Alioşa

25/05/2014

ROMANI din TARA si din STRAINATATE, mergeti la VOT !!!

Filed under: Uncategorized — Aliosa @ 8:57 am

In loc de motto :
Scarbit de ipocrizia si demagogia clasei politice romanesti,
revoltat de nesimtirea cu care presedintele Traian Basescu si sustinatorii sai
din Partidul Popularilor Europeni au tratat VOTUL celor 7.4 milioane de romani
care l-au DEMIS pe Traian Basescu la Referendumul din 29 iulie 2012 ,
dezamagit de faptul ca USL cu o majoritate parlamentara de 70 % in Parlament
nu l-a trimis pe presedintele-jucator-trisor si cacealmist la plimbare,
dezolat de pactul de coabitare dintre Traian Basescu si Premierul ROMANIEI Victor Ponta,
satul de minciunile , fatarnicia, manipularea, oportunismul, lacomia
si ipocrizia POLITICIENILOR in general
si a clicii basiste in special,
hotarasem SA NU MAI MERG NICIODATA la VOTARE !!! 😦 😦 😦
Cand am auzit ca va candida ca INDEPENDENT pentru obtinerea unui mandat de EUROPARLAMENTAR
si actorul MIRCEA DIACONU , roman cunoscut de romani inainte de decembrie 1989,
mi-am reevaluat pozitia si am hotarat sa merg si eu
sa-mi exercit dreptul de vot !!! 🙂 🙂 🙂
Cum astazi se va decide cine va reprezenta ROMANIA
in Parlamentul European pentru urmatorii 5 ( cinci ) ani ,
te indemn si pe doomnia ta stimata cititoare si stimate cititor ,
SA MERGI la VOTARE !!! 🙂 🙂 🙂
Nu lasa pe altul sa decida-n locul tau !
Mergi la vot ROMANE alegeri-europarlamentare-rezultate-partiale-exit-poll-ora-14-30-260705! 0-0-Drapelul ROMÂNIEI, fluturând .
Voteaza cu cine vrei dar, mergi la VOT !
Si VOTUL tau CONTEAZA !
A NU MERGE la VOT inseamna a facilita accederea in Parlamentului European
a unor persoane , partide sau formatiuni
iredentiste, revizioniste,revansarde ,extremiete,populiste,
demagogice,rasiste,xenofobe,antidemocratice si ANTIROMANESTI
care ar aduce mari prejudicii ROMANIEI !icon_mrgreen
VOTUL in ROMANIA a inceput la ora 07.00 !
Cei 18.226.995 de romani cu drept de VOT
vor vota in cele 18.532 sectii de votare organizate in TARA
si 190 de sectii de votare organizate in strainatate .
Votul se incheie la ora 21.00 .
ROMANIA va desemna 32 de EURODEPUTATI alesi democratic ( Doamne Ajuta )
din randul a 14 partide politice, o alianta politica si 8 ( opt ) candidati independenti .
Sursa: Biroul Electoral Central .
In unele tari din UE votarea a avut loc vineri si sambata .
In majoritatea tarilor , votarea are loc astazi .
Functie de numarul locuitorilor, celor 28 de tari din Uniunea Europeana ,
repartitia numarului de EURODEPUTATI pe TARI , este urmatoarea :
-Austria =18;
-Belgia =21;
-Bulgaria=17;
-Cipru = 6;
-CROATIA =11;
-Danemarca=13;
-Estonia = 6;
-Finlanda =13;
-FRANTA =74;
-GERMANIA =96;
-Grecia =21;
-Irlanda =11;
-ITALIA =73;
-Letonia = 8;
-Lituania =11;
-Luxemburg= 6;
-Malta = 6;
-Marea Britanie=73;
-Olanda =26;
-Polonia =51;
-PORTUGALIA =21;
-Republica Ceha=21;
– ROMANIA =32;
-Slovacia =13;
-Slovenia = 8;
-SPANIA =54;
-Suedia =28;
-Ungaria 21.
Sursa : Internetul.
Domnia ta, stimata cititoare si stimate cititor din
TARA sau din STRAINATATE ,
ai VOTAT !!!
Daca inca NU, MERGI imediat la VOT
indiferent cu cine vei vota dar, MERGI !
Aliosa.

21 comentarii »

  1. Foarte binevenit îndemnul tău, dragă prietene.
    Am să-l fac și eu printr-o epigramă,
    în orele următoare și sper ca românii să-și dea seama
    cât de important este să aleagă din ceea ce au.
    Altfel aleg alții pentru noi și ne plângem degeaba.
    Dacă n-am avea dreptul să votăm, ar fi o tragedie și ne-am revolta.
    Acum, că-l avem, să-l folosim și să nu ignorăm cea mai importantă victorie a democrației!
    Îți urez, din toată inima, o duminică inspirată și rodnică, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 25/05/2014 @ 9:08 am | Răspunde

    • Ai face foarte bine
      ca printr-o EPIGRAMA
      sa-i mobilizezi cum se cuvine
      si pe ROMANII de la crama
      si sa mearga a VOTA !!! 🙂 🙂 🙂
      Eu n-am mers inca la votare
      dar cand voi merge voi VOTA
      din toata inima mea mare
      pe cel ce isi IUBESTE TARA !!! 🙂 🙂 🙂
      La fel iti urez si eu :
      ” din toata inima,o duminica inspirata si roditoare ” !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/05/2014 @ 10:08 am | Răspunde

  2. Frumoasa pledoarie, aproape m-ai convins. 🙂
    Insa, persoanele pe care vreau eu sa le votez nu se afla pe lista.
    Eu votez cu taranii din Pungesti.
    Toti ceilalti candidati sunt adversarii (chiar dusmani) acestor tarani, deci… sunt si adversarii mei.
    In plus, acesti candidati sunt ori pro-europeni, ori pro-americani,
    ori pro… orice altceva, insa nu sunt pro-romani.
    Cel putin asa vad eu lucrurile si nu sustin ca am dreptate, ci doar ca acesta e punctul meu de vedere.
    Mircea

    Comentariu de Decenu — 25/05/2014 @ 12:57 pm | Răspunde

    • Salut Mircea !
      Fiecare are punctul sau de vedere ! 🙂
      Fiecare voteaza cu cine vrea ! 🙂
      Din cate stiu eu,
      ” TARANII din PUNGESTI ”
      ca de altfel ROMANIA toata, sunt impartiti in doua TABERE :
      – una PRO basescu
      – alta CONTRA basescu .
      Amandoua TABERE urla, striga si fac ceea ce li se ORDONA de la CENTRU ! 😦
      asa ca, nu are rost sa mai discutam ……………
      ” Taranii din Pungesti” despre care tu vorbesti,
      sunt deja reprezentati pe listele de europarlamentare de cei care i-au platit sa fie „PRO” sau „CONTRA” ……
      Care sunt acestia, ramane sa-i depistezi tu si sa VOTEZI in consecinta .
      Care TABARA are sau nu dreptate, o vom afla dupa CRACIUN ! 😦
      Aici si acum este vorba despre REPREZENTAREA ROMANIEI
      in Parlamentul European pentru urmatorii 5 ( cinci) ani !
      La ora cand iti raspund, PREZENTA la VOT este destul de mica ( 6,2% )
      asa ca, o sa ne trezim ca merg la Bruxelles cu adevarat ” dusmanii TARII ” ! 😦
      De aceea este necesar ,
      sa mergi la vot
      sa le dai peste” bot”
      nu cu bata sau masina,
      ci doar simplu, cu stampila ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/05/2014 @ 2:05 pm | Răspunde

      • Cred ca nu ai informatii prea bune, sau le ai dintr-o anume tabara.
        Eu, fiind aici, aproape de ei, avand cunoscuti in satele din jur, avand bunicii si stramosii de prin aceleasi locuri – cred ca am informatii mai bune, sau cel putin mai apropiate de realitate.

        Intr-adevar, se pare ca taranii sunt impartiti in doua tabere,

        una e a afostului primar (nemultumit de actualul primar, caruia vrea sa-i ia locul),

        iar cealalta e a ecologistilor.

        Dar ambele tabere sunt impotriva exploatarii gazelor de sist,
        ambele tabere au avut rol in organizarea taranilor,
        ambele tabere sunt impotriva tuturor politicienilor care sustin exploatarea gazelor de sist.
        Si, dupa cum stim, TOTI politicienii, fie ca sunt de-ai lui Basss,
        fie ca sunt de-ai lui Ponta, fie ca sunt de-ai lui MRU sau Crinel
        – TOTI politicienii sustin exploatarile.
        In conditiile in care noi n-avem nimic de castigat,
        ci ramanem numai cu poluarea – eu sustin ca TOTI politicienii sunt tradatorii intereselor nationale.
        Asa ca…. cum as putea eu sa votez cu un TRADATOR,
        indiferent din care tabara a tradatorilor face parte??????
        Asta e opinia mea si nu sustin ca am dreptate, oricine se poate insela.
        Mircea

        Comentariu de Decenu — 25/05/2014 @ 2:56 pm

      • Daca esti din partea locului, atunci , e normal ca sa detii mult mai multe informatii asa ca,
        MA OPRESC aici ! 😦
        Nu vreau ca s-ti stric buna dispozitie sau fereasca Dumnezeu sa te determin sa faci ceva impotriva vointei tale ! 🙂
        Si nici nu vreau sa derutez ALEGATORII ………….

        MESAJUL meu spus chiar in titlul articolului de fata este :

        ” ROMANI din TARA si din STRAINATATE , mergeti la VOT ”

        iar cu cine va VOTA fiecare, este in inima sa ! 🙂

        O singura RUGAMINTE mai am daca mai ajungi pe aici :

        – Citeste cu atentie si celelalte COMENTARII si afla si PAREREA domniilor lor ! 🙂

        Daca te incalzeste cu ceva, repet ce-am mai spus si mai sus :

        – Am fost la VOTARE si am votat o persoana care iubeste ROMANIA
        si nu o PONEGRESTE ca unii dintre fostii europarlamentari ! 🙂
        Persoana pe care am votat-o, la ora actuala are mult mai multe voturi decat multe partide
        si mai multe decat toti ceilalti candidati independenti la un loc !!! 🙂 🙂 🙂
        Cu siguranta acea persoana va face parte din cei 32 de EURODEPUTATI
        iar cele ce va face si va spune de aici inainte ( 5 ani ) la BRUXELLES in Parlamentul European,
        va fi MONITORIZAT cu atentie de mine si de va gresi cu ceva impotriva ROMANIEI,
        atunci, pana ce voi pleca in locuri doar de DUMNEZEU stiute,
        NU VOI MAI VOTA !!! 😦 😦 😦
        Multumesc pentru continuarea dialogului virtual si te asigur de toata stima si respectul meu ! 🙂
        Sa ai parte de o seara de DUMINICA cat mai placuta ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 25/05/2014 @ 5:23 pm

  3. Da! Ai foarte mare dreptate,
    toata lumea trebuie sa voteze !
    Sunt unii care nu merg la vot, iar dupa ce s-au terminat alegerile intra in diferite polemici.
    Comenteaza ca cel ales nu e potrivit, nu e bun, insa ei nu si-au miscat fundul pentru a vota.
    Fie ca alegem ce e bun, sau ce e rau, tot trebuie sa votam.
    Respect pentru toti alegatorii!

    Comentariu de gezfo — 25/05/2014 @ 2:23 pm | Răspunde

    • Ai raspuns ca la ARMATA :
      „Punct ochit, Punct lovit ” ! 🙂
      Asa este:
      ” Dupa RAZBOI, multi viteji se arata ” !!! 😦 😦 😦
      Pana la urma urmei, VOTUL este un DREPT CONSTITUTIONAL
      si trebuie exercitat de fiecare data cand se fac alegeri ! 🙂
      Dupa mine de-ar fi, as introduce in CONSTITUTIA ROMANIEI,
      OBLIGATIVITATEA participarii la VOT
      a tuturor romanilor care indeplinesc conditiile legale
      iar in LEGEA ELECTORALA
      as propune SANCTIUNI SEVERE impotriva celor care NU ar MERGE la VOTARE,
      amenda sau chiar inchisoare ! 😦
      Din cauza unor INCONSTIENTI, IGNORANTI, IRESPONSABILI si LASI,
      care in loc sa mearga la VOTARE merg la CARCIUMA,
      sufera si ROMANII care VOTEAZA ! 😦
      Respect pentru toti alegatorii care merg la VOTARE am si eu ! 🙂
      O seara de duminica cat mai frumoasa ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/05/2014 @ 5:33 pm | Răspunde

  4. Cristos a Inviat ❗
    O Duminica placuta va doresc.
    Eu am fost si am votat dupa gandul si constiinta mea.
    Este un mare pacat sa nu-mi exercit acest drept pe care l-am primit de la oameni care au platit cu viata pentru el. Este dureros ca oameni de la care te astepti la mai mult

    sa confunde alegerile europarlamentare

    cu alegerile prezidentiale,parlamentare, locale, in mod voit,

    pentru ca nu pot sa cred ca este asa greu sa se faca diferenta.
    Dar nu pot sa cer oamenilor mai mult decat pot si vor sa dea.
    Am speranta ca vor fi destul de multi cei ce vor cu adevarat sa schimbe fata Europei
    si sa ajunga la conducere oameni care sunt obiectivi
    si care aseaza in mod egal toate tarile si le doresc binele nostru
    nu cum am avut ghinionul pana acum cu acest PPE care l-a sprijinit pe Basescu sa ne ramana-n gat 😀
    La fel este necesar sa se voteze in proportie mai mare pentru ca sa nu se poata
    coaliza dreapta cu ghilimele de rigoare pentru ca un singur partid
    din toata coalitia visata este cu adevarat de dreapta.
    Trebuie sa se inteleaga ca nu este bine sa lasam sa aibe procentaj bun
    la rezultate partidele lui Basescu care au jupuit si supt destul din vlaga tarii si poporului.
    Dupa mine ar fi ca si o crima iar pe cei ce nu-si exercita dreptul la vot
    ii pot cataloga ca autori la aceasta crima.
    Imi pare rau ca poate sunt dura dar eu asa sunt cand este vorba de tara si poporul meu,
    fata de cei ce nu dovedesc a fi buni romani.

    Chiar daca nu doresc sa voteze pe nimeni este bine
    sa se mearga la vot macar pentru a le anula in acest fel ,
    nemaiputandu-se redistribui si folosi de catre cei ce nu merita.

    Comentariu de Beta — 25/05/2014 @ 4:07 pm | Răspunde

    • Adevarat A Inviat ! 🙂
      O duminica minunata iti doresc si eu !! 🙂 🙂
      E atat de mult ADEVAR in spusele domniei tale incat imi este teama
      ca de-ti voi raspunde punctual la fiecare IDEE expusa,
      s-ar putea sa nu ma ridic la inaltimea asteptarilor …………..
      Afirm insa cu toata taria ca sunt de acord 100% cu toate cele spuse ! 🙂
      Din pacate, dar parca si ca un BLESTEM, marea majoritate a romanilor ,
      NU FAC DIFERENTA
      dintre alegerile prezidentiale, parlamentare sau locale
      si cele EUROPARLAMENTARE care inseamna cu totul altceva !!! 😦 😦 😦

      Cei 32 de eurodeputati romani ce vor fi alesi astazi 25 mai 2014,
      TREBUIE sa VORBEASCA aceeasi LIMBA la BRUXELLES in PARLAMENTUL EUROPEAN

      caci de aceea ii trimitem acolo, SA REPREZINTE cu cinste si demnitate ROMANIA

      si nu interesele unei ” JAVRE ORDINARE ” sau ale unui partid TRADATOR de NEAM si TARA !!! 😦 😦 😦
      Germanii, englezii, francezii, italienii, spaniolii, ungurii mai ales,
      in PE nu se CEARTA, ci, dimpotriva, chiar daca fac parte din partide sau coalitii diferite,
      cand e vorba de TARA lor, vorbesc aceeasi limba
      nu ca ai nostri ipocriti si tradatori de interese nationale :
      ” in ROMANIA a fost LOVITURA de STAT ”
      ” in ROMANIA s-au fraudat peste 2 ( doua ) milioane de voturi
      urlau activistii lui basescu dupa REFERENDUMUL din 29 iulie 2012
      iar Barosso si Merkel i-au crezut si ” suspendatu'” a ramas la Cotroceni ca sa-si faca mosie ” NANA”
      si partid pupilei sale ………………………………………..
      ABSENTEISMUL la VOT , inseamna un mare castig pentru gasca basescului scuipat in Portul Constanta,
      dar si pentru avortoanele de partide ce au aparut ca ciupercile dupa ploaie in timpul regimului basescu,
      partide care in cele din urma, avand in randul lor fosti basisti,
      tot basiste vor ramane si culmea justitiei,
      cand va veni vremea ca marinarul sa fie intrebat cui a vandut ” FLOTA”,
      or sa urle ca din gaura de sarpe ca basescului lor idol……………
      i s-a instrumentat DOSAR POLITIC !!! 😦 😦 😦

      Ma bucura enorm vizita domniei tale iar indemnul din final,
      imi da certitudinea ca PREZENTA la VOT
      in orele care au ramas pana la inchiderea sectiilor de votare ( ora 21.00 ) ,
      se va IMBUNATATI considerabil iar GLASUL POPORULUI se va face auzit tot mai mult ! 🙂
      Asa sa ne ajute DUMNEZEU ! 🙂
      Cu toata stima si respectul,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/05/2014 @ 6:09 pm | Răspunde

  5. Ottima serata calda. Un passaggio serale per un saluto.

    Comentariu de newwhitebear — 25/05/2014 @ 10:57 pm | Răspunde

    • Grazie, Gian Paolo !
      Ottima serata calda e per te ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/05/2014 @ 11:06 pm | Răspunde

  6. @ ALL !!!
    ” Alea iacta est ” ! 🙂
    Alegerile pentru Parlamentul European,
    s-au incheiat in ROMANIA si-n toate tarile din UE !
    Ma incearca sentimente contradictorii dar timpul este destul de inaintat
    si nu pot spune multe din cele ce am de spus versus REZULTARUL alegerilor de la NOI si
    din celelalte tari din Uniunea Europeana ! 😦

    Ce-i mai important insa, voi spune acum :

    a) in ROMANIA au castigat SOCIAL-DEMOCRATII cu un scor chiar mai mare decat cel preconizat : peste 42 % ! 🙂
    Ca urmare, in PE , Alianta PSD$UNPR&PC , va avea 17 eurodeputati .
    Ca sa nu las suspansul pana la anuntarea de catre BEC a rezultatelor oficiale,
    celelalte 15 posturi vor fi distribuite astfel ;
    -PDL=5;
    -PNL=5;
    -PMP=2;
    -UDMR=2
    – MIRCEA DIACONU , independent=1
    In comentariile de mai sus ,
    am mentionat faptul ca am VOTAT un candidat care IUBESTE ROMANIA
    si cred ca nu-i cineva care sa-l acuze pe MIRCEA DIACONU ( independent )
    ca NU IUBESTE ROMANIA sau ca NU O VA REPREZENTA cu cinste si cu demnitate ,
    nu cum au facut Laszlo Tokes, Monica Macovei,Cristian Preda,Elena Basescu &comp!!! 😦 😦 ;-(

    Nu vor avea nici un reprezentant in PE,
    partidele-remorca- basiste conduse de indivizi
    de care fac si spun ce le dicteaza ilegalul de la Cotroceni,
    precum „forta civica” condusa de MRUnguent,”
    partidul ecologist roman „ondus de jurnalistul pupinbasist 1000%,Radu Moraru ,
    ” alianta nationala a agricultorilor ” de la NANA condus de
    vreun om de-al fostului consilier prezidential zis” piticul” ! 😦 etc etc etc
    Ma bucur din toata inima 🙂 🙂 🙂 ca aceste partidulete
    ( si celelalte care nu au acumulat voturi ca sa acceada in PE )
    au ramas in afara esicherului politic european din simplul motiv
    ca ar fi facut numai rau ROMANIEI
    si ar fi aplaudat inca 5 ( cinci ) ani9 MINCIUNILE si DEFAIMARILE
    omului forte basascian, procurorul-comunist , Monica Macovei 😦 😦 😦 !!!

    b) In multe tari din UE au castigat partide
    EXTREMISTE , XENOFOBE si RASISTE
    si asta va insemna
    ” viata mult mai grea ”
    pentru milioanele de ROMANI care lucreaza in tari din Uniunea Europeana !!! 😦 😦 ;-(
    Gata, mi s-a facut somn si ca atare ma opresc aici !
    Noapte buna celor ce ajung cu cititul pana aici ! 🙂
    Voi reveni cu alte comentarii in zilele urmatoare ! 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 25/05/2014 @ 11:37 pm | Răspunde

  7. La prima cosa che ho fatto questa mattina è stato andare a votare 🙂
    Chissà se cambierà qualche cosa in meglio, lo spero tanto!
    Serena notte, Patrizia

    Comentariu de Patrizia M. — 26/05/2014 @ 1:51 am | Răspunde

    • Buongiorno, Patrizaia!
      Hai fatto molto bene che si va a votare! 🙂
      Non so qual è la situazione in Italia dopo il voto in particolare,
      che ho finito molto tardi e elezioni, perché le elezioni locali in modo che non posso pronunciare! 😦
      In Romania, invece, i risultati del voto 25 Maggio 2014 sono di mio gusto,
      che sono molto contento che molti partiti diktatorului leale Basescu
      rimasta fuori dal Parlamento! 🙂 🙂 🙂
      In Europa, però, quello che temevo, mi mancava:
      – In paesi come la Francia, l’Inghilterra e nei Paesi Bassi, hanno vinto i giochi
      Anti-europea e che danneggerà milioni di romeni
      Imparare a lavorare in quei paesi! 😦 😦 😦
      Lo sapevate che in Italia impiega più di 1 (un) milione di romeni?
      Lei, che ha vinto le elezioni europee?
      Destra o sinistra?
      Come oggi inizia una nuova settimana
      Permettetemi di augurare a tutti voi il mio cuore e con tutta sincerità,
      una settimana meravigliosa! 🙂 🙂 🙂
      Con rispetto e gratitudine,
      Aljosha.

      Comentariu de Aliosa — 26/05/2014 @ 8:32 am | Răspunde

      • In Italia ha vinto la sinistra democratica, partito PD.
        Ricambio l’augurio di una buona settimana, meravigliosa e serena.
        Ciao, Pat

        Comentariu de Patrizia M. — 26/05/2014 @ 11:33 am

      • In Romania, i socialdemocratici hanno vinto! 🙂
        Come won popolare europeo dell’UE,
        la battaglia è ora tra conservatori (PPE) e socialdemocratici
        per formare una maggioranza parlamentare in Parlamento ….
        Nei prossimi giorni vedremo chi allearsi con cui condurre UE
        nei prossimi cinque (5) anni …………………..
        Una bella settimana! 🙂
        Aljosha.

        Comentariu de Aliosa — 26/05/2014 @ 6:13 pm

      • Speriamo che risolvano qualche cosa e facciano bene visto che li hanno votati!!!
        Buona settimana a te, Pat

        Comentariu de Patrizia M. — 26/05/2014 @ 6:16 pm

      • La speranza ultima a morire! 😦
        L’uomo vive come sperato! 🙂
        Grazie per il saluto
        e per me un fiore
        delle migliaia di fiori
        i punti che danno i brividi! 🙂 🙂 🙂
        Con simpatia,
        Aljo

        Comentariu de Aliosa — 26/05/2014 @ 6:28 pm

  8. @ ALL !!!
    Daca in ROMANIA au castigat SOCIAL-DEMOCRATII,
    per total in EUROPA au castigat CONSERVATORII ( Partidul Popular European, PPE )
    adica familia din care face parte si PDL si PMP lui Traian Basescu dar si UDMR !!! 😦 😦 😦
    – PPE si-a asigurat 212 fotolii in PE ; 28,23% din voturi;
    – Grupul Aliantei Progresiste a Socialistilor si Democratilor (S&D), cu 186 de locuri; 24,77% din voturi.
    – Liberalii europeni (ALDE) au reusit sa obtina doar 70 de locuri in PE; 9,32% din voturi.
    – Ecologistii (Verzii/EFA) au inregistrat (7,32%) si au obtinut 55 de locuri in Parlamentul European.
    – Stanga radicala (GUE/NGL) a reusit sa obtina 43 de posturi de europarlamentar ; 5,73% din voturi.
    – Independentii au obtinut 38 de locuri ; 5,06% din voturi.
    Prezenta la vot in EUROPA a fost mai mare ca in ROMANIA ( 43 % fata de 32 % ).
    Asa ca, in urmatorii 5 ( cinci ) ani,
    ROMANIA
    o va duce si mai greu :
    a) Intrarea in Spatiul SCHENGEN fiind COMPROMISA
    inca din 2013 de Monica Macovei si Traian Basescu va fi aproape imposibil de realizat !!! 😦 😦 😦
    b) Toate ilegalitatile comise in UE vor fi puse pe seama ROMANILOR ” Capra base si OAIA trage ” ……….
    c) ROMANII care lucreaza in tarile UE vor avea mult mai multe greutati 😦 😦 😦 etc etc etc

    O saptamana minunata celor ce-au lasat un comentariu sau un LIKE pe acest post ! 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 26/05/2014 @ 8:55 am | Răspunde

  9. @ ALL !!!

    Biroul Electoral Central a anuntat rezultatele alegerilor dupa numararea a 99,99% din voturile
    exprimate la alegerile europarlamentare de duminica ! 🙂

    Din cei 18.219749 alegatori inscrisi pe liste,
    au votat 5.911.232 de persoane, respectiv un procent 32,44%.
    voturi nule 344.980 ( 5,83 % ?

    La ora actuala, situatia este urmatoarea :

    – Alianta PSD-UNPR-PC cu 37,60% ;
    – PNL, cu 15%,
    – PDL cu 12,23%;
    – Mircea Diaconu, cu 6,81% , adica aproape 400.000 de voturi liber exprimate si perfet valabile !!! 🙂 🙂 🙂
    – UDMR, cu 6,30% ;
    – PMP cu 6,21%.

    Functie de aceste procentaje,
    REPARTIZAREA celor 32 de posturi de EURODEPUTATI in Parlamentul European este :

    – Alianta PSD-UNPR-PC= 16;
    – PNL = 6;
    – PDL = 4;
    – UDMR = 3;
    – PMP = 2;
    – MIRCEA DIACONU = 1 !!! 🙂 🙂 🙂

    Si tot la ora actuala :
    Liberalul Crin Antonescu( grupul european ALDE ),
    dupa ce a cochetat in ultimele luni cu Traian Basescu ( grupul Popularilor Europeni ),
    a anuntat ca PNL trece in barca presedintelui-jucator pe care l-a DEMIS in 29 iulie 2012
    si impreuna cu el, in barca Partidului Popular European,
    adica in barca lui Barosso si Angela Merkel,
    cei care si-au batut joc la REFERENDUMUL din 29 iulie 2012,
    de VOTUL a 7,4 milioane de romani,
    INCLUSIV de VOTURILE liberalilor romani
    si l-au sustinut pe Traian Basescu sa ramana in functie !!! 😦 😦 😦
    Elegant se spune :
    ” POLITICA este o SABIE cu doua taisuri ” 😦 😦 😦
    Popular se spune :
    ” POLITICA este o CURVA iar POLITICIENII , indivizi cu mai multe FETE ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Iar EU spun :
    – sunt scarbit atat de Traian Basescu cat si de Crin Antonescu 😦 😦 😦
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 26/05/2014 @ 6:01 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

