Alioşa

18/08/2014

” Non, Je ne regrete rien ” !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:24 am

Buna dimineata, doamnelor, domnisoarelor si domnilor,

prietene si prieteni ” virtuali”  !  buna-dimineataGood morning !In perioada 14-18 august 2014,

am participat ” Acolo-n frumoasa BUCOVINA ”

https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/

la REVEDEREA de

” Dupa 45 de ani ”

DSCN6959

de la ABSOLVIREA in 1969 a Liceului Militar ” Stefan cel Mare ”

stefancelmaresisfanthttps://aliosapopovici.wordpress.com/2014/07/28/

Cum NU am avut la mine laptopul din motive lesne de inteles,

NU am mai avut cum a aproba comentariile domniilor voastre care erau ” in asteptare pentru moderare ”

din cauza invidiosilor si detractorilor mei care, indiferent ce-as publica,

” ma musca rau de tot ” pentru motive doar de ei stiute ,

postand  tot felul de tampenii si vulgaritati ce nu merita citite si vazute  !

NU am avut nici cum a va multumi pentru vizite, comentarii si like !

Acum ca m-am reantors , va rog frumos sa ma scuzati de inactivitatea virtuala si sa ma intelegeti !

Asa dupa cum am promis tuturor domniilor voastre ,si-n mod special

distinsei GELA ( http://cufarulcubucurii.wordpress.com/   )

si distinsului PETRU ( http://racoltapetru6.wordpress.com/    )

in perioada ce urmeaza, voi posta imagini si impresii de la REVEDEREA de

” Dupa 45 de ani ” !!!

Pana atunci insa, dati-mi voie  sa va multumesc frumos  ca  in lipsa mea mi-ati  vizitat blogul,

sa va urez toate cele bune si sa ne citim in continuare voiosi si sanatosi !!!

Cu stima , respect si pretuire,

Aliosa.

PS !  😦

Din motive inca neelucidate,videoclipul

” Non, Je ne regrete rien” postat la inceputul articolului, nu apare decat sub forma de linck ! 😦

asa ca, il  il voi posta la comentarii ca acolo, tot din motive neelucidate inca, apare !!!  🙂  🙂  🙂

13 comentarii »

  1. Bine ai revenit, dragă prietene!
    Ți-am simțit lipsa în aceste zile
    și de aceea aștept cu interes primele tale impresii și poze
    de la evenimentul la care ai participat.
    Până atunci, îți doresc spor la treabă și multă inspirație, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 18/08/2014 @ 10:37 am | Răspunde

    • Bine ne-am regasit, draga prietene ! 🙂
      Am facut foarte multe fotografii
      si-mi trebuie timp sa le transfer de pe
      NIKON in arhiva PC-ului,
      apoi sa le triez si selectez si-n cele din urma,
      pe blog cu drag sa le postez !!! 🙂 🙂 🙂
      Pana atunci, multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂


      Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
      O saptamana plina de bucurii ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/08/2014 @ 11:41 am | Răspunde

  2. @ ALL !!!
    STEAUA -PANDURII Targu Jiu
    6- 0 !!! 🙂 🙂 🙂

    De ” Adormirea Maicii Domnului ”
    STELISTII i-au adormit
    Pe jucatorii Pandurilor
    Pe care i-au batut si umilit !!! 🙂 🙂 🙂
    Multumim KESERU !!! 🙂 🙂 🙂
    Forza STEAUA !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 18/08/2014 @ 11:34 am | Răspunde

  3. …..(((¯`••´¯)*•.¸.•*/)/)….
    ✽..’:’)•.¸.•*……….(‘:’=)˜✽ BY NANCY
    ….o((„)(„)…..─ ─…(„)(„))o…
    .•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.

    Comentariu de malaklove — 18/08/2014 @ 4:10 pm | Răspunde

    • Buona sera,
      ” Amica Mia ” !!! 🙂 🙂 🙂

      Grazie per la vostra visita e video ! 🙂

      Buona serata ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/08/2014 @ 10:14 pm | Răspunde

  4. Bentornato Aliosa. Anche io ho ripreso oggi con il mio blog.
    Un caro saluto, Patrizia

    Comentariu de Patrizia M. — 18/08/2014 @ 10:45 pm | Răspunde

    • Bentornati nel mio blog, Patrizia! 🙂
      Mi piace la vostra visita,
      Mi piace il fatto che avete ripreso il vostro blog !! 🙂 🙂
      Speriamo visite virtuali spesso la mia gioia!
      Una bella serata e una piacevole settimana !!! 🙂 🙂 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/08/2014 @ 11:21 pm | Răspunde

      • Grazie di cuore Aliosa!! 🙂 🙂

        Comentariu de Patrizia M. — 18/08/2014 @ 11:23 pm

      • E grazie di cuore, cara Patrizia per la rapidità con cui la mia risposta virtuale per i miei commenti! 🙂
        In questo momento, ho già pubblicato un articolo intitolato „Dopo 45 anni” …..
        quindi, vi invito con stima e rispetto per vedere le immagini del mio grande festa foto! 🙂
        Aspetterò con rispetto, amore e vedo l’ora! 🙂
        Una bella giornata, una settimana, un mese, come nei racconti e un anno migliore del precedente! 🙂
        Vi abbraccio con tutto il rispetto
        una brava persona, culti e comprensione! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 19/08/2014 @ 12:33 pm

  5. Nu-i așa că viața-i frumoasă când regretele nu-și găsesc locul în ea? 🙂

    Comentariu de Bursucel — 23/08/2014 @ 12:06 am | Răspunde

    • Asa este, Doina ! 🙂
      ” VIATA-i frumoasa cand regretele nu-si gasesc locul in ea ” ! 🙂
      Important este sa te debarasezi de acele ” tardive regrete ” caci altfel, iti faci mai mult rau decat bine ! 😦
      Nu rascoli cenusa trecutului ca vor sari scantei ce te vor arde rau de tot si-ti vor face VIATA un calvar ! 😦
      Sa ne bucuram insa ca traim asa, cu bune si rele ! 🙂
      Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/08/2014 @ 7:36 am | Răspunde

  6. (◡ ‿ ◡)…Se-apropie noaptea, suflete…☾
    …pentru o clipa, sa intram in lumea povestilor…a copilariei…♡◕ ‿ ◕♡


    Weekend placut!

    Comentariu de Ileana — 05/09/2014 @ 9:44 pm | Răspunde

  7. (✿◠‿◠)..Sa ai o seara plina de tandrete si iubire
    …sa poti simti frumusetea vietii, cu toata fiinta…♡◕ ‿ ◕♡

    Comentariu de Ileana — 06/09/2014 @ 11:05 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

