Alioşa

10/11/2014

Bancuri pentru toate gusturile !

Filed under: generale — Aliosa @ 4:50 pm

In loc de motto:

” TARA arde iar BABA se scarpina in cap ”  !  Ma scarpin de uimire !!!

In timp ce ” TARA fierbe  …., adica :

VICTOR PONTA ii aplica ” lovitura dupa lovitura ” politica ” cotoiului muribund ” ( T.Basescu ) :

– acceptarea demisiei lui Titus Corlatean de la Ministerul Afacerilor Externe  si propunerea de numire in locul sau a lui TEODOR MELESCANU ( numit in urma cu ceva ani seful SIE chiar de ilegalul de la Cotroceni ) care intre timp a devenit adversar politic al basismului , si, culmea ironiei, OBLIGAT acum ( TB, n.r. )sa-l numeasca pe cel care l-a REFUZAT vs LISTA OFITERILOR ACOPERITI, la sefia Ministerului Afacerilor Externe …………….ca de NU, eventualele manifestrai platite de propaganda ACL din DIASPORA, se vor rasfrange  asupra lui  asta insemnand ….sfarsitul-sfarsitului !  icon_mrgreen

– inregistrarea la tribunal a aliantei intre PSD&UNPR&PC cu Partidul Liberal Reformator condus de liberalul Calin Popescu Tariceanu in vederea formarii USL-2 ( Uniunea Social Liberala -2 ) caci USL-1 a fost destramata de implicarea lui Klaus Werner Iohannis  :

https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/02/26/

https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/06/02/

https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/10/03/

https://aliosapopovici.wordpress.com/2014/11/09/

alianta care, inainte de toate va insemna PLECAREA multor parlamentari liberali de la PNL( PDL ) la Calin Popescu Tariceanu ( USL-2 )clappinghat

si nu in ultimul rand,

– anuntarea  ca VILA de la SNAGOV pe care pusese ochii Traian Basescu , va fi repartizata viitorilor GIMNASTI ai ROMANIEI care sa ne faca CINSTE in STRAINATATE nu ca Basescu care era inlaturat din calea lor de  ( Silvio Berluscni premierul ITALIEI

si Sarkozy presedintele FRANTEI la summit-urile la care a participat)       😦

………………mie, imi ” arde ”  de BANCURI  !     🙂

1) Când am dat examenul pentru medicină am rămas perplex datorită întrebării:
„Rearanjati literele P_N_E_S_I în așa fel încât să arate o parte a corpului uman cel mai folositor,când este ridicat !.
Cei care au ortografiat SPINE (șira spinării) au devenit doctori ! 🙂   Ceilalți sunt acum in Parlament ! 🙂
2) In timp ce examina o femeie, doctorul ii spune:
„Inima, plamanii, pulsul si presiunea arteriala, sunt toate bune.”
Acum vreau sa vad putin, partea care va baga pe Dumneavoastra femeile in tot feluri de necazuri.
Femeia incepe sa se dezbrace, dar este intrerupta de doctor:
– Nu! Nu! Nu va dezbracati ! 😦    Doar scoateti limba!   🙂
3) Pofesoara vorbeste despre temperatura corpului:
– Oamenii au 36.5°C, salbaticiunile au 38°C, iar pasarile au chiar 41°.Bula tu ma asculti?Te rog sa repeti ce am spus.
– Oamenii au 36,5°C, cand devin salbatici temperatura creste la 38°C, iar cand vad o pasarica au chiar 41° ! icon_smile
4)O profesoară, mai chioară de felul ei, strigă:
– Hei tu, cel de acolo din spate de lângă  calorifer, recită poezia! V-am rugat pe toţi să o învaţati!
– Îmi pare rău dar nu pot.
– Pot să te întreb ce ai făcut aseară? întreabă profesoara.
– Am băut câteva halbe cu colegii mei, am jucat un poker, am tras câteva linii de coca şi am făcut dragoste cu prietena mea.
– Incredibil!! Încep să mă întreb de ce te-ai mai deranjat să vii azi la şcoală!
– Păi eu sunt aici ca să vă repar caloriferul !  Razand cu gura pan'la urechi !

5) Doi politisti pe un aeroport.
– Mai, eu nu pot sa inteleg cum poate un terorist sa deturneze ditamai avionul care e asa de mare.
– Mai tampitule, nu-l deturneaza cand e la sol, ci in aer sus cand se face mic de tot ! de la BETA

6) Ora de religie în şcoală. Profesoara:
– Şi, copii, amintiţi-vă, cei care vor învăţa pentru note de 9 si 10 vor nimeri în Rai iar cei care vor învăţa pentru 4 şi 5 vor nimeri în iad !  icon_cry
Bulă:
-Doamna profesoară, să înţeleg că nimeni nu va termina şcoala viu?! bluemumble

7) Întrebare la Radio Erevan:
– Care sunt cele mai bune trei lucruri pe lume?
– Un coniac înainte şi o ţigara după !
8) – Adică de ce un rege poate fi încoronat la opt ani, dar nu se poate căsători decît după ce a împlinit şaisprezece ?

– Păi nu-ţi dai seama? Una e să conduci o ţară , alta o femeie! bigeye
9)- I-am zis sotului meu ca, daca nu imi cumpara o rochie noua, ies goala pe strada,

sa vada lumea ca nu am cu ce sa ma imbrac!
-Si ce a zis?
-Daca tot iesi, cumpara-mi si mie doua beri  !   clappinghat

10) Soţia, dimineaţa, la micul dejun, îl ceartă pe soţ:
– Ia uite, vecinul nostru, toată noaptea face dragoste cu vecina! Tu de ce nu faci?
Soţul, liniştit, citind ziarul, răspunde:
– Draga mea, păi cum aş putea să fac, dacă eu  nici măcar nu o cunosc?  😦

11) Adam si Eva se plimba prin Paradis.
Eva: – Adam, ma iubesti  ?
Adam: – Vezi vreo alternativa  ?

12) Ucrainieni la vama
Doi soferi ucraineni sunt opriti la vama:
– Ce transportati?
– Calculatoare de buzunar!
Controleaza vamesii camionul si gasesc pistoale, mitraliere si grenade.
– Astea sunt calculatoare?!
– Pai noi in Ucraina asa ne facem socotelile  !  Daca nu taci, te altoiesc !!!

13) Proba de 100 de metri
Cand ma uit la proba de 100 de metri, ma simt de parca as
fi martor la o crima. Se aude un foc de arma si apoi niste
negrii o iau la fuga…

14) Acum 15 zile am citit ca fumatul poate ucide. A doua zi m-am lasat de fumat. Acum 12 zile am citit ca daca mananci
carne in exces, aceasta te poate ucide. A doua zi m-am lasat de mancat carne. Acum 8 zile am citit ca bautura poate ucide. A doua zi m-am lasat de bautura. Ieri am citit ca sexul te poate ucide. Azi m-am lasat de … citit  !  icon_cry
15)  Pentru ziua de nastere a sotiei sale, un doctor se gandi sa-i ofere in dar un tort cu urmatorul text:

“Nu imbatranesti, ci doar devii mai buna”

Cand a fost intrebat cum ar dori sa fie aranjate aceste cuvinte, a explicat pe scurt :

-Pai scrie “nu imbatranesti” mai sus si “ci doar devii mai buna” mai jos. A venit ziua minunata, si cand a desfacut
tortul din ambalaj, nu mica i-a fost mirarea cand a  descoperit ca pe tort scria :

“Nu imbatranesti mai sus, ci doar devii mai buna mai jos ”  !  Razand cu gura pan'la urechi !

16) Un englez si un chinez
Cu ocazia jubileului reginei Marii Britanii doi prieteni, un englez si un chinez se plimbau impreuna prin Londra.
-Uita-te la toate steagurile astea! Imi umplu sufletul de  mandrie patriotica!
-Dar Chan, tu esti chinez iar astea sunt steaguri britanice!
-Da? Uita-te la etichete !!!    🙂    🙂   🙂

17) Cum iti mai merge casnicia? il intreaba un barbat pe altul la carciuma.
– Foarte bine, dar ceva parca ma pune pe ganduri: ne-am mutat de la Oradea la Constanta si avem in
continuare acelasi postas  !   😦
18) Parpanghel o prinde pe Piranda ca se intoarce la 5 dimineata.
– Unde-ai fost fa, fire-ai a dracului?!
– Ho, ca vin de la cionaclu, incultule!
– Ce e aia cionaclu?
– O adunare unde invatam cuvinte noi…
– Nu ma prostesti tu pe mine ! Pina la 5 dimineata?

Eu cred ca dupa ce invatati cuvinte noi, voi va si … !!!
– Pai….INDUBITABIL  !    de la BETA

19) Am ajuns la concluzia ca tot mai bine e sa dai decat sa primesti.
– Aveti o gandire generoasa. Sunteti filantrop?
– Nu, sunt boxer  !!!  bluemumble
20 ) M-am săturat de toate mailurile şi apelurile telefonice pe care le-am primit după ce căţeaua mea a muşcat un ţigan!
Repet încă o dată şi sper să, sa fie pentru ultima oară:  Căţeaua nu este de vânzare  !   🙂

Cum la  cele postate la ” In loc de motto”  NU ma astept la COMENTARII si cu atat mai putin la RASPUNSURI concrete, nu-mi ramane decat intrebarea :  Ce zici, ti-au placut bancurile ?

Aliosa.

9 comentarii »

  1. Multumesc muuult, m-am distrat si DA mi-au placut bancurile ! 🙂
    M-ati binedispus la inceput de saptamana si sper sa fiu la fel de binedispusa si la sfarsitul saptamanii.
    Numai bine si o saptamana pe placul dumneavoastara! 🙂
    Cu drag 🙂 ,
    Adeena 🙂

    Comentariu de Adeena — 10/11/2014 @ 5:06 pm | Răspunde

    • Buna ziua, Adeena !
      Si eu ma bucur muuuuuuuuuult ca ti-au placut BANCURILE ! 🙂
      Si ma mai bucur si de faptul ca SPERI ( ca si mine dealtfel 🙂 ) ca la sfarsitul saptamanii ,
      de DUMINICA 16 nov.2014 ZIUA alegerii PRESEDINTELUI ROMANIEI ,
      adica intre VICTOR PONTA candidatul ” UNIRII tuturor ROMANILOR ” 🙂
      si Klaus Werner Iohannis candidatul care vrea ” DEZBINAREA ” 😦 ROMANIEI 😦 😦 😦
      ( la manifestarile organizate de Iohannis la Timisoara , extremistii au fluturat un STEAG pe care scria ” Republica BANAT ” 😦 😦 😦
      ca sa nu mai reamintesc de STEAGUL asa zisului ” Tinut Secuiesc” 😦 toate acestea insemnand
      DEZMEMBRAREA si FEDERALIZAREA ( fereasca DUMNEZEU a ROMANIEI ) 😦 😦 😦
      Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
      Cu toata stima si respectul,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 10/11/2014 @ 5:29 pm | Răspunde

      • Eu promit sa votez un presedinte care stie sa vorbeasca corect si cursiv limba romana, care are diplomatie, experienta in politica si care ne poate reprezenta cu cinste la nivel international 🙂
        ati ghicit 😉

        Comentariu de Adeena — 10/11/2014 @ 5:41 pm

      • Sunt convins ca iti vei tine promisiunea ! 🙂
        Si EU voi VOTA un PRESEDINTE
        ” care stie sa vorbeasca corect LIMBA ROMANA ……………………..” ,
        si care, pe vremea cand ” cotoiul muribund ” de la Cotroceni facea contrabanda cu tigari straine, cafea braziliana si blugi ,
        era inca elev de liceu iar al doilea candidat le presedintie ” dadea MEDITATII la fizica ” iar din BANII primiti, si-a cumparat 6 ( sase ) CASE ! 😦
        Sa-ti fie saptama la fel de frumoasa ca si inima-ti deschisa ! 🙂
        Cu drag,
        Aliosa .

        Comentariu de Aliosa — 10/11/2014 @ 5:50 pm

  2. @ ALL !!!
    Pe vremea cand UNUL facea ……iar celalalt …..dadea …. ( vezi comentariu de mai sus 🙂 ) ,
    semnatarul aceste postari MUNCEA in PRAF, pe timp de ploaie, frig, ninsoare, canicula , sambata si duminica ,
    de la ora 07.00 la 21.00 ,ca OFITER ACTIV la construirea „MAGISTRALEI ALBASTRE ” ,
    Canalul DUNARE-MAREA NEAGRA ! 😦 ce functioneaza si acum …..
    Dupa CEAUSESCU a ramas ceva SOLID dar dupa Basescu ramane numai URA, DEZBINARE si INVRAJBIRE intre
    ROMANII din TARA si din DIASPORA !!! 😦 😦 😦
    Cei DOI indivizi contemporani cu mine, sunt PLINI de BANI si CASE 😦 😦 😦
    iar EU, locuiesc in acelasi apartament distribuit de ARMATA pe vremea cand in EUROPA se asculta melodia :

    O seara frumosa tuturor celor ce ajung pe aici cu cititul ! 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 10/11/2014 @ 6:00 pm | Răspunde

  3. Pentru mine, bancurile de mai sus au avut efectul unei cafele aromate și revigorante. Or să-mi țină de energie și bună dispoziție toată ziua, deci îți sunt recunoscător pentru ideea de a ni le împărtăși.
    O zi entuziastă îți doresc și ție, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 11/11/2014 @ 10:38 am | Răspunde

    • Multumesc, la fel ! 🙂
      O zi frumoasa si tie ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 11/11/2014 @ 12:43 pm | Răspunde

  4. Sereno pomeriggio, Aliosa.
    Un passaggio per leggere il tuo post.
    Un caro saluto

    Comentariu de newwhitebear — 12/11/2014 @ 4:48 pm | Răspunde

  5. Domnul Aliosa, am trecut sa vad cum ati reactionat la cele spuse de mine a doua zi dimineata dupa votare . Ca sa fiu sincer, de bucurie ca a castigat Iohanibs pe care nu l-ati votat, am baut cu niste prieteni fosti soferi pe T.A.B.ca mine in 22 decembrie 1989 la Timisoara când la ordinul unui ofiter ca si dumneata , am tras in populatie caci de nu trageam, stiti ce pateam. Am stat la vorba pana aproape spre dimineata iar când v-am trimis cele doua comentarii, pe la ora 4 si ceva dimineata, vorba domnului presedinte Traian Basescu eram sub influienta alcoolului asa ca va rog din toata inima sa ma iertati ca nici nu mai stiu ce am scris acolo . Imi pare tare rau ca mam lasat influentat si de prietenii cu care am baut si carora le-am povestit despre dvs ca ati convinso pe sotia mea sa-l voteze pe ponta .Ar fi mai bine daca ati sterge acele comentarii mai ales ca din cauza anturajului mam lasat dus de val si am spus ceea ce nu trebuia sa spun nimanui, niciodata si anume ca in 22 decembrie 1989 la Timisoara am tras in populatia revoltata la ordinul unui ofiter ca dvs. si imi este teama ca sa nu cumva sa afle si altcineva asa ca va rog sa ma iertati si sa stergeti acele comentarii scrise din gelozie si ciuda ca sotia mea va viziteaza si va comenteaza articolele de pe blogul personal postand imagini cu dedicatii ce mie nu miau fost niciodata adresate . Iertati-ma va rog .Va multumesc .

    Comentariu de Petrica — 18/11/2014 @ 12:45 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

