Alioşa

18/07/2014

Citate Celebre produse de Oameni Celebri !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 9:20 am

In loc de motto :
Satul de tigania-tiganilor lui Bercea Mondialu’,
de ” disparitia ” din dosar a probelor incriminatorii la adresa basistilor,
de afacerile clanului basisto-pedelist din perioada 2008-2012 ,
de tradarea lui Crin Antonescu vs USL,
de poftele frustratilor si traseistilor de partid
deveniti peste noapte consilierii sau slugile lui Traian Basescu
ca mai apoi sa jinduiasca la fotoliul prezidential al ROMANIEI
furata ca-n codru in cei zece ani de regim basist
de oamenii presedintelui si ai clicii pedeliste,
mi-am reevaluat starea de spirit si am ajuns la concluzia ca-i mai bine pentru mine
dar si pentru tine stimata cititoare si stimate cititor, sa postez
” Citate Celebre produse de Oameni Celebri ” !!! 🙂 🙂
Ordinea postarii lor este aleatorie dar MESAJELE ce rezulta din ele,
au un scop si-o tinta precisa 🙂 🙂 🙂
Daca domniile voastre doriti sa contribuiti la imbogatirea acestei postari,
o puteti face iar PATRIA va va fi recunoscatoare !!! 🙂 🙂 🙂
la-a-40-a-aniversare-a-absolvirii-scolii-mil-de-ofiteri-1972-2012-ramnicu-valcea

733917_667835693234820_930216020_n

970330_761673277184394_6114362430756882214_n

Amza Pelea

Nicolae Iorga

Eminescu-citat

Mihai E

I. Creanga

Iubirea, cadou scump !

La Fontaine

Puskin

Emil Cioran

IL Caragiale

un-om-care-nu-munceste

Regina Elisabeta a Romaniei, citat .

Tudor Arghezi, citat .

Speranta nu moare niciodata !

Sursa acestor CITATE, este internetul
dar majoritatea lor au fost preluate de pe minunatul blog
http://betasare.wordpress.com/ 🙂 🙂 🙂
Multumesc frumos distinsei Doamne, administratoarea blogului mai sus mentionat ! 🙂

MESAJUL ce-l transmite fiecare CITAT,

il las la perceperea si interpretarea domniilor voastre ! 🙂

Ce-am urmarit prin postarea lor,

este simplu de descifrat de se vrea !! 🙂 🙂

Sunt zeci, poate sute de asemenea CITATE publicate pe internet

dar pentru acum si aici,

eu m-am oprit doar la acestea !!! 🙂 🙂 🙂

” Decebal către popor
de George Cosbuc.

Viaţa asta-i bun pierdut
Când n-o trăieşti cum ai fi vrut!
Şi-acum ar vrea un neam călău
S-arunce jug în gâtul tău:
E rău destul că ne-am născut,
Mai vrem şi-al doilea rău?

Din zei de-am fi scoborâtori,
C-o moarte tot suntem datori!
Totuna e dac-ai murit
Flăcău ori moş îngârbovit;
Dar nu-i totuna leu să mori
Ori câine-nlănţuit.

Cei ce se luptă murmurând,
De s-ar lupta şi-n primul rând,
Ei tot atât de buni ne par
Ca orişicare laş fugar!
Murmurul, azi şi orişicând,
E plânset în zadar!

Iar a tăcea şi laşii ştiu!
Toţi morţii tac! Dar cine-i viu
Să râdă! Bunii râd şi cad!
Să râdem, dar, viteaz răsad,
Să fie-un hohotit şi-un chiu
Din ceruri până-n iad!

De-ar curge sângele pârău,
Nebiruit e braţul tău
Când morţii-n faţă nu tresari!
Şi însuţi ţie-un zeu îţi pari
Când râzi de ce se tem mai rău
Duşmanii tăi cei tari.

Ei sunt romani! Şi ce mai sunt?
Nu ei, ci de-ar veni Cel-sfânt,
Zamolxe, c-un întreg popor
De zei, i-am întreba: ce vor?
Şi nu le-am da nici lor pământ
Căci ei au cerul lor!

Şi-acum, bărbaţi, un fier şi-un scut!
E rău destul că ne-am născut:
Dar cui i-e frică de război
E liber de-a pleca napoi,
Iar cine-i vânzător vândut
Să iasă dintre noi!

Eu nu mai am nimic de spus!
Voi braţele jurând le-aţi pus
Pe scut! Puterea este-n voi
Şi-n zei! Dar vă gândiţi, eroi,

Că zeii sunt departe, sus,

Duşmanii lângă noi!” 😦 😦 😦

Weekend placut ! 🙂
Cu stima si respect pentru domniile voastre,stimate cititoare si stimati cititori ,
Aliosa.

29 comentarii »

  1. Așa e și indicat: să păstrăm distanța dintre noi și zei,
    dar dușmanii să-i ținem cât mai aproape! 😉
    Aferim pentru doza de înțelepciune, Alioșa! 🙂
    Să-ți fie ziua prielnică, dragă prietene! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 18/07/2014 @ 9:45 am | Răspunde

    • Multumesc pentru comentariu ! 🙂

      Seara sa-ti fie linistita,
      sambata cu folos,
      duminica fericita
      iar saptamana cu timp racoros !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/07/2014 @ 7:11 pm | Răspunde

  2. Buna ziua Prietene!
    In primul rand iti multumesc pentru video!
    Am ascultat si ziua mi s-a luminat!
    Citatele sunt adevarate, spun realitatea sau ne spune cum sa ne ferim de ce e mai rau…
    insa din pacate nu facem asta.
    De cateva zile numai urmaresc stirile, imi face rau si…prefer sa schimb canalul.
    Weekend placut alaturi de familie! 🙂

    Comentariu de Ileana — 18/07/2014 @ 12:21 pm | Răspunde

    • Buna ziua, Prietena !
      Nici eu nu mai urmaresc stirile difuzate de televiziunile de la noi aservite strainilor si grupurilor lor de interese ! 🙂
      Ma bucur ca video-ul postat ti-a luminat ziua ! 🙂
      Sper ca si cel postat aici sa-ti faca placere si seara mai frumoasa ! 🙂

      Multumesc pentru comentariu ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/07/2014 @ 7:09 pm | Răspunde

  3. Serena fine settimana, Aliosa.
    Un caro saluto e un arrivederci a presto.

    Comentariu de newwhitebear — 18/07/2014 @ 6:57 pm | Răspunde

    • Buona sera, Gian Paolo !
      Grazie per la visita , come e commento ! 🙂
      Un fine settimana meravigliosa !! 🙂 🙂
      Un caro saluto ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/07/2014 @ 7:52 pm | Răspunde

      • Un weekend stupendo anche per te.

        Comentariu de newwhitebear — 18/07/2014 @ 9:56 pm

      • Grazie per il passaggio. Un fine settimana sereno e felice.

        Comentariu de newwhitebear — 18/07/2014 @ 9:57 pm

      • Grazie, Gian Paolo ! 🙂
        Un weekend stupendo anche per a te !! 🙂 🙂

        Comentariu de Aliosa — 19/07/2014 @ 8:20 am

      • Grazie, ancora ! 🙂
        Un fine settimana sereno e felice !! 🙂 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 19/07/2014 @ 8:21 am

  4. @ ALL !!!
    Pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii
    care au trecut si care urmeaza sa treaca pe aici,
    weekend placut !!! 🙂 🙂 🙂

    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 19/07/2014 @ 8:33 am | Răspunde

  5. Meraviglioso weekend Aliosa BACI!

    Comentariu de Simona — 19/07/2014 @ 8:52 am | Răspunde

    • Grazie , Simona ! 🙂

      Un abbraccio grande per una splendida giornata !! 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/07/2014 @ 9:25 am | Răspunde

  6. Weekend placut va doresc.
    Este f. buna hotararea pe care ati luat-o mai ales pentru sanatate.
    Cu cat ne indepartam de tot ce-i negativ cu atat mai bine pentru minte si suflet.
    http://www.imagehousing.com/image/1202340

    Comentariu de Beta — 19/07/2014 @ 8:53 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Ma bucur ca sunteti de acord cu hotararea mea ! 🙂
      Degeaba-ncerc sa spun
      OAMENILOR ca basismul nu e bun
      Ca trebuie urgent inlaturat
      Si la lada de gunoi a istoriei aruncat …
      Sunt prea multi basisti manjiti,
      Cu mainile bagate-n sacul visteriei
      De-aceea,,ei nu pot fi prea lesne fugariti
      Acum, cand sunt in pragul FUZIUNII ! 😦
      Mai bine, ma ocup de GRADINARIT
      Caci PAMANTUL din „GRADINITA de BALCON”,
      Nu e de basisti PANGARIT
      Iar eu ma simt cu totul, un alt OM !!! 🙂 🙂 🙂
      O DUMINICA frumoasa va doresc ! 🙂
      Cu toata stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/07/2014 @ 6:58 am | Răspunde

  7. ╱◥◣ ╱◥█◣ BY NANCY
    ︱田︱田︱︱田︱田︱ ★.★ * ★..
    .*★ *. *..*.★ * ★..
    .*★  *. * ABBRACCIO

    Comentariu de malaklove — 20/07/2014 @ 2:03 am | Răspunde

    • Buon giorno, Malaklove ! 🙂
      Grazie per la visita e video !! 🙂 🙂
      Un weekeend stupendo anche per a te ! 🙂
      Un abbraccio grande per una splendida giornata ! 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/07/2014 @ 8:07 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    Inaintea inceperii oficiale a sezonului fotbalistic INTERN, editia 2014/2015,
    Liga Profesionista in cooperare cu FRF ,
    a initiat si la noi, CUPA LIGII la FOTBAL , masura buna dupa mine caci,
    da posibilitatea echipelor din toate esaloanele ,SA SE AFIRME si SA CASTIGE
    MILIONUL de EURO pus ca PREMIU in joc !!! 🙂 🙂 🙂
    Spre GHINIONUL lor, RAPIDISTII in cautare disperata de PATRON,
    au dat peste STEAUA care,
    desi a jucat cu REZERVELE,
    ca castigat cu 2-1 !!! 🙂 🙂 🙂

    Bravo STEAUA ! 🙂
    Forza STEAUA !!! 🙂 🙂 🙂
    Cum „Lupul isi schimba PARUL iar NARAVUL ba „,
    DOUA grupari de SUPORTERI rapidisti, s-au LUAT la BATAIE pentru motive doar de ei stiute ! 😦
    Partea proasta este ca inconstientii suporteri au „SIFONAT „rau de tot vreo 4 masini
    si au „DEVASTAT” buticurile de zona !!! 😦 😦 ;-(
    Si cum ” La omul sarac nici BOII nu trag „,
    in PRIMA ETAPA a TURULUI editiei interne fotbalistice, 2014/2015 ,
    RAPID Bucuresti va juca tot cu STEAUA si tot in GIULESTI !!!
    Hai STEAUA !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/07/2014 @ 7:03 am | Răspunde

  9. @ ALL !!!
    La Multi Ani celor ce poarta numele de ILIE !!! 🙂 🙂 🙂
    Iar celor care le este DOR de orasul GALATI ( de pe malul DUNARII batrane ),
    le ofer spre vizionare :

    O duminica frumoasa ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/07/2014 @ 8:52 am | Răspunde

  10. Wunderschön wieder mal liebe Grüße von mir und einen guen Sonntag Gruß Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 20/07/2014 @ 1:52 pm | Răspunde

    • Guten Morgen, Gislinde!
      Ich bin froh, meinem letzten Beitrag Ihr Interesse geweckt
      und Sie haben es richtig erkannt! 🙂
      Leider hatte ich zu erreichen und ein Zitat von einem deutschen gemacht, wenn auch nicht fehlen Werte.
      Bei einer anderen Gelegenheit, eine Post und GERMAN ZITATE! 🙂 🙂 🙂

      Eine schöne Woche, die Sie wollen! 🙂
      Grüße,
      Aljoscha.

      Comentariu de Aliosa — 21/07/2014 @ 6:39 am | Răspunde

  11. Comentariu de Simona — 21/07/2014 @ 9:16 am | Răspunde

    • Grazie Simona per video ! 🙂
      Buona serata !! 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/07/2014 @ 8:32 pm | Răspunde

  12. Wünsche dir eine gute neue Woche liebe Grüße Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 21/07/2014 @ 10:31 am | Răspunde

    • Vielen Dank für den Besuch und die besten Wünsche! 🙂
      Eine tolle Woche für dein Königreich! 🙂 🙂
      Mit freundlichen Grüßen,
      Aljoscha.

      Comentariu de Aliosa — 21/07/2014 @ 8:39 pm | Răspunde

  13. Greu mi-a fost să mă decid care din citatele tale îmi place mai mult și mai mult…
    Toate sunt pline de înțelepciune. 🙂

    Comentariu de Bursucel — 21/07/2014 @ 5:46 pm | Răspunde

    • Ma bucur ca ti-au placut toate ! 🙂

      O saptamana plina de intelepciune, dragoste si voie buna !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/07/2014 @ 8:41 pm | Răspunde

  14. Eu inca afirm ca nu este citat mai potrivit pentru gustul meu decat
    ”oameni, dragule, oameni. de acestia tre să te ferești”

    Comentariu de mdsimina — 28/07/2014 @ 10:31 pm | Răspunde

    • Bi ai venit pe blogul meu,”Mdsimina” ! 🙂
      Vizite cat mai dese iti urez !! 🙂 🙂
      Cum CITATELE mai sus postate sunt rodul unor OAMENI ,
      ai dreptate, ” de acstia tre sa te feresti” !!! 😦 😦 😦
      Cel mai bun exemplu sunt OAMENII din POLITICA noastra ! 😦
      Crin Antonescu cu fata lui de milog, formand cu PONTA
      Uniunea Social Liberala , m-a PACALIT m-a determinat sa-l VOTEZ in noiembrie 2012
      iar acum imi pare tare-tare rau !!! 😦 😦 😦
      Nesimtitul, nu numai ca a distrus USL
      dar a aruncat PNL in bratele celui mai longeviv ipocrit politician din ROMANIA ultimelor 10 ( zece ) ani !!! 😦 😦 ;-(
      Asa este !
      De OAMENI trebuie sa te feresti ! 😦
      Multumesc pentru vizita si comentariu !
      O VARA fierbinte fara OAMENI PERVERSI !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/07/2014 @ 10:45 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

