Alioşa

10/07/2014

” GRADINITA de BALCON ” !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:05 am

Motto:
” OMUL sfinteste locul ” !  ( din vorbirea populara ).

Buna dimineata, doamnelor, domnisoarelor si domnilor !
Scarbit de ipocrizia politicienilor nostri care se cearta zilnic ca ” tiganii la usa cortului ”
pentru tot felul de  CIOLANE de ros  chiar daca n-au dinti de caini maidanezi, mi-am ” reevaluat” impactul avut asupra cititoarelor si cititorilor mei virtuali si am stabilit ca in VACANTA de VARA sa postez altfel de articole care sa nu aiba acea ” inclestare virtuala ” intre mine si domniile lor,vizitatoarele si vizitatorii mei virtuali , inclestare data pe buna dreptate de OPINIILE , SIMPATIILE sau ANTIPATIILE politice, mai ales ca eu NU SUNT membru sau  PURTATORUL de CUVANT al niciunui partid politic ! 😦
Ca urmare, mi-am propus sa abordez pentru urmatoarea perioada de timp,articole care sa ELIMINE acea ” inclestare verbala ” despre care vorbeam mai sus ! 🙂
Pentru inceput, va prezint intr-o ordine aleatorie , cateva IMAGINI din
GRADINITA proprie de BALCON clappinghat

P1040110P1040107Ardei Iute la 8 mai 2016.Patrunjelul la 8 mai 2016.Rasad de BUSUIOC la 8 mai 2016.Leusteanul la 8 mai 2016 .Gradinita de Balcon !Lamaiul la 8 mai 2016 &25092016laziualuidoru

 

Multumesc anticipat doamnelor ,domnisoarelor si domnilor care vor pune intrebari legate de ” GRADINITA de BALCON ” !!! 🙂 🙂 🙂 unde zilnic petrec clipe minunate ascultand

Daca si domniile voastre aveti o asemenea
” GRADINITA de BALCON”
as fi foarte bucuros daca mi-ati impartasi
din experienta ce-o aveti in legatura cu acest subiect ! 🙂

Va multumesc anticipat si va doresc
o VACANTA cat mai placuta,O VARA asa cum v-o doriti si multa sanatate !!! 🙂 🙂 🙂

Cu stima si respect,
Aliosa.

45 comentarii »

  1. Aveti o gradinta frumoasa , asa da gospodar !

    Comentariu de strainisicalatori — 10/07/2014 @ 8:23 am | Răspunde

    • Multumesc pentru aprecieri ! 🙂
      Frumusetea ei deriva din dragostea si pasiunea cu care o ingrijesc ! 🙂
      In fiecare ZI, ” gospodaresc ” minute bune in
      ” GRADINITA de BALCON ”
      pentru UDATUL tuturor ” plantutelor ” si ” arbustilor ” 🙂 ,
      indepartatul ” buruienilor” intruse ,plivitul, copilitul, stropitul si ” fotografiatul ” ! ! 🙂 🙂
      Daca nu ai „pasiune” nu merita sa te apuci de ” gradinarit ” ! 🙂
      O seara frumoasa !! 🙂 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/07/2014 @ 4:47 pm | Răspunde

  2. Am şi eu pătrunjel, cimbru, leuştean, busuioc şi levănţică. Şi altele.
    Rozmarinului nu-i merge bine. Un sfat, ceva? Oare ce-i lipseşte?
    O zi plăcută.

    Comentariu de vax-albina — 10/07/2014 @ 8:27 am | Răspunde

    • Buna ziua !
      Ma bucur ca si domnia voastra aveti o pasiune pentru minunatele ” plantute” denumite generic ” zarzavaturi ” ! 🙂
      Pe langa aroma lor deosebita ce-o transmit ” mancarurilor ” noastre traditionale,
      sunt adevarate ” plante tamaduitoare ” pentru multe afectiuni medicale !! 🙂 🙂
      La mine nu-i merge bine MARARULUI si tocmai de aceea nu apare postat la acest articol ! 😦
      Cred ca ROZMARINULUI ii merge bine pentru ca are mult spatiu liber in jurul sau ,
      este amplasat intr-un ghiveci destul de mare si beneficiaza de razelle solare, mai mult de 8 ore pe zi !! 🙂 🙂
      ROZMARINUL meu este amplasat in BALCONUL nr 2 cu fata spre strada puternic luminata …
      spre deosebire de ARDEI, CIMBRU, BUSUIOC, PATRUNJEL, MARAR, ROSII PITICE
      care-s amplasate in balconul nr.1 , dispus in spate ……………
      Daca intrati pe :
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/06/09/
      cu siguranta veti gasi mai multe raspunsuri la intrebarea domniei voastre ! 🙂
      Cum maine incepe weekend-ul,
      dati-mi voie sa va urez un sfarsit de saptamana cat mai placut ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/07/2014 @ 5:04 pm | Răspunde

  3. Happy Weekend dear Aliosa

    Comentariu de Rebecca Antolini — 10/07/2014 @ 8:33 am | Răspunde

    • Ciao, la signora Rebecca!
      Mi piace visitare la vostra signoria soprattutto la mia passione per la ROSEMARY
      iniziato in Italia dal matrimonio di mia figlia con un
      italiana rigorosamente toscano di nascita! 🙂 🙂

      Vi auguro buon fine settimana ed io, ma non in inglese, ma in italiano! 🙂 🙂 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/07/2014 @ 4:49 pm | Răspunde

  4. O idee excelenta, pe care si eu am incercat-o, dar nu mi-a prea iesit.
    Cred ca este util si sanatos sa ai plante in ghivece (eu prefer plantele comestibile).

    Comentariu de Decenu — 10/07/2014 @ 9:13 am | Răspunde

    • Buna ziua, ” Decenu ” ! 🙂
      Si eu prefer plantele comestibile dar care in acelasi timp sunt si plante medicinale ! 🙂
      Nu numai ca ” este util si sanatos sa ai plante in ghivece ”
      dar este si frumos, relaxant si folositor ! 🙂
      Vreau sa retii ca am cea mai mare bucurie cand, inainte de a opri din fiert SUPA, CIORBA sau TOCANITA,
      merg pe BALCON si RECOLTEZ cateva FRUNZE de BUSUIOC, CIMBRU, PATRUNJEL sau LEUSTEAN
      pe care dupa ce le spal , le rup in bucati mici si le ” arunc ” in mancarea inca clocotinda dar cu focul oprit !!! 🙂 🙂 🙂
      Multumesc frumos pentru vizita si comentariu ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/07/2014 @ 6:32 pm | Răspunde

  5. Buona giornata a Te! 🙂

    Comentariu de Simona — 10/07/2014 @ 10:30 am | Răspunde

    • Grazie , Simona ! 🙂
      Buona giornata anche a Te !! 🙂 🙂
      Un fine settimana meravigliosa !!! 🙂 🙂 🙂
      Con amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/07/2014 @ 5:26 pm | Răspunde

  6. Salut cu mare satisfacție noua ta atitudine, de a posta subiecte apolitice și magnifice totodată.
    După cum ai observat, nici eu nu prea agreez astfel de articole ( politice, n.n )
    și cred că multă lume e suprasaturată de mizeria generată de lupta dintre partide.
    Îmi place mult „Grădinița de Balcon”
    și, în mod special, apreciez ardeii iuți pe care-i ai și pe care eu îi caut mereu pentru un consum constant.
    Mai ales dacă sunt din aceia care-ți dau foc gurii! 😉
    De când nu mai stau la casa cu grădină, iar soră-mea are probleme cu piciorul,
    trebuie să mă aprovizionez din piață.
    Prin urmare, ai devenit un agricultor mai mare decât noi, dragă prietene!
    Îți doresc o zi rodnică și plină de miresme verzi, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 10/07/2014 @ 11:22 am | Răspunde

    • Ma bucur ca saluti ” cu mare satisfactie ” noua mea atitudine ! 🙂
      Dar cel mai tare ma bucura ca iti place
      ” GRADINITA de BALCON” !! 🙂 🙂
      ARDEII mei, sunt ” IUTI ca FOCUL ” si-i plantez, ingrijesc si iubesc tocmai pentru faptul
      ca NU se gasesc pe piata
      desi au foarte multe calitati si beneficii medicinale :
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/12/
      Si eu va doresc o seara frumoasa si-un weekend placut !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/07/2014 @ 6:46 pm | Răspunde

  7. Cum de a crescut atat de mult busuiocul?

    Comentariu de iluminisme — 10/07/2014 @ 3:45 pm | Răspunde

    • Buna ziua !
      BUSUIOCUL a crescut atat de mult dar si de frumos pentru ca este dintre toate,
      cea mai iubita de mine PLANTA COMESTIBILA si MEDICALA ! 🙂
      In urma cu 12 ani am adus din GRADINA fiicei mele din ITALIA ,
      SEMINTE de BUSUIOC COMESTIBIL,
      nu ca cel cu care preotul aghezmuieste lumea cu APA SFINTITA 🙂
      De atunci, am SAMANTA mea si ma mandresc cu ea !! 🙂 🙂
      De ce a crescut atat de mult ?
      Pentru ca am pus SEMINTELE la germinat in ghiveci prin luna martie,
      am tinut ghiveciul in casa pana ce au RASARIT plantutele ,
      le-am tinut si ingrijit in casa iar cand afara s-a instalat adevarata primavara ,
      am scos ghiveciul pe balconul in care se gaseste si acum ! 🙂
      Vreau sa precizez ca intr-o imagine din articolul de fond se regasesc FRUNZE de BUSUIOC,
      a II-a RECOLTA cum imi place mie s-o spun !!! 🙂 🙂 🙂
      Pana la COACEREA SEMINTELOR, mai adun vreo 2- 3 recolte de FRUNZE
      pe care le las sa se usuce natural dupa care le fac ” PRAF” de pus in mancare si pe fripturi ! 🙂

      Weekend placut ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/07/2014 @ 5:45 pm | Răspunde

      • Aaa sata era secretul, ma miram eu pt ca semintele astea din comert sunt bune de nimic.
        Eu am plantata de 3 ori si aba au iest cateva frunzulite…off am sa ma incerc,
        ca mie busuiocul imi place la nebunie in paste!!! 😀
        Multumesc de parere…
        Mare gradina pentru un balcon, dar si frumoasa! 🙂

        Comentariu de iluminisme — 10/07/2014 @ 6:07 pm

      • SEMINTELE ce se vand de catre ” mafia pietii” 😦
        sunt VECHI de cativa ani si de aceea NU GERMINEAZA ( nu rasar ) 😦
        Precupetele tuciurii si fuste cat sa incapa si o PLASMA furata sub ele,
        INLOCUIESC etichetele cu termenul de VALABILITATE ……………..
        Daca vrei, la TOAMNA, pot sa-ti expediez prin posta cateva SEMINTE
        cu conditia ca sa-mi trimiti prin e-mail ADRESA excacta ! 🙂
        Pana atunci insa, multumesc pentru INTERES si,
        week-end placut ! 🙂
        Eu am o RETETA speciala pentru SOS de BUSUIOC
        ce-l adaug in farfuria cu PASTE !!! 🙂 🙂 🙂
        Cu simpatie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 10/07/2014 @ 7:37 pm

  8. Aveți tot respectul meu!
    Arată minunat grădinița de balcon!
    O zi plăcută!

    Comentariu de GEGELUTZ — 10/07/2014 @ 4:26 pm | Răspunde

    • Si dumneavoastra aveti tot respectul meu ! 🙂
      Daca nu aveti ca mine o ” GRADINITA de BALCON”,
      aveti in schimb un BLOG FRUMOS si-o INIMA generoasa !!! 🙂 🙂 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/07/2014 @ 7:18 pm | Răspunde

      • Am o grădiniță de balcon dar cu plante decorative, nimic ce aș putea folosi la o masă.
        Trebuie să mă reorientez un pic. 🙂
        Mulțumesc frumos pentru aprecieri și pentru urări!
        Weekend plăcut!

        Comentariu de GEGELUTZ — 10/07/2014 @ 7:22 pm

      • Spre norocul meu, am DOUA BALCOANE ! 🙂
        In unul se afla PLANTUTELE COMESTIBILE si MEDICINALE,
        in celalalt arbustii decorativi ( FICUSUL ),
        arborii cu fructe comestibile ( LAMAIUL si PORTOCALUL ),
        ALOE VERA si ROZMARINUL ce apar in imaginile postate in articolul de fond .
        Va multumesc pentru raspuns si urari ! 🙂
        Din toata inima, numai de bine
        si va mai astept pe la mine !! 🙂 🙂
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 10/07/2014 @ 7:42 pm

  9. Super X 10 🙂

    Comentariu de ane — 10/07/2014 @ 8:48 pm | Răspunde

    • Buna ziua, Ane !
      Multumesc pentru aprecieri
      dar mai ales pentru ca ai binevoit sa treci din nou pe la mine !!! 🙂 🙂 🙂
      Weekend placut si-o VARA dupa sufletul tau ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/07/2014 @ 1:42 pm | Răspunde

      • Multumesc mult! Weekend placut si fericit! 🙂

        Comentariu de ane — 11/07/2014 @ 3:26 pm

      • Sa fie bun weekend-ul pentru amandoi !!! 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 11/07/2014 @ 10:01 pm

  10. Sempre piacevole è leggere il tuo blog, ricco di immagini e video.
    Serena serata.
    Ti lascio un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 10/07/2014 @ 10:37 pm | Răspunde

    • Il tuo salutandomi meglio
      ecco perché, francamente, io vi ringrazio! 🙂
      E quindi riceve me,
      cordiale saluto! 🙂 🙂
      Piacevole week-end! 🙂
      Tuo,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/07/2014 @ 1:50 pm | Răspunde

  11. BUON * WEEK-END

    Comentariu de malaklove — 11/07/2014 @ 1:43 am | Răspunde

    • Buon giorno, Malaklove !
      Il tuo salutandomi meglio
      ecco perché, francamente, io vi ringrazio! 🙂
      E quindi riceve me,
      cordiale saluto! 🙂 🙂
      Piacevole week-end! 🙂
      Tuo,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/07/2014 @ 1:56 pm | Răspunde

  12. @ ALL !!! 🙂 🙂 🙂
    Pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii
    care au vizitat ” GRADINITA de BALCON”
    mii de multumiri, un weekend placut
    atat acasa, cat si la munte sau la mare
    cu lautari de petrecut
    si frumoase dansatoare !!! 🙂 🙂 🙂

    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 11/07/2014 @ 2:35 pm | Răspunde

  13. Am marea placere si bucurie sa consemnez ca meciul de TENIS
    din sfertul de finala a turneului WTA BUCURESTI dintre
    SIMONA HALEP ( Rou) – LARA ARRUABARRENA ( Esp)
    s-a incheiat cu scorul de 6-3; 6-1 in favoarea campioanei noastre

    care o va intalni in SEMIFINALA pe MONICA NICULESCU ( Rou ) !!! 🙂 🙂 🙂
    Sper din toata inima ca SIMONA HALEP de departe favorita principala a turnelui
    sa castige TROFEUL pus in joc
    pentru a-si onora locul 3 ( trei) ce-l ocupa acum in clasamentul WTA !!! 🙂 🙂 🙂

    Hai SIMONA !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 11/07/2014 @ 10:15 pm | Răspunde

  14. So schöne viele Bilder wünsche dir ein gutes und schönes Wochenende.Liebe Grüße Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 11/07/2014 @ 11:55 pm | Răspunde

    • Buna ziua, Gislinde !
      Multumesc pentru vizita si urari ! 🙂
      Cum duminica se disputa FINALA CM de Fotbal BRAZILIA 2014,
      GERMANIA-ARGENTINA,
      succes din toata inima compatriotilor domniei tale !
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/07/2014 @ 9:49 am | Răspunde

      • 🙂 🙂 🙂

        🙂 🙂 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 14/07/2014 @ 7:56 am

  15. Ei, frumos ai mai umplut cu verde balconul, Alioșa. E o minune! 🙂

    Comentariu de Bursucel — 12/07/2014 @ 4:56 pm | Răspunde

    • Buna seara, Doina !
      Multumesc frumos pentru vizita si apreciere ! 🙂
      Incerc sa combin UTILUL cu PLACUTUL,
      sa mai uit de matrapazlacurile politicienilor ipocriti si oportunisti,
      sa am un refugiu, o mica OAZA de VERDEATA ! 🙂
      Imi place sa urmaresc cun APAR, CRESC, INFLORESC, RODESC si se COC
      ” copiii” plantutelelor comestibile si medicinale ce se gasesc in ” GRADINITA de BALCON” !! 🙂 🙂
      Seara, pe racoare, cand vecinii de bloc, mai tineri si de-o seama cu mine
      ies in spatele blocului ” la o BERE „,
      eu, ” gradinaresc ” !!! 🙂 🙂 🙂
      O seara de sambata frumoasa si o duminica excelenta ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 12/07/2014 @ 8:42 pm | Răspunde

  16. @ ALL !!! 🙂 🙂 🙂

    SIMONA HALEP,
    s-a calificat in finala turneului BRD Bucharest Open Romania !!! 🙂 🙂 🙂

    Dupa un meci foarte frumos care a cules ropote de aplauze din partea
    spectatorilor si oficialilor ,
    SIMONA HALEP locul 3 WTA si principala favorita a turneului de tenis de la Bucuresti
    s-a impus in fata MONICAI NICULESCU in trei seturi, cu scorul general de
    6-2 ; 4-6 ; 6-1 !!! 🙂 🙂 🙂

    In FINALA de duminica ,
    SIMONA
    o va intalni pe favorita numarul doi de la Bucuresti,
    ROBERTA VINCI,
    din Italia,locul 24 WTA,31 de ani, peste 6 milioane de dolari in contul personal,
    care in cea de-a doua semifinala a trecut de KRISTINA KUCOVA ( Slovacia )
    cu scorul general de 6-1; 6-3 ! 🙂

    Hai SIMONA !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 12/07/2014 @ 7:52 pm | Răspunde

  17. Bellissima Domenica Aliosa 🙂

    Comentariu de Simona — 13/07/2014 @ 10:03 am | Răspunde

    • Grazie, Simona ! 🙂
      Buona serata !! 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 13/07/2014 @ 10:26 pm | Răspunde

  18. @ ALL !!!
    In FINALA WTA BUCURESTI, 2014,
    SIMONA HALEP ( Rou ) – ROBERTA VINCI ( Ita )
    6-1; 6-3 !!! 🙂 🙂 🙂

    Bravo SIMONA !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.
    PS !
    Mai multe detalii despre succesul SIMONEI HALEP ,
    la urmatoarea postare !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 13/07/2014 @ 10:31 pm | Răspunde

  19. @ ALL !!!
    Pentru SIMONA HALEP, Campioana WTA Bucuresti 2014
    dar si pentru doamnele si domnisoarele care au lasat un like sau un comentariu,
    un gand curat si multe-multe ORHIDEE din partea mea !!! 🙂 🙂 🙂

    Pentru domni, sanatate si o strangere prieteneasca de mana !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 13/07/2014 @ 11:05 pm | Răspunde

  20. Superbe imagini!
    Totul arata asa de bine in gradina ta de balcon, e plin de culoare,
    ai si plante frumoase si deosebite.
    Sa-ti traiasca plantele si sa te umple de satisfactie!
    Felicitari!
    Un inceput de saptamana placut si plin de realizari,
    multa linsite in suflet si bucurii, drag prieten! 🙂

    Comentariu de Ileana — 14/07/2014 @ 11:31 am | Răspunde

  21. Buna seara, Ileana !
    Multumesc frumos pentru vizita si aprecieri ! 🙂
    La ora când iti raspund, ” GRADINITA de BALCON ” arat si mai frumos ! 🙂
    ARDEII IUTI au mai crescut;
    CIMBRUL si BUSUIOCUL au tot mai multe FLORI;
    O saptamana intreaga cat mai frumoasa
    si-apoi o VARA racoroasa
    alaturi de cei dragi !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu simpatie si prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 14/07/2014 @ 7:09 pm | Răspunde

  22. @ ALL !!!
    Din ” GRADINITA de BALCON” ,
    un sincer si calduros La Multi Ani,
    celor ce poarta numele Sfantului Proroc ILIE Tesviteanul !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/07/2014 @ 8:12 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

