Alioşa

01/11/2014

Razbunarea sotiei inselate !!!

Filed under: generale,Uncategorized — Aliosa @ 7:55 am

Buna dimineata !aadfe1f4e4ee0f823e8a49089d17b773Urare cu flori ( Beta)

In loc de motto:

Cu stima si respect dar si cu regretul ca NU stiu cum sa REZOLV problema, ANUNT pe Doamnele, Domnisoarele si Domnii care-mi vor tece pragul casei virtuale, faptul ca, LAPTOPUL meu, din motive doar de el stiute,  A RAMAS tot la ORA de VARA !!!    Razand cu gura pan'la urechi !Asa ca, sa NU va surprinda faptul ca in momentul cand Domniile Voastre ati POSTAT ceva , veti VEDEA la COMENTARIU  ora 07.00  iar ceasul dvs.  arata ora 06.00  !!!  icon_cry

Daca cineva dintre Domniile Voastre cunoaste cum se da ORA inapoi la LAPTOP sa-mi spuna si mie !  🙂   Va multumesc anticipat si va invit  sa  cititi o micuta postare, intitulata de mine

” Razbunarea unei sotii inselate ”

care , sper din toata inima sa va placa mai  mult decat postarea anterioara ! clappinghat

” Cuplu, casatorit de 15 ani,

amandoi lucreaza, dar cu greu fac fata cheltuielilor zilnice.Fostii lui colegi din timpul serviciului militar au devenit oameni bogati, au firme pe numele lor, si-au cumparat automobile 4×4 si fac excursii in strainatate, iar el nu are nici macar un Fiat de 1000 cmc.Intr-una din zile, tanarul da peste un anunt in ziar: „De vanzare Mercedes 4×4 – nou. Pretul: $250”.
Presupune ca e o greseala de tipar, totusi telefoneaza si ii raspunde o voce de femeie.- Anuntul cu Mercedesul e real?- Desigur. Si primul care va veni cu 250 de dolari, va cumpara masina.- Sunt in drum spre tine!…Scoate in graba 250 de dolari din sertar si „zboara” la adresa indicata.
O doamna in varsta deschide usa.- Am impresia ca-i pur si simplu o gluma… Mercedes pentru 250 de dolari?- Hai sa vezi.Si-l conduce la garajul casei unde se afla un Mercedes 4×4 – complet nou. Tanarul ii spune:- Eu nu-s bogat, dar sunt om drept si cinstit. Asa incat ori ca imi vei spune ca nu te pricepi la automobile, ori ca e vorba de o gluma; masina asta valoreaza 70000 de dolari, poate chiar mai mult. De ce o vinzi numai pentru 250 de dolari?- Pentru ca esti om drept, iti voi explica despre ce e vorba: Eu am fost casatorita 60 de ani. In urma cu o luna si jumatate, sotul meu a murit. Saptamana asta am deschis testamentul si acolo era scris ca locuinta ramane in posesia mea. Banii, toti banii, raman in posesia mea.Dar in paragraful al treilea al testamentului era scris ca el are o iubita. Si el hotaraste sa se vanda Mercedesul 4×4 si sa se trimita iubitei lui suma primita. Iar eu vreau sa ma razbun pe ea. Pur si simplu sa ma razbun. In testament scrie: „sa se vanda masina si sa i se trimita suma primita…” si nu scrie „sa i se dea masina…”, iar razbunarea mea este ca ea saprimeasca pentru masina asta numai 250 de dolari si nimic mai mult…”Tanarul scoate din buzunar 250 de dolari, plateste doamnei, ia masina si se duce cu ea direct la service, pentru a o verifica.
Dupa verificare i se spune ca automobilul este complet nou, aproape nu s-a circulat cu el…Multumit se intoarce acasa, urca scarile in graba si vede postarul iesind din locuinta lui.Tanarul il intreaba:

„Ce veste ne-ai adus?”La care postasul ii raspunde:
„I-am adus sotiei tale recomandat- expres 250 de dolari”!!!  de la BETA

Sursa acestei istorioare, e-mail , de la un prieten .

O zi minunata !

Cum campania electorala prezidential se inchide oficial la ora 07.00,imi face o deosebita placere sa va multumesc Domniilor Voastre care mi-ati fost alaturi incepand cu postarea https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/09/24/

si pana la postarea de pe

https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/10/30/

cu comentarii , like sau cu amandoua !!!  🙂  🙂  🙂

VOTATI cu cine vreti dar musai mergeti la VOT !!!  🙂  🙂  🙂

Aseara, echipa mea de suflet, STEAUA Bucuresti, mi-a facut cea mai mare bucurie dinaintea primului tur al alegerilor prezidentiale ! 🙂

STEAUA- DINAMO

3-0    !!!

http://youtu.be/JGKCi0rsDBcclappinghat

iar comentariile le las pe seama Domniilor Voastre !!!   🙂  🙂  🙂

Cu stima si respect,

Aliosa.

23 comentarii »

  1. Finalul povestirii tale a fost debordant și m-a făcut să râd sănătos, de dimineață bună! 🙂 🙂 🙂
    Mâine dimineață, toți românii responsabili vor merge la vot, pentru că e un drept și o datorie să-l votăm pe acela care ni se pare că merită să ne fie președinte.
    Cine nu votează, nu contează și nici n-are dreptul să se plângă după aceea!
    Îți transmit multă căldură, de aici, din nordul țării, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 01/11/2014 @ 8:12 am | Răspunde

  2. Buna dimineata , Petru !
    Ai mare dreptate ! 🙂
    ” Cine nu voteaza , nu conteaza si nici n-are dreptul sa se planga dupa aceea ” ! 😦
    Din pacate, sunt foarte multi romani LASI, IPOCRITI si DEMAGOGI care intrebati fiind de mine personal zilele trecute cu cine ar vota si daca vor merge sau nu la vot,
    au raspuns ” in doi peri ” cum face Basescu cu jurnalistii care-l intreaba despre mosia sa de la NANA !!! 😦 😦 😦
    Asemenea indivizi LASI, daca-i intrebi cu cine au votat, raspund NESIMTITII cu ochii iesiti din orbite si spuma la gura ca au votat , culmea NESIMTIRII,
    cu chiar cel care a castigat !!! 😦 😦 😦
    Mi-e SILA de astfele de indivizi LASI si LIPSITI de CURAJUL RASPUNDERII PERSONALE !!! 😦
    Multumesc pentru vizita matinala , pentru comentariu , urari si indemnul adresat romanilor sa mearga la vot care-i „” un DREPT si o DATORIE ” ! 🙂
    Din pacate, NU mi-ai raspuns la INTREBAREA din preambulul acestei hazlii povestiri, anume, cum sa procedez ca sa TREC si LAPTOPUL meu la ORA de IARNA !!! 😦 😦 😦
    La sfarsitul comentariului tau precizeaza ora postarii ca fiind 8:12 am 😦
    iar ceasul arata ora 07:12 !!! 🙂 🙂 🙂
    Sa ai parte de o sambata cat mai frumoasa si calduroasa ! 🙂
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 01/11/2014 @ 8:42 am | Răspunde

  3. Cred că nu-i de vină calculatorul,
    fiindcă și al meu arată aceeași oră ca al tău.
    Părerea mea este că se ia în considerare meridianul zero, deci ora Angliei, și după el se notează orice apariție în blogosferă.
    Așadar, n-ai motiv de îngrijorare! 🙂
    Toate cele bune, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 01/11/2014 @ 9:12 am | Răspunde

    • Acum ca m-ai lamurit, stau linistit ! 🙂
      In mintea mea, nu voiam sa las loc la interpretari si tocmai de aceea am intrebat ! 🙂
      Multumesc ca mi-ai raspuns la intrebare ! 🙂
      Toate cele bune,Petru ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/11/2014 @ 10:49 am | Răspunde

  4. 🙂
    Numai de bine !

    Comentariu de davidionel — 01/11/2014 @ 12:16 pm | Răspunde

    • Multumesc prietene , David Ionel ! 🙂
      Daca esti tot acolo unde fotbalistii romani au facut ISTORIE in Cupa Mondiala din anul 1970 desi au evoluat in ” Grupa Mortii ” 😦 😦 😦

      vizita domnieie tale, ma bucura si mai mult ! !
      Numai de bine iti doresc si eu din toata inima ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/11/2014 @ 7:17 pm | Răspunde

  5. @ O dedicatie muzicala speciala

    pentru prietenii mei virtuali
    PETRU si DAVID IONEL
    care au lasat un comentariu
    dar si pentru doamnele, domnisoarele si domnii care au lasat un LIKE ! 🙂
    O seara de sambata cat mai frumoasa
    si-o duminica de toamna tarzie dar calduroasa !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 01/11/2014 @ 7:21 pm | Răspunde

  6. Buna seara, nu am reusit sa intru mai devreme din motive de ocupatie :
    Sambata, 1 noiembrie, Biserica Ortodoxa a randuit sa se faca pomenirea mortilor.
    Desi eu sunt ca religie romano-catolica faptul ca am rudele sotului de religie ortodoxa imi da prilejul sa-i pomenesc desi oricum eram motivata sa fac acest lucru datorita faptului ca :
    In fiecare an, in foarte multe tari crestine din lume se serbeaza, pe 1 noiembrie, Ziua mortilor (All
    Souls Day) sau Ziua tuturor sfintilor (All Saints Day, Tout Saints). Semnificatia Zilei mortilor se regaseste in spiritualitatea Bisericii Romano-Catolice, insa, de ani buni,
    traditia a fost preluata in egala masura si de ortodocsi, si de luterani, calvini ori unitarieni. Potrivit
    credintei catolice, in aceasta zi, o parte din sufletele celor morti, care nu au fost nici sfinti si nici
    damnati, ajung in Purgatoriu, unde se curata de pacate pentru a putea intra in Rai.
    Cu acest prilej va ofer virtual sa serviti coliva

    Daca nu sunt plictisitoare am sa va scriu si cateva cuvinte despre simbolul colivei mai ales la ortodocsi pentru ca la noi la romano-catolici nu se obisnuieste si nu-mi amintesc dar cred ca nu in tot Ardealul se obisnuieste servirea ei mai mult colacii sunt la mare cinste la pomeni, drept pentru care tot virtual desi mi-ar fi placut mai mult sa va pot oferi in real dar este bine si asa un colac si-i invit pe toti prietenii de pe acest blog pe care-l administrati si de unde avem multe de insusit spre binele nostru sa serveasca.Eu ofer din toata inima si m-am rugat pentru toti mortii si ai prietenilor reali cat si ai celor virtuali pentru ca Dumnezeu este pretutindeni si ne primeste rugaciunile daca sunt facute din inima curata.

    Coliva, element nelipsit de la slujba parastasului și a înmormântării, este expresia materială a credinței noastre în nemurire și înviere, fiind făcută din boabe de grâu, pe care Domnul însuși le-a înfățișat ca simboluri ale învierii trupurilor.
    Minunea descoperirii colivei, de către Sfântul Mare Mucenic Teodor Tiron s-a făcut astfel: împăratul Iulian Apostatul, aducându-şi aminte, că în săptămâna întâi a marelui post, creştinii țin post aspru, a vrut să spurce alimentele întregii cetăţi cu sângele de la jertfele idolilor. Atunci, a chemat pe eparhul cetăţii şi i-a zis: „Ascultă, eparhule, zeii cei mari mi-au adus aminte că creştinii nazarineni şi galileeni nu ne ascultă bine, ci ne fac rău. Să facem şi noi ceva ca să ne asculte de silă. Porunceşte să nu se vândă în cetate altă mâncare decât numai cele împărăteşti, dar acestea să fie îmbibate cu sângele jertfelor, căci aşa făcând, se vor împărtăşi creştinii cu sila şi ni se vor supune. Dar acestea să se facă pe ascuns, ca să nu ştie creştinii şi să se păzească”.
    Porunca împăratului a fost împlinită întocmai, dar Dumnezeu nu a îngăduit ca cei ce îl iubeau să se spurce, mâncând din sângele jertfelor și a trimis la Eudoxie, care era pe atunci Arhiepiscop al Constantinopolului, peSfântul Marele Mucenic Teodor Tiron. Acesta, venind la arhiereu, i-a zis astfel: „Degrabă sculându-te, să aduni turma lui Hristos şi să porunceşti cu tărie ca nimeni să nu mănânce bucatele şi băuturile cele ce se vând în târg, căci toate sunt întinate cu sânge din jertfele idoleşti, după porunca păgânului împărat”. La auzul acestei porunci, știind că nu toți locuitorii orașului aveau hrană depozitată, mai ales cei săraci și că imposibilitatea de a cumpăra din piață ar fi dus la înfometarea lor, arhiereul a întrebat: „Cum s-ar putea ca cei săraci să nu cumpere bucate din târg?” Atunci i-a grăit Sfântul: „Să li se dea colivă şi se va mângâia neajunsul lor”. Coliva, după lămurirea Sfântului Teodor, era denumirea dată grâului fiert, în regiunea sa natală, Evhaita.

    Eudoxie, sculându-se îndată, a adunat toți creștinii şi le-a spus ceea ce a văzut şi a auzit. Deci, făcând colivă, a ferit turma lui Hristos nevătămată de vicleșugul împăratului. Nimeni n-a cumpărat din alimentele împărăteşti, încât toate s-au stricat în săptămâna aceea şi au fost aruncate în mare. Păgânul împărat, văzând că planul lui a fost descoperit, a poruncit să fie puse din nou spre vânzare alimentele obișnuite. Iar poporul lui Hristos, sfârşindu-se săptămâna întâi a marelui post, în sâmbăta aceea a făcut pomenirea Sfântului Mucenic Teodor, cu colivă, mulţumind lui Dumnezeu şi cinstindu-l pe sfântul Său, Teodor.

    Nu ma pricep cum se poate schimba data la leptop dar la calculator s-a schimbat automat , nu a trebuit sa intervin eu. Multumesc pentru povestioara, foarte draguta, m-a amuzat teribil si mi-a amintit de o alta pe care o am eu la mine la glume, glumite…. cu o femeie nemultumita.

    Felicitari pentru Steaua ca a reusit sa bata cainii rosii pe care nu i-am agreat niciodata mai ales pentru duritatea jocului pe care il practicau , pe timpul cand mai urmaream meciuri de footbal, acum nu mai stiu cum mai joaca dar avand in vedere ca naravul din fire nu are lecuire cred ca tot cam cotonagii sunt si acum. Va doresc o seara frumoasa, linistita, somn usor si odihnitor pentru ca maine sa mergem la vot si-i rog pe toti romanii nostri care-si iubesc tara si poporul sa mearga sa voteze macar daca vor carcoti pe urma sa aibe si acest drept desi majoritatea fac galagie fara sa aibe dreptul nefacand nimic niciodata doar elaborand pretentii si drepturi.

    Comentariu de Beta — 01/11/2014 @ 10:18 pm | Răspunde

    • Buna dimineata, Anda ! 🙂
      In ziua VOTULUI pentru scaparea de malefica si diabolica persoana ce a terorizat ROMANIA timp de ZECE ani, un ALTFEL de COMENTARIU decat cel de fata, n-ar fi avut efectul pe care-l are acest minunat si de suflet crestinesc comentariul facut aici de Domnia Ta ! 🙂
      Cu toata sinceritatea, REPET ce-am spus de zeci de ori pe BLOGUL meu dar si al PRIETENELOR ( prietenilor ) virtuali :
      – RESPECT optiunile religioase ale persoanelor cu care intru in contact iar faptul ca eu sunt crestin-ortodox, nu ma impiedica sa fiu alaturi de cei dragi la momente de srabatori religioase !
      FIICA mea este casatorita cu un CATOLIC, nepotelul meu italian EMANUEL
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
      a fost BOTEZAT in stil catolic, de PASTELE catolic am petrecut excelent cu rudele din ITALIA ! 🙂
      Faptul ca sunteti de ” religie romano-catolica ” nu ma impiedica sa va fiu alaturi chiar daca numai VIRTUAL iar pledoaria facuta mai sus pentru a intelege si eu frumusetea unei manifestari ROMANO-CATOLICE, este BINEVENITA pentru mine ! 🙂
      Va marturisesc cu toata sinceritatea ca IMI PLACE la NEBUNIE ” COLIVA ” iar daca mi-ati trimite COLIVA din imaginea mai sus postata, AS MANCA-O pe TOATA !!! 🙂 🙂 🙂
      Cand eram copil si mergeam cu bunul meu TATA la BISERICA , refuzam BISCUITII, BOMBOANELE , NUCILE si PRAJITURILE si rugam gospodinele sami dea daca vor, COLIVA caci imi placea mai mult decat toate celelate aici spuse, la un loc ! 🙂
      Istoria COLIVEI ce nu lipseste de la nici o INMORMANTARE in stil ortodox, m-a bucurat s-o aflu si pentru asta, va multumesc ! 🙂
      Iar ca sinceritatea sa mearga pana la capat, IMI PLACE mult de tot si cum arata ” COLACUL ” postat si sunt convins ca si GUSTUL lui este deosebit !!! 🙂 🙂 🙂
      Sper din toata inima ca ASTAZI 2 nov.2014, DUMNEZEU , atat ORTODOX cat si ROMANO-CATOLIC sa-i INDEMNE sa MEARGA la VOT, sa voteze pe cine le dicteaza INIMA si CONSTIINTA dar, sa mearga si sa nu lase prostimea platita sa voteze in numele lor ! 😦
      Asa sa na ajute Dumnezeu ! 🙂
      O Duminca edenica, Anda ! 🙂
      Cu cea mai inalta consideratiune,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/11/2014 @ 9:02 am | Răspunde

      • Ma bucur ca postarea mea a fost bine primita si va multumesc pentru sinceritate si pretuire. Pentru mine nu conteaza religia omului ci omul ca atare. In mintea si-n inima mea nu exista decat un singur Dumnezeu pentru toti oamenii care traiesc in intregul Univers.La mine asa s-a nimerit sa fie religia mea pentru ca eram mult prea mica pentru a-mi exercita optiunea asa ca mi-am propus in numele dragostei ce o port Domnului sa respect tot ce a fost creat de El sa caut sa aduc atingere cat mai putin posibil , ideal ar fi deloc insa nu sunt inger, inca imbrac costumul omului. Desi sunt sloboda la a-mi expune parerile sunt o persoana f. sensibila si sufar chiar daca nu o prea spun cand din cele ce spun sau scriu supar pe cate cineva pentru ca nu asta doresc dar nu am cum sa fac sa fiu si direct-obiectiva si sa nu supar. Imi cer iertare celor care considera ca i-am suparat prin ceea ce postez si scriu dar nu cunosc ipocrizia sa gandesc una si sa scriu alta asa ca daca e sa fie un pacat o sa-l duc pana ce va fi momentul usurarii. Sper ca sa incheiem ziua cu o stare de bucurie si Dumnezeu sa vegheze astazi deasupra Romaniei si a romanilor mai mult ca-n alte zile. Am sa las o cafeluta pentru toti prietenii de pe blogul dumneavoastra pe care-i consider si prietenii mei
        http://i1112.photobucket.com/albums/k491/beta52/10302323_787806157917011_5108012296735546786_n.jpg.

        Comentariu de Beta — 02/11/2014 @ 4:36 pm

      • Toate postarile dumneavoastra sunt BINE PRIMITE pe blogul meu in primul rand ca sunt spuse din INIMA sincera, neprefacuta si neascunsa fata de cititori, din SUFLETUL dvs. curat ca larima ochiului sanatos , in spiritul ADEVARULUI si RESPECTULUI fata de semeni indiferent de etnie, religie, varsta sau sex ! 🙂
        Parerea unor prefacuti pentru a-si realiza scopurile ascunse si murdare, mai putin ma intereseaza iar daca constat ca au depasit limitele bunului simt, le arunc imediat comentariile la fabrica de ” sters definitiv ” si la ” spam” ca sa stea acolo pana mi-o veni mie chef sa-i moderez .
        Va multumesc si pentru acest comentariu dar si pentru DARUL facut atat mie cat si prietenilor virtuali ai blogului meu ! 🙂
        Multumesc in numele lor pentru CAFELUTA aburinda si FELIUTA de TORT delicios !!! 🙂 🙂 🙂
        ( cum apare doar LINK-ul , va rog frumos sa dati dublu click pe el si veti simti aburul CAFELUTEI si mirosul FELIUTEI de TORT ) 🙂
        Doamna, Anda, seara aceasta , se va incheia cu bine , sunt sigur ! 🙂
        Suspansul va fi in seara zilei de 16 nov.2014 cand,
        la ora inchiderii sectiilor de votare din TARA, scorul va fi foarte strans si va trebui sa se astepte sosirea situatiei voturilor din strainatate care, poate INCLINA BALANTA definitiv in favoarea unuia sau altuia dintre cei doi candidati ajunsi in turul doi de scrutin !!! 😦 😦 😦

        Sa speram ca in duminica de 16 noiembrie 2014,
        Sfantul Apostol si Evanghelist MATEI va fi de partea candidatului
        ROMAN de religie ORTODOXA !!! 🙂 🙂 🙂
        Asa sa ne ajute Dumnezeu !!! 🙂 🙂 🙂
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 02/11/2014 @ 5:15 pm

  7. Buna dimineata stimate prietene si stimati prieteni ai blogului meu ! 🙂
    Inainte de a pleca la VOT, dati-mi voie sa va urez din toata inima o DUMINICA EDENICA si
    indemnul de a MERGE la VOT, sa VOTATI pe cine vreti dar, musai SA MERGETI !!! 🙂 🙂 🙂

    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/11/2014 @ 9:05 am | Răspunde

  8. ▐▬▌ A P P Y █Λ█ ᕮ ᕮ Ḱ ᕮ ᘉ Ð !!

    Comentariu de Simona — 02/11/2014 @ 9:57 am | Răspunde

    • Buon giorno, Simona ! 🙂
      Grazie miile per la vostra visita e commento ! 🙂
      Buona dpmenica !! 🙂 🙂
      Con amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/11/2014 @ 4:13 pm | Răspunde

  9. Einen schönen Sonntag lieber Aliosa schöne Beiträge ich wünsche dir einen glücklichen Sonntag und gute neue Woche lieber Gruß Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 02/11/2014 @ 3:12 pm | Răspunde

    • Ein schöner Sonntag und Sie, Frau, Gislinde! 🙂
      Mit aufrichtiger Freundschaft,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/11/2014 @ 5:42 pm | Răspunde

  10. @ ALL !!!
    Am fost la VOT !!! 🙂 🙂 🙂
    Voi, ati fost ?
    Daca DA, foarte bine 🙂
    daca NU, foarte rau 😦
    Doamne, ocroteste-i pe ROMANI !!! 🙂 🙂 🙂

    O duminica frumoasa ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/11/2014 @ 4:16 pm | Răspunde

  11. @ ALL !!!
    Pentru ROMANII care VOTEAZA cu MINTEA limpede nu infestata de propaganda politrucilor TRADATORI de NEAM si TARA
    o DUMINICA dupa masa cat mai frumoasa
    si-o melodie speciala !!! 🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 02/11/2014 @ 5:55 pm | Răspunde

  12. Nu stiu de ce nu a aparut imaginea ci
    doar linkul dar e bine si asa.
    Multumesc pentru vizita si comentariu, oricum e bine deocamdata insa sa stiti ca ma doare inima eu fiind cardiaca pentru ca este prea mare acest stres de asteptarea rezultatelor pentru mine stiind ce diavol lucreaza sa nu fie listat adevarul ci murdariile si minciunile lui.
    Nu scriu mai mult ca nu mai am putere , i-am raspuns unei prietene pe blogul anda&ana totceimaibun blog ceea ce simt la momentul de fata.
    Cu pretuire va doresc noapte buna tuturor.

    Comentariu de Beta — 03/11/2014 @ 1:32 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Nici eu NU stiu de ce NU a aparut IMAGINEA dar eu, dand dublu click cu mouse stanga pe link, am vazut-o iar cei care vor sa vada, n-au decat sa faca ce-am facut si eu ! 🙂
      Am accesat URL dvs.
      http://totceimaibun.wordpress.com/
      ca sa citesc ce i-ati spus prietenei dvs.despre stresul provocat de asteptarea stresanta a rezultatelor partiale ale primului tur de scrutin pentru alegerea primilor doi candidati ce vor intra in turul doi de scrutin si din care, ROMANII isi vor alege PRESEDINTELE pentru urmatorii CINCI ani………Cum acolo nu am gasit nici un comentariu
      ( sunt convins ca acel comentariu despre care ati pomenit mai sus,
      este el pe undeva pe blogurile dvs .)
      m-am gandit sa va dau binete,sa va urez o saptamana mai buna ca cea care tocmai a trecut si,lucrul cel mai importatnt si mai benefic pentru SANATATEA Domniei Voastre care, ca si mine aveti ceva cu INIMA ce BATE puternic cand vede DRAPELUL ROMANIEI inaltat pe cel mai inalt catarg in urma unor rezultate de exceptie a sportivilor romani,dar care se si STRESEAZA tare de tot cand vede cum propaganda basisto-pedelista ca minte, dezinformeaza si intineaza DRAPEUL si numele de ROMANIA,
      sa NU mai bagati in seama porcariile porcilor care balacaresc frumoasa noastra TARA si pe ROMANII care nu-s de partea lor, adica a slugoilor strainilor ce vor ca ROMANIA sa ramana o TARA fara deminitate, suveranitate, viitor, progres si stapana pe propriile ei bogatii si virtuti, adica sa ramana o COLONIE la cheremul strainilor si TRADATORILOR romani de NEAM si TARA, slugi jalnice ale oligarhiei mondiale financiare
      si grupurilor de interese potrivnice noua !!! 😦 😦 😦
      Cat priveste VOTUL romanilor din primul tur de scrutin pentru alegerile prezidentiale di 2 nov.a.c,toate povestile si minciunile posturilor de televiziune basisto-pedelisto-pemepisto-peneliste, VA MARTURISESC ca le-am dat dracului si NU le-am urmarit deloc ! 🙂
      Iar ca STRESUL sa fie NUL, toata ziua de duminica 2 nov.a.c. am REVIZIONAT timp de mai multe ore DVD-urile cu intalnirile aniversare:
      https://aliosapopovici.wordpress.com/08/24/
      https://aliosapopovici.wordpress.com/11/09/
      si vreo cateva CD-uri cu MII de FOTOGRAFII de la aniversarile respective dar si de la aniversarile zilelor de nastere ale nepoteilor mei
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
      Seara, cand posturile de televiziune publice, basiste si nebasiste se INTRECEAU in a PACALI lumea sa urmareasca posturile lor caci, NUMAI EI au si dau PRIMII rezultatele partiale obtinute de toti candidatii
      https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/09/24/
      eu, am urmarit la un post ce difuzeaza doar FILME, un film ! 🙂
      M-am trezit de la ora 06.00 dar inca NU am deschis NICI un TELEVIZOR desi am in toate cele patru camere ale apartamentului ……….
      De ce ?
      Raspunsul este simplu :
      – M-am saturat de MANIPULARILE basistilor si mai grav, imi REVINE in minte momentul din seara lui nov.2009 cand la inchiderea sectiilor de votare din TARA , castigator era MIRCEA GEOANA care s-a dus la culcare cu ” DRAGOSTEA sa … ” iar a doua zi cand s-a sculat, presedinte era Traian Basescu care prin sluga sa credincioasa numita Teodor Baconschi,
      a primit din 15 in 15 secunde cate un vot de la Paris de la romanii pacaliti , prostiti si platiti de mafia pedelisto-basista, lucru care ACUM nu s-a mai repetat iar ” cotoiul muribund ” de la Cotroceni striga seara tarziu, DEMISIA Ministrului Afacerilor Straine, Titus Corlatean si a Ministrului Relatiei Guvernului cu Parlamentul, STANOEVICI, pe motiv de proasta organizare a alegerilor din DIASPORA, adica, pe motiv ca NU au mai putut ei FURA voturi pentru nomul lor si al nemtilor, Klaus Werner Iohannis, cel care si-a cumparat 6 ( sase ) CASE in SIBIU cu ” bani din meditatii” 😦 si a favorizat adoptia de catre niste canadieni a 3 ( trei ) COPII din RASINARI despre care acum, NU SE MAI STIE NIMIC !!! 😦 😦 😦
      Spre nenorocirea TARII , multi romani au votat ieri cu K.W.Iohannis , omul nemtilor ,al lui Blaga,Videanu, Oltean, Blejnar, Udrea, Macovei,Ungureanu, Luta, Boagiu, Toader, Visan, Talmacean, Flutur, Igas, CODRUT MARTA( fugit din TARA la ordin basisto-pedelist), DORIN COCOS,in arest preventiv alaturi de alt fost pedelist acum pemepist, GHEORGHE STEFAN , zis PINALTI , ambii pentru primire de SPAGA in dosarul MICROSOFT, primul 9 MILIOANE euro, al doilea 4 MILIOANE euro , bani care au sponsorizat inclusiv campania electorala a lui Basescu din 2009 , candidatul asa zisei ACL ( PDL & PNL ) care are ca slogan electoral ,
      ” Romania lucrului bine facut ” ????
      adica, ROMANIA hotiei bine facute 😦 😦 😦
      DOAMNE , multe as mai avea de spus dar ma opresc aici urandu-va,
      o saptamana asa cum v-o doriti !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/11/2014 @ 9:00 am | Răspunde

  13. Multumesc, o saptamana plina de liniste si reusite va doresc si eu.

    http://totceimaibun.wordpress.com/enjoy9/

    Comentariu de Beta — 03/11/2014 @ 9:18 am | Răspunde

    • E o nebunie totala si pe f.b si siturile de socializare unde a fost facuta propaganda pentru Macovei. La stirile pe surse circula iar o gramada de netrebnicii si mai ales se pare ca Basescu ajutat de cine l-a sprijinit in toata perioada cand a pus mana pe putere si mai ales prin DNA in aceste zile cu dosarul EDAS il vor scoate pe Nastase si Ponta vinovat si cum oamenii se lasa purtati precum oile multi vor crede toate nelegiuirile ce se tot transmit exact ca si scrisoarea lui Valer Marian ala care a reusit sa-i faca pe satmareni sa urasca PSD-ul si pe Ponta numai ca este el frustrat si ca a fost exclus din partid pentru nebuniile ce-l caracterizeaza probabil. Este dureros mai ales ca tineretul de la care aveam pretentii , cum sunt de ex. studentii au decis sa voteze in majoritatea lor cu Macovei doar ca se va scoate religia din scoli si alte neinsemnate din acestea. Eu nu credeam ca dupa ce s-au facut cativa pasi marunti si ne indreptam spre o raza de soare vor mai fi asa multi care sa nu simta pericolul si sa se lase purtati de ura care li s-a bagat nu numai in cap dar si in sange si datorita ambitiei lor de a nu dori sa vada pericolul ce ne paste, pe care daca urmam acest drum timid inceput reuseam sa-l pacalim si sa scapam de el. Aceasta ura de neinteles intuneca mintea si constiinta multora si tare ma tem ca nu o sa mai fie scapare, o sa fim sfartecati si disparuti si adevaratul diavol rosu o sa castige si o sa hahaie pana o sa plezneasca. Diaspora ne-a ingropat si data trecuta si acum la fel s-a lasat pacalita si a ramas indarjita pentru ca securistii stiu cum sa manipuleze fara sa se bage de seama si ura sa se abata acolo unde doresc ei. Nu este greu de inteles ca treaba a fost facuta din tara netrimitandu-se oamenii respectivi si astfel ingreunandu-se votarea si ducerea la exasperare a oamenilor. Eu nu cred ca sunt asa multi oameni care sa nu poata intelege decat daca se lucreaza asupra lor, acum existand cu tehnologia de care se dispune solutii multiple de a ravasi mintea oamenilor. Imi pare rau pentru cei din diaspora pentru ca majoritatea nu au plecat de placere si nu s-au dus la mai bine dar ei se lasa pacaliti mereu si pentru ca se cred superiori noua celor ce am ramas in tara si se victimizeaza mai mult decat este cazul. exact ca si cei ce au trait ani buni in afara iar noi am chinuit in tara rupti si izolati de restul lumii si tot ei care au trait fara stres erau martirii. Cam asta este, numai Dumnezeu daca e sa vrea sa salveze aceasta tara si pe ignorantii ei locuitori o sa reuseasca sa nu se piarda putinul castigat si sa reusim sa scapam de aceasta caracatita care ne ia si ultima picatura de oxigen.

      Comentariu de Beta — 03/11/2014 @ 9:45 am | Răspunde

      • Doamne Ajuta , Beta ! 🙂
        Nu degeaba se spune in popor :
        – Sa te fereasca Dumnezeu de RAIE si CIUMA ! 😦
        Ciuma portocalie indusa TINERETULUI de catre propaganda basista ,de politrucii pedelisti ai lui Blaga, Macovei, Udrea, Toader ,Visan,Preda, Ungureanu si mai nou si de politrucii penelisti in frunte cu Klaus Werner Iohannis, Ludovic Orban, Gorghiu si Weber, s-a inoculat ata de tare incat, se trateaza cu foarte mare greutate mai ales ca unii petrec toata noaptea prin baruri cu fete despuiate , traficanti de droguri si carne vie ……
        Sunt complet dezamagit dar si ingrijorat pentru viitorul ROMANIEI ! 😦
        O zi frumoasa si-o saptamana linistita ! 🙂
        Cu stima si respect,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 03/11/2014 @ 2:53 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

