Alioşa

15/11/2014

ROMANIA a preluat sefia grupei F in preliminariile lui EURO 2016 !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:21 am

Nimic nu-i mai placut ca atunci cand RUGA ti se INDEPLINESTE !

 

E prea mare BUCURIA mea  ca sa nu o impartasesc   cu prietenele si prietenii din blogosfera, ar fi meschin din partea mea sa ascund faptul ca inaintea meciului m-am rugat la bunul DUMNEZEU sa le dea ARIPI  fotbalistilor tricolori ca sa castige si ca   in momentul inceperii partidei de fotbal dintre ROMANIA si IRLANDA de NORD din preliminariile Campionatului European din 2016 disputat pe ARENA NATIONALA in prezenta a peste 29.000 de  spectatori ( tineri si adulti, baieti si fete, bunici si nepotei, bunicute si nepoate )cu esarfe , fulare, palarii  si tricouri in culorile DRAPELULUI NATIONAL, cu TRICOLORUL nostru SFANT fluturand deasupra capului lor  de  patrioti,ADEVARATI ROMANI ,m-am intors cu fata spre Icoana lui IISUS HRISTOS si-a Maicii Domnului, mi-am facut Sfanta Cruce rugandu-ma pentru  victoria  ROMANIEI …  DUMNEZEU bun si milostiv mi-a INDEPLINIT RUGA iar ROMANIA -IRLANDA de NORD

 

s-a terminat   2-0 !!!

Toata ECHIPA a jucat foarte bine, toti jucatorii  merita felicitati dar musai trebuie sa spun ca RUGILE noului antrenor al nationalei, Generalul ANGHEL IORDANESCU pe care l-am cunoscut personal pe vremea cand STEAUA a castigat Cupa Campionilor Europeni la fotbal(  2-0  cu FC BARCELONA, 7 mai 1986, dupa executarea loviturilor de la 11 metri ) si CRUCIULITA pe care o saruta mereu, au fost rasplatite de DUMNEZEU !   Si tot DUMNEZEU a stabilit si EROUL partidei de fotbal ROMANIA -IRLANDA de NORD in persoana unui jucator constiincios, onest si bataios, FUNDASUL DREAPTA  , stelistul PAUL PAPP care, ” a fost la momentul potrivit si la locul potrivit ”   in minutele 74 si 79 inscriind DOUA GOLURI, unul mai frumos ca altul, PRIMUL cu piciorul stang din careul de 16 metri al irlandezilor si al DOILEA  cu CAPUL la centrarea impecabila a stelistului LUCIAN SANMARTEAN, aici , in foto stanga , trecandu-i printre picioare  mingea unui jucator  nord-irlandez ,iar in final, cel mai bun jucator roman chiar daca are 34 de ani !  Sanmartean l-a impresionat inclusiv pe antrenorul IRLANDEI de NORD care a spus  printre altele la conferinta de presa :  -” Pacat ca are 34 de ani !    Nu stiu unde a stat ASCUNS pana acum dar este un mare jucator ” !!!    Cum  prima repriza se terminase 0-0     GENERALUL  Puiu IORDANESCU  l-a scos de pe teren pe Bogdan Stancu care a ratat mai multe ocazii clare de gol  si l-a trimis in joc pe Claudiu Keseru,  iar jocul a inceput sa prinda mai multa consistenta, stelistul  trimitand imediat o pasa excelenta spre Rat,  al carui sut  din pacate, a nimerit portarul…..  Tricolorii atacau in tromba dar GOLUL se lasa asteptat, tribuna isi  pierdu-se rabdare  caci timpul trecea in favoarea nord-irlandezilor care se aparau ca disperatii tragand inclusiv de timp ca SCORUL sa ramana 0-0   iar ei pe PRIMUL LOC !     In minutul 62 Lucian  Sanmartean  a ridicat cei peste 29.000 de spectatori  dupa ce a trecut de toata apararea nord-irlandeza  si a fost FAULTAT in suprafata , de pedeapsa a oaspetilor , toata lumea vazand 11 metri , numai   arbitrul suedez  Erikssen , NU !!!   Daca suedezul Erikssen nu a vazut FAULTUL asupra lui SANMARTEAN , Dumnezeu insa l-a vazut si  ca dreapta judecata, i-a soptit  ceva stelistului PAUL PAPP  care a inscris cele doua goluri despre care am vorbit mai sus !

In urma  acestei frumoase VICTORII asupra IRLANDEI de NORD , lideru Grupei F pana la inceperea meciului de aseara  de pe ARENA NATIONALA  dar si a  rezultatelor inregistrate de catre celelalte competitoare ale grupei  : GRECIA-INSULELE FEROE  0-1 ; Ungaria- Finlanda 1-0  , Nationala ROMANIEI trece pe PRIMUL LOC in grupa F, cu 10 puncte, si este urmata de Irlanda de Nord (9), Ungaria (7), Finlanda (4), Feroe (3) si Grecia (1).

Urmatorul meci din preliminariile lui EURO 2016  pe care Romania il va disputa acasa,va avea loc pe 29 martie  2015  de la ora 19:00, cu nationala din Insulele Feroe, pe National Arena unde, sper sa fiu prezent si eu !  Asa sa-mi ajute DUMNEZEU! Iar Domniilor Voastre, care intamplator sau voit ajungeti pe aici, va doresc weekend placut si toate cele bune !

Cu stima si respect pentru toata lumea care ma respecta !

Aliosa.

7 comentarii »

  1. Pace-n suflet!!!

    Comentariu de Svetlana Vizitiu — 15/11/2014 @ 11:00 am | Răspunde

  2. please follow me back,thanks

    Comentariu de hargakosmetikmurah — 15/11/2014 @ 1:07 pm | Răspunde

  3. Un passaggio serale per salutare la vittoria della Romania e Aliosa.

    Comentariu de newwhitebear — 15/11/2014 @ 11:10 pm | Răspunde

  4. Weekend minunat si Duminica frumoasa va doresc. Sper sa fie de bun augur acest castig si cum se spune ca o bucurie nu vine niciodata singura, sa mai avem si astazi parte de o bucurie imensa ca cea de ieri. Felicitari nationalei si ma bucur ca dl.Iordanescu este noul antrenor, desi nu ma pricep la footbal eu am incredere in acest om. Intuitia mea imi sopteste ca e de bine 😀

    Comentariu de Beta — 16/11/2014 @ 1:36 am | Răspunde

  5. Să-ți ajute, dară, Bunul Dumnezeu și să ajungi a vedea în direct meciul cu Insulele Feroe, din 29 martie, 2015! Poate te zăresc la TV, prin tribune, dragă prietene! 😉
    Am mare speranță că de data asta îi musai să ne calificăm, că de mult așteptăm asta.
    Numai gânduri bune, din partea mea, Alioșa! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 16/11/2014 @ 12:59 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

