cu darzenie si astfel,
dupa 90 de minute regulamentare de joc, au urmat 2 reprize a cate 15 minute fiecare,
incheiate tot la egalitate : 0-0
si astfel , s-a ajuns la departajarea prin lovituri de la 11 metri ……….
unde NOROCUL face casa buna cu NOROCOSUL !icon_lol
De la STEAUA a ratat primul VARELA si-apoi PINTILII si astfel,
ASTRA GIURGIU care a ratat doar o singura data,a castigat CUPA cu scorul de 4-2 !icon_cry
Pentru amatorii de ” pariuri sportive ” dar in mod special pentru prietenul virtual ” GezFO”,
l-am indemnat pe baiatul meu
( TATAL micutului meu nepotel ANDREI , FAN STEAUA ,din fotografia de mai sus )
sa joace la pariuri sportive si VARIANTA
– 0-0 pauza ;
– 0-0 final
pe care a si jucat-o si si-a scos banii investiti cu profit bunicel……………
Si uite asa,
STEAUA BUCURESTI a ratat ” EVENTUL ” CUPA si CAMPIONATUL !icon_cry
Imi pare foarte rau dar ,
FOTBALUL se joaca pe GOLURI,
” ocaziile ratate se razbuna”
iar NOROCUL face parte din joc !
Castigand CUPA, echipa giurgiuveana ocupanta locului doi si-n CAMPIONAT,
va evolua in EUROPA LEAGUE jucand direct in TURUL III preliminar
iar STEAUA BUCURESTI, STEAUA, campionii ROMANIEI 2013-2014.
va juca in UEFA CHAMPIONS LEAGUE ………….
Ambele echipe merita toate aplauzele pentru performantele obtinute clappinghat
iar eu le urez din toata INIMA de SUPORTER FOTBAL,
supporter
VIATA cat mai lunga in sezonul 2014/2015 in competitiile la care vor participa !
Domniile vostre, ce sfaturi le dati ???
Weekend placut !
Cu stima si respect,
Aliosa.

15 comentarii »

  1. Buona domenica Amico carissimo!
    Un abbraccio cordiale
    Claudio

    Comentariu de claprof — 24/05/2014 @ 8:55 am | Răspunde

    • Buongiorno, Claudio!
      Mi piace la vostra visita e mi ricorda la mia esseri cari che vivono in Italia
      ma anche calciatore italiano Federico Piovaccari „preso in prestito” il tuo Sampdoria,
      la mia STEAUA BUCURESTI solo per la stagione 2013/2014.
      Piovaccari ha segnato per Steaua Bucarest dieci (10) OBIETTIVI
      Rumeno finale di Coppa, ma ha avuto la sfortuna e non è riuscito a segnare! 😦
      Mi dispiace che lascerà Piovaccari STAR! 😦
      Ma questa è la vita nel calcio: il giocatore professionista va dove si invia tramite l’agente o il proprietario.
      Avere parte di una SABATO e DOMENICA bello e meraviglioso! 🙂
      Tuo,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/05/2014 @ 9:15 am | Răspunde

  2. Îmi pare rău pentru Steaua, dar mai ales pentru tine, că nu a luat eventul.
    Chiar mă pregătisem să te felicit în această dimineață, însă o fac oricum,
    fiindcă echipa ta favorită e campioana României!
    Sper să facă o figură bună în UEFA CHAMPIONS LEAGUE,
    fiindcă eu voi fi în fața micului ecran pentru a le ține pumnii!
    Mă bucur că nu dai vina pe arbitrii, așa cum fac mulți suporteri care nu pot să accepte un eșec.
    Să ai un weekend frumos și dătător de speranțe pentru viitor, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 24/05/2014 @ 9:00 am | Răspunde

    • Adevarul esta ca sunt DEZAMAGIT de JOCUL prestat de STELISTI ! 😦
      TITULARII au fost menajati la ultimul joc cu FC Brasov ( 2-2)
      dar mi s-au parut mai OBOSITI decat cei care au jucat si cu brasovenii ……..
      Eu ma asteptam ca STEAUA sa marcheze GOLURI inca din prima repriza dar,
      desi au fost 11-11 , nu au marcat 😦
      Daca dupa minutul 53 mai au vreo scuza, pentru prima repriza NU AU NICI UNA ! 😦
      Jucatorii ASTREI au alergat mai mult, au avut ocazii mai multe
      si si-au dorit cu ardoare VICTORIA ca sa obtina in PREMIERA Cupa Romaniei la Fotbal .
      A da vina pe ARBITRI cand ECHIPA FAVORITA joaca SLAB,
      nu face parte din obiceiul meu ! 🙂
      Cat priveste viitoarea comportare a echipei STEAUA in editia 2014/2015 din UCL,
      sunt foarte retinut mai ales ca VOR PLECA cei mai buni JUCATORI ………..
      ( daca in poarta nu era CIPRIAN TATARUSANU, STEAUA incasa 3-4 goluri 😦
      si NU se mai ajungea la ” loteria penaltyurilor …)
      Pleaca si antrenorul LAURENTIU REGHECAMPF ,
      staff-ul tehnic vrea JUCATORI LIBERI de CONTRACT ca sa nu cheltuiasca BANI
      sau jucatori IEFTINI ( adica slabi fotbalisti ……,
      probabil ca va veni ca antrenor GICA HAGI
      care trebuie mai intai sa-i cunoasca pe jucatori si-apoi sa le pretinda,
      etc etc etc si uite asa, imi este tare frica de viitorul echipei STEAUA ! 😦
      Sa dea Dumnezeu sa fiu contrazis ! 🙂
      Si tu sa ai un weekend frumos si datator de sperante , Petru ! 🙂
      Cu nedisimulata prietenie virtuala,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/05/2014 @ 9:51 am | Răspunde

  3. ◄─╬(¯ * ABBRACCIO * By Nancy¯)╬─►

    Comentariu de malaklove — 24/05/2014 @ 4:10 pm | Răspunde

    • Grazie per la visita ! 🙂

      Un fine settimana meravigliosa !! 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/05/2014 @ 6:09 pm | Răspunde

  4. @ ALL !!!

    Am simtit CUTREMURUL !!! 😦 😦 😦

    Stateam pe o banca din parcul central si urmaream spectacolul 🙂
    oferit de miile de vapori de apa limpede ce tasneau din FANTANA ARTEZIANA
    cand dintr-o data, genunchii au inceput sa se miste de la stanga la dreapta in acelasi timp cu banca …
    – CUTREMUR am spus sotiei care, se uita mirata la mine 😦
    – A fost CUTREMUR i-am spus din nou
    la care ea mi-a raspuns zambind :
    – N-am simtit nimic ! 🙂
    Peste cateva minute , iar am spus :
    – CUTREMUR ………………
    si sotia iar a ras 🙂
    Mult mai tarziu , cand am ajuns acasa,
    am deschis laptopul si am aflat ca cele simtite de mine in parcul central,s-au adeverit ! 🙂

    La ora 12.25 ( ora ROMANIEI ) avusese loc la 18 km.sud de Kamariotissa ( GRECIA) ,
    la o adancime de 10 km., un CUTREMUR cu magnitudinea de 6,5 grade
    care s-a simtit si-n orasul de pe malul DUNARII batrane cu o intensitate de 4 grade pe scara Mercalli ……….

    La ora 12.34 .a avut loc un alt CUTREMUR tot in GRECIA , in vecinatatea insulei Thassos,
    dar de o intensitate mai mica ( 5 grade pe scara Mercalli ) ………………

    Domniile voastre ati simtit CUTREMURUL ?

    Un sfarsit de saptamana cat mai frumos si NU UITATI

    – maine 25 mai 2014 , MERGETI la VOT si VOTATI
    cu cine vreti dar MUSAI MERGETI c-altfel,
    timp de 5 ( cinci ) ani la BRUXELLES in PARLAMENTUL EUROPEAN
    de vor mai ajunge din nou TRADATORI de NEAM si TARA,

    va fi vai de NOI si ROMANICA !!! 😦 😦 😦

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 24/05/2014 @ 6:35 pm | Răspunde

  5. Contento? Credo di sì! La squadra del cuore vince tutto.
    Un saluto

    Comentariu de newwhitebear — 24/05/2014 @ 7:06 pm | Răspunde

    • Buon giorno, Gian Paolo !
      Contento?
      No, io sono completamente deluso 😦 😦 😦 dal fatto che
      Steaua Bucuresti, non si rese conto di campionato Eventos esempio, CUP! 😦
      CUP rumeno è stato vinto da ASTRA GIURGIU! 😦
      Ho una bella Domenica e vi esorto a votare
      MEP scegliere chi rappresenterà l’Italia nei prossimi cinque anni nel Parlamento Europeo! 🙂 🙂 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/05/2014 @ 7:32 am | Răspunde

      • Avevo compreso il contrario.
        Un caro saluto

        Comentariu de newwhitebear — 25/05/2014 @ 3:45 pm

  6. Se ho ben capito non c’è stata la vittoria sperata!!!
    Sarà per la prossima volta!!
    Ti auguro una splendida domenica Aliosa.
    Ciao, Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 24/05/2014 @ 11:25 pm | Răspunde

    • Buongiorno, Pat!
      Hai capito bene! 🙂
      Steaua Bucuresti, non si rese conto di campionato Eventos esempio, CUP! 😦
      CUP rumeno è stato vinto da ASTRA GIURGIU! 😦
      Ho una bella Domenica e vi esorto a votare
      MEP scegliere chi rappresenterà l’Italia nei prossimi cinque anni nel Parlamento Europeo! 🙂 🙂 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/05/2014 @ 7:29 am | Răspunde

  7. 🙂 🙂
    Asta e …, se mai intampla sa pierzi, atat la fotbal cat si la pariuri. 🙂
    Mereu spun ca nu pun la pariuri pe echipe romanesti, iar de data asta am facut-o.
    Greseala mare!
    Mai ales cand esti subiectiv, vrei ca Steaua sa bata.
    Daca eram obiectiv ca la finala de Champions League, x final, pariul romanesc era un succes. 🙂
    Chiar daca nu as vrea sa se intample acest lucru cu Steaua,
    insa daca dupa plecarea lui Reghe nu se va aduce omul potrivit,
    presimt ca Steua va trece iarasi printr-o de seceta de trofee.
    Insa sper sa nu se intample asta.
    La meciul cu Astra, singurul regret pe care il am este acela ca Steaua ia dat posibilitatea conducerii de la Astra sa fie mandri, orgoliosi.Le-au dat sperante pentru campionatul viitor.

    Comentariu de gezfo — 25/05/2014 @ 2:29 am | Răspunde

    • Buna dimineata,Radu !
      Parerea mea despre atitudinea jucatorilor stelisti este urmatoarea:
      a) Finantatorul puscarias le-a spus ca nu-i va premia decat atunci cand vor ajunge in GRUPELE UCL 😦
      b) Din aceasta cauza, disparand MOTIVATIA, a disparut si POFTA de joc ! 😦
      c) Patronul ASTREI le-a promis cate 20.000 de euro in caz de victorie si asta i-a motivat la maxim ! 🙂
      d) Daca TATARUSANU nu era in forma, ASTRA putea castiga in timpul regulamentar de joc ! 🙂
      e) Reghe nu a ales cei mai buni jucatori pentru executarea loviturilor de la 11 metri ………………….
      f) ASTRA a meritat CUPA !!! 🙂 🙂 🙂
      Cat priveste PRONOSTICUL la PARIURI , fac urmatoarele destainuiri :
      1) Am jucat la PRONOSPORT inca de pe bancile liceului militar ,am acut si reusite si nereusite.
      Jucam cu 1-2-3 TRIPLE , 5-6 DUBLE si restul SOLISTI si-ti dai seama ca bagam destui bani….
      Am avut si 13 REZULTATE de vreo cateva ori, 12 rezultate de zeci de ori iar cu 11 rezultate, depasisem suta …
      Facand BILANTUL total, AM PIERDUT mai mult decat am CASTIGAT 😦 😦 😦
      La PARIURI nu joc !
      In schimb ,joaca baiatul meu permanent si ma consulta telefonic de fiecare data……….
      La FINALA , stelist de mic fiind ( avea 8 anisori cand l-am dus pentru prima data in GHENCEA,
      la STEAUA- KUUSYSI LAHTI 0-0 😦 😦 😦 ),
      i-am spus :
      – Daca vrei sa castigi, joaca X pauza, X final ,X dupa prima repriza de prelungiri, X dupa a II-a repriza …………..
      A JUCAT si A CASTIGAT 🙂
      Referitor la plecarea lui Reghe, din informatiile mele NEOFICIALE insa,
      la STEAUA va veni antrenorul de la U . CLUJ , un foarte apropiiat al lui JIJI makedonul M.TEZA 😦 😦 😦
      Vor pleca JUCATORI importanti si vor veni tot felul de jucatori ‘ expirati ” ( ca A. Cristea 😦 ),
      ” liberi de contract” si GRATIS daca se poate ………………..
      Asa ca, presimt ca si tine ,
      o PAUZA lunga pana la urmatorul TROFEU 😦
      Primul TROFEU pus in JOC va fi SUPERCUPA ROMANIEI care va fi castigata tot de ASTRA !!! 😦 😦 😦
      O DUMINICA frumoasa si, NU UITA :
      – MERGI la VOT, indiferent cu cine vei vota dar, MERGI !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/05/2014 @ 7:21 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 28/05/2014 @ 8:20 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

