Alioşa

26/09/2014

La Multi Ani, ANDREI , nepotelul meu iubit !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:50 am

La Multi Ani ,ANDREI, nepotelul meu iubit !!! 🙂 🙂 🙂
La Multi Ani , ANDREI !
ANDREI la taierea MOTULUI ( 27-09-2014,BUSTENI

ANDREI, primul TUNS, 26-09-2014 !

Asa arata micutul meu nepotel ANDREI,
in ziua cand a implinit UN AN de viata !!! 🙂 🙂 🙂
Nu-i asa ca este tare frumusel ??? 🙂 🙂 🙂

Motto:
” Un bebeluş este opinia lui Dumnezeu
că lumea trebuie să meargă mai departe ” !!! 🙂 🙂 🙂
Carl Sandburg

Daca ieri 25 septembrie a fost ZIUA de nastere a FIULUI
( La Multi Ani inca o data si-o garoafa de la mine
Garoafa .
c-un pahar de preparat racoritor
Crede si nu cerceta !
ca alcool nu bea ) 🙂 🙂 🙂
si NU i-am dedicat un articol de sine statator
( vezi ultima parte a articolului publicat pe https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/09/24/ ),
astazi, 26 septembrie 2014, de ZIUA nepotelului meu ANDREI
https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
care implineste la ora amiezii UN AN de VIATA si bucurii imense aduse parintilor,bunicutelor, bunicilor si rudelor sale, ii dedic articolul de fata in care, in cuvinte simple dar pline de dragoste , ii urez din toata inima multa sanatate, sa creasca mare, destept si cuminte ,sa fie mereu gingas , stralucitor si frumos ca minunata
ORHIDEE

Pe 26 septembrie 2013 cand a aparut pe lume, mi-a schimbat complet
” Sensul VIETII ”

la gandul ca-mi va duce pe mai departe NUMELE
bunicu
spre marea mea bucurie si implinire ! 🙂
Astazi ,de ZIUA lui eu ii doresc
Tot binele din lume
Si la bunul Dumnezeu ma tot gandesc
Sa-mi dea zile multe , dar si bune .
La NUNTA lui, eu n-am sa pot
Sa CANT sau sa DANSEZ
Dar la un dulce STRANEPOT
Cu siguranta-o sa visez !!!
La Multi Ani, ANDREI,
de Ziua TA !!! 🙂 🙂 🙂

La Multi Ani !

Pe Domniile Voastre, doamne, domnisoare si domni ce veti ajunge pe-aici, acum la ceas aniversar, va invit cu drag si cu respect ca-n timp ce vom ciocni o cupa virtuala de sampanie
bine-ai-venit-andrei
in sanatatea micutului ANDREI,
sa vedeti cateva fotografii facute de TATAL sau,
odata cu trecerea timpului si participarea nemijlocita a sarbatoritului la anumite evenimente importante din viata sa,
precum CRACIUNUL
craciun-fericit-andrei-si-primul-sau-craciun
BOTEZUL
DSC_0093
si BUCURIA cand STEAUA al carui FAN este
12-12-2013andrei-stelistu
marca GOL in poarta adversarelor cu care juca !!! 🙂 🙂 🙂
19-12-2013andrei-la-golul-trei-al-stelei
DSCN6391
micutul-ganditor-andrei-2013-12-18
DSCN6339

DSC_0319

DSC_0259

DSC_0093

20140402_133853
ANDREI la aniversarea a 10 luni de la nastere !

3-Andrei

20140419_151809
DSC_0016

Andrei saru mana

20140604_202733
1469985_10151842125971658_428441411_n

7985_10151870348511658_1047239456_n

1-Andrei la 10 luni cu doar 2 DINTISORI !

Verisorul sau primar,
Emanuel la ciuperci !
italianul EMANUEL,
care pe 17 septembrie 2014 a implinit frumoasa varsta de 10 ( zece ) ani,

https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
nepotelul meu din partea fiicei casatorita cu un italian,
m-a rugat telefonic sa-i urez sarbatoritului
ANDREI
si din partea lui,
„Tanti Auguri ” !!! 🙂 🙂 🙂
Cum sunt convins ca ” Prietenul ( prietena) la nevoie se cunoaste ” 🙂
si ca veti fi alaturi de nepotelul meu ANDREI la implinirea unui ANISOR de VIATA,
din partea lui, micutul meu nepotel, ca semn de recunostinta si inalta pretuire,
va multumnesc pentru urari
Cu stima si respect,
Aliosa.

45 comentarii »

  1. Îi urez şi eu mulţi ani înainte sănătoşi şi voioşi. Să aibă parte de-o viaţă frumoasă, fericită şi plină de noroc. Să vă bucuraţi de el. Vă seamănă mult! 🙂

    Comentariu de Loredana Milu (Buciumeanu) — 26/09/2014 @ 9:00 am | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru urari, Loredana ! 🙂
      Asa este, seamana cu mine fapt recunoscut chiar de de parintii sai !! 🙂 🙂
      As vrea sa-mi semene nu numai la FATA ci la toate si cel mai tare si mai tare mi-as dori
      sa urmeze CARIERA MILITARA asa ca BUNICUL sau !!! 🙂 🙂 🙂
      Cum esti la inceput de casatorie, da-mi voie sa-ti urez sa ai parte si domnia ta de un asemenea INGERAS ! 🙂
      O sambata frumoasa, o duminica minunata si-o saptamana linistita din toate punctele de vedere ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/09/2014 @ 9:26 am | Răspunde

      • Să vă bucure orice alegere de-a sa. 🙂

        Vă mulţumesc şi eu de gândul bun. Adevărul este că ne gândim destul de des (mai ales eu) la un asemenea îngeraş, dar mai lucrăm la un vis care să-i rezerve un viitor frumos înainte de a lua naştere. 🙂

        Un weekend frumos! 🙂

        Comentariu de Loredana Milu (Buciumeanu) — 26/09/2014 @ 9:59 am

  2. La multi ani ! Si aceasta urare merita adresata atat nepotului, fiului, cat si tatalui si bunicului!

    Mircea

    Comentariu de Decenu — 26/09/2014 @ 9:06 am | Răspunde

    • Multumesc din inima prietene, Mircea, pentru frumoasele urari
      adresate celor nominalizati mai sus ! 🙂
      Sa dea Dumnezeu ca si domnia ta sa ai parte de bucurii ca si mine ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 26/09/2014 @ 9:28 am | Răspunde

  3. Ciocnesc și eu un pahar de șampanie virtual, în sănătatea nepoțelului tău atât de drăgălaș! Să trăiască la mulți ani sănătoși, iar tu să-ți poți admira strănepoții pe care el ți-i va dărui! Toate gândurile bune, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 26/09/2014 @ 9:29 am | Răspunde

    • Multumesc frumos Petru pentru urari ! 🙂
      La NUNTA lui, eu n-am sa pot
      Sa CANT si sa DANSEZ
      Dar la un dulce STRANEPOT,
      Cu siguranta-o sa visez !!! 🙂 🙂 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:05 pm | Răspunde

  4. La multi ani cu drag , sa va traiasca intru multi ani cu bucurie .
    O familie frumoasa in toate cele este mangaiere pentru suflet .
    Anisori frumosi sa aveti cu totii .
    🙂

    Comentariu de luminasimpla — 26/09/2014 @ 9:48 am | Răspunde

    • Toata lumea se gandeste
      sa traiasca mult si bine
      insa Domnul hotareste
      cati ani pune-n mir la tine ! 🙂
      Multumesc pentru urari ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:09 pm | Răspunde

  5. Să vă trăiască! La mulţi ani!

    Comentariu de Poteci de dor — 26/09/2014 @ 11:09 am | Răspunde

    • ” Poteci de dor” , iti multumesc
      pentru vizita si urari
      si din inima-ti doresc
      sa mergi cantand pe noi carari !!! 🙂 🙂 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:12 pm | Răspunde

  6. Şa mulţi ani nepoţelului!
    Să fiţi cu toţi sănătoşi şi să vă bucuraţi de toate evenumentele frumoase din viaţa lui !

    Comentariu de StropiDeSuflet — 26/09/2014 @ 12:17 pm | Răspunde

  7. Grabita să fac urările cuvenite, nu am spus impresia ce mi-au lăsat-o nepoţeii dumneavoastră!
    Amândoi sunt superbi! 🙂
    Sunt frumoşi foc şi ochişorii lor trădează nu numai sănătate şi vioiciune ci şi inteligenţă!
    Iar după cum şi cât l-aţi pozat pe cel mic, se vede clar cât de mult îl iubiţi.
    Nu mă îndoiesc câtuşi de puţin că Emanuel nu s-ar bucura de aceeaşi iubire, dar cum el este mai departe, firesc şi pozele sunt mai puţine.
    Să vă trăiască!

    Comentariu de StropiDeSuflet — 26/09/2014 @ 12:35 pm | Răspunde

    • Revenirea Domniei Voastre cu acest comentariu,imi umple inima de bucurie ! 🙂
      Pe amandoi NEPOTEII ii IUBESC la fel de mult !! 🙂 🙂
      Cum era vorba despre Ziua de nastere a nepotelului ANDREI,
      era normal sa postez cat mai multe fotografii despre el .
      Cu EMANUEL, am sute de fotografii, multe facute de mine de fiecare data cand mergeam in ITALIA
      iar si mai multe, trimise de fiica mea prin intermediul Yahho Messenger ! 🙂
      Aici si acum , am postat doar una cu EMANUEL dar daca intrati pe
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
      cand vorbeam despre ZIUA lui, veti constata adevarul spuselor mele ! 🙂
      Multumesc pentru urari ! 🙂

      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:22 pm | Răspunde

  8. La Multi Ani fericiti, sa va traiasca sa va aduca multa fericire!!! 🙂

    Comentariu de Adeena — 26/09/2014 @ 12:41 pm | Răspunde

    • Buna ziua, Adeena !
      Vizita ta ma bucura,
      urarea ma incanta ! 🙂
      Multumesc ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:24 pm | Răspunde

  9. Domnule, aveti niste nepotei minunati si o familie frumoasa ! 🙂
    Sa va creasca mari, sanatosi si frumosi nepoteii ! 🙂
    La Multi Ani! micutului Andrei dar si celui mare!
    Iar dumneavoastra viata sanatoasa, lunga si fericita alaturi de exceptionala dumneavoastra familie!
    Cu prietenie.

    Comentariu de OrhiKamyDeea — 26/09/2014 @ 12:42 pm | Răspunde

    • Doamna, treceti rar dar treceti bine
      caci urarea dumneavoastra
      este pentru mine
      precum ROZMARINUL binefacator din glastra ! 🙂
      Va multumesc pentru urarile adresate atat nepoteilor cat si mie ! 🙂
      Viata lunga, fericita si eu va doresc !!! 🙂 🙂 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:29 pm | Răspunde

  10. Va urez un sincer La multi ani ambilor nepoti!
    Sunt 2 frumosi.
    Sa va traiasca si sa aveti parte numai si numai de bucurii alaturi de ei!
    Sunteti un bunic norocos!

    Comentariu de zleda — 26/09/2014 @ 1:06 pm | Răspunde

    • Buna ziua, Zleda !
      Multumesc frumos pentru vizita si urari ! 🙂
      Da, sunt un BUNIC norocos caci am doi NEPOTEI frumosi si sanatosi !! 🙂 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:32 pm | Răspunde

  11. LA MULTI ANI ❗ sa va traiasca micutul Andrei ! 🙂
    Sanatate si viata frumoasa sa-i fie harazita.
    Sa va traiasca toti nepotii prezenti si cei ce vor veni.
    La fel le doresc tuturor pentru ca,
    nu-i bucurie si fericire mai mare ca nasterea unui copil.
    Multumesc pentru tratatie si pozele cu micutul.
    Sa stiti ca va seamana, cel putin aliura este aceeasi,
    se vede clar ca este nepotelul dumneavoastra.

    Comentariu de Beta — 26/09/2014 @ 3:26 pm | Răspunde

    • Buna ziua, stimata Doamna !
      Cuvintele de felicitare sunt ca oxigenul pentru OM ! 🙂
      Iar imaginea postata, este superba ! 🙂
      Va multumesc din toata inima pentru vizita si cele postate ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Cu toata stima si respectul,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:37 pm | Răspunde

  12. La multi ani !
    Zambete si bucurii !

    Comentariu de davidionel — 26/09/2014 @ 7:00 pm | Răspunde

    • Multumesc pentru urari, DavidIonel ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:38 pm | Răspunde

  13. Buna seara, Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor
    care astazi 26 septembrie v-ati ghidat virtual pasii
    spre casa-mi virtuala urandu-i in primul rand
    sarbatoritului ANDREI ,
    La Muti Ani de ziua lui 🙂
    ,dar si TATALUI sau, BUNICULUI ” Aliosa ” si verisorului sau primar EMANUEL !!! 🙂 🙂 🙂
    Imi cer public scuze ca NU v-am raspuns pana acum ( dar Domniile Voastre stiti de ce ….)
    si va multumesc

    din toata inima ca ne-ati fost alaturi virtual la marea noastra BUCURIE !!! 🙂 🙂 🙂
    Din pacate, ora fiind inaintata si CINA aproape, va voi raspunde maine dimineata,
    punctual si la fiecare in parte ! 🙂
    Va multumesc pentru intelegere !! 🙂 🙂
    O seara deosebita va doresc caci a mea este super !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stima, respect, recunostinta, prietenie si pretuire,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 26/09/2014 @ 7:19 pm | Răspunde

  14. Ciao, Aliosa. Ho ammirato le immagini di Andrej.Dopo un periodo di assenza, passo di nuovo dal tuo blog.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 26/09/2014 @ 9:20 pm | Răspunde

    • Ciao, Gian Paolo e bentornato nel mio blog! 🙂
      Mi chiedevo perché non venire ……..
      Così come ho capito hai avuto qualche ragione ……….
      Grazie per la visita anniversario ora, il giorno di ANDREI! 🙂
      Bel week-end! 🙂
      Con amicizia,
      Alesa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:46 pm | Răspunde

      • Purtroppo sì. Ma spero di essermeli lasciati alle spalle.
        Un saluto

        Comentariu de newwhitebear — 27/09/2014 @ 6:33 pm

  15. La mulţi ani sănătoşi şi fericiţi şi să vă bucuraţi de el!
    🙂

    Comentariu de natycalinescu — 26/09/2014 @ 10:23 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos pentru urari, Naty ! 🙂
      Weekend placut ! 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:47 pm | Răspunde

  16. Tantissimi auguri di buon compleanno al piccolo Andrea. E’ stupendo 🙂
    Un grande saluto, Pat

    Comentariu de Patrizia M. — 26/09/2014 @ 10:32 pm | Răspunde

    • Ciao, Pat!
      Cioè, poco ANDREI è superba, un vero angelo! 🙂
      La venuta del mondo, abbiamo fatto tutta la famiglia felice e che mi toglierò i nomi,
      mi rende ancora più felice !!! 🙂 🙂 🙂
      La ringrazio molto per la visita e auguri! 🙂
      Bel week-end! 🙂
      Un caro saluto e un abbraccio sincero !!! 🙂 🙂 🙂
      Alesa.

      Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 4:55 pm | Răspunde

  17. @ ALL !!! 🙂 🙂 🙂
    Dis de dimineata si pana acum, am multumit pe blogurile Domniilor lor,
    cum am stiut eu mai bine,
    tuturor Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor
    care la ceas aniversar ne-au fost alaturi de ziua micutului ANDREI
    cu un comentariu sau un simplu like !!! 🙂 🙂 🙂
    Cum petrecerea continua, NU am timp sa raspund la fiecare comentariu si aici
    dar sigur voi raspunde cand timpul imi va permite ! 😦
    Multumesc pentru intelegere si un
    CRIN pentru fiecare ! 🙂

    Weekend placut ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 27/09/2014 @ 10:20 am | Răspunde

  18. La multi ani, Andrei!

    Comentariu de ane — 27/09/2014 @ 8:26 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Ane ! 🙂
      Multumesc frumos pentru urare ! 🙂
      ANDREI micutul sarbatorit, te pupa dulce
      iar BUNICUL fericit iti ofera FLORI cat poti duce !!! 🙂 🙂 🙂
      O duminica minunata ! 🙂
      Cu prietenie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2014 @ 7:09 am | Răspunde

  19. Comentariu de ane — 27/09/2014 @ 8:28 pm | Răspunde

    • La un asemenea videoclip minunat
      in mintea mea am doar un gand
      asa c-am stat mult si m-am gandit
      cu ce-as putea ca sa-ti raspund
      ca video postat de mine, sa fie la fel de bine primit
      de Domnia Ta fredonand si chiar razand
      iar nepotelul meu ANDREI, multumit si fericit ! 🙂

      O duminica frumoasa ca si cele doua videoclipuri !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu respect si simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2014 @ 7:22 am | Răspunde

  20. La multi ani ! Sănătate şi să vă bucuraţi de el !

    Comentariu de Adrian Ronai — 27/09/2014 @ 11:04 pm | Răspunde

    • Multumesc frumos, Adi ! 🙂
      Daca ai si tu nepoti, sanatate le doresc si sa te bucuri de ei ! 🙂
      Daca inca nu ai, spune-le copiilor tai,
      sa ” treaca urgent la treaba ” !!! 🙂 🙂 🙂
      O duminica frumoasa intregii familii ! 🙂
      Cu prietenie,
      Sandu .

      Comentariu de Aliosa — 28/09/2014 @ 7:55 am | Răspunde

  21. Buna Prietene!
    Imi cer scuze pentru intarziere insa aici unde sunt nu am nici programe nici net mai puternic,
    de aceea nu am putut intra mai des si a scrie comentari .
    Mereu am trecut in fuga.
    Acum doarme nepotelul, si am profitat de situatie pentru a veni aici
    in minunata ta casuta virtuala pentru a,
    aduce un cadou scumpului tau nepotel. Sa iti traiasca nepotelul,
    sa te bucuri de el si de toti ceilalti.



    O zi binecuvantata! 🙂

    Comentariu de Ileana — 03/10/2014 @ 6:02 pm | Răspunde

    • Buna ziua,Ileana !
      Sintagma :
      ” Cel din urma, va fi cel DINTAI ” ,
      si-a facut permanent efectul !
      Iar cele spuse de tine si mai ales cadourile oferite ” scumpului ” meu nepotel ANDREI,
      dovedesc fara putinta de tagada, acest lucru !
      Cadourile-s minunate, cuvintele sunt de inima dictate iar vizita ta,
      chiar daca esti „pe urmele lui Badea CARTAN… ” 🙂 ,
      ma bucura si-mi face ziua mai frumoasa ! 🙂
      Multumesc frumos ! 🙂
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut, ” cara mia ” ILEANA 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 04/10/2014 @ 9:34 am | Răspunde

  22. Comentariu de araanz50 — 22/12/2014 @ 2:03 pm | Răspunde

    • Buna ziua, Araanz50 ! 🙂
      Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat dar….,
      de vina este ” SPAMUL ” ! 😦
      Multumesc pentru postare ! 🙂

      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 15/02/2015 @ 1:58 pm | Răspunde

  23. Such a beautiful post with lovely songs. The baby is so sweet.

    Comentariu de dilipnaidu — 15/02/2015 @ 6:29 pm | Răspunde

    • Buna seara, ” dilipnaidu ” !
      Multumesc pentru vizita si aprecieti ! 🙂
      Numai de bine iti doresc
      si cu respect te poftesc
      sa mai treci pe la mine
      ca e cald si bine ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 15/02/2015 @ 6:57 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

