Alioşa

28/07/2014

Elev al Liceului Militar ” Stefan cel Mare ” din Campulung Moldovenesc !!!

Filed under: amintiri — Aliosa @ 9:47 pm

Motto:
” Fiecare SOLDAT, poarta in ranita sa bastonul de Maresal ” !
NAPOLEON !

Pentru cei doi NEPOTEI ai mei
EMANUEL

https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13

si ANDREI
1-Andrei la 10 luni cu doar 2 DINTISORI !

https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
dar si pentru cei care m-au cunoscut mai mult sau mai putin la intalnirile organizate sau intamplatoare,postez spre tinere minte a cine a fost in adolescenta BUNICUL lor
cateva FOTOGRAFII facute cu ocazia unor excursii in diferite locatii si activitati extrascolare
de pe vremea cand eram” Elev al Liceului Militar „Stefan cel Mare „Stefan cel Mare

din Campulung Moldovenesc,judetul SUCEAVA,in fascinanta si misterioasa BUCOVINA
http://aliosapopovivi.wordpress.com/3013/09/23/
Dar ,despre LICEUL MILITAR ” Stefan cel Mare” din Campulung Moldovenesc
CAZARMA poreclita de noi atunci ” BASTILIA tineretii noastre ” ,frumusetile zonei,activitatile extrascolare ( excursii, tabere la munte sau la mare ,participari la spartachiadele militare liceale, OLIMPIADE nationale si internationale etc etc etc ),
programul scolar si de viata de acolo ,
mai bine dau cuvantul absolventilor de dupa mine :
………….” Dati-mi VIATA-napoi ” ……………..

Imaginile mai mici sunt rezultatul SCANARII de catre mine a unor fotografii
din albumul personal,fotografii in format-mic , alb-negru cum era in perioada aceea
asa ca, rog intelegere .
Altii NU AU nici macar asa iar daca au, NU vor sa le posteze ………………
Iata cateva fotografii cu  fostii mei colegi din clasele X-XI-XII-D :
Clasa a XII-a D !
Dirigintele cls.XII-D, prof.ISTRATE GEORGE ( civil )!
Intalnirea cu PARINTII ( cls.XII-D ).
cu urmatoarele precizari :
a) In vara anului 1969 am absolvit 36 de elevi.
b) In vara anului 2009 erau in viata 32 de pensionari.
c) Cei in VIATA in 2009 dar , spre marea mea bucurie si in prezent !!! 🙂 🙂 🙂 sunt urmatorii:
-Amariei Vasile
-Badarau Silvu
-Boar Zeno
-Bornaz Culita
-Botezatu Valentin
-Barbos Andrei
-Buric Corneliu
-Canache Dumitru
-Cazamir Nicolae
-Capatana Constantin
-Ciuchina Vasile
-Cobzaru Virgil
-Dragan Horia
-Elefteriu Ionel
-Isopescu Ilarion
-Lala Corneliu
-Marin Nicolae
-Margineanu Ionica
-Nitu Nelu
-Orban Ioan
-Parvu Mihai
-Popescu Stefan
-Popovici Alexandru
-Prisecariu Constantin
-Rusu Dimitrie
-Somesan Dan
-Stoica Iosif
-Strungar Iosif
-Somodi Augustin
-Stirbu Doru
-Tiganus Constantin
-Tocu Adrian

d) Cei plecati in locuri doar de ei stiute pana in august 2009, sunt:
-Carbune Constantin
-Focsa Marcel
-Mosneagu Vasile
-Nistor Augustin
Dumnezeu sa-i odihneasca in pace iar noi cei vii, sa le cantam VESNICA lor POMENIRE si sa le aprindeem la capatai o lumanare 11709640_706847376128657_5256363369757452271_n
si sa le punem pe mormant o floare .

 

 

 

0000

 

000
002
003
004
006
007
008
009
011
012
013
014
015
016
017
018
020
021
022
023
024
025
026
027
028
029
030

Ultima FOTOGRAFIE ,
reprezinta si ULTIMA ACTIVITATE organizata si desfasurata
la Liceul Militar” Stefan cel Mare ” din Campulung Moldovenesc,
BANCHETUL de ABSOLVIRE
cand, pentru PRIMA DATA, cei 328 de ABSOLVENTI,
am ciocnit oficial un pahar cu BERE in sala de mese a cazarmii miltare !!! 🙂 🙂 🙂
La aniversarea a 40 de ani de la absolvirea liceului militar,in august 2009,
https://aliosapopovici.wordpress.com/
la PAGINI, dreapta sub ARHIVA,
” DUPA 40 DE ANI”
si https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/Sa-fim-din-nou-in-rand
ne-am reintalnit ,
2009-lm-e2809e-stefan-cel-maree2809d-august-22-pe-platou
revazut, discutat si bucurat impreuna 164 de absolventi promotia 1969
din cei 270 de „nasturasi” in viata atunci ! 🙂
In fotografia de mai sus, ALIOSA de la XII-D
se regaseste in primul rand, PRIMUL din stanga imbracat in COSTUM GRI
( al saselea de la stanga la dreapta ) !!! 🙂 🙂 🙂
2009-22-08,( EU , primul din stânga ),C-lung Mold.la raportul promotiei LM 1969 !
aici, PRIMUL din stanga in costum gri
2009-22-08- ALEXANDRU POPOVICI ( Alioșa) in sala de clasă din 1966-1969 )
iar aici, in prim plan, in camasa albastra, cu maneca scurta ! 🙂
La revederea din august 2009 ,
AU LIPSIT MOTIVAT,
plecati in locuri doar de ei stiute,
58 de fosti absolventi promotia 1969,
DUMNEZEU sa-i odihneasca in pace !
Cati au mai plecat de-atunci si pana la ora cand scriu aceste randuri, doar DUMNEZEU stie !
Cu siguranta baietii din Comitetul de Organizare a REVEDERII de 45 de ani,
vor intreprinde toate demersurile posibile iar la data de 15 august 2014,
vor sti cu sigurnata cati mai suntem in VIATA !
Anul acesta, in perioada 15-17 august,
ne vom reintalni din nou cei ce vom dori,
la cea de-a 45 aniversare a absolvirii liceului militar
http://absolventi1969wordpress.com/
” Organizarea intalnirii din 15-17 august 2014 ” !
Din pacate si spre marele meu regret , in TABELUL deschis doritorilor de a participa la REVEDEREA de 45 de ani, va lipsi din motive doar de Dumnezeu stiute, creierul revederii din 2009, administratorul principal al blogului
http://absolventi1969.wordpress.com/
prietenul ILIE MATRA, trecut spre cele vesnice anul trecut , Dumnezeu sa-L odihneasca in pace si sa-L tina mereu la Dreapta Sa !
Pana la 25 iulie 2014 s-au inscris ( virat banii in contul special creat )
87 de absolventi Promotia 1969 , printre care si semnatarul acestei postari !:)
Cum pana la reintalnire mai sunt destule zile, sper ca se vor mai inscrie destui doritori !
Bine ar fi sa fim cat mai multi si de ce nu, sa atingem macar prezenta din 2009 !
Pentru domniile voastre stimate cititoare si stimati cititori ai modestului meu blog,imaginile postate mai sus,demonstreaza fara echivoc faptul ca SEMNATARUL acestei postari, NU FACE PARTE din categoria ” coloneilor lui basescu “facuti” la Apelul de Seara “
gen jurnalistul Robert Turcescu ce nu a pasit ca SOLDAT niciodata pe poarta unei CAZARMI MILITARE !!!
Dupa cum lesne este de inteles, vor urma si alte articole versus CARIERA MILITARA ,
precum :
– Elev al Scolii Militare de Ofiteri Activi ” Nicolae Balcescu” din SIBIU ( 1969-1972).
– Student al Academiei Militare, Facultatea de Comanda si Stat Major ( 1985-1987) .
– Comandant Pluton, Companie, Batalion la Regimentul 2 Pontonieri ” Eftimie Croitoru ” .
– Ofiter in Statul Major al R.2 Po.” Eftimie Croitoru” .
– Ofiter in Statul Major al Bazei de Reparatii Utilaje GENIU/ Bg.45 Geniu .
Cum maine 29 IULIE serbam Ziua IMNULUI National, la prima ora-diminetii,oriunde-am fi, sa ne oprim din treaba sau din mers, si s-ascultam in pozitie cuviincioasa CIVILIII,
si in pozitia DREPTI cu mana dreapta salutand, Drapelul  si  Drapelul TARII mele, ROMANIA !IMNUL ROMANIEI,
” Desteapta-te Romane ”

si alege la 20 noiembrie 2014,in functia de Presedinte al ROMANIEI,
un ROMAN adevarat, ortodox si patriot, vorbitor fluent al Limbii Romane,
fara dosar penal,fara avere facuta ilicit, fara CASE cumparate cu ” bani din meditatii ”  dar cu ACTE FALSE (  JUSTITIA va demonstra candva spusele mele de acum ) fara traseism de partid, Nesupus si Nesluga puterilor straine,loial intereselor ROMANIEI si ROMANILOR
nu intreselor basiste , pemepiste,pedeliste,peneliste, predoiste,macoviste, sorosiste  unguriste samd.
Cu prietenie, respect,dragoste de semeni si de TARA,
Aliosa de la XII-D .

36 comentarii »

  1. Frumoase amintiri și o activitate cu care nu oricine se poate mândri, dragă prietene!
    Te felicit și-ți doresc să te bucuri de ele
    și chiar să le îmbogățești cu alte realizări, mulți ani de acum înainte.
    Uneori e bine să privim înapoi pentru a nu rătăci drumul ce ne duce înainte.
    Să-ți fie ziua fericită și săptămâna minunată, Alex! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 29/07/2014 @ 8:44 am | Răspunde

    • Buna dimineata, prietene !
      ” Cine UITA, nu MERITA” a spus marele filozof, scriitor si istoric NICOLAE IORGA ! 🙂
      EU nu voi uita niciodata CINE AM FOST !! 🙂 🙂
      Imbogatiri pe linia CARIEREI MILITARE nu intrevad facand ca fac de 25 de ani ! 🙂
      Dar DACA NECURATUL m-ar IMPINGE in barca
      lu’base&udrea&predoiu&ungureanu&blaga&diaconescu&iohannis&si-ai lor pupincuristi ! 😦
      sunt convins ca mi-ar DA ipocritii imediat O STEA de GENERAL
      cum din pacate, au dat la multi, foarte multi fosti colegi de liceu militar,
      scoala militara de ofiteri sau academie militara ! 😦
      Decat pupincurist basist,
      informator securist,
      mai bine simplu COLONEL
      in brate cu un NEPOTEL
      la munte sau la mare
      cu vreme frumoasa si soare ! 🙂
      Sa-ti fie si domniei tale NU NUMAI ziua, saptamana, luna sau anul,
      ci toata VIATA senina si fericita , de iubire insotita, bucurii si sanatate
      ca-i mai buna decat toate !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu prietenie,
      Alex !!! 🙂 🙂 🙂

      Comentariu de Aliosa — 29/07/2014 @ 9:53 am | Răspunde

  2. P.S. – Iar te-am botezat, Alioșa!
    În consecință trebuie să-ți dau mielul acela, după cum e datina!

    Comentariu de racoltapetru6 — 29/07/2014 @ 8:47 am | Răspunde

    • Nu m-ai BOTEZAT deloc ! 🙂
      In spirtitul adevarului, marturisesc ca prenumele meu este ALEXANDRU
      iar prietenii apropiati imi spun ALEX !!! 🙂 🙂 🙂
      ” ALIOSA” este un pseudonim, este NICKNAME-ul blogului iar povestea lui este urmatoarea :
      – In liceul militar, profesorul de limba rusa, DEBREN OLEH, rus de origine,
      la prima ora , la prima citire a catalogului, m-a ” botezat” ALIOSA
      si de atunci, toata perioada liceului militar, colegii m-au STRIGAT ALIOSA ! 🙂
      Cand in martie 2009 am ” lansat” blogul, un prieten de LM, NICU SCUTARU,
      m-a indemnat sa aleg ca nicname Aliosa
      ca sa fiu mai usor de recunoscut de catre absolventii LM promotia 1969
      pentru care faceam loby in vederea REVEDERII de 40 de ani de la absolvire :
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/
      In consecinta, NU trebuie sa-mi DAI nici un MIEL !!! 🙂 🙂 🙂
      O zi superba !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/07/2014 @ 10:02 am | Răspunde

  3. Și totuși mă simt vinovat, fiindcă eu obișnuiesc să-ți spun Alioșa sau Sandu!
    Așa că, măcar o pulpă de miel la grătar, tot trebuie să-ți dau eu odată! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 29/07/2014 @ 10:23 am | Răspunde

    • Atunci, facem asa :
      – Stabilim o data prin luna noiembrie ( dupa alegerile prezidentiale din 20 )
      VIN la tine cu ” o pulpa de MIEL ” ( devenit deja BATAL ),
      iar tu pui ” gratarul la incins ” si PALINCA la racoare
      si-apoi, o facem LATA tare !!! 🙂 🙂 🙂
      Ce zici?
      Cat despre Aliosa, Sandu, Alex, Alexandru,
      important este pentru mine, nu prenumele cu care mi te adresezi,
      ci gandul sincer, inima deschisa si sufletul de OM !!! 🙂 🙂 🙂
      Numai bine, Petru ! 🙂

      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/07/2014 @ 11:08 am | Răspunde

  4. Gândul meu e curat precum pălinca pură de prune!
    Așa că voi fi fericit să te întâmpin cu un suflet cald și o tărie rece,
    oricând vei binevoi să mă vizitezi, dragă prietene!
    Mai ales că amu-s singur și dornic de socializare! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 29/07/2014 @ 11:26 am | Răspunde

  5. Frumoasa metafora ! 🙂
    As onora urgent INVITATIA dar am in cap numai REVEDEREA de 45 de ani de la Campulung Moldovenesc
    unde voi fi prezent in periada 14-18 august a.c. la MAREA ANIVERSARE ( 45 de ani )! 🙂
    Pe 29 august voi pleca la BUZAU la a 42-a aniversare a absolvirii Scolii Militare de Ofiteri Activi
    iar in perioada 01-16 septembrie 2014 ma voi ODIHNI in Statiunea Balneofizioterapeutica BALTATESTI
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/06/12/
    In luna OCTOMBRIE pregatesc CONSERVELE si MURATURILE pentru iarna
    asa ca, NU POT VENI decat dupa 20 noiembrie a.c.!!! 😦 😦 😦
    Pana atunci MIELUL se face BATAL
    iar PALINCA limpede ca un CRISTAL !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 29/07/2014 @ 11:46 am | Răspunde

  6. Comentariu de natycalinescu — 29/07/2014 @ 12:54 pm | Răspunde

  7. Comentariu de natycalinescu — 29/07/2014 @ 12:55 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru cele doua minunate video-clipuri,
      aduceri aminte a Anilor de Liceu si-a frumoasei mele adolescente ! 🙂
      La vremea mea, o ascultam cu drag pe STELA ENACHE
      si cu respect pe FLORIN BOGARDO
      iar acum, in era manelelor ii ascult cu si mai mare drag si respect,
      multumindu-le pentru ca in cantecele domniilor lor,
      gasesc LINISTEA sufleteasca necesara unui om care o VIATA intreaga
      a slujit PATRIA si POPORUL 🙂 🙂 🙂
      iar in era si dictatura basista, 😦 😦 😦
      s-a trezit cu PENSIA acordata legal in baza unor LEGI ORDINARE,
      redusa de mafia pedelisto-basista ca sa-si umfle EA ( mafia) buzunarele cu bani.
      M-am nascut langa CARPATI,la poale de deal si munte,si AM INVATAT intr-un LICEU minunat
      tot la poale de deal ( COCORA ) si munte ( RARAU) in frumoasa si fascinanta BUCOVINA .
      O seara frumoasa si-o saptamana fabuloasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/07/2014 @ 8:03 pm | Răspunde

      • Dar tot liceul acela v-a format caracterul puternic ca să rezistaţi
        celor care nu ştiu decât să se îmbogăţească pe spinarea poporului.
        Oricum, amintirile frumoase fac parte din noi şi rămân acolo, ne definesc spiritualitatea.
        Deci, să ne încărcăm cu genul acesta de amintiri şi să nu permitem să ni se otrăvească sufletul. 🙂
        O săptămână minunată să aveţi! 🙂

        Comentariu de natycalinescu — 29/07/2014 @ 8:09 pm

      • Ai dreptate, Naty si asta ma bucura enorm ! 🙂
        Ai vorbit asa de frumos incat fraza :
        ” Amintirile frumoase fac parte din noi si raman acolo,ne definesc spiritualitatea ”
        va fi postata ca MOTTO in articolul ce se va intitula
        ” COPILARIA si SCOALA in SATUL natal ”
        ce-i finalizat deja in JURNALUL VIETII MELE
        dar inca NEEDITAT din lipsa de fonduri
        si NEPUBLICAT pana acum nici pe blogul personal .
        Voi tine cont de sfatul tau caci altfel, INIMA-mi plapanda de-atatea suferinte indurate de-a lungul existentei sale,
        poate sa-mi faca NECAZURI si mai mari decat ciuma portocalie-basista !!! 😦 😦 😦
        O saptamana minunata si pentru domnia ta ! 🙂
        Cu toata stima si respectul,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 29/07/2014 @ 8:32 pm

  8. Ce nepotei frumosi, aveti !
    Sa va bucurati de ei.
    Toate cele bune ! 🙂

    Comentariu de Eda — 29/07/2014 @ 4:14 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru vizita si urari ! 🙂
      Faptul ca nu ai mai comentat ceva pe blogul meu de foarte mult timp,
      ma pusese pe ganduri desi NU ma simteam vinovat cu ceva fata de tine ! 😦
      Acum m-am linistit si gandirea pozitiva imi spune ca ai fost foarte ocupata cu examenele de la FACULTATE ! 🙂
      Toate cele bune si pentru tine !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 29/07/2014 @ 8:07 pm | Răspunde

      • Nu, nu aveti de ce. 🙂
        Am fost cam inactiva in ceea ce priveste blogul, cu examenele am terminat mai bine de o luna, am fost ocupata cu altele. Va doresc toate cele bune, de asemenea! Multumiri. 🙂

        Comentariu de Eda — 29/07/2014 @ 8:14 pm

      • Iti multumesc pentru raspunsul plin de lamuriri si delicatete ! 🙂
        Faptul ca mi-ai raspuns imediat imi umple inima de bucurie si ma intinereste ! 🙂
        Citindu-ti cuvintele, iti auzeam parca,vocea calda si linistita
        si dorinta de bine ! 🙂
        O vara cat mai frumoasa EDA ! 🙂
        Cu toata stima si respectul,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 29/07/2014 @ 8:36 pm

  9. Napoleone e poi Emanuel e Andrei. Che terzetto formidabile!:)
    Felice serata e un passaggio in amicizia.
    Un caro saluto !

    Comentariu de newwhitebear — 29/07/2014 @ 5:59 pm | Răspunde

    • La ringrazio molto per associare i nomi dei miei nipoti Emanuel (italiano come il re),
      100% e il grande romanzo ANDREW Napoleone! 🙂 🙂 🙂
      Auguro con tutto il cuore che il mio nome nepoteilor a passare alla storia come il nome di Napoleone! 🙂 🙂 🙂
      Una bella serata! 🙂
      Tuo,
      Aljosha

      Comentariu de Aliosa — 29/07/2014 @ 8:16 pm | Răspunde

  10. Să-ţi trăiască nepoţii, să fiţi sănătoşi să-i îngrijiţi !
    Felicitări pentru postare !

    Comentariu de Adrian Ronai — 30/07/2014 @ 12:10 am | Răspunde

    • Salut Adi !
      Multumesc pentru vizita si urari ! 🙂
      Cat despre POSTARE,
      m-am gandit ca n-ar fi rau ca inainte cu mai putin de o luna
      de la INTALNIREA de 45 de ani de la ABSOLVIREA liceului militar,
      sa fac un apel discret la fostii colegi, Promotia 1969,
      ca sa participe la MAREA ANIVERSARE mai ales ca din 2009
      NU ne-am mai vazut iar pana in 2019,
      la a 50-a ANIVERSARE, doar DUMNEZEU va sti cati vom mai TRAI !!! 🙂 🙂 🙂
      In rest, sanatate sa fie ca sa ne VEDEM la BUZAU la cea
      de-a 42 ANIVERSARE a ABSOLVIRII
      Scolii Militare de Ofiteri Activi de GENIU 😦 😦 😦
      Cu prietenie,
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 30/07/2014 @ 9:46 pm | Răspunde

  11. @ ALL !!!
    Azi, la prima ora a diminetii am facut o vizita de curtoazie lui NatyCalinescu
    ( semnatara comentariilor nr.6 si 7 )
    si de-acolo am preluat minunatul videoclip ” Ti Amo, de Umberto Tozzi )

    de la articolul intitulat pe
    http://natycalinescu.wordpress.com/2014/07/29/
    ” Dedicatie speciala ”
    pentru a-l dedica la randu-mi, nazdravanilor mei de NEPOTEI,
    RMANUEL si ANDREI !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu multumiri pentru NatyCalinescu ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 30/07/2014 @ 7:25 am | Răspunde

  12. @ ALL !!!
    In FOTBAL, ocaziile ratate se razbuna
    iar PROSTIA se taxeaza !!! 😦 ;-( 😦
    AKTOBE ( Kazahstan ) – STEAUA BUCURESTI
    2 – 2 😦 😦 😦

    Desi au CONDUS de doua ori, STELISTII n-au fost in stare sa-si adjudece VICTORIA
    asigurandu-si astfel calificarea in PLLAY-OFF-ul UCL inca din KAZAHSTAN ! 😦
    La primul gol inscris de AKTOBE, a gresit PORTARUL STELIST ( se vede LIPSA lui TATARUSANU )
    iar la al doilea GOL, a gresit INTRAGA APARARE !!! 😦 😦 😦
    Returul de saptamana viitoare va aduce pe ARENA NATIONALA peste 30.000 de FANI ros-albastri
    iar STEAUA va face SPECTACOL si PASUL spre PLLAY-OFF-ul UCL !!! 🙂 🙂 🙂
    Forza STEAUA !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 31/07/2014 @ 8:05 am | Răspunde

  13. SERENA GIORNATA ALIOSA 🙂

    Comentariu de Simona — 31/07/2014 @ 10:57 am | Răspunde

    • Buona sera, Simona !
      Grazie per visita e commento ! 🙂
      Serena giornata anche a te !!! 🙂 🙂 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 31/07/2014 @ 6:55 pm | Răspunde

  14. O zi buna va doresc.
    Frumoasa postare ❗
    Desi se spune ca e bine sa nu privim spre trecut ca sa ne fie frumos prezentul si viitorul ,
    eu consider ca nu se poate mai ales cand este vorba despre amintiri frumoase, oameni dragi……
    Sa va traiasca nepoteii, sunt tare dragalasi.
    Sa va tina Dumnezeu sanatosi pe dumneavoastra bunicii ca sa va bucurati alaturi de ei
    de toate realizarile lor bune si frumoase pe care cu siguranta o sa le aibe
    avand in vedere ceea ce am aflat despre dumneavoastra din modestele postari
    asa cum lasati sa se inteleaga desi nu trebuie sa fiti asa modest pentru ca aveti cu ce va mandri.
    Va doresc o revedere fericita si sa dea Domnul sa va adunati cat mai multi,
    sa nu fie necesar sa tineti momente de reculegere in amintirea celor disparuti.
    Dupa mine, deja au disparut destui, cam rapid termenul de predare si numarul destul de mare
    mai ales ca spun ca a crescut rata de viata.
    Nu se observa ci invers doar.
    Vreau sa cred ca vor fi intelepti colegii si nu vor pune orientarea politica
    (care ca pe vremea lui Ceausescu probabil este doar pentru beneficii materiale nici decum din convingere)
    si se vor uni grupului pentru ca nu e asa usor
    sa sarbatoresti 45 de ani de la absovirea liceului.
    Oare cati oameni se mai pot lauda in ziua de astazi ca incearca sa se adune
    pentru a mai fi impreuna si a-si depana amintirile, sentimentele, reusitele…. ❓
    M-as bucura sa ajungeti sa va intalniti si cu domnul Petru
    si sa ciocniti un paharut de palinca si pentru noi cei ce mai postam cate un gand,
    o parere pe blogul dumneavoastra.
    Va doresc un sfarsit de saptamana fericit si un inceput de luna plin de reusite si bucurii.

    Comentariu de Beta — 31/07/2014 @ 2:05 pm | Răspunde

  15. Buna seara, stimata „Beta” !
    Ca de obicei, comentariul dumneavoastra imi umple inima de bucurie si-mi alimenteaza
    sufletul si organismul numai cu ENERGIE POZITIVA ! 🙂
    Ca fost elev de liceu militar, am invatat inca de atunci multe din CUGETARILE
    marelui carturar, istoric si diplomat NICOLAE IORGA printre care, la loc de cinste a ramas si este:
    -” Cine UITA, nu merita ” ! 🙂
    Eu am multe AMINTIRI placute dar si neplacute ……………..
    In aceasta postare, pentru NEPOTEII mei EMANUEL si ANDREI
    dar si pentru fostii colegi de LICEU MILITAR in general
    si pentru fostii mei colegi de CLASA,
    cu care in perioada 15-17 august 2014 ma voi intalni la cea de-a 45 ANIVERSARE a ABSOLVIRII liceului militar,
    mi-am propus sa vorbesc doar despre
    AMINTIRILE PLACUTE,
    amintiri legate de ANII de LICEU MILITAR
    unde AM INVATAT CARTE si cum sa DEVENIM OAMENI folositori societatii,
    sprijin POPORULUI si APARATORI ai PATRIEI !!! 🙂 🙂 🙂
    In 1969 la ABSOLVIRE eram 36 de tineri hotarati sa” ia VIATA in piept ”
    iar in 2009 la cea de-a 40-a ANIVERSARE a ABSOLVIRII L.M. eram in VIATA 32 de PENSIONARI ! 🙂
    PATRU fosti colegi de clasa din motive doar de ei stiute, au plecat dintre noi, Dumnezeu sa-i odihneasca in pace ! 😦
    La ora cand postez aceste randuri, din informatiile pe care le am, sunt in VIATA toti cei 32 care erau si-n 2009 !!! 🙂 🙂 🙂
    M-as bucura enorm ca pe 15 august SA NE REINTALNIM cat mai multi din cei 32 care suntem in VIATA ! 🙂
    Asta insa depinde de foarte multi factori dintre care, pe primul loc se afla DORINTA de REVEDERE !!! 🙂 🙂 🙂
    In 2009 un coleg de CLASA ,al carui NUME din respect nu il voi da, chiar daca avea probleme de SANATATE,
    daca a DORIT sa vina, a venit INSOTIT si AJUTAT de baiatul sau !!! 🙂 🙂 🙂
    Referitor la prietenul comun ” virtual” PETRU,
    daca VOI fi SANATOS, in noiembrie ( nu pot preciza data) VOI face o EXCURSIE in MARAMURESUL ISTORIC
    si VOI TRECE si pe la EL !!! 🙂 🙂 🙂
    Pana atunci insa ,voi merge la :
    – Campulung Moldovenesc la aniversarea a 45 de ani de la absolvirea liceului;
    – BUZAU la aniversarea a 42 de ani de la absolvirea scolii militare de ofiteri;
    -BALTATESTI ( jud.Neamt ) la odihna si tratament fizioterapeutic ;
    -BUCURESTI la aniversarea zilei de nastere a nepotelului meu ANDREI care va implini UN ANISOR
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/ 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    -BUCURESTI pe ARENA NATIONALA la meciurile echipei STEAUA Bucuresti din UCL ! 🙂
    -SECTIA de votare unde-s ARONDAT sau la ORICE SECTIE din TARA de voi fi plecat de-acasa,
    sa votez pe viitorul presedinte al ROMANIEI !!! 🙂 🙂 🙂
    Dupa cum se vede, programul este destul de incarcat dar,
    DORINTA mea de a VEDEA cat mai multe cat mai pot inca,
    fiind foarte mare, ma voi intalni si cu PETRU !!! 🙂 🙂 🙂
    Multumesc frumos pentru comentariu ! 🙂
    O seara cat mai placuta si-apoi,
    un weekend minunat !!! 🙂 🙂 🙂
    Sarut mana,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 31/07/2014 @ 7:39 pm | Răspunde

  16. Amintirile tale, Alioșa; au așa un parfum aparte… 🙂
    O să aștept cuminte impresiile pe care ni le vei împărtăși după zilele revederii din 15-17 august.
    Pănă atunci îți urez să-ți fie ziua frumoasă și cu bucurie! 🙂

    Comentariu de Bursucel — 01/08/2014 @ 2:16 am | Răspunde

  17. Buna dimineata, Doina !
    Multumesc pentru vizita si frumoasele cuvinte ! 🙂
    Iti marturisesc cu toata sinceritatea ca abia astept momentul
    REVEDERII dupa 45 de ani de la ABSOLVIREA liceului militar !! 🙂 🙂
    La ultima intalnire ( cea de 40 de ani) au lipsit destui fosti COLEGI asa ca,
    spre marele meu regret, cu multi dintre ei, NU m-am mai intalnit NICIODATA din 1969 si pana acum !!! 😦 😦 😦
    Ma rog la bunul Dumnezeu sa-i indemne pe cat mai multi sa VINA,
    acolo, in frumoasa si fascinanta BUCOVINA,
    sa stam la taclale, sa depanam AMINTIRI si sa ne facem
    PLANURI de VIITOR asa cum ne faceam in urma cu 45 de ani !!! 🙂 🙂 🙂
    Cum NU voi lua LAPTOPUL cu mine caci efectiv NU voi putea POSTA NIMIC de la fata locului
    din LIPSA de TIMP , imediat ce voi ajunge ACASA,
    voi IMPARTASI tuturor distinselor vizitatoare si distinsilor vizitatori ai blogului meu,
    IMPRESIILE de dupa REVEDEREA de 45 de ANI !!! 🙂 🙂 🙂
    Pana atunci insa, ne vom mai CITI si VIZITA iar punctual,
    da-mi voie sa-ti urez weekend placut plin de zambete si bucurii !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 01/08/2014 @ 7:46 am | Răspunde

  18. @ ALL!!!

    Weekend placut si linistit ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 01/08/2014 @ 9:58 am | Răspunde

  19. @ ALL !!!
    Multumiri doamnelor, domnisoarelor si domnilor
    care au vizitat acest post ! 🙂
    Un sfarsit de saptamana cu bucurii, flori si muzica buna ! 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/08/2014 @ 6:18 pm | Răspunde

  20. Buna seara, Aliosa!
    Am revenit din vacanta cu dor de blogolume si am inceput alfabetic,
    de la „A” sa nu supar cumva, pe cineva, fiindca mi-a fost dor de voi toti!
    Aliosa, ai lasat in urma numai lucruri frumoase
    si ai mers inainte cu fruntea sus, fara sa uiti de unde ai plecat, ce frumos!
    Ce frumos ai povestit totul si cat suflet ai pus in fiecare fraza, prieten drag!
    Am un respect deosebit pentru voi, cei care ati imbracat cu mandrie haina militara!
    Si fratele meu a foat militar de cariera si este de curand pensionar.
    Ma bucur ca va ocupati cu sarg de intalniri si va admir pentru asta,
    iti doresc de pe acum sa ai zile frumoase si revederi calde, cu vesti placute de peste tot!
    Si abia astept sa vii cu jurnalul intalnirii!
    Despre nepoti, ce sa-ti mai spun, sunt minunati!
    Si mi-as dori sa te intalnesti cu Petru
    si apoi sa ne povestiti pe bloguri despre miel si palinca,
    hmm, eu deja imi imaginez cat de mult o sa povestiti…
    Iti doresc sanatate, sa poti realiza tot ce ti-ai propus,
    am vazut ce program minunat ai !
    Agenda de adevarat militar, nu gluma! 🙂
    Citind articolul tau, mie mi-a zburat mintea la melodia
    „Non, Je ne regrette rien ” 🙂


    Sper sa traiesti intotdeauna momente pe care sa nu le regreti!

    Comentariu de geladumi — 07/08/2014 @ 7:24 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Gela !
      Ai revenit din VACANTA cu gand curat si inima deschisa si-ai poposit asa dupa cum bine ai afirmat ,
      direct in casa-mi virtuala
      pe care mi-ai impodobit-o cu un frumos comentariu si un minunat videoclip pentru care iti multumesc din suflet ! 🙂
      Dupa tonusul ce rezida din cele spuse mi-am dat seama ca ai petrecut
      o VACANTA minunata alaturi de cei dragi domniei tale ,fapt care ma bucura mult ! 🙂
      Sunt convins ca sotul domniei tale,pescar PASIONAT fiind, ti-a adus si ceva PESTE din care ai pregatit
      acele minunate RETETE ce se gasesc din belsug pe blogul personal ! 🙂
      Ma bucura faptul ca apreciezi CARIERA MILITARA si cum FRATELE a fost CADRU MILITAR ( acum PENSIONAR ),
      sunt convins ca ai multe amintiri si informatii pertinente despre ceea ce a insemnat odata ARMATA
      si din pacate , ce inseamna si acum ! 😦
      Tocmai, pentru faptul ca dupa decembrie 1989 ARMATA nu mai este ARMATA,
      m-am hotarat sa postez AMINTIRI din LICEUL MILITAR ” Stefan cel Mare ” din Campulung Moldovenesc
      din anii cand ARMATA era GATA oricand de a actiona in slujba PATRIEI
      iar militarii activi si in rezerva, GATA sa-si dea VIATA pentru
      COMANDANTUL SUPREM , APARAREA TARII si a POPORULUI ROMAN !!! 🙂 🙂 🙂

      Stau si ma intreb:
      – Oare acum, isi mai DA VIATA vreun militar pentru comandantul suprem care-i din pacate
      presedintele-jucator de manele cu clanul Bercea Mondialu’ si manelistii lui ??? 😦 😦 😦

      REVOLTA de acum DOI ANI a locotenentului ALEXANDRU GHEORGHE
      ( dat atunci afara din randul CADRELOR MILITARE ACTIVE )
      spune TOTUL iar acum ,JUSTITIA i-a facut dreptate 🙂
      (REACTIVAREA si REPUNEREA in DREPTURI dar si achitarea din urma a SALARIILOR ce i se cuveneau) 🙂
      Atunci, in iarna anului 2012, in fata demonstrantilor din Piata Universitatii care-i cereau lui Boc&Basescu sa plece 🙂 ,
      locotenentul GHEORGHE ALEXANDRU a spus printre altele :

      -” Eu am depus JURAMANT pentru PATRIE , nu pentru o persoana anume ” 🙂 🙂 🙂

      ( cu aluzie directa la Traian Basescu ) care a REDUS atunci SALARIILE BUGETARILOR, deci si a OFITERILOR, cu 25 % ..
      M-ar bucura mult daca FRATELE domniei tale ar viziona ( macar ) aceasta postare
      si m-ar bucura si mai mult daca ar posta amintiri din ce-a facut domnia sa cat timp a fost CADRU MILITAR ! 🙂
      Weekend placut , o VARA cat mai frumoasa si RETETE cat mai gustoase si apetisante !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/08/2014 @ 9:12 am | Răspunde

  21. Am revenit si am citit raspunsul tau la comentariu, Aliosa!
    Pentru Alexandru Gheorghe am avut la vremea respectiva ca si acum,
    un respect deosebit, fapta lui e demna de stima si placuta amintire si ma bucur ca ai scos-o la vedere!
    Despre Base, stii parerea mea, l-am considerat intotdeauna un marinar debusolat si atat,
    dar nu pot ignora felul in care a pacalit atata lume si ceea ce ma ingrijoreaza este
    felul smecheresc in care inca mai pacaleste;
    vezi felul in care a organizat intalnirea de la Palatul Cotroceni dintre el si Ponta, plus ministresa de finante…
    Si cum a speculat apoi pe tema intalnirii, mare, mare smecher…
    Dar trebuie sa recunoastem, are in continuare destui fani…
    Eu am ajuns sa il ignor, fiindca ma consolez cu ideea ca vine acum luna noiembrie…
    Si poate s-o alege graul de neghina!
    Asa sa ne ajute Dumnezeu!
    Numai bine iti doresc, Aliosa!

    Comentariu de geladumi — 08/08/2014 @ 1:55 pm | Răspunde

    • Ma bucur sincer si din toata inima ca ai revenit cu acest comentariu si acea „precizare ” ! 🙂
      demna de o Doamna foarte atenta, grijulie si care se respecta ! 🙂
      Despre REABILITAREA meritata si logica a locotenentului ALEXANDRU GHEORGHE
      am postat din spirit camaraderesc cu ARMATA din care am facut parte o VIATA de OM
      dar si din repulsie fata de regimul dictatorial al celui ale carui zile in fotoliul prezidential ii sunt numarate .
      Incerc din toate puterile SA NU MAI postez nimic despre el dar, uneori, furia ma cuprinde si-ncerc sa ma descarc de
      energia negativa ce-mi inunda organismul când ii vad tertipurile-i murdare, apucaturile de marinar smecher
      si modul marlanesc cum isi trateaza oponentii politici si mai cu seama pe cei ( cele ) care,
      i se opun verbal sau incearca sa-i demaste apucaturile golanesti, de maidanez turbat ! 😦
      Dupa cum foarte bine ai remarcat, A AVUT, ARE si VA AVEA inca multi ” fani” pe care nu-i putem OCOLI si NEGLIJA
      caci sunt destui chiar daca unii seamana in gandire si comportare , ca el ! 😦
      Cu EI, acei slugoi basisti, indiferent de sex, religie,varsta, cultura , incultura si apucaturi ,
      ne ” ciocnim ” zilnic pe strada, in magazine, carciumi, plaja si oriunde poate ajunge piciorul omenesc …………
      Ca o Doamna eleganta si elevata cum esti, ai folosit apelativul ” SMECHER ”
      dar daca-i foloseai apelativul ” PARSIV” , nu greseai cu nimic ! 🙂
      Ca toata lumea sa inteleaga cat de ” smecher ” ( dupa tine ) , ” PARSIV” ( dupa REALITATE ),
      este individul ce ocupa ILEGAL din 29 iulie 2012 fotoliul prezidential,
      pentru ca jurnalistii de la Antena 3 sa NU mai VORBEASCA zi de zi despre
      fratele sau Mircea Basescu si cumatrul sau Sandu Anghel zis Bercea Mondialu’,
      primul in ” arest preventiv „, al doilea in puscarie,
      in legatura cu sutele de mii de euro dati de familia celui de-al doilea ,
      primului ,ca sa intervina pe langa frate-sau presedintele TARII pentru a-l SCOATE din PUSCARIE
      pe interlopul Bercea, a ordonat slugilor sale de la parchete ,
      SA URGENTEZE FINALIZAREA dosarului
      ” TELEPATIA” in care era cercetat patronul Antenei 3,
      Dan Voiculescu !!! 😦 😦 😦
      Si uite asa, de vreo cateva zile,
      lumea a UITAT complet de clanul mafiot Bercea Mondialu’& Mircea Basescu,
      si s-a gandit doar la cati ani de puscarie va primi Dan Voiculescu !!! 😦 😦 😦
      Asta-i REALITATEA si nu avem decat sa asteptam in liniste si calm ( daca se poate )
      clipa când va pleca de la Cotroceni si se va apuca de ” agricultura ” !!! 🙂 🙂 🙂
      Asa sa ne ajute Dumnezeu ! 🙂
      Si eu iti doresc tot binele din lume
      iar de-ai infiinta o PENSIUNE, m-as caza cu drag la VOI !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 08/08/2014 @ 6:48 pm | Răspunde

  22. @ Pentru Doamnele, Domnisoarele si Domnii
    care al poposit la acest post tare drag mie,
    mii de multumiri si-o melodie

    ce-o ascultam pe-atunci, tremurand de emotie ! 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 09/08/2014 @ 8:38 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

