Alioşa

14/09/2014

Buna Dimineata ,Buon Giorno,Good Morning,Guten Morgen,Buenos Dias , prietene si prieteni din blogosfera !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 7:32 am

Romaniaromania-mare-550x409buna-dimineataGood morning !

Am marea placere si bucurie sufleteasca sa va anunt ca m-am reintors ACASA , la dulcea si frumoasa mea  casa , ce nu-i o vila sau un ” viloi” ci un apartament modest, cu patru camere, doua bai, doua balcoane, o bucatarie destul de mare si trei holuri, unul mai lung ca altul ,apartament primit de la ARMATA in 1982 si cumparat prin CEC in 1991 ! Razand cu gura pan'la urechi !

Am multe a va povesti,

Dar NU pot toate dintr-o data

Iar, de-a fi  sigur ca va voi multumi,

Le las pe alta data !  clappinghatO zi minunata !

Cu cele mai sincere si curate ganduri,

o DUMINICA minunata va doresc

si pentru c-ati citit cele cateva randuri,

cu respect, va multumesc  ! 🙂

Aliosa.

26 comentarii »

  1. Bine ati revenit! 🙂

    Comentariu de buceginatura2000 — 14/09/2014 @ 7:38 am | Răspunde

    • Buna dimineata, Adrian !

      Ma bucura mult vizita ta mai ales ca simt miros de cetina de brad si vad prin ochii mintii CRUCEA EROILOR NEAMULUI
      ce falnic se ridica pe munte-n CARAIMAN si-n jurul ei oameni in straie preotesti ce vor sa ridice un loc de odihna si rugaciune
      pentru cei care, in Primul Razboi Mondial si-au dat VIATA pentru REINTREGIREA NEAMULUI ROMANESC !
      O Duminica frumoasa !
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/09/2014 @ 7:40 am | Răspunde

  2. Sa aveti odihna si fericire ACASA.
    Sincer chiar azi ma gandeam ca unde sunteti ca n-am vazut postari. Sper ca sunteti ok si familia la fel. O duminca frumoasa va doresc.

    Comentariu de strainisicalatori — 14/09/2014 @ 7:48 am | Răspunde

  3. Buna Dimineata, stimate Domn !

    Multumesc pentru urare !
    Suntem bine, sanatosi dorindu-va si dvs.la fel !
    O Duminica frumoasa va doresc !
    Cu respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 14/09/2014 @ 7:54 am | Răspunde

  4. O duminică plăcută!

    Comentariu de GEGELUTZ — 14/09/2014 @ 8:36 am | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si urare ! 🙂
      O seara de Duminica cat mai placuta !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/09/2014 @ 6:27 pm | Răspunde

  5. WELCOME, ALIOSA ! ❤

    Comentariu de marianzidaru — 14/09/2014 @ 8:39 am | Răspunde

  6. Mă bucur mult de revenirea ta, dragul meu prieten, și aștept cu interes să văd prin ce aventuri ai trecut în îndelungata absență din spațiul virtual! Sper că ai avut parte de multe satisfacții și ai reușit să le imortalizezi în imagini pe care să ni le poți împărtăși și nouă.
    Până una alta, îți doresc o duminică paradisiacă, Acasă la tine, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 14/09/2014 @ 8:40 am | Răspunde

    • Si eu ma bucur ca ne recitim la fel ca si inainte ! 🙂
      Si eu sunt curios sa vad cum vor arata imaginile dupa ce le voi descarca de pe aparatul foto NIKON
      in PC-ul laptopului de fata !
      Am fost prin foarte multe locuri, am facut SUTE de FOTOGRAFII , am material didactic pentru cel putin ZECE ARTICOLE ! 🙂 🙂
      Le voi descarca, le voi sorta si-apoi, le voi publica cu cateva comentarii la fiecare .
      Asta in perioada ce urmeaza …………….
      Azi am avut foarte multe probleme de rezolvat si tocmai de aceea iti raspund atat tie cat si distinselor vizitatoare si
      distinsilor vizitatori asa de tarziu …………..

      O seara de duminica cat mai placuta ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/09/2014 @ 6:34 pm | Răspunde

  7. Buna dimineata! Bine ai venit, Aliosa!

    Comentariu de ane — 14/09/2014 @ 9:09 am | Răspunde

    • Buna seara, Ane !
      Multumesc pentru vizita si urare ! 🙂
      O seara de duminica placuta ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/09/2014 @ 6:35 pm | Răspunde

  8. Bine ai venit acasă, adică în casa ta şi în casa blogului! Cred că nu vila sau viloiul ne fac fericiţi, ci dimensiunea sufletului nostru. Întotdeauna am fost de părere că poţi locui şi într-o colibă, dacă tu, ca om, ştii să preţuieşti cele mai mici şi neînsemnate lucruri, dar care te fac fericit! O ZI BUNĂ!

    Comentariu de ecoarta — 14/09/2014 @ 9:44 am | Răspunde

    • Bine te-am regasit, „ecoarta ” ! 🙂
      Ai dreptate, ” nu vila sau viloiul ne fac fericiti , ci dimensiunea sufletului nostru ” ! 🙂
      Cum eu NU am vila sau viloi, sunt fericit si cu apartamentul ce-l am inca din 1982 ! 🙂
      Multumesc frumos pentru vizita si comentariul facut ! 🙂
      O SEARA BUNA ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/09/2014 @ 6:39 pm | Răspunde

  9. BUONA DOMENICA 🙂

    Comentariu de Simona — 14/09/2014 @ 11:05 am | Răspunde

    • Buona serata, Simona ! 🙂
      Grazie molto per la vostra visita e commento ! 🙂
      Un caro saluto e un grande abbraccio ! 🙂 🙂
      Con simpatia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 14/09/2014 @ 6:42 pm | Răspunde

  10. Tolles Video ich wünsche dir einen schönen Nachmittag und eine gute neue Woche.Liebe Grüße Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 14/09/2014 @ 6:00 pm | Răspunde

    • Hallo, Gislinde! 🙂
      Danke für Ihren Besuch und die besten Wünsche! 🙂
      Ein schöner Abend! 🙂
      Mit freundlichen Grüßen,
      Aljoscha.

      Comentariu de Aliosa — 14/09/2014 @ 6:48 pm | Răspunde

  11. Cred că fărâme din domnia voastră au rămas în urme pe-oriunde v-au purtat drumurile, domnule Alioşa, dar un singur drum va fi mereu al chemării înapoi, e cel al reîntoarcerii acasă.
    Acasă, locul din inimă.
    Acasă, acolo unde e fericirea, iar fericirea e să fii mulţumit cu ceea ce ai, şi vă doresc să nu scăpaţi nimic din această fericire.

    Comentariu de Camelia — 14/09/2014 @ 9:09 pm | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Comentariul domniei tale, stimata Camelia, tradeaza secretul meseriei ce cu drag si pasiune o practici zi de zi .
      Doar asa se explica frumusetea cuvintelor postate mai sus ! 🙂
      Asa este, peste tot pe unde-am fost, am lasat „loc de buna-ziua” iar persoanele cu care am intrat in contact voit sau intamplator ,
      au ramas cu vii amintiri despre mine si imprejurarile contactelor .
      M-am simtit bine peste tot pe unde am umblat in perioada 29/08/-13/09/2014 iar urmatoarele articole ce vor fi publicate
      vor constitui dovada spuselor mele acum si aici.
      dar,NICAIERI NU-I CA ACASA unde inima-ti pulseaza mereu in acelasi ritm.
      Drumul lung de la Piatra Neamt pe calea INTOARCERII ACASA, l-am parcurs cu TRENUL INTER-REGIO , la clasa intai, cu aer conditionat
      si grupuri sanitare civilizate pana la ROSIORII de VEDE de unde am luat un REGIO uzat si cu multe neajunsuri DAR,
      gandul ca-i trenul ce ma duce ACASA, mi-a insuflat asa de mare bucurie incat, i-am trecut cu vederea toate lipsurile si disconfortul…….
      ACASA este asa cum foarte bine ai spus in ultima fraza,
      ACASA ma simt in siguranta si liber de-a insira prin taste, toate gandurile mele,
      ACASA este locul unde la tot pasul vezi toata VIATA ta in obiecte, imagini si inscrisuri …….
      Multumesc pentru vizita si frumoasele ganduri exprimate in comentariul citit de mine la prima ora a diminetii inceputului de AN SCOLAR 2014/2015 ! 🙂
      O TOAMNA minunata iti doresc
      si cu respect eu te poftesc
      pe blogul personal oricand
      sa lasi acolo,asa, macar un gand,
      ce pentru mine inseamna enorm
      chiar de-s treaz sau chiar de dorm
      cu mintea treaza insa,permanent
      caci vreau sa fiu mereu prezent
      la toate cate se intampla
      si ne lovesc mereu la tampla
      caci, nu-i asa, ACASA este fericirea
      chiar de uneori iubirea
      nu-i asa cum ne-o dorim
      desi o respectam si-o pretuim ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 15/09/2014 @ 8:43 am | Răspunde

  12. O melodie care îmi place nespus, pentru domnia voastră…

    Comentariu de Camelia — 14/09/2014 @ 9:12 pm | Răspunde

    • O melodie frumoasa, imagini de vis, ritm antrenant si multa, multa culoare ! 🙂
      Si mie imi place foarte mult melodia !
      Multumesc frumos pentru videoclip ! 🙂
      O TOAMNA frumoasa, calduroasa si cu multe impliniri ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 15/09/2014 @ 8:49 am | Răspunde

  13. Bentornato caro Aliosa, piacere di rileggerti 🙂
    Ciao, buona serata e buona nuova settimana
    Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 14/09/2014 @ 10:47 pm | Răspunde

    • Buon giorno, Pat ! 🙂
      Grazie per la vostra visita e commento ! 🙂
      Buona giornata e buona nuova settimana ! 🙂

      Con amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 15/09/2014 @ 9:27 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

