Alioşa

01/08/2014

NOROCUL tine cu cei buni, adica cu SIMONA HALEP !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:28 pm

In loc de motto:
Dupa cum spuneam pe
https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/07/02/
SIMONA HALEP
Simona-Halep-se-califica-in-finala-de-la-Bucuresti-dupa-un-meci-fantastic

Simona Halep, Wimblendon

simona_halep_pe_iarba_57908500

Simona-Halep

ROMANIA
Romania
pe la jumatatea lunii august ,
poate urca pe locul 2 ( doi) in clasamentul WTA !!! clappinghat

SIMONA
se află în acest moment pe locul 3 în clasamentul WTA,
iar distanța care o desparte de chinezoaica
Na Li
1-Na Li
este de 175 de puncte (6960, față de 6785).

Na Li 2-Na Li
a anunțat pe contul sau personal de Facebook că va absenta
la toate turneele din circuitul US Open Series (Montreal, Cincinnati și US Open),
astfel că va pierde 🙂 🙂 🙂
cele 1690 de puncte strânse la aceste competiții în 2013.

„Vreau să îmi anunț fanii că, din păcate, am decis să mă retrag de la următoarele evenimente WTA:
Montreal, Cincinnati și US Open.
Din luna martie am avut probleme la genunchi,
iar acest lucru m-a împiedicat să joc la cel mai înalt nivel al meu.
Echipa mea medicală m-a sfătuit că am nevoie de o pauză
pentru a mă odihni și pentru ca genunchiul meu să se vindece complet.
Aștept cu nerăbdare să revin în această toamnă pe teren, la turneele de la Wuhan și Beijing!”,
a postat Na Li
3-Na LI pe Facebook !!! 🙂 🙂 🙂
Sursa FOTO: INTERNETUL .
In acest caz, chinezoaica va fi depășită în clasamentul mondial de
SIMONA HALEP !!!Razand cu gura pan'la urechi !
clappinghat
Garoafa .
care va deveni astfel prima jucătoare

din ROMANIA

ce se va afla pe un asemenea onorant

loc 2 ( doi) MONDIAL !!! 🙂 🙂 🙂

Bravo SIMONA ! 🙂

Felicitari SIMONA !! 🙂 🙂

Hai SIMONA !!! 🙂 🙂 🙂

Aliosa.

16 comentarii »

  1. Mulţumim pentru că ne ţineţi la curent de fiecare dată cu toate reuşitele campionilor români. 🙂

    S-aveţi un sfârşit de săptămână plăcut!

    Comentariu de Loredana Milu — 02/08/2014 @ 1:17 am | Răspunde

    • Buna dimineata,Loredana !
      Iar eu,
      Iti multumesc

      prin vocea inconfundabila a MIRABELEI DAUER,
      pentru vizita, comentariu si urari ! 🙂
      Daca altii si-au propus sa ne tina la curent
      cu afacerile clanului Bercea Mondial vs clanul Basescu,
      si cu toate tampeniile si matrapazlacurile paparudelor, baietilor de bani gata,
      agramatilor si drogatilor, hotilor si evazionistilor, penalilor si ilegalilor,
      eu mi-am propus sa tin ROMANII la curent cu LUCRURILE BUNE facute de
      ROMANII onesti, destepti, cu mult bun simt civic si patriotic !! 🙂 🙂
      Un sfarsit de saptamana minunat si pentru domnia ta ! 🙂
      Cu pretuire,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/08/2014 @ 8:59 am | Răspunde

  2. Să dea Dumnezeu s-o vedem pe Simona Halep
    pe locul doi în clasamentul WTA, cât mai curând!
    Apoi, putem visa și la locul întâi, pentru că fata noastră e tânără și dornică de afirmare,
    iar noi suntem mereu cu ochii pe ea.
    Weekend minunat îți doresc, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 02/08/2014 @ 7:19 am | Răspunde

  3. Buna dimineata,
    ” Prieten DRAG ”

    Locul 1 nu-i imposibil de ocupat dar deocamdata,
    este tinut „cu dintii” de mai puternica ( fizic) SERENA WILLIAMS , SUA ! 😦
    Ai remarcat insa perfect ca SIMONA noastra ” e tanara si dornica de afirmare ”
    si asta poate fi un atu solid in accederea spre varful ierarhiei WTA ! 🙂
    Sa dea Dumnezeu s-o vedem pe SIMONA cat mai repede chiar la LOCUL I mondial !!! 🙂 🙂 🙂
    Weekend placut si tie, Petru ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/08/2014 @ 9:28 am | Răspunde

    • La Simona nu aş şti ce să comentez.

      Îi ţin pumnii.

      Dar melodia Pompiliei Stoian mi-a răvăşit memoria.
      Habar nu aveam că mai ştiu versurile.
      Mulţumesc mult.

      Comentariu de vax-albina — 02/08/2014 @ 12:41 pm | Răspunde

      • Buna ziua, „Vax-albina” !
        Sunteti prea modesta !
        Deja ati facut cel mai frumos comentariu ! 🙂

        ” Ii tin pumni ” ,

        face mai mult decat un comentariu de O MIE de cuvinte !!! 🙂 🙂 🙂
        Ma bucur ca melodia Pompiliei Stoian v-a facut o mare bucurie ! 🙂
        Si vizita domniei tale m-a bucurat pe mine la fel de mult ! 🙂
        Un sfarsit de saptamana cat mai placut va doresc ! 🙂
        Cu stima si respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 02/08/2014 @ 5:20 pm

    • M-ai atins și pe mine la suflet cu nemuritoarea melodie a Pompiliei Stoian, dragă prietene.
      De câte ori o aud, mă simt copil, plin de speranțe și fără griji,
      așa cum eram pe băncile școlii cand o ascultam foarte des.
      Ce voce cristalină și ce versuri minunate! 🙂
      O duminică pentru sufletul tău, îți doresc, Alioșa! 🙂

      Comentariu de racoltapetru6 — 03/08/2014 @ 7:33 am | Răspunde

      • Buna dimineata, Petru !
        Recunosc cu toata sinceritatea ca si pe mine ma „atinge la suflet”
        MELODIA de fata
        de fiecare data cand o ascult si te asigur ca,
        NU intamplator am postat-o si la mine pentru tine,
        si la tine pentru NOI !!! 🙂 🙂 🙂
        In premiera iti fac o mica destainuire :
        -Dintre toate cantaretele contemporane TINERETII mele( si erau destule)
        cel mai mult si mai mult mi-a placut 🙂 🙂 🙂
        POMPILIA STOIAN ,
        atat ca persoana particulara cat si publica ! 🙂
        O fiinta deosebita ce punea mult suflet in toate cantecele pe care le interpreta ! 🙂
        Ce mai, pur si simplu eram INDRAGOSTIT de EA !!! 🙂 🙂 🙂
        O Duminica plina de lummina, impliniri si voie buna
        din inima si cu toata sinceritatea, din SUFLET iti doresc !!! 🙂 🙂 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 03/08/2014 @ 8:25 am

  4. @ ALL !!!
    O RECLAMA care-mi place

    dar pe care o gasesti
    doar atunci cand n-ai ce face
    si peretii, gauresti !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/08/2014 @ 5:26 pm | Răspunde

  5. Buona giornata, Aliosa in compagnia di Simona Halep.
    Un caro saluto e un augurio di una serena domenica

    Comentariu de newwhitebear — 02/08/2014 @ 6:42 pm | Răspunde

    • Ciao, Gian Paolo!
      Grazie per la visita e auguri! 🙂
      La verità è che mi sento molto bene con l’azienda Simona Halep,
      Romance con me così tanto orgoglio! 🙂 🙂
      Spero che il prossimo torneo WTA di raggiungere più in alto (in finale)
      e guadagnare almeno WTA FINALE! 🙂 🙂 🙂
      Fino ad allora, mi permetta auguro una bella notte di Sabato
      e Domenica in compagnia di cari quelli splendidi punti! 🙂 🙂 🙂
      Un sincero benvenuto e caldo! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/08/2014 @ 9:34 pm | Răspunde

      • cè l’auguriamo tutti che Simona possa accedere alla finale WTA

        Comentariu de newwhitebear — 02/08/2014 @ 9:49 pm

      • Questo è tutto!
        Simon Speranza tutti i romeni
        Io amo lo sport in generale e il tennis in particolare! 🙂
        E spero che vincerà almeno una finale! 🙂 🙂 🙂
        Una bella serata 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 02/08/2014 @ 11:07 pm

  6. Liebe Grüße und einen schönen Sonntag.Gruß Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 03/08/2014 @ 11:14 am | Răspunde

  7. Danke, Gislinde ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 03/08/2014 @ 12:21 pm | Răspunde

  8. Poteší moju dušu. Mara

    Comentariu de Mara — 27/08/2014 @ 11:48 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

