Alioşa

19/09/2014

La aniversarea a 42 de ani de la absolvirea Scolii Militare de Ofiteri Activi”Nicolae Balcescu „!

Filed under: amintiri — Aliosa @ 8:20 am

Motto: ” OMUL e mai tare decat soarele neandurator al secetei, decat ploile nemiloase ale toamnei, decat viscolele cumplite ale iernii. Le infrunta si le biruie pe toate „( Zaharia Stancu )

Asa dupa cum am promis pe

https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/08/24/

la o  CAFEA  calduta dar amara  buna-dimineata-si-weekend-placutva invit

sa lecturati  cuvinte putine si imagini multe, despre participarea la a 42-a aniversare a absolvirii in august 1972 a Scolii Militare de Ofiteri Activi ” Nicolae Balcescu ” din Sibiu 000-Locotent la 22 de ani !!!cand, dupa 3 ( trei ) ani de instructie in conditii apropiate ducerii luptei in caz de razboi, am fost inaintat in gradul de LOCOTENENT,nu ca jurnalistul pupinbasist Robert Turcescu care a fost facut direct colonel de Traian Basescu pentru ” servicii deosebite aduse camarilei basiste”, chiar daca nu a indeplinit stagiul militar si nu a tras macar odata cu carabina sau pistolul mitraliera pe campurile de instructie ale armatei  ! Dupa absolvirea scolii militare ,pe langa actul de comanda ( INSTRUIREA  militarilor din subordine ), de-a lungul timpului am participat efectiv atat la constructia Canalului DUNARE-MAREA NEAGRA ( 1982-1984) in calitate de OFIER 1 cu Aprovizionarea Tehnico Materiala a Bazei de Reparatii Masini si Utilaje ( UM 01697) a Bg.45 GENIU   sau  a TRANSFAGARASANULUI , ” lucrarea de DOCTORAT”  a  GENISTILOR clappinghat

Despre aniversarea in sine, doar cuvinte de lauda la adresa organizatorilor buzoieni, RUSU DIMITRIE si STANILA GEORGE , baieti inimosi si pragmatici care, pe langa toate cele necesare bunei desfasurari a petrecerii ( cazare la Caminul de Garnizoana din BUZAU si masa festiva la restaurantul celui mai bun hotel din oras ) ne-a aranjat si vizitarea  ariei protejate  de pe raza comunei BERCA, judetul BUZAU, si anume, vizitarea ” Vulcanilor NOROIOSI ”

de la Paclele Mari si Paclele Mici,a Manastirii Ciolanu, Fantanii lui Mihai Viteazu si a Taberei nationale de sculptura de la Magura .  In imaginile ce le voi posta mai jos, pe langa cele legate de aniversarea noastra, vizita la Vulcanii Noroiosi , Manastirea Ciolanu,Fantana lui Mihai Viteazu si Tabara nationala de sculptura de la Magura,veti observa si cateva fotografii cu  DOI TINERI CASATORITI  ce-au serbat unirea lor la acelasi hotel-restaurant din BUZAU,in sala opusa  salii in care am tinut si noi petrecerea .Iesind din sala de petrecere afara pentru aer curat si-o vorba in particular cu unii dintre fostii colegi, pe holul mare de la intrare, drumurile noastre se intersectau iar eu,NU am rezistat tentatiei si am facut cateva fotografii cu proaspat casatorita pereche spre tinere si aducere aminte a frumosului moment. Din pacate, la cea de-a 42 aniversare au lipsit destui colegi, unii, plecati de veci in locuri doar de ei stiute de-a lungul timpului trecut de la absolvira Scolii Militare de Ofiteri :

Mosneagu Vasile,  Grasu Ion,   Onofrei Gheorghe,  Tescu Vasile,   Banica Ion,  Botescu Aurel,  Bulaiasa Ion,  Costache Ion,  Filip Ion,  Popescu Gheorghe,  Spanu Marian si Donovici Alexandru 11709640_706847376128657_5256363369757452271_nDUMNEZEU sa-i ierte si sa-i tina la Dreapta Sa,ca au fost baieti onesti si patrioti ! Din totalul de 53 de ABSOLVENTI promotia 1972, la cea de-a 42-a aniversare, mai erau in VIATA,41 de PENSIONARI MILITARI .Dintre cei in viata, au participat la aniversare doar 21 de  baieti: Rusu Dimitrie,Stanila George,Craciun Titi, Neagu Viorel,Ronai Adrian,Schiopu Ilie,Grigorescu Dan,Mucoi Mihai,Gutu Aurel,Costache Dumitru,Vulpe Mircea,Cretu Cristian,Nicola Tudor,Putinica Eugen,Roman Ion,Militaru Ion,Spiridon Octavian,Stanciu Nicu,Mihalache Petru, Secu Gheorghe si,

semnatarul acestui articol, DSCN7234ALIOSA !!!

Din motive doar de ei stiute, NU au participat 20 de fosti colegi ale caror nume, nu le voi publica dar cine-i dornic sa-i afle, sa intre pe

https://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/27/

si prin eliminarea celor DECEDATI si a celor ce au PARTICIPAT ( vezi mai sus ) ii poate depista foarte usor pe cei car NU AU PARTICIPAT la ce-a de-a 42 aniversare, asa cum au facut-o in 2012…………………    IMG_6242
Cu sigurana ca ” Vine o zi ”

cand cei care n-au fost la cea de-a 42-a aniversare, vor regreta ………
In cele ce urmeaza,voi posta doar cateva fotografii facute in ordinea desfasurarii evenimentelor la care am participat ,adica,pe 29 /08/seara, informarea de catre organizatori a participantilor la un paharel de palinca de BIHOR asupra celor ce urmau sa se desfasoare a doua si a treia zi,servirea CINEI la o terasa din parcul central al orasului BUZAU,vizitarea Vulcanilor Noroiosi, a Taberei nationale de sculptura,a Fantanii lui Mihai Viteazu,Manastirii Ciolanu,servirea unei gustari la o terasa ,masa festiva si dansul , lasandu-va domniilor voastre placerea de a le vedea, comenta si cataloga si chiar indrazneala de a ma intreba toate cele dorite despre locurile in care au fost facute … DSCN6963 DSCN6966 DSCN6993 DSCN7011 DSCN7015 DSCN7027 DSCN7039 DSCN7048 DSCN7052 DSCN7062 DSCN7073 DSCN7097 DSCN7144 DSCN7145 DSCN7147 DSCN7234

Recunosc ca am facut mult mai multe fotografii decat cele postate dar, numai atatea am hotarat sa postez …… Cu toate acestea, nu a ramas nici un participant care sa nu apara macar o singura data la una din activitatile la care a participat !  Daca cineva NU SE REGASESTE sau nu-i place ipostaza in care l-am fotografiat , are la dispozitie oportunitatea de a-mi lasa un mesaj in acest sens intr-un mic comentariu si baiatul, rezolva imediat cererea spre satisfctia ambelor parti …………. In concluzie, petrecerea organizata de colegii RUSU DIMITRIE si STANILA GEORGE, a fost o mare reusita iar eu, din proprie initiativa, le multumesc din toata inima pentru efortul depus ca aniversarea a 42 de ani de la absolvirea in august 1972 a Scolii Militare de Ofiteri Activi de GENIU sa ramana in memoria noastra ca um eveniment ce nu se poate uita niciodata ! clappinghatFie ca si urmatoarele intalniri sa fie tot asa de bine organizate si placute !  Asa sa ne ajute Dumnezeu ! Domniilor voastre, stimate cititoare si stimati cititori fideli ai blogului meu, va multumesc inca de pe acum pentru vizita, like si comentarii ! Dupa cum se vede, m-am tinut de promisiune postand multe fotografii si putine cuvinte caci, nu-i asa ? ” Vorba lunga, saracia omului ” si, ” Ce-i prea mult, strica ” !  Sunt convins ca se vor gasi si persoane care nu-mi vor impartasi gandurile dar, n-am ce le face !Am ales FOTOGRAFIA si nu ” vorbaria ” caci, nu-i asa ???

Vorbele zboara usor, Bibelourile se sparg, Totul este trecator, Doar ALBUMUL FOTO e un catarg . El, mentine amintirea ,Ducand-o mai departe ,Insotind si povestirea ,Cu aspecte si cu fapte . Promisiunile se uita ,Cuvintele se rastalmacesc, Vocea devine pierduta ,Iar ochii nu mai stralucesc . ALBUMUL insa dainuieste ,Daca-i bine conservat . ALBUL viata-ti insoteste, Scotand-o din anonimat. Viata se stinge incet ,Inima bate mai greu ,Totul devine incert, Si regreti mai mereu . Doar ALBUMUL ramane intact, Dainuind peste veacuri, Si cu ALBUMUL faci pact ,Uitand de necazuri si fleacuri ! ok

Versurile de mai sus imi apartin si fac parte dintr-un volum de poezii inca nepublicat !icon_biggrin

Cu stima si respect,am onoareasa va salut  colonel in rezerva, DSCN6578Aliosa .

28 comentarii »

  1. Doamnelor, domnisoarelor si domnilor care au trecut pe-aici si au lasat un ” LIKE ” ,
    multumiri, weekend placut si toate melodiile ce urmeaza ! 🙂

    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 19/09/2014 @ 7:50 pm | Răspunde

  2. @ ALL !!!
    Mi-am verificat SETARILE crezand ca din greseala am dezactivat optiunea
    ” lasa un comentariu ” dar, nici vorba ………………….
    Si-atunci, ma-ntreb,
    ” De ce oare toate mi se-ntampla numai mie ”
    ( vezi la PAGINI, dreapta, sus ) ! 🙂
    Pana atunci insa, tuturor, prieteni si dusmani,
    WEEKEND placut si …………….

    s-auzim numai de bine !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 20/09/2014 @ 9:10 am | Răspunde

  3. Se pare că a fost un eveniment foarte bine organizat, iar alegerea locului a fost mai mult decât inspirată.
    Am simţit nostalgia amintirilor trăite, am simţit bucuria reîntâlnirii cu foştii camarazi şi am simţit sentimentul de mândrie pentru tot ceea ce aţi trăit.
    Este evident nu numai din cele scrise, dar şi din expresia feţelor participanţilor la eveniment că a fost o întâlnire de neuitat.
    Cunosc foarte bine pitorescul locului ales, frumuseţea cadrului natural . Unicitatea peiasujului ce-l oferă spaţiul în care vulcanii noroioşi îşi aruncă „stropii”, acele şanţuri naturale deosebite, fac din acea zonă o atracţie turistică specială.
    Mânăstirea este superbă, iar tabăra de sculptură are o mulţime de lucrări de mare valoare.
    In ce priveşte Buzăul, acesta este un oraş de suflet pentru mine, fiindcă acolo a activat unchiul meu generalul paraşutist Baştan Grigore căruia buzoienii în semn de admiraţie şi respect i-au ridicat un monument şi din acest an au dat şi unei şcoli, numele său.
    Vă doresc să aveţi parte de multe alte asemenea minunate întâlniri cu foştii colegi.

    Comentariu de StropiDeSuflet — 20/09/2014 @ 8:23 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Doamna Aurora !
      Abia acum v-am citit comentariul si tor acum, la o cafea rece si amara, va raspund cu drag si respect ! 🙂
      Comentariul Domniei Voastre, completeaza de minune postarea mea mai ales ca, asa dupa cum am promis,
      am folosit putine cuvinte si imagini multe ca sa las celor ce vor ajunge pe aici, sa traga concluzii si chiar sa puna intrebari. Din pacate, constat cu o mare durere in suflet ca lumea prietenele si prietenii mei din lumea virtuala,
      desi au trecut doua zile de la publicarea articolului de fata, nu prea se inghesuieste sa comenteze sau sa intrebe desepre ” unicitatea peisajului ” prin care, cu emotie si mare grija, am pasit in dimineata zilei de 30 august ,
      zi in care, in Calendarul crestin-ortodox , crestinatatea ortodoxa serbeaza pe Sfintii Ierarhi ALEXANDRU ( care-i si numele meu )Ioan si Pavel cel Nou, patriarhii Constantinopolului ! 🙂
      Cu o mare usurinta intelectuala, ati prezentat excelent frumusetea zonei pe care, noi, participantii la cea de-a 42 aniversare a absolvirii in 1972 a Scolii Militare de Ofiteri Activi” Nicolae Balcescu ” am vizitat-o , unii chiar pentru prima data ! 🙂 In seara zilei de 29 august, am luat CINA la o terasa din Parcul CRANG si cu aceasta ocazie, am fotografiat si statuile ce erau amplasate acolo. Din pacate, Monumentul inchinat de buzoieni Generalului BASTAN GROGORE, fosta somitate a parasutismului militar romanesc, nu apare in memoria aparatului meu NIKON, semn ca, nu-i amplasat acolo ci in alta parte. M-as bucura foarte tare daca mi-ati spune unde este amplasat Monumentul Generalului GRIGORE BASTAN si cu prima ocazie cand voi trece prin BUZAU, voi face mai multe fotografii pentru a publica candva, un articol doar despre acest subiect.
      Aniversarea, a fost bine organizata datorita a doi inimosi buzoieni care, asa dupa cum am precizat in articolul de fond, s-au ocupat de toate.Fiinca ati vorbit asa de frumos despre ” unicitatea peisajului ce il ofera spatiul…” Vulcanilor NOROIOSI, urmatorul articol va trata acest subiect…………
      Va multumesc din toata inima pentru informatiile postate in comentariul Domniei Tale
      si va asigur de toata consideratiunea, stima si respectul meu ! 🙂
      Sa dea Dumnezeu s-aveti parte doar de
      ” Dimineti cu ferestre deschise ” ! 🙂

      Sarut mana, Doamna Aurora !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/09/2014 @ 6:50 am | Răspunde

  4. ▐▬▌αρρу Sunday♥

    Comentariu de Simona — 21/09/2014 @ 8:34 am | Răspunde

    • Buna dimineata, Simona !
      Multumesc pentru urare ! 🙂
      Faptul ca ai trecut pe aici, inseamna insa mult pentru mine si de aceea,
      sincer iti multumesc ! 🙂
      O saptamana frumoasa iti doresc ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 22/09/2014 @ 7:13 am | Răspunde

  5. Superbă melodie iar mesajul este minunat,
    este optimist şi dătător de enrgie şi dorinţă de viaţă.
    Nu ştiu să poziţionez cu exactitate locul monumentului dar orice buzoian vă va spune care este strada general Grigore Baştan şi monumentul ce i-a fost ridicat. Există şi o fundaţie Grigore Baştan al cărui preşedinte este fiica generalului şi verişoara mea Valentina Baştan. Dacă scrieţi pe Google veţi găsi o mulţime de informaţii pe acest subiect, fiindcă a fost supranumit părintele paraşutismului românesc.
    Legat de zona vulcanilor noroioşi sunt foarte multe lucruri de spus fiindcă este un peisaj unic în lume şi este mare păcat că românii noştri ignoră această realitate. Am găsit pe acest site
    http://www.turismbuzau.ro/ghid-atractii-obiective-turistice-traseu-vulcanii-noroiosi-berca-buzau.html
    nişte poze excelente. Cât despre informaţii, Google este plin , pentru că este vorba de ceva unic în lume ! Numai noi românii aşteptăm să ne povestească alţii despre ceea ce este atât de spectaculos. De cum se ajunge pe acel platou, ai impresia că ai picat pe lună! Sunt plante unice în lume adaptate unui sol nespus de arid. Felicit pe cei care au ales ca loc de întâlnire acea zonă şi mă bucur din tot sufletul pentru dumneavoastră, fiindcă sunt convinsă că aţi retrăit momentele tinereţii. Se vede şi dintr-o singură privire cât de fericiţi aţi fost toţi şi cât de minunat v-aţi simţit.
    Faptul că lumea virtuală nu a venit să comenteze să nu vă întristeze.
    Important este ceea ce aţi simţit dumneavoastră şi faptul că acel eveniment a meritat efortul deplăsarii prin tot ce a fost şi mai ales că fiind atât de reuşit totul, vă va lumina sufletul mult timp de acum înainte şi seri de-a rândul veţi adormi depănând în minte toate acele clipe minunate petrecute la reîntâlnirea cu colegii şi vizitele făcute în împrejurimi în locuri pentru care străinii plătesc mii de euro ca să le vadă.
    Numai bine vă doresc.
    Aveţi toată consideraţia şi preţuirea mea.

    Comentariu de StropiDeSuflet — 21/09/2014 @ 2:53 pm | Răspunde

    • Buna ziua, Doamna Aurora !
      Ma bucura nespus de mult continuarea dialogului nostru virtual iar faptul ca sunteti NEPOATA generalului GRIGORE BASTAN, parintele parasutismului militar romanesc, ma onoreaza si stimuleaza ! 🙂
      Ca urmare, am dat fuga-fuguta, pe Google si ce-am aflat, m-a bucurat si-n acelasi timp mi-a imbogatit si largit orizontul cunoasterii despre marii nostri militari de pana in 1989 .
      Imi face o deosebita placere sa postez aici cateva informatii despre unchiul Domnie Voastre:

      ” Grigore Bastan s-a nascut la data de 23 ianuarie 1922 în Coscodeni, judetul Balti din Republica Moldova.
      Si-a inceput cariera militara pe data de 4 ianuarie 1939 in cadrul Scolii MIlitare de Subofiteri.
      A facut parte din prima promotie de parasutisti ai României înfiintata în timpul celui de-al doilea razboi mondial.
      În august 1944 a participat împreuna cu Batalionul de Parasutisti la insurectia nationala pentru apararea Capitalei, împotriva trupelor hitleriste.
      Luptele grele s-au dat în sectorul de Nord, Pipera, Baneasa, Tunari si Otopeni.
      Datorita meritelor sale, a fost decorat cu cea mai înalta distinctie ce se putea acorda atunci gradului sau: “Virtutea militara de razboi, clasa a II-a”.

      În data de 8 mai 1971 el devine primul general parasutist, aviator al Romaniei.
      Generalului Bastan i se datoreaza realizarea unui nou tip de parasuta, dotata la vremea aceea cu stabilizator, dispozitiv de largare al voalurei si declansator mecanic de largare al stabilizatorului.

      La 20 august 1970 a stabilit recordul national de parasutare de la 9.600 de metri,
      cu o cadere libera de aproximativ 7.000 de metri.
      Recordul, ramas nedoborât, a fost realizat utilizând cele doua modele de parasute gândite si proiectate el.

      S-a stins din viata la datorie pe data de 8 februarie 1983 in Bucuresti.
      A murit înainte ca ultimul sau proiect sa vada lumina zilei.
      Generalul Bastan avea în plan aducerea unui Zeppelin spre a fi folosit pentru salturile militarilor cu parasuta. Daca ar fi fost aprobat, proiectul sau ar fi facut posibil un numar mult mai mare de parasutari cu un efort financiar minim, contribuind astfel enorm la pregatirea “baietilor” lui.

      În semn de recunoastere si pretuire a meritelor sale in organizarea trupelor de parasutisti precum si a rolului pe care l-a avut in dezvoltarea acestora în România, Aeroclubul “Soimii Bucovinei” din Suceava a primit denumirea de Aeroclubul „Grigore Bastan”.
      În Buzau, Grigore Bastan a fost numit cetatean de onoare.
      Tot aici, “Centrul de Operatii Speciale General-maior Grigore Bastan” îi celebreaza amintirea.
      Complexul cultural format din Strada si Monumentul Grigore Bastan din Buzau sunt în continuare repere pentru noile generatii care îi vor onora personalitatea.
      In fiecare an la Buzau se organizeaza Concursul aplicativ – militar de parasutism Memorial General Grigore Bastan” aflat pe agenda Ministerului Apararii Nationale.”
      Sursa : Internetul.

      Cand pasii ma vor calauzi din nou pe la BUZAU voi cauta Strada si Monumentul Grigore Bastan
      pentru a-mi imbogati arhiva PC-ului cu fotografii facute de mine asa cum ma pricep ! 🙂

      Cat priveste supararea pe ” lumea virtuala ” ea nu se refera la doamnele, domnisoarele si domnii care-mi viziteaza blogul lasand comentarii superbe ca cele ale Domniei Tale sau un simplu LIKE …….
      SUPARAREA mea este pe fostii mei colegi care au participat unii solo altii cu sotiile la BUZAU la cea de-a 42-a aniversare, colegi care m-au rugat sa le apara figurile in postarea mea si care, nici cu un LIKE nu ma onoreaza ! 🙂
      Dar asta este problema mea si nu trebuie sa va afecteze pe dumneavoastra ! 🙂
      Am scos de pe Google si imagini cu Gl.GRIGORE BASTAN si cu MONUMENTUL in sine dar,
      aici la COMENTATIU, nu stiu cum sa le postez ….
      De pe YouTube pot posta VIDEO-clipuri dar fotografii, NU ! 😦
      Si eu va doresc numai bine si toate cate va doriti ! 🙂

      O seara de duminica minunata va doresc! 🙂
      Cu respect si pretuire,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/09/2014 @ 5:51 pm | Răspunde

      • Sunt copleşită.
        Vă mulţumesc cu mâna pe inimă şi vă asigur că unchiul Gres (cum îi spuneam noi) merită toată preţuirea chiar şi numai ca simplu om.
        A fost iubit de familie şi adorat de toţi paraşutiştii pe care i-a format,
        a fost îndrăgit de toţi cei care l-au cunoscut.

        Comentariu de StropiDeSuflet — 21/09/2014 @ 7:59 pm

      • Iar eu ma simt mai implinit caci datorita dvs.am readus in memoria cititorilor mei si nu numai,
        personalitatea celui mai mare parasutist militar roma, primul GENERAL parasutist , primul recordmen la saltul cu parasuta de la cea mai mare inaltime pana la vremea sa, record care a tinut pana in zilele noastre ! 🙂
        Faptul ca sunteti NEPOATA marelui GENERAL Grigore Bastan ma bucura si mai mult caci, nu-i asa,
        daca GENERALUL a fost un MARE PATRIOT ,
        si urmasii sai sunt PATRIOTI iar postarile dvs. demonstreaza aceasta.
        Din pacate, dupa 1989 , VALORILE romanesti au fost neglijate iar NOONVALORILE promovate ! 😦
        Asa s-a ajuns ca un individ ce NU a luat BACUL pe vremea raposatului pe motiv de NESTIINTA si PROSTIE crasa,
        dupa 1989 s-a inscris in partidul lui Basescu si, profesori corupti si mituiti , i-au dat DIPLOMA de BAC
        dobitocului la varsta de 24 de ani ! 😦
        Culmea NESIMTIRII, respectivul agramat, a fost numit MINISTRU de INTERNE de cei pe care i-a slugarit o viata intreaga iar la prima iesire in fata camerei de luat vederi, PROSTIA i-a iesit pe gura-i spurcata iar
        ” BRACONAJUL” ( actiune de vanare ilegala a animalelor ocrotite de lege …) ,
        a ajuns ” braNconajul ” !!! 🙂 🙂 🙂
        Urasc acest tip de indivizi si venerez PATRIOTII si MARII OAMENI romani de dinainte de 1989 !!!
        Daca va uitati din nou pe imaginile postate in articolul de fond,
        veti observa ca apar intr-o fotografie langa statuia marelui DECEBAL ………….
        Cum am aflat ca de pe http://racoltapetru6.wordpress.com/2014/09/21.
        v-a placut in mod deosebit un banc postat la ” Hapuri umoristice „,
        vi-l postez si aici spre a va bucura din nou de mesajul acelui banc,
        mesaj care mie mi-a incalzit inima de bucurie si facut saptamana mai frumoasa
        chiar daca briza DUNARII batrane, incepe sa se simta si pe strada mea ! 🙂

        „În urmă cu câteva zile, consilierii maghiari de la primăria Târgu-Mureș au propus să amplaseze statuia unei personalități de-a lor în oraș.
        Consilierii români au fost de acord, cu două condiții:
        1. Să amplaseze și românii o statuie a unei personalități autohtone.
        2. Cele două personalități reprezentative fiecărei etnii să aparțină aceleași perioade istorice.
        Consilierii maghiari au fost de acord.
        Consilierii români au spus, ca urmare, că vor să amplaseze

        o statuie de-a lui DECEBAL !!! 🙂 🙂 🙂

        Ședința s-a suspendat…” 🙂 🙂 🙂

        O saptamana frumoasa va doresc
        si din nou eu va poftesc
        sa mai comentati odata
        ca o Doamna si-o Nepoata ! 🙂

        Sarut mana !
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 22/09/2014 @ 7:40 am

  6. Vai, vai, ce necăjit sunt!!!
    Pentru că nu știu de ce am pierdut primele ore ale apariției acestei postări minunate.
    Bine că m-ai tras de urechi, fiindcă nu știu cum de nu mi-a apărut articolul pe e-mail!
    Te rog să mă crezi că nu e vina mea și chiar azi am mai găsit 19 comentarii pierdute.
    Dar, în speranța că mă vei înțelege, vreau să-mi exprim admirația față de splendidele imagini și frumoasa descriere a unei aniversări de pomină!
    Te felicit încă odată și îți doresc mulți ani de sărbătorit, cu motive din cele mai frumoase, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 21/09/2014 @ 6:19 pm | Răspunde

    • Gata, nu mai fi necajit
      ca insuti tu m-ai lamurit
      ca nu m-ai neglijat
      ci internetul te-a fentat
      sa nu primesti atentionarea
      ca am publicat deja postarea
      cu cea de-a 42-a aniversare
      spre a noastra desfatare ! 🙂
      Acum ca noi ne-am lamurit
      avem multe de povestit
      mai ales ca-n cursa pentru presedintie
      se-nscriu candidati intr-o veselie
      ca ciolanul sa-l apuce
      si-a lor gura sa si-o spurce
      cu cate a mai ramas
      de la masa celui tras
      la un paharel de tulburel
      ca-n zicerile lui Pastorel ! 🙂
      O seara faina , Petru !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 21/09/2014 @ 6:40 pm | Răspunde

      • Bună dimineața, prietene dragă! M-ai înveselit de la prima oră cu versurile tale și sunt convins că umorul lor îmi va menține buna dispoziție toată ziua, chiar dacă afară e înnorat și se anunță iarăși ploi zdravene. Sper ca tu să ai o zi însorită și o săptămână rodnică, în toate privințele, Alioșa! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 22/09/2014 @ 7:24 am

      • Buna seara, Petru !
        La mine a fost SOARE toata ziua,
        vantul nici macar nu adia,
        eu am scos din debara piua
        si-am zdrobit miez de NUCA-n ea ! 🙂
        Ma bucur ca te-am inveselit
        chiar la prima ora-diminetii
        pentru asta-s fericit
        si-mi numar pufuletii
        ce-i bag inconstiet in gura
        cape-o banala muratura !! 🙂 🙂
        Seara buna iti doresc
        chiar daca la tine sta sa ploua
        eu deja imi pregatesc
        pentru cina, doua OUA
        moi ,c-asa-mi plac !!! 🙂 🙂 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 22/09/2014 @ 5:26 pm

  7. Einen schönen Montag wünsche ich dir und Danke für das schöne Video ich wünsche dir eine schöne und gute Woche liebe Grüße für dich Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 22/09/2014 @ 3:40 pm | Răspunde

    • Guten Morgen, Gislinde!
      Vielen Dank für Ihren Besuch und Kommentar! 🙂
      Ein schöner Tag! 🙂
      Grüß,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/09/2014 @ 9:09 am | Răspunde

  8. @ ALL !!!
    Pe o melodie superba si imagini nemuritoare,

    ma despart de acest post cu mare regret din cauza ignorantei persoanelor ce apar in fotografiile postate in articolul de fond,persoane care m-au rugat sa postez cat mai multe imagini de la aniversarea a 42 de ani de la absolvirea Scolii Militare de Ofiteri Activi ce s-a desfasurat la BUZAU in perioada 29-31 august 2014
    si care, NU au binevoit sa lase nici macar un LIKE ca semn al trecerii lor pe aici !!! 😦 😦 😦
    Sunt convins ca multe doamne ( sotii de-a fostilor mei colegi ) au trecut pe aici dar,
    din motive doar de ele stiute, s-au abtinut sa spuna ceva ……….
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 22/09/2014 @ 5:17 pm | Răspunde

  9. @ ALL !!!
    Ma conoleaza insa INTERNETUL
    caci el imi ofera-n dar
    MUZA pentru ca POETUL
    sa-si valorifice al sau har ! 🙂
    Postez in cele ce urmeaza
    un video-clip cu iz OTOMAN

    caci EU-l mei inca viseaza
    sa scrie macar un ROMAN
    despre VIATA ce am dus
    de cand pe lume-am aparut
    caci inca n-am spus ce-am avut de spus
    legat de cate m-au durut ! 🙂
    O toamna frumoasa celor ce ajung pe-aici ! 🙂
    Aliosa.

    PS ! 🙂
    Ieri dupa masa, un fost coleg de scoala militara ce-a participat la ce-a de-a 42-a aniversare,
    m-a sunat ” certandu-ma ” ca NU am POSTAT nimic pe BLOG asa cum am promis,
    imagine de la intalnirea de la BUZAU !!! 😦 😦 😦
    I-am raspuns cu calm ca AM POSTAT dar el nu a cautat sau a cautat unde nu trebuie ! 😦
    Ca sa-i demonstrez ADEVARUL i-am dictat pe litere URL-ul ce-l duce de va vrea, la articolul de fata ! 🙂
    Celor care ma cunosc si nu ma cred, le precizez urmatoarele :
    – colegul despre care vorbesc se numeste STANCIU NICU si raspunde la telefonul 0724232321 ! 🙂
    Cei din neamul ” Toma NECREDINCIOSUL ” sa-l sune si sa-l intrebe
    daca m-a intrebat sau nu ce-am afirmat mai sus !
    I-am precizat sa intre aici , sa-si aleaga POZELE favorite, sa le salveze si-apoi, sa ma informeze ! 🙂
    Astept raspunsul ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 23/09/2014 @ 7:50 am | Răspunde

  10. „O saptamana frumoasa va doresc
    si din nou eu va poftesc
    sa mai comentati odata
    ca o Doamna si-o Nepoata !
    Aceste versuri m-au făcut să zâmbesc de încântare iar dialogul cu dumneavoastră este o plăcere, timp să fie! Imi cer scuze că răspund cu întârziere, dar toamna, noi gospodinele , pe lângă treburile de zi cu zi, mai facem şi conserve şi atunci timpul alocat internetului se scurtează mult.
    Fără să îmi spuneţi am remarcat poza pe care aţi făcut-o lângă statuia marelui Decebal şi-am înţeles că gândim şi simţim la fel. Unchiul Gres a avut o influenţă covârşitoare în devenirea noastră ca oameni. Dumneavoastră aţi făcut parte din generaţia militarilor de carieră mari patrioţi şi mari iubitori de neam şi aceasta se simte din fiecare frază, din fiecare gând pe care îl aşterneţi.
    O seară minunată vă doresc.

    Comentariu de StropiDeSuflet — 23/09/2014 @ 9:10 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, stimata Doamna Aurora !
      Indiferent cand veti raspunde unui comentariu de-al meu, placerea si bucuria raman la fel de mari si sincere ! 🙂
      Chiar daca sunt BARBAT, stiu apropape totul despre OCUPATIILE GOSPODINELOR in sezon de TOAMNA aramie, cu recolte bogate frumos aranjate pe standuri in pietele agroalimentare dar mai ales ( aici ma refer la orasul de pe malul DUNARII batrane 🙂 ) de ZIUA RECOLTEI ce se organizeaza cu mare fast in prima decada a lunii octombrie chiar pe Bulevardul INDEPENDENTEI ca duce spre Parcul Central unde se vede de la o posta,
      ” Monumentul INDEPENDENTEI ” inchinat EROILOR TELEORMANENI
      ce si-au jertfit VIATA in luptele de la PLEVANA, GRIVITA, SMARDAN, VIDIN ( 1877-1878 )
      pentru ca ROMANIA sa devina INDEPENDENTA !!! 🙂 🙂 🙂
      Ma bucur ca m-ati recunoscut in fotografia cu statuia marelui DECEBAL dar mai mult si mai mult ma bucura dialogul virtual cu Domnia Voastra, dialog care imi demonstreaza inca odata ca, FETELE din adolescenta mea acum DOAMNE in puterea cuvantului, au ramas la fel de tinere in suflet, ganduri si simtiri,
      ca-n vremea tineretii lor ! 🙂
      Generatia Generalului GRIGORE BASTAN
      din care si eu cu mandrie fac parte, a fost EDUCATA in spiritul DRAGOSTEI fata de PATRIE,
      in spiritul unui inalt PATRIOTISM fata de NEAM si TARA
      spre deosebire de generatiile de dupa 1989 care au fost educate in cu torul alte scopuri ,
      printre care enumar doar doua :
      – terminarea cu orice pret a liceului, obtinera prin mita si bani a diplomelor de licenta , a masteratelor si doctoratelor in vederea accederii cu orice pret in structurile de conducere a TARII pentru a se imbogati rapid prin escrocherii si inginerii financiare , prin deturnarea banilor publici si chiar europeni, prin vanzarea pe nimic a TARII strainilor dar incasarea unor grase comisioane……………………………………….
      – folosirea la maximum a sintagmelor : ” Scopul scuza mijloacele ” si ” Interesul poarta fesul ”
      pentru promova in societate dar mai ales in politica chiar cu riscul TRADARII de NEAM si TARA si DENIGRAREA ROMANIEI pe la marile cancelarii occidentale …………………………………………….
      Lista ar putea continua , exemple sunt cu sutele iar ceea ce se intampla azi in ROMANIA
      versus diversiunea ordinara pusa la cale de maleficul de la Cotroceni si aplicata de sluga sa, jurnalistul facut locotenent-colonel fara sa fi facut ARMATA,
      demonstreaza fara putinta de tagada, spusele mele de mai sus! 😦
      Va multumesc pentru comentariu si va doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos si rodnic pentru camara bucatariei dumneavoastra ! 🙂 🙂 🙂

      Sarut mana,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 24/09/2014 @ 8:55 am | Răspunde

  11. Un bel blog! ritorno a leggerti volentieri, adesso vado un po di fretta ma scrivi veramente bene; Buona giornata

    Comentariu de pinuccia513 — 24/09/2014 @ 3:19 pm | Răspunde

    • Benvenuti nel mio blog, „Pinuccia513”! 🙂
      Vi auguro lungo soggiorno soprattutto come testimoniato che ti piace come e cosa scrivo! 🙂
      Come presto passerà a voi e me di leggere i vostri messaggi! 🙂
      Grazie per la vostra visita e il commento! 🙂
      Una serata con i vostri cari! 🙂
      Cordiali saluti,
      Alesa.

      Comentariu de Aliosa — 24/09/2014 @ 7:55 pm | Răspunde

  12. Foarte frumoase fotografiile, cred ca ati avut parte de o calatorie minunata! 🙄

    Comentariu de Eda — 24/09/2014 @ 9:52 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
      Asa este, am avut parte de o ANIVERSARE frumoasa si-o calatorie deosebita ! 🙂
      Am material pentru cel putin zece articole dar evenimentele ” la ordinea zilei ” ma obliga sa le postez mai tarziu, poate dupa ALEGEREA noului PRESEDINTE al ROMANIEI ! 🙂
      O zi frumoasa ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/09/2014 @ 8:13 am | Răspunde

  13. Am ghicit imaginea? 😉
    Multumesc frumos!
    Superb totul! felicitari si al cat mai multe aniversari!!
    Se asterne noaptea invaluind totul
    intr-o mantie
    de safir cu sclipiri de cristal
    Lasa ingerii de lumina sa se calauzeasca in vis
    Si dormi in pace
    Noapte buna!
    http://i712.photobucket.com/albums/ww128/ileana_035/trista/7afd5bee_zpsd9167e3e.gif~original

    Comentariu de Ileana — 25/09/2014 @ 1:00 am | Răspunde

    • Buna dimineata, Ileana !
      Normal ca ai ghicit IMAGINEa mai ales ca am specificat si SURSA ! 🙂
      Multumesc pentru vizita si comentariu !! 🙂 🙂
      ” Lasa INGERII de lumina ” sa te calauzeasca in drumul tau plin de culoare si frumos !!! 🙂 🙂 🙂
      O zi frumoasa, prietena draga ! 🙂
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 25/09/2014 @ 8:17 am | Răspunde

  14. Multumesc mult de postare, Sandule !
    Reusite poze, frumoase amintiri…
    O sa- ti trimit si eu ce am facut, pe adresa de e-mail.
    Toate cele bune !

    Comentariu de Adrian Ronai — 27/09/2014 @ 11:27 pm | Răspunde

    • Si eu iti multumesc mult pentru vizita ,comentariu si aprecieri ! 🙂
      Esti PRIMUL dintre participantii la cea de-a 42-a ANIVERSARE
      care vezi si comentezi aceasta postare ! 🙂
      Din pacate, vei si si ULTIMUL caci ceilalti participanti,
      ” au lucruri mai serioase de facut ” ( dupa spusele unui dintre colegi 😦 )
      decat sa se VADA cum aratau la petrecere ! 😦
      Nu-i nimic, asta-i VIATA iar EU merg inainte cu sau fara
      COMENTARIILE lor !!! 🙂 🙂 🙂
      Astept cu nerabdare POZE de la tine iar pe cele mai frumoase si mai reusite,
      le VOI POSTA aici cu mentionarea autorului ! 🙂
      O duminica frumoasa ca si melodia de mai jos ! 🙂

      Cu prietenie,
      Sandu.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2014 @ 9:00 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

