Alioşa

19/08/2014

” Dupa 45 de ani ” de la absolvirea Liceului Militar”Stefan cel Mare ” !!!

Filed under: amintiri,Uncategorized — Aliosa @ 10:22 am

” Vorba lunga, saracia omului ”  ! 🙂
Asa ca, in loc de vorbe, postez imagini care ” vorbesc de la sine ” 🙂 despre REUSITA intalnirii de 45 de ani de la absolvirea in 1969 a Liceului Militar ” Stefan cel Mare ” din Campulung Moldovenesc , acum numindu-se Colegiul Liceal Militar ” Gl.mr. CRISTACHE STEFANESCU „drapel-prom-1969-1,in memoria COMANDANTULUI  LM din anul ABSOLVIRII !

 

DSCN6792

 

IMG 1-602

 

DSC_9815

DSC_9828
DSC_9890
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG 1-315

IMG 1-199

IMG 1-34

IMG 1-480

IMG 1-555

IMG 1-574

 

 

DSCN4081
Intalnirea de 45 de ani a fost O MARE REUSITA !!!    Multumesc Comitetului de Organizare !!!

Cum am fost singurulDSCN6792 care am compus  o mica poezioara dedicata aniversarii a 45 de ani de la absolvirea liceului militar, asa cum mi-a dictat modesta mea MUZA, poezioara din care seful promotiei de absolventi LM 1969 , distinsul coleg TODERUT OVIDIU a citat in discursul sau cateva versuri   pentru care i-am multumit din inima atunci iar acum si pe blogul personal . Pentru Domniile Voastre stimate vizitatoare si stimati vizitatori din ” lumea virtuala”, voi posta modesta mea ” lucrare” ce se vrea si un OMAGIU adus celor 71 DECEDATI prematur din varii motive ( din cei 328 )de fosti colegi de liceu militar :

„Iar pentru cei ce au plecat

In locuri doar de ei stiute

Sa ne rugam cu gand curat

Sa doarma doar in locuri sfinte ”

Spre surprinderea intregii asistente, cele 4 ( patru ) versuri de mai sus, au fost recitite  si de subsemnatul !

Dupa 45 de  ani  !

Offf!!!Ce repede-au trecut
Cei 45 de ani de viata!
Eu deja am par carunt
Si riduri am pe fata.
Au trecut atatia ani
Incat multi am si uitat
De anii cand eram pustani
Timizi, cu sufletul curat.
Eram copii orgoliosi
Si repede ne suparam
Deveneam chiar furiosi
Si din orice ne certam.
Gandind la voi imi amintesc
De anii nostri de LICEU
Cand,obligat sa ma grabesc
Fumam cu frica in wc-eu.

Acum in AN ANIVERSAR
Cand ” Dupa 45 de ani” ne-am revazut,
Nici macar n-avem habar
Ca 71 dintre NOI, au si  MURIT !
In 1969 cand am ABSOLVIT
Eram 328 de tineri nazdravani

Clasa a XII-a D !
Si-n 2014 cand  ne-am regasit
Eram in VIATA doar  257 de mohicani

Gandesc  la voi si nu bravez

Cand spun c-am doar un singur gand

Pe Cel de Sus sa-l venerez

Ca m-a tinut cu VOI in rand !

Iar pentru cei care-au plecat ,

In locuri doar de ei stiute ,

Sa ne rugam cu gand curat ,

Sa doarma doar in locuri sfinte.

Pentru Domniile Voastre care voit sau intamplator ajungeti pe aici, postez spre RECUNOASTERE, foto de mai  jos incadrat de un TUN si o MITRALIERA……….

DSCN6798

Detalii despre ce-a fost in urma cu 45 de ani, gasiti de veti dori, pe blogul personal la articolele :

” Am fost si eu acolo-n frumoasa BUCOVINA ”   https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/

” Elev al Liceului Militar ” Stefan cel Mare ”    https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/07/28/

Si-acum , conform ” motto-ului ” de mai sus, voi posta doar cateva fotografii ca prietenii sa ma recunoasca, detractorii sa innebuneasca si toti ce-au fost acolo, MULTI ANI, sa TRAIASCA impreuna cu Domniile Voastre cei care, veti citi si comenta cele scrise si postate  mai sus si mai jos  !

DSCN6712DSCN6724DSCN6734DSCN6807DSCN6829DSCN6843DSCN6845DSCN6858DSCN4194Dirigintele cls.XII-D, prof.ISTRATE GEORGE ( civil )!000-doi-buni-prieteni-isopescu-ilarion-c899i-popovici-alexandru-alioc899a-lm19683DSCN6842  valentin_-botezatu La catedra,profesorul de biologie, GEORGE ISTRATE,autor  a numeroase carti , monografii si ghiduri turistice ale orasului Campulung Moldovenesc dintre care trei cu dedicatie speciala din partea Domniei Sale se afla si in biblioteca mea !    In fotografia din stanga, primul este  bunul meu prieten ISOPESCU ILARION  iar cel din dreapta foto, EU  🙂  🙂  🙂  iar in ultima foto, cea in uniforma de marina militara, VALENTIN BOTEZATU,seful Clasei a- XII-D  din perioada 1966-1969, acum ,contraamiral pensionar ca si mine ! 🙂

Din cei 36 de absolventi 1969 de la clasa XII-D , au plecat dintre NOI  ” in locuri doar de ei stiute „,CARBUNE C.CONSTANTIN,  FOCSA N. MARCEL,  MOSNEAGU I.VASILE si NISTOR A. AUGUSTIN !
Dumnezeu sa-i  tina la Dreapta Sa !11709640_706847376128657_5256363369757452271_n
Cu stima si respect,
IMG 1-758 pentru fostii profesori , comandanti, comitetul de organizare ,colegi,sotii, copii, nepoti si nepoate, invitati de onoare, dar si pentru domniile voastre, stimate cititoare si distinsi cititori ai blogului meu ,
am onoarea sa va salut !
Colonel ( r)Colonel ( r) ing. POPOVICI G.ALEXANDRU.Aliosa.

29 comentarii »

  1. Postarea ta este cu adevărat impresionantă chiar și pentru un civil neinstruit ca mine,
    darămite pentru cei care au avut șansa să-ți pășească pe urme,
    dar mai ales pentru colegii și prietenii tăi apropiați.
    Felicitările mele sincere pentru versurile-ți inspirate,
    imaginile foarte reușite și cuvintele tale deosebite.
    Mă bucur că întâlnirea de 45 de ani a fost o reușită
    și-ți doresc ca și peste 5-10-15 ani să o repetați, la fel de frumos.
    Sănătate să fie, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 19/08/2014 @ 12:25 pm | Răspunde

    • Asa este : ” sanatate sa fie” in primul rand si dorinta ( vointa ) in al doilea rand !
      Din cei 36 de absolventi L.M. 1969 din clasa XII-D,
      – 4 au decedat ( Dumnezeu sa-i ierte !
      -14 au participat la intalnirea de 45 de ani
      -18 nu au participat din varii motive ……………………
      Cei 14 prezenti au hotarat ca la anul ce vine, tot in august,
      sa ne intalnim la TURDA de unde pot trece si pe la tine !!!
      Ma bucur ca ti-au placut versurile mele, ma bucur ca si imaginile ti-au placut dar
      cel mai mult ma bucura faptul ca ai citit,vazut si comentat cele postate de mine ! 🙂
      Multumesc prietene virtual !
      O seara frumoasa si o saptamana racoroasa !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/08/2014 @ 7:48 pm | Răspunde

      • Turda nu-i departe de mine și sper ca sănătatea și prietenia noastră
        să rămână neștirbite până atunci, dragă prietene.
        Vom fi mai bătrâni și mai înțelepți cu un an, dar și pălinca va fi mai veche și mai bună! 😉
        De la mine, către tine, merg numai urări de bine! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 20/08/2014 @ 10:35 am

  2. ❤ ❤ ❤ ALIOSA !!!

    Comentariu de marianzidaru — 19/08/2014 @ 12:30 pm | Răspunde

    • Salut camarade !
      Cele TREI INIMIOARE postate de tine
      Inseamna TOTUL pentru mine !!! 🙂 🙂 🙂
      O saptamana frumoasa si-o luna august racoroasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/08/2014 @ 9:08 am | Răspunde

  3. Einen schönen Tag für dich sehr Beeindruckende Beitrag und schöne Bilder sehr gut gemacht liebe Grüße noch von mir Glück und Gesundheit.Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 19/08/2014 @ 2:09 pm | Răspunde

    • Guten Morgen, Gislinde!
      Ihre Einschätzungen, ein Meister der Bilder auf dem Blog gepostet, ich genieße und zu fördern! 🙂
      Vielen Dank für Ihren Besuch und Kommentar! 🙂
      Eine Woche wie Sie wollen! 🙂
      Sympathie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/08/2014 @ 9:16 am | Răspunde

  4. Un vero piacere vedere le tue foto e leggere le tue parole,
    sono ricordi che fanno parte della tua vita e ti ringrazio di averli condivisi anche con me.
    Un caro saluto e un abbraccio, Patrizia

    Comentariu de Patrizia M. — 19/08/2014 @ 5:03 pm | Răspunde

    • Buongiorno, Pat! 🙂
      E per me è un piacere leggere i vostri commenti,
      visitare il tuo bel blog ma soprattutto per ammirare le vostre foto con firma privata,
      posto di essere visto e ammirato il mondo virtuale! 🙂
      Grazie molto per la vostra visita e commento!

      Un caloroso benvenuto e un abbraccio amichevole! 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/08/2014 @ 9:36 am | Răspunde

  5. @ ALL !!!
    Inainte de a raspunde comentariilor distinselor vizitatoare si stimatilor vizitatori,
    voi posta o POEZIE plina de DURERE si ADEVAR :

    ” LACRIMI DIN CIZMA .
    de Col (r) Nour Constantin.

    “I-am apărat şi eu
    Fără să am reproş
    Acum îmi este greu
    Dar ei mă dau la coş

    Sufăr de mai multe
    Deloc nu-s bucuros
    Aş spune eu nevrute
    Dar nu este frumos

    Ştiţi voi ce-i ăla marş
    În arşiţa de vară
    Pe cap cască de metal
    Bătătura să te doară?

    Aţi purtat vreodată
    Cizme în toiul verii?
    Să staţi în câmpul ars
    Fără plăcerea berii?

    Ai stors ciorapii uzi
    Din cizmele pline
    Cu sudoarea adunată
    Ce s-a scurs din tine?

    Ai stat vreodată
    Încălţat o săptămână
    Zi şi noapte ne-mbăiat
    Fără mâncare bună?

    Ai mers cu tancul încălzit
    Pe-o arşiţă nebună?
    Ai tras cu tunul zăpăcit
    S-auzi în cap ce-ţi sună

    Ai mâncat în gamela
    Din raniţa prăfuită
    Şi felu-ntâi şi felul doi
    C-o lingură coclită?

    Ai mâncat ceva stricat
    Burta să te doară?
    Ai păzit sârma ghimpată
    În gerul de afară?

    Ai băut apă din baltă
    Sufocat de sete?
    Atunci eu te apăram
    Alţii se distrau cu fete

    O viaţă am îmbrăcat
    Un veston de militar
    Deşi a fost la curăţat
    Îţi lasă gust amar ” .

    Sursa: Yahoo! Mail.

    Stiu ca voi fi ” injurat ” dar imi asum riscul,
    stiu ca voi fi acuzat dar nu ma pot abtine caci ZILNIC ii aud pe multi” CIVILI” care NU facut ARMATA deci,
    NU au tras niciodata cu o carabina, pistol, pistol mitraliera , pusca mitraliera , mitraliera, aruncatorul de grenade antitanc sau aruncatorul de flacari, ca sa ma rezum doar la armanentul usor de infanterie ,
    sau care, CONFUNDA GRENADA de RAZBOI OFENSIVA si DEFENSIVA aducatoare de moarte pe zeci de metri in raza ei de actiune, cu GRENADA de EXERCITIU ,
    barfind PENSIONARII din randul CADRELOR MILITARE
    pe motiv ca au PENSII MARI ( pensii NESIMTITE ) ! 😦
    dupa capul unui pitic ce s-a fofilat la RECRUTAREA pentru INCORPORARE 😦 si care, pupand in stanga si drepta pe marinarul smecher care facea contrabanda cu blugi, cafea si tigari straine inca de pe vremea lui Ceausescu ,a ajuns prim-ministrul guvernului roman ca mai apoi, sa-si bata joc de CADRELE MILITARE ACTIVE prin reducerea cu 25 % a SALARIILOR si de PENSIONARII MILITARI carora le-a abrogat LEGEA PENSIILOR MILITARE bagandu-i in sistemul public de pensii ceea ce a insemnat o REDUCERE drastica a pensiilor si punerea lor pe drumuri pe la Centrele Militare Judetene si zonale si la Arhivele Militare pentru obtinerea ADEVERINTELOR de SALARII si VECHIME ! 😦
    ………………………………………………………………………………………………………………………

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 19/08/2014 @ 7:37 pm | Răspunde

  6. Cum am lucrat ani buni în lumea militarilor, cum am respectat şi admirat buna educaţie, calitatea morală şi inteligenţa cadrelor armatei, transmit tuturor cele mai bune urări de sănătate şi fericire.
    Să vă vedem fotografiile şi peste 5 ani, la aniversarea unei jumătăţi de secol.

    Comentariu de vax-albina — 20/08/2014 @ 11:57 am | Răspunde

    • Buna seara, stimata doamna !
      Multumesc in numele celor 103 absolventi LM 1969 prezenti la ” Intalnirea de 45 de ani ”
      pentru frumoasele cuvinte adresate !!! 🙂 🙂 🙂
      Daca Dumnezeu ma va tine in VIATA pana in 2019 ( a 50-a aniversare )
      cu siguranta VOI PARTICIPA iar fotografiile postate, vor fi mai multe si mai frumoase ! 🙂
      Sa va tina Dumnezeu si pe dumneavoastra in VIATA
      pana atunci ca sa-mi puteti viziona blogul si admira PARUL complet carunt ! 🙂
      Asa sa ne ajute Dumnezeu !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu cea mai inalta consideratiune,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/08/2014 @ 7:02 pm | Răspunde

  7. Quante belle immagini, Aliosa. Un passaggio per leggerti e salutarti.
    Felice pomeriggio
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 20/08/2014 @ 6:13 pm | Răspunde

    • Ciao, Gian Paolo! 🙂
      Queste sono solo alcune delle molte immagini fatte per
      „L’incontro di 45”! 🙂
      Noi romani hanno un detto:
      «Cosa c’è di più, male ‘, (così ho postato un paio!
      Grazie per la vostra visita e il commento! 🙂
      Una bella serata! 🙂
      In amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 20/08/2014 @ 6:36 pm | Răspunde

      • Sono solo poche ma sono veramente interessanti!
        Un caro saluto

        Comentariu de newwhitebear — 20/08/2014 @ 6:41 pm

      • Grazie Gian Paolo ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 11/03/2017 @ 1:39 pm

  8. @ ALL !!!

    De la AGONIE 😦 😦 😦
    la
    EXTAZ 🙂 🙂 🙂

    STEAUA Bucuresti – LUDOGORETS Razgrad

    1- 0 🙂 🙂 🙂

    in play-off-ul UEFA Champions League in fata a peste 40.000 de FANI STEAUA veniti pe ARENA NATIONALA cu sotii, copii, nepoti si nepoate, cum voi face si eu cand nepotelul
    ANDREI
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
    va fi in masura sa vorbeasca ca sa strige impreuna cu mine
    Hai STEAUA !!! 🙂 🙂 🙂
    In cele 93 de minute de joc,am trecut prin foarte mari emotii , prin cele doua extreme omenesti :
    – AGONIA cand Alex CHIPCIU a ratat un penalty in prima repriza si
    – EXTAZUL cand acelasi Alex CHIPCIU a marcat in min.88 un GOL superb !!! 🙂 🙂 🙂
    Din pacate, pentru RETURUL de miercuri 27 august ,
    Alex CHIPCIU va lipsi de pe terenul de fotbal din SOFIA
    pentru cumul de cartonase galbene obtinute in preliminariile UCl 😦 😦 😦
    Va juca insa TANASE si cu putin NOROC dar si cu incurajarile BULGARILOR de la TSKA Sofia ( echipa ARMATEI )
    STEAUA poate face un JOC MARE, poate obtine un REZULTAT de EGALITATE, sau chiar VICTORIA !!! 🙂 🙂 🙂
    Important este SA NU PIARDA cu mai mult de 1-2 😦 😦 😦
    ca SA MEARGA mai departe, adica in Grupele UCL pentru a carei calificare,
    VA PRIMI de la UEFA, 20 de milioane de euro !!! 🙂 🙂 🙂
    Asa sa le ajute Dumnezeu ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/08/2014 @ 6:56 pm | Răspunde

  9. Aliosa, am fost plecata la mare, dar chiar si acolo ma gandeam la intalnirea ta si la fotografiile pe care le vei posta!
    M-am bucurat de ele, in sfarsit si mai mult, m-am bucurat alaturi de tine de toate momentele frumoase pe care le-ai trait, reiese asta din fotografii;
    pe cele rele,lasa-le in urma si nu le lasa sa-ti umbreasca bucuria clipei!
    Sa va fie de bine intalnirea si sa fiti sanatosi,
    sa va puteti intalni si la anul voiosi si radiosi!
    Numai bine iti doresc!
    Cu consideratie,
    Gela

    Comentariu de geladumi — 21/08/2014 @ 9:09 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Gela !
      Ma bucur ca ai fost la mare ! 🙂
      Ma bucura mult vorbele tale iar cafeaua din care sorb acum incet mi se pare dulce desi NU am pus in ea nici un pic de zahar caci eu beau zilnic, o ceasca de cafea rece si amara ! 🙂
      Toate momentele petrecute la a 45-a aniversare , AU FOST DEOSEBIT de FRUMOASE ! 🙂
      Cum in articolul de fond am
      ” lasat FOTOGRAFIILE sa VORBEASCA de la sine ” 🙂
      iti pot descrie in cateva cuvinte tot CEREMONIALUL intalnirii, pe zile si chiar pe ore :

      – vineri 15/08/ intre orele 18.00-24.00,
      intalnirea ” de suflet ” a promotiei intr-o sala mare, cu mese frumos aranjate si BUFET SUEDEZ ;
      – sambata 16/08/ :
      -09.00- 10.00 micul dejun de nota 10 🙂
      -10.00-10.30 adunarea pe marele platou din incinta cazarmii, platou repavat recent ,apelul participantilor,raportul sefilor de clase,inaltarea DRAPELULUI ;
      -10.30-12.30 activitati solemne in Aula LM:
      – cuvantul de deschidere,cuvantul loctiitorului comandantului,decanului de varsta al profesorilor,unui coleg ce-a vorbit despre personalitatea Generalului STEFANESCU CRISTACHE fostul comandant al liceului, GENIST ca si mine, cuvantul sefului de promotie LM 1969, colegul OVIDIU TODERUT ( vezi cele doua foto alaturate,de la inceputul articolului ),prezentarea de carte,fotografierea de grup, plantarea unui BRADUT ( vezi foto cu mine si BRADUTUL ) si, bineinteles, slujba de pomenire ( TEDEUM ) a celor 71 de colegi decedati si a profesorilor comandanti ;
      – 12.30-14.00 ora de DIRIGINTIE ( citirea catalogului de catre Dl.prof.univ.dr.doc.GEORGE ISTRATE si cuvantul fiecarui coleg de-al meu de clasa prezent la intalnire ) ;
      -18.30- pana tarziu in noapte…. ,masa festiva, bucate de nota 10 , ospatarite bfrumoase, tinere si harnice, DANS, ansamblul loca de dansuri populare ,fotografii, voie buna ………)
      duminica 17/08/:
      -09.00-10.00 micul dejun de nota 10 ,
      -10.30- 11.00 adunarea pe platou,coborarea DRAPELULUI , salutul de ramas bun si……….., plecarea spre casa .

      Intalnirea de 45 de ani a fost o mare reusita iar vorbele celor doi colegi, n-au avut nici un impact asupra BUCURIEI REVEDERII dar am pomenit de ele intentionat
      pentru ca la urmatoarele intalniri sa nu se mai repete ! 😦

      Noi, cei din clasa XII-D ( clasa din care fac parte ) am stabilit sa NE INTALNIM in 2015 la TURDA ( mult mai aproape de prietenul nostru comun si virtual, PETRU )
      iar PROMOTIA 1969 ( care vor mai fi in viata si vor dori ) ,
      ne vom reintalni in 2019 la cea de-a 50-a aniversare ! 🙂

      Multumesc frumos pentru vizita si comentariu ! 🙂

      Un sfarsit de saptamana cat mai placut in compania celor dragi ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/08/2014 @ 7:48 am | Răspunde

  10. Eheheiii, aniversarea a 45 ani de la terminarea liceului !!!
    Un adevarat eveniment!
    Cat despre critici, cei care nu sunt tocmai bine intentionati,
    sunt cu atat mai activi cu cat ii bagi mai mult in seama.
    Un critic bine intentionat iti atrage atentia spunandu-si parerea, pe cand unul rau intentionat nu doreste decat sa atraga atentia asupra lui.
    Asa ca nu prea trebuie sa-l bagam in seama.
    Felicitari si astept sa povestesti cum a fost la a 50-a aniversare.
    Mircea

    Comentariu de Decenu — 21/08/2014 @ 9:54 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Mircea !
      Ai mare dreptate :
      – Pe cel ce critica intentionat , cu rautate si doar pentru a iesi in evidenta ” ca paduchele in frunte ” 😦
      NU trebuie sa-l bagam in seama ! 🙂
      Eu i-am postat vorbele-i rautacioase pentru ca sa-si ” vada lungul nasului ” iar la urmatoarele intalniri,
      sa nu mai faca pe ” desteptul ” ! 😦
      Multumesc pentru vizita, comentariu si intresul pentru cea de-a 50-a ANIVERSARE !!! 🙂 🙂 🙂
      Pana atunci insa, voi povesti despre
      ” INTALNIREA de 42 de ani ”
      de la absolvirea Scolii Militare de Ofiteri Activi ” Nicolae Balcescu ” ( 1972 ) din SIBIU
      ce va avea loc in perioada 29-31 august 2014 si despre multe, multe alte intalniri si drumetii ce le voi face in TARA si in ITALIA la nepotelul EMANUEL
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/08/2014 @ 7:58 am | Răspunde

  11. […] NĂSTASE. “Am rămas același, încercările din ultimii ani cred că mai curând m-au întărit, am nevoie de ceva timp ca să-mi lămuresc proiectele pentru […]

    Pingback de Adrian Năstase redivivus | Blog Popa Țeapă — 22/08/2014 @ 10:06 am | Răspunde

    • ” Am ramas acelasi ………………” ma ingrozeste ! 😦
      Inseamna cu nu a invatat nimic din ce-a patit ! 😦
      Asa a spus si Traian Basescu :
      – ” Nu regret nimic din ce-am facut in cele doua mandate ” ! 😦 😦 😦
      Sunt de groaza, nu-i asa ???
      Multumesc pentru pingback ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/08/2014 @ 8:22 am | Răspunde

  12. Se vede că a fost plină de încărcătură emoțională întâlnirea, Alioșa…
    Să fii sănătos și să ne povestești data viitoare cum a decurs întâlnirea ce va celebra trecerea a 50 de ani de la absolvire! 😉

    Comentariu de Bursucel — 22/08/2014 @ 11:58 pm | Răspunde

    • Ar fi foarte multe de spus pe marginea intalnirii de 45 de ani de la absolvirea liceului militar
      dar, din respect pentru baietii din Comitetul de Organizare,
      mi-am propus sa scriu cat mai putine eu si sa-i las pe ei
      ca persoane autorizate si indreptatite, SA POSTEZE pe blogul
      http://absolventi1969.wordpress.com/
      impresile de dupa intalnire !!! 🙂 🙂 🙂
      In postarea de fata, am facut doar doua referiri la spusele rautacioase ale unor fosti colegi invidiosi pe mine si blogul meu, mai ales ca sotia unuia dintre ei, i-a spus mai in gluma, mai in serios :
      – ” Daca te consideri mai ” breaz ” de ce nu-ti faci si tu blog ?
      Aliosa este singurul care a postat ceva despre intalnirea noastra din 2009 ” !!! 🙂 🙂 🙂
      Dar astea sunt treburile noastre interne care nu au nici o legatura cu tine ! 🙂
      Daca ma voi putea deplasa , voi participa cu drag si la cea de-a 50-a aniversare a absolvirii liceului militar si
      cu siguranta voi povesti cum a fost si voi posta fotografii ! 🙂
      Multumesc pentru vizita si comentarii ,
      ” Amica mia ” !!! 🙂 🙂 🙂

      Weekend frumos chiar daca sta sa ploua ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 23/08/2014 @ 7:53 am | Răspunde

  13. @ ALL !!!
    Buna dimineata , tuturor vizitatoarelor si vizitatorilor mei ! 🙂

    O duminica frumoasa va doresc !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa

    Comentariu de Aliosa — 24/08/2014 @ 8:32 am | Răspunde

  14. Bun venit desi ati ajuns acasa mai demult doar ca eu am fost plecata in vacanta si nu am reusit sa ne mai auzim. Ma bucur ca a fost o reusita intalnirea iar pentru cei care din motive numai de ei stiute nu au avut placerea sa participe nu-i loc de suparare. Cu timpul poate vor intelege altfel si atunci o sa reusiti marea intalnire. Eu va doresc sa va intalniti inca multi ani sa sarbatoriti mai mult de 50 de ani de la absolvire. Dumnezeu sa va tina sanatosi pentru ca este o incantare pentru spiritul tuturor aceste intalniri. Cat priveste pe cei ce nu au avut decat carcoteli la tot ce ati intreprins pentru aceasta intalnire mai ales frumoasa poezie nu-i luati in seama , peste tot mai sunt si astfel de entitati. Ma bucur pentru tot ce ati scris cu multa daruire incat mie una chiar daca nu am participat mi-ati creat impresia ca am fost undeva aproape si am vazut derularea evenimentelor ca pe un film. Este de felicitat tot ce faceti de fiecare data la aceste intalniri si fara sa va flatez sunteti sufletul organizarii lor. Mult respect si consideratie pentru dv. si colegii dumneavoastra. Intotdeauna am respectat si admirat armata romana pentru oamenii pe care i-a avut si-i are inca cu voia lui Dumnezeu O zi buna va doresc si o toamna imbelsugata in gradinita din balcon.

    Comentariu de Beta — 26/09/2014 @ 12:37 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

