Alioşa

05/11/2014

Nu este o gluma , este un test neurologic adevarat !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:00 am

In loc de motto: Petre Craete,Petre Craete” tăranul cu Maserati ”   sustinator infocat al lui Klaus Werner Iohannis, se arata dezamagit de rezultatul favoritului sau in cursa prezidentiala si ridica miza pentru turul doi, punand un pariu cu Romania, angajament care il va costa scump in cazul in care va pierde ,DACA bineinteles se va TINE de CUVANT lucru de care eu ma indoiesc avand in vedere profilul sau moral si caracterul infect pe care-l are !   bluemumble Contrar tuturor previziunilor pentru turul II de scrutin, Petre Craete este dispus sa mearga atat de departe incat sa parieze pe Iohannis. In cadrul unui video  postat pe internet – Pariu cu Romania: Klaus Iohannis vs Ponta ca va renunta la „bijuteriile lui  pe cale chirurgicala”, in cazul in care candidatul  PEDELISTILOR   Blaga, Flutur, Ungureanu, Oltean,Visan,Ialomiteanu, Igas, Talmacean, Preda, Falca, Toader, Anastase,Boagiu ,Blejnar, Luta , Videanu, Macovei, adica cei care in  guvernarile din 2008-2012 impreuna cu Traian Basescu au nenorocit  pe romani prin masurile de austeritate luate ( reducerea salariilor cu 25 %, a pensiilor cu 15%, marirea TVA de la 19& la 25%…in timp ce ei se imbogateau prin retrocedari ilegale si escrocherii financiare ), primarul Sibiului , Klaus Werner Iohannis ce-a ajuns presedintele PNL prin indepartarea nestatutara de la sefia liberalilor a lui Crin Antonescu ,nu castiga alegerile de pe 16 noiembrie  !   😦 Individului Petre Craete, ii recomand inca de pe acum sa se aseze la coada la spital caci, in seara zilei de 16 noiembrie 2014 vor fi foarte multi pedelisti ,penelisti si  basisti care-si vor sacrifica „bijuteriile lor ”  de oftica infrangerii neamtului Klaus Werner Iohannis  de catre VICTOR PONTA  !       🙂 Domniile voastre, ce parere aveti  despre PARIUL facut de Petre Craete ???    Va PIERDE     icon_crysau va CASTIGA ?Razand cu gura pan'la urechi !

Good morning ! aadfe1f4e4ee0f823e8a49089d17b773 Ceea ce urmeaza  este un test neurologic adevarat , Nu este o GLUMA !   🙂 Cu alte cuvinte, lasă deoparte partea ganditoare a creierului tau, pune-ţi creierul în stare neutră. Stai confortabil ,fii calm,asculta muzica turceasca  Razand cu gura pan'la urechi !

si…………………………

1- Găseşte litera „C” mai jos. Nu folosi cursorul pentru ajutor.

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2- dacă ai găsit deja litera „C”, acum găseşte cifra „6” mai jos.

999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 999999999999969999999999999999999999999999999999999999999999999 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999

3- Acum găseşte litera „N” mai jos. E un pic mai dificil….

MMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMM MMMMMMMMMMM     MMMMMMMMMM  MMMMMMMMMM MMMMMMMMMMM   MMMMMMMMMMM  MMMMMMMMMMM  MMMMMMMMMMMM  MMMMNMMMMMM  MMMMMMMMM  MMMMMMMMMMM   MMMMMMMMMMM  MMMMMMMMMMM  MMMMMMMMMMMM  MMMMMMMMMMM  MMMMMMMMM

Aceasta NU este o glumă !  🙂

Dacă ai reuşit să treci aceste 3 teste, poţi să anulezi programarea anuală la medicul neurolog. Creierul tău este grozav şi eşti departe de a avea vreo legătură cu Alzheimer. O zi minunata !Dupa efectuarea testului, NE SPUNETI si noua  daca ati GASIT toate cele TREI LITERE  ???   Asta daca vreti si aveti curaj ……………………… Felicitări  si o zi buna !  🙂 Aliosa.

16 comentarii »

  1. La 1 am găsit litera C din a doua parcurgere, la 2 am dibuit cifra 6 din prima, iar la 3 a trebuit să revin de două ori până am văzut litera N. 😉 Zici că nu trebuie să merg la consult? 🙄
    Multe reușite să-ți aducă ziua de azi, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 05/11/2014 @ 9:02 am | Răspunde

  2. Buna dimineata, Petru !
    Ai trecut TESTUL cu brio si ca atare, NU trebuie sa mergi la un consult neurologic ! 🙂
    Creierul tău este grozav şi eşti departe de a avea vreo legătură cu nemiloasa boala Alzheimer
    de care, din pacate SUFERA prea multi romani daca AU UITAT asa de repede ce le-au facut
    pedelistii lui Blaga si Flutur in perioada 2008-2012 si care acum, roind ca mustele in jurul hoitului in putrefactie,
    il sustin la presedintia Romaniei Klaus Werner Iohannis , primarul Sibiului care,
    ca si Traian Basescu pe vremea cand era primarul general al capitalei ( vezi dosarul ” casa din Mihaileanu ” ) 😦
    si-a insusit pe cai oculte si neortodoxe ( de fapt el este catolic …) CASE care au apartinut
    Organizatiei Tineretului Nazist dar revedicate de FDGR
    ( Frontul Democrat al Germanilor din Romania )al carui sef era chiar el !!! 😦 😦 😦
    Si tie sa-ti aduca ziua de azi multe reusite ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 05/11/2014 @ 9:45 am | Răspunde

    • Mulțumesc mult pentru ocazia de a-mi testa atenția și vederea!
      E bine să ne antrenăm mereu creierul, menținându-l astfel mai eficient și evitând,
      cât mai mult posibil, îmbătrânirea lui. 😉
      S-auzim numai de bine, Alioșa! 🙂

      Comentariu de racoltapetru6 — 05/11/2014 @ 10:00 am | Răspunde

      • Petru , prietene, in DRAFT am mai multe articole cu referire la evenimentul nr.1 din TARA,
        turul doi de scrutin din 16 nov.2014 cand ROMANII vor trebuia sa aleaga un singur PRESEDINTE
        dintre VICTOR PONTA si KLAUS WERNER IOHANNIS,
        sustinuti primul de 40,44 % si al doilea de 30,37 % dintre alegatori .
        Cum NU sunt platit de nici unul dintre ei ca sa le fac propaganda electorala
        ca Blaga,Flutur, Visan ( PDL ) sau Ludovic Orban, Clemente si Renate Weber (PNL )pentru Iohannis
        sau Firea, Sova si Barbu ( PSD ) pentru Ponta,
        am hotarat sa mai postez si altceva pana saptamana viitoare,
        lasand POLITRUCII si BLOGGERII sa se CERTE intre ei
        iar eu sa-mi menajez CREIERUL de ciuma portocalie si sa ma relaxez cu alte teme !!! 🙂 🙂 🙂
        Ca urmare, am postat TESTUL de mai sus in speranta ca se vor gasi destui curajosi si destule curajoase sa
        faca TESTUL si sa-mi raspunda la intrebarea mea ! 🙂

        Testul se adreseaza tuturor vizitatoarelor si vizitatorilor blogului meu asa ca,
        eu trebuie sa-ti multumesc pentru vizita, like, comentariu si ca ai raspuns la intrebarea mea ! 🙂
        Ai dreptate, CREIERUL trebuie antrenat mereu caci altfel, se atrofiaza si,
        fereasca Dumnezeu,ne loveste boala Alzheimer !!! 😦 😦 😦
        O zi fara stres ! 🙂
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 05/11/2014 @ 10:40 am

  3. C din a doua încercare, 6 din prima și N din a doua încercare; e de rău? e de bine? 🙂

    Comentariu de ricamihai13 — 05/11/2014 @ 11:43 am | Răspunde

    • Stai cuminte, e de bine
      Nu te du la neurolog
      Stai aicea, langa mine
      Ca doar nu-s un biet olog
      Ci un om ca si tine
      Ce nu vrea doar monolog ……
      Ci discutii pertinente
      Chiar de-s numai virtuale
      Uneori si complimente
      Casa-i bine la taclale !!! 🙂 🙂 🙂

      Multumesc pentru raspunsul la intrebare ! 🙂
      O seara cat mai frumoasa ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/11/2014 @ 7:42 pm | Răspunde

  4. O seara frumoasa va doresc. Am facut si eu testul a fost usor pentru primele doua ca le-am zarit imediat doar la punctul 3 cel cu litera N mi-a fost mai greu a trebuit sa parcurg de 3 ori pana am gasit nastrusnicul N unde era bagat, probabil trebuie sa merg la oftalmolog nicidecum la neurolog 😀 😀 😀 Numai de bine sa auzim.

    Comentariu de Beta — 05/11/2014 @ 10:00 pm | Răspunde

    • Buna seara !
      Nu trebuie sa mergeti nici la NEUROLOG , nici la OFTALMOLOG ! 🙂
      Sunt destui romani ( dupa mine aproape 3 milioane ) 😦 😦 😦
      care ar trebui sa mearga la un consult neurologic si psihiatric
      dar NU pentru testul de fata ci pentru un alt fel de test
      iar motivele pentru care ar trebui sa mearga dvs. le intuiti imediat
      mai ales in aceasta perioada de maxima manipulare si spalare a creierelor multor romani !!! 😦 😦 😦
      Primul test este foarte usor de gasit, al doilea un pic mai greu iar al treilea, si mai greu
      din cauza apropierii celor doua litere ca asemanare si a liinilor verticale asemanatoare .
      Multumesc pentru vizita, comentariu, raspuns la intrebarea mea si-n mod deosebit,
      multumesc pentru frumoasa imagine cu minunata-i URARE de la DUMNEZEU prin Domnia Ta ! 🙂
      O noapte linistita ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 05/11/2014 @ 10:44 pm | Răspunde

  5. Non potevo mancare la lettura del tuo post. E così ho fatto.
    Serena notte e a domani, Aliosa.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 06/11/2014 @ 1:08 am | Răspunde

    • Il fatto che sia stato insegnato il mio post, e per questo mi piace,
      Grazie! 🙂
      Una giornata di sole e un inverno più mite, il cuore mi auguro !! 🙂 🙂
      Con amicizia,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 06/11/2014 @ 9:52 am | Răspunde

  6. Le-am gasit repede. La N a fost o idee mai greu 🙂

    Comentariu de sweet & salty... psihologul de serviciu — 06/11/2014 @ 4:49 am | Răspunde

    • Nici nu ma asteptam sa le gasesti greu ! 🙂
      Ma bucur ca ai trecut din nou pe la mine si mai ales ca ai raspuns la intrebarea mea
      avand in vedere raportul dintre numarul de ” LIKE ” si comentarii ! 🙂
      Iti multumesc

      frumos si-ti doresc din toata inima, o zi frumoasa acolo unde esti !!! 🙂 🙂 🙂
      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 06/11/2014 @ 8:52 am | Răspunde

      • Buna seara 🙂
        Fiind abonata la blogul tau primesc si citesc tot ce apare pe el.
        De obicei la scrieri politice nu am nimic de spus pentru ca e un subiect la care nu ma pricep deloc.
        Dar le citesc intotdeauna pentru modul in care sunt scrise si pentru informatii. 🙂
        Am inceput eu cu buna seara, dar voi sfarsi cu „Noapte buna! avand in vedere ora din Romanica 🙂

        Comentariu de sweet & salty... psihologul de serviciu — 07/11/2014 @ 12:50 am

  7. Buna dimineata chiar daca la tine e miezul zilei ! 🙂
    Stiu ca esti abonata pentru cai dat ” FOLLOW’ la primul contact cu blogul meu ,
    gest care ma onoreaza si pentru care iti multumesc frumos ! 🙂
    Tot atunci am dat ” FOLLOW ” si eu dar , din motive nestiute de mine, WoprPress
    NU ma ANUNTA cand pe blogul tau postezi UN NOU articol asa ca,
    pentru a mentine dialogul nostru virtual poposesc in casa-ti virtuala imediat
    ce vad ca ai lasat un LIKE sau un COMENTARIU pe blogul meu
    cum voi face si acum dupa postarea raspunsului la cele spuse de tine .
    NU ma DERANJEAZa ca NU COMENTEZI postarile cu tema politica si chiar faci un lucru bun
    avand in vedere ca esti departe de ” ROMANICA ” ! 🙂
    Dupa terminarea BALAMUCULUI cu ALEGEREA PRESEDINTELUI ROMANIE ,
    mai exact dupa PLECAREA lui Traian Basescu 🙂 🙂 🙂
    sper sa o las mai moale cu subiectele politice si sa POSTEZ subiecte de interes general cum ar fi
    ” VARZA murata si binefacerile ei ” ! 🙂
    ” Casa memoriala ION CREANGA ” !! 🙂 🙂
    ” STEAUA Bucuresti pentru a 26-a oara CAMPIOANA ROMANIEI la FOTBAL ” !!! 🙂 🙂 🙂
    ” SIMONA HALEP a renuntat la un antrenor tanar in favoarea batranului ION TIRIAC ” !!!! 🙂 🙂 🙂 🙂 samd
    articole la care sunt sigur ca vei comenta ! 🙂
    Pana atunci insa, iti doresc ca REVENIREA in ” ROMANICA”
    sa-ti fie de bun augur, de mare folos si de revederi minunate cu cei dragi ! 🙂
    Multumesc pentru vizita, urari si like ! 🙂
    O zi buna ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 07/11/2014 @ 10:05 am | Răspunde

  8. Domnul Aliosa. Este ultimul mei comment pe blogul dvs indectat. V-am rugat frumos sa stergeti cele doua comentarii pe care le-am scris a doua zi dimineata dupa vot de bucurie ca a castigat Iohanbis ca sa va fac in ciuda dar le-am vazut tot acolo.
    Ve-ti plati ptr tupeul dvs ordinatr. Va promit asta.

    Comentariu de Petrica — 18/11/2014 @ 12:51 pm | Răspunde

    • TATAL meu care a decedat la venerabila varsta de 94 de ani ,
      DUMNEZEU sa-L ierte si sa-L ocroteasca acolo unde este,
      VETERAN de RAZBOI cu gradul de PLUTONIER ADJUTANT SEF
      ( nu ca dumneata iesit la pensie cu doar gradul de plutonier… ) 🙂
      imi tot spunea mereu :
      – ” PROSTUL nu e PROST destul daca nu e si fudul ” …………………..
      Am intrat pe blogul dumitale
      http://insufletulmeu.wordpress.com/
      si de LAS ce esti, l-ai STERS fara sa stii ca ai RAMAS in BAZA de DATE a
      WordPress.com/
      ce poate sa te DEMASTE oricand…..
      ” Unde nu-i CAP, vai de PICIOARE ” …………….
      mai spunea bunul meu TATA ! 🙂

      Tastand pe GOOGLE
      http://insufletulmeu.wordpress.com/

      iata ce raspuns am primit :

      ” Din suflet pentru suflet
      Skip to content

      Acasă
      About

      Nothing Found

      It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
      Search for: ”
      DOVADA ca ai AVUT blog si ca SPERIAT de consecinte, l-ai STERS !!! 😦 😦 😦
      dar cine vrea sa afle adevarul, il poate afla usor ……………….
      NU voi STERGE acele comentarii caci ele sunt DOVADA
      operei dumitale de a doua zi de dimineata dupa o noapte de chef cu prietenii ,
      de BUCURIE ca a castigat Klaus Werner Iohannis 😦
      si de NECAZ ca ti-am CONVINS virtual SOTIA 🙂 🙂 🙂 sa-l voteze pe Ponta !!!

      Comentariu de Aliosa — 19/11/2014 @ 12:31 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

